[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.242 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:33

Quad

Doof

Krukar schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:43:
De Boer moet gewoon ophouden met experimenteren en het elftal een paar wedstrijden in de sterke opstelling laten.

Schöne komt niet op z'n oude niveau, Andersen op de flank werkt niet, Sigthorsson in de spits werkt niet, Serero als CDM werkt niet.

Please weg met al die onzin en over 2 weken gewoon Bazoer als CDM, Klaassen als 10 en Serero als valse 10. Laat de backs de zijkanten maar overbruggen, dat doen ze toch al constant. Fischer links, El Ghazi rechts en Milik in de spits. En please Viergever als LB i.p.v. Boilesen!
Op deze manier heb je gewoon voor elke positie iemand op de bank (backs/verdedigers zat, Riedewald voor CDM, Andersen voor 10, Schöne voor de valse 10, Kishna voor de flanken en Sigi voor de spits) en als ze een paar weken zo spelen moet het m.i. Vanzelf goedkomen.
Klinkt wel behoorlijk overtuigend een dergelijke opstelling. Er ontbreekt inderdaad aan vastigheid, elke week wat anders helpt echt niet nee.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30
Ach Bazoer zit de volgende keer gewoon weer in de basis.
De zat vandaag gewoon op de bank omdat hij na de vorige wedstrijd volledig op was en de Boer geen risico met hem wilde lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Lekkerboeie86 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:25:
Volle bak trouwens in de Arena zie ik.. Nog even en in Arnhem zitten meer mensen :+
Nou hoor ik vaak geklaag over het aantal supporters in Arnhem, maar ik zie er nooit bij vermeld worden dat Amsterdam en Rotterdam ruim vijf keer zo veel inwoners hebben, en het stadion daar slechts twee keer zo groot is. Dichterbij heeft Nijmegen meer inwoners, maar wel een stadion dat half zo groot is. Een vol stadion in Arnhem (wat de laatste tijd trouwens wél regelmatig het geval is) is dus heel wat lastiger te bereiken. Die kritiek is dus typische voetbalanalystenpraat, oftewel, niet verder denken dan de neus lang is.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:21
Want supporters komen alleen uit de stad waar je stadion stast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

En met die enorme steden die naast Arnhem liggen, en niet naast Amsterdam en Rotterdam, zou het gelredome inderdaad vol moeten zitten, dat is duidelijk in het voordeel van vitesse. En dan komen er uit de rest van het land ook nog eens veel meer vitesse-supporters dan Ajax-supporters. (:+)

Ik zeg niet dat je op basis van inwoneraantal exact kan zeggen hoeveel supporters er in het stadion zitten. Maar dat geklaag dat een matig grote stad met wat dorpen eromheen niet elke week een van de grotere stadions in Nederland vol weet te krijgen is kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BzQRSmYIQAA1wwS.png:small

https://twitter.com/Tussendelinies/status/519058870036353025

De Arena heeft gemiddeld ruim 49.000 bezoekers wat een bezettingsgraad van ruim 90% is. Wat een prima bezetting is, alleen Vitesse, Utrecht en ADO doen het beroerd qua bezetting.

Ook aardig, het aantal uitsupporters

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BzQj3D0CMAA4bF7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ja, en nu op absolute aantallen in plaats van op percentages, want dan kom je met een relatief groot stadion altijd slecht uit de bus. Nou nou, Dordrecht krijgt 96% vol van zijn stadion met 4.235 plaatsen, indrukwekkend hoor. Het gemiddelde aantal supporters bij Vitesse zou in de helft van de stadions van Eredivisieclubs niet eens passen.

En de Feyenoord-aanhang is vast fanatieker dan het Arnhemse publiek, dat ga ik niet ontkrachten. Enschede krijgt als niet al te grote stad ook een behoorlijk groot stadion vol, ook mooi. Maar dat gezever van Derksen & co. op het halflege stadion (alsnog 14000 man dus), met daarna de conclusie dat het publiek het laat afweten, en dan half Nederland wat het na-papegaait, dat raakt kant nog wal.

Over bijvoorbeeld Den Haag, dat met een half miljoen inwoners nog geen stadion van 15.000 plaatsen volkrijgt, hoor je nooit wat. Als je dan toch ergens over wil zeuren, zoek het dan goed uit. Ook daar vast de nuance dat mensen misschien eerder naar Feyenoord gaan of zo (geen idee, zeg het maar).

[ Voor 55% gewijzigd door bwerg op 23-03-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Gemiddeld zitten er 39.000 in de Arend (link).

Dat probleem heeft Vitesse dus ook. Aantal verkochte (seizoens)kaarten gaat nog wel, maar wat er daadwerkelijk komt valt meestal heel erg tegen.

Overigens heeft de Kuip al jaren geen 51.377 plekken meer, helaas. Stoelen, dat wel :p Maar bij 45k is de koek op als er uitsupporters mogen komen (16 van de 17 wedstrijden in het jaar). Tegen Ajax kan dus het hoogste aantal gehaald worden, dat is 47.000.

Geen idee waarom die 51k nog word aangehouden.
bwerg schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:43:
Het gemiddelde aantal supporters bij Vitesse zou in de helft van de stadions van Eredivisieclubs niet eens passen.
In 12 van de 18 past het :p

Bij Vittesse valt het gewoon extreem op, doordat die lange zijdes helemaal leeg zijn. Tijdens het voetbal is dat toch wat je meestal ziet.

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 23-03-2015 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:15

Rubman

Retarded or just overjoyed!

PWM schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Dat probleem heeft Vitesse dus ook. Aantal verkochte (seizoens)kaarten gaat nog wel, maar wat er daadwerkelijk komt valt meestal heel erg tegen.

Overigens heeft de Kuip al jaren geen 51.377 plekken meer, helaas. Stoelen, dat wel :p Maar bij 45k is de koek op als er uitsupporters mogen komen (16 van de 17 wedstrijden in het jaar). Tegen Ajax kan dus het hoogste aantal gehaald worden, dat is 47.000.

[...]

Bij Vittesse valt het gewoon extreem op, doordat die lange zijdes helemaal leeg zijn. Tijdens het voetbal is dat toch wat je meestal ziet.
Dacht exact hetzelfde de kuip heeft toch een maximum van 47.000 ivm allerlei regeltjes. Waarom wordt dan nog de ~51K aangehouden? percentage zal een stuk hoger uitkomen als er met 47.000 wordt gerekend wat het praktische maximum is.

Gisteren wel weer genoten in de Kuip (lekker in het zonnetje op U) naar een wedstrijd kijken die in de eerste helft niet echt denderend was. (Hoe kreeg Immers die bal over het doel na 15 seconden??)
In de tweede helft werd het gelukkig wat spannender (voor beide partijen overigens) en knal Achabar er twee fantastische doelpunten in (heb altijd een zak gehad voor die jongen en ook nooit begrepen dat Koeman hem niet mocht) Zo zie je maar weer dat je beter de eigen jeugd erin kan zetten. Was een goede FU naar Te Vrede die duidelijk het niveau niet aankan, die kan enkel bij de 2e paal staan en inkoppen of de bal voor zijn voeten krijgen en binnenlopen (Had al zijn pezen waarschijnlijk gescheurd bij een dergelijke actie als Achabar :X)

Het werd daarna ook nog spannend toen Depay een balletje binnenschoot en Vermeer blijkbaar even afgeleid was, want die was voor zover ik kon zien gewoon te houden als hij had gedoken. (Heeft hij toch wel vaker de laatste wedstrijden).

Ik zeg geef Achabar een contract want al is hij misschien niet goed genoeg om vaste spits te worden in Feyenoord 1 als backup is het een dijk van een speler met een goede drive en een schitterende techniek.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:47
Het aantal kaarten wat in de Kuip verkocht kan worden is meestal rond 43000 incl uitsupporters die dit seizoen nog nooit het hele vak gevuld hebben. Alleen tegen Ajax of tegen clubs als Excelsior waar 0 risico en nauwelijks uit supporters zijn is de capaciteit meer. Interessanter is misschien wel hoeveel mensen er op komen dagen, bij Feyenoord zitten de rode stoeltjes vaak ook lang niet vol.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:05:
Interessanter is misschien wel hoeveel mensen er op komen dagen, bij Feyenoord zitten de rode stoeltjes vaak ook lang niet vol.
Wat op zich natuurlijk opvallend is, aangezien Feyenoord juist ook met de nieuwe Kuip claimt dat er veel meer plaats is voor dit soort duurdere plekken.

In de huidige Kuip zitten ze nog beter ook dan de meeste business seats in andere stadions.
Rubman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:55:
[...]
Het werd daarna ook nog spannend toen Depay een balletje binnenschoot en Vermeer blijkbaar even afgeleid was, want die was voor zover ik kon zien gewoon te houden als hij had gedoken. (Heeft hij toch wel vaker de laatste wedstrijden).
Vermeer had een beetje pech. Hij coachte net iemand naar de zijkant en keek 1 seconde op zij. Niemand had dat schot verwacht, kan de beste overkomen.

Met Hahn in de huidige vorm en Vermeer, kan het nog een spannende strijd worden.

[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 23-03-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:34
PolarBear schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:36:
[afbeelding]

https://twitter.com/Tussendelinies/status/519058870036353025

De Arena heeft gemiddeld ruim 49.000 bezoekers wat een bezettingsgraad van ruim 90% is. Wat een prima bezetting is, alleen Vitesse, Utrecht en ADO doen het beroerd qua bezetting.

Ook aardig, het aantal uitsupporters

[afbeelding]
6 oktober 2014 8)7
Ik als Utrecht fan zie de drastische terugname in toeschouwers aantal.
Maar Utrecht zit nu meer tegen de 17duizend aan dan bij de 15duizend
En die 23.500 is niet realistisch als 100%, een uitverkocht stadion is 22duizend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:10:
[...]

Wat op zich natuurlijk opvallend is, aangezien Feyenoord juist ook met de nieuwe Kuip claimt dat er veel meer plaats is voor dit soort duurdere plekken.

In de huidige Kuip zitten ze nog beter ook dan de meeste business seats in andere stadions.

[...]
Het maakt ook niet uit of ze volzitten, als de seizoenskaarten maar verkocht worden ;)
Heel veel van die bedrijven kopen volgens mij een seizoenskaart als sponsoring zodat ze met klanten naar een wedstrijd kunnen gaan, dat lukt helaas niet elke week, maar het geld is wel binnen dan.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 18:22
ephymerous schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:07:
[...]

De video geeft een fout hier, niet toevallig ;)
Aghanim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:09:
[...]

Ik vermoed dat dit de grap is :9
Haha, dit is wel hilarisch! Maar deze grap heb ik niet eens bewust gemaakt. Probeerde de grap met dit filmpje te maken :9

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Afvalzak schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Het maakt ook niet uit of ze volzitten, als de seizoenskaarten maar verkocht worden ;)
Heel veel van die bedrijven kopen volgens mij een seizoenskaart als sponsoring zodat ze met klanten naar een wedstrijd kunnen gaan, dat lukt helaas niet elke week, maar het geld is wel binnen dan.
Dat dus, genoeg bedrijven die een stapeltje seizoenskaarten hebben liggen en er weinig mee doen behalve een keer met relaties naar een wedstrijd gaan. Business Seats blijven dus sneller leeg dan normale stoeltjes. Blijkbaar als het gaat om Feyenoord (en andere topclubs) zwerven er ook wat seizoenskaarten in het buitenland. Die stoeltjes zijn dus of altijd vrij, of worden altijd verkocht bij ViaGoGo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Tiestor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 10:27:
[...]

[...]

Haha, dit is wel hilarisch! Maar deze grap heb ik niet eens bewust gemaakt. Probeerde de grap met dit filmpje te maken :9

[video]
Die andere was leuker. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:29

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

[...]

[...]

[video]
Één ding kan je 'm wel nageven, strijdlustig is ie in ieder geval wel. Dat mis ik bij heel veel andere teamgenoten van hem :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 16:12
PWM schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:43:
[...]

[...]

Bizar eigenlijk dat clubs dat zomaar mogen doen het aantal verkochte kaarten doorgeven i.p.v. het aantal bezoekers wat is komen opdagen. En het blijkt dan ook nog eens dat er geld mee gemoeid is, dus ze worden daar ook nog beter van.

Sowieso vind ik dat clubs iets moeten doen tegen het aantal lagen plaatsen, kom je x% als seizoenskaarthouder niet opdagen dan ben je gewoon je seizoenskaart kwijt. Of desnoods per wedstrijd aangeven of je wel of niet gaat. Bij Ajax heb/had (?) je Ajax Kaartenmarkt waar je als seizoenskaarthouder je kaart op kunt zetten als je een keer niet gaat. Echter wordt hier nog maar weinig gebruik van gemaakt. Waardoor het wel eens gebeurd dat de wedstrijd uitverkocht is, maar dat er nog gewoon 10.000 plaatsen beschikbaar zijn (volgens mij was dat tegen Excelsior)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Gynnad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:41:
[...]

Bizar eigenlijk dat clubs dat zomaar mogen doen het aantal verkochte kaarten doorgeven i.p.v. het aantal bezoekers wat is komen opdagen. En het blijkt dan ook nog eens dat er geld mee gemoeid is, dus ze worden daar ook nog beter van.

Sowieso vind ik dat clubs iets moeten doen tegen het aantal lagen plaatsen, kom je x% als seizoenskaarthouder niet opdagen dan ben je gewoon je seizoenskaart kwijt. Of desnoods per wedstrijd aangeven of je wel of niet gaat. Bij Ajax heb/had (?) je Ajax Kaartenmarkt waar je als seizoenskaarthouder je kaart op kunt zetten als je een keer niet gaat. Echter wordt hier nog maar weinig gebruik van gemaakt. Waardoor het wel eens gebeurd dat de wedstrijd uitverkocht is, maar dat er nog gewoon 10.000 plaatsen beschikbaar zijn (volgens mij was dat tegen Excelsior)
Daar is nu toch ViaGoGo voor?
Ik kan ook wel eens niet naar de Kuip en dan zet ik altijd onze seizoenskaarten te koop bij ViaGoGo 9/10 wordt verkocht.
Ik blij want toch nog wat geld ervoor gekregen en ander blij want kan gewoon naar een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-10 01:37
Outerspace schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Één ding kan je 'm wel nageven, strijdlustig is ie in ieder geval wel.
Maar te langzaam en niet verfijnd en dat heb je wel nodig als Ajax spits zijnde. Dan moet je iets speciaals hebben. Gisteren kreeg ie een schitterende steekbal, waardoor ie alleen voor de keeper kon komen, maar hij haalde die bal niet eens. Ook was ie na een half uur helemaal kapot en stond ie met z'n handen op z'n knieën. Maar volgens mij is het niks nieuws dat Sigthorsson totaal niet geschikt is voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anass Achabar kan snel op een contractvoorstel van Feyenoord rekenen. De spits was gisteren van onschatbare waarde in de topper tegen PSV. ''Hij heeft ons overtuigd. We zijn zeer tevreden over de ontwikkeling die Anass doormaakt'', stelt technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International.
Ja, je kan altijd beter even wachten tot iemand een paar keer beslissend is geweest en een topper heeft beslist. Anders komen ze nog met te lage eisen aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ben ik overigens de enige die denkt dat PSV het gaat verkloten? Ik zie Ajax alles nog wel winnen namelijk.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:58
Met de huidige vorm van Ajax zie ik dat niet snel gebeuren; die gaan sowieso nog wat punten morsen de komende wedstrijden. Het niveau is echt treurig en de afgelopen wedstrijden hebben ze echt geluk gehad dat ze de winst behaalden.

Dat wil neit zeggen dat het niet spannend kan worden; nog een verlies van PSV zou het voor de competitie wel leuk maken (elke wedstrijd is een finale :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Psv verliezen van Twente en als Ajax dan wint komen ze weer wat dichterbij ;)
Maar denk dat het nu net te laat is voor een inhaalrace. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52
St@m schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:16:
Ben ik overigens de enige die denkt dat PSV het gaat verkloten? Ik zie Ajax alles nog wel winnen namelijk.
Ik denk ook dat PSV nog wel wat punten gaat laten liggen maar verwacht wel dat ze gewoon kampioen worden. Het zou me ook niet verbazen als Ajax de volgende wedstrijd punten laat liggen want dat is Utrecht uit en daar heeft Ajax het altijd lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
dutchgio schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:23:
Psv verliezen van Twente en als Ajax dan wint komen ze weer wat dichterbij ;)
Maar denk dat het nu net te laat is voor een inhaalrace. :+
Ajax haalt ook niet een normaal niveau. Met 1-0 winnen van Excelsior en ADO is nou niet bepaald overtuigend. Gaan denk ik nog meer punten morsen als PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

St@m schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:16:
PSV moet nog tegen;

FC Twente (uit)
PEC Zwolle (thuis)
Heerenveen (thuis)
Excelsior (uit)
Heracles (thuis)
ADO Den Haag (uit)

Daarin zie ik PSV geen 8 punten meer verliezen... Twente uit kan wellicht moeilijk worden, met de nadruk op kan.

En sowieso, Ajax speelt ook de sterren niet van de hemel en heeft nog wat wedstrijden te gaan die ook niet 1-2-3 gewonnen zijn. Ajax moet over twee weken nog uit tegen Utrecht, daar hebben ze sinds 01-03-2009 niet meer gewonnen in de competitie...

Programma Ajax:

FC Utrecht (uit)
Heracles (uit)
NAC (thuis)
PEC Zwolle (uit)
Cambuur (thuis)
FC Dordrecht (uit)

Ik vermoed zelf dat PSV nog zeker minimaal een marge van 2 punten overhoudt na de laatste speeldag, waarbij ik gok op 5 punten. Overall worden ze terecht kampioen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Han op 23-03-2015 14:32 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Als Ajax continu zo de wedstrijden blijft winnen met Dramatisch slecht spelen en dan door een eigen doelpunt of een erg late lucky goal mogen ze de naam wel officieel veranderen in Lucky Ajax ipv Ajax.
Of zelfs Lucky2 Ajax.

Ik zie PSV ook niet alle wedstrijden nog winnen, maar kampioen gaan ze wel worden denk ik. Zo niet ga ik en heel hard lachen want dan hebben ze het echt zelf volledig verprutst (kwalitatief gewoon het beste team). En toch ook wel weer bedroefd zijn want dan is Ajax opnieuw kampioen van de armoede en grijpt mij cluppie er wederom naast.

Klinkt misschien gek, maar ik gun het team van PSV ook wel een kampioenschap. Het is niet meer zoals vorige jaren zo'n ego trippend team wat denkt met alles aangekocht (eredivisie leegkopen) te hebben wel even kampioen te worden en dan met uitspraken komt zoals "Dit was toch wel de kampioenwestrijd" Mertens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:29:
[...]

PSV moet nog tegen;

FC Twente (uit)
PEC Zwolle (thuis)
Heerenveen (thuis)
Excelsior (uit)
Heracles (thuis)
ADO Den Haag (uit)

Daarin zie ik PSV geen 8 punten meer verliezen... Twente uit kan wellicht moeilijk worden, met de nadruk op kan.

En sowieso, Ajax speelt ook de sterren niet van de hemel en heeft nog wat wedstrijden te gaan die ook niet 1-2-3 gewonnen zijn;

FC Utrecht (uit)
Heracles (uit)
NAC (thuis)
PEC Zwolle (uit)
Cambuur (thuis)
FC Dordrecht (uit)

Ik vermoed zelf dat PSV nog zeker minimaal een marge van 2 punten overhoudt na de laatste speeldag, waarbij ik gok op 5 punten. Overall worden ze terecht kampioen :)
Nou.. ik ben helemaal niet gerust op een goed resultaat (PSV kampioen). Mochten ze het toch verkloten en het wordt Ajax dan is Ajax gewoon de terechte kampioen uiteraard.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hm PSV moet de laatste wedstrijd tegen ADO... Mocht het kampioenschap toch op de laatste speelronde aankomen, dan heb ik - gezien de relatie tussen ADO en Ajax- niet het idee dat ADO het PSV heel lastig gaat maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Laatst online: 10:34
PSV wordt gewoon kampioen hoor...
Verliezen in de kuip is een beetje standaard voor PSV.

Pakken gewoon de draad weer op over 2 weken.
Is niet dat Twente heel goed bezig is ofzo de laatste weken.
Laatste 8 duels 1 zege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ilhanko schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:35:
Hm PSV moet de laatste wedstrijd tegen ADO... Mocht het kampioenschap toch op de laatste speelronde aankomen, dan heb ik - gezien de relatie tussen ADO en Ajax- niet het idee dat ADO het PSV heel lastig gaat maken :+
Ja.. en als Ado de punten nodig heeft om nacompetitie te ontlopen zullen ze er echt met de pet naar gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:36:
Ja.. en als Ado de punten nodig heeft om nacompetitie te ontlopen zullen ze er echt met de pet naar gooien.
Ploegen als NAC, Heracles en ADO zullen er inderdaad vol voor gaan, die hebben de punten hard nodig. Maar zowel PSV als Ajax treffen ploegen die de punten hard nodig hebben.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

van oudsher is het ook altijd al zo dat Ajax het altijd moeilijk heeft met PSV (zowel uit en thuis) PSV het vervolgens moeilijk heeft met Feyenoord (zowel uit en thuis afgezien van die ene donkere dag :+) en Feyenoord het moeilijk heeft met Ajax (zowel uit en thuis)

Dat houdt elkaar lekker in evenwicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Han schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:29:
[...]

PSV moet nog tegen;

FC Twente (uit)
PEC Zwolle (thuis)
Heerenveen (thuis)
Excelsior (uit)
Heracles (thuis)
ADO Den Haag (uit)

En sowieso, Ajax speelt ook de sterren niet van de hemel en heeft nog wat wedstrijden te gaan die ook niet 1-2-3 gewonnen zijn. Ajax moet over twee weken nog uit tegen Utrecht, daar hebben ze sinds 01-03-2009 niet meer gewonnen in de competitie...

Programma Ajax:

FC Utrecht (uit)
Heracles (uit)
NAC (thuis)
PEC Zwolle (uit)
Cambuur (thuis)
FC Dordrecht (uit)

Twente, PEC, ADO.. punten morsen is mogelijk als de tegenstander goed speelt. :*)
3 keer verliezen...
Ajax alleen net zo. Utrecht, angstgegner PEC, Cambuur..

Nomaals, dit komt net te laat denk ik. Zijn nu nog maar een handjevol wedstrijden, met 8 punten voor is dat net te veel om de druk te voelen en daaronder te bezwijken en her kampioenschap uit handen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Beide Ajax en PSV moeten beide tegen ploegen waar je punten kunt verliezen.
PSV heeft dan net meer van dat soort ploegen erbij zitten.

Het zal dan denk ik net aankomen op vorm, mazzeltje en of de tegenstander nog motivatie heeft, dat ze ergens zitten in de ranglijst waar winst of verlies geen verschil voor ze maakt.

Maar het gat is simpelweg te groot en ik zie Ajax ook niet alles winnen.

Na Twente weten we denk ik meer.

MAAR mocht PSV geen kampioen worden dan gaan denk ik vrij veel mensen zich hier kapot lachen, ik denk zelfs dat diverse PSV supporters gaan lachen van het janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige zekerheid voor PSV is die wedstrijd tegen Heracles thuis. In de overige wedstrijden zie ik PSV nog wel punten verspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Outerspace schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:29:
[...]

Één ding kan je 'm wel nageven, strijdlustig is ie in ieder geval wel. Dat mis ik bij heel veel andere teamgenoten van hem :)
Daar ben ik het zeker mee eens, maar het zou wel weer eens lekker zijn als Ajax een spits krijgt die er 30 in een seizoen in schiet.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tiestor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:50:
[...]

Daar ben ik het zeker mee eens, maar het zou wel weer eens lekker zijn als Ajax een spits krijgt die er 30 in een seizoen in schiet.
Zou inderdaad leuk zijn.
Enige nadeel is dat je dan soms te afhankelijk word van die speler. Heeft deze een blessure of zit in een dipje dan heb je direct een probleem want de rest weet niet hoe ze de bal erin moeten schieten.

Mja dat probleem hebben we nu ook al :)

Dit seizoen valt het gewoon zo vies tegen omdat er zoveel spelers zijn die langdurig hun niveau niet halen.
Een betere linksback erbij en misschien een ouwe rot die je kunt roteren met Bazoer en Sinkgraven en hopen dat de rest niet weer zovaak collectief faalt en het zal er een stuk beter uitzien.

Een Bazoer is een parel maar die moet je niet elke keer in de basis zetten, hij is nog jong en je wilt hem niet teveel last op de schouders leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Deadsy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:56:
[...]

Zou inderdaad leuk zijn.
Enige nadeel is dat je dan soms te afhankelijk word van die speler. Heeft deze een blessure of zit in een dipje dan heb je direct een probleem want de rest weet niet hoe ze de bal erin moeten schieten.

Mja dat probleem hebben we nu ook al :)

Dit seizoen valt het gewoon zo vies tegen omdat er zoveel spelers zijn die langdurig hun niveau niet halen.
Een betere linksback erbij en misschien een ouwe rot die je kunt roteren met Bazoer en Sinkgraven en hopen dat de rest niet weer zovaak collectief faalt en het zal er een stuk beter uitzien.

Een Bazoer is een parel maar die moet je niet elke keer in de basis zetten, hij is nog jong en je wilt hem niet teveel last op de schouders leggen.
Hear, hear! Het is op dit moment gewoon tenenkrommend om te zien hoe er met de schaarse kansen wordt omgegaan.. Meer routine is zeker nodig, hopelijk komt dat komend seizoen goed.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Tiestor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:02:
[...]

Hear, hear! Het is op dit moment gewoon tenenkrommend om te zien hoe er met de schaarse kansen wordt omgegaan.. Meer routine is zeker nodig, hopelijk komt dat komend seizoen goed.
Het probleem met routine is dat het wel iets moet toevoegen en betaalbaar moet zijn. En dan moeten ze ook nog willen.
Dat is gewoon een zeer lastige combi.

Ervaren rotten gaan liever naar Azie, VS of zandbak omdat ze daar veel meer geld kunnen vangen. Als ze ook nog een leuk balletje kunnen trappen dan zijn er subtoppers in de PL waar ze meer dan het dubbele kunnen vangen.

Mensen beginnen dan over vd Vaart en Heitinga maar die gasten voegen totaal niets meer toe.
Vooral een vd Vaart is zo absurd slecht geworden en hij is ook niet het type dat de jongere spelers bij de hand neemt en beter maakt.

PSV heeft echt een schot in de roos gehad met die Guardado, mensen doen alsof het doodsimpel is zo iemand te halen maar dat valt echt vies tegen.

En misschien moet de staf ook gewoon door de zure appel heen bijten en doorselecteren. Bepaalde spelers laten vertrekken en dan gewoon het risico lopen dat deze ergens anders wel opbloeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Kijkend naar het schema>> als Psv de wedstrijd tegen Twente goed absolveert, zijn ze er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
[...]

[...]

[video]
:+ Die speler is er een in het rijtje Soetaers, Sikora, Gabrich. Verschrikkelijk slechte speler en belachelijk dat hij zoveel mag spelen :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Van Bronckhorst nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. Dan worden alle 3 de traditionele topclubs straks getraind door een iconische oud-speler, dat kan ik wel waarderen. Hoe kijkt de Feyenoord-aanhang hier tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anakha schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:14:
Van Bronckhorst nieuwe hoofdtrainer van Feyenoord. Dan worden alle 3 de traditionele topclubs straks getraind door een iconische oud-speler, dat kan ik wel waarderen. Hoe kijkt de Feyenoord-aanhang hier tegenaan?
Het idee is leuk, het is mooi meegenomen als het een goede coach blijft te zijn maar het moet niet een doel zijn om een oud icoon voor je team te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou eigenlijk de vaste bezoekers van Varkenoord moeten vragen hoe van Bronckhorst het daar op de trainingen van Feyenoord doet. Want tijdens de wedstrijden van Feyenoord zie ik hem amper aanwijzingen geven.

Persoonlijk zou ik altijd nog wel eens ene Silvia Neid willen zien bij Feyenoord of een Jürgen Klopp. Maar ja, een succestrainer bij het vrouwenvoetbal hoeft dat niet direct ook te worden bij het mannenvoetbal en Klopp wil weliswaar nog eens in Engeland trainer zijn maar een tussenstop in Rotterdam lijkt er nu niet meer in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Gio dus de nieuwe hoofdtrainer, meest logische keuze van de twee mogelijkheden. Hopelijk volgend jaar weer 4-3-3 met 2 echte vleugels én antivoetballers zoals Immers niet meer in de basis. Die man is zo hopeloos uit vorm maar mag helaas maar blijven staan. Daar moet Jens of Vilhena staan volgend seizoen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Rubman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:32:
Als Ajax continu zo de wedstrijden blijft winnen met Dramatisch slecht spelen en dan door een eigen doelpunt of een erg late lucky goal mogen ze de naam wel officieel veranderen in Lucky Ajax ipv Ajax.
Of zelfs Lucky2 Ajax.

Ik zie PSV ook niet alle wedstrijden nog winnen, maar kampioen gaan ze wel worden denk ik. Zo niet ga ik en heel hard lachen want dan hebben ze het echt zelf volledig verprutst (kwalitatief gewoon het beste team). En toch ook wel weer bedroefd zijn want dan is Ajax opnieuw kampioen van de armoede en grijpt mij cluppie er wederom naast.
...
Je bent niet bepaald fan van Ajax hé :+. Zijn ze 4 jaar kampioen van de armoede geweest? En de selectie van PSV is niet alleen dit jaar de beste van Nederland. Dus dan doet Ajax het juist goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:51:
Zou eigenlijk de vaste bezoekers van Varkenoord moeten vragen hoe van Bronckhorst het daar op de trainingen van Feyenoord doet. Want tijdens de wedstrijden van Feyenoord zie ik hem amper aanwijzingen geven.

Persoonlijk zou ik altijd nog wel eens ene Silvia Neid willen zien bij Feyenoord of een Jürgen Klopp. Maar ja, een succestrainer bij het vrouwenvoetbal hoeft dat niet direct ook te worden bij het mannenvoetbal en Klopp wil weliswaar nog eens in Engeland trainer zijn maar een tussenstop in Rotterdam lijkt er nu niet meer in te zitten.
Of het klopt weet ik niet maar overal zeggen ze dat v. Gastel de echte trainer is. Maar ze zouden v. Bronckhorst een beter gezicht vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:16
René is bij VI weer op stoom om alles wat PSV is af te kraken:
Bruma en Rekik worden weer beoordeeld op hun voetballende en niet verdedigende kwaliteiten. En die van Feyenoord worden altijd beoordeeld op hun verdedigende kwaliteiten. Lekker consequent.

Eerste goal was een fout van Willems (moet springen en koppen) & Wijnaldum (is te laat bij Achahbar) en de tweede goal is een fout van Brenet. Niet van Bruma of Rekik, René.

Nog een quote:
"Het is een totale afgang als je kampioen wordt en van Ajax thuis en Feyenoord uit verliest"
Wat een onzin. Verder wordt er opeens niet gekeken naar de manier waarop. Tegen Ajax was het puur pech met die tweede goal en voetbalde PSV gewoon erg goed.

Depay is een arrogante vedette omdat ie zegt dat ze rustig proberen te blijven. Gewoon heel normaal antwoord.

Waarom moeten ze altijd zo leuteren. Hartstikke leuk programma kan het zijn. Maar de meningen veranderen vaak en moeten altijd extreem zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou ja wat ze zeggen over Bruma en Rekik is toch ook gewoon waar? Het zijn allebei hele matige verdedigers die zowel voetballend als defensief geen progressie meer te lijken boeken. Die Fransman die zondag op de bank zat heeft volgens mij veel meer talent dan die 2. Waarom hij na een paar goede wedstrijden meteen weer is geslachtofferd is mij dan ook een raadsel.

En dat depay overkomt als een arrogante vedette is ook niet alleen op basis van dat interview. Tijdje geleden stond ie met een petje op voor de camera. Je kon hem niet eens recht in de ogen kijken. Laat hem gewoon normaal doen. In potentie een hele goede voetballer maar hij moet dan wel normaal doen.

[ Voor 29% gewijzigd door CR1691 op 23-03-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:33

Quad

Doof

Fleximex schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:47:

Nog een quote:
"Het is een totale afgang als je kampioen wordt en van Ajax thuis en Feyenoord uit verliest"
Wat een onzin. Verder wordt er opeens niet gekeken naar de manier waarop. Tegen Ajax was het puur pech met die tweede goal en voetbalde PSV gewoon erg goed.
Dat is wel maf ja, want normaal zeggen ze altijd dat je van de kleintjes moet winnen om kampioen te worden, dus spreekt dat het weer volledig tegen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Bruma en Rekik worden weer beoordeeld op hun voetballende en niet verdedigende kwaliteiten. En die van Feyenoord worden altijd beoordeeld op hun verdedigende kwaliteiten. Lekker consequent.

Eerste goal was een fout van Willems (moet springen en koppen) & Wijnaldum (is te laat bij Achahbar) en de tweede goal is een fout van Brenet. Niet van Bruma of Rekik, René.

Nog een quote:

Depay is een arrogante vedette omdat ie zegt dat ze rustig proberen te blijven. Gewoon heel normaal antwoord.

Waarom moeten ze altijd zo leuteren. Hartstikke leuk programma kan het zijn. Maar de meningen veranderen vaak en moeten altijd extreem zijn :/
Je kan ook gewoon zappen hoor. Of het met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy

Nog een quote:

Dat wat Depay voor de camera zat te zeggen komt blijkbaar uit een liedje dat een bevriende rapper gezongen heeft.

En ze hebben gewoon gelijk als het om het centrum van PSV gaat.
Bij Rekik daar heb ik nog hoop, want hij is nog jong en heeft de afgelopen jaren niet stil gestaan.

Maar Bruma moet je gewoon niet meer selecteren. Staat al jaren stil in zijn ontwikkeling en voegt niets toe, maakt teveel fouten en er is niets waarin hij echt goed is.
Die jongen moet je er niet meer bijhalen maar die plek moet je aan een jongen geven waarin toekomst zit zoals van Beek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Bij Depay ging het wat mij betreft ook niet om wat hij zegt maar meer om hoe hij erbij staat. Echt zo totaal ongeïnteresseerd en ronduit arrogant zoals hij ook dit weekend weer voor de camera staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
ik222 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:51:
Bij Depay ging het wat mij betreft ook niet om wat hij zegt maar meer om hoe hij erbij staat. Echt zo totaal ongeïnteresseerd en ronduit arrogant zoals hij ook dit weekend weer voor de camera staat.
Hij laat al weken lang bizar weinig zien.
Misschien is hij al lang bezig met een andere club en is hij met zijn hoofd al lang bij die club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:57

Niku

Alagaesii

Vos schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:42:
[...]

Je kan ook gewoon zappen hoor. Of het met een korrel zout nemen.
Precies wat ik doe: zappen.

Van der Gijp lijkt in ieder geval geen warme gevoelens aan zijn tijd bij PSV te hebben overgehouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou ja als het even kan kraakt hij de hele Eredivisie af. We moeten nou niet gaan zitten doen alsof ze zo anti PSV zijn want dat valt behoorlijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:00
Ze kunnen bij VI de diverse niveauverschillen vaak niet helemaal goed duiden en dan krijgen ze last van het "gras is altijd groener aan de andere kant" syndroom. Natuurlijk is het niveau van Barcelona tegen Real Madrid onbereikbaar en is het tempo in de PL hoger maar je ziet ook in de PL kut wedstrijden, laat staan in bijvoorbeeld de Serie A.

Met de kritiek op Bruma ben ik het wel eens overigens. Die is nu 25 ofzo? Dan zou hij toch echt aantoonbaar beter moeten zijn dan Veltman, v Beek en De Vrij om de selectie te mogen verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 15:54
CR1691 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:00:
Nou ja als het even kan kraakt hij de hele Eredivisie af. We moeten nou niet gaan zitten doen alsof ze zo anti PSV zijn want dat valt behoorlijk mee.
Precies, laten we niet vergeten dat Ajax het Bacelona de laatste jaren 4x erg lastig heeft gemaakt ( en één keer heeft gewonnen ). De laatste keer waren het gewoon kleine kinderen waar de Scheidsrechter maar al te graag in mee ging.

Het probleem is dat wij hier alleen de topwedstrijden zien, maar PSV en Ajax zullen binnen 1 á 2 jaar mee spelen om de titel in elk land. Winnen is iets anders ivm concurentie, maar graag zet Ajax maar in Engeland neer met het bijbehorende geld.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 17:39

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je VI kijkt voor de inhoudelijke discussies. Kan best lachen zijn af en toe maar ik zit ongeveer op een dosering van één uitzending per kwartaal, dat trek ik net. :P
Vlassie1980 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:28:
Ajax haalt ook niet een normaal niveau. Met 1-0 winnen van Excelsior en ADO is nou niet bepaald overtuigend. Gaan denk ik nog meer punten morsen als PSV.
Nou ja, zo spelen en toch winnen is als een echte kampioen. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Vos schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:26:
[...]

Je bent niet bepaald fan van Ajax hé :+. Zijn ze 4 jaar kampioen van de armoede geweest? En de selectie van PSV is niet alleen dit jaar de beste van Nederland. Dus dan doet Ajax het juist goed ;).
Heb geen Hekel aan Ajax hoor, juist veel sympathie voor De Boer die het echt uitstekend doet. Wel wat gezonde haat natuurlijk, maar dat is denk ik wederzijds.
Nee ze zijn zeker niet 4 jaar kampioen van de armoede geweest, vorig jaar echter wel. En dat hoor ik ook van vrienden die voor Ajax zijn O-).
Mochten ze dit jaar kampioen worden is het uiteraard 2 ledig.
Ze presteren eigenlijk niet (de wedstrijden zijn soms echt abominabel slecht en niet om aan te kijken) maar toch valt het kwartje vaak net de goede kant op.
Dus zijn de kampioen van de armoede net als vorig jaar toen op kwalitatieve spelers PSV het gewoon al had moeten pakken denk ik, of anders gewoon Feyenoord natuurlijk (die hebben het ook zelf laten liggen met heul slechte wedstrijden)
PSV kan gewoon niet met de druk omgaan en verprutst het zelf door A naast hun schoenen te gaan lopen en we krijgen het wel even voor elkaar (vind ik persoonlijk zowel sneu als hilarisch) B. hebben in het begin van het seizoen en na de winterstop de voorsprong enkel behaald door ook zeer slecht spelen van zowel Ajax en Feyenoord die beide niet lekker uit de winterstop kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:14
Even genoeg over de eredivisie. :P

Aanstaande Zaterdag mag het Nederlands elftal weer is het veld betreden. Ik ben wel benieuwd met wat voor opstelling.

We missen dit weekend natuurlijk Robben en RvP (hoewel ik dit zelf niet heel erg vind).

Huntelaar gewoon in de spits met Depay en ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik heb er weinig vertrouwen in. Hiddink kijkt veel te veel naar de naam van de speler en zijn leeftijd en te weinig naar de specifieke kwaliteiten.

Nu komt hij vast weer aanzetten met Sneijder, De Jong, Blind en/of Afellay op het middenveld maar dan hebben we dus wederom geen diepgang en loopvermogen op het middenveld. Ik wil daarom weer pleiten voor spelers als Wijnaldum en Klaassen. Selecteer desnoods Propper.
Het beste middenveld qua naam en prestaties is ook niet per definitie het beste middenveld. Sneijder is misschien de beste middenvelder maar juist het trio zonder Sneijder (en de Jong) functioneerde het best op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
ik ben zelf ook er fan van Wijnaldum en de Guzman. Vond die op het WK erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-10 22:50

StrongArmLance

Endless flow

Baksteen89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:06:
ik ben zelf ook er fan van Wijnaldum en de Guzman. Vond die op het WK erg sterk.
De Guzman lukt het momenteel niet bij Napoli. Al is alleen de aanval daar ook echt goed. Hij kan niet afmaken en lijkt vooralsnog niet op alle gebieden goed genoeg voor de serie a. Maar misschien ontwikkelt hij zich nog een beetje, maar tot nu toe is hij samen met David Lopez' en de hele Napoli verdediging de zwakte van dat team (in de serie a, in de EL staat er een totaal andere verdediging)

Hoop natuurlijk dat hij mijn ongelijk bewijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Gaat zeker niet makkelijk worden tegen de Turken. Robben is een groot gemis natuurlijk.
Ik hoop op een kleine zege. Verder moet IJsland tegen Kazachstan uit en de Tsjechen thuis tegen Letland.
Die gaan dus allebei gewoon 3 punten pakken. Als je nu van Turkije verliest gaat het heel lastig worden, de druk staat er goed op.

Zou toch apart zijn: EK's die voor geen meter lopen en op WK's zo ver komen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Ik heb ook niet echt het gevoel dat er al een nieuwe generatie opgestaan is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:44
Señor Sjon schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:39:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat er al een nieuwe generatie opgestaan is.
Dat is het grote probleem ja, onze sterspelers van weleer zijn oud aan het worden en lang niet zo goed meer als ze waren ( op Robben na ). De generatie daarna laat het compleet afweten, en de generatie die nu opkomt en vol potentiële toppers zit is nog te jong ( 16-20 jaar en onervaren )

Ik vrees dat het even zal duren voordat het NL elftal weer een topploeg zal worden, zeker nu omdat de NL clubs het zo ontzettend slecht doen in europa onze jonge spelers nog minder ervaring op kunnen doen. Over 2 jaar zijn we immers ons startbewijs voor de CL al kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zonder Robben is het toch wel tijd dat Memphis in Oranje laat zien wat hij waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 16:42
Baksteen89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:06:
De Guzman legt het zwaar af tegen de andere oranje middenvelders op het moment. Zie nu het liefst gewoon Clasie en Nigel de Jong, daar voor is Wijnaldum/Klaassen om het even en zouden ze i.m.h.o. beiden nog steeds achter Sneijder moeten staan in de pikorde (Die een stuk beter zal spelen met een voorhoede Dost-Huntelaar-Robben dan met Depay-VanPersie-Robben).

Denk dat Hiddink voor de volgende basisopstelling gaat:

Depay         Huntelaar      Robben

Sneijder

Clasie        De Jong

Willems     BMI    Veltman    Van der wiel

Cillessen

Wellicht. als het nodig is, rond de 70e minuut Wijnaldum of Klaassen voor Sneijder en Dost voor Huntelaar.
Wellicht De Vrij i.p.v. Veltman, kan niet helemaal inschatten hoe goed De Vrij op het moment is want ik kijk nauwelijks Serie A.

[ Voor 40% gewijzigd door Krukar op 24-03-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
 Depay         Huntelaar      (geen idee) 

Sneijder

Clasie        De Jong

Willems     BMI    Veltman    Janmaat

Cillessen

Dit is wat ik nu dan zou doen. ik weet echter niet wie ik op rechts zet. Robben is er niet bij, maar wie er dan moet staan weet ik ook niet. Affelay?

Veder vind ik Janmaat erg goed spelen, hij doet het heel goed bij Newcastle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:55
Krukar schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:32:
[...]

De Guzman legt het zwaar af tegen de andere oranje middenvelders op het moment. Zie nu het liefst gewoon Clasie en Nigel de Jong, daar voor is Wijnaldum/Klaassen om het even en zouden ze i.m.h.o. beiden nog steeds achter Sneijder moeten staan in de pikorde (Die een stuk beter zal spelen met een voorhoede Dost-Huntelaar-Robben dan met Depay-VanPersie-Robben).

Denk dat Hiddink voor de volgende basisopstelling gaat:

Depay         Huntelaar      Robben

Sneijder

Clasie        De Jong

Willems     BMI    Veltman    Van der wiel

Cillessen

Wellicht. als het nodig is, rond de 70e minuut Wijnaldum of Klaassen voor Sneijder en Dost voor Huntelaar.
Wellicht De Vrij i.p.v. Veltman, kan niet helemaal inschatten hoe goed De Vrij op het moment is want ik kijk nauwelijks Serie A.
Alleen is Robben geblesseerd. Op rechtsbuiten zou je dan Narsingh, Promes of Wijnaldum moeten zetten. Geen idee hoe het met Promes gaat daar in Rusland, maar t.o.v Robben is het allemaal een aderlating.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
T-MOB schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:52:
[...]

Alleen is Robben geblesseerd. Op rechtsbuiten zou je dan Narsingh, Promes of Wijnaldum moeten zetten. Geen idee hoe het met Promes gaat daar in Rusland, maar t.o.v Robben is het allemaal een aderlating.
Zou wat geks kunnen proberen en Dost op rechts zetten. Promes zit niet bij de selectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
Promes zit wel bij de selectie, erbij gehaald nadat Robben afhaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Baksteen89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:00:
Promes zit wel bij de selectie, erbij gehaald nadat Robben afhaakte.
Ahh dat had ik niet meegekregen, nouja dan lijkt het mij duidelijk dat die rechtsbuiten staat. Volgens mij heeft niemand Narsingh heel hoog zitten...

Weet verder niet hoe Promes het doet (kijkt hier iemand de Russiche competitie? :+) maar 5 doelpunten in 12 wedstrijden is geen heel slecht gemiddelde voor een rechtsbuiten en hij wordt schijnbaar voor veel wedstrijden toch verkozen boven Ebert.

[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 24-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Baksteen89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:50:
 Depay         Huntelaar      (geen idee) 

Sneijder

Clasie        De Jong

Willems     BMI    Veltman    Janmaat

Cillessen

Dit is wat ik nu dan zou doen. ik weet echter niet wie ik op rechts zet. Robben is er niet bij, maar wie er dan moet staan weet ik ook niet. Affelay?

Veder vind ik Janmaat erg goed spelen, hij doet het heel goed bij Newcastle.
Ik snap niet zo goed wat men in Veltman ziet, hij deelt aardig mee in de malaise van Ajax.
De Vrij naast BMi is imho een no brainer, die doet het erg goed in Italië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
Ik snap niet zo goed wat men in Veltman ziet, hij deelt aardig mee in de malaise van Ajax.
Daar heb je wel gelijk in. Heb eerlijk gezegd niet veel van de Vrij gezien. BMI wel. Hij gaat wel lekker bij Porto.

Ik vond Veltman juist de beste speler van Ajax, vooral internationaal gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Leon Zwiers schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:07:
[...]

Veltman is juist één van de spelers bij Ajax die wél goed speelt. Jij kijkt wekelijks Serie A o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Baksteen89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:10:
[...]BMI wel. Hij gaat wel lekker bij Porto.
Echt? Ik zie BMI regelmatig op de bak zitten bij Porto. Is helemaal geen zekere basisspeler imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En dan stelt iedereen toch weer "gewoon" De Jong, Clasie én Sneijder op? Dat lijkt me een slecht idee. Ze hebben alle drie geen snelheid en loopvermogen. Dat was nu vaak het probleem van Oranje.

De Vrij lijkt me, bij afwezigheid van Vlaar, de enige zekerheid achterin. En over Afellay wil ik het niet eens meer hebben :)

Ik denk dat ik Wijnaldum "rechtsbuiten" zou zetten overigens. Dan heb je daar in elk geval loopvermogen en kan Sneijder diep achter de spits spelen.

[ Voor 41% gewijzigd door D-e-n op 24-03-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Leon Zwiers schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:07:
[...]

Ik zou nog eerder BMI wisselen met Veltman dan, BMI speelt linksback bij Porto, weet niet of het slim is om hem centraal te zetten.

Janmaat speelde centraal van het weekend bij Newcastle en dat viel niet tegen, misschien een optie voor Hiddink.
Affelay snap ik echt niet dat hij nog mee wordt genomen, kan niet eens overtuigen in de Griekse competitie, dan hoor je toch niet in Oranje, heel leuk dat Hiddink al geen voetbal meer gekeken heeft sinds Affelay weg is bij PSV, maar ik vind het raar.
D-e-n schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:12:
En dan stelt iedereen toch weer "gewoon" De Jong, Clasie én Sneijder op? Dat lijkt me een slecht idee. Ze hebben alle drie geen snelheid en loopvermogen. Dat was nu vaak het probleem van Oranje.
Vind ik ook, Clasie en De Jong naast elkaar is te verdedigend, je moet juist een goede verbinding hebben tussen de spits en het middenveld. Blind kán dat bijvoorbeeld met een goede pass, maar speelt bij MU op het middenveld veel wedstrijden veel te vaak naar links/rechts i.p.v. naar voren.

[ Voor 27% gewijzigd door Afvalzak op 24-03-2015 11:15 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Krukar schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:11:
[...]

Veltman is juist één van de spelers bij Ajax die wél goed speelt. Jij kijkt wekelijks Serie A o.i.d?
Ik kijk geregeld de serie A inderdaad, de eredivisie zie ik wel op de NOS tegenwoordig. Ziggo vraagt 17 euro de maand voor de eredivisie, veel te duur voor zo een matige competitie. Bijkomend nog dat BMI en de Vrij elkaar goed kennen uit hun tijd bij Feyenoord/NL elftal. Nu moet ik er wel bij vermelden dat BMi inderdaad geen zekerheidje is bij Porto sinds de winterstop, dus eens kijken hoe die zich houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:55
BMI linksback, Willems linksbuiten en Depay rechtsbuiten 8)

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baksteen89
YuriV schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
Het zou misschien nog werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

YuriV schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
Die voorzetten van Willems zou ik toch ook graag in het elftal willen hebben.
Leon Zwiers schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:15:
[...]

Ik kijk geregeld de serie A inderdaad, de eredivisie zie ik wel op de NOS tegenwoordig. Ziggo vraagt 17 euro de maand voor de eredivisie, veel te duur voor zo een matige competitie. Bijkomend nog dat BMI en de Vrij elkaar goed kennen uit hun tijd bij Feyenoord/NL elftal. Nu moet ik er wel bij vermelden dat BMi inderdaad geen zekerheidje is bij Porto sinds de winterstop, dus eens kijken hoe die zich houdt.
Dat was wel raar bij BMi overigens, het ene moment speelde die prima (scoorde zelfs af en toe) en het volgende moment stond hij naast het veld. In de CL maakte hij wel een goede invalbeurt.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Afvalzak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Ik zou nog eerder BMI wisselen met Veltman dan, BMI speelt linksback bij Porto, weet niet of het slim is om hem centraal te zetten.

Janmaat speelde centraal van het weekend bij Newcastle en dat viel niet tegen, misschien een optie voor Hiddink.
Affelay snap ik echt niet dat hij nog mee wordt genomen, kan niet eens overtuigen in de Griekse competitie, dan hoor je toch niet in Oranje, heel leuk dat Hiddink al geen voetbal meer gekeken heeft sinds Affelay weg is bij PSV, maar ik vind het raar.

[...]

Vind ik ook, Clasie en De Jong naast elkaar is te verdedigend, je moet juist een goede verbinding hebben tussen de spits en het middenveld. Blind kán dat bijvoorbeeld met een goede pass, maar speelt bij MU op het middenveld veel wedstrijden veel te vaak naar links/rechts i.p.v. naar voren.
Tja, het selectie beleid van Hiddink is op zijn zachtst gezegd nogal opmerkelijk. van Beek had mooi centraal kunnen staan, maar nee, meneer selecteert 2 spelers die absoluut niet in het NL elftal thuishoren ( Bruma/Affelay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Afvalzak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Blind is ook een verdedigende middenvelder, een beetje hetzelfde type als Clasie. Naast Clasie en Sneijder moet je een type met body hebben: Klaassen of Fer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:22:
[...]

Blind is ook een verdedigende middenvelder, een beetje hetzelfde type als Clasie. Naast Clasie en Sneijder moet je een type met body hebben: Klaassen of Fer.
Wijnaldum? Deed het daar op het WK ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Niks mis mee. Maar die had ik al "rechtsbuiten" staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:31:
Niks mis mee. Maar die had ik al "rechtsbuiten" staan :)
Ah, dat had ik gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Niku schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:24:
[...]

Wijnaldum? Deed het daar op het WK ook prima.
Wijnaldum of Klaassen is om het even denk ik. Wijnaldum vind ik de laatste paar wedstrijden toch wat minder terwijl Klaassen wel een van de weinig lichtpuntjes is bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gaan we nu serieus De Vrij negeren? Dat is op dit moment de enige verdediger die wekelijks weerstand heeft en zich heel goed staande houdt. In mijn ogen is hij op dit moment de enige verdediger die je blind op het formulier zet.

Verder zou ik achterin Willems op linksback zetten. Rechtsback is Janmaat en Van der Wiel om het even al maakt Van der Wiel de laatste tijd ook niet meer zo'n beste indruk. Wie die tweede centrale verdediger moet zijn zou ik niet weten eerlijk gezegd. Normaal zou ik zeggen BMI maar die is nu wissel bij Porto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
CR1691 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:20:
Gaan we nu serieus De Vrij negeren? Dat is op dit moment de enige verdediger die wekelijks weerstand heeft en zich heel goed staande houdt. In mijn ogen is hij op dit moment de enige verdediger die je blind op het formulier zet.

Verder zou ik achterin Willems op linksback zetten. Rechtsback is Janmaat en Van der Wiel om het even al maakt Van der Wiel de laatste tijd ook niet meer zo'n beste indruk. Wie die tweede centrale verdediger moet zijn zou ik niet weten eerlijk gezegd. Normaal zou ik zeggen BMI maar die is nu wissel bij Porto.
Wekelijks weerstand is ver overdreven. De Serie A is niet meer wat het 30 jaar geleden was...
Tegen Juventus, AS Roma of AC Milan zijn misschien zware potten maar de rest is nog onder de ED qua niveau, Juventus staat daar niet voor niks 14 punten voor op de nummer 2.

Zeg niet dat De Vrij geen goede verdediger is maar hem in de basis zetten puur voor het feit dat hij in de Serie A speelt gaat m.i. wat ver. Janmaat heeft wat dat betreft veel meer wekelijkse tegenstand in de PL.

[ Voor 3% gewijzigd door Krukar op 24-03-2015 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, de Serie A is ook niet meer wat het geweest is.
Maar als je het op basis van competitie zou doen is De Jong ook een twijfelgeval, Milan loopt ook niet echt.

Toch staat De Vrij toch wel boven verdedigers uit de Eredivisie. Het is jammer dat BMI niet wekelijks speelt maar die traint wel gewoon op hoog niveau. Toch zou ik die 2 wel opstellen zolang Vlaar geen optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:40:
De Jong ook een twijfelgeval, Milan loopt ook niet echt.
Die zou ik ook niet opstellen. Die is nuttig als je tegen Duitsland speelt en je hebt de bal vooral niet maar tegen negen van de tien tegenstanders vertraagt hij het spel alleen maar. Hij mist ook loopvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
dutchgio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:40:
Inderdaad, de Serie A is ook niet meer wat het geweest is.
Maar als je het op basis van competitie zou doen is De Jong ook een twijfelgeval, Milan loopt ook niet echt.

Toch staat De Vrij toch wel boven verdedigers uit de Eredivisie. Het is jammer dat BMI niet wekelijks speelt maar die traint wel gewoon op hoog niveau. Toch zou ik die 2 wel opstellen zolang Vlaar geen optie is.
Serie A niets meer? Ze doen/deden het in europa anders aardig goed, veel beter dan de NL ploegen in ieder geval. Natuurlijk is het geen PL, PD of BL, maar ook in die competities steken er een paar clubs met kop schouders en in sommige gevallen zelfs met de heupen er bovenuit.

En laat dat nu net de clubs zijn die de hele Champions league ook vergallen met die oneerlijke uitgaven/schulden. Italië heeft atm niet echt een topclub naar die maatstaven meer. Maar het is een kwestie van tijd voordat de zeepbel in Spanje barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
D-e-n schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:42:
[...]

Die zou ik ook niet opstellen. Die is nuttig als je tegen Duitsland speelt en je hebt de bal vooral niet maar tegen negen van de tien tegenstanders vertraagt hij het spel alleen maar. Hij mist ook loopvermogen.
ik prefereer meer voor een basis-elf die er standaard staat, ongeacht de tegenstander.
dat dat niet altijd kan door blessures etc. is natuurlijk zo, maar wie er standaard spelen moet redelijk vastliggen en niet elke wedstrijd weer compleet anders zijn.
hij kan wel vlak voor de verdediging spelen en die goed ondersteunen.
dan zet je Sneijder en een Fer, Wijnaldum of Klaassen erbij voor het loopvermogen. wat de bondscoach nog in Affellay ziet snap ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 24-03-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:05:
[...]

ik prefereer meer voor een basis-elf die er standaard staat, ongeacht de tegenstander.
Dan speelt dus Clasie want die lijkt me in negen van de tien gevallen de betere optie.
dan zet je Sneijder en een Fer, Wijnaldum of Klaassen erbij voor het loopvermogen
Dan mis ik nog steeds voetbal van achteruit. Vergeet niet hoe De Jong in Italië speelt. Dat is heel anders dan hoe "wij" spelen tegen in elk geval de landen in onze poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Laatst online: 17:38

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het is inderdaad even puzzelen. Heb al veel valide opstellingen zien voorbijkomen.

Hierbij ook de mijne:
In de verdediging zou ik met Willems, De Vrij, Bruma, en Janmaat spelen. Ik weet dat niet iedereen fan is van Bruma maar hij doet het best behoorlijk dit seizoen, ik heb Veltman toch ook de nodige blunders zien maken. Daarbij is Bruma sterker en wint hij zo goed als alle kopduels (wat ik mij nog kan herinneren van vorige wedstrijd werden veel lange ballen gespeeld), daarna de bal gewoon inleveren op het middenveld. Voorwaarde om Willems op te stellen is wel dat je hem ook aanvallend zijn gang moet laten gaan. Dan moet de rechtsbuiten van Turkije er constant achteraan. Vorige wedstrijd had hij volgens mij de opdracht om achterin te blijven. Dan is hij gewoon niet op zijn sterkst. Betekent ook dat een middenvelder consequent zijn positie moet overnemen als hij naar voren opdraaft, Blind doet dat niet consequent genoeg en mist echt snelheid.

Op het middenveld zou ik daarom spelen met Clasie, Wijnaldum en Sneijder. Clasie en Wijnaldum moeten de komende jaren de kar gaan trekken bij oranje en zijn ook best allround. De Jong speelt ook niet echt behoorlijk bij Milan op dit moment. Vandaar mijn keuze.

Voorin zijn op dit moment Depay en Huntelaar een zekerheidje voor mij, zelf zou ik dan toch voor snelheid gaan en bijvoorbeeld Promes neerzetten. Maar Dost kan voor mij ook. Betekent dat Janmaat veel aan het lopen komt maar dat kan hij wel aan, net als Willems. Het scheelt ook dat je maar 1 wissel hoeft toe te passen in dat geval om van 4-4-2 naar 4-3-3 te gaan, Depay schuift wat meer naar voren bij 4-3-3
Pagina: 1 ... 26 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015