Bij twee spitsen lijkt De Jong-Huntelaar me wel een logischer koppel dan Dost-Huntelaar
Dost lijkt me een betere spits dan de Jong tbhD-e-n schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:38:
Bij twee spitsen lijkt De Jong-Huntelaar me wel een logischer koppel dan Dost-Huntelaar
Klopt wellicht maar De Jong kan ook om Huntelaar heen spelen. Met Dost erbij moet je echt op zijn Engels spelen en dat lijkt me minder logisch.
Volgens VI, op basis van de trainingsvormen, zijn er 2 opstellingen mogelijk.
Dost - Huntelaar
Sneijder - Affelay
Blind - Clasie
Willems - Indi - de Vrij - Vd Wiel
Cilissen
spitsenkoppel + 4 mans middenveld, waarbij Sneijder en Affelay aan de buitenkant spelen en zo vroeg mogelijk voorzetten moeten geven. Blind + Clasie in de controlerende rol.
OF
De Jong - Huntelaar
Depay - Wijnaldum
Sneijder - Clasie
Willems - Indi - de Vrij - vd Wiel
Opnieuw Spitsenkoppel + Linksbuiten Depay en Wijnaldum op 10. Sneijder en Clasie in een controlerende rol, Affelay verdwijnt dan uit de basis. Verdediging blijft intact.
Dit is wat VI aangaf. het klopt niet helemaal want volgens mij praten ze over 12 man ipv 11 man. maar tussen deze 2 formaties zijn ze aan het trainen.
Dost - Huntelaar
Sneijder - Affelay
Blind - Clasie
Willems - Indi - de Vrij - Vd Wiel
Cilissen
spitsenkoppel + 4 mans middenveld, waarbij Sneijder en Affelay aan de buitenkant spelen en zo vroeg mogelijk voorzetten moeten geven. Blind + Clasie in de controlerende rol.
OF
De Jong - Huntelaar
Depay - Wijnaldum
Sneijder - Clasie
Willems - Indi - de Vrij - vd Wiel
Opnieuw Spitsenkoppel + Linksbuiten Depay en Wijnaldum op 10. Sneijder en Clasie in een controlerende rol, Affelay verdwijnt dan uit de basis. Verdediging blijft intact.
Dit is wat VI aangaf. het klopt niet helemaal want volgens mij praten ze over 12 man ipv 11 man. maar tussen deze 2 formaties zijn ze aan het trainen.
[ Voor 39% gewijzigd door Chrosser op 25-03-2015 13:31 ]
Ik denk dat de eerste de "noodoplossing" is. Alle ballen de lucht in.
Ik zou zelf voor Janmaat kiezen overigens.
Ik zou zelf voor Janmaat kiezen overigens.
Dat 2e is meer een 4-1-3-2, met Sneijder centraal en Wijnaldum rechts, Depay links en daarvoor 2 spitsen lijkt me.
Sneijder ga je geen controlerende rol geven.
Sneijder ga je geen controlerende rol geven.
Verdediging met Willems, BMI, De Vrij, VdW lijkt me prima. Enige twistpunt de RB plaats, waar Janmaat ook prima zou passen. Vind ze qua niveau redelijk inwisselbaar.
Ik zou zelf het liefst 433 spelen, met Clasie/De Jong, Wijnaldum en Sneijder. Voorin Depay, Huntelaar en .... . Daar zit dus ook meteen het probleem van 433, wie zet je in godsnaam rechtsbuiten? Lastige puzzel voor Hiddink.
Ik zou zelf het liefst 433 spelen, met Clasie/De Jong, Wijnaldum en Sneijder. Voorin Depay, Huntelaar en .... . Daar zit dus ook meteen het probleem van 433, wie zet je in godsnaam rechtsbuiten? Lastige puzzel voor Hiddink.
Promes, vervanger van Robben maar blijkbaar niet goed genoeg voor de basis en dus wordt er overgegaan naar een 4-4-2 systeem.
Nee precies. Kun je je de laatste interland van Promes nog herinneren? Stond hij op linksbuiten geloof ik, en elke bal die hij raakte ging het stadion uit. Volg de Russische competitie niet, maar vind het bizar dat Promes er überhaupt bij zit.
Hij is topscoorder van de competitie met 7 goals 
Maarja, wel in Rusland..
Maarja, wel in Rusland..
Stel inderdaad niks voor. Gelukkig zitten er drie Russische/Oekraïense teams in de kwartfinales van de Europa League.
Net als de Europa League, dat stelt ook niks voor. Oh wacht..chim0 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:34:
[...]
Stel inderdaad niks voor. Gelukkig zitten er drie Russische/Oekraïense teams in de kwartfinales van de Europa League.
Ik laat me overigens graag verrassen door Promes!
Klopt, hij bakte er geen reet van. Maar als hij het ondertussen wel goed doet verdient hij gewoon weer een kans, zoveel alternatieven zijn er niet. Er kan een hoop gebeuren in een half jaar. Boetius, Manu, Kishna, El Ghazi, Elia etc zijn alternatieven die in mij opkomen en ook nog geen plek verdienen.Niku schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:16:
Nee precies. Kun je je de laatste interland van Promes nog herinneren? Stond hij op linksbuiten geloof ik, en elke bal die hij raakte ging het stadion uit. Volg de Russische competitie niet, maar vind het bizar dat Promes er überhaupt bij zit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
vd Vaart gaat deze interland periode waarschijnlijk bekend maken waar hij heen gaat.
Het gerucht is dat hij naar Kansas gaat in de MLS. Ben zo blij dat Ajax hem niet haalt.
Mja voor hem is de keus ook wel eenvoudig, Hij vangt daar 5x zoveel salaris volgens de geruchten.
Het gerucht is dat hij naar Kansas gaat in de MLS. Ben zo blij dat Ajax hem niet haalt.
Mja voor hem is de keus ook wel eenvoudig, Hij vangt daar 5x zoveel salaris volgens de geruchten.
Tsja, die wedstrijd was niet best. Maar op zich vind ik zijn selectie begrijpelijker dan die van Narsingh. Promes heeft het prima gedaan in U21 (7 uit 10 is niet gek voor een rechtsbuiten). Hij was belangrijk bij Twente en doet het nu blijkbaar best goed in Rusland. De enige reden om hem niet te selecteren lijkt me dat hij na een winterstop van 3 maanden totaal geen wedstrijdritme heeft.Niku schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:16:
Regeren is vooruitschuiven
Duitsland speelt goed voetbal, het staat 1-1 tegen Australië, maar die spelen ook gewoon goed. Leuke pot om te zien. Badstuber, Reus en Gundogan terug in de basis. Die spelen tot nu toe alle 3 goed hun wedstrijd.
Promes is iig de betere voetballer van de twee, daarnaast is je mening baseren op 1 wedstrijd twijfelachtig.T-MOB schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 20:56:
[...]
Tsja, die wedstrijd was niet best. Maar op zich vind ik zijn selectie begrijpelijker dan die van Narsingh. Promes heeft het prima gedaan in U21 (7 uit 10 is niet gek voor een rechtsbuiten). Hij was belangrijk bij Twente en doet het nu blijkbaar best goed in Rusland. De enige reden om hem niet te selecteren lijkt me dat hij na een winterstop van 3 maanden totaal geen wedstrijdritme heeft.
Nu ik er zo over nadenk vraag ik mij eigenlijk af waarom, bij afwezigheid van Robben, El Ghazi niet mee is i.p.v. Promes. Is toch meer een speler voor de toekomst en hij doet het best goed de laatste tijd.StrongArmLance schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:53:
[...]
Promes is iig de betere voetballer van de twee, daarnaast is je mening baseren op 1 wedstrijd twijfelachtig.
Over die wedstrijd Duitsland - Australië valt m.i. niet zoveel te zeggen, Australië speelde best leuk maar Duitsland kwam wel met het 3de elftal opdraven..
Zieler, Rudy, Hector, Mustafi, Bellarabi en Gündogan.... en dan nog Khedira en Götze wisselen voor Kramer en Kruse. Leek meer een test van Löw om te zien of het derde garnituur ook wat kon uithalen.
[ Voor 28% gewijzigd door Krukar op 26-03-2015 11:01 ]
Waarom niet allebei en Narsingh gewoon niet.Krukar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:54:
[...]
Nu ik er zo over nadenk vraag ik mij eigenlijk af waarom, bij afwezigheid van Robben, El Ghazi niet mee is i.p.v. Promes. Is toch meer een speler voor de toekomst en hij doet het best goed de laatste tijd.
Ach ja, Hiddink wil graag volgens de Hollandse leerschool voetballen, dus haalt hij een hoop spelers van een counterploeg.Joster schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:57:
[...]
Waarom niet allebei en Narsingh gewoon niet.
Promes doet het gewoon prima in Rusland en speelt eigenlijk alles als rechtsbuiten. El Ghazi heeft nog geen heel eredivisie seizoen achter de rug (hij speelde op de laatste weken na ook nog niet eens wekelijks)
El Ghazi is eerder TE jong en Promes is 23 volgens mij. Die kan als hij zich blijft ontwikkelen ook gewoon nog 8 jaar mee. Dus je beredenering is vreemd.
Dat het oproepen van Narsingh vreemd is, ben ik met je eens. Misschien is hij er bij omdat de spoeling dun is op die positie en hij toch al 4 jaar eredivisie ervaring heeft opgedaan. (Alsnog zou ik dan in eerste instantie voor Promes zijn gegaan)
El Ghazi is eerder TE jong en Promes is 23 volgens mij. Die kan als hij zich blijft ontwikkelen ook gewoon nog 8 jaar mee. Dus je beredenering is vreemd.
Dat het oproepen van Narsingh vreemd is, ben ik met je eens. Misschien is hij er bij omdat de spoeling dun is op die positie en hij toch al 4 jaar eredivisie ervaring heeft opgedaan. (Alsnog zou ik dan in eerste instantie voor Promes zijn gegaan)
Promes is maar 2 3 jaar ouder dan El Ghazi, wat dat betreft dus net zo voor de toekomst. Volgens mij is het lastig te voorspellen wie van de twee zich beter gaat ontwikkelen. Als er ueberhaupt een van de twee echt gaat doorbreken als de onbetwiste rechtsbuiten van oranje. Hoeveel buitenspelers hebben we wel niet gehad die het een seizoen leuk lijken te doen en vervolgens terugvallen. Maar goed, ik denk dat op dit moment Promes wat verder is. Zijn grootste nadeel is dat ie in Rusland speelt en dat niemand hem dus ziet. El Ghazi moet eerst maar eens een tijdje met U21 meedoen.Krukar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:54:
[...]
Nu ik er zo over nadenk vraag ik mij eigenlijk af waarom, bij afwezigheid van Robben, El Ghazi niet mee is i.p.v. Promes. Is toch meer een speler voor de toekomst en hij doet het best goed de laatste tijd.
Promes is 23 en El Ghazi 19, scheelt 4 jaar. Of één van de twee de onbetwiste nieuwe rechtsbuiten wordt is natuurlijk gissen/afwachten, maar op dit moment is er nauwelijks concurrentie. M.i. is El Ghazi technisch veel begaafder dan Promes, maar het is inderdaad lastig in te schatten of Promes gegroeid is omdat hij in de Premjer-Liga speelt.T-MOB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:43:
[...]
Promes is maar 2 3 jaar ouder dan El Ghazi, wat dat betreft dus net zo voor de toekomst. Volgens mij is het lastig te voorspellen wie van de twee zich beter gaat ontwikkelen. Als er ueberhaupt een van de twee echt gaat doorbreken als de onbetwiste rechtsbuiten van oranje. Hoeveel buitenspelers hebben we wel niet gehad die het een seizoen leuk lijken te doen en vervolgens terugvallen. Maar goed, ik denk dat op dit moment Promes wat verder is. Zijn grootste nadeel is dat ie in Rusland speelt en dat niemand hem dus ziet. El Ghazi moet eerst maar eens een tijdje met U21 meedoen.
Het scheelt 3 jaar en een paar maanden, maar het punt is dat ze allebei vrij jong zijn. Technisch begaafd is voor een ajaxied misschien het hoogst haalbare, maar er zijn meer aspecten belangrijk in het voetbal - spelinzicht, creativiteit, loopvermogen. Ik volg de Russische liga niet (en ik zie ook niet alles van Ajax) dus ik ga niet uitmaken wie van de twee beter is op die punten. Maar "technisch begaafd" lijkt me gewoon niet genoeg voor selectie in oranje. Met nog geen volledig eredivisieseizoen kom je pas net kijken. Dan vind ik selectie voor oranje U21 gewoon wat beter passen dan het "grote" oranje.Krukar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Promes is 23 en El Ghazi 19, scheelt 4 jaar. Of één van de twee de onbetwiste nieuwe rechtsbuiten wordt is natuurlijk gissen/afwachten, maar op dit moment is er nauwelijks concurrentie. M.i. is El Ghazi technisch veel begaafder dan Promes, maar het is inderdaad lastig in te schatten of Promes gegroeid is omdat hij in de Pemjer-Liga speelt.
Verder ben ik wel met je eens dat de spoeling vrij dun is qua buitenspelers. Er komen vooral spelers bij me op die een terugval hebben meegemaakt. Boetius, Ola John, Elia. In het buitenland is Promes de enige buitenspeler met Nederlandse paspoort (naast Robben natuurlijk) waarvan ik weet dat hij een basisplaats heeft. En als je Nederlandse clubs langs loopt kom je ook weinig tegen. Depay natuurlijk bij PSV en Narsingh werd blijkbaar goed genoeg bevonden. Bij Feyenoord heb je Manu en Toornstra (die doet het goed maar is net zo rechtsbuiten als Wijnaldum). Bij Ajax heb je nu Ghazi en Kishna die net komen kijken... Daarbij kan ik me geen enkele opvallende buitenspeler herinneren die onder De Boer is doorgebroken/verkocht. Bij Twente staat Mokhtar al bijna 2 seizoenen stil. Op termijn kunnen we misschien beter 442 gaan spelen...
Loopvermogen is niet zo extreem belangrijk voor een vleugelaanvaller, zeker niet met opkomende backs in een 4-3-3 systeem. Dat je een mannetje kan uitspelen en vervolgens een goede voorzet neer kan leggen is, zeker met spitsen als Huntelaar en Dost, veel belangrijker.T-MOB schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Het scheelt 3 jaar en een paar maanden, maar het punt is dat ze allebei vrij jong zijn. Technisch begaafd is voor een ajaxied misschien het hoogst haalbare, maar er zijn meer aspecten belangrijk in het voetbal - spelinzicht, creativiteit, loopvermogen. Ik volg de Russische liga niet (en ik zie ook niet alles van Ajax) dus ik ga niet uitmaken wie van de twee beter is op die punten. Maar "technisch begaafd" lijkt me gewoon niet genoeg voor selectie in oranje. Met nog geen volledig eredivisieseizoen kom je pas net kijken. Dan vind ik selectie voor oranje U21 gewoon wat beter passen dan het "grote" oranje.
Verder ben ik wel met je eens dat de spoeling vrij dun is qua buitenspelers. Er komen vooral spelers bij me op die een terugval hebben meegemaakt. Boetius, Ola John, Elia. In het buitenland is Promes de enige buitenspeler met Nederlandse paspoort (naast Robben natuurlijk) waarvan ik weet dat hij een basisplaats heeft. En als je Nederlandse clubs langs loopt kom je ook weinig tegen. Depay natuurlijk bij PSV en Narsingh werd blijkbaar goed genoeg bevonden. Bij Feyenoord heb je Manu en Toornstra (die doet het goed maar is net zo rechtsbuiten als Wijnaldum). Bij Ajax heb je nu Ghazi en Kishna die net komen kijken... Daarbij kan ik me geen enkele opvallende buitenspeler herinneren die onder De Boer is doorgebroken/verkocht. Bij Twente staat Mokhtar al bijna 2 seizoenen stil. Op termijn kunnen we misschien beter 442 gaan spelen...
Kijk maar naar Robben, die kan verschrikkelijk hard lopen, maar 9 van de 10 keer komt hij er puur op techniek doorheen.
De spelers die je noemt zijn vooral linksbuitens, Boëtius, Ola john, Depay, Kishna, Manu, Mokthar, allemaal linksbuitens. Op die positie hebben we zat opties en is m.i. Depay vrij onbetwist op het moment.
Elia kan volgens mij wel rechtsbuiten spelen maar is niet echt op niveau en Toornstra rechtsbuiten lijkt mij nou niet echt geniaal.
Dan houdt je Promes, Narsingh en El Ghazi over, volgens mij is men het wel unaniem eens dat Narsingh van die drie de zwakste schakel is en zou Promes+El Ghazi logischer zijn dan Promes+Narsingh.
Hiddink weet natuurlijk ook dat de spoeling voor rechtsbuiten dun is zonder Robben en op het moment lijkt het erop dat hij op een 4-4-2 aan het trainen is. Op zich natuurlijk geen slecht idee als je Huntelaar en Dost ter beschikking hebt en dan nog Luuk De Jong en Depay op de bank.
Met zo'n systeem moeten de buitenste middenvelders wel veel snelheid hebben, dat wordt dus een flinke puzzel;
Ga je voor een aanvallend systeem met een ruit op het middenveld, Sneijder op 10, Clasie en Wijnaldum op de flanken en Blind als controleur, met Willems en VdW om het spel breed te houden.
Of ga je voor een meer verdedigend "klassieke 4-4-2" met als middenblok Blind en Sneijder en Nigel de Jong en Clasie op de flanken, met het risico dat de backs veel potentieel verliezen? Denk dat in dit laatste geval Janmaat ook beter zal spelen dan VdW.
Hoop zelf dat Hiddink dan voor de ruit-optie gaat en gewoon de aanvallende kwaliteiten van de spelers benut, zoiets:
Dost Huntelaar Sneijder Clasie Wijnaldum Blind/Nigel de Jong Willems BMI Veltman/De Vrij Van der Wiel
Op zich best een goede opstelling, denk dat Clasie en Wijnaldum het loopvermogen wel hebben hiervoor en Sneijder komt zo weer op z'n natuurlijke positie te staan. Blind en De Jong kun je uitwisselen als je meer aanvallend of meer verdedigend wil spelen.
Met de voorzetten van Willems en Van der Wiel kun je die twee spitsen ook uitstekend bedienen.
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 26-03-2015 15:45 ]
Loopvermogen is juist cruciaal.
Robben en Ribéry zijn over het algemeen véél sneller dan hun tegenstanders, net als Bale, Ronaldo, the usual suspects.
In mindere mate, maar ook cruciaal, Depay, Narsingh, vaak ook sneller.
Robben leverde zijn cruciale bijdrage op het WK door zeer tegen zijn gewoonte in, mee te verdedigen - ergo: loopvermogen.
Wat ze zo dodelijk en belangrijk maakt, en crucialer, is balbeheersing, techniek, liefst ook tweebenigheid (zwerven, verrassen).
Sterke, snelle opkomende backs met een goede voorzet is een bonus.
Robben en Ribéry zijn over het algemeen véél sneller dan hun tegenstanders, net als Bale, Ronaldo, the usual suspects.
In mindere mate, maar ook cruciaal, Depay, Narsingh, vaak ook sneller.
Robben leverde zijn cruciale bijdrage op het WK door zeer tegen zijn gewoonte in, mee te verdedigen - ergo: loopvermogen.
Wat ze zo dodelijk en belangrijk maakt, en crucialer, is balbeheersing, techniek, liefst ook tweebenigheid (zwerven, verrassen).
Sterke, snelle opkomende backs met een goede voorzet is een bonus.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik kan me nog een goal herinneren tegen Spanje die toch puur op snelheid tot stand kwam. Bij Overmars was zijn snelheid ook een belangrijk wapen. Net als bij Ronaldo en Bale, maar bij Madrid wordt ook voetbal gespeeld waarin dat extra van pas komt.Krukar schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Loopvermogen is niet zo extreem belangrijk voor een vleugelaanvaller, zeker niet met opkomende backs in een 4-3-3 systeem. Dat je een mannetje kan uitspelen en vervolgens een goede voorzet neer kan leggen is, zeker met spitsen als Huntelaar en Dost, veel belangrijker.
Kijk maar naar Robben, die kan verschrikkelijk hard lopen, maar 9 van de 10 keer komt hij er puur op techniek doorheen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N1VDXRVl9tc]
Ja, als je alleen naar rechtsbuitens gaat kijken is het helemaal dun. Maar ik was vooral aan het opsommen wat nu zo'n beetje onze buitenspelers zijn (en hoe droevig het er eigenlijk voorstaat).De spelers die je noemt zijn vooral linksbuitens, Boëtius, Ola john, Depay, Kishna, Manu, Mokthar, allemaal linksbuitens. Op die positie hebben we zat opties en is m.i. Depay vrij onbetwist op het moment.
Elia kan volgens mij wel rechtsbuiten spelen maar is niet echt op niveau en Toornstra rechtsbuiten lijkt mij nou niet echt geniaal.
Nu ja, Ik vind het wel logisch dat El Ghazi er niet bijzit gezien zijn leeftijd en ervaring. En dan is het wel weer logisch dat Narsingh er wel bijzit gezien de andere opties.Dan houdt je Promes, Narsingh en El Ghazi over, volgens mij is men het wel unaniem eens dat Narsingh van die drie de zwakste schakel is en zou Promes+El Ghazi logischer zijn dan Promes+Narsingh.
Op zich wel een aardig opstelling. Maar ik zou hem zelf liever aanvallender zien. Clasie achterin de punt en dan depay links op het middenveld. Of toch "gewoon" een 433 met Depay, Huntelaar en Promes. Ik hoop na de discussie over Promes nu eigenlijk dat ie speeltijd krijgt zodat we hem nog eens zien. Als is het maar in de oefenwedstrijd van woensdag (of is het dinsdag?).Hiddink weet natuurlijk ook dat de spoeling voor rechtsbuiten dun is zonder Robben en op het moment lijkt het erop dat hij op een 4-4-2 aan het trainen is.
[...]
Dost Huntelaar Sneijder Clasie Wijnaldum Blind/Nigel de Jong Willems BMI Veltman/De Vrij Van der Wiel
Op zich best een goede opstelling, denk dat Clasie en Wijnaldum het loopvermogen wel hebben hiervoor en Sneijder komt zo weer op z'n natuurlijke positie te staan. Blind en De Jong kun je uitwisselen als je meer aanvallend of meer verdedigend wil spelen.
Met de voorzetten van Willems en Van der Wiel kun je die twee spitsen ook uitstekend bedienen.
[ Voor 1% gewijzigd door T-MOB op 26-03-2015 16:23 . Reden: Even die goal van Robben erbij gezocht, gewoon omdat het kan :p ]
Guardado heeft voor drie seizoenen getekend bij PSV! Kost ongeveer 3 miljoen.
Ja had het ook gezien. Mooie deal is toch echt een koopje. i.v.m Sinkgraven 9 miljoen (is natuurlijk nog wel jong)Niku schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:51:
Toch knap werk van PSV, dragende speler.Niku schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:51:
Appels en peren.kimiferrari schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:57:
[...]
Ja had het ook gezien. Mooie deal is toch echt een koopje. i.v.m Sinkgraven 9 miljoen (is natuurlijk nog wel jong)
Sinkgraven krijgt minder salaris en je hebt de hoop/kans dat je hem ooit voor meer geld verkoopt.
Maar 3mln voor hem is echt wel een goede deal. Is bekend wat hij aan salaris zal vangen?
En als hij blijft zal er op het middenveld denk ik toch wel iemand moeten vertrekken, Schaars exit?
Wijnaldum zal vertrekken en ik neem aan dat er afscheid genomen zal worden van Ritzmaier? Verder zal Guardado het salarisplafond wel aantikken. Zo oud is hij overigens nog niet, 28, kan nog wel even mee.Deadsy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Appels en peren.
Sinkgraven krijgt minder salaris en je hebt de hoop/kans dat je hem ooit voor meer geld verkoopt.
Maar 3mln voor hem is echt wel een goede deal. Is bekend wat hij aan salaris zal vangen?
En als hij blijft zal er op het middenveld denk ik toch wel iemand moeten vertrekken, Schaars exit?
Topaankoop voor PSV.
Denk ook dat Sinkgraven minder salaris krijgt, maar het is natuurlijk niet zeker dat hij voor meer dan 9mil verkocht wordt. Ik zal voor hem niet zoveel over hebben gehad.Deadsy schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Appels en peren.
Je weet wat ik bedoel, Guardado zal niet over 2 jaar voor 10mln vertrekken.Niku schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:01:
[...]
Wijnaldum zal vertrekken en ik neem aan dat er afscheid genomen zal worden van Ritzmaier? Verder zal Guardado het salarisplafond wel aantikken. Zo oud is hij overigens nog niet, 28, kan nog wel even mee.
Topaankoop voor PSV.
Ik neem aan dat Maher dan de rol van Wijnaldum mag proberen over te nemen?
Hopen dat Brands nu ook even langs Monaco gaat en ook Isimat definitief binnen haalt
En dat Guardado in gesprek gaat met Corona
@krukar
Clasie en De Jong zijn geen spelers die het van hun loopvermogen moeten hebben dus die kunnen niet aan de zijkant van een viermans middenveld spelen, ook in een ruit spelend wil je daar iemand die loopt en zo ruimte maakt.
Wat dat betreft mis je Strootman toch weer. Fer, Wijnaldum, Klaassen zijn allemaal rechtsbenig.
Aangezien ik de voorkeur geef aan een voetballende controleur (Clasie en anders Blind) zou De Jong bij mij dus sneuvelen.
Clasie en De Jong zijn geen spelers die het van hun loopvermogen moeten hebben dus die kunnen niet aan de zijkant van een viermans middenveld spelen, ook in een ruit spelend wil je daar iemand die loopt en zo ruimte maakt.
Wat dat betreft mis je Strootman toch weer. Fer, Wijnaldum, Klaassen zijn allemaal rechtsbenig.
Aangezien ik de voorkeur geef aan een voetballende controleur (Clasie en anders Blind) zou De Jong bij mij dus sneuvelen.
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 27-03-2015 17:12 ]
Volgens de geruchten spelen Affelay, Huntelaar en Narsingh voorin tegen Turkije. Op Huntelaar na de meest armoedige aanval in jaren. Ook las ik dat Hiddink het niet zo heel erg heeft op depay. Dat kan, maar zelfs dan verkies je hem altijd nog boven die twee koekenbakkers die nu op de vleugels staan.
PSN: Finally_Chris
Hiddink overdrijft met zijn liefde voor ervaring in mijn ogen. Je maakt mij niet wijs dat Afellay het beter zou doen dan Depay daar. En als hij per se een extra middenvelder wil moet hij Wijnaldum nemen.
En Narsingh is helemaal bezopen. Als Depay z'n vormdip of wisselvaligheid zo'n issue is, wat is dan het excuus voor Narsingh?
En Narsingh is helemaal bezopen. Als Depay z'n vormdip of wisselvaligheid zo'n issue is, wat is dan het excuus voor Narsingh?
je krijgt toch het gevoel dat sommige trainers aan een baan beginnen maar er totaal geen zin in hebben.
Van Marwijk aan het einde bij Oranje en ook HSV en nu Hiddink.
Haal dan een trainer met een mindere naam maar die er wel zin in heeft.
Een Afellay of Narsingh hebben niets in de selectie te zoeken.
En als je geen goede vleugel spelers hebt dan moet je er niet mee spelen maar dat is in Nederland verboden.
Narsingh zal de lijn van PSV gewoon doortrekken ben ik bang en niets toevoegen en Afellay zal zich in de kijker willen spelen voor een transfer deze zomer en zal ben ik bang domme dingen doen.
Uiteindelijk zal Huntelaar in het centrum lopen zonder een goede bal te krijgen.
Van Marwijk aan het einde bij Oranje en ook HSV en nu Hiddink.
Haal dan een trainer met een mindere naam maar die er wel zin in heeft.
Een Afellay of Narsingh hebben niets in de selectie te zoeken.
En als je geen goede vleugel spelers hebt dan moet je er niet mee spelen maar dat is in Nederland verboden.
Narsingh zal de lijn van PSV gewoon doortrekken ben ik bang en niets toevoegen en Afellay zal zich in de kijker willen spelen voor een transfer deze zomer en zal ben ik bang domme dingen doen.
Uiteindelijk zal Huntelaar in het centrum lopen zonder een goede bal te krijgen.
Als dat nog steeds op één miljoen ligt valt het relatief wel mee. Guardado verdient bij Valencia 750.000 per jaar. Zou hij bij PSV nu meer gaan verdienen? Ik denk dat hij ook bij PSV 'gewoon' 750.000 blijft verdienen.
Kan nog grappiger...... Bruma in de basisCR1691 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:14:
Volgens de geruchten spelen Affelay, Huntelaar en Narsingh voorin tegen Turkije. Op Huntelaar na de meest armoedige aanval in jaren. Ook las ik dat Hiddink het niet zo heel erg heeft op depay. Dat kan, maar zelfs dan verkies je hem altijd nog boven die twee koekenbakkers die nu op de vleugels staan.

Zelfs Kazim geblesseerd heeft nog een kans tegen Bruma
Ik hoop maar dat die vermoedelijke opstelling deel is van een bewust media lek richting de Turken, die daar dan op abticiperen eb Nederland uiteindelijk in de sterkste opstelling aantreedt, met Depay en Promes. Maar dat zal wel niet.
Dat is netto, als in Spanje nog gebruik gemaakt kan worden van de Beckham wet is het vergelijk qua kosten voor de clubs iets minder eenvoudig.Fleximex schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:47:
[...]
Als dat nog steeds op één miljoen ligt valt het relatief wel mee. Guardado verdient bij Valencia 750.000 per jaar. Zou hij bij PSV nu meer gaan verdienen? Ik denk dat hij ook bij PSV 'gewoon' 750.000 blijft verdienen.
Als die regel nog bestaat dan zal hij netto misschien even veel verdienen maar zal hij voor PSV brutto een stuk duurder zijn dan dat hij dit voor Valencia was.
Ah, dat wist ik niet.
Doe mij trouwens maar deze opstelling voor het NL-elftal voor zaterdag:
5-3-2
Krul
Van der Wiel - Bruma - De Vrij (rugdekking) - Martin Indi - Willems
Wijnaldum - Sneijder - Clasie
Huntelaar - Depay
Overigens hebben jullie hier wel een heel hoog VI gehalte. Bruma is geen geweldenaar, maar hij is toch ook geen amateur. Een mannetje uitschakelen kan hij wel. Het gaat fout met te veel ruimte in de rug. Daar is een De Vrij bijvoorbeeld beter in. Maar een Martins Indi of Veltman niet.
5-3-2
Krul
Huntelaar - Depay
Overigens hebben jullie hier wel een heel hoog VI gehalte. Bruma is geen geweldenaar, maar hij is toch ook geen amateur. Een mannetje uitschakelen kan hij wel. Het gaat fout met te veel ruimte in de rug. Daar is een De Vrij bijvoorbeeld beter in. Maar een Martins Indi of Veltman niet.
[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 27-03-2015 17:56 ]
Fleximex schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:52:
Ah, dat wist ik niet.
5-3-2
Krul
Huntelaar - Depay

Doe maar niet
Dan nog liever Veltman. Ik snap ook nog steeds niet dat van Beek niet is geselecteerd. Hoop dat ze winnen, en van Turkije moet dat ook wel kunnen

Denk dat ik liever De Jong vlak voor de verdediging heb dan Bruma erin. Mja Bruma heb ik het liefst nog geeneens in de selectie.Fleximex schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:52:
Ah, dat wist ik niet.
5-3-2
Krul
Huntelaar - Depay
Zoals gezegd, ik weet niet of de wet nog bestaat. Zou het zeer idioot vinden als dit wel zo is maar je weet het maar nooit.
De percentages weet ik niet uit mijn hoofd maar ik geloof dat in Spanje de topsalarissen een lage 40% loonbelasting moeten dokken en buitenlanders via de Beckham wet er een lage 20% betalen.
Uiteindelijk toch een aardige duit.
Moest even de datum controleren, maar het is echt een recent bericht.Leon Zwiers schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:57:
[...]
...Maar tegen Spanje gaan we een slachting tegemoet.
Die had net zo goed ruim een halfjaar geleden geplaatst kunnen zijn, en dat liep ook iets anders...
Het is ook maar een oefenwedstrijd, maar De Spanjaarden zullen wel uit zijn op revanche ja.
Vooral de revanche inderdaad. En laten we eerlijk zijn. We zijn toen gelukkig weggekomen de eerste helft, en na een weergaloze wedstrijd van Robben en van Persie is het 1-5 geworden. Daar had de rest vrij weinig mee te makendutchgio schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:00:
[...]
Moest even de datum controleren, maar het is echt een recent bericht.![]()
Die had net zo goed ruim een halfjaar geleden geplaatst kunnen zijn, en dat liep ook iets anders...![]()
Het is ook maar een oefenwedstrijd, maar De Spanjaarden zullen wel uit zijn op revanche ja.
Ik zit me dat Italiaanse gezeik net eens te bekijken, maar dat slaat dus weer volkomen nergens op. Marchisio blesseert zich en de fans van Juventus bedreigen Conte met de dood, omdat het 'zijn schuld' is..
Lekker logisch weer
Lekker logisch weer

Logisch nadenken is niet iets waar dat volk goed in is.Mosin schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:06:
Ik zit me dat Italiaanse gezeik net eens te bekijken, maar dat slaat dus weer volkomen nergens op. Marchisio blesseert zich en de fans van Juventus bedreigen Conte met de dood, omdat het 'zijn schuld' is..
Lekker logisch weer
Ik heb het al vaker gezegd, gewoon allemaal op een eiland dumpen en dan zul je zien dat vrij veel problemen verdwijnen.
Iets anders, Freddy Adu (wie kent hem nog) is nu blijkbaar opgedoken in Finland en gaat spelen bij KuPS.
Moeten we misschien een toto ofzo gaan maken om te gokken naar welke competitie hij hierna gaat en hoelang hij in Finland blijft?
Dit is zijn 11e club en hij is pas 25.
Nou ja, dat is nog niet eens zo verkeerd. Nee, maar dit is echt bullshit op zijn zachts uitgedrukt. Hij zou de spelers te hard trainen en volgens mij is Italië een land, waar het wel wat harder mag.Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:32:
[...]
Logisch nadenken is niet iets waar dat volk goed in is.
Ik heb het al vaker gezegd, gewoon allemaal op een eiland dumpen en dan zul je zien dat vrij veel problemen verdwijnen.
Precies, ze zijn zelf vaak zo trots erop dat hun spelers zo hard spelen en maken van de hardste spelers zelfs helden.Mosin schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:29:
[...]
Nou ja, dat is nog niet eens zo verkeerd. Nee, maar dit is echt bullshit op zijn zachts uitgedrukt. Hij zou de spelers te hard trainen en volgens mij is Italië een land, waar het wel wat harder mag.
En deze kwalificatie wedstrijden die gaan ergens om daarnaast is er vollop concurentie in de selectie dus dan is het normaal dat de trainer er hard tegenaan gaat.
En tenzij het mij ontgaan is heb ik niet het gevoel alsof de spelers in zijn selectie massaal blessures oplopen.
En het is een lichte blessure zover ik gelezen heb, Juve word gewoon weer met 2 vingers in de neus kampioen en de CL winnen ze toch niet.
edit:
Misschien moet ik eens naar Turijn gaan en dit even tegen ze zeggen? Kunnen we meteen een toto maken om te kijken hoe lang ik leef en of ze me laten uitpraten
Die gasten daar moeten gewoon eens met beide voeten op de grond komen. Je mag er als club niet onderuit gaan omdat 1 speler even weg is. Is dat wel zo dan heb je gewoon een slechte selectie.
Maar in bij veel clubs in Italie hebben ze sowieso het gevoel alsof ze nog bij de echte top horen.
Jue is beter dan AC Milan maar Juve is geen CL winnaar.
[ Voor 23% gewijzigd door Deadsy op 28-03-2015 18:37 ]
Daar verwees ik dus inderdaad naar. Toen der tijd hebben ze v. Basten zijn enkels al kapot gestampt en had je een of andere Materazzi en Gatuso (?) die geen lieverdjes zijn.Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:33:
[...]
Precies, ze zijn zelf vaak zo trots erop dat hun spelers zo hard spelen en maken van de hardste spelers zelfs helden.
En deze kwalificatie wedstrijden die gaan ergens om daarnaast is er vollop concurentie in de selectie dus dan is het normaal dat de trainer er hard tegenaan gaat.
En tenzij het mij ontgaan is heb ik niet het gevoel alsof de spelers in zijn selectie massaal blessures oplopen.
En het is een lichte blessure zover ik gelezen heb, Juve word gewoon weer met 2 vingers in de neus kampioen en de CL winnen ze toch niet.
edit:
Misschien moet ik eens naar Turijn gaan en dit even tegen ze zeggen? Kunnen we meteen een toto maken om te kijken hoe lang ik leef en of ze me laten uitpraten.
Die gasten daar moeten gewoon eens met beide voeten op de grond komen. Je mag er als club niet onderuit gaan omdat 1 speler even weg is. Is dat wel zo dan heb je gewoon een slechte selectie.
Maar in bij veel clubs in Italie hebben ze sowieso het gevoel alsof ze nog bij de echte top horen.
Jue is beter dan AC Milan maar Juve is geen CL winnaar.
Ik heb vrijwel nooit een Duitser hard op horen klagen over deze dingen en de fans al helemaal niet. Het gaat daar in Italië niet goed en zoals je zelf al zegt, hoeft niemand dat daar duidelijk te maken.
Ze speelden tegen Dortmund wel aardig, maar Dortmund was dan ook niet goed vond ik zelf. De CL winnen is wel een lastig verhaal, want Bayern, Barca, PSG en Real lopen toch net even wat stappen voor op Juve.
Conte bleek ook helemaal van het pad te zijn. Die had een gesprek waarbij hij zat te trillen, door die doods bedreigingen... Hopelijk gaan dit soort zaken zich niet verder voort zetten.
Was er een tijd geleden niet ook heel veel gedoe omdat Robben geblesseerd was geraakt na het wk 2010 ? Toen moest er zelfs nog een oefenwedstrijd gespeeld worden om het goed te maken volgens mij.Mosin schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:11:
[...]
Daar verwees ik dus inderdaad naar. Toen der tijd hebben ze v. Basten zijn enkels al kapot gestampt en had je een of andere Materazzi en Gatuso (?) die geen lieverdjes zijn.
Ik heb vrijwel nooit een Duitser hard op horen klagen over deze dingen en de fans al helemaal niet. Het gaat daar in Italië niet goed en zoals je zelf al zegt, hoeft niemand dat daar duidelijk te maken.
Ze speelden tegen Dortmund wel aardig, maar Dortmund was dan ook niet goed vond ik zelf. De CL winnen is wel een lastig verhaal, want Bayern, Barca, PSG en Real lopen toch net even wat stappen voor op Juve.
Conte bleek ook helemaal van het pad te zijn. Die had een gesprek waarbij hij zat te trillen, door die doods bedreigingen... Hopelijk gaan dit soort zaken zich niet verder voort zetten.
Die hele zaak met Robben en Bayern was gewoon omdat het Bayern was.
De top daar leeft in hun eigen wereld.
De top van Bayern ziet zichzelf als meer/beter dan de rest van het Duitse voetbal. Ze zitten vrij diep in de regionale politiek en nationale bonden en belangen verstrengeling is niet raar.
Hierdoor is men verheven en komt men weg met uitspraken en dit soort acties en heeft men direct brede steun, want niemand wil ruzie met Bayern. Maakt niet uit of je gelijk hebt, een ruzie met Bayern verlies je.
Daarbij zijn ze zich zelf ook bewust hoe absurd belangrijk Robben voor hun sportieve verwachtingen is. Ze hebben een sterk team maar met of zonder hem is een flink verschil.
En als laatste heb ik het gevoel zelf niet helemaal eerlijk was. Hij heeft na het toernooi nog een voetvolley toernooi gespeeld. Iets wat volgens veel voetballers en experts onmogelijk was geweest met een dergelijke blessure. En volgens experts komen dit soort blessures wel eens vaker voor als je op een voetvolley toernooi speelt.
Dus er is kans dat hij die blessure gewoon daar opgelopen heeft maar er niet voor uit durfde te komen.
Want Robben is in Bayern een halve god, hij krijgt wat hij wil zonder erom te vragen. Zo goed zal hij het nergens anders meer krijgen dus die wil daar niet weg.
Hij kan ergens anders veel geld vangen maar hij zal nooit ergens de behandeling krijgen die hij in het wereldje van Bayern heeft. Afscherming van de media etc.
De top daar leeft in hun eigen wereld.
De top van Bayern ziet zichzelf als meer/beter dan de rest van het Duitse voetbal. Ze zitten vrij diep in de regionale politiek en nationale bonden en belangen verstrengeling is niet raar.
Hierdoor is men verheven en komt men weg met uitspraken en dit soort acties en heeft men direct brede steun, want niemand wil ruzie met Bayern. Maakt niet uit of je gelijk hebt, een ruzie met Bayern verlies je.
Daarbij zijn ze zich zelf ook bewust hoe absurd belangrijk Robben voor hun sportieve verwachtingen is. Ze hebben een sterk team maar met of zonder hem is een flink verschil.
En als laatste heb ik het gevoel zelf niet helemaal eerlijk was. Hij heeft na het toernooi nog een voetvolley toernooi gespeeld. Iets wat volgens veel voetballers en experts onmogelijk was geweest met een dergelijke blessure. En volgens experts komen dit soort blessures wel eens vaker voor als je op een voetvolley toernooi speelt.
Dus er is kans dat hij die blessure gewoon daar opgelopen heeft maar er niet voor uit durfde te komen.
Want Robben is in Bayern een halve god, hij krijgt wat hij wil zonder erom te vragen. Zo goed zal hij het nergens anders meer krijgen dus die wil daar niet weg.
Hij kan ergens anders veel geld vangen maar hij zal nooit ergens de behandeling krijgen die hij in het wereldje van Bayern heeft. Afscherming van de media etc.
Ik vind doods bedreigingen toch net even wat anders dan een oefen wedstrijd of wat je ermee wilt vergelijken. Dat probleem van Robben is opgelost, maar als Conte nu opstapt, dan is er wat mij betreft helemaal niks opgelost.Afvalzak schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:17:
[...]
Was er een tijd geleden niet ook heel veel gedoe omdat Robben geblesseerd was geraakt na het wk 2010 ? Toen moest er zelfs nog een oefenwedstrijd gespeeld worden om het goed te maken volgens mij.
Mocht Conte vertrekken dan is het enige dat opgelost is het vraagstuk over hoe ze de volgende trainer weg krijgen die hun niet aanstaat.Mosin schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 19:56:
[...]
Ik vind doods bedreigingen toch net even wat anders dan een oefen wedstrijd of wat je ermee wilt vergelijken. Dat probleem van Robben is opgelost, maar als Conte nu opstapt, dan is er wat mij betreft helemaal niks opgelost.
Maar je kunt moeilijk van de man verwachten dat hij zich kapot laat maken door dit soort figuren.
Zulke debielen moet je hard aanpakken. Die gasten die op Twitter bezig waren met hun racistische zooi hebben ze aangepakt en dat moet je met dit soort gasten net zo doen.
Juist, want als hij nu opstapt, dan heb je de oorzaak nog niet aangepakt. Die fans moeten ze gewoon keihard aanpakken. Als ik Conte was, dan bleef ik lekker aan als trainer.Deadsy schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:00:
[...]
Mocht Conte vertrekken dan is het enige dat opgelost is het vraagstuk over hoe ze de volgende trainer weg krijgen die hun niet aanstaat.
Maar je kunt moeilijk van de man verwachten dat hij zich kapot laat maken door dit soort figuren.
Zulke debielen moet je hard aanpakken. Die gasten die op Twitter bezig waren met hun racistische zooi hebben ze aangepakt en dat moet je met dit soort gasten net zo doen.
Logische keuze van Hiddink weer... Afellay selecteren is al erg vreemd maar hem laten starten slaat echt helemaal nergens op. Op basis van wat?

XXXVI
Op basis dat hij voor barcelona heeft gespeeld, en de rest nietephymerous schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:56:
Logische keuze van Hiddink weer... Afellay selecteren is al erg vreemd maar hem laten starten slaat echt helemaal nergens op. Op basis van wat?
Pijn aan de ogen dit, zoals altijd bij Oranje buiten toernooien.
De Jong, Blind, vd Wiel, lijken nou niet echt Eredivisie niveau ontstegen als ik ze zo zie.
De Jong, Blind, vd Wiel, lijken nou niet echt Eredivisie niveau ontstegen als ik ze zo zie.
Hiddink pak je spullen maar
. Maar wat verwacht je dan ook met zo'n opstelling.

Om over dat centrale duo maar niet te sprekenPWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:18:

XXXVI
Wat een losers, de Turken gaan met gemak langs de verdediging heen. Ze staan steeds vrij. Ongelooflijk.
...
Pfff 0-1
Hiddink helpt eigenhandig de EK kwalificatie omzeep
Hiddink helpt eigenhandig de EK kwalificatie omzeep
Haha dit doet pijn aan de ogen dit spel 
Het is gewoon al zo slecht gesteld dat we spelers gaan opstellen die niet eens basisspeler zijn, zegt genoeg.

Plus Afellay, De Vrij, BMI.PWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:18:
Het is gewoon al zo slecht gesteld dat we spelers gaan opstellen die niet eens basisspeler zijn, zegt genoeg.
[ Voor 91% gewijzigd door Vos op 28-03-2015 21:28 ]
Je vergeet zeker de Vrij en Martens Indi te noemen, die in de verdediging staan. Blind speelt prima, met een aantal acties al. v.d. Wiel speelt al tijden bij PSG, dus die uiteraard allang dat niveau ontstegen, zoals jij het noemt.PWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:18:
...
Het centrale duo is echt prut, niet normaal. Zoveel gaten

Tomorrow is not today!
Zucht.... de verdedigers krijgen weer de schuld? Dat elftal staat gewoon helemaal verkeerd.
Misschien hebben we een andere definitie van primaLuxicon schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:28:
[...]
Je vergeet zeker de Vrij en Martens Indi te noemen, die in de verdediging staan. Blind speelt prima, met een aantal acties al. v.d. Wiel speelt al tijden bij PSG, dus die uiteraard allang dat niveau ontstegen, zoals jij het noemt.
Alleen Sneijder zie ik knokken.
Daley valt mij juist positief op. Is aanspeelbaar en heeft belangrijke onderscheppingen. Centraal is iets minder i.m.o.PWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:18:
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee? Wel even lezen?D-e-n schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:29:
Zucht.... de verdedigers krijgen weer de schuld? Dat elftal staat gewoon helemaal verkeerd.
Haha blind staat goed? Die mensen kijken ook een andere wedstrijd zeker. De enige met een voldoende is Sneijder. De rest is waardeloos.
Wat mij vooral opvalt aan deze wedstrijd is dat Nederland domineert (of deed). En dat ieder zuchtje wind gelijk zorgt dat de verdediging opbreekt en Turkije erg gevaarlijk is. Dan kijk ik daarvoor de verdediging op aan, want die staan niet echt lekker hun werk te doen daar.PWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:29:
[...]
Misschien hebben we een andere definitie van prima![]()
Alleen Sneijder zie ik knokken.
...
Vraag is allereeest wat De Jong voor de defensie staat te doen.
Één voordeel, dit scheelt straks weer frustratie en irritatie in de zomer
.
Nederland heeft gewoon geen creativiteit meer, het is zo futloos en zonder vernuft. Al die standaard pasjes stellen niks voor... en als er dan geen drive en agressie is houd het zo snel op. Misschien is het goed als Nederland weer een keer een eindronde mist want met dit spel...
Die kwam bij het doelpunt snel de verkeerde kant dekkenD-e-n schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:33:
Word nog lange tweede helft. EK is ver weg.
Tweede helft maar clasie brengen voor de jong, die durft vooruit te voetballen. Wellicht nog dost voor Affelay zodat je nog een aanspeelpunt hebt. Die gozer speelt een partijtje uit positie niet normaal.
Je met dit materiaal je niet plaatsen blijft een schandaal met deze poule. Daar is één man verantwoordelijk voor.
Beter dan BMI die lucht dekte en compleet uit positie wasPWM schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:34:
[...]
Die kwam bij het doelpunt snel de verkeerde kant dekken
Word nog lange tweede helft. EK is ver weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 28-03-2015 21:36 ]
Vond het tegendoelpunt toch vooral aan te rekenen aan De Vrij die eerst de bal op de poten van een Turkse aanvaller kopt en daarna als een kip zonder kop rondloopt.
Maar goed vind tot nu toe alleen Sneijder goed spelen en Blind redelijk, de rest is met hun kop ergens anders o.i.d. En zowel Depay als Affelay zijn niet om aan te gluren.
Maar goed vind tot nu toe alleen Sneijder goed spelen en Blind redelijk, de rest is met hun kop ergens anders o.i.d. En zowel Depay als Affelay zijn niet om aan te gluren.
[ Voor 35% gewijzigd door Krukar op 28-03-2015 21:42 ]
Ja, wat zijn rol nou is. Heeft constant de bal en kan er niets goeds mee doen en is verdedigend telkens zijn man kwijt. Daardoor staan de Vrij en Indi steeds tegenover opkomende middenvelders. Met name linksachter is Nederland ook heel kwetsbaar, geloof niet dat Blind al een deel heeft gewonnen en aanvallend is het alleen balverlies of tikkies breed. Stel je zoveel PSVers op en dan juist Willems niet, terwijl daar zoveel ruimte ligt.D-e-n schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:33:
Maar ik kan er nog wel 7 noemen die slecht zijn. Sneijder heeft inzet, ja, maar ook nog niet echt gevaarlijk. Depay alleen het eerste kwartier gezien. Afellay niks goed gedaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit idd, die speelt niet zo best nu hij in Porto ook niet aan spelen toekomt.Vos schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:35:
[...]
Beter dan BMI die lucht dekte en compleet uit positie was.
Mag ook wel hopen op een exit van Hiddink. Tijd voor een jonge coach die de creativiteit en frisheid kan terugbrengen, dit is echt 3 keer niks.
Dit gaat hem echt niet worden, ze zijn niet bij machte om de Turken te laten zweten.
Je mag in je handjes knijpen dat de Tsjechen punten verspeeld hebben.
Je mag in je handjes knijpen dat de Tsjechen punten verspeeld hebben.
Zie net de tussenstand. Wat steken jullie allemaal uit, Nederland? Is het verdiend voor de Turken of kan het nog worden rechtgezet op basis van het tot nu toe vertoonde spel?
Van der Wiel ging ook niet vrijuit bij die goal hoor. Die voorzet had hij nooit mogen geven.
Haha verlosser Narsingh loopt warm. Dat gaat nog wat beloven voor de tweede helft.
Haha verlosser Narsingh loopt warm. Dat gaat nog wat beloven voor de tweede helft.
[ Voor 31% gewijzigd door CR1691 op 28-03-2015 21:45 ]
De voorzet kwam vanaf de linkerkant? Van der Wiel stond bij zijn man, De Vrij en BMI moeten zich om de spits (die scoort) bekommeren.CR1691 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:44:
Van der Wiel ging ook niet vrijuit bij die goal hoor. Die voorzet had hij nooit mogen geven.
Kan wel wat rechtgezet worden, maar bij het minst of geringste wordt de complete verdediging op het verkeerde been gezet. Net in de herhaling zag ik dat de Vrij de bal in de voeten van de Turken kopte en daarna kan die hem uitkappen en scoren. Zo makkelijk gaat het bij iedere tegenwind. Terwijl Nederland juist veel meer balbezit had.Coltrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:43:
Zie net de tussenstand. Wat steken jullie allemaal uit, Nederland? Is het verdiend voor de Turken of kan het nog worden rechtgezet op basis van het tot nu toe vertoonde spel?
...
Nederland speelt alsof balbezit beloont wordt, en gewoon kut. Turken zijn bij aanvallen ook vaak gevaarlijk. Vind het niet onverdiendColtrui schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:43:
I served in a company of heroes.
Ehh.... Wut? De voorzet kam vanaf de andere kant, VdW staat rechtsachter.CR1691 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:44:
Deze tegengoal kwam 100% uit het feit dat De Vrij de bal op die turk kopt en daarna zowel De Vrij als BMI schaapachtig staan te kijken hoe die aanvaller omdraait en binnenschiet.
[ Voor 19% gewijzigd door Krukar op 28-03-2015 21:50 ]
Afellay, het enige wat hij moet doen is aan de rechterkant staan en voorzetten geven. Maar nee, hij vervalt in zijn oude postbode gedrag door de bal aan de voet van de rechterkant helemaal naar links te brengen.Vos schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:26:
Haha dit doet pijn aan de ogen dit spel
[...]
Plus Afellay, De Vrij, BMI.
Gewoon in positie blijven staan en voorzetten geven en niet anderen in de weg lopen.
Ja hoor, Afellay blijft staan en Wijnaldum gaat eruit.. Een voordeel, kan Wijnaldum in ieder geval niet geblesseerd raken.
[ Voor 9% gewijzigd door Toewan op 28-03-2015 21:51 ]
Narsingh voor Wijnaldum
. Haal dan iig De Jong er af. En dan eerder Promes er in, speelt tenminste en is beter in vorm.

[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 28-03-2015 21:52 ]
Wat een figuur ook die Hiddink. PSV'ers erin, terwijl Narsingh er normaal nooit veel van bakt. Waarom dan niet Promes ofzo.
...
Had liever Promes gezien

I served in a company of heroes.
En dan laat hij knuffel Afellay staan? Niet te filmen. Die man denkt dat hij nog in 2004 leeft
Fantastische ingreep van Hiddink, die wereldtopper van een Narsingh staat er nu inToewan schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:47:
[...]
Afellay, het enige wat hij moet doen is aan de rechterkant staan en voorzetten geven. Maar nee, hij vervalt in zijn oude postbode gedrag door de bal aan de voet van de rechterkant helemaal naar links te brengen.
Gewoon in positie blijven staan en voorzetten geven en niet anderen in de weg lopen.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015