[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.227 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Fleximex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:41:
Penalty was gewoon terecht. Krijgt een heel harde knal achter zijn knie. Hoe James dan valt doet er niet toe.
Dat heb je verkeerd gezien, maar jij en nog 1% van iedereen ziet dat anders.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:11

Barbas

Gallego!

Miki schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:41:
Heerlijk hoor dat een ex speler die niet goed genoeg werd bevonden het sterren team van Florentino op de knieën krijgt. Karma is à bitch
Dat hele beleid van Florentino is sowieso een lachertje

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:21
Wil net tikken dat 't leuk is als er eens iets anders dan een Duits, Spaans of Engels team wint, maar de laatste 10 jaar is 't 1x Duitsland, 2x Italie, 3x Engeland en 4x Spanje geweest ;)

En van de 10 winnaars is 3x Barcelona en 7x een ander team geweest. Dus dat is de enige die wel 'dominant' is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:
Bizar eigenlijk van die Allegri. Uitgekotst bij Milan, gaat even later naar Juve en boekt er overwinning na overwinning. Ben benieuwd over 3 weken!
Bij MIlan zijn ze nogal snel met het uitkotsen van de trainer. Want het kan onmogelijk aan het materiaal liggen.

De persoon die veranwoordelijk is voor het materiaal is min of meer ook de persoon die de trainers eruit zit te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Spoetnik385 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:40:
Ik zag volgens mij Ronaldo nog net de spelerstunnel in glippen :*)
Met z'n shirt uit en rennend toch? Dat wordt knokken in de catacomben. Oh nee daar hebben ze een hekwerk om dat te voorkomen. :+
Wellicht in Rotterdam ook een optie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:
Bizar eigenlijk van die Allegri. Uitgekotst bij Milan, gaat even later naar Juve en boekt er overwinning na overwinning. Ben benieuwd over 3 weken!
Die Milan selectie werd constant overschat. Goede trainer. Alleen dat 'Dai Dai Dai' van hem is zo lachwekkend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Echt goed zeg! Nooit gedacht! Dacht dat het dik 4-0 zou worden.

Ga het Juve bijna gunnen.

Die Pogba...phoe da's een goeie!

Teves...net als die Mascherano erg overschat!

Heb nog even zitten googlen maar het was echt geen hoax hè...Dat die Bale 100.000.000,- heeft gekost! Mijn God zeg. Die zal toch ook niet echt geliefd zijn daar? En dat ie wel eens scoort alla. Zet mij met twee gebroken benen en een ooglapje in de spits bij Reaal en ik scoor er ook nog wel een paar dan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Ben er wel vrij zeker van dat Barcelona van Juventus wint. Totaalvoetbal vd catenaccio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Le Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:
Forza Italia! _/-\o_

Deed me een beetje denken aan mijn favoriete ploeg AC Milan die helaas een beetje is uitgebrand. ;( Maar eindelijk hebben de Italianen getoond dat zij nog altijd het beste voetbaltalent bezitten!

Die kwade Ronaldo op het eind vond ik tevens ook vermakelijk. :9 Wat kan ik die gast niet zien.
Kan je ook niet genieten van het voetbal van Ronaldo? Het is toch 1 van de beste die we hebben.
Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:
[...]

Ach, ik schaar me liever bij mensen die jaren in het voetbal zitten, toptrainers en topvoetballers dan een stel tweakers die nog nooit op het veld hebben gestaan ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-10 13:58
Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:42:
[...]

Gewoon negeren. Het is wel duidelijk dat sommige geen fouten kunnen opmerken van het 'almachtig' Real Madrid'. Blijkt maar weer dat Real Madrid niet zo almachtig is als zovelen beweren. Ook de presentator die overduidelijk pro Real Madrid was heeft moeten bekennen dat Juve de betere ploeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:08
Machtig hoe Ronaldo de spelerstunnel in vliegt. Die zit nu te janken in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Jammer dat het zo moet. Real verdiende de penalty voor de 2-0. Hoe James viel is dieptreurig, maar dat doet er niet toe aangezien het na de elleboog was. Bayern door via de scheids. Barca door via de scheids en nu Juve door via de scheids. Ieder jaar klaag ik weer voor videoscheidsrechters, maar daar zijn de belangen van Blatter natuurlijk veel te groot voor.

Op ESPN was gister een documentaire over Blatter. Blijkbaar gaat de vriendelijke man niet naar de VS omdat hij dan door de FBI ondervraagt zal worden. Gaan we binnenkort maar eens terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Le Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:44:
[...]

Gewoon negeren. Het is wel duidelijk dat sommige geen fouten kunnen opmerken van het 'almachtig' Real Madrid'. Blijkt maar weer dat Real Madrid niet zo almachtig is als zovelen beweren. Ook de presentator die overduidelijk pro Real Madrid was heeft moeten bekennen dat Juve de betere ploeg was.
Sorry maar je kijkt echt niet objectief naar de wedstrijd. Jouw haat tegen RM is te groot.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 11:32
Bijna....

Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/11259151_957281007636251_104763432741514263_n.png?oh=21f7f4e9c4997a14dc52bfe244faac15&oe=55C590B2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:44:
[...]

Kan je ook niet genieten van het voetbal van Ronaldo? Het is toch 1 van de beste die we hebben.

[...]

Ach, ik schaar me liever bij mensen die jaren in het voetbal zitten, toptrainers en topvoetballers dan een stel tweakers die nog nooit op het veld hebben gestaan ;).
Bij de groep Mulder en Adriaanse zou ik persoonlijk niet willen zitten., gasten praten zoveel onzin en zitten er zo vaak naast. Dat ze het nu goed zitten zie ik meer als een kapotte klok die ook wel eens goed staat.

Maar die penal die Ronaldo erin werkte was gewoon een terechte penal.
Krijgt gewoon een tik tegen het been vlak onder zijn knie.

Die ander kun je geven maar hoeft niet. En is dus ook niet gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
[...]

Kan je ook niet genieten van het voetbal van Ronaldo? Het is toch 1 van de beste die we hebben
Het feit dat ik hem niet kan zien betekent niet dat ik hem een slechte speler vind. Het is gewoon grappig hoe hij reageert bij een nederlaag., hij kan het maar niet verbergen dat zijn ego een flinke klap heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

readytoflow schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:44:
Echt goed zeg! Nooit gedacht! Dacht dat het dik 4-0 zou worden.

Ga het Juve bijna gunnen.

Die Pogba...phoe da's een goeie!

Teves...net als die Mascherano erg overschat!
Vond Pogba vermoeid ogen, nou ja, rende de longen uit zijn lijf, maar het lukte net niet. Is ook net terug van een blessure.

Tevez is een goede speler, dat hij een mindere wedstrijd had betekend niet dat je hem af kunt schrijven... net als zeggen dat Bale er niets van kan. Gewoon een goede speler met een bijzondere kwaliteiten set waar te veel voor is betaald.
Deadsy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:46:
[...]

Bij de groep Mulder en Adriaanse zou ik persoonlijk niet willen zitten., gasten praten zoveel onzin en zitten er zo vaak naast. Dat ze het nu goed zitten zie ik meer als een kapotte klok die ook wel eens goed staat.

Maar die penal die Ronaldo erin werkte was gewoon een terechte penal.
Krijgt gewoon een tik tegen het been vlak onder zijn knie.

Die ander kun je geven maar hoeft niet. En is dus ook niet gegeven.
Een klok zit 2x per etmaal goed, dat kan je van adriaanse niet zeggen.

[ Voor 31% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
[...]

[...]

Analisten kunnen van alles zeggen, maar we hebben allemaal ogen en we kunnen via internet het moment uit alle hoeken keer op keer bekijken. Ik heb trouwens genoeg op het veld gestaan in selectie elftallen, en weet wel dat je niet eerst opzij gaat een stukje, om vervolgens een duikeling naar voren te maken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:46:
[...]

Sorry maar je kijkt echt niet objectief naar de wedstrijd. Jouw haat tegen RM is te groot.
Bizar inderdaad hoeveel mensen hier zo anti-Real (en vooral Ronaldo vermoed ik) zijn... Was mij eigenlijk om het even, ookal is Juve voor de verandering best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:47:
[...]

Analisten kunnen van alles zeggen, maar we hebben allemaal ogen en we kunnen via internet het moment uit alle hoeken keer op keer bekijken. Ik heb trouwens genoeg op het veld gestaan in selectie elftallen, en weet wel dat je niet eerst opzij gaat een stukje, om vervolgens een duikeling naar voren te maken.
Wet van behoud van energie. :>
En nogmaals, de duik hoort niets uit te maken. Elleboog in de rug duwen = penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:47:
[...]

Alsof jullie hier die replays meteen 10 keer in slomo hebben gekeken. En dan nog, er is contact nadelig voor de RM speler. Ik kan er niet bij hoe jullie denken dat dat niet een penal is. Door die trap wordt hij uit balans gebracht waardoor die valt.

Die tweede penal, ach. Er is contact, maar ik denk dat James daar door had kunnen lopen. Weet niet.

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:46:
[...]

Ja, het zal aan dat liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Le Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:50:
[...]

Ja, het zal aan dat liggen. 8)7
Ik zie jouw erg weinig argumenten maken behalve dat RM alles mee krijgt. Dat was gewoon niet zo. Maar goed, zoals ik al zei met Tweakers over voetbal kletsen is niet de beste combinatie dus ik ga maar slapen. Toch mooi wat betjes gewonnen :).

Ik ben benieuwd naar BARCA JUVE. Komt wel goed voor Barca denk ik.

Jeetje, die kerel steekt gewoon de elleboog in James. Dat had ook een penal moeten zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2015 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:49:
[...]

Alsof jullie hier die replays meteen 10 keer in slomo hebben gekeken. En dan nog, er is contact nadelig voor de RM speler. Ik kan er niet bij hoe jullie denken dat dat niet een penal is. Door die trap wordt hij uit balans gebracht waardoor die valt.
Voetbal is toch een contactsport? Dat je vervolgens gewillig gaat duiken is een heel ander verhaal. Hij valt al voordat er wat aan de hand is. En ik meen dat hij valt na de beuk die hij vanuit zijn zij kreeg. Echter, hij duikt recht naar boven. Voordat er contact was met zijn knie, dook hij al naar voren. Het zag er dan ook belachelijk uit.

PS. bij die tweede schwalbe zie je wederom dat hij gewillig duikelingen maakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 22:54 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat is jouw mening, en ik heb de mijne :), alleen heb ik het voordeel dat een oud bondscoach het met mij eens is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:23
Lekker aardig. Ik zie gewoon dat James heel hard geraakt wordt, dus terechte penalty.

Juventus is gewoon de terechte finalist en ik ben helemaal niet voor Real. Graag niet naar zo'n laag niveau afzakken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:53:
Dat is jouw mening, en ik heb de mijne :), alleen heb ik het voordeel dat een oud bondscoach het met mij eens is ;).
En de andere 99% van de wereld, inclusief alle andere topcoaches hebben een ander mening. :>

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:55:
[...]

En de andere 99% van de wereld, inclusief alle andere topcoaches hebben een ander mening. :>
Doe's quotes dan ;).

Maar zoals ik al zei, jij hebt jouw mening en ik de mijne. Jij gaat mij niet overtuigen en ik jou niet. Laat het lekker daarbij.

[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2015 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Le Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:47:
[...]

Het feit dat ik hem niet kan zien betekent niet dat ik hem een slechte speler vind. Het is gewoon grappig hoe hij reageert bij een nederlaag., hij kan het maar niet verbergen dat zijn ego een flinke klap heeft gekregen.
Hij wil maar een ding, en dat is winnen. Als sporter is dat zo'n slechte eigenschap nog niet. Liever een beetje slecht tegen je verlies kunnen, dan meedoen belangrijker vinden dan winnen wat mij betreft.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
argro schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:56:
[...]
Hij wil maar een ding, en dat is winnen. Als sporter is dat zo'n slechte eigenschap nog niet. Liever een beetje slecht tegen je verlies kunnen, dan meedoen belangrijker vinden dan winnen wat mij betreft.
Precies, traint harder dan ieder ander, staat als eerste op het veld en is als laatste weg (op vanavond na dan ;-) ) en heeft een doorzettingsvermogen en drive van heb ik jou daar. Dan heb je bij mij best wat krediet om zo arrogant/jankerig/drammerig op het veld over te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:53:
[...]

Voetbal is toch een contactsport? Dat je vervolgens gewillig gaat duiken is een heel ander verhaal. Hij valt al voordat er wat aan de hand is. En ik meen dat hij valt na de beuk die hij vanuit zijn zij kreeg. Echter, hij duikt recht naar boven. Voordat er contact was met zijn knie, dook hij al naar voren. Het zag er dan ook belachelijk uit.

PS. bij die tweede schwalbe zie je wederom dat hij gewillig duikelingen maakt.
Het moment James / Vidal had een penalty geweest als James gewoon de intentie had getoond te willen blijven staan. Mr duikt alleen de 16 in, alsof het z'n zwembad uit de achtertuin is.

Het begint een beetje een Suarez te worden, waardoor scheidsrechters je niet meer geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:55:
[...]

Doe's quotes dan ;).

Maar zoals ik al zei, jij hebt jouw mening en ik de mijne. Jij gaat mij niet overtuigen en ik jou niet. Laat het lekker daarbij.
Die quotes komen vast nog binnen. En dat gaat inderdaad niet gebeuren. Scheidsrechters zijn trouwens ook geen bondscoaches. Veel scheidsrechters kunnen nog geen bal raken denk ik. Dat is wel te merken aan die fout vanavond. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 22:59 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

Als ik me niet vergis heeft Italië nu met de serie a het hoogste coëfficiënt voor dit seizoen van Europa, zo'n 19.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:59:
[...]

Die quotes komen vast nog binnen. En dat gaat inderdaad niet gebeuren. Scheidsrechters zijn trouwens ook geen bondscoaches. Veel scheidsrechters kunnen nog geen bal raken denk ik. :P
Oh, dus je klets beetje onzin?

99% van de rest van wereld?

http://www.reddit.com/r/s...alty_for_real_10_against/

Okay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:26
Goed voor Nederland dit. Aangenomen dat Barcelona de titel pakt in Spanje, betekent dit dat de CL gewonnen wordt door een landskampioen en dat betekent dat PSV in pot 1 terechtkomt bij de loting, als ik het goed heb begrepen. Ik verwacht nog steeds niet dat PSV gaat overwinteren in de CL, maar ze krijgen in ieder geval wat meer kans op punten en die kan Nederland goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:52
Labyad heeft zn moment of fame gehad, maar geen van de tientallen getuigen bevestigt zn huilverhaal. Kazim was publiekelijk al door velen veroordeeld, ook hier, maar dat was weer eens veel te voorbarig. Hopelijk passeert Rutte hem wel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:00:
[...]

Oh, dus je klets beetje onzin?

99% van de rest van wereld?

http://www.reddit.com/r/s...alty_for_real_10_against/

Okay ;)
http://live.voetbalzone.nl/?uid=2030153

Daar staan 1713 reacties met een nog al heersende 'mening'.
Daarnaast heb ik uitgelegd waarom hij een duikeling maakt, ondanks dat hij aangeraakt wordt.
Net zo bij de tweede duikeling waar de scheidsrechter zich niet weer voor de gek laat houden.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 23:02 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
De Koninklijke Theater Club Madrid mag naar huis, heerlijk heerlijk, zoveel gerechtigheid.
Eigenlijk natuurlijk gewoon 0-1 voor Juventus. Kijken waar Real nu volgend seizoen weer 300 miljoen belastinggeld aan gaat uitgeven in wanhoop....

Wel een mooie wedstrijd verder en de finale wordt schitterend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Anakha schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:00:
Goed voor Nederland dit. Aangenomen dat Barcelona de titel pakt in Spanje, betekent dit dat de CL gewonnen wordt door een landskampioen en dat betekent dat PSV in pot 1 terechtkomt bij de loting, als ik het goed heb begrepen. Ik verwacht nog steeds niet dat PSV gaat overwinteren in de CL, maar ze krijgen in ieder geval wat meer kans op punten en die kan Nederland goed gebruiken.
Ik heb eens een simulatie gezien van hoe de groepen er dit seizoen uit hadden gezien met de nieuwe regels en heel veel maakte het niet uit. Wat absolute topploegen gaan uit pot 1 en kunnen dan ook niet meer ontlopen worden. De topploegen blijven helaas gewoon hun voordeel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:53:
ja, want een oud bondscoach heeft de absolute waarheid bij zich. 8)7 Ik heb ook weinig argumenten, omdat er simpelweg geen meer argumenten bestaan. Hij zette geen voet, dus hoezo is dat penalty? Als we iedereen gaan straffen die contact heeft met een ander voetballer, dan heeft iedereen binnen de kortste keer rood. Ik heb de close-up gezien en de betreffende voetballer hield zijn voet in, dus was er geen contact met de knie van de ander. Hij raakte hem, ja, maar met de zijkant van zijn knie. Dat die daar zo valt is alweer een mooi theaterstukje van Real Madrid.

En met of zonder dat het terecht was, Real Madrid speelde gewoon zwak. Het kreeg veel kansen die uiteindelijk genekt waren door een te zwakke afwerking, Bale stelde enorm teleur en had niet eens op het veld mogen staan en Ronaldo nam geen enkele risico doordat die veel als ondersteuning speelde. Waarschijnlijk omdat die de verdediging van Juve onderschatte. En sowieso had Real Madrid met Marcelo een meer dan goede ondersteuning, dus waarom moest Ronaldo dan ook die rol innemen? Iemand als Ronaldo kan door de sterke verdediging van Juve, dus waarom hield hij zich in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Als je deze penalty voor Real terecht vond mag je m.i. weer op bladzijde 1 beginnen in het voetbalregelboek.... Onterechter kunnen ze bijna niet gegeven worden. Moest gewoon een gele kaart zijn voor een schwalbe.

[ Voor 13% gewijzigd door Krukar op 13-05-2015 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Hij wordt toch geraakt? Al stijgt James op naar de maan of ligt hij daar al een uur op de grond. Er is contact dus een penalty. Wat mis ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Fleximex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:11:
Hij wordt toch geraakt? Al stijgt James op naar de maan of ligt hij daar al een uur op de grond. Er is contact dus een penalty. Wat mis ik hier?
Niet al het contact is een penalty.
Zeker niet als hij als door zijn benen zakt om te gaan liggen, en dan pas contact komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:07
Krukar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:07:
Als je deze penalty voor Real terecht vond mag je m.i. weer op bladzijde 1 beginnen in het voetbalregelboek.... Onterechter kunnen ze bijna niet gegeven worden. Moest gewoon een gele kaart zijn voor een schwalbe.
Uh, er is contact. Je kunt er een penalty voor geven. Dus ik weet niet wie hier het voetbalregelboek moet gaan lezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Penalty's geef je niet omdat er contact is. Voetbal is notabene is een contactsport. Er is een verschil tussen een overteding en expres gaan liggen omdat je voelde dat je aangeraakt werd.

[ Voor 44% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 23:17 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:01:
[...]

http://live.voetbalzone.nl/?uid=2030153

Daar staan 1713 reacties met een nog al heersende 'mening'.
Daarnaast heb ik uitgelegd waarom hij een duikeling maakt, ondanks dat hij aangeraakt wordt.
Net zo bij de tweede duikeling waar de scheidsrechter zich niet weer voor de gek laat houden.
Ja want met een elleboog inkomen is een prima ... schouderduw?

Penals worden gegeven als er een overtreding wordt gemaakt. Als je een speler trapt is dat een overtreding. Dat gebeurde. Klaar. Die tweede, je mag contact maken met een schouderduw. Niet met je handen duwen en Vidal komt in mijn zijn elleboog. Dat mag niet volgens de regels. Maar goed, dat doet er blijkbaar niet toe.

[ Voor 25% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:14:
[...]

Uh, er is contact. Je kunt er een penalty voor geven. Dus ik weet niet wie hier het voetbalregelboek moet gaan lezen. :+
Jij zo te zien, want je snapt de penaltyregeling nog niet helemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
JPM85 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:14:
[...]

Niet al het contact is een penalty.
Zeker niet als hij als door zijn benen zakt om te gaan liggen, en dan pas contact komt.
Dat klopt. Hij gaat eerst door zijn benen, maar daarna wordt hij echt hard geraakt. Wat hij voor het contact doet maakt niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:17:
[...]

Ja want met een elleboog inkomen is een prima ... schouderduw?
Dat mag niet, maar hij ging ongeveer 15 cm opzij, en vervolgens kwam de duikeling recht naar voren op een enorm overdreven manier. Als het echt zo hinderlijk zou zijn, dan zou hij ook opzij vallen, maar hij bedacht zich ineens dat hij wel even moest gaan liggen. Dat is dus een schwalbe.

Je ziet wel hoe belachelijk dit eruit ziet. :o
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/ForcefulAchingArizonaalligatorlizard.gif

[ Voor 31% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 23:24 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:14:
[...]

It's important to know that not all offences inside the penalty box are punished with a penalty kick. For example, if a player commits non-dangerous (minor) foul inside his own penalty box, the referee will award an indirect free kick from the place that the offence occurred
Is iemand raken met de zijkant van een knie gevaarlijk? Nee. Misschien wel voor een speler van Real Madrid die dan doet alsof zijn been er af is, maar de (gespeelde) 'kleinzerigheid' van een speler van Real Madrid is geen uitzondering op de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Krukar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:18:
[...]

Jij zo te zien, want je snapt de penaltyregeling nog niet helemaal :+
Zet de afspeelsnelheid lager en kijk, eerst wordt zijn schoen geraakt en daarna wordt hij nog een geraakt. Je kan er een penalty voor geven, wel zwaar bestraft. Maar het kan.
http://gfycat.com/OldDisloyalCrab#?speed=0.03125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik denk dat er een tweesplitsing is hier. In mijn beleving maakt het helemaal niet uit hoe een speler valt of wat hij doet op het moment van het contact.
Je kan namelijk een penalty geven en geel voor overdreven gedrag.

Hetzelfde als die penalty tegen Mexico. Robben valt overdreven, maar hij wordt wel gewoon op zijn knie geraakt, dus terechte penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

<knip>

Doet geheel niet terzake.

[ Voor 77% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:23:
[video]

Dus dat Pepe hier die kerel trapt nadat 'ie valt maakt voor jullie ook niets uit? ;)
Is dit serieus of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Fleximex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:22:
Ik denk dat er een tweesplitsing is hier. In mijn beleving maakt het helemaal niet uit hoe een speler valt of wat hij doet op het moment van het contact.

Hetzelfde als die penalty tegen Mexico. Robben valt overdreven, maar hij wordt wel gewoon op zijn knie geraakt, dus terechte penalty.
Inderdaad, over die penalty van Robben hoorde je toen niemand klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
[Video: http://gfycat.com/OldDisloyalCrab#?speed=0.03125]

Stervende zwaan, hij is al bezig met vallen voordat die Juventus speler in de buurt is. Gewoon een schwalbe eerste klas.

[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 13-05-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
[video]

Dus dat Pepe hier die kerel trapt nadat 'ie valt maakt voor jullie ook niets uit? ;)
Heb je dat ook gehoord van die oude bondscoach? Misschien is het daarom dat die uiteindelijk als een analist is geëindigd. ;)

Er werd helemaal niet geschopt achteraf, dus waar is de relevantie van deze vid?

Maar het lijkt alsof we spreken van twee verschillende accidenten, ik heb het over de penalty die ze gekregen hebben. Niet over dat ander, want dat is wel bedenkelijk. Al is de fout eerder gemaakt dan de fout met de elleboog.

[ Voor 19% gewijzigd door Le Enfant! op 13-05-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Fleximex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:22:

Je kan aan de val wel zien of iemand zich laat vallen, handig als je twijfelt over een schwalbe. Bij handen naar voren om de klap op te vangen of handen omhoog.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Luxicon schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:19:
[...]

Dat mag niet, maar hij ging ongeveer 15 cm opzij, en vervolgens kwam de duikeling recht naar voren op een enorm overdreven manier. Als het echt zo hinderlijk zou zijn, dan zou hij ook opzij vallen, maar hij bedacht zich ineens dat hij wel even moest gaan liggen. Dat is dus een schwalbe.

Je ziet wel hoe belachelijk dit eruit ziet. :o
[afbeelding]
Belachelijk ja, want het is een penalty. Hij valt raar, na het contact. Hij gaat niet ''15 cm opzij'' of wat voor theorie je ook hebt, maar gaat gewoon richting de bal, totdat hij die duw in zijn rug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
[video]

Je vergelijkt een duel met een aanslag op een voetballer. Ik hoop dat je dit een soort van sarcastisch bedoeld.
andries.t.net schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:27:
[...]

Belachelijk ja, want het is een penalty. Hij valt raar, na het contact. Hij gaat niet ''15 cm opzij'' of wat voor theorie je ook hebt, maar gaat gewoon richting de bal, totdat hij die duw in zijn rug krijgt.
Dat ging over die andere schwalbe. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2015 23:29 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
Krukar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:24:
[video]

Stervende zwaan, hij is al bezig met vallen voordat die Juventus speler in de buurt is. Gewoon een schwalbe eerste klas.
Hij is bezig met een actie, wordt licht aangeraakt op zijn voet (Lees: raakt uit balans) en krijgt daarna een tik op zijn kuit. Als we dit al een schwalbe gaan noemen.. Gisteren zag je Neymar en vrienden ook snel naar de grond gaan. Dit zie je tegenwoordig gewoon vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:28:
[...]

Hij is bezig met een actie, wordt licht aangeraakt op zijn voet (Lees: raakt uit balans) en krijgt daarna een tik op zijn kuit. Als we dit al een schwalbe gaan noemen.. Gisteren zag je Neymar en vrienden ook snel naar de grond gaan. Dit zie je tegenwoordig gewoon vaker.
Precies, je kan de beelden gewoon stil zetten en dan zie je dat hij zich niet 'laat vallen' voordat er contact is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MJHH93 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:28:
[...]

Waar de hell zie jij hem op z'n voet geraakt worden? Stilgezet en ingezoomd beeld, voet van Juventus speler staat gewoon naast de voet van Real speler....:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4m8AURq.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gRM2HEq.png

Ook zeer duidelijk te zien dat Real speler hier al bezig is met door z'n knieën te gaan / te vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 13-05-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:55
Krukar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:32:
[...]

Waar de hell zie jij hem op z'n voet geraakt worden? Stilgezet en ingezoomd beeld, voet van Juventus speler staat gewoon naast de voet van Real speler....:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ook zeer duidelijk te zien dat Real speler hier al bezig is met door z'n knieën te gaan / te vallen.
In het beeld erna zie je heel duidelijk dat James naar beneden gaat en dat pas daarna Chielini hem licht aantikt tegen zijn bovenbeen... maar dit is geen penal, veel te licht en heel erg overdreven van James

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
JustSomeone schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:47:
[...]

In het beeld erna zie je heel duidelijk dat James naar beneden gaat en dat pas daarna Chielini hem licht aantikt tegen zijn bovenbeen... maar dit is geen penal, veel te licht en heel erg overdreven van James
Hij toucheert hem inderdaad nog iets op z'n kuit nadat James z'n valbeweging al heeft ingezet. Maar precies wat je zegt, dat is nou geen overtreding te noemen, in de PoV van achteren zie je heel goed dat dat in de loopbeweging zit.
Als er hiervoor penalty's gegeven gaan worden krijg je 56 penalty's per wedstrijd 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 13-05-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Krukar schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:52:
[...]

Hij toucheert hem inderdaad nog iets op z'n kuit nadat James z'n valbeweging al heeft ingezet. Maar precies wat je zegt, dat is nou geen overtreding te noemen, in de PoV van achteren zie je heel goed dat dat in de loopbeweging zit.
Haha toucheert, geweldig. Als ik op staat mensen zo ga toucheren staat de politie al vrij snel op de stoep. Niet vergeten dat dit Chilini? Was. Als je denkt dat hij toucheert moet je de laatste tackle van de vorige match bekijken.

[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 13-05-2015 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:54:
[...]

Haha toucheert, geweldig.
Wat doet hij anders dan toucheren dan volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hij trapt James. Toucheren, haha. Wat een non discussie ook. Iedereen zegt dat RM de scheids in de zaak heeft, RM zou op zich 2 penalty's kunnen hebben en vast nog ergens voordeel zodat ze door gaan, maar dat gebeurd niet. Dus wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:58:
Hij trapt James. Toucheren, haha. Wat een non discussie ook. Iedereen zegt dat RM de scheids in de zaak heeft, RM zou op zich 2 penalty's kunnen hebben en vast nog ergens voordeel zodat ze door gaan, maar dat gebeurd niet. Dus wat?
Trappen, ja ok, jij ziet iets dat de rest van de wereld niet ziet :|
Waar komen die 2 penalty's nu ineens vandaan dan? <knip>

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Krukar schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:00:
[...]

Trappen, ja ok, jij ziet iets dat de rest van de wereld niet ziet :|
Waar komen die 2 penalty's nu ineens vandaan dan? <knip>
Waarom denk je dat ik RM fan ben? Zo op de man spelen ;)

De rest van de wereld? Waar haal je die kennis vandaan?

Het contact tussen Vidal en James, kan een penal zijn. Als Real de scheids in de pocket zou hebben zou die hem daar ook wel geven. Wat dus aantoont dat dat wel meevalt.

Maak je niet zo druk. Vind het overigens leuk voor Juve dat het door is, is weer eens wat anders dan Barca, mijn club VS Madrid.

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:05:
[...]

Waarom denk je dat ik RM fan ben? Zo op de man spelen ;)

De rest van de wereld? Waar haal je die kennis vandaan?

Het contact tussen Vidal en James, kan een penal zijn. Als Real de scheids in de pocket zou hebben zou die hem daar ook wel geven. Wat dus aantoont dat dat wel meevalt.

Maak je niet zo druk. Vind het overigens leuk voor Juve dat het door is, is weer eens wat anders dan Barca, mijn club VS Madrid.
Kan je standpunt in dit geval niet anders verklaren dan dat je Real fan zou zijn, maar goed.
Het enige wat hier m.i. wordt aangetoond is dat jij een zeer raar beeld hebt van wanneer iets een penalty is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan ben je erg kortzichtig.

<knip>

Chelini komt toch veel te hard in. Gaat ook nog even lekker door het de elleboog. Die kerel maakt over het algemeen ook niet een speler die dit soort dingen niet doet. Voor mij kleine optelsom. Maar voor sommigen een formule van Einstein ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
<knip>

[ Voor 98% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Niet op de man spelen Krukar :N
Er zijn genoeg mensen die het wel een penalty vinden. Geen reden om iemand een Real fan te noemen. Dat heeft er niks mee te maken. Ik vond het ook een penalty. Op Reddit genoeg mensen ook. Ook mensen niet.
Maar het is geen rare mening om te hebben. Daar hoef je geen Real fan voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Fleximex schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:19:
Niet op de man spelen Krukar :N
Er zijn genoeg mensen die het wel een penalty vinden. Geen reden om iemand een Real fan te noemen. Dat heeft er niks mee te maken. Ik vond het ook een penalty. Op Reddit genoeg mensen ook. Ook mensen niet.
Maar het is geen rare mening om te hebben. Daar hoef je geen Real fan voor te zijn.
Dat Real fan gedeelte was dan ook op reactie op die zogenaamde andere 2 penalties die ineens uit de hoge hoed werden getoverd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat er nog 2 penalty's gegeven konden worden. Ik zei dat waar James geel kreeg voor duiken de scheids de bal op de stip had kunnen leggen.

Op reddit worden alle berichten die het geen penalty vinden keihard gedownvote.

[ Voor 19% gewijzigd door MrVegeta op 14-05-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:23:
Dat maak jij ervan. Ik zeg nergens dat er nog 2 penalty's gegeven konden worden. Ik zei dat waar James geel kreeg voor duiken de scheids de bal op de stip had kunnen leggen.

:?
MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:58:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Toevallig zijn jullie 2 mensen die dit penalty's vinden, maar het grote deel van de mensen die dit zien, vind het een fout van de scheidsrechter. Dat was ook hier in dit topic het geval.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

<knip>

[ Voor 134% gewijzigd door Ramzzz op 14-05-2015 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:31:
[...]

Wat wil je nou tjappie? RM heeft 1 penalty gekregen en had er nog 1 kunnen krijgen? Zo moeilijk is begrijpend lezen toch niet?
[Video: http://gfycat.com/OldDisloyalCrab#?speed=0.03125]
Als je goed kijkt dan zie je dat hij eerst op de schoen van de verdediger ging staan en zich dan laat vallen. Vervolgens krijg hij een zacht tikje tegen z'n knie. Het is dus een schwalbe. Gele kaart voor James en de scheids had prima werk geleverd.

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 14-05-2015 00:35 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nu je het zegt, ik zie het. Je hebt helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:58:
[...]

Precies, traint harder dan ieder ander, staat als eerste op het veld en is als laatste weg (op vanavond na dan ;-) ) en heeft een doorzettingsvermogen en drive van heb ik jou daar. Dan heb je bij mij best wat krediet om zo arrogant/jankerig/drammerig op het veld over te komen.
Waar kun je alle trainingen van Real Madrid zien? Iedereen die dit argument gebruikt zal vast veel tijd kwijt zijn aan de trainingen bekijken.

Omdat iemand atletisch en gespierd is betekent niet dat hij dan ook gelijk langer dan elke speler ter wereld op het veld staat. Wat een onzin 'argument' is dat toch, alsof het andere spelers maar aan komt waaien en hij het arme jongetje is dat against all odds zich tot wereldster getraind heeft :')

EDIT: Zeg niet dat hij niet hard traint en zich te pletter werkt (net zoals talloze andere voetballers op elk niveau), maar betwijfel simpelweg of mensen die deze argumenten gebruiken überhaupt meer doen dan anderen napraten. Vergeet niet dat er in het voetbal, zeker niet alleen bij Ronaldo, ontzettend vaak de lokale media gebruikt wordt om een beeld te schetsen van spelers. De mediamachine van AS, Marca, Real Madrid en Jorge Mendes hebben de afgelopen jaren hard hun best gedaan om zijn imago op te poetsen.

[ Voor 25% gewijzigd door Catorce op 14-05-2015 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Luxicon schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:34:
[...]

[video]
Als je goed kijkt dan zie je dat hij eerst op de schoen van de verdediger ging staan en zich dan laat vallen. Vervolgens krijg hij een zacht tikje tegen z'n knie. Het is dus een schwalbe. Gele kaart voor James en de scheids had prima werk geleverd.
Hij dreigt onderuit te gaan maar corrigeert zich met zijn linker been, daarna komen de rechter voet van hem en de verdediger bijna tegelijkertijd op de grond waarbij hij pakweg een halve cm op de voet van de verdediger komt. Zoals het er uit ziet doet hij dit niet expres en geen van de twee ondervind hier hinder van.

En daarna raakt de verdediger hem met zijn linker been op zijn rechterbeen. Nee hij gaat niet vol door maar een zacht tikje is het ook niet. Het is genoeg om van uit balans te raken.
Er word lichaams contact gemaakt en op geen moment gaat de verdediger voor de bal.

Dat is gewoon een penal. Ja hij gaat dan wat theatraal neer maar dat doet niets af aan de penal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 20:28:
[...]

De meeste andere clubs.

Sowieso, de mededeling naar buiten brengen dat je geen aanleiding ziet voor een disciplinaire maatregel nadat je speler een ander op zijn hoofd heeft getimmerd, dat is echt bezopen.
Dat is het ook maar er zijn weinig clubs die een van hun betere spelers gaat schorsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Nu online

StrongArmLance

Endless flow

MrVegeta schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 00:23:

Dat je het een penal vindt, oké. Maar Reddit als kompas gebruiken is not done. r/soccer is bijna de meest achterlijke sub daar.

Ik zou zeggen; beide beslissingen waren te verdedigen geweest.
Wat James doet is typisch Spaans voetbal, vallen en anticiperen op contact. Daar kan ik me erg aan ergeren, doet Barcelona ook veel. Als je er vaak naar kijkt wen je er vast aan.

In Italië zou dit nooit een penalty zijn, nou op sommige dagen dan.

Neemt niet weg dat Chiellini een ontzettend smerige speler is, met te veel elleboog in zijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 09:48:
[...]

Dat is het ook maar er zijn weinig clubs die een van hun betere spelers gaat schorsen.
Schorsen is 1 ding, maar aangeven dat je geen aanleiding ziet voor een disciplinaire maatregel is nog wat anders, dan geef je aan dat er niets gebeurd is wat niet kan volgens de normen en waarden van de club.

En dan toon je geen enkele waardigheid wat mij betreft. Treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Schorsen is 1 ding, maar aangeven dat je geen aanleiding ziet voor een disciplinaire maatregel is nog wat anders, dan geef je aan dat er niets gebeurd is wat niet kan volgens de normen en waarden van de club.

Maar als je aangeeft dat er reden is om disciplinaire maatregel toe te passen en het niet doet is het nog treuriger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 10:26:

Heb je het nou nog steeds over Kazim? Meen je nou serieus dat je als club geen enkele waardigheid hebt als je je spelers niet schorst op basis een sterk verhaal van een speler van de tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* kap eens met het trollen

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 14-05-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:15:
Sterk verhaal? Pffff, niet best.
Heb jij meer bewijs? Waarom veroordeel je hem terwijl je alleen het woord van Labyad hebt? Een speler die zelf ook niet bepaald een schoon blazoen heeft en een verhaal wat vol gaten zit? Er lopen tientallen journalisten en anderen mensen in de catacomben, niemand steunt het verhaal van Labyad, behalve Benedict Tokkie die vanaf de bank thuis precies weet dat Kazim bestraft moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 11:20:
[...]

Heb jij meer bewijs? Waarom veroordeel je hem terwijl je alleen het woord van Labyad hebt? Een speler die zelf ook niet bepaald een schoon blazoen heeft en een verhaal wat vol gaten zit? Er lopen tientallen journalisten en anderen mensen in de catacomben, niemand steunt het verhaal van Labyad, behalve Benedict Tokkie die vanaf de bank thuis precies weet dat Kazim bestraft moet worden.
Die zijn allemaal niet gevraagd naar hun verhaal. Volgens de KNVB hebben ze Labyad en Kazim gevraagd naar hun verhaal en "eventuele getuigen van beide clubs". Ja ja, "eventuele getuigen" van het voorval. Lekker vaag geformuleerd.

Verder zijn alle camera's in de spelerstunnel in de Kuip verwijderd, dat alleen al stinkt. Toen Pelle zich misdroeg een jaar geleden ofzo, was daar nog wel beeldmateriaal van.

Labyad komt met een bult op zijn kop voor de camera nadat Kazim woest de spelerstunnel instormt en eerst zijn shirt uittrekt. Helemaal niemand spreekt Labyad tegen, als je zo'n interview geeft waarbij Kazim er flink van langs krijgt en het klopt niet, dan volgt daar reactie op.

Het is nu onvoldoende hard te bewijzen voor een strafmaatregel, maar de KNVB leek daar ook helemaal niet op uit te zijn. Dat het waar is, daar twijfel ik geen seconde aan. Labyad komt niet aan een bult doordat er een scheet dwars zat. En als ie Kazim verbaal helemaal afmaakt met een lulverhaal, dan komt er 100% zeker een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 18:37:
[...]

Die zijn allemaal niet gevraagd naar hun verhaal. Volgens de KNVB hebben ze Labyad en Kazim gevraagd naar hun verhaal en "eventuele getuigen van beide clubs". Ja ja, "eventuele getuigen" van het voorval. Lekker vaag geformuleerd.

Verder zijn alle camera's in de spelerstunnel in de Kuip verwijderd, dat alleen al stinkt. Toen Pelle zich misdroeg een jaar geleden ofzo, was daar nog wel beeldmateriaal van.

Labyad komt met een bult op zijn kop voor de camera nadat Kazim woest de spelerstunnel instormt en eerst zijn shirt uittrekt. Helemaal niemand spreekt Labyad tegen, als je zo'n interview geeft waarbij Kazim er flink van langs krijgt en het klopt niet, dan volgt daar reactie op.

Het is nu onvoldoende hard te bewijzen voor een strafmaatregel, maar de KNVB leek daar ook helemaal niet op uit te zijn. Dat het waar is, daar twijfel ik geen seconde aan. Labyad komt niet aan een bult doordat er een scheet dwars zat. En als ie Kazim verbaal helemaal afmaakt met een lulverhaal, dan komt er 100% zeker een reactie.
Er is 0 bewijs, helemaal niks. Alleen het woord van Labyad, die zelf verre van een heilig boontje is. Het zegt alles over jou dat jij je mening al weer klaar hebt zonder de feiten te kennen. Er is niemand die het verhaal ondersteunt, alleen jij.

Er hebben nooit camera's in de catacomben gestaan, dat was vroeger ook niet. Het incident met Pelle was niet eens in de Kuip 8)7 Wat een onzin verkondig je weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:05:
[...]

Er is 0 bewijs, helemaal niks. Alleen het woord van Labyad, die zelf verre van een heilig boontje is. Het zegt alles over jou dat jij je mening al weer klaar hebt zonder de feiten te kennen. Er is niemand die het verhaal ondersteunt, alleen jij.

Er hebben nooit camera's in de catacomben gestaan, dat was vroeger ook niet. Het incident met Pelle was niet eens in de Kuip 8)7 Wat een onzin verkondig je weer.
Ik bedoelde het duwpartijtje tussen Lens en Mathijsen. Stelde geen zak voor, vond plaats in de catamcomben van de Kuip en alles stond op camera.

Lens gaf Mathijsen een klein duwtje en kreeg van PSV zelf de maximale boete. Zo doe je dat, als je enige klasse hebt. De KNVB gaf Lens daarbij 3 duels schorsing.

Dan is het toch uitermate vreemd dat er nu ineens "geen camerabeelden zijn". Welke journalisten mogen daar filmen dan?

En nogmaals, het gaat om logica.

De feiten:

1. Kazim heeft in het veld ruzie met Labyad.
2. Kazim trekt zijn shirt uit en rent als een dolleman de spelerstunnel in
3. O.a. Mathijsen probeert hem tegen te houden, dat doe je als je denkt dat ie iets gaat doen
4. Labyad verschijnt met een bult op zijn hoofd voor de camera van Fox, de NOS etc.
5. Labyad verklaart dat hij door Kazim is geslagen en maakt hem verbaal helemaal af.
6. Er komt geen enkele reactie vanuit Feyenoord op het stevige verhaal van Labyad, wat uniek is als je eigen speler verbaal zo wordt aangepakt voor de camera.

Wat is de dan de logische conclusie? Ik vind het slapjes om je te verschuilen achter "bewijs". Dat de FIFA corrupt is, is ook niet bewezen. Denk jij dat Qatar en Rusland eerlijk aan hun WK zijn gekomen? Dan ben je de enige.

Dat de KNVB met een halfzacht onderzoekje komt waarbij "eventuele getuigen" van Feyenoord en Vitesse werde gevraagd om een verklaring, zegt mij iig weinig. Het lijkt er zeer sterk op dat Vitesse Feyenoord heeft gespaard. Zeer chique, want Feyenoord is een directe concurrent. Van die houding kan Feyenoord wat leren in deze.

Overigens vind ik het niet per se in het voordeel van Feyenoord, want met Achahbar zou er een voetballer staan. Fijn spelertje, goed in de kleine ruimte. Kazim kan niets, een van de slechtste spitsen in de Eredivisie. Die zou bij ADO nog niet meekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:34:
Ik bedoelde het duwpartijtje tussen Lens en Mathijsen. Stelde geen zak voor, vond plaats in de catamcomben van de Kuip en alles stond op camera.

Lens gaf Mathijsen een klein duwtje en kreeg van PSV zelf de maximale boete. Zo doe je dat, als je enige klasse hebt. De KNVB gaf Lens daarbij 3 duels schorsing.

Dan is het toch uitermate vreemd dat er nu ineens "geen camerabeelden zijn". Welke journalisten mogen daar filmen dan?
Wederom onzin, dat gebeurde in de tunnel, niet in de catacomben. Niks vreemds dat er geen beelden zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 19:34:En nogmaals, het gaat om logica.

De feiten:

1. Kazim heeft in het veld ruzie met Labyad.
2. Kazim trekt zijn shirt uit en rent als een dolleman de spelerstunnel in
3. O.a. Mathijsen probeert hem tegen te houden, dat doe je als je denkt dat ie iets gaat doen
4. Labyad verschijnt met een bult op zijn hoofd voor de camera van Fox, de NOS etc.
5. Labyad verklaart dat hij door Kazim is geslagen en maakt hem verbaal helemaal af.
6. Er komt geen enkele reactie vanuit Feyenoord op het stevige verhaal van Labyad, wat uniek is als je eigen speler verbaal zo wordt aangepakt voor de camera.

Wat is de dan de logische conclusie? Ik vind het slapjes om je te verschuilen achter "bewijs". Dat de FIFA corrupt is, is ook niet bewezen. Denk jij dat Qatar en Rusland eerlijk aan hun WK zijn gekomen? Dan ben je de enige.

Dat de KNVB met een halfzacht onderzoekje komt waarbij "eventuele getuigen" van Feyenoord en Vitesse werde gevraagd om een verklaring, zegt mij iig weinig. Het lijkt er zeer sterk op dat Vitesse Feyenoord heeft gespaard. Zeer chique, want Feyenoord is een directe concurrent. Van die houding kan Feyenoord wat leren in deze.

Overigens vind ik het niet per se in het voordeel van Feyenoord, want met Achahbar zou er een voetballer staan. Fijn spelertje, goed in de kleine ruimte. Kazim kan niets, een van de slechtste spitsen in de Eredivisie. Die zou bij ADO nog niet meekomen.
Er is geen logica. De enige logica is dat de jouw feiten aannames zijn of zwaar overdreven. Waarom zou Feyenoord nou ineens moeten reageren? Gewoon geen woorden vuil maken aan dat rare mannetje genaamd Labyad.

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het zegt alles over jou dat jij zo vooringenomen bent dat je zonder enig bewijs van de schuld af gaat en dan nog over de zeik bent als de club geen maatregelen tegen Kazim aankondigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als jullie deze welles-nietes nou eens in een DM voortzetten?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat Dnjeper heeft in 135 minuten 1 aanval gehad (en die was buitenspel) , maar gaat bij deze stand wel door. Zou wel passen bij dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Echt een ploeg die beton voetbal speelt. Ik zie Napoli toch wel een goal maken in de tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:11

Barbas

Gallego!

Sevilla ondertussen 0-2 voor en kan de finale eigenlijk al niet meer ontgaan. Hoop wel dat Napoli nog een goaltje maakt de 2e helft. Op zich wel een leuke finale Sevilla - Napoli.

Ongelofelijk! Napoli 1-0 achter haha :+

[ Voor 10% gewijzigd door Barbas op 14-05-2015 22:22 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dnipro scoort :X Nou, Napoli mag aan de bak. Volgens mij kwam die goal tot stand met een overtreding, maargoed, dat past er wel een beetje bij :P

Stiekem gun ik het Dnipro wel, Oekraïense schoonfamilie :+
Pagina: 1 ... 55 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015