[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.243 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik denk dat Groningen hier de winst gaat pakken mede door het thuisvoordeel, daarnaast draait Excelsior de laatste weken niet super meer.
Ik hoop echter dat Excelsior wint omdat ik het een leuk voetballende ploeg vindt dit seizoen.

Als je gaat kijken naar de mogelijke winaars van de beker is het toch eigenlijk wel heel slecht dat straks of Groningen of PEC of Excelsior in Europa gaat voetballen. Dit betekend voor tegenstanders gewoon een makkelijke ploeg die ze in Europa kunnen tegenkomen en voor NL's voetbal dat er weer een club makkelijk uit Europa wordt geknikkerd in de beginfase.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 19:57

Niku

Alagaesii

Het zou toch wel een geweldige stunt zijn als Excelsior in de finale komt. En dat zou inderdaad ook zo maar eens kunnen, maar ik denk toch dat Groningen aan het langste eind gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PEC Zwolle lijkt mij nu wel zwaar favoriet voor de finale gezien de mogelijke tegenstanders en de ervaring van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:45
Exocet schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:46:
PEC Zwolle lijkt mij nu wel zwaar favoriet voor de finale gezien de mogelijke tegenstanders en de ervaring van vorig jaar.
PEC moet zowel Excelsior als Groningen opzij kunnen zetten na gisteren, die hebben de beker al bijna binnen. En dan pak je ook meteen Europe mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Als dat zo is dan levert dat ook wel een leuke zakcent op denk ik. Gezien de bekerwinnaar direct voor de groepsfase is geplaatst.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De EL is niet zo financieel ingesteld als de CL dus hou het op een paar ton, maar dat is toch mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:46:
De EL is niet zo financieel ingesteld als de CL dus hou het op een paar ton, maar dat is toch mooi meegenomen.
Zeker voor Exelsior/Groningen en PEC is het een relatief hoog bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, gaat het om een paar ton per wedstrijd of in totaal?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Voor een club als PEC is dat toch al een stuk meer geld als zeg een Ajax, PSV of zelfs Feyenoord weer in de huidige situatie.

Ben ook geen moment voor Twente geweest gisteren en vond dus de overwinning van PEC eigenlijk extra mooi, die mogen wat mij betreft even flink door het stof (failliet hoeft niet en licentie kwijt ook niet, maar wel weer even goed met de neus op de feiten gedrukt worden en misschien een jaartje jupiler league >:)).

Vooral die Munsterman vond ik een engerd en gezien zijn handelswijze richting Feyenoord destijds. (Met goedkeuren van de club Twente dus)
Fer en Wijnaldum willen kopen voor gezamenlijk 5 miljoen want ja Feyenoord had het geld nodig en kon niet langer wachten op een beter bod :r :r.

Ik ben er ook voor dat van Geel even aanklopt om Ziyech en Guardado Corona over te nemen voor zeg 5 miljoen want ja Twente heeft het geld nodig.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Rubman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:56:

Ik ben er ook voor dat van Geel even aanklopt om Zyiech en Guardado over te nemen voor zeg 5 miljoen want ja Twente heeft het geld nodig.
Dat zal nog niet meevallen :+

Neem aan dat je Corona bedoelt.

(Verder zou ik Ziyech lekker daar laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zou Tapia oppikken, dat kan best een goede worden al is het wel een gok.

Corona wellicht naar PSV als Depay weg is.

En stuur Castaignos ver weg, die heeft ook wel z'n beste tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

dutchgio schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:23:
Ik zou Tapia oppikken, dat kan best een goede worden al is het wel een gok.

Corona wellicht naar PSV als Depay weg is.

En stuur Castaignos ver weg, die heeft ook wel z'n beste tijd gehad.
Zou Corona zeker bij PSV willen zien. Zoals ik al een keer eerder schreef hier: laat Guardado op hem inpraten en gaan met die banaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer een waardige kampioen dit seizoen, als het zo door gaat. De laatste 4 schalen waren voor de kampioen van de armoede, als je kijkt naar de behaalde punten. Twente was de laatste echt goede kampioen. Al vond ik dat seizoen Ajax eigenlijk nog beter. Volgens mij was dat het bizarre seizoen onder Jol, toen Ajax de 2e seizoenshelft iedereen totaal van de mat speelde maar Twente ze net voorbleef met kleine overwinningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:45:
Eindelijk weer een waardige kampioen dit seizoen, als het zo door gaat. De laatste 4 schalen waren voor de kampioen van de armoede, als je kijkt naar de behaalde punten. Twente was de laatste echt goede kampioen. Al vond ik dat seizoen Ajax eigenlijk nog beter. Volgens mij was dat het bizarre seizoen onder Jol, toen Ajax de 2e seizoenshelft iedereen totaal van de mat speelde maar Twente ze net voorbleef met kleine overwinningen.
Tja als de kampioen al niet waardig is zegt dat meer over de rest.

Ajax heeft de laatste 4 jaar ( evn dit jaar niet mee geteld) zo ongeveer alles na de winterstop gewonnen. Dat is ook gewoon knap.

Ook dit jaar tegen PSV en Feyenoord goed gescoord.

PSV heeft het eigenlijk vooral tegen de zwakke gewonnen, want onderling staan ze niet zo hoog.

Overigens mooi dat Twente afgestraft wordt na die actie van Zaterdag.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Onderling moet het ook een beetje meezitten. Volgens mij had PSV tegen Ajax thuis ook makkelijk kunnen winnen. En Feyenoord heeft toppers verloren waar ze beter waren en met iets meer geluk hadden gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
D-e-n schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:54:
Onderling moet het ook een beetje meezitten. Volgens mij had PSV tegen Ajax thuis ook makkelijk kunnen winnen. En Feyenoord heeft toppers verloren waar ze beter waren en met iets meer geluk hadden gewonnen.
Tja en uit won PSV waar Ajax veel beter was. Dus dat is gewoon 1-1 :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]
PSV heeft het eigenlijk vooral tegen de zwakke gewonnen, want onderling staan ze niet zo hoog.
Van de 8 wedstrijden tegen de overige leden van de top 5 heeft PSV er dit seizoen 6 gewonnen en 2 verloren, dus ik ben het niet met je eens (de feiten ook niet).

Je doelt uiteraard op de twee verliespartijen vlak achter elkaar tegen Ajax en Feyenoord, maar die twee wedstrijden werden in de eerste seizoenshelft gewonnen en zijn - net zo min als die twee winstpartijen - niet genoeg om er een seizoen aan op te hangen in de zin van 'PSV wint alleen van de zwakke'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]

Tja als de kampioen al niet waardig is zegt dat meer over de rest.

Ajax heeft de laatste 4 jaar ( evn dit jaar niet mee geteld) zo ongeveer alles na de winterstop gewonnen. Dat is ook gewoon knap.

Ook dit jaar tegen PSV en Feyenoord goed gescoord.

Overigens mooi dat Twente afgestraft wordt na die actie van Zaterdag.
Dat zegt wat over de rest EN de kampioen natuurlijk. Vier matige schalen de afgelopen 4 jaar.

Ajax staat dit seizoen na 29 wedstrijden op 63 punten. Als je met exact dat moyenne doorgaan, komen ze uit op 74 punten. In de laatste 4 jaar waarin Ajax kampioen werd, haalden ze gemiddeld EXACT 74 punten. Het is voor Ajax dus een heel normaal jaar.

PSV heeft het in de grotere wedstrijden juist ook goed gedaan.

Tegen Feyenoord 3 punten, Tegen Ajax 3 punten, 6 punten tegen Twente, 6 punten tegen AZ, 6 punten tegen Vitesse (die slachtten Ajax nog totaal af in de ArenA met 0-4).

Tegen Ajax was PSV over 2 wedstrijden duidelijk de betere, uit was PSV dreigender met vlijmscherpe counters en thuis speelde PSV Ajax zoek. Het was een wonder dat Ajax niet tegen een forse nederlaag aanliep.

Alleen tegen Feyenoord was PSV over 2 wedstrijden minder. In de Kuip was Feyenoord veel beter, in Eindhoven was PSV iets beter.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:05:
[...]

Tegen Ajax was PSV over 2 wedstrijden duidelijk de betere, uit was PSV dreigender met vlijmscherpe counters en thuis speelde PSV Ajax zoek. Het was een wonder dat Ajax niet tegen een forse nederlaag aanliep.
Je meet wel met twee maten. PSV is door Ajax thuis volledig zoek gespeeld, maar ajax vergeet te scoren de eerste helft.

hetzelfde doet PSV thuis en ineens is PSV veel beter.

PSV wordt terecht kampioen begrijp me niet verkeerd.

Wat ik overigens vooral jammer vind is dat ik vrees dat er niks van PSV over blijft in de CL ik hoop dat ze ook eens zeggen zo en nu laten we het ook in de CL zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 18:30
Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:14:
[...]

Je meet wel met twee maten. PSV is door Ajax thuis volledig zoek gespeeld, maar ajax vergeet te scoren de eerste helft.

Wat ik overigens vooral jammer vind is dat ik vrees dat er niks van PSV over blijft in de CL ik hoop dat ze ook eens zeggen zo en nu laten we het ook in de CL zien.
Ik denk ook dat met een beetje pech alle belangrijke spelers (behalve Guardado) weg gaan.
En ik denk dat ze er dan een zware kluif aan zullen hebben om dit op te vangen.
En dan ga je het in de CL zeer moeilijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:14:
[...]

PSV speelde in Amsterdam precies zoals ze dat graag wilden, met scherpe counters. PSV was in Amsterdam gevaarlijker dan Ajax.

In Eindhoven vond ik Ajax totaal onmachtig en niet bepaald gevaarlijk. Ajax kwam wonderbaarlijk goed weg. Normaal gesproken win je met dat wedstrijdbeeld met 3-1 of 4-1 ofzo, een logische uitslag in Amsterdam gezien het spelbeeld had ik 1-2 gevonden. Gelijkspelletje had ook nog wel gekund.

Feyenoord vond ik veel sterker in de wedstrijden tegen PSV.

Wat de selectie betreft, Isimat wil graag blijven en daar wordt over onderhandeld. Willems heeft een contractvoorstel liggen tot 2019, die heeft ook aangegeven dat ie wil blijven. Er wordt werk van gemaakt om Bruma langer in Eindhoven te houden, dat is een goede zaak maar zal ook afhangen van Chelsea, dat een terugkoopoptie heeft.

Depay en Wijnaldum zullen gaan voor 35 a 45 miljoen, daarbij komt er rond de 20 miljoen binnen aan CL inkomsten. Daar gaat een miljoen of 6 aan kampioenspremies af. Er zal een flink bedrag overblijven, PSV durft te investeren en heeft met Brands met grote afstand de beste TD/TM in NL in huis. De enige die in de buurt komt is Van Geel.

De verdediging zal bestaan uit Arias-Bruma-Isimat-Willems, de beste verdediging in NL. Het middenveld uit Guardado-Maher met een controleur er achter (Schaars is een goede speler mits fit), ik hoop dat ze nog achter Veloso aan gaan van Dinamo Kiev.

Voorin heb je met De Jong de beste spits in de Eredivisie. Narsingh doet het zeer matig. Er komt minimaal 1 buitenspeler, mogelijk 2. Corona van Twente vind ik een aardige optie.

Ajax haalt Gudelj, een aanvallende middenvelder, voor de positie van controleur. Daar speelde hij wel eens bij AZ, maar dat deed ie matig. Nogal een gok voor 6 miljoen. Verder werd vandaag bekend dat Sinkgraven in werkelijkheid geen 6.5 miljoen kostte, maar 9.5/12.5 miljoen (!!!). Zo kom je wel van je geld af.

Ajax is totaal in paniek, zo lijkt het. Bergkamp en Jonk zijn zwaar over de zeik door de paniekaankopen, waardoor hun jeugdspelers buiten de boot vallen.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:08
Zo, het is wel duidelijk voor welke club jij bent :D :o 45M voor Wijnaldum en Depay, dat zou 20+ betekenen voor beide. Voor Depay moet dat wel lukken, maar Wijnaldum wordt lastiger.

En Arias - Bruma - Isimat - Willems de beste verdediging van NL? Ik ben zelf voor Ajax, maar ik denk dat de verdediging van Feyenoord wel iets beter voor de dag komt dan die van PSV, op wellicht de linksback na.

Heb je ook bronnen voor die laatste alinea's? 12,5M voor Sinkgraven ben ik nergens tegen gekomen. Ik had gelezen dat Jonk inderdaad niet meer aanwezig is bij het overleg van het technisch hart, dat gaat inderdaad weer lekker. Verwacht ie dat ze 't altijd maar met elkaar eens moeten zijn? Het zal wel, naar mijn idee zit Jonk er ook alleen maar omdat ie goed met Cruijff op kan schieten, maar aan ja-knikkers heb je niet zo veel als er besluiten moeten worden genomen.

offtopic:
En over de onderlinge wedstrijden, dus wanneer Ajax speelt zoals PSV doet, op de counter, dan verdienen ze niet te winnen, maar doet PSV het in Amsterdam, dan waren ze de betere partij en hadden ze moeten winnen? Ik volg die logica niet helemaal...

[ Voor 13% gewijzigd door JanW op 08-04-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
JanW schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:50:
Zo, het is wel duidelijk voor welke club jij bent :D :o 45M voor Wijnaldum en Depay, dat zou 20+ betekenen voor beide. Voor Depay moet dat wel lukken, maar Wijnaldum wordt lastiger.

En Arias - Bruma - Isimat - Willems de beste verdediging van NL? Ik ben zelf voor Ajax, maar ik denk dat de verdediging van Feyenoord wel iets beter voor de dag komt dan die van PSV, op wellicht de linksback na.

Heb je ook bronnen voor die laatste alinea's? 12,5M voor Sinkgraven ben ik nergens tegen gekomen. Ik had gelezen dat Jonk inderdaad niet meer aanwezig is bij het overleg van het technisch hart, dat gaat inderdaad weer lekker. Verwacht ie dat ze 't altijd maar met elkaar eens moeten zijn? Het zal wel, naar mijn idee zit Jonk er ook alleen maar omdat ie goed met Cruijff op kan schieten, maar aan ja-knikkers heb je niet zo veel als er besluiten moeten worden genomen.

offtopic:
En over de onderlinge wedstrijden, dus wanneer Ajax speelt zoals PSV doet, op de counter, dan verdienen ze niet te winnen, maar doet PSV het in Amsterdam, dan waren ze de betere partij en hadden ze moeten winnen? Ik volg die logica niet helemaal...
Volgens de telegraaf zou met bonussen de transfer soms van Sinkgraven kunnen oplopen tot 12.5mln.

Ik denk zelf dat 20mln voor Depay nogal moeilijk zou kunnen worden.
Ik vind het zelf eigenlijk raar dat men continu praat over dat Wijnaldum en Depay zouden vertrekken en dat men er vanuit gaat dat Willems gewoon verlengd en blijft.

Ik vind zelf dat de meeste dreiging vaak uitgaat van Willems en dat hij het meest constant presteerd van de PSV spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:50:
Ik zei 35-45 miljoen. Voor Depay kun je denk ik minimaal 25 miljoen verwachten, voor Gini minimaal 10 miljoen. Dat lijkt me heel realistisch. De 10 miljoen er boven op is de Brands-factor, dat is een geweldenaar.
Je weet dat PSV met 25 tegengoals de minste tegengoals heeft in de Eredivisie? Dat terwijl Feyenoord veel meer controlerend speelt.

PSV speelt meestal met Guardado-Wijnaldum-Maher, dat zijn twee echte aanvallende middenvelders en een allrounder. Feyenoord heeft met Clasie en El Ahmadi al 2 controleurs, daarbij is Immers de meest controlerende aanvallende middenvelder bij de top 3 clubs. Werkt zich een slag in de rondte.

Vervolgens speelt bij Feyenoord meestal Toornstra rechtsbuiten. Een hardwerkende middenvelder.Bij PSV staat er een echte aanvallende rechtsbuiten, Narsingh, die tot mijn grote frustratie dit seizoen zeer matig meeverdedigt.

De beide backs van Feyenoord zijn vooral controlerend en komen veel minder vaak op dan Arias en vooral Willems.

Qua keepers schat ik zelf Cillessen en Vermeer hoger in dan Zoet. PSV heeft dus de minste keeper.

Dus ondanks die aanvallende backs, het veel meer aanvallende middenveld, de meer aanvallende buitenspelers bij PSV en de mindere keeper, krijgt PSV de minste goals tegen.

Dat zegt heel veel over de klasse van de verdedigers. Van Beek en Kongolo zouden bij PSV genadeloos door de mand vallen. Zoals ze recentelijk ook in Jong Oranje helemaal overhoop werden gespeeld, net als hun collega die op rechtsback het aantal panna's dat ie kreeg nauwelijks kon turven.

Al met al denk ik dat ik mijn stelling nu aardig onderbouwd heb ;)
Ik citeer uit Ajax-blad de Telegraaf:

"'Ajax moet 3 tot 6 miljoen euro meer betalen dan de aanvankelijk bedongen transfersom van 6,5 miljoen', schrijft chef sport Jaap de Groot in zijn column in De Telegraaf."

Er wordt zwaar overdreven bij Ajax. Ze werden 4x kampioen en nu is het een seizoentje wat minder en de stress-levels schieten door het dak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:00:
[...]

Volgens de telegraaf zou met bonussen de transfer soms van Sinkgraven kunnen oplopen tot 12.5mln.

Ik denk zelf dat 20mln voor Depay nogal moeilijk zou kunnen worden.
Ik vind het zelf eigenlijk raar dat men continu praat over dat Wijnaldum en Depay zouden vertrekken en dat men er vanuit gaat dat Willems gewoon verlengd en blijft.

Ik vind zelf dat de meeste dreiging vaak uitgaat van Willems en dat hij het meest constant presteerd van de PSV spelers.
Beste PSVers, over het hele seizoen:

1. Guardado
2. De Jong
3. Willems
4. Wijnaldum
5. Bruma

Depay speelt een zeer zwak seizoen. Omdat die jongen zo absurd veel talent heeft, gaat ei desondanks topscorer worden. Maar Van Gaal wil hem graag hebben bij United, en in Oranje speelt ie heel aardig. Zie de pot tegen Spanje, toen was ie de beste man op het veld.

Manechester United hefet geld zat, in de Engelse media wordt 20-22 miljoen POND een "koopje" genoemd voor een speler van dat niveau.

Ik doe niet aan wedden, maar anders zou ik heel wat kratjes bier op durven zetten dat ie meer dan 20 miljoen euro op gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Willems is heel ver in zijn contractonderhandelingen met PSV, gaat waarschijnlijk tot 2019 bijtekenen. En Depay zie ik wel tegen de 30 miljoen opleveren, zeker bij een transfer naar Engeland. 19 goals tot nu toe in de eredivisie is gewoon ontzettend goed voor een buitenspeler, hij is nog jong en is bepalend in een kampioensploeg. Dat bedrag komt er wel. Wijnaldum levert, denk ik, tussen de 15 en 20 miljoen op. Beide bedragen worden uiteraard omhoog gestuwd doordat PSV kampioen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:01:
[...]
De beide backs van Feyenoord zijn vooral controlerend en komen veel minder vaak op dan Arias en vooral Willems.
Bij Feyenoord staat Karsdorp momenteel rechtsback. Dat is een omgeturnde aanvallende middenvelder. En ook Nelom is allesbehalve een controlerende speler. Hij is gewoon niet zo goed. Dus zeggen dat de backs bij Feyenoord voor "controle" zorgen gaat nergens over. Die helpen Van Beek en Kongolo niet echt.
Dat zegt heel veel over de klasse van de verdedigers. Van Beek en Kongolo zouden bij PSV genadeloos door de mand vallen. Zoals ze recentelijk ook in Jong Oranje helemaal overhoop werden gespeeld
Eerst zit je de PSV verdediging op te hemelen omdat ze zo'n aanvallend middenveld voor zich hebben maar wanneer twee jonge centrumverdedigers een aantal penalty's incasseren omdat Jong Oranje als geheel zo matig acteert vervalt dat excuus en vallen ze plots door de mand? Wat een onzin.

Als ik dan eens een wat meer reële vergelijking mag maken: ik heb in de Europa League de veel oudere Bruma fouten zien maken die ik Van Beek daar toch echt niet heb zien doen. Als er iemand telkens door de mand valt op hoog niveau dan is het Bruma wel.

Daarbij is het juist met zo'n aanvallend sterke ploeg heel lekker verdedigen. PSV speelt doorgaans iets teruggetrokken maar heeft zoveel dreiging naar voren. Weinig ruimte in je rug en snelheid voorin: dat speelt heel lekker als verdediger.

Feyenoord daarentegen incasseert veel treffers omdat die bal er voorin maar niet in wil waardoor de tegenstander kansen ruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 08-04-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-10 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het is ondertussen wel bekend dat Brands over het algemeen het onderste uit de kan haalt bij verkooptransfers.

Arias is gewoon beter dan Karsdorp of Wilkshire, Willems beter dan Nelom (al vind ik Nelom wel ook een goede back) de centrum verdedigers vind ik eigenlijk gelijkwaardig. Daar maken aan beide kanten verdedigers soms fouten. Bij Bruma springen die iets meer in het oog en ook krijgt hij net te vaak een onnodige kaart. Maar over het algemeen doet hij echt niet onder voor de rest.

Als voor Blind 18 miljoen wordt betaald (een doorsnee controlerende middenvelder die ik overigens bij United de laatste weken iets beter vind spelen) dan is Depay wel 25 waard vind ik. Ik verwacht dat Brands 20 voor hem krijgt met een bonussysteem ter waarde van 4 of 5 mil (zo heeft hij dat volgens mij vaker gedaan, ook nog met heel eenvoudig te halen doelstellingen) Voor Wijnaldum zul je blijven steken op maximaal 18 miljoen maar ik denk minder (15 mil).

Het is afwachten wat daar voor terugkomt. ik verwacht inderdaad dat ze op Corona uit zullen komen, waarbij ik verwacht dat Rayhi in de voorbereiding een serieuze kans krijgt (mits fit). Aan de rechterkant zal Narsingh wel blijven en zal Jozefzoon weer aansluiten na zijn blessure. Ik vind het nog steeds erg jammer dat laatstgenoemde is weggevallen door zijn blessure. Hij speelde prima vlak voor zijn blessure en had erg veel dreiging, dan had Narsingh ook wat meer concurrentie gevoeld en beter gaan spelen.

Middenvelders heeft PSV genoeg als Schaars ook weer fit is. Vergeet Hendrix niet die gewoon veel pech heeft gehad dit jaar. Ik zou geen echte buitenspeler weten die te halen is voor PSV en ook echt meteen kwaliteit zou toevoegen (neem aan dat Ajax Kishna niet naar psv zal laten gaan? Zou wel een stunt zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-e-n schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:15:
[...]

Bij Feyenoord staat Karsdorp momenteel rechtsback. Dat is een omgeturnde aanvallende middenvelder. En ook Nelom is allesbehalve een controlerende speler. Hij is gewoon niet zo goed. Dus zeggen dat de backs bij Feyenoord voor "controle" zorgen gaat nergens over. Die helpen Van Beek en Kongolo niet echt.
Ik heb laatst op een van de grote stat sites Nelom en Willems vergeleken. Daar was duidelijk zichtbaar dat Nelom beter scoorde op het verdedigende gedeelte (veel meer balveroveringen etc.) en Willems op het aanvallende gedeelte.

Karsdorp heeft volgens mij minder Eredivisiewedstrijden gespeeld dan Wilkshire en Boulahrouz. Beiden zijn zeer controlerend/verdedigend. Over het algemeen staat er bij PSV dus de meer aanvallende back.
Eerst zit je de PSV verdediging op te hemelen omdat ze zo'n aanvallend middenveld voor zich hebben maar wanneer twee jonge centrumverdedigers een aantal penalty's incasseren omdat Jong Oranje als geheel zo matig acteert vervalt dat excuus en vallen ze plots door de mand? Wat een onzin.
Dat slaat nergens op.

Toen Van Beek, Kongolo en Karsdorp in een team stonden met meer aanvallende spelers, vielen ze door de mand. Bruma, Rekik en Isimat krijgen ondanks al die aanvallende spelers de minste goals tegen in de Eredivisie.

Er IS dus geen sprake van een excuus. Voor het feit dat PSV de minste goals tegen krijgt, heb je toch geen excuus nodig?

Het is bij Feyenoord veel makkelijker verdedigen omdat het hele team meeverdedigt.
Als ik dan eens een wat meer reële vergelijking mag maken: ik heb in de Europa League de veel oudere Bruma fouten zien maken die ik Van Beek daar toch echt niet heb zien doen. Als er iemand telkens door de mand valt op hoog niveau dan is het Bruma wel.

Daarbij is het juist met zo'n aanvallend sterke ploeg heel lekker verdedigen. PSV speelt doorgaans iets teruggetrokken maar heeft zoveel dreiging naar voren. Weinig ruimte in je rug en snelheid voorin: dat speelt heel lekker als verdediger.

Feyenoord daarentegen incasseert veel treffers omdat die bal er voorin maar niet in wil waardoor de tegenstander kansen ruikt.
Het is nergens makkelijker verdedigen dan in een verdedigend team. Waar niemand zijn man laat lopen. Zelfs onze controleur Guardado laat geregeld zijn man lopen. Dat maar opvangen als centrale verdediger zijnde. Dat zie je Clasie en El Ahmadi niet doen, en als je ziet hoe Immers loopt te schoffelen, ik wou dat Maher en Gini dat deden.

Bij PSV moeten de CV's snelheid hebben omdat ze met ruimte in hun rug moeten kunnen spelen. PSV speelt doorgaans direct, met veel risico. Het tegenovergestelde van Ajax dat de bal langdurig rond tikt. Groot risico op balverlies, dan moet je kunnen schakelen als verdediger en is de organisatie heel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Chrosser schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:19:

Als voor Blind 18 miljoen wordt betaald (een doorsnee controlerende middenvelder die ik overigens bij United de laatste weken iets beter vind spelen) dan is Depay wel 25 waard vind ik. Ik verwacht dat Brands 20 voor hem krijgt met een bonussysteem ter waarde van 4 of 5 mil (zo heeft hij dat volgens mij vaker gedaan, ook nog met heel eenvoudig te halen doelstellingen) Voor Wijnaldum zul je blijven steken op maximaal 18 miljoen maar ik denk minder (15 mil).
Blind is vanuit Ajax een van de dragende spelers van het WK geworden samen met robben.

Speelt vast in MU

Er zijn niet veel spelers die dat gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:31:
[...]
Ik heb laatst op een van de grote stat sites Nelom en Willems vergeleken. Daar was duidelijk zichtbaar dat Nelom beter scoorde op het verdedigende gedeelte (veel meer balveroveringen etc.) en Willems op het aanvallende gedeelte.

Karsdorp heeft volgens mij minder Eredivisiewedstrijden gespeeld dan Wilkshire en Boulahrouz. Beiden zijn zeer controlerend/verdedigend. Over het algemeen staat er bij PSV dus de meer aanvallende back.
Nelom in het totaal gewoon veel en veel en veel minder dan Willems, Wilkshire heeft veel blessures gehad en Boulahrouz kan er gewoon geen reet meer van. Daar zou zelfs Jaap Stam van in paniek raken. En daarmee wil ik dus nogmaals zeggen dat de aanwezigheid van de backs bij Feyenoord dus allesbehalve meer zekerheid biedt aan de centrumverdedigers. Echt kul wat je beweert
Toen Van Beek, Kongolo en Karsdorp in een team stonden met meer aanvallende spelers, vielen ze door de mand.
In Jong Oranje valt elke jonge centrumverdediger door de mand. Ook met Rekik en Bruma was het daar 4-1 geworden. Daar heb ik nul komma nul twijfel over.
Het beste bewijs: Rekik en Bruma vielen vorig jaar ook door de mand toen de rest van het elftal niet lekker liep. Nu staat dat met Guardado wel goed en dan is het voor een jonge verdediger als Rekik ook een stuk makkelijker.
Het is nergens makkelijker verdedigen dan in een verdedigend team.
Dan heb ik breaking nieuws voor je: PSV speelt als het maar even kan verdedigender dan Feyenoord. Dan komt de snelheid van Depay namelijk veel beter tot zijn recht.
Feyenoord speelt erg gecontroleerd maar wél zoveel mogelijk op de helft van de tegenstander en wél met veel ruimte achter de defensie. Feyenoord heeft in de meeste topwedstrijden in Nederland het spel naar zich toe getrokken. Helaas heeft Feyenoord vaak moeite met gevaarlijk worden voorin en het benutten van de kansen.

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 08-04-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:33:
[...]

Blind is vanuit Ajax een van de dragende spelers van het WK geworden samen met robben.

Speelt vast in MU

Dat komt ook alleen maar omdat van Gaal er de trainer is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:31:
Toen Van Beek, Kongolo en Karsdorp in een team stonden met meer aanvallende spelers, vielen ze door de mand. Bruma, Rekik en Isimat krijgen ondanks al die aanvallende spelers de minste goals tegen in de Eredivisie.

Er IS dus geen sprake van een excuus. Voor het feit dat PSV de minste goals tegen krijgt, heb je toch geen excuus nodig?

Het is bij Feyenoord veel makkelijker verdedigen omdat het hele team meeverdedigt.
Grapjas... Het is bij PSV makkelijker verdedigen omdat het hele team terugzakt en vervolgens lekker countert bij balverlies van de tegenstander. Feyenoord heeft een heel wat aanvallendere instelling dan PSV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En het 'wieheeftdegrootste' is weer begonnen. Kom op mensen.

Wie gaat er vanavond kijken? :D

ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 19:15
Fc Groningen op tv...hup hup hup *O* *O* *O* <3 <3

Van der Looi heeft wel humor: met Hoessen hebben we een prima vervanger voor van de Leeuw
Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Niku schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:08:
Ik vond het meer een gevalletje "bij PSV is alles groter". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:03:
[...]

Ik vond het meer een gevalletje "bij PSV is alles groter". :+
de prijzenkast in ieder geval wel, hihi

Ben toch Groningen-Excelsior aan het kijken. Excelsior heeft na 10 minuten al een hele goede kans verprutst. Verder nog weinig gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Niku schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:11:
[...]

de prijzenkast in ieder geval wel, hihi

Ben toch Groningen-Excelsior aan het kijken. Excelsior heeft na 10 minuten al een hele goede kans verprutst. Verder nog weinig gebeurd.
Het is wel een leuke, aardig open wedstrijd tot nu toe. Excelsior heeft al een paar grote mogelijkheden laten zitten liggen. Net een mogelijkheid van Groningen trouwens.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Luxicon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 20:13:
[...]

Het is wel een leuke, aardig open wedstrijd tot nu toe. Excelsior heeft al een paar grote mogelijkheden laten zitten. Net een mogelijkheid van Groningen trouwens.
Ik krijg bij Gouriye overigens wel idee dat hij niet zo snel is voor een aanvaller, werd er twee er hard uitgelopen door de RB van Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hateboer knalt de 1-0 erin

Afbeeldingslocatie: http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 19:15
Jahoooo *O*

Nu nog 1 maken, Groningen geeft vaak altijd wel 1 doelpunt weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:32

Vos

AFCA

Niku schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:08:

Wie gaat er vanavond kijken? :D

Nou inderdaad, wat een geneuzel met een driedubbele gekleurde bril op zeg :z .

Komop Grunn! Al kijk ik FA cup voetbal ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 08-04-2015 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

En 2-0, over en uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Rusnak knalt de 2-0 erin

Afbeeldingslocatie: http://s26.postimg.org/8y1t5oor9/zwaaivlag.gif

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het gaat dus PEC tegen Groningen worden. 8)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:13:
Het gaat dus PEC tegen Groningen worden. 8)
Oost versus Noord in het westen want in de kuip. Ben benieuwd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:40

Quad

Doof

Het gaat wel een leuke wedstrijd worden! PEC vs Grunn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Met alle respect (en nofi want PEC en Groningen hebben hun best gedaan om er te komen), maar eigenlijk is het toch best triest dat de nummer 6 tegen de nummer 11 van de ED speelt in de finale van de beker :D

Gun het beide teams wel, moge de beste winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 08-10 22:44
Krukar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:04:
Met alle respect (en nofi want PEC en Groningen hebben hun best gedaan om er te komen), maar eigenlijk is het toch best triest dat de nummer 6 tegen de nummer 11 van de ED speelt in de finale van de beker :D

Dat is toch heerlijk?
Twee clubs voor wie die beker écht een prijs is. Beter dan Ajax of PSV die het als een troostprijsje zouden beschouwen (ten opzichte van de andere clubs).

Toevallig staat Groningen nu 11e, maar die kunnen nog makkelijk stijgen, winnen ze zondag van Cambuur, kun je zomaar weer in het linkerrijtje staan. Prima toch?
Al verwacht ik weinig meer van de ploeg tot 3 mei.

(Ja, ik ben Groningen-supporter ;) )

Wat een feest gisteren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:33:
[...]

Speelt vast in MU

Komt gewoon door van gaal hoor dat hij een basisplaats heeft. Bij elke andere coach had hij gewoon gebankt. Is geen MU materiaal, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Instelling is alles. Clubs als PEC hoeven bijna niet meer onder te doen tegen Ajax, PSV en Feyenoord .Zeker als ze op en top gemotiveerd zijn en het voor de top3 meer als een moetje zal voelen.
Wat mij betreft mag de beker sowieso een stuk veranderen. Geen vrijloten in de eerste rondes voor profclubs. Gewoon vanaf het begin dat iedereen iedereen kan loten en niet onzin als hetvolgende:
1e ronde woensdag 27 augustus 2014:
42 deelnemers (amateurverenigingen)
21 wedstrijden (zoveel als mogelijk zaterdag- tegen zondagverenigingen)

2e ronde dinsdag 23, woensdag 24 en donderdag 25 september 2014:
64 deelnemers (21 winnaars 1e ronde + vrijgestelde en vrijgelote clubs)
32 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)

3e ronde dinsdag 28, woensdag 29 oktober en donderdag 30 oktober 2014:
32 deelnemers (32 winnaars 2e ronde)
16 wedstrijden (Europees spelende clubs komen niet tegen elkaar uit)
Hoe kan je als KNVB nu willen dat er zoveel mogelijk zaterdagelftallen tegen zondagelftallen spelen, waarom zou je willen dat er clubs vrij worden gesteld in de eerste ronde en waarom geen clubs tegen elkaar die allebei europees spelen.

Gewoon alles in één grote bak zonder regeltjes enzo.
Jammer als de eerste ronde meteen 2 clubs in de top van de eredivisie tegen elkaar moeten maar maakt het IMHO wel wat minder gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 16:58
Thunder00x schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:25:
[...]

Komt gewoon door van gaal hoor dat hij een basisplaats heeft. Bij elke andere coach had hij gewoon gebankt. Is geen MU materiaal, klaar.
Dat vinden de fans van MU wel iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Tja, van wie is het triester: dat de klassieke top 3 de beker niet serieus neemt of dat de middenmoters de beker wel voor vol aan zien, bij gebrek aan een andere realistische prijs (behoudens play-offs EL maar winst beker is sinds dit jaar toch echt fijner). Daar waar het winnen v/d beker een wisselvallig jaar voor PEC/Grunn/Twente/Excelsior in 1 klap kan goed maken, is de kampioensschaal alleen enkel goed genoeg voor Ajax/Feyenoord en PSV. Die bekerwedstrijden daar doen ze het niet om, is voor ze geloof ik ook meer last dan een lust. (wel extra risico op blessures die doorwerken in de reguliere eredivisiewedstrijden)

En voor wie er begint over: tis slecht voor de ranking als PEC of Grunn Europa in gaan op zo'n manier. Alsof Twente, PSV, Feyenoord en Ajax het nu zo briljant doen in het kampioenenbal/Europa league. En dan ook nog tegen de meest idiote clubnamen: Dnipro, Apoel, Petrolul de meeste moeite hebben. Tegen Inter, AC, PSG, Barca e.d. een flinke kluif hebben ala, maar over de gehele linie falen Nederlandse clubs in Europa sinds 2002. Dat er dan een aantal middenmoters kans maken op een Europees avontuur doet nog verrekte weinig extra afbreuk dan die al gedaan is door de betere clubs uit de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Die MU fans vinden ook alles goed op het moment, het kan alleen maar beter worden 8) Nee grapje, laatste weken zijn de uitslagen in ieder geval goed.

Maar kom op, Blind is alleen gekocht op die 2 passes tijdens het WK. Het hele team heeft daar gewoon goed gepresteerd, waar hij ook onderdeel van was. Wijnaldum was net zo goed een dragende kracht en Depay maakt daarnaast ook een beslissend doelpunt. Die zijn echt wel minimaal evenveel waard als Blind.

Qua prijs is een goed presterende aanvaller (topscorer competitie) meer waard dan een controlerende middenvelder. Een schatting van 20 mil + een bonussysteem voor Depay lijkt mij dan ook niet overdreven, of je gunt het PSV, Depay of PSV supporters niet.

15 tot 18 miljoen is mijn inziens dan ook een reële inschatting voor Wijnaldum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:08
Toch denk ik dat Depay en Wijnaldum er goed aan doen om nog een jaar bij psv te blijven ( zeker Wijnaldum ). Het is nou niet zo dat beide heren wekelijks uitblinken in de eredivisie. De pieken zijn er zeker, maar de dalen in hun spel is toch ook nog wel zeer diep. Laat ze maar eens wekelijks uitblinken en beslissend zijn zowel voor club als voor land, dan kom je toch lekkerder binnen bij een grote club.

Ik vrees dat beide heren anders toch vlot op de bank gaan belanden ( vooral Wijnaldum )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Thunder00x schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:25:
[...]

En toch doet hij het regelmatig goed

http://www.manutd.com/en/...-beat-Leicester-City.aspx

http://www.goal.com/nl/ne...lind-met-afstand-de-beste

http://www.manutd.com/en/...or-manchester-united.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Joosie200 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:55:
[...]

Tja, van wie is het triester: dat de klassieke top 3 de beker niet serieus neemt of dat de middenmoters de beker wel voor vol aan zien, bij gebrek aan een andere realistische prijs (behoudens play-offs EL maar winst beker is sinds dit jaar toch echt fijner). Daar waar het winnen v/d beker een wisselvallig jaar voor PEC/Grunn/Twente/Excelsior in 1 klap kan goed maken, is de kampioensschaal alleen enkel goed genoeg voor Ajax/Feyenoord en PSV. Die bekerwedstrijden daar doen ze het niet om, is voor ze geloof ik ook meer last dan een lust. (wel extra risico op blessures die doorwerken in de reguliere eredivisiewedstrijden)

En voor wie er begint over: tis slecht voor de ranking als PEC of Grunn Europa in gaan op zo'n manier. Alsof Twente, PSV, Feyenoord en Ajax het nu zo briljant doen in het kampioenenbal/Europa league. En dan ook nog tegen de meest idiote clubnamen: Dnipro, Apoel, Petrolul de meeste moeite hebben. Tegen Inter, AC, PSG, Barca e.d. een flinke kluif hebben ala, maar over de gehele linie falen Nederlandse clubs in Europa sinds 2002. Dat er dan een aantal middenmoters kans maken op een Europees avontuur doet nog verrekte weinig extra afbreuk dan die al gedaan is door de betere clubs uit de eredivisie.
Bedoelde met triest meer dat er eigenlijk middenmoot in de finale staat, niets afdoend aan die clubs. Voor die clubs zelf vind ik het juist leuk. Het argument van beker niet serieus nemen omdat de schaal belangrijker is gaat de laatste twee decennia vooral op voor Ajax en PSV, laatste keer dat de schaal op Rotterdamse bodem was is toch al een kleine 16 jaar geleden :+

Ben het zeker met je eens dat het vanuit de topclubs nog triester is, dat was eigenlijk ook wat ik bedoelde met mijn eerste post. Bij Ajax was het dit jaar geen gebrek aan motivatie, ze werden gewoon van de mat gespeeld door Vitesse. PSV had er geen zin in en werd eruit gegooid door Roda JC.
Beide dingen die inderdaad niet kunnen.
Je opmerking over de topclubs die het slecht doen in Europa vat ik niet helemaal, dit seizoen zijn er juist veel punten opgehaald door de top 3 en veel verspeeld door de middenmoters in het begin van het seizoen.
Clubs als Apoel en Dnipro kun je clubs met "idiote namen" noemen, zijn toch allerminst slechte clubs. Apoel stond zelfs 2 seizoenen geleden nog in de kwartfinale van de CL. Tuurlijk steken ze slecht af tegen Real of Barca, maar we maken hier een vergelijk met de eredivisie, niet met de Primera Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is absoluut niet triest. In Eindhoven of Amsterdam wordt een beker nauwelijks gevierd. In Groningen of Zwolle gaat het dak er af, een week lang.

Het is goed voor ons profvoetbal als de successen worden verdeeld.

PEC en Groningen hebben het verdiend met veel inzet en behoorlijk goed voetbal. Ik mag Grunn graag zien spelen met jongens als Chery en Rusnak.
Leon Zwiers schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:14:
Toch denk ik dat Depay en Wijnaldum er goed aan doen om nog een jaar bij psv te blijven ( zeker Wijnaldum ). Het is nou niet zo dat beide heren wekelijks uitblinken in de eredivisie. De pieken zijn er zeker, maar de dalen in hun spel is toch ook nog wel zeer diep. Laat ze maar eens wekelijks uitblinken en beslissend zijn zowel voor club als voor land, dan kom je toch lekkerder binnen bij een grote club.

Ik vrees dat beide heren anders toch vlot op de bank gaan belanden ( vooral Wijnaldum )
Heb je alle wedstrijden gezien van PSV?

Depay speelt in wezen een heel zwak seizoen. 15 mislukte acties op 1 goede. Door extreem talent blijft ie wel scoren. Hij wordt als flankspeler topscorer van de Eredivisie waarschijnlijk, maar voetballend kan ie zo verschrikkelijk veel beter. Zoals ie voor Oranje tegen Spanje speelde, heb ik hem dit seizoen niet gezien voor PSV.

Wijnaldum speelt dit seizoen ijzersterk en is de Eredivisie heel duidelijk ontgroeid. Net als Clasie en Klaassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Blind doet het inderdaad gewoon prima bij MU, sommigen kunnen dat blijkbaar niet hebben o.i.d.
Als er één coach is die een speler die niet goed speelt snel zal wisselen voor een andere speler, is het juist Van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:18:
[...]

Depay speelt in wezen een heel zwak seizoen. 15 mislukte acties op 1 goede. Door extreem talent blijft ie wel scoren. Hij wordt als flankspeler topscorer van de Eredivisie waarschijnlijk, maar voetballend kan ie zo verschrikkelijk veel beter. Zoals ie voor Oranje tegen Spanje speelde, heb ik hem dit seizoen niet gezien voor PSV.

Wijnaldum speelt dit seizoen ijzersterk en is de Eredivisie heel duidelijk ontgroeid. Net als Clasie en Klaassen.
Ik heb inderdaad op zowat alles gezien, maar ik blijf erbij dat Depay maar matig speelt maar inderdaad door zijn talent in onze zwakke competitie op de been blijft, maar ik vind Wijnaldum zeker geen vedette, hij maakt ook vrij veel fouten, zeker de 2e seizoenshelft. Vindt Clasie bijvoorbeeld beter presteren, dat zie je ook aan het voetbal wat een Feyenoord op de mat legt, wat eigenlijk bijna puur de verdienste van Clasie is.

Bij PSV is het vooral Guardado die de kar trekt ( en dat echt ontzettend goed doet ) Ik denk dat PSV Guardado mag bedanken voor het kampioenschap en dat Wijnaldum maar vooral Depay wat dé vedetten zouden zijn dit seizoen toch ondergepresteerd hebben. Want ik weet ook wel dat beiden veel en veel beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Krukar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:20:
[...]

Blind doet het inderdaad gewoon prima bij MU, sommigen kunnen dat blijkbaar niet hebben o.i.d.
Als er één coach is die een speler die niet goed speelt snel zal wisselen voor een andere speler, is het juist Van Gaal.
Om er nog maar eens aan toe te voegen:

http://www.whoscored.com/Teams/32/

Hier staat hij derde qua rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Is het niet gewoon beter dat de 2de plek EL geeft en de bekerwinnaar naar de voorronde CL gaat? Daarmee gaat de beker ENORM in status omhoog en wordt het leuker lijkt me want er is dan veel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
rikoos schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:08:
Is het niet gewoon beter dat de 2de plek EL geeft en de bekerwinnaar naar de voorronde CL gaat? Daarmee gaat de beker ENORM in status omhoog en wordt het leuker lijkt me want er is dan veel geld te verdienen.
Ja, maar PEC / Groningen in de CL is zekerheid ( psv/feyenoord/ajax hebben het al moeilijk) dat je het niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:47
Blind heeft ook gewoon een hoop kritiek gehad, wat samen viel met de kritiek op het spel van MU. MU begon te draaien in de periode dat Blind weg werd gehaald van het centrale middenveld en vervolgens geblesseerd raakte, daarna heeft hij nog voornamelijk als back of op links gespeeld.

Het probleem van Blind zijn nooit zn statistieken geweest, maar voetbal is geen sport a la honkbal waar statistieken veel zeggen. Het tikkie breed is daar een voorbeeld van, hij heeft een ongekende hoeveelheid passes die aankomen maar maar een fractie van de passes is naar voren, wat ook blijkt uit de statistieken.

De laatste weken gaat het inderdaad beter, maar zowel Keane, Scholes, Henry en Neville hebben dit seizoen stevige kritiek op Blind gehad en die zijn ook niet helemaal gek. Het spel van MU houdt nog steeds niet over en dat er toch veel punten worden gehaald komt vooral door een aantal individuele klasse spelers waar je Blind niet toe kan rekenen.

Ik zie hier een aantal mensen claimen dat Blind een dragende speler van MU en Oranje is en een aantal mensen claimen dat hij er weinig van kan. De waarheid ligt wat mij betreft in het midden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Kevinp schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:09:
[...]

Ja, maar PEC / Groningen in de CL is zekerheid ( psv/feyenoord/ajax hebben het al moeilijk) dat je het niet haalt.
Die zekerheid heb je met Ajax, Feyenoord en PSV ook wel, hebben de laatste jaren aangetoond.
En wie zegt dat ze -onder invloed van de extra miljoenen en CL-belofte- niet een aardig teampje bij elkaar weten te schrapen.

;)

We moeten accepteren dat zolang het grote geld regeert in de champions league en de inkomstenverdeling zo vreselijk scheef blijft, Nederland niks meer voor stelt in de champions league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Kevinp schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:25:
[...]

Om er nog maar eens aan toe te voegen:

http://www.whoscored.com/Teams/32/

Hier staat hij derde qua rating.
volgens dit heeft hij een beter seizoen dan fellaini, lijkt me niet.

Statistieken zeggen dan ook niet veel, zeker niet voor een speler als Blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 21:45
rikoos schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:08:
Nee, want in mijn ogen is het bereiken van plek 2 in de competitie (34 wedstrijden presteren tegen alle teams) een grotere prestatie dan het winnen van de beker (5 wedstrijden winnen, eventueel na strafschoppen).

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Prosac2010 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:31:
[...]

Die zekerheid heb je met Ajax, Feyenoord en PSV ook wel, hebben de laatste jaren aangetoond.
En wie zegt dat ze -onder invloed van de extra miljoenen en CL-belofte- niet een aardig teampje bij elkaar weten te schrapen.

;)

We moeten accepteren dat zolang het grote geld regeert in de champions league en de inkomstenverdeling zo vreselijk scheef blijft, Nederland niks meer voor stelt in de champions league.
Groningen wist zich dit seizoen niet eens te plaatsen voor de EL, tegen Aberdeen...
Sorry, maar als je denkt dat een club als PEC of Groningen evenveel kans heeft in de EL/CL als Ajax, PSV of Feyenoord dan heb je echt waanideeën.
Met één van de top 3 clubs in de CL is er een kleine kans dat een volgende ronde wordt gehaald.
Met één van de middenmoters in de CL is er geen kans dat een volgende ronde wordt gehaald.
Zie het subtiele verschil, en zie je het al voor je? PEC-Barcelona in het IJsseldeltastadion met 12000 toeschouwers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
Krukar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:02:
[...]

Groningen wist zich dit seizoen niet eens te plaatsen voor de EL, tegen Aberdeen...
Sorry, maar als je denkt dat een club als PEC of Groningen evenveel kans heeft in de EL/CL als Ajax, PSV of Feyenoord dan heb je echt waanideeën.
Dat maak jij er nu van, dat wil ik zeker niet beweren. Maar Ajax gaat er al jaren redelijk kansloos af in de CL. Ze halen dan nog de UEFA-cup omdat ze -godzijdank- nog in pot3 zitten ipv 4. Maar in de UEFA-cup is het meestal ook pover.
De kans om door te gaan in de CL is maar miniem hoger dan dat die voor Zwolle/Groningen zou zijn. Misschien zelfs wel lager, omdat Groningen en Zwolle mogelijk kunnen profiteren van onderschatting bij de tegenstander. :P :>
PEC-Barcelona in het IJsseldeltastadion met 12000 toeschouwers? :+
Das natuurlijk geen argument tegen kleinere clubs in de CL. Dat is juist alleen maar mooi.
Barcelona in het Oosterpark, geniaal was dat. Oefenpotje weliswaar, maar toch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-10 21:45
Voor de oude lullen onder ons, NEC - Barcelona?

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Krukar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:18:
[...]
Bedoelde met triest meer dat er eigenlijk middenmoot in de finale staat, niets afdoend aan die clubs. Voor die clubs zelf vind ik het juist leuk. Het argument van beker niet serieus nemen omdat de schaal belangrijker is gaat de laatste twee decennia vooral op voor Ajax en PSV, laatste keer dat de schaal op Rotterdamse bodem was is toch al een kleine 16 jaar geleden :+

Je opmerking over de topclubs die het slecht doen in Europa vat ik niet helemaal, dit seizoen zijn er juist veel punten opgehaald door de top 3 en veel verspeeld door de middenmoters in het begin van het seizoen.
Op die manier. Klopt, Rotterdam steekt er wat dat betreft minder bovenuit dan Amsterdam/Eindhoven :P Doel met slecht in Europa op het feit dat overwinteren zelfs al te lastig is tegenwoordig voor Ajax/PSV in de CL, laat staan uitzicht hebben op de finale EL. Als die, aangevuld dan met AZ of Twente, nog niet eens meer echt gewicht in de schaal kunnen leggen t.o.v. (in mijn ogen) onbekende clubs ver weg uit Oekraïne en/of Cyprus vind ik het eerder triest dat de Nederlandse competitie in geheel weinig meer klaar kan spelen, zelfs met inbegrip van de klassieke top drie. Tuurlijk zijn er genoeg factoren die een dergelijk spelbeeld mogelijk maken (verschil in hoe KNVB en co elders de teugels financieel gezien wel laten vieren en in NL juist niet) maarja sportief heb je het er maar mee te doen. De opzet maakt ook dat het voor middenmoters lastig is om je te nestelen in een lang Europees avontuur want je krijgt flinke tegenstanders (daarnaast deed Zwolle het toch alleraardigst thuis tegen Sparta Praag)
Krukar schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:02:
[...]

Met één van de top 3 clubs in de CL is er een kleine kans dat een volgende ronde wordt gehaald.
Met één van de middenmoters in de CL is er geen kans dat een volgende ronde wordt gehaald.
Zie het subtiele verschil, en zie je het al voor je? PEC-Barcelona in het IJsseldeltastadion met 12000 toeschouwers? :+
Oh nee, evenveel kans hebben de clubs niet, das inherent aan het systeem dat de middenmoters meteen zware tegenstanders toebedeeld krijgen middels loting en PSV/Ajax vooral (iig voor mij qua naam) onbekende clubs uit de krochten van Europa krijgen maar ook de grote bekende (PSG/Barca/AS Roma en zulks) Ajax/PSV hebben nog enigszins kans op een punt en met een stunt drie punten tegen de grotere clubs uit Frankrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Engeland. Voor Groningen en Zwolle is dat idd niet snel te verwachten, maarja onderschatting is toch een mooi iets: de bal is rond, een bal kan raar door een polletje zo maar het doel in verdwijnen dus zeg nooit nooit :P

Ik zie PEC-Barca wel voor me hoor :D Wedstrijd om nooit te vergeten, de spelers van Barca zullen zich ongetwijfeld afvragen in welk gat ze nu weer beland zijn _O- Zulke wedstrijden ga ik zeker bezoeken omdat het een leuk affiche oplevert terwijl ik bij voorbaat al weet dat het een kansloze missie is. Gewoon puur voor de beleving om zoiets met 10min op de fiets te kunnen aanschouwen :7 En een citytrip Barcelona, Madrid, Rome, Parijs zeg ik ook geen nee tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:41:
[...]

Dat vinden de fans van MU wel iig
Mogen ze vinden uiteraard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
[...]

Dat hij het goed doet neemt niet weg dat hij gewoon geen materiaal van het kaliber Manchester United is. Wie heeft Man utd op dit moment op zijn plek als vervanger? Juist ja.

Blind is geen wereldtop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Thunder00x schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:57:
[...]

Dat hij het goed doet neemt niet weg dat hij gewoon geen materiaal van het kaliber Manchester United is. Wie heeft Man utd op dit moment op zijn plek als vervanger? Juist ja.

Blind is geen wereldtop.
United ook niet, past dus wel bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Prosac2010 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:31:
[...]

;)

Ajax heeft de laatste keer dat ze tweede werden netjes de CL gehaald ( 1-1 en 2-1) tegen Kiev.

En poules met RM,Dortmunt, MC en Ajax. ( dortmunt toen kampioen van Duitsland) en dan derde worden tja een schande.

Ok dit jaar zat er meer in, maar het geluk van de loting hebben ze al 4 jaar niet gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Kevinp op 09-04-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Thunder00x schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:57:
[...]

Blind is geen wereldtop.
MU is ook al lang geen wereldtop meer.
Claim ook niet dat Blind wereldtop is, ik zeg alleen dat hij het prima doet. Hij is geen Kroos of Martinez maar gewoon een prima speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bregweb schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:13:
Voor de oude lullen onder ons, NEC - Barcelona?
Willem II in de CL!

/ouwe lul

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:01

St@m

@ Your Service

Ramzzz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:14:
[...]

Willem II in de CL!

/ouwe lul
Das pas 15 jaar geleden joh.. gaat wel snel die tijd :D
Maar goed, PEC vorig jaar tegen Sparta Praag. Thuis was Zwolle de betere en werd het 1-1 en uit kansloos 3-0 verloren.. weet niet of Feyenoord/Ajax/PSV het beter had gedaan tegen die ploeg. Daarbij speelde PEC heel goed voetbal in die fase. Ajax verslagen voor de JC schaal, PSV klop gegeven met 3-1 en tijden in de top 3 gestaan. Dat ze nu iets zijn afgezakt, tja.. ze hebben geen hele brede selectie.

Je kan er lang of kort over lullen, maar PEC of Grunn Groningen speelt volgend jaar groepsfase EL, en iedereen die dat stom vindt, of had gehoopt op een "topclub".. tja.. dan hadden die maar beter hun best moeten doen. Het is jammer dat de top 3 van Nederland dit jaar ook echt top 3 wordt en zich derhalve plaatsen voor Europa, anders waren de oogkleppen misschien afgegaan en hadden ze ingezien dat de beker in Nederland echt wel een prijs is met bijbehorend EL ticket.

Ik hoop in ieder geval op PEC :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik vind, even inhakend op de 'speler a, b en c spelen onder hun niveau'-discussie, overigens dat spelers als Depay, Wijnaldum, Maher, etc. (ik kies hier expres PSV-spelers, om de knuppel niet te zeer in het hoenderhok te smijten) zo jong als ze zijn, totaal niet in staat zijn om een realistische inschatting te maken van hun eigen potentie, inzet en gedrag. En al helemaal niet van hun tekortkomingen en falen.

Als club moet je die gasten gewoon beter begeleiden, en spelersmakelaars maken er al helemaal een teringzooi van.

Allerlei spelers die zogenaamd geschikt zouden zijn om 'op het allerhoogste niveau' mee te draaien, maar het in de Mickey Mouse-competitie die de Eredivisie is, keer op keer laten afweten, puur op (gebrek aan) mentaliteit.

Nee, dan ga je hoge ogen gooien bij een topclub... :z

Je moet als PSV, met het materiaal dat er rondloopt, net als Ajax, gewoon veel meer punten halen, als je jezelf serieus neemt, als slepers en leiding. Als je jezelf eerlijk vergelijkt met de andere, op papier mindere clubs, dan moet dat verschil nog veel groter zijn.

En dan de beker niet meer voor vol aanzien, ik vind het naast denigrerend, een behoorlijke vorm van competitievervalsing, als je er niet vol voor gaat.

Je moet, als Top-3 club gewoon altijd voor de 'triple' gaan.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Als PSV supporter baal ik er ook verschrikkelijk van dat 'we' de dubbel niet pakken dit jaar. Er uit tegen Roda, een schande die verbloemd wordt door het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Maarja de bal is rond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-10 20:01

kevin33

Welkom in Utopia.

Denk dat Twente de komende jaren mag hopen dat ze niet nog verder afzakken. Denk dat degradatie binnen nu en 2 jaar niet eens zo heel vreemd zou zijn.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

kevin33 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:21:
[...]

Denk dat Twente de komende jaren mag hopen dat ze niet nog verder afzakken. Denk dat degradatie binnen nu en 2 jaar niet eens zo heel vreemd zou zijn.
Degradatie weet ik niet, dat zou wel extreem zijn, maar het is duidelijk dat dat ene kampioenschap ze ontzettend veel gekost heeft en nog gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Misschien kan Icarus Airlines de club gaan sponsoren? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 09-04-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Echt grote bedrijven zullen in de huidige situatie waarschijnlijk niet willen instappen als sponsor.
En een nieuwe sponsor zal vanwege de situatie waarschijnlijk minder gaan betalen dan hun huidige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Niku schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:24:
[...]

Degradatie weet ik niet, dat zou wel extreem zijn, maar het is duidelijk dat dat ene kampioenschap ze ontzettend veel gekost heeft en nog gaat kosten.
Er zullen veel spelers gaan vertrekken, probeer dat maar eens op te vangen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

kevin33 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:25:
[...]

Er zullen veel spelers gaan vertrekken, probeer dat maar eens op te vangen.
Dat is zeker waar, maar degradatie lijkt (nu nog) ver weg.
Ramzzz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:24:
Misschien kan Icarus Airlines de club gaan sponsoren? :+
Of schoenenfabrikant 'optegrotevoet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
Ik denk dat degradatiegevaar helemaal niet zo ver weg is, helemaal als ze de financiële problemen niet zeer voortvarend aanpakken, wat ze namelijk nog meer minpunten kan opleveren.

Ze staan nu zonder puntenaftrek 14 punten boven de nacompetitiestreep. Met een flink zwakkere selectie is dat niet zo veel. Helemaal als ze in een negatieve spiraal terecht komen. Ik verwacht het niet, maar het is wel een risicootje voor ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ben eerder bang voor volgend seizoen. Dit seizoen gaan ze niet meer degraderen denk ik. Maarja ze zullen toch meer overhouden dan een go Ahead, Cambuur en Willem 2? Stel ze verkopen alle grotere spelers: Castiagnos, Tapia, Corona, Mokotjo, Ebecilio dat moet toch wel 15 miljoen kunnen opleveren? Dan zullen ze toch wel uit de schulden zijn lijkt me? misschien zelfs nog voor 2 of 3 miljoen creatief aankopen doen?

Of zit ik er helemaal naast? De situatie is nijpend maar niet inzichtelijk hoeveel de schulden betamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Chrosser schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:56:
Ben eerder bang voor volgend seizoen. Dit seizoen gaan ze niet meer degraderen denk ik. Maarja ze zullen toch meer overhouden dan een go Ahead, Cambuur en Willem 2? Stel ze verkopen alle grotere spelers: Castiagnos, Tapia, Corona, Mokotjo, Ebecilio dat moet toch wel 15 miljoen kunnen opleveren? Dan zullen ze toch wel uit de schulden zijn lijkt me? misschien zelfs nog voor 2 of 3 miljoen creatief aankopen doen?

Of zit ik er helemaal naast? De situatie is nijpend maar niet inzichtelijk hoeveel de schulden betamen?
Discussie gaat uiteraard ook over komende seizoenen, dit seizoen gaan ze ergens onderaan linkerrijtje eindigen, of bovenkant rechterrijtje.

Het ding is natuurlijk dat al die transferinkomsten, zoals je zegt, gebruikt zullen moeten worden om schulden af te lossen. Dan blijft er weinig over om de kwaliteit die je verkocht hebt op te vangen, en staat er zeker volgend seizoen een erg zwakke ploeg. Tegen PSV was al te zien wat het niveau dan ongeveer gaat worden. Je hoeft er niet mee te degraderen, verwacht ik ook niet, maar linkerrijtje zal lastig worden.

Edit: links is links en rechts is rechts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Niku schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:59:
[...]

Discussie gaat uiteraard ook over komende seizoenen, dit seizoen gaan ze ergens onderaan rechterrijtje eindigen, of bovenkant linkerrijtje.

Het ding is natuurlijk dat al die transferinkomsten, zoals je zegt, gebruik zullen moeten worden om schulden af te lossen. Dan blijft er weinig over om de kwaliteit die je verkocht hebt op te vangen, en staat er zeker volgend seizoen een erg zwakke ploeg. Tegen PSV was al te zien wat het niveau dan ongeveer gaat worden. Je hoeft er niet mee te degraderen, verwacht ik ook niet, maar linkerrijtje zal lastig worden.
Ik denk dat je links en rechts verwisselt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ramzzz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat je links en rechts verwisselt... ;)
kak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Denk eigenlijk ook wel dat Twente volgend seizoen zal vechten tegen degradatie. Wat blijft er daar nou over als Castaignos, Mokthar, Bengtsson en Ziyech, Corona weg moeten en er geen nieuwe spelers gehaald kunnen worden? Gutiérrez is al weg.
De hoofdprijs ga je ook niet vangen want die spelers moeten daar weg.
Dan houdt je een ploeg over die gaat concurreren met Ado en GA Eagles om plekken 14-18.

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 09-04-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Eens zien:

Ik verwacht dat de dikgedrukte spelers zullen vertrekken, een aantal voor een leuk bedrag ( Corona, Ebecilio, Castaignos, Eghan ) en ook een aantal die moeten vertrekken ( Engelaar, Miyaichi ) De rest is aardige middelmaat.
Rugnummer Naam
1 Nick Marsman
2 Cuco Martina
3 Andreas Bjelland
4 Darryl Lachman
5 Robbert Schilder
7 Youness Mokhtar
6 Felipe Gutiérrez
8 Kyle Ebecilio

9 Torgeir Børven
10 Hakim Ziyech
11 Jésus Corona

14 Ryo Miyaichi
15 Dico Koppers
19 Shadrach Eghan
20 Sonny Stevens
22 Kamohelo Mokotjo
23 Joachim Andersen
24 Orlando Engelaar
25 Bilal Ould-Chikh
26 Renato Tapia
30 Luc Castaignos

33 Kasper Kusk
35 Filip Bednarek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
kevin33 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:39:
Eens zien:

Ik verwacht dat de dikgedrukte spelers zullen vertrekken, een aantal voor een leuk bedrag ( Corona, Ebecilio, Castaignos, Eghan ) en ook een aantal die moeten vertrekken ( Engelaar, Miyaichi ) De rest is aardige middelmaat.

[...]
Als de spelers die je daar vet hebt gedrukt allemaal weggaan blijft er echt weinig over :X Dan moeten ze dus opvullen met jeugd en wellicht 1 of 2 aankopen die gedaan kunnen worden met de opbrengsten van de verkoop, wat er overblijft na schuld aflossen i.i.g.
Echt goede spelers kun je niet halen want die zijn dan waarsch. te duur qua salaris (zitten volgens mij beperkingen op vanuit de knvb?).
Dan gaat het echt een zwaar seizoen worden.

Vraag me af hoeveel de andere ED teams nog gaan shoppen bij Twente in de zomer.... Een Bjelland, Miyaichi of Tapia voor een prikkie ophalen is natuurlijk altijd interessant.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 09-04-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

kevin33 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:39:
Eens zien:

[...]
Verwacht niet dat de leegloop zo erg gaat zijn. Persoonlijk denk ik dat Corona, Castaignos, Bjelland, Engelaar, Miyaichi, Tapia en misschien Gutiérrez zullen (moeten) vertrekken.

Nog een aderlating uiteraard, maar niet zo erg als jij suggereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Die Japanner speelt amper en is gehuurd dacht ik. Dus die lijkt me niet interessant.

Zo'n Ziyech zal wellicht ook wel gewoon weg willen. Hier heeft hij niet voor getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Engelaar heeft nog tot het eind van dit seizoen, maar dat wordt niet verlengt.
Bilal Ould-Cihk moet eigenlijk ook weg, die wil niet bijtekenen en loopt anders over een jaar gratis de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Die is wel interessant voor bijvoorbeeld Feyenoord of PSV denk ik.
Pagina: 1 ... 37 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015