Hoezo? Dat gebeurt bij United ook niet. Denk dat Blind zich wel staande kan houden.toolkist schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:41:
In hoe verre heeft dat met voetbal te maken?En helemaal als het overduidelijke 1 april grappen zijn
On topic: Aparte zet van Hiddink om Blind centraal neer te zetten, die gaat helemaal overlopen worden.
Hoezo ook een aparte zet? Linksback is aparter aangezien hij daar bij United ook niet echt vaak speelt, alleen na bijvoorbeeld een wissel oid.
Van Beek verdedigde, afgezien van het ene incident waar jij je uitspraak op baseert, toen het het al 3-1 stond, prima. Die keeper is echt waardeloos verantwoordelijk voor 2 (misschien 3) van de tegengoals.apis29 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:35:
[...]
Het Man C voorbeeld was idd in eerste instantie alleen bedoeld om het fysiek van de Engelse selectie (normaal gesproken) aan te tonen maar was tegenstrijdig met het andere voorbeeld(zonder dat ik wat gezegd heb over het fysiek van de Bayern spelers, waar idd meer technische en kleinere spelers in zaten).
Eigenlijk valt er niet echt een peil op te trekken. Duitsland O17 van het afgelopen EK leek net Jong Duitsland of het A elftal zo groot waren ze en kwamen de poule niet door terwijl Nederland en Engeland, met voor de verandering veel meer type Wilkshire en Sterling, de finale speelden. Schotland met hotseknotsen voetbal en al even zo grote spelers als Duitsland kwam wel uit diezelfde poule maar door Nederland afgedroogd in de halve finale met 4-1 waar weinig op af te dingen viel.
Ik ben zelf nog steeds van het kamp techniek+snelheid > kracht maar wat "het beste" is veranderd toch weer elk jaar. Atletico doet het goed = kracht, Real wint = countervoetbal, Bayern wint = weer wat anders, etc. Maar in Frankrijk was het wel normaal gesproken zo dat bij min of meer gelijke technische vaardigheden, de grotere speler bijna automatisch geselecteerd werd voor de jeugdselecties ...
Hier een samenvatting van Jong Frankrijk - Jong Nederland (leren ze dat vasthouden geen overtreding is bij de jeugdopleiding van Feyenoord ofzo?)
[video]
http://www.onsoranje.nl/n...aag-jong-oranje?type=team
http://www.lequipe.fr/Football/match/341220
[afbeelding]
Karsdorp lukt het nog niet goed op rechtsback en dat is niet zo gek, maar 2 gigantische fouten die tot goals leiden, 1 ervan zorgde ervoor dat vbeek met trekken moest ingrijpen inderdaad. Maar of ze dat leren in de jeugd??
Ik maak me meer druk om de ontwikkeling van aanvallers als Kishna en Boetius dan om van Beek.
En omdat we een klein land zijn is het vaak zo moeilijk te beoordelen of een speler uit een jeugdselectie door kan groeien. Zet Jaap Stam of Dennis Bergkamp in een voor de rest waardeloze jeugdselectie en ze verliezen ook dik.
En omdat we een klein land zijn is het vaak zo moeilijk te beoordelen of een speler uit een jeugdselectie door kan groeien. Zet Jaap Stam of Dennis Bergkamp in een voor de rest waardeloze jeugdselectie en ze verliezen ook dik.
PSV kan alvast gaan inkopen:
http://www.nu.nl/voetbal/...ague-12-miljoen-euro.html
http://www.nu.nl/voetbal/...ague-12-miljoen-euro.html
Lijkt mij ook. In ieder geval veel logischer.Krukar schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:39:
Vermeer;
Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Willems;
Klaassen, Blind, Sneijder;
Narsingh, Huntelaar, Depay.
Klinkt als een heel veel betere opstelling dan zaterdag i.i.g...
Alleen nog even afwachten hoe dit middenveld gaat spelen. Met 'de punt naar voren' of met 'de punt naar achteren. Sneijder op 10 met twee controleurs er achter of Blind centraal met Sneijder en Klaassen wat dieper?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Oostveen / hiddink oogden verre van ontspannen in het shot voor de aftrap

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Kutorkaan hier in Duitsland. Mijn satellietschotel krijgt 100km/u+ te verduren en bijgevolg kan ik geen voetbal kijken
Dan maar via VPN Israel-België bekijken in slechte kwaliteit bij Sporza, tenzij iemand weet van een HD stream. Grrr.
Edit: En de livestream op Sporza werkt niet
Edit: En de livestream op Sporza werkt niet
[ Voor 9% gewijzigd door YellowOnline op 31-03-2015 20:51 ]
Dit lijkt aanvallend ten minste al iets beter dan tegen Turkije. Ik houd me hart wel vast als die achterste 4 de bal hebben als een Spanjaard druk op de bal zet. Martins Indi en Willems waren net weer flink aan het klungelen. Soms mag je die bal gewoon naar voren knallen.
Israel - Belgie: 0-1, Fellaini. Met dank aan de radio.

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 31-03-2015 20:59 ]
Leuk begin van het NL elftal tnt
Edit: 1-0 wooot
Edit: 1-0 wooot

[ Voor 24% gewijzigd door LZ86 op 31-03-2015 21:00 ]
Lekker begin!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Voetballenkwiebus schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:59:
Wat zijn we nu ineens aan het doen?
Wait, what? We staan voor o.0
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Shit. Als dat hakje van Huntelaar goed was.
Dat meen je niet
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Leuk begin dit
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Hoppa, dat is twee!!!!

Loop je zo te prutsen tegen Turkijke waar het er echt om gaat en als er niks te winnen valt gaan ze voetballen. Raar...
Klaassen had dat eerste schot wel echt moeten maken trouwens 
Doet me denken aan Wijnaldum die eigenlijk een gigantische kans op de 6-1 toen tegen Spanje miste. Gelukkig kreeg Klaassen 'm terug en de 2de keer zonder twijfel
Doet me denken aan Wijnaldum die eigenlijk een gigantische kans op de 6-1 toen tegen Spanje miste. Gelukkig kreeg Klaassen 'm terug en de 2de keer zonder twijfel
We raken te vroeg in vorm
Tomorrow is not today!
Het is natuurlijk geen A team van Spanje. Maar dat kun je natuurlijk over Nederland ook wel zeggen.
Precies mijn gedachten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar je hebt er niks aan. De volgende pot in Juni hebben we weer hele andere spelers erbij die nu niet konden.Miki schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:03:
Loop je zo te prutsen tegen Turkijke waar het er echt om gaat en als er niks te winnen valt gaan ze voetballen. Raar...
Overigens, ook niet te blij doen, het is nog vroeg
Bovendien, als dit zo doorgaat zal de KNVB al helemaal geen reden zien om in te grijpen en zitten we na 2016 alsnog met Danny Blind opgescheept.PWM schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:05:
[...]
Precies mijn gedachten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar je hebt er niks aan. De volgende pot in Juni hebben we weer hele andere spelers erbij die nu niet konden.
Overigens, ook niet te blij doen, het is nog vroeg
Ik kan eindelijk kijken via VPN \o/ Blijkbaar blokkeert Sporza de ranges van sommige VPN providers 
Goed bezig NL ook zie ik
Goed bezig NL ook zie ik
Wel jammer dat het nu vriendschappelijk tegen Spanje wel kan en tegen een Turkije waar er echt gewonnen moet worden niet.

Mooi man, Spanje weer ff oprollen, goed voor het vertrouwen! Alle zeikerds hebben weer ongelijk, top! Werd al een beetje moe van het NL-elftal gebash (niet zozeer hier, maar alle 'kenners')
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik hoop echt dat Sneijder bij een andere club als Galatasaray gaat spelen volgend seizoen. Niet eens zo zeer om de kwaliteit van de competitie. Maar dat hij bij een club komt waar hij dé nummer 10 is.
Het is zo'n ontzettend goede voetballer
Is de SBS6 stream bij iedereen zo'n groot 'lag' festijn?
...
Hereniging met V Gaal zou niet mis zijn. Lekker op niveau voetballen in Engeland en niet dom cashen in Turkije.Fleximex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:12:
Ik hoop echt dat Sneijder bij een andere club als Galatasaray gaat spelen volgend seizoen. Niet eens zo zeer om de kwaliteit van de competitie. Maar dat hij bij een club komt waar hij dé nummer 10 is.
Er moet nog 1,5 helft gespeeld worden hoor, niet de vroeg juichenSt@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:11:
Mooi man, Spanje weer ff oprollen, goed voor het vertrouwen! Alle zeikerds hebben weer ongelijk, top! Werd al een beetje moe van het NL-elftal gebash (niet zozeer hier, maar alle 'kenners')
De kritiek was toch terecht? Ze staan gewoon veel te laag in de kwalificatie poule.St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:11:
Van een vriend gehoord dat dat bij hem ook zo was ja. Waarschijnlijk omdat iedereen bij de goals die stream opende. Soort DDOS aanval op de SBS6 stream dusLuxicon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:14:
edit: Jaja. Daar staat ie 2x toch goed die Vermeer.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 31-03-2015 21:18 ]
Oeps, 2 posts

[ Voor 89% gewijzigd door Fleximex op 31-03-2015 21:18 ]
Indi zo aan de kant gebeukt door die kleine piedro preciso,
#vermeer4prez
#vermeer4prez
Volgens mij konden ze er geen reet meer van en zouden ze vanavond afgeslacht worden.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:16:
[...]
De kritiek was toch terecht? Ze staan gewoon veel te laag in de kwalificatie poule.
Voorlopig laten ze zien dat ze prima kunnen ballen. Kwalificatie komt echt wel goed, en dat is het doel (en lijkt iedereen te vergeten)
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gered door Vermeer. Die mag blijven van mij. Als dan Vlaar ook weer terug is wordt het nog wel eens wat...
Ze laten zien dat ze kunnen ballen met de vrijheid die je krijgt in een oefenpotje... Heel wat anders.St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Volgens mij konden ze er geen reet meer van en zouden ze vanavond afgeslacht worden.
Voorlopig laten ze zien dat ze prima kunnen ballen. Kwalificatie komt echt wel goed, en dat is het doel (en lijkt iedereen te vergeten)
Pfff. Nu gaan die Spanjaarden toch beginnen met voetballen.
Ok.. Je hebt glazen die half leeg zijn en die half vol zijn.. Bij sommigen is het glas altijd half leeg.StrongArmLance schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:19:
[...]
Ze laten zien dat ze kunnen ballen met de vrijheid die je krijgt in een oefenpotje... Heel wat anders.
Ik heb nooit gezegd dat ze er geen reet van konden. Wel dat er onder het niveau werd gespeeld.St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Volgens mij konden ze er geen reet meer van en zouden ze vanavond afgeslacht worden.
Ik schaarde jou dan ook niet onder de 'kenners' nofiD-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ik heb nooit gezegd dat ze er geen reet van konden. Wel dat er onder het niveau werd gespeeld.
Er staan nu vijf betere spelers in vergeleken met vorige wedstrijd...St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Die bal van Sneijder op Willems
En die van Depay daarna op Willems ook goed.
En die van Depay daarna op Willems ook goed.
En dat merk je aan een opmerking over voetbal?St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ok.. Je hebt glazen die half leeg zijn en die half vol zijn.. Bij sommigen is het glas altijd half leeg.
Ik constateer gewoon een feit... maar ok.. ok... ok...
Feit blijft namelijk ook gewoon dat narsingh niets brengt behalve passjes terug, blind verdedigend niets voorstelt en indi door een midget om ver wordt gebeukt, in een oefenpotje nog wel. Fijn dat je dan 2 keer scoort, fantastisch. Als ze het nou maar een keer laten zien als het er echt om gaat straks.
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 31-03-2015 21:23 ]
yepLuxicon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:14:
Hele kwalificatie reeks lijkt het nergens op, nu gaat het een half uur goed met als conclusie dat het lek boven water is. Of begrijp ik je verkeerd?St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ok.. Je hebt glazen die half leeg zijn en die half vol zijn.. Bij sommigen is het glas altijd half leeg.
Er word een half uur goed gespeeld in een oefenpot tegen een tegenstander die voor mijn mening veel ruimte weg geeft en niet echt flink druk zet.
En dan heb je meteen mensen die vinden dat het top is en dat het probleem voorbij is.
België domineert Israël, maar voorlopig vertaalt het zich niet in doelpunten (nog steeds 0-1). En het zijn de doelpunten die tellen natuurlijk, niet balbezit en dominantie.
als hiddink zo graag wil dat promes niet speelt kan hij ook vdwiel rechtsbuiten zetten, zelfs die gaat meer rendement hebben dan narsingh daar.
ÎnderdaadDeadsy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Hele kwalificatie reeks lijkt het nergens op, nu gaat het een half uur goed met als conclusie dat het lek boven water is. Of begrijp ik je verkeerd?
Er word een half uur goed gespeeld in een oefenpot tegen een tegenstander die voor mijn mening veel ruimte weg geeft en niet echt flink druk zet.
En dan heb je meteen mensen die vinden dat het top is en dat het probleem voorbij is.

[ Voor 64% gewijzigd door StrongArmLance op 31-03-2015 21:27 ]
De ziekers hebben juist helemaal gelijk gekregen. Hiddink heeft gewoon tegen Turkije met een hele slechte tactiek en verkeerde spelers gespeeld. Hij wijt het slechte spel aan kwaliteit, maar het blijkt nu dat er wel kwaliteit is. Was niet met De Jong en Afallay begonnen en had gelijk Willems en Janmaat op de back positie gezet en Turkije was opgerold.St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:11:
Negatieve uitzondering is niet toevallig Narsingh, de speler waar alleen Hiddink het op dit moment in ziet zitten.
[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 31-03-2015 21:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nee, je begrijpt me verkeerd. Die jongens zijn 3e geworden afgelopen WK, die kunnen echt wel voetballen. Misschien met wat geluk enzo, maar het gat met wat ze tot op heden hebben laten zien is wel groot.Deadsy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Hele kwalificatie reeks lijkt het nergens op, nu gaat het een half uur goed met als conclusie dat het lek boven water is. Of begrijp ik je verkeerd?
Ze zitten dus in een matige periode, jongens zijn allemaal redelijk jong dus dat kan. Kwalificatie komt echt wel goed. Maar iedereen roeptoetert alweer over het ontslaan van Hiddink enz.
Volgens de kenners zouden ze vandaag afgeslacht worden. Voorlopig valt dat reuze mee. Lekker voor het zelfvertrouwen dus!
Komt allemaal wel goed. Niet zo negatief met z'n allen. Glas kan ook halfvol zijn
Als Huntelaar er nou maar niet voor zorgt dat Albiol er straks vanaf moet, hij staat garant voor een gapend gat in de spanje defensie, wat een speler, die zou veltman er niet eens uitspelen 
#vermeer4prez
#vermeer4prez
[ Voor 4% gewijzigd door StrongArmLance op 31-03-2015 21:31 ]
Het is inderdaad wel duidelijk dat als je een middenveld kan maken met Clasie, Strootman (mits blessurevrij en wedstrijdfit) en Sneijder, je dat meteen moet doen. Als je Sneijder namelijk tot je beschikking hebt en je er twee solide en goed voetballende krachten achter zet, doe je mee met de wereldtop.ph4ge schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:27:
[...]
De ziekers hebben juist helemaal gelijk gekregen. Hiddink heeft gewoon tegen Turkije met een hele slechte tactiek en verkeerde spelers gespeeld. Hij wijt het slechte spel aan kwaliteit, maar het blijkt nu dat er wel kwaliteit is. Was niet met De Jong en Afallay begonnen en had gelijk Willems en Janmaat op de back positie gezet en Turkije was opgerold.
Wijnaldum is te aanvallend die positie naast een Blind, Clasie, Strootman in te vullen. Dat was ook een van de dingen die mis was.
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 31-03-2015 21:32 ]
Vermeer is in ieder geval lekker in vorm!
Een deel van deze jongens is 3e geworden, dat klopt.St@m schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:28:
[...]
Nee, je begrijpt me verkeerd. Die jongens zijn 3e geworden afgelopen WK, die kunnen echt wel voetballen. Misschien met wat geluk enzo, maar het gat met wat ze tot op heden hebben laten zien is wel groot.
Ze zitten dus in een matige periode, jongens zijn allemaal redelijk jong dus dat kan. Kwalificatie komt echt wel goed. Maar iedereen roeptoetert alweer over het ontslaan van Hiddink enz.
Volgens de kenners zouden ze vandaag afgeslacht worden. Voorlopig valt dat reuze mee. Lekker voor het zelfvertrouwen dus!
Komt allemaal wel goed. Niet zo negatief met z'n allen. Glas kan ook halfvol zijn
Maar het grote probleem is dat net die ene speler welke het mogelijk gemaakt heeft er deze keer niet bij is.
De klasse van Robben verbloemt toch grotendeels het probleem dat er voor de rest niemand is die echt het verschil kan maken.
Zijn aanwezigheid maakt een dusdanig flink verschil dat je ervoor moet zorgen dat wanneer hij er niet is er nog steeds een team/eenheid staat. En dat werkt dus niet als je met vrij rare opstellingen aankomt.
Deze 11 hadden het tegen de Turken beter gedaan dan de 11 die er stonden. Ik denk niet dat we ze hadden opgerold maar wel dat het beter gegaan was.
Nja het hoeft niet specifiek deze 11 te zijn. Vermeer/Cilllisen maakt denk ik niet veel uit, Clasie/Blind idem (zou ik zelf eerder voor Clasie gaan). Klaassen/Wijnaldum idem.
Behalv dan Narsingh, voegt niets toe en ik kan me niet voorstellen dat een Promes het minder zou doen.
Ik vind Depay en Narsingh behoorlijk goed meeverdedigen, by the way.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vind Klaassen het anders ook prima doen voorlopig
Het gaat wel lekker zo, maar wat mij betreft verdienen Promes en Dost de kans en doen het denk ik beter dan Narsingh en Huntelaar. Huntelaar zie ik voornamelijk overtredingen maken. (tegen Turkije ook). Clasie mag dus nog steeds niet spelen.
...
Bijna iedereen eigenlijk wel. Willems een aantal keer slordig, maar aanvallend goed. Narsingh valt aanvallend wat tegen. Is toch een speler met diepgang. Probleem is dat Janmaat dit ook is en dan lopen ze elkaar eigenlijk in de weg. Depay is een pingelaar die naar binnen trekt en Narsingh een lijnplakker.D-e-n schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:32:
Ik vind Klaassen het anders ook prima doen voorlopig
Ja, maar dat kan kuyt ook, hij en narsingh zullen de bal alleen nooit vooruitspelenRamzzz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:32:
Hij brengt m.i. gewoon niets, het lijkt alsof elke bal die hij krijgt, terugkomt. Toch moet hij beter kunnen, deed hij bij Heerenveen ook, naar voren rennen en voorzetten, dat lijkt er allemaal niet meer in te zitten..Snowdog schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:35:
Ik vind Narsingh deze wedstrijd eigenlijk ook helemaal niet zo slecht, dus snap het commentaar niet echt. Hij valt mij iig niet echt op in negatieve zin ofzo. Bij PSV doet 'ie 't normaal minder goed
[ Voor 50% gewijzigd door StrongArmLance op 31-03-2015 21:36 ]
Ik vind Narsingh deze wedstrijd eigenlijk ook helemaal niet zo slecht, dus snap het commentaar niet echt. Hij valt mij iig niet echt op in negatieve zin ofzo. Bij PSV doet 'ie 't normaal minder goed
Is ook wel lekker met 2 backs die veel opkomen.Ramzzz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:32:
Maar bij een aanvaller vind ik het toch prettiger als hij aanvallend ook iets toevoegd.
Ik begrijp dat Spanje niet echt wil pushen, bij VI hadden ze het erover dat veel spelers in de selectie nog in de CL zitten, maar ik had toch wel iets meer verwacht.
Ben ik trouwens de enige die vind dat het shirt van Spanje veel weg heeft van een trainingsshirt?
Precies. En dan met Vermeer; Janmaat, De Vrij, Vlaar en Willems achterin...Fleximex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:31:
[...]
Het is inderdaad wel duidelijk dat als je een middenveld kan maken met Clasie, Strootman (mits blessurevrij en wedstrijdfit) en Sneijder, je dat meteen moet doen. Als je Sneijder namelijk tot je beschikking hebt en je er twee solide en goed voetballende krachten achter zet, doe je mee met de wereldtop...
Heel slecht gedaan inderdaad. Stond helemaal vrij. Die bal moet er in één keer in. Ik denk dat ie zelf schrok van de kans.Fleximex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:03:
Klaassen had dat eerste schot wel echt moeten maken trouwens
Verder speelt Nederland verrassend goed, al is Spanje erg slecht (en zowat een C-elftal). Dit moet je vasthouden en proberen iedere keer zo te spelen. Alleen zie ik nog te vaak dat heen en weer getik achterin tussen De Vrij en Indi. Als dat begint, krijg ik meteen de nijging om te zappen.
Dit Is niets meer dan een bevestiging dat een logische opstelling 3 keer belangrijker is dan welke spelers er staan opgesteld.
Wel lekker trouwens.
Wel lekker trouwens.
Huntelaar heeft ook nog geen kans gehad, maar ook nauwelijks de bal. Dat ligt eerder aan het gebrek aan passes op hem.Luxicon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:34:
Huntelaar zie ik voornamelijk overtredingen maken.
Een C-elftal? Met voornamelijk spelers van Barcelona, Real, Atletico, Bayern, Man Utd, Chelsea?chim0 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:38:
[...]
Heel slecht gedaan inderdaad. Stond helemaal vrij. Die bal moet er in één keer in. Ik denk dat ie zelf schrok van de kans.
Verder speelt Nederland verrassend goed, al is Spanje erg slecht (en zowat een C-elftal). Dit moet je vasthouden en proberen iedere keer zo te spelen. Alleen zie ik nog te vaak dat heen en weer getik achterin tussen De Vrij en Indi. Als dat begint, krijg ik meteen de nijging om te zappen.
Yeah right.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Het is dan wel een B team van Spanje. Maar dit Spanje zie ik nog steeds, thuis, van Turkije winnen.
Ik vind klaasen ook prima bezig, maar toch heb ik liever een clasie, de guzman, wijnaldum of clasie, strootman, sneijder opstelling! Daarnaast staat Vermeer goed zijn mannetje. Bij 1 doelpoging stond hij eigenlijk gewoon starend naar het schot te kijken.. (dit is ook beetje zijn zwakte, voor de rest prima keeper)
En ik moet toegeven, wat is die, de Vrij gegroeid in Italië. Je merkt echt dat die beter is geworden, niet vanwege zijn doelpunt, maar hoe die in het spel staat. Indi daar en tegen zie je dat hij gewoon minder is en niet is gegroeid als bankzitter.
Daarnaast is Depay bezig aan een prima pot, maar zijn teamgenoot Narsingh kan beter gewisseld worden..
En ik moet toegeven, wat is die, de Vrij gegroeid in Italië. Je merkt echt dat die beter is geworden, niet vanwege zijn doelpunt, maar hoe die in het spel staat. Indi daar en tegen zie je dat hij gewoon minder is en niet is gegroeid als bankzitter.
Daarnaast is Depay bezig aan een prima pot, maar zijn teamgenoot Narsingh kan beter gewisseld worden..
Op het middenveld! Op het middenveld!Fiber schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:36:
[...]
Precies. En dan met Vermeer; Janmaat, De Vrij, Vlaar en Willems achterin...
Die achterhoede is inderdaad niet wereldtop.
Als ik me bedenk wie erin zou kunnen komen voor Narsingh heb ik liever dat hij blijft staan.n2theb schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:42:
Ik vind klaasen ook prima bezig, maar toch heb ik liever een clasie, de guzman, wijnaldum of clasie, strootman, sneijder opstelling! Daarnaast staat Vermeer goed zijn mannetje. Bij 1 doelpoging stond hij eigenlijk gewoon starend naar het schot te kijken.. (dit is ook beetje zijn zwakte, voor de rest prima keeper)
Gaan ze nu trouwens 3x wisselen omdat het een vriendschappelijke wedstrijd is? Zou wel jammer zijn.
edit: mooi, geen wissels bij Nederland.
edit: mooi, geen wissels bij Nederland.
[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 31-03-2015 21:46 ]
Promes?Deadsy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:44:
[...]
Als ik me bedenk wie erin zou kunnen komen voor Narsingh heb ik liever dat hij blijft staan.
Je kan experimenteren met een Wijnaldum op zijn plekDeadsy schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:44:
[...]
Als ik me bedenk wie erin zou kunnen komen voor Narsingh heb ik liever dat hij blijft staan.
Als het goed is mogen ze onbeperkt of 6x in een vriendschappelijk duel wisselen.Fleximex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:45:
Gaan ze nu trouwens 3x wisselen omdat het een vriendschappelijke wedstrijd is? Zou wel jammer zijn.
Haha ik lees hier even een mooie tweet:
Zowel Stefan de Vrij als Davy Klaassen juichten na hun goal overigens zonder hun duim in de mond te steken.Na een kwartier #nedspa kunnen we concluderen dat zeker twee spelersvrouwen niet zwanger zijn.
Zou logisch zijn, of zoals gezegd een Wijnaldum.
Maar ben zelf bang dat er de kans is dat het een Afellay zou zijn.
Die achterhoede is prima. Nu ook al maar bij Martins Indie houdt ik altijd mijn hart vast. Vlaar op zijn plek en het is helemaal top in mijn ogen.Fleximex schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:43:
[...]
Op het middenveld! Op het middenveld!
Die achterhoede is inderdaad niet wereldtop.
Dat niet maar Albiol, Juanmi en Vitolo..? Bartra en Bernat ook geen A, ook geen B.Ramzzz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:41:
[...]
Een C-elftal? Met voornamelijk spelers van Barcelona, Real, Atletico, Bayern, Man Utd, Chelsea?
Yeah right.
Houdt je hard maar vast, straks scoort ie nog ookFiber schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:50:
[...]
Die achterhoede is prima. Nu ook al maar bij Martins Indie houdt ik altijd mijn hart vast. Vlaar op zijn plek en het is helemaal top in mijn ogen.
Martens Indi heeft denk ik wat meer wedstrijd ritme nodig.
...
#vermeer4prez
Huntelaar is slecht bezig, 'krijgt geen bal' gaat niet op. Staat nooit goed opgesteld, kan niet aannemen en biedt niet goed aan. Wat Dost wel deed, die probeerde echt deel te nemen, Huntelaar wil hem gewoon panklaar voor zijn voetjes om hem binnen te tikken.
Huntelaar is slecht bezig, 'krijgt geen bal' gaat niet op. Staat nooit goed opgesteld, kan niet aannemen en biedt niet goed aan. Wat Dost wel deed, die probeerde echt deel te nemen, Huntelaar wil hem gewoon panklaar voor zijn voetjes om hem binnen te tikken.
[ Voor 90% gewijzigd door StrongArmLance op 31-03-2015 22:05 ]
Wijnaldum.. is dat nou handig? Of dan beter Clasie?
...
Vermeer is ook goed in vorm zeg.
Misschien die ook maar bij Oranje in de basis laten staan?
Misschien die ook maar bij Oranje in de basis laten staan?
Clasie is thuisLuxicon schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:04:
Wijnaldum.. is dat nou handig? Of dan beter Clasie?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015