Real heeft al vaak genoeg vreemde beslissingen tegen gehad in Europa, maar dan moet je die wedstrijden wel kijken natuurlijk. Bayern - Barca was een heel andere wedstrijd geweest indien de scheids Neymar die verdiende tweede gele kaart gaf en Bayern was sowieso zover niet gekomen indien ze de verdiende rode kaarten tegen Porto hadden gekregen. De voetballende ploeg zal altijd het meeste mee hebben puur omdat ze vaker in de 16 te vinden zijn en dus zowel meer overtredingen in de 16 tegen zullen krijgen en er vaker situaties zijn die de scheids verkeerd in kan schatten. Maar goed, men onthoud natuurlijk altijd 1 bepaalde wedstrijd een paar jaar geleden, net zoals barca nog vaak genoeg aan chelsea uit herinnerd zal worden. Ik vind het treurig.PWM schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:18:
Moet fijn zijn om Real te zijn. Scheidsrechter in Europa heeft je rug. Net zoals toen tegen Ajax. Scoren mag, maar goedkeuren doen ze niet. Real gaat door deze pot, goedschiks of kwaadschiks
.
Fijn dat mister James een gele kaart krijgt.
...
De heren in de studio zijn het in ieder geval met mij eens dat het gewoon penal is.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Die zogenaamde 'analisten' vinden altijd wat Real Madrid doet en krijgt terecht. De close-up toonde aan dat de voet niks raakte, dus hoezo terecht?MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:36:
De heren in de studio zijn het in ieder geval met mij eens dat het gewoon penal is.
[ Voor 10% gewijzigd door Le Enfant! op 13-05-2015 21:40 ]
Het was een penal, van voren zie je net dat tikje tegen zijn onderbeen vlak onder het knie.
Maar wanneer Co Adriaanse iets zegt neig ik er meestal automatisch naar om de tegenovergestelde mening te hebben.
Maar wanneer Co Adriaanse iets zegt neig ik er meestal automatisch naar om de tegenovergestelde mening te hebben.
http://gfycat.com/ForcefulAchingArizonaalligatorlizard
Hij komt in met zijn elleboog in de rug. De scheids durft het gewoon niet aan nog een penalty te geven wanneer de speler zo neer gaat. Idiote val zeg, probeer je op je benen te blijven dan krijg je waarschijnlijk de verdiende kans op 2-0 vanaf de stip. Al kan het ook heel goed dat de scheids het niet zag, je ziet hier dat hij precies op de ene plek staat waar hij geen goed zicht heeft.
Sodeknetter zeg, wat is die scheids niet neutraal zeg... Vrijwel alles in het voordeel van Real...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hij heeft zijn knieën al zo gebogen vlak voor dat die de beuk krijgt dat het een schwalbe is. Hij voelt die beuk al aankomen ja. Beetje sneu allemaal.andries.t.net schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:43:
[...]
Hij komt in met zijn elleboog in de rug. De scheids durft het gewoon niet aan nog een penalty te geven wanneer de speler zo neer gaat. Idiote val zeg, probeer je op je benen te blijven dan krijg je waarschijnlijk de verdiende kans op 2-0 vanaf de stip. Al kan het ook heel goed dat de scheids het niet zag, je ziet hier dat hij precies op de ene plek staat waar hij geen goed zicht heeft.
Ik ga een biertje pakken, chips erbij en we zien wel hoe de wedstrijd loopt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als je iemands bewegingen kent, dan zou je weten dat je dan opzij valt. Je ziet dat de 'beuk' een kleine beweging veroorzaakt opzij, maar vervolgens valt hij als een duiker recht naar voren. Dat was dus een regelrechte schwalbe.andries.t.net schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:43:
[...]
...
Real begint sterk aan de 2e helft
Mejor así
Wat een schot van Marchisio paar minuten geleden. Snap nog altijd niet hoe een Marcelo bij Real kan spelen

Mejor así
Ik vind 'm deze wedstrijd juist best goed spelen.Barbas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:58:
Wat een schot van Marchissio paar minuten geleden. Snap nog altijd niet hoe een Marcelo bij Real kan spelen
Maar krijgt dan ook alle ruimte
[ Voor 8% gewijzigd door Emgeebee op 13-05-2015 21:59 ]
Zogenaamde analisten, je bedoeld de oud bondscoach van Nederland?Le Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 21:40:
[...]
Die zogenaamde 'analisten' vinden altijd wat Real Madrid doet en krijgt terecht. De close-up toonde aan dat de voet niks raakte, dus hoezo terecht?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Heb geen hoge pet op van hem als analist om eerlijk te zijn.MrVegeta schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:00:
[...]
Zogenaamde analisten, je bedoeld de oud bondscoach van Nederland?
Van de meeste analisten niet om eerlijk te zijn.
Morata! Wederom Morata haha! Zwak verdedigd weer.
Mejor así
Nice. Nu ouderwets italiaans kapot maken de wedstrijd.
Prachtig! Even een close up van Ronaldo's harses na die goal svp.
Nu sterk verdedigen en eventueel een vervolg aan die goal breiden en het is over met Real. Ik heb hoop!
Ik hoop niet dat Juve het nu een half uur kapot probeert te spelen want dat is echt te lang. Gaat zelfs die Italianen niet lukken.
Iets anders: de zaak Labyad is geseponeerd.
Niemand anders, noch Vitesse , KNVB, FOX als Feyenoord heeft iets gezien. Alleen Labyad heeft een lezing. Storm in glas water
Niemand anders, noch Vitesse , KNVB, FOX als Feyenoord heeft iets gezien. Alleen Labyad heeft een lezing. Storm in glas water
Prachtige aanval! Gewoon zo doorspelen komt die goal vanzelf hoop ik
Mejor así
En toch gaat Real nog scoren, dit scheelde ook bijzonder weinig 😕
Wat heeft PSV ermee te maken?PWM schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:07:
Niemand anders, noch PSV, KNVB, FOX als Feyenoord heeft iets gezien. Alleen Labyad heeft een lezing. Storm in glas water
Labyad is een speler van Vitesse hoor, gehuurd van PortoSporting.
⏩ PVOutput☀️
Raar. Juve is normaal erg sterk in het onder druk laag verdedigen. Misschien is het de stress. Monaco kon niets, maar denk dat Real daar net te goed voor is.
Pirlo moet er nu wel uit voor Pereyra zou ik zeggen, heb je 4 hele sterke middenvelders met een groot loopvermogen, en prima verdedigende kwaliteiten.
Pirlo moet er nu wel uit voor Pereyra zou ik zeggen, heb je 4 hele sterke middenvelders met een groot loopvermogen, en prima verdedigende kwaliteiten.
Sporting tochQuad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:08:
[...]
Wat heeft PSV ermee te maken?![]()
Labyad is een speler van Vitesse hoor, gehuurd van Porto.
Mejor así
Sporting.Quad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:08:
[...]
Pff, macht der gewoonte als er ellende isQuad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:08:
[...]
Ai, faal.

⏩ PVOutput☀️
Vind het sowieso een gluiperd, boeiend. Volgend seizoen gelukkig retour PortugalPWM schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:07:
Niemand anders, noch PSV, KNVB, FOX als Feyenoord heeft iets gezien. Alleen Labyad heeft een lezing. Storm in glas water
Pirlo zit niet goed in de wedstrijd, maar ja, die wissel je niet zomaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Vlassie1980 op 13-05-2015 22:11 ]
Het mag van mij wel 2-1 worden, penaltyserie en een reeks waarin Real Madrid alles mist.
⏩ PVOutput☀️
Snap niet dat Ancelotti Bale laat staan.. Hopeloos uit vorm
Mejor así
Aaai, chicarito is niet makkelijk te verdedigen.
Beide zijn gluiperdsVlassie1980 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:10:
[...]
Vind het sowieso een gluiperd, boeiend. Volgend seizoen gelukkig retour Portugal
Dit. Eén van de zwakste spelers atm.Barbas schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:11:
Snap niet dat Ancelotti Bale laat staan.. Hopeloos uit vorm
Laat Evra er zelfs degelijk uitzien
Edit: Haha Chiellini doet nu al een paar maanden uit het niets de raarste dingen, van (5x!(oid)) uitglijden naar de bal nergens heen passen.
Oei Casillas.
[ Voor 29% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:14 ]
Hij is niet slecht, maar hij was wel hilarisch om naar te kijken in het begin van dit seizoen van de serie a, evenals Cole.
Iedere kans dat Bale krijgt verspeelt die. Ziet die trainer dat dan niet?
Hij zei het toevallig net; worden kwijtgescholden.Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:16:
Worden kaarten na deze halve finale kwijtgescholden of speelt dat dadelijk ook nog mee?
Geen spelers op de bank denk ik... En weer een kans die hij mistLe Enfant! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:16:
Iedere kans dat Bale krijgt verspeelt die. Ziet die trainer dat dan niet?
Mejor así
Dan zouden kaarten hooguit effect hebben op komend seizoen, kan niet op de finale tenzij rood gegeven wordt natuurlijk.Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:16:
Worden kaarten na deze halve finale kwijtgescholden of speelt dat dadelijk ook nog mee?
Was Bale nou diegene die voor een recordbedrag richting Madrid ging? Sjongejonge...
Ok thanks. Ik zit hier een Franse stream te kijken; alle Engelse haperen als een idioot en mijn Frans is niet al te best.StrongArmLance schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:17:
[...]
Hij zei het toevallig net; worden kwijtgescholden.

waarom niet npo3.nl?Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:18:
[...]
Ok thanks. Ik zit hier een Franse stream te kijken; alle Engelse haperen als een idioot en mijn Frans is niet al te best.
Juve heeft de scheidsrechter uit de serie a meegenomen
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:19 ]
Wat dacht je van NPO 3?Michielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:18:
[...]
Ok thanks. Ik zit hier een Franse stream te kijken; alle Engelse haperen als een idioot en mijn Frans is niet al te best.
...
Chitarito mocht daar geel krijgen. Ook weer een duikeling van Madrid.
...
Check hola.org voor chrome etc.
http://hola.org/
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:20 ]
Reminder voor volgende keer, VPN regelen voor met thuis.
⏩ PVOutput☀️
Ronaldo overdrijft misschien met zijn kapper. Maar dat die Bale dan gewoon niet gaat, is ook wel raar.
Heb ik nog naar zitten kijken maar meestal zijn die streams wel te doen of is het ook op Sky te zien. Nu gooien ze er ineens een betaalmuur voor.Quad schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:19:
[...]
Reminder voor volgende keer, VPN regelen voor met thuis.

kreeg die Juventus-speler nu echt geel omdat een ballenjongen de bal over hem heen gooide?

Dat idee heb ik wel, blijkbaar vond de scheids dat hij met opzet niet ving. Geen ideeBoktor schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:22:
kreeg die Juventus-speler nu echt geel omdat een ballenjongen de bal over hem heen gooide?
Al eerder gezegd. Check Hola. Gratis VPN's en werken uitstekend. Als je nu download kijk je over 3 minuten via NPO.nlMichielgb schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:21:
[...]
Heb ik nog naar zitten kijken maar meestal zijn die streams wel te doen of is het ook op Sky te zien. Nu gooien ze er ineens een betaalmuur voor.
[ Voor 7% gewijzigd door Jwlb op 13-05-2015 22:24 ]
Ramos gaat natuulijk straks in de spits staan.
Pereyra zou geen gekke keus zijn, frisse beentjes in het middenveld. Pogba eruit, zou ik zeggen.
Pereyra zou geen gekke keus zijn, frisse beentjes in het middenveld. Pogba eruit, zou ik zeggen.
[ Voor 53% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:28 ]
Komende zomer maar weer eens een transfer record breken?
Die bal was net achter door Marcello en ze krijgen nog een corner ook.
...
Hoeveel ballen heeft Bale er nu al minder dan een meter naast gekregen?
Scheids durft niets meer ten nadele van Madrid te fluiten.
Morata houdt de armen omlaag en wordt nog steeds uitgefloten. Gewoon vieren dus.
Bale is aardig aanwezig en is wel een drijvende kracht hoor, mist veel, maar onderneemt wel actie. (Immers verhaal, zoals pwm zei?
)
Morata houdt de armen omlaag en wordt nog steeds uitgefloten. Gewoon vieren dus.
Bale is aardig aanwezig en is wel een drijvende kracht hoor, mist veel, maar onderneemt wel actie. (Immers verhaal, zoals pwm zei?
[ Voor 74% gewijzigd door StrongArmLance op 13-05-2015 22:32 ]
Kijk nou, een ballenjongen die de bal zo graag aan een juventus speler wilt geven.
Goede tip, prima backup voor wanneer mijn eigen vpn niet werktStrongArmLance schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:19:
[...]
Check hola.org voor chrome etc.
http://hola.org/
XXXVI
Juve verzuimd het af te maken. Gewoon op slot gooien man! Beste kansen 2e helft toch wel voor Juve.
Mejor así
Wat mij betreft wordt het 2-1.
⏩ PVOutput☀️
Ben blij dat er niet weer 2 clubs van hetzelfde land in de finale staan.
Als Real nu nog scoort winnen ze de dubbel
Dit Jaar ook nog, Let maar op
Dit Jaar ook nog, Let maar op
Ben blij dat er weer eens een Italiaanse club in staat. (evt...)Deadsy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:36:
Ben blij dat er niet weer 2 clubs van hetzelfde land in de finale staan.
Hoewel ik niet zo'n grote Juve fan ben, hebben ze de laatste jaren goed beleid gevoerd en zijn de aanvoerder van de wederopstanding vd serie a. Nieuwe stadion etc.
Mooi dit...huilende supporters in Madrid.
Beste vriend is voor Juve, dus wij gaan op zeker een leuke avond tegemoet 6 juni
Beste vriend is voor Juve, dus wij gaan op zeker een leuke avond tegemoet 6 juni
Casillas.. Lekkere prutser.
⏩ PVOutput☀️
Had liever een Nederlandse club gehadStrongArmLance schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:37:
[...]
Ben blij dat er weer eens een Italiaanse club in staat. (evt...)
Hoewel ik niet zo'n grote Juve fan ben, hebben ze de laatste jaren goed beleid gevoerd en zijn de aanvoerder van de wederopstanding vd serie a. Nieuwe stadion etc.
Nja aanvoerder, zou dat niet moeten betekenen dat er clubs volgen?
Begrijp wel wat je bedoelt. Ze hebben actief ingegrepen en zitten niet zoals andere clubs te dweilen met de kraan open.
Yesssss mooi zo. En terecht!!
Mooie finale!!
Mooie finale!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mooie club in de CL finale.

⏩ PVOutput☀️
Geweldig, Juventus door, na die schandalige fout van de scheidsrechter.
...
Juve terecht door! Kan niet anders zeggen. Hoop spelers van Real gaven niet thuis vanavond. Benieuwd naar Barca - Juve. Denk dat Barca gaat winnen maar met Juve weet je het maar nooit
Mejor así
Ik zag volgens mij Ronaldo nog net de spelerstunnel in glippen
www.steamloco.info
Deadsy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:39:
[...]
Had liever een Nederlandse club gehad.
Nja aanvoerder, zou dat niet moeten betekenen dat er clubs volgen?
Begrijp wel wat je bedoelt. Ze hebben actief ingegrepen en zitten niet zoals andere clubs te dweilen met de kraan open.
Knap van Allegri. Conte altijd janken dat europees niets mogelijk was met de selectie, en Allegri, belachelijk gemaakt etc, lukt het.
Duur grapje van Real om Morata te verkopen, blijkt nu dus.
⏩ PVOutput☀️
Penalty was gewoon terecht. Krijgt een heel harde knal achter zijn knie. Hoe James dan valt doet er niet toe.
Heerlijk hoor dat een ex speler die niet goed genoeg werd bevonden het sterren team van Florentino op de knieën krijgt. Karma is à bitch
Forza Italia!
Deed me een beetje denken aan mijn favoriete ploeg AC Milan die helaas een beetje is uitgebrand.
Maar eindelijk hebben de Italianen getoond dat zij nog altijd het beste voetbaltalent bezitten!
Die kwade Ronaldo op het eind vond ik tevens ook vermakelijk.
Wat kan ik die gast niet zien.
Deed me een beetje denken aan mijn favoriete ploeg AC Milan die helaas een beetje is uitgebrand.
Die kwade Ronaldo op het eind vond ik tevens ook vermakelijk.
Bizar eigenlijk van die Allegri. Uitgekotst bij Milan, gaat even later naar Juve en boekt er overwinning na overwinning. Ben benieuwd over 3 weken!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015