Denk het niet, maakt me ook niks uit als blauwvinger. Overijssels feestje vanavondT-MOB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:51:
Leeft de bekerwedstrijd van vanavond buiten Overijssel eigenlijk nog een beetje?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Denk het niet, maakt me ook niks uit als blauwvinger. Overijssels feestje vanavondT-MOB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:51:
Leeft de bekerwedstrijd van vanavond buiten Overijssel eigenlijk nog een beetje?
Ja, ik kom niet uit Overijssel maar ga erheenT-MOB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:51:
...
Tsja, tegen AZ maar waarschijnlijk ook Vitesse. In huidige vorm is die laatste over 2 wedstrijden waarschijnlijk een onneembare vesting. Een finale tegen Groningen/Excelsior lijkt me een betere gok.Luxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 18:16:
Twente heeft er wat dat betreft ook meer belang bij dan PEC, omdat PEC vorig jaar de beker gewonnen heeft en nu zo goed als zeker is voor de playoffs voor de EL.
Bedoel je dat je het idee hebt dat PEC gaat winnen vanavond? PEC heeft een slechte reeks achter de rug wat dat betreft. met 1 uitschieter (ik dacht 5-1 winst).PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:14:
[...]
Tsja, tegen AZ maar waarschijnlijk ook Vitesse. In huidige vorm is die laatste over 2 wedstrijden waarschijnlijk een onneembare vesting. Een finale tegen Groningen/Excelsior lijkt me een betere gok.
...
Wist eerlijk gezegd niet eens dat er bekervoetbal was vanavond. Laat m.i. PEC dan maar winnen, Twente kan toch niks met een EL ticket volgend seizoen, dat elftal wat tegen PSV stond is daar dan het basiselftal...T-MOB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:51:
Leeft de bekerwedstrijd van vanavond buiten Overijssel eigenlijk nog een beetje? Beide ploegen hebben een behoorlijk belang om de beker te winnen. Ik verwacht daarom een behoorlijke finale-sfeer en veel strijd. Ik hoop dat Twente de malaise een beetje van zich afspeelt en PEC met goed voetbal oprolt zoals het tegen AZ ook ineens liet zien te kunnen ballen.
Ik heb niet het idee. Denk wel dat het hun laatste kans is op EL.Luxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:16:
[...]
Bedoel je dat je het idee hebt dat PEC gaat winnen vanavond? PEC heeft een slechte reeks achter de rug wat dat betreft. met 1 uitschieter (ik dacht 5-1 winst).
Ozo ja, daar heb je zeker gelijk in. AZ en Vitesse zijn wel een klasse beter dan PEC. In ieder geval op basis van het spel na de winterstop.PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:21:
[...]
Ik heb niet het idee. Denk wel dat het hun laatste kans is op EL.
...
[ Voor 22% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 20:19 ]
...
Haha ja, inderdaad. Meestal gaat het er dan ook hard aan toe. Is Lukoki geblesseerd?PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:22:
Keepers hebben op 1 om andere manier een status aparte met hun tackels buiten de 16. Als je zo in komt kan je problemen verwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 20:29 ]
...
Ja, is in 8 maanden getransformeerd tot vervelende speler met dito blik. Blij dat ie niet richting Rotterdam-Zuid is gekomen.Krukar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:37:
Die Ziyech is ook wel zo'n etterbakje die zich heel vaak opzichtig laat vallen hé. Saaie wedstrijd verder, denk dat ik de 2de helft links laat liggen.
[ Voor 14% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 20:44 ]
...
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hij komt zelfs goed weg doordat Makkelie voor de eerste overtreding voordeel geeft aan PEC. Denk dat ie anders nu in de kleedkamer had gestaan.Luxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:42:
Het is wel raar hoe ballen zomaar in de voeten van de tegenstander gespeeld worden he? Komt dat nou door de zenuwen? Ziyech is nu erg vervelend.
Saymak! Probeer eens gevaarlijk te plaatsen!
...
...
Tijdelijke opleving lijkt het.Luxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:17:
Twente is wel gevaarlijker geworden in de tweede helft met 1 grote kans.
Misschien moet Nijland het dan toch maar doen straks.
...
⏩ PVOutput☀️
Altijd een smerige speler geweest. Natrappen, ellebogen ed zijn hem niet vreemd. In zijn tijd bij Twente was het een hobby, blijkbaar tegen Twente ook.
[ Voor 28% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 21:34 ]
...
Dit was volgens mij meer onhandigheid dan smerig.PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:29:
Altijd een smerige speler geweest. Natrappen, ellebogen ed zijn hem niet vreemd. In zijn tijd bij Twente was het een hobby, blijkbaar tegen Twente ook.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Mooi he, laat maar eens zien hoe het ook kan als je tegen je oude club scoortGynnad schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:44:
Haha Brama 10 minuten voor tijd, juist Brama!
XXXVI
Op basis van de eerste helft weer niet. Op basis van de tweede helft wel. Al heeft PEC alsnog de grotere kansen gehad.PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:46:
Twente verdiend het imho wat meer vanavond, maar toch leuk voor Zwolle.
[ Voor 76% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 21:47 ]
...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
⏩ PVOutput☀️
Dat is aan de Twente kant vooral het geval volgens mij, dus laten we dat maar niet doen Joosie.Joosie200 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:53:
[...]
Er zijn nog genoeg andere over, wie maakt het verschil vanavond?
...
Het verschil als in: verkeerd terugspeelballetje op Marsmangod is ook leuk andersLuxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:53:
[...]
Dat is aan de Twente kant vooral het geval volgens mij, dus laten we dat maar niet doen Joosie.
[ Voor 27% gewijzigd door Luxicon op 07-04-2015 22:26 ]
...
Hij is gewisseld.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:29:
Bijna strafschoppen! Gaat Castaignos hem missen?
...
Zucht, penalty's, daar zou iedere Nederlander niet echt van weg zijn lijkt me.apis29 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:31:
Kom maar op met die pingels! Na die hockeywedstrijd van gister mag de videoref mooi in de ijskast, jesus dat duurt lang iedere keer (ook gedurende reguliere speeldtijd), echt zwaar oponthoud ...
...
Scheelt dat bij een voetbal penalty serie videobeelden nagenoeg nooit nodig zouden zijn. Bij het hockey gisteren was het wel vervelend ja, maar niet te vergelijken.apis29 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:31:
Kom maar op met die pingels! Na die hockeywedstrijd van gister mag de videoref mooi in de ijskast, jesus dat duurt lang iedere keer (ook gedurende reguliere speeldtijd), echt zwaar oponthoud ...
[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 07-04-2015 22:41 ]
...
...
Dat valt reuze mee hoor. Lam is bijvoorbeeld geen NederlanderLuxicon schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:41:
Nederland is hier ook ronduit slecht in, maar het mag ook echt afgeschaft worden vind ik. Gewoon door tot iemand scoort.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 07-04-2015 22:43 ]
Als je goede penalties wilt zien moet je naar de Afrika Cup kijken en zulke worden er nooit genomen zoals jij ze beschrijftLekkerboeie86 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:40:
Een penalty moet je met snelheid aanlopen en door het net knallen. Snap de langzame aanloop echt nooit. gaat ook vaak mis.
[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 07-04-2015 22:47 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 07-04-2015 22:44 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 07-04-2015 22:46 ]
Zou wel willen kijken maar het wordt hier nergens uitgezonden (in DLD)Vos schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:45:
Voor de liefhebbers, Dortmund - Hoffenheim zit in minuut 106. Kan ook in penalty's eindigen die pot.
En 3-2
ARD?Krukar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:48:
[...]
Zou wel willen kijken maar het wordt hier nergens uitgezonden (in DLD)
Op Sky is ook iets anders....
Meh, wist niet eens dat zij de cup uitzenden (kanaal zit hier ook op 49
Ik kreeg afgelopen weekend vanaf Texel de melding dat ik int buitenland zat en kon dus geen fox go kijken. Nou waren er wel veel Duitsers daar, maar toch..PWM schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:59:
Beetje terugkerende rant : ik betaal voor Fox, zowel over kabel als online. Toch moet ik zo weer moeilijk doen moet een (betaalde) VPN om vanuit mijn hotel in Denemarken te kunnen kijken. Bah
Is al een paar jaar vlgns mij op ARD/ZDF, morgen Bayern geloof ik ...Krukar schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:54:
[...]
Meh, wist niet eens dat zij de cup uitzenden (kanaal zit hier ook op 49), bedankt voor de tip i.i.g!
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 07-04-2015 23:30 ]
Alleen Dortmund dan, want Wolfsburg daarvoor niet. Die heb ik op Sky gekeken. Maar wel (moeizaam) gewonnen met 1 - 0 van Freiburg door een penalty, dus ben uiteindelijk wel blij. Ik weet alleen niet of ze nou tegen Dortmund moeten of tegen één van morgen. Leverkusen - Bayern wordt wel een aardige pot, denk ik, maar helaas speelt Madrid ook dus ja..apis29 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 23:20:
[...]
Is al een paar jaar vlgns mij op ARD/ZDF, morgen Bayern geloof ik ...
[ Voor 52% gewijzigd door St@m op 08-04-2015 00:57 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
De 'fanatieke' thuis aanhang probeerde ook door de hekken het stadium uit te komen door er met flink wat man tegen aan te gaan lopen duwen. Sneu volk.St@m schreef op woensdag 08 april 2015 @ 00:44:
Zo, net terug uit De Veste, had kaarten voor het thuisvak (de plekken waren dubbel verkocht, maar is goedgekomen). Wat een spanning!! Man man man, heerlijk hoor!
3 mei staat alweer genoteerdKaartverkoop gaat weer via het bedrijf van een maat van me, we gaan weer!!
Gelukkig konden we vrijuit juichensympathieke supporters om me heen, al werden er in verschillende vakken wat PEC supporters in elkaar gemept..
ook de bussen zijn niet heel thuisgekomen.. Toen we naar de auto liepen hoorden we het glas van de ruiten al sneuvelen. Foto's ook al gezien
[ Voor 33% gewijzigd door Yemoke op 08-04-2015 01:20 ]
Ik hoor het ja.. maar ga nu toch echt pittenYemoke schreef op woensdag 08 april 2015 @ 01:16:
Knallen nog wat PEC supporters bij het stadion wat vuurwerk afDie zullen net wel aankomen met de bus zeker.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vond de overwinning van PEC niet zo'n verrassing hoor.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 01:01:
Nu nog Excelsior winnen van Groningen en de verrassing is compleet.
Wel lekker puh voor Twente. Moesten ze maar geen spelers sparen voor vandaag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq