vd Hoorn moet z'n handen gewoon thuishouden. Dat die keeper wellicht ook bestraft moet worden prima, maar rode kaart is gewoon terecht.martinusz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:
[...]
Schei toch uit man, voor dit soort clowns zouden ze juist rood moeten trekken. Het wordt echt steeds diep triester al die schwalbes en stervende zwanen op het veld.
+1, scheidsrechter die hier rood voor trekt kan ook niet serieus genomen worden.martinusz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:
[...]
Schei toch uit man, voor dit soort clowns zouden ze juist rood moeten trekken. Het wordt echt steeds diep triester al die schwalbes en stervende zwanen op het veld.
Dit dusYellowOnline schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:14:
... maar als scheidsrechter zou ik ook zonder die 'spectaculaire val' rood getrokken hebben hoor.
Idd, buiten de wedstrijd (en zelfs in de wedstrijd) hoor je niet een speler met twee handen zo weg te duwen. De reactie van de keeper doet er naar mijn mening niet toe om de straf van v.d. Hoorn in te schalen.
Je praat over v.d. Hoorn? Je bent een prof. voetballer of niet. Kan je jezelf niet inhouden dan heb je niets op het veld te zoeken.martinusz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:35:
[...]
Als je dit soort gedrag gaat tolleren is het einde zoek (is het al maar dat is een ander verhaal). Wat mag dan wel en niet meer na de wedstrijd?
Scheidsrechter die hier niets voor doet, en geel is niet afdoende volgens de regels, is ook niet serieus te nemen. Wat moet hij dan? Ferm toespreken is ook zinloos.Niku schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:38:
[...]
+1, scheidsrechter die hier rood voor trekt kan ook niet serieus genomen worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 20-03-2015 11:39 ]
Kijk nog eens goed naar de duw die van de Hoorn geeft! Is dat rood? Hou toch op mensen, ik zie veel ergere zaken op een voetbalveld die helemaal niet bestraft worden. Ben het er mee eens dat vd Hoorn af moet blijven van een andere speler, maar ik vind dit absoluut geen rood.
Hattrick: Thorgal Eagles
Dat wil niet zeggen dat dit dan ook maar niet gestraft hoeft te worden.bregweb schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:44:
Kijk nog eens goed naar de duw die van de Hoorn geeft! Is dat rood? Hou toch op mensen, ik zie veel ergere zaken op een voetbalveld die helemaal niet bestraft worden. Ben het er mee eens dat vd Hoorn af moet blijven van een andere speler, maar ik vind dit absoluut geen rood.
Als v.d. Hoorn hem iets harder duwt is het rood maar als hij hem wat zachter duwt is het geen rood. Waar trek je de grens?bregweb schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:44:
Het gedrag dat v.d. Hoorn vertoonde is niet wenselijk en wordt derhalve bestraft. Nu niet, nooit niet. Zelfs niet als je de CL finale verliest door een onterechte strafschop of iets dergelijks.
[Overdreven modus aan]
Dat er ergere zaken op het voetbalveld plaatsvinden doet weinig af aan de actie van v.d. Hoorn. Laten we dan ook stoppen met het aanpakken van winkeldiefstal zonder slachtoffers omdat er ook roofovervallen plaatsvinden?
Scheidsrechter die goed genoeg is om Europees te mogen fluiten moet dit aanvoelen. Ajax wordt net uitgeschakeld, keeper van de tegenstander komt uitdagend juichen en valt na even nadenken als een klein meisje. Geel voor een schwalbe en geel voor een duwtje?Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:38:
Scheidsrechter die hier niets voor doet, en geel is niet afdoende volgens de regels, is ook niet serieus te nemen. Wat moet hij dan? Ferm toespreken is ook zinloos.
Psssst, er bestaan ook gele kaartentoolkist schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:47:
[...]
Dat wil niet zeggen dat dit dan ook maar niet gestraft hoeft te worden.
Hattrick: Thorgal Eagles
En die rode kaart is gekozen op basis van de actie van v.d. Hoorn of op basis van de reactie van de keeper? Weet jij het, ik namelijk niet. Ik ga er van uit dat op basis is van de actie van v.d. Hoorn, jij op basis van de reactie van de keeper.Niku schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Scheidsrechter die goed genoeg is om Europees te mogen fluiten moet dit aanvoelen. Ajax wordt net uitgeschakeld, keeper van de tegenstander komt uitdagend juichen en valt na even nadenken als een klein meisje. Geel voor een schwalbe en geel voor een duwtje?
We moeten echt eens ophouden met het aanvoelen van wedstrijden, daar is een scheidsrechter niet voor. HIj moet de regels handhaven en objectief fluiten. Gaan we wedstrijden aanvoelen dan kan je in één wedstrijd lompe tackles maken terwijl je daar in de opvolgende wedstrijd een rode kaart voor krijgt. Dat werkt niet en dat moet je niet willen. Eenzelfde gaat op voor kaarten geven in een bepaalde minuut.
Sommige scheidsrechters geven geen kaarten in de eerste 10 minuten of het moet heel buitensporig zijn maar voor een exact vergelijkbare overtreding in minuut 35 trekken ze resoluut een gele kaart. Hoe moet je als speler weten wat je wel en wat je niet kan doen.
Net zoals je voor een bewuste elleboog of een doorgebroken speler geen geel kan geven is dat hier ook geen optie. Er zijn twee keuzes, je doet het af alsof er niets heeft plaatsgevonden of het is een rode kaart. Er is geen tussenweg volgens de regels.
Heb het niet gezien, maar ik lees dus dat vd Hoorn een duwtje gaf. Volgens mij worden er bij opstootjes op het veld waar duwtjes worden uitgedeeld gewoon gele kaarten gegeven? Duwen is iets anders dan slaan. Iemand geïrriteerd wegduwen is geen rode kaart imho, maar gewoon geel. Net als altijd.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die kaart was echt niet op basis van de reactie van de keeper. Die 5e scheids zag het hele voorval gebeuren voorafgaand aan de duw al en melde het via z'n mic bij de scheids. Zoals boven al een paar keer gezegd, na de wedstrijd gewoon iets anders.
).
Gaat er bij de loting eerder om dat ze niet in die landen zelf tegen elkaar spelen. De finale echter is geloof ik in Warschau dus dat kan alsnog een leuke worden (zie euro 2012Unrealiac schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:11:
Ik vraag mij eigenlijk af. Tijdens de loting worden Russische en Oekraïense ploegen doelbewust apart gehouden zodat ze niet tegen elkaar uit kunnen komen. Maar wat als deze ploegen er nu net in slagen beiden de finale te bereiken? Moet een pittig duel worden lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 20-03-2015 11:58 ]
Helemaal mee eens. Deze gasten doen de hele week niets anders dan met voetbal bezig zijn en daarmee verdienen krijgen ze heel veel geld. Je weet dat provoceren op het veld gebeurt, en dat je daar niet als een kip zonder kop op moet reageren. Niet alleen die rode kaart is terecht, Ajax mag m.i. ook alle gevolg schade op hem verhalen. Zo stom mag je als duur betaalde prof niet zijn.toolkist schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:38:
[...]
vd Hoorn moet z'n handen gewoon thuishouden. Dat die keeper wellicht ook bestraft moet worden prima, maar rode kaart is gewoon terecht.
Maar los daarvan, die keeper had ook absoluut geel moeten krijgen voor onsportief gedrag.
alles kan off-topic
Deze scheidsrechter was zeer dramatisch. Hij floot echt alles in het nadeel van Ajax. Voor de meest kleine duels en duidelijke tackels op de bal blies meneer driftig op zijn fluit. Een wereld van verschil met de scheids bij Barca-City bijvoorbeeld, maar dat terzijde. Laat duidelijk zijn dat Ajax niet door de scheidsrechter verloren heeft maar deze man heeft in mijn ogen zeer duidelijk laten zien dat hij niet bepaald goed is in het aanvoelen van een wedstrijd. In dat kader verrast het mij niet dat hij hier rood voor geeft. Overigens lijkt het alsof de keeper van Dnipro iets richting vd Hoorn roept alvorens hij geduwd wordt. Maar goed, daar moet je boven staan als prof.Niku schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:48:
Scheidsrechter die goed genoeg is om Europees te mogen fluiten moet dit aanvoelen. Ajax wordt net uitgeschakeld, keeper van de tegenstander komt uitdagend juichen en valt na even nadenken als een klein meisje. Geel voor een schwalbe en geel voor een duwtje?
Winkeldiefstal wordt dan ook niet hetzelfde bestraft als een roofoverval.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Als v.d. Hoorn hem iets harder duwt is het rood maar als hij hem wat zachter duwt is het geen rood. Waar trek je de grens?
Het gedrag dat v.d. Hoorn vertoonde is niet wenselijk en wordt derhalve bestraft. Nu niet, nooit niet. Zelfs niet als je de CL finale verliest door een onterechte strafschop of iets dergelijks.
[Overdreven modus aan]
Dat er ergere zaken op het voetbalveld plaatsvinden doet weinig af aan de actie van v.d. Hoorn. Laten we dan ook stoppen met het aanpakken van winkeldiefstal zonder slachtoffers omdat er ook roofovervallen plaatsvinden?
Dit duwtje is hooguit geelwaardig, eveneens voor de keeper. Overigens wordt van der Hoorn ook nog eens opgezocht door de keeper, is ook al heel anders dan dat je zelf op iemand afrent om een duw te gaan geven of iets dergelijks.
Of moeten we worstelende spelers bij cornets ook rood gaan geven? Keepers duwen daar ook nogal eens spelers weg.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 20-03-2015 12:16 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je haalt het geheel uit zijn verband...martinusz schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:14:
[...]
Winkeldiefstal wordt dan ook niet hetzelfde bestraft als een roofoverval.
Dat je er semi-serieus op in gaat zegt al genoeg
Als v.d. Hoorn daar niet tegen kan moet hij misschien geen competitieve sport als voetbal gaan beoefenen maar iets als breien, dan heeft hij daar geen last van.Dit duwtje is hooguit geelwaardig, eveneens voor de keeper. Overigens wordt van der Hoorn ook nog eens opgezocht door de keeper, is ook al heel anders dan dat je zelf op iemand afrent om een duw te gaan geven of iets dergelijks.
Scheidsrechters en corners zijn sowieso dramatisch. Als je ziet wat er gebeurt in een strafschopgebied en wat er aan wordt gedaan is het huilen met de pet op. Waar je als aanvallende speler niets mag doen mag je vrij veel als verdedigende ploeg en wordt er vrijwel nooit afgefloten voor duw en trekwerk. Keepers die vol eigen spelers wegduwen naar tegenstanders wordt niets aan gedaan etc.Of moeten we worstelende spelers bij cornets ook rood gaan geven? Keepers duwen daar ook nogal eens spelers weg.
Aanvoelen? Waarom aanvoelen, wat is het hele idee daarachter? Dat je de ene wedstrijd wel iemand hard mag aanpakken en in de vervolgwedstrijd niet meer?Aghanim schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:11:
[...]maar deze man heeft in mijn ogen zeer duidelijk laten zien dat hij niet bepaald goed is in het aanvoelen van een wedstrijd.
Aanvoelen is bijna het grootste manco aan scheidsrechters in het algemeen. Men moet gewoon de regels handhaven en daar moeten ze het bij houden. Niet de interpetatie doen of het wel in de wedstrijd past of niet. Iedere wedstrijd zou zo goed als het zelfde beoordeeld moeten worden maar door onzin als aanvoelen gebeurt dat simpelweg niet.
Dat houdt niet in dat er voor elke lichte overtreding gefloten moet worden maar dat voor iedere vergelijkbare overtreding en vergelijkbare sanctie moet plaatsvinden. Zolang daar een te groot verschil in zit, nationaal maar ook internationaal, zijn er nog gigantische stappen te maken op dat vlak.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 20-03-2015 12:21 ]
- Paris Saint-Germain - FC Barcelona
- Club Atlético Madrid - Real Madrid
- FC Porto - FC Bayern München
- Juventus FC - AS Monaco
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 20-03-2015 12:22 ]
De tering jaPWM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:21:Kom maar op met die eerste 2 wedstrijden
Ik vind de laatste anders ook niet verkeerd hoorPWM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:21:Kom maar op met die eerste 2 wedstrijden
PSG - Barcelona: Ben bang dat die niet heel spannend gaat worden, als Barca net zo speelt als tegen Manchester City en dan wel weet te scoren heeft PSG echt geen schijn van kans.
AM - RM: Deze is top, ben bang dat Real wint, maar ik vind Atletico zo'n leuke ploeg om te zien voetballen dat ik hoop dat hun het worden
Porto - Bayern: Bruno martins Indi vs Robben
Juventus FC - AS Monaco: kan alle kanten op imho.
/voorspelstand
Wel vrij tekenend dat er echt geen Engelse ploeg meer Europees speelt, het is de leukste competitie maar het niveau is de laatste jaren wel echt minder geworden. Het lijkt wel alsof elke vorm van systeem ontbreekt.
Edit: Hoe zit het met die rode kaart van Zlatan overigens? Is die al teruggetrokken?
[ Voor 3% gewijzigd door Afvalzak op 20-03-2015 12:29 ]
Nope, 1 wedstrijd.Afvalzak schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:29:
[...]Edit: Hoe zit het met die rode kaart van Zlatan overigens? Is die al teruggetrokken?
Verwijderd
Vond het opvallend dat Dnjepr steevast heel snel met veel mensen omschakelde waar bij Ajax menigeen bleef hangen en niet mee deed bij omschakelingen.Aghanim schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:49:
[...]
Ik ben het op zich met je eens maar het is echt niet makkelijk voetballen tegen zo'n ploeg. Zij speelden tot aan de goal van Ajax continu met zijn allen op hun eigen helft. Ajax had erg veel moeite om de vrije man te vinden omdat Milik, Klaassen, Sinkgraven en de buitenspelers continu 2 man om zich heen hadden. Dan kun je zeggen dat het spel breed gemaakt moet worden en dat er meer vrijgelopen moet worden, maar op een bepaald moment raak je vermoeid omdat dit heel veel energie kost. Ajax kwam continu in duels terecht hierdoor en die worden, mede vanwege fysiek, vaak verloren.
Wat mij dan wel irriteert is dat de momenten waarop er wel ruimte is of een vrije man aangespeeld kan worden op een moment waarop het lijkt dat er een kans uit kan komen, het niet gebeurt. Dan is het weer 'tikkie terug' en loop je vervolgens weer tegen de muur van spelers aan.
Had Ajax in het eerste duel een beter resultaat geboekt dan had Dnipro ook meer aanvallend moeten spelen en dan was er ook meer ruimte geweest om aan te vallen.
Evenzo vond ik het opvallend dat Dnjepr wel en masse druk zette door continu met een overtal van spelers te storen bij wie de bal had waar Ajax dat veel minder deed. Daar zou je onderuit moeten kunnen voetballen denk je dan. Maar dat gebeurde veelal niet. En op momenten dat Ajax dat wel deed voetbalde Dnjepr zich daar niet zelden met driehoekjes onderuit.
Had Ajax een beetje meer inzet getoond dan was dit Dnjepr van de mat gespeeld. Deed mij een beetje denken aan Salzburg indertijd. Beide ploegen hebben Ajax voor mijn gevoel afgetroefd op inzet. Op dergelijke ploegen moet de Boer een beter antwoord zien te vinden.
Je kunt het scheidsrechtersvak niet volledig objectiveren. Je kunt wel regels bepalen die aangeven welke situatie een overtreding is en welke niet maar er blijft altijd een grijs gebied. Dit grijze gebied zit in mijn ogen bij de situaties waarin het niet 100% duidelijk is of het een overtreding is of niet. In dat geval ben je aangewezen op de subjectiviteit van de scheidsrechter. Of je het 'aanvoelen' moet noemen weet ik niet. Maar bijvoorbeeld een lichte schouderduw wordt door scheidsrechter A als overtreding gezien, terwijl scheidsrechter B daar niet voor fluit. Het is al knap lastig om te zorgen dat een individuele scheidsrechter consequent is in zijn eigen beslissingen, laat staan dat je dit over alle scheidsrechters van de FIFA/EUFA realiseert.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:20:
Aanvoelen? Waarom aanvoelen, wat is het hele idee daarachter? Dat je de ene wedstrijd wel iemand hard mag aanpakken en in de vervolgwedstrijd niet meer?
Aanvoelen is bijna het grootste manco aan scheidsrechters in het algemeen. Men moet gewoon de regels handhaven en daar moeten ze het bij houden. Niet de interpetatie doen of het wel in de wedstrijd past of niet. Iedere wedstrijd zou zo goed als het zelfde beoordeeld moeten worden maar door onzin als aanvoelen gebeurt dat simpelweg niet.
Dat houdt niet in dat er voor elke lichte overtreding gefloten moet worden maar dat voor iedere vergelijkbare overtreding en vergelijkbare sanctie moet plaatsvinden. Zolang daar een te groot verschil in zit, nationaal maar ook internationaal, zijn er nog gigantische stappen te maken op dat vlak.
Anderzijds valt er wat te zeggen over Italie, Duitsland en Frankrijk. Allemaal 1 team shows. In Spanje is Athletic ook pas de laatste jaren mee gaan doen. In Engeland heb je gewoon 5 grote teams die allemaal met elkaar moeten concurreren. In Engeland hebben ze daarnaast geen winterstop, en spelen ze een extra cup toernooi. Bovenop die moordende concurrentie is het een ware uitputtingsslag.Afvalzak schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:29:
[...]
Wel vrij tekenend dat er echt geen Engelse ploeg meer Europees speelt, het is de leukste competitie maar het niveau is de laatste jaren wel echt minder geworden. Het lijkt wel alsof elke vorm van systeem ontbreekt.
Dus het niveau veel minder geworden en geen enkele vorm van systeem, sounds like bullshit to me.
Brugge kan proberen wraak te nemen voor Ajax
De loting voor de volgende ronde is binnen.
Kwartfinales Europa League:
Kwartfinales Europa League:
- Sevilla-Zenit Sint-Petersburg
- Dnipro-Club Brugge
- Dinamo Kiev-Fiorentina
- Wolfsburg-Napoli [Kevin De Bruyne vs. Dries Mertens!]
[ Voor 13% gewijzigd door YellowOnline op 20-03-2015 13:29 ]
Zo te zien kwam het laatste zetje waardoor de keeper viel van een speler van Dnipro, niet van Van Der Hoorn
http://gfycat.com/BowedDependableKilldeer
Ja, hij dacht waarschijnlijk dat er nog een speler van Ajax in zijn rug kwamJanW schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:34:
Zo te zien kwam het laatste zetje waardoor de keeper viel van een speler van Dnipro, niet van Van Der Hoorn
Ik vond rood voor die duw ook flink overdreven. Je ziet dat de keep vd Hoorn opzoekt, dat is natuurlijk ook niet sportief. De duw die vd Hoorn geeft is in de trend van "ga lekker bij me weg". Een duw die je zo vaak ziet tijdens hoekschoppen of andere opstootjes. Daarna gaat die keeper na 10 seconden theatraal liggen op aandringen van zijn teamgenoot die hem nog even een zetje geeft. Wat een onzin.
Het duwen van vd Hoorn is natuurlijk niet goed, maar een geel had hier ook wel volstaan. Mijnsinziens had de keeper minimaal ook geel verdiend, met het uitlokken van de tegenstander + schwalbe.
Het duwen van vd Hoorn is natuurlijk niet goed, maar een geel had hier ook wel volstaan. Mijnsinziens had de keeper minimaal ook geel verdiend, met het uitlokken van de tegenstander + schwalbe.
Dat is al eerder geroepen en idd beide hadden hier een gele kaart mogen krijgen. Echter Vd Hoorn was gewoon dom door dit te doen. Jammer want hij krijgt nu een schorsing voor iets wat niet in de wedstrijd is gebeurt. Olie dom!!!Viccers schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:39:
Ik vond rood voor die duw ook flink overdreven. Je ziet dat de keep vd Hoorn opzoekt, dat is natuurlijk ook niet sportief. De duw die vd Hoorn geeft is in de trend van "ga lekker bij me weg". Een duw die je zo vaak ziet tijdens hoekschoppen of andere opstootjes. Daarna gaat die keeper na 10 seconden theatraal liggen op aandringen van zijn teamgenoot die hem nog even een zetje geeft. Wat een onzin.
Spannende wedstrijd zeg. Billenknijpen hier
I served in a company of heroes.
Maar nu mag het toch niet meer mis gaan voor NAC.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
I served in a company of heroes.
toch niet
Zo wat een opening voor Feyenoord zeg! Had erin gemoeten..
En fantastische binnenkomst van de camera in het stadion! Heerlijke beelden om dit te zien.
En fantastische binnenkomst van de camera in het stadion! Heerlijke beelden om dit te zien.

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lex Nimmers
man man je schiet de bal toch altijd binnen?! Dan hoor/zie je later wel of het buitenspel is.
PSN: Finally_Chris
Het wordt zo'n wedstrijd?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Al was het onaardig dat ze de langste van de drie kinders bij de laatste foto (arbitrale trio + aanvoerders) bij Clasie zettenQuad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:33:
Zo wat een opening voor Feyenoord zeg! Had erin gemoeten..
Maar daar had een echte spits minstens 1x gescoord zeg.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eerlijk is eerlijk : met hoe die keeper voor de bal sprong, was hij er niet langs gegaan.CR1691 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:34:
Lex Nimmersman man je schiet de bal toch altijd binnen?! Dan hoor/zie je later wel of het buitenspel is.
Jij mag het zeggen.
⏩ PVOutput☀️
Hoe is het spelbeeld bij feyenoord-psv?
Ik kijk op mn tweede scherm terwijl ik iets anders aan het doen ben, dus pin me er niet op vast, maar vrij saai, eigenlijk alleen Feyenoord in de eerste minuut en echte kans, en psv vlak voor rust bal op de lat van een flinke afstand.aicaramba schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:44:
Edit: zojuist penalty voor Feyenoord, maar toch niet, omdat het al buitenspel was. Nu weer een kans voor Feyenoord, ze lijken sterker te worden
[ Voor 15% gewijzigd door Polbeer91 op 22-03-2015 15:48 ]
Terechte voorsprong. Mooie goal van achahbar hoor!
Momenteel staat Feyenoord met 1-0 aan de leiding door een mooie goal van Achahbar.aicaramba schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:44:
⏩ PVOutput☀️
17 stuks om precies te zijn!PWM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:49:
Prachtig doelpunt.
En Fox lijkt wel meer camera's te hebben dan er publiek is, erg knap.
⏩ PVOutput☀️
prachtige goal.. helaas 
sfeer zit er wel lekker in daar
Depay... mammanman

sfeer zit er wel lekker in daar
Depay... mammanman
[ Voor 53% gewijzigd door krissie100 op 22-03-2015 15:52 ]
Achachbar, heerlijke speler. Liet in de JL al leuke dingen zien!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Depay is gelukkig ook niet in goede doen vandaag.
Achahbarrrrrr!! Lekker hoor!
⏩ PVOutput☀️
Twee lekkere goals man, hier kan ik wel van genieten!
Jezus wat een beauty weer zeg. Snel verlengen die gozer. Hij wil wel!
Zo de knetter, die gast heeft even een momentje te pakken zeg!
Aparte 2-1 ineens, komt behoorlijk uit de lucht vallen!
⏩ PVOutput☀️
Haha, wedstrijd was wat saai, maar de goals zijn erg mooi!
Tomorrow is not today!
haha lol
Vermeer nam even pauze?
Vermeer nam even pauze?
[ Voor 60% gewijzigd door krissie100 op 22-03-2015 15:58 ]
Gelukkig (voor mij als Eindhovenaar) kan die ook dan scorenCR1691 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 15:51:
Depay is gelukkig ook niet in goede doen vandaag.
FC Twente blijft maar kwakkelen, ze moeten oppassen dat ze niet gaan verliezen vandaag.. Van de laatste 7 wedstrijden zijn er maar liefst 4 verloren, 2 gelijk en 1 gewonnen.. Als ze dit niet winnen gaat Schreuder denk ik deze week ook de laan uit.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie Ajax er voor aan om die kans zodadelijk vakkundig om zeep te helpen.ik222 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:27:
Zouden ze toch nog zenuwachtig aan het worden zijn in Eindhoven?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Denk het niet, Feyenoord staat te ver achter...ik222 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:27:
Zouden ze toch nog zenuwachtig aan het worden zijn in Eindhoven?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wow, ik zie net de goals, en allemaal heel fraai
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
8 punten met nog 6 wedstrijden te gaan moet normaliter wel genoeg zijn. Het programma is ook niet ongelofelijk lastig meer. Het wordt pas leuk als PSV over twee weken verliest van Twente, dan is het gat nog maar 5 punten maar daarna volgen er direct twee thuiswedstrijden voor PSV én Ajax moet dan de komende wedstrijden ook nog winnen.
Spannend wordt het in iedergeval nog wel, onnodig want de wedstrijd Psv - Ajax had net zo goed gewonnen kunnen worden of minimaal gelijk
Spannend wordt het in iedergeval nog wel, onnodig want de wedstrijd Psv - Ajax had net zo goed gewonnen kunnen worden of minimaal gelijk

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik hou het wat betreft deze wedstrijd bij één reactie:
Het zijn er nog steeds 11 hoor. Ajax moet eerst maar eens van ADO winnenMelkaz schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:35:
8 punten met nog 6 wedstrijden te gaan moet normaliter wel genoeg zijn. Het programma is ook niet ongelofelijk lastig meer. Het wordt pas leuk als PSV over twee weken verliest van Twente, dan is het gat nog maar 5 punten maar daarna volgen er direct twee thuiswedstrijden voor PSV én Ajax moet dan de komende wedstrijden ook nog winnen.
Inderdaad, nog maar 1x winnen en Feyenoord kan er niet meer bij.ph4ge schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:28:
[...]
Denk het niet, Feyenoord staat te ver achter...
Lijkt me sterk, ze hebben geen geld voor de afkoopsom.Quad schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:11:
FC Twente blijft maar kwakkelen, ze moeten oppassen dat ze niet gaan verliezen vandaag.. Van de laatste 7 wedstrijden zijn er maar liefst 4 verloren, 2 gelijk en 1 gewonnen.. Als ze dit niet winnen gaat Schreuder denk ik deze week ook de laan uit.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kansloze opstelling van de Boer zeg. Die mafkees uit IJsland staat na zijn blessure direct weer in de basis?

XXXVI
Hier even alle hoogtepunten van die Ijslander op een rijtje:ephymerous schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:47:
Kansloze opstelling van de Boer zeg. Die mafkees uit IJsland staat na zijn blessure direct weer in de basis?
"Be brave, don't shave"
Milik speelt de afgelopen wedstrijden anders ook niet veel klaar. Mogelijk dat ie straks wel gewisseld wordt, zo veel kansen heeft ie nog niet gehad. Fisher stond ook meteen in de basis bij Jong Ajax, Siggy ook. Wie weet zien we Fisher volgende week wel op de linkerflank.ephymerous schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:47:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die Alberg had best rood mogen hebben voor die tackle op Viergever of op z'n minst geel. Weet je hoe gevaarlijk dat is, zo van de zijkant inkomen? Als ie hem vol op z'n enkel raakt, breekt ie z'n enkel. 
Verder een zeer matige partij. Van ADO verwacht ik niet veel, maar Ajax moet tegen dit ADO toch op z'n minst met 3 - 0 de rust in gaan.
Verder een zeer matige partij. Van ADO verwacht ik niet veel, maar Ajax moet tegen dit ADO toch op z'n minst met 3 - 0 de rust in gaan.

De video geeft een fout hier, niet toevalligTiestor schreef op zondag 22 maart 2015 @ 17:18:
[...]
Hier even alle hoogtepunten van die Ijslander op een rijtje: [video]
XXXVI
Ik vermoed dat dit de grap isephymerous schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:07:
[...]
De video geeft een fout hier, niet toevallig
Mazzelgoaltje, maar die tellen ook
Nou, hij ligt er eindelijk in, in de 81e minuut pas.
⏩ PVOutput☀️
En toch verwacht ik dat ajax nog gaat winnen. Ze hebben de afgelopen weken erg veel van dit niveau wedstrijden gehad. En allemaal gewonnen.
Zucht. Twee weken geleden typte ik eenzelfde soort iets gelijktijdig met de goal van ajax.
Zucht. Twee weken geleden typte ik eenzelfde soort iets gelijktijdig met de goal van ajax.
[ Voor 25% gewijzigd door aicaramba op 22-03-2015 18:26 ]
Wat een lucky goal zeg, maar ja, die tellen ook. Het is niet best wat Ajax laat zien, gelukkig voor hun verspilt PSV ook lekker wat punten, dus kunnen ze het maken.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Milik kan goed f(l)opduiken
Wat een hannes.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit dus.@ajaxlife
Milik krijgt geel voor een schwalbe. Zo zag het er ook wel uit. Dit was een 3 op de schaal van Suarez, zeg maar. #ajaado
Gelukkig toch drie punten als het zo blijft. lelijk winnen is ook winnen, dat is PSV dit seizoen ook vaak genoeg gelukt. Die wisselen het alleen wel af en toe ook af met goede wedstrijden, vaker dan Ajax in elk geval. Toch zou het nog spannend kunnen worden na volgende week! Zou de 5x op rij toch nog tot de mogelijkheden gaan behoren? (Ik weet het, wishful thinking, maar ik ben een rasoptimist als het op Ajax aankomt
Jasper speelt voor Dying Swan
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik zit er een beetje dubbel in. Inlopen is natuurlijk mooi en mogelijk wordt het toch nog wat spannender op deze manier. Aan de andere kant is, als je puur naar het resultaat kijkt, het nog niet zo slecht wat Ajax dit seizoen presteert. En daar zit voor mij het probleem want het voetbal doet zo ongelooflijk pijn aan je ogen. Een wedstrijd kijken is tegenwoordig een straf in plaats van plezier en zo lang de resultaten niet ontzettend matig zijn zal dat altijd een mogelijke smoes betekenen. Dan kun je beter 7x op rij met 3-0 verliezen, dan is de Boer misschien ook een keer wakker. Nog zo'n seizoen met dit slechte voetbal van de afgelopen jaren zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Wat dat betreft is het hele bestuur/technisch hart nog niet zo'n vooruitgang gebleken.
Sterker nog, qua punten het beste seizoen onder de Boer tot nu toe!Aghanim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:36:
Ik zit er een beetje dubbel in. Inlopen is natuurlijk mooi en mogelijk wordt het toch nog wat spannender op deze manier. Aan de andere kant is, als je puur naar het resultaat kijkt, het nog niet zo slecht wat Ajax dit seizoen presteert. En daar zit voor mij het probleem want het voetbal doet zo ongelooflijk pijn aan je ogen. Een wedstrijd kijken is tegenwoordig een straf in plaats van plezier en zo lang de resultaten niet ontzettend matig zijn zal dat altijd een mogelijke smoes betekenen. Dan kun je beter 7x op rij met 3-0 verliezen, dan is de Boer misschien ook een keer wakker. Nog zo'n seizoen met dit slechte voetbal van de afgelopen jaren zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Wat dat betreft is het hele bestuur/technisch hart nog niet zo'n vooruitgang gebleken.
http://www.vi.nl/nieuws/a...itter&utm_campaign=nieuws
Goed? Zelfs de schwalbe zelf was slecht uitgevoerd.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
En dat rechtvaardigt voor de Boer straks weer om te zeggen dat het niet best was, maar qua resultaat er een stijgende lijn in zitJorizzz schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:39:
[...]
Sterker nog, qua punten het beste seizoen onder de Boer tot nu toe!
http://www.vi.nl/nieuws/a...itter&utm_campaign=nieuws

Ik vind het zo oneerlijk dat ajax steeds blijft winnen. Ze spelen week in week uit ongelooflijk slecht voetbal, maar ze winnen bijna alles.
PSV speelt ook slechte wedstrijden, maar ajax heeft sinds de winterstop pas 1 fatsoenlijk wedstrijd gespeeld (vorige week). Maar ze blijven maar winnen.
PSV speelt ook slechte wedstrijden, maar ajax heeft sinds de winterstop pas 1 fatsoenlijk wedstrijd gespeeld (vorige week). Maar ze blijven maar winnen.
Exact de reden dat ik tegenwoordig niet langer dan een kwartiertje naar een competitiewedstrijd van Ajax kijk. Balletjes heen en weer, terug op de keeper, keeper moet het voetballend oplossen want anders krijgt hij straf. Vervolgens speelt de keeper een verdediger en of middenvelder aan die er niets mee kan en het balletje gaat weer terug.Aghanim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:36:
Ik zit er een beetje dubbel in. Inlopen is natuurlijk mooi en mogelijk wordt het toch nog wat spannender op deze manier. Aan de andere kant is, als je puur naar het resultaat kijkt, het nog niet zo slecht wat Ajax dit seizoen presteert.En daar zit voor mij het probleem want het voetbal doet zo ongelooflijk pijn aan je ogen.. Een wedstrijd kijken is tegenwoordig een straf in plaats van plezier en zo lang de resultaten niet ontzettend matig zijn zal dat altijd een mogelijke smoes betekenen. Dan kun je beter 7x op rij met 3-0 verliezen, dan is de Boer misschien ook een keer wakker. Nog zo'n seizoen met dit slechte voetbal van de afgelopen jaren zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Wat dat betreft is het hele bestuur/technisch hart nog niet zo'n vooruitgang gebleken.
Leuk dat ze hebben gewonnen en dat het verschil tussen Ajax en PSV weer iets kleiner wordt, in punten welles waar. PSV gaat het niet meer weggeven denk ik, te veel kwaliteit in tegenstelling tot Ajax.
De Boer heeft al gezegd dat het seizoen mislukt zou zijn zonder prijs (dat was voor de 2e wedstrijd tegen Dnjepr) en hij schijnt intern aangegeven te hebben dat er 2-3 ervaren spelers bij moeten komen voor volgend seizoen.Aghanim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:41:
En dat rechtvaardigt voor de Boer straks weer om te zeggen dat het niet best was, maar qua resultaat er een stijgende lijn in zit
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Ik kijk sinds december ook niet meer. Ga nog wel zo'n 6x per jaar naar een thuiswedstrijd maar op TV ga ik er niet meer voor zitten. Voelt wel een beetje slecht om niet meer naar je club te kijken, maar het is echt zo waardeloos wat er te zien is. Geen spanning, sensatie of uitgespeelde kansen. Alleen maar breed en terug.PCSO schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:53:
[...]
Exact de reden dat ik tegenwoordig niet langer dan een kwartiertje naar een competitiewedstrijd van Ajax kijk. Balletjes heen en weer, terug op de keeper, keeper moet het voetballend oplossen want anders krijgt hij straf. Vervolgens speelt de keeper een verdediger en of middenvelder aan die er niets mee kan en het balletje gaat weer terug.
Leuk dat ze hebben gewonnen en dat het verschil tussen Ajax en PSV weer iets kleiner wordt, in punten welles waar. PSV gaat het niet meer weggeven denk ik, te veel kwaliteit in tegenstelling tot Ajax.
Laten we het hopen. Al is het behoorlijk naïef want je wist in de winterstop al dat de kans op een mislukt seizoen heel groot zou zijn. Dus had je toen geen Sinkgraven moeten halen maar een ervaren speler. Al hebben ze misschien bewust gekozen om een verloren seizoen te accepteren. Dat vind ik ook niet gek na 4 kampioenschappen. Nu hopen dat er ook daadwerkelijk goede ervaren spelers bijkomen en niet van het kaliber Zimling of Atouba. En dat zal verdraaid lastig worden vanwege salaris. Blijft als optie alleen huren over maar dan kun je weer niet bouwen. Wat dat betreft is het een lastige situatie om in Nederland een fatsoenlijke speler aan je te binden. Met dank aan de UEFA.Railgunner schreef op zondag 22 maart 2015 @ 18:54:
De Boer heeft al gezegd dat het seizoen mislukt zou zijn zonder prijs (dat was voor de 2e wedstrijd tegen Dnjepr) en hij schijnt intern aangegeven te hebben dat er 2-3 ervaren spelers bij moeten komen voor volgend seizoen.
Maar gaan ervaren spelers je beter laten voetballen? Ervaring kan voorkomen dat je op momenten zoals donderdag overeind blijft maar ik denk dat het per definitie beter veldspel oplevert.
Ps
Ja, spelers als Rijkaard of v Bronckhorst bij Feyenoord destijds wel maar dat is gewoon een kwestie van kwaliteit.
Ps
Ja, spelers als Rijkaard of v Bronckhorst bij Feyenoord destijds wel maar dat is gewoon een kwestie van kwaliteit.
[ Voor 24% gewijzigd door D-e-n op 22-03-2015 19:24 ]
Is toch gewoon beleid van Ajax? Ze hebben geld zat volgens mij maar ze geven het niet uit of ze geven het aan de verkeerde dingen.Aghanim schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:09:
[...]
Wat dat betreft is het een lastige situatie om in Nederland een fatsoenlijke speler aan je te binden. Met dank aan de UEFA.
Volle bak trouwens in de Arena zie ik.. Nog even en in Arnhem zitten meer mensen
Verder erg genoten Feyenoord. Wat een passie onder de spelers en de fans. Daar kan echt geen club tegen op. Prachtige wedstrijd en mooi resultaat. Tof voor Achahbar dat hij in zo'n wedstrijd mag uitblinken.
Vanavond wellicht ook maar is kijken hoe Barcelona gehakt maakt van die mooiboys uit Madrid.
Verder erg genoten Feyenoord. Wat een passie onder de spelers en de fans. Daar kan echt geen club tegen op. Prachtige wedstrijd en mooi resultaat. Tof voor Achahbar dat hij in zo'n wedstrijd mag uitblinken.
Vanavond wellicht ook maar is kijken hoe Barcelona gehakt maakt van die mooiboys uit Madrid.
Spelers kopen is 1 ding, maar de echte top spelers willen ook een flink salaris.Afvalzak schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:23:
[...]
Is toch gewoon beleid van Ajax? Ze hebben geld zat volgens mij maar ze geven het niet uit of ze geven het aan de verkeerde dingen.
En voor je het weet draai je een jaarlijks verlies.
Dan is dat geld snel weg.
1mln vangen bij Ajax of 2mln vangen bij een subtopper die soms Europees speelt in een top competitie?
Zeker, prima, maar dan ook niet moeilijk doen als ze weer van de mat worden gespeeld op Europees niveauDeadsy schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:44:
[...]
Spelers kopen is 1 ding, maar de echte top spelers willen ook een flink salaris.
En voor je het weet draai je een jaarlijks verlies.
Dan is dat geld snel weg.
1mln vangen bij Ajax of 2mln vangen bij een subtopper die soms Europees speelt in een top competitie?
Denk niet dat een ervaren speler gelijk het spel zal doen verbeteren, het lijkt wel alsof elke creatieve speler er geen zin in heeft of dat Frank dat er gelijk uit probeert te halen zodat ze beter in het Ajax spel passen. (Better safe than sorry(?)) ik heb de wedstrijd van vanmiddag na een half uur uitgezet (maar ik ben dan ook niet voor Ajax) maar als zelfs sommige Ajacieden dat doen, zit er toch iets niet goed.
Ook de grote legen plekken in het stadion, ik zou me kapot schamen.
Ben ik echt de enige die het schaakvoetbal wel redelijk vind.
ja niet spectaculair. Maar wel veelal alle controle. Ado heeft geen kans gehad. En Ado had gewoon met 10 man moeten staan (2x geel) na 30 minuten.
*knip* dat soort opmerking zijn alleen maar flamebaits
Overigens als je kijkt naar de wedstijd PSV ajax en Feyenoord PSV zag je dat PSV last had van het (vroegere) Ajax syndroom. Wanneer een wedstrijd hard (soms te) wordt dan kunnen ze daar niet goed onderuit voetballen en/of mee om gaan.
ja niet spectaculair. Maar wel veelal alle controle. Ado heeft geen kans gehad. En Ado had gewoon met 10 man moeten staan (2x geel) na 30 minuten.
*knip* dat soort opmerking zijn alleen maar flamebaits
Overigens als je kijkt naar de wedstijd PSV ajax en Feyenoord PSV zag je dat PSV last had van het (vroegere) Ajax syndroom. Wanneer een wedstrijd hard (soms te) wordt dan kunnen ze daar niet goed onderuit voetballen en/of mee om gaan.
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 20:52 ]
Balbezit en controle zijn de favoriete woorden van de Boer. Alleen daar koop je niks voor. Ajax heeft altijd veel balbezit en over het algemeen alle controle. Wat er namelijk gebeurt is dat Ajax op eigen helft en het middenveld balletjes rond tikt. Een keer naar voren, dan naar links, weer terug, naar de keeper, achterin 3x rond en weer naar voren. Net zo lang totdat ze een gaatje vinden. Maar de spelers voorin bewegen amper of worden door te veel spelers verdedigd, want de tegenstander graaft zich altijd in rond het 16m gebied. En dus tikt Ajax een beetje rond, op zoek naar dat gaatje wat niet komt. De tegenstander vindt het best want zo lang je niet aanvalt kun je ook niet scoren (zou Johan zeggen). Kijk maar eens hoe vaak een speler als Andersen een mooie rush/acties heeft en zodra deze in de positie komt om te schieten, de bal teruglegt. Blijkbaar wil De Boer niet dat er van afstand geschoten wordt en moet alles uitgespeeld worden.Kevinp schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:32:
Ben ik echt de enige die het schaakvoetbal wel redelijk vind.
Dus krijg je 75% balbezit met 1 schot op goal en win je nooit eens met 5-0.
Behalve Achabar toch 2 hoogtepunten die genoemd moeten worden:
Karsdorp is echt een afgrijselijke goede speler, Oranje klant in wording. Hopelijk kunnen we hem houden. 1 (flinke) fout tijdens de wedstrijd toen hij onder de bal doorging, maar verder wederom erg goed. Wellicht zelfs iemand die gewoon op Clasie zijn plek kan gaan staan?
Tweede hoogtepunt is toch Fox. Ik zeik vaak op ze, zeker technisch hebben ze zaken vaak niet op orde. Ze hebben deze wedstrijd vanmiddag echter echt heel mooi in beeld gebracht. Veel camera's, maar ook op punten waar je ze 123 niet verwacht. Mooi staaltje werk.
Karsdorp is echt een afgrijselijke goede speler, Oranje klant in wording. Hopelijk kunnen we hem houden. 1 (flinke) fout tijdens de wedstrijd toen hij onder de bal doorging, maar verder wederom erg goed. Wellicht zelfs iemand die gewoon op Clasie zijn plek kan gaan staan?
Tweede hoogtepunt is toch Fox. Ik zeik vaak op ze, zeker technisch hebben ze zaken vaak niet op orde. Ze hebben deze wedstrijd vanmiddag echter echt heel mooi in beeld gebracht. Veel camera's, maar ook op punten waar je ze 123 niet verwacht. Mooi staaltje werk.
We hebben erg veel talent in Nederland, maar ze breken te weinig door. ( recent nog een aantal keer EU kampioen met de jeugd ).PWM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:55:
Behalve Achabar toch 2 hoogtepunten die genoemd moeten worden:
Vele te vroeg naar het buitenland. Andere komen er gewoon niet. Vaak één seizoen goed, daarna is het minder en komen ze er op een of andere manier niet overeen.
@pwm
Ik vind sowieso dat we niet speciaal naar een vervanger voor Clasie moeten zoeken. Twee controleurs is in de eredivisie ook vaak veel teveel van het goede.
Ik vind sowieso dat we niet speciaal naar een vervanger voor Clasie moeten zoeken. Twee controleurs is in de eredivisie ook vaak veel teveel van het goede.
De Boer moet gewoon ophouden met experimenteren en het elftal een paar wedstrijden in de sterke opstelling laten.
Schöne komt niet op z'n oude niveau, Andersen op de flank werkt niet, Sigthorsson in de spits werkt niet, Serero als CDM werkt niet.
Please weg met al die onzin en over 2 weken gewoon Bazoer als CDM, Klaassen als 10 en Serero als valse 10. Laat de backs de zijkanten maar overbruggen, dat doen ze toch al constant. Fischer links, El Ghazi rechts en Milik in de spits. En please Viergever als LB i.p.v. Boilesen!
Op deze manier heb je gewoon voor elke positie iemand op de bank (backs/verdedigers zat, Riedewald voor CDM, Andersen voor 10, Schöne voor de valse 10, Kishna voor de flanken en Sigi voor de spits) en als ze een paar weken zo spelen moet het m.i. Vanzelf goedkomen.
Schöne komt niet op z'n oude niveau, Andersen op de flank werkt niet, Sigthorsson in de spits werkt niet, Serero als CDM werkt niet.
Please weg met al die onzin en over 2 weken gewoon Bazoer als CDM, Klaassen als 10 en Serero als valse 10. Laat de backs de zijkanten maar overbruggen, dat doen ze toch al constant. Fischer links, El Ghazi rechts en Milik in de spits. En please Viergever als LB i.p.v. Boilesen!
Op deze manier heb je gewoon voor elke positie iemand op de bank (backs/verdedigers zat, Riedewald voor CDM, Andersen voor 10, Schöne voor de valse 10, Kishna voor de flanken en Sigi voor de spits) en als ze een paar weken zo spelen moet het m.i. Vanzelf goedkomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 22-03-2015 23:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015