Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ajax verdient niets zo slap spelen ze

Bazoer laat wel zien dat hij nog maar een talent is bij die tegengoal. Hij legt nog net niet de rode loper neer.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Komt spuit11 ook weer aanwaaienHarribo schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:06:
Terecht eigenlijk
Ajax verdient niets zo slap spelen ze

Maar goed, als je Boilissen zo lang laat staan roep je dit over je zelf af. Onbegrijpelijk dat hij überhaupt deel uit maakt van het elftal. Er zal in de jeugd toch wel wat beters lopen? Grrrr...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
En nog aanvoerder ook, onbegrijpelijk...Han schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:08:
[...]
Komt spuit11 ook weer aanwaaien
Maar goed, als je Boilissen zo lang laat staan roep je dit over je zelf af. Onbegrijpelijk dat hij überhaupt deel uit maakt van het elftal. Er zal in de jeugd toch wel wat beters lopen? Grrrr...
Ik wist niet dat er een regel is op welke gezette tijden je mag reageren
Zou ik ook doen!Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:
En nu gaan we denk ik het kampioenschap tijdrekken krijgen.
Check z'n posthistory, als Groningen er wederom niks van bakt is hij in geen velden of wegen te bekennen, maar owee als Ajax slecht speelt, dan is ie er als de kippen bij. ToppertjeFleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:
Ik wist niet dat er een regel is op welke gezette tijden je mag reageren
Zoals van Veltman en Serero die een halve minuut de tijd nemen voor een vrije trap nabij de middenlijn...Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik zit hier in het stadion en je wilt niet weten wat er geroepen wordt. Mensen winden zich enorm op maar je weet gewoon dat ze tijd gaan rekken. Zou ik ook doen.Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:09:
Ook de ervaren speler (van rhijn) gaf vrije doortocht. Bazoer lijkt op te zijn, die sjokt al rond sinds het begin van de verlengingph4ge schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:08:
Hopelijk gaat Ajax nu eens gewoon voetballen, want het was al een klein wonder dat ze met deze instelling überhaupt scoorde.
Bazoer laat wel zien dat hij nog maar een talent is bij die tegengoal. Hij legt nog net niet de rode loper neer.
Neh, die twee zijn gewoon zo traagargro schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:11:
[...]
Zoals van Veltman en Serero die een halve minuut de tijd nemen voor een vrije trap nabij de middenlijn...
Niet in de reguliere speeltijd. Maar in de verlenging moet die wel afgeschaft worden vind ik.Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:11:
Misschien had Wenger toch een punt met zijn uitdoelpunten.
Ajax moet eerst maar eens de 2-1 maken, dan pas worden de uitdoelpunten een issue. Je kunt overigens niet ontkennen dat Djnepr in dit geval ca. 30% meer tijd heeft voor een gewichtig doelpunt.Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:11:
Misschien had Wenger toch een punt met zijn uitdoelpunten.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik zou eerder andersom denken. Nu kun je in de 90min. eigenlijk niet vrijuit aanvallen vanwege de dreiging van een tegengoalFleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:13:
[...]
Niet in de reguliere speeltijd. Maar in de verlenging moet die wel afgeschaft worden vind ik.
Aangezien er alleen een verlenging kan zijn in de 2e wedstrijd zou het inderdaad afgeschaft mogen worden voor de verlenging en zou een verlenging gewoon met 0-0 moeten beginnen.Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:13:
[...]
Niet in de reguliere speeltijd. Maar in de verlenging moet die wel afgeschaft worden vind ik.
Fock, aan hem dacht ik net nog.PWM schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:16:
Heb nog geen 1 fatsoenlijke aanval gezien van Ajax, zelfs bij de goal kwam hij uit het niets. Gaat het niet meer worden. Ze missen Peter van Vossen
Ik denk dat beide Ajax en Feyenoord hem missen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
Nope, dat is inderdaad vreemd en weer een of andere kronkel van de Boer.ph4ge schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:23:
Staat Milik nou als buitenspeler in het veld? Dat is toch ook vreemd of ligt dat aan mij?
Kansen? Ben er pas in de 50ste minuut echt voor gaan zitten, maar heb geen kansen gezien.Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:24:
Ajax heeft het aan zichzelf te danken, het niet afmaken van kansen en slap spel.
Ja, maar dat doen ze al langer dus daar moeten we niet van op kijken.Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:24:
Ajax heeft het aan zichzelf te danken, het niet afmaken van kansen en slap spel.
Een Ajax dat in vorm was (wat ze dit seizoen bijna nooit zijn) had in deze EL echt wel ver kunnen komen.
Nu maar hopen dat volgend seizoen beter word.
Ik zie geen belangrijke spelers deze zomer vertrekken dus dan hoop ik dat we er alleen maar sterker op worden.
Of de Engelse clubs moeten alvast hun geld uit gaan geven.
@Ph4age
Niet als echte buitenspeler, hij loopt meer rond als schaduw spits.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 19-03-2015 23:27 ]
Toch iets beter kijken dan. T waren er niet veel, maar toch.PWM schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:26:
[...]
Kansen? Ben er pas in de 50ste minuut echt voor gaan zitten, maar heb geen kansen gezien.
Overigens heeft vd Hoorn nu al meer ballen geraakt dan Siggie
[ Voor 45% gewijzigd door ph4ge op 19-03-2015 23:28 ]
Misschien vd Hoorn omturnen naar spits? Want hij doet het echt niet slecht.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Die deed ook altijd extreem aan tijdrekken. Zo liet hij zich van het veld dragen en toen hij van het veld was sprong hij op en wilde er weer in. En toen kreeg hij een kaart
Wen er maar aan, zolang alle buitenlandse ploegen maar lekker schulden kunnen hebben en er in Nederland een club failliet bij een tonnetje schuld zal dit alleen maar erger worden.ph4ge schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:35:
Ongelooflijk dat we er als Nederland weer uit liggen.
Echt vernederend om van zo'n ploeg te winnen dat echt betonvoetbal speelt. Ze kunnen geeneens voetballen die gasten. Gaat nog heel lang duren voordat een NL ploeg ooit nog eens een Europese prijs gaat pakken. PSV had in 2005 de CL finale in Istanbul kunnen bereiken maar daar is ook alles mee gezegd.
Was gewoon een test om te kijken of ze last hebben van een evenwichtsstoornis.toolkist schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:39:
En vd hoorn laat zich nog provoceren en geeft een duwtje waardoor ie rood krijgt. Hoek em dan neer als je je toch laat gaan
De beste man maakt zich gewoon zorgen om hun.
Misunderstood vd Hoorn
Geel toch? Kaart kwam uit de borstzak. Maar goed, die keeper mag ook geschorst worden voor zijn reactie en theater daarna. Misselijk makend...toolkist schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:39:
En vd hoorn laat zich nog provoceren en geeft een duwtje waardoor ie rood krijgt. Hoek em dan neer als je je toch laat gaan

Maar Ajax ligt eruit en wij gaan door na 2 overwinningen tegen Besiktas

⏩ PVOutput☀️
Welkom in dit topic. Al die stoere mannetjes hier altijd met hun praatjes wanneer Ajax verloren heeftbotech schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:42:
Ik weet nog dat bij de loting iedereen hier Brugge wou als tegenstander voor Ajax, het "zwakke broertje" in de Europa League![]()
![]()
Maar Ajax ligt eruit en wij gaan door na 2 overwinningen tegen Besiktas

Zoals Cruijff zei: "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
Laten we dat dan eens gaan doen.
⏩ PVOutput☀️
Er is anders geen speld tussen te krijgen.. Ajax ligt er uit tegen een Oostblok ploeg en Brugge is door tegen een best gerenommeerde tegenstander. Gewoon knap van Brugge, niets meer, niet minder...Aghanim schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:46:
Welkom in dit topic. Al die stoere mannetjes hier altijd met hun praatjes wanneer Ajax verloren heeft
Dat hebben ze vandaag toch ook gedaanQuad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:48:
Verdedigen kunnen ze toch niet, dus waarom niet 10 aanvallers / middenvelders?
Zoals Cruijff zei: "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
Laten we dat dan eens gaan doen.
- Kans creeren lukt niet. (90% van de doelpunten zijn min of meer geluk en nooit iets uitgespeeld)
- Tikkie takkie tot in den treure om daarna de bal te verliezen bij voordat iemand iets kan doen
- Middenvelders zonder kracht/body/lengte die behendig moeten zijn maar amper een pass kunnen geven
- Lading spitsen die amper een bal kunnen raken wanneer het nodig is. Tegen Dordrecht kan iedereen wel scoren...
- Afvallende bal is 99% voor de tegenstander
- Spelers lopen erbij alsof ze vedette's zijn (met name de de gehele flanken)
- Alle wedstrijden lijken meer jogging wedstrijden dan vechten voor elke meter
* wontcachme mist spelers als Litmanen, Bergkamp, Kluivert, Davids, Gronkyear.....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Maar 1x, en dat is te weinig. Eerste wedstrijd verloren.
⏩ PVOutput☀️
Nu moeten we Johan even vragen hoe hij het bedoelde.Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:50:
[...]
Maar 1x, en dat is te weinig. Eerste wedstrijd verloren.
Hij zal waarschijnlijk zeggen: Wat denk jij nou?
Dynamo Kiev
Fiorentina
Club Brugge
Wolfsburg
Sevilla
Zenit St. Petersburg
Dnjepr Dnjepropetrovsk
2 x Italie
2 x Oekraine
1 x Belgie
1 x Duitsland
1 x Spanje
1x R.
Geen Engeland, geen Frankrijk en geen dominantie van Spaanse of Duitse ploegen. Italie weer terug. Oekraine begint toch wel een constante te worden met Sjachtar als meest recente winnaar.
Het is maar het eerste jaar, maar hopelijk doet het geldschieters nog een beetje nadenken voordat ze alles in Premier League ploegen investeren.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Here's to you Nicola and Bart
Sky heeft allang gezorgd voor jaarlijks honderden miljoen voor elke PL-ploeg. Wensdenken.EektheMan schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:10:
Napoli
Dynamo Kiev
Fiorentina
Club Brugge
Wolfsburg
Sevilla
Zenit St. Petersburg
Dnjepr Dnjepropetrovsk
2 x Italie
2 x Oekraine
1 x Belgie
1 x Duitsland
1 x Spanje
1x R.
Geen Engeland, geen Frankrijk en geen dominantie van Spaanse of Duitse ploegen. Italie weer terug. Oekraine begint toch wel een constante te worden met Sjachtar als meest recente winnaar.
Het is maar het eerste jaar, maar hopelijk doet het geldschieters nog een beetje nadenken voordat ze alles in Premier League ploegen investeren.
Europa leaque speel je niet voor het geld, daarvoor hoef je het niet te doen.EektheMan schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:10:
Napoli
Dynamo Kiev
Fiorentina
Club Brugge
Wolfsburg
Sevilla
Zenit St. Petersburg
Dnjepr Dnjepropetrovsk
2 x Italie
2 x Oekraine
1 x Belgie
1 x Duitsland
1 x Spanje
1x R.
Dat italiaanse ploegen EL spelen geeft juist aan dat ze tekort doen voor de CL, Oekraïne net zo.
Verwijderd
Ajax moet zich schamen dat het niet van Djnepr kon winnen. Ja, 2-1 hier. Maar dat eigenlijk nog 2-2 moeten zijn ook met dat ten onrechte afgekeurde doelpunt van die gasten van Djnepr.EektheMan schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:10:
Napoli
Dynamo Kiev
Fiorentina
Club Brugge
Wolfsburg
Sevilla
Zenit St. Petersburg
Dnjepr Dnjepropetrovsk
2 x Italie
2 x Oekraine
1 x Belgie
1 x Duitsland
1 x Spanje
1x R.
De winterstop lijkt de Engelse clubs een beetje op te breken.EektheMan schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:10:
Wordt een makkelijk WK dan in Qatar.Friespeuk schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:49:
[...]
De winterstop lijkt de Engelse clubs een beetje op te breken.
Ik denk dat Nederlanders vinden dat hun clubs, ondanks het feit dat ze qua geld niet tegen de grote competities op kunnen, onder het niveau presteren dat gehaald zou kunnen worden. En ik denk dat dat ook zo is.
Ter vergelijk: de begroting van Club Brugge is nog niet de helft van die van Ajax en zij verslaan Besiktas. Datzelfde Besiktas waar Feyenoord kansloos tegen was. En ook de begroting van Feyenoord is volgens mij nog iets groter dan die van Brugge dacht ik.
En Finidi, Kanu, Rijkaard, Overmars, De Boer(tjes), etcwontcachme schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:49:
* wontcachme mist spelers als Litmanen, Bergkamp, Kluivert, Davids, Gronkyear.....

Zo goed als dat team in de jaren '90 zal Ajax nooit meer worden vrees ik. Spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Sinkgraven en Milik hebben wel veel potentie maar het is maar de vraag of die over 3 à 4 jaar allemaal nog voor Ajax spelen. Rest van de selectie is eigenlijk te wisselvallig en eigenlijk ook te middelmatig. Nou ja, Schöne is wel veel van waarde voor Ajax maar die is al flink wat ouder en is de laatste tijd ook wat uit vorm.
Hij werd niet eens opgesteld?Mr_Size schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:22:
[...]
En Finidi, Kanu, Rijkaard, Overmars, De Boer(tjes), etc
Zo goed als dat team in de jaren '90 zal Ajax nooit meer worden vrees ik. Spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Sinkgraven en Milik hebben wel veel potentie maar het is maar de vraag of die over 3 à 4 jaar allemaal nog voor Ajax spelen. Rest van de selectie is eigenlijk te wisselvallig en eigenlijk ook te middelmatig. Nou ja, Schöne is wel veel van waarde voor Ajax maar die is al flink wat ouder en is de laatste tijd ook wat uit vorm.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik ben het op zich met je eens maar het is echt niet makkelijk voetballen tegen zo'n ploeg. Zij speelden tot aan de goal van Ajax continu met zijn allen op hun eigen helft. Ajax had erg veel moeite om de vrije man te vinden omdat Milik, Klaassen, Sinkgraven en de buitenspelers continu 2 man om zich heen hadden. Dan kun je zeggen dat het spel breed gemaakt moet worden en dat er meer vrijgelopen moet worden, maar op een bepaald moment raak je vermoeid omdat dit heel veel energie kost. Ajax kwam continu in duels terecht hierdoor en die worden, mede vanwege fysiek, vaak verloren.Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 00:58:
Ajax moet zich schamen dat het niet van Djnepr kon winnen. Ja, 2-1 hier. Maar dat eigenlijk nog 2-2 moeten zijn ook met dat ten onrechte afgekeurde doelpunt van die gasten van Djnepr.
Wat mij dan wel irriteert is dat de momenten waarop er wel ruimte is of een vrije man aangespeeld kan worden op een moment waarop het lijkt dat er een kans uit kan komen, het niet gebeurt. Dan is het weer 'tikkie terug' en loop je vervolgens weer tegen de muur van spelers aan.
Had Ajax in het eerste duel een beter resultaat geboekt dan had Dnipro ook meer aanvallend moeten spelen en dan was er ook meer ruimte geweest om aan te vallen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Cillesen, Veltman en Sinkgraven stonden goed te spelen, maar de rest was onzichtbaar of duidelijk (nog) niet toe aan een hoger niveau dan Willem II of Dordrecht. (denk dan met name aan spelers die veel in het spel waren maar aan alle kanten tekort schieten zoals Klaassen, Boilesen en Kishna)
Wat zegt dit over onze andere topploegen zoals Feyenoord en PSV?
alles kan off-topic
Om het in perspectief te plaatsenAnkona schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:04:
Bijzonder hoe Ajax met zo'n onervaren veredeld jeugdteam tweede kan staan in NL.
Cillesen, Veltman en Sinkgraven stonden goed te spelen, maar de rest was onzichtbaar of duidelijk (nog) niet toe aan een hoger niveau dan Willem II of Dordrecht. (denk dan met name aan spelers die veel in het spel waren maar aan alle kanten tekort schieten zoals Klaassen, Boilesen en Kishna)

Wat heeft Ajax toch zo'n jong elftal, ongelofelijk!
PSV doet dit niet en staat eerste, Fey wel en staat nog achter Ajax?Ankona schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:04:
Dan zijn ze nog erg jeugdig en onervaren voor hun leeftijd.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:06:
[...]
Om het in perspectief te plaatsen
[afbeelding]
alles kan off-topic
Oftewel PSV heeft ook een heel jong elftal, je kan ook rustig reagerenNapo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:06:
[...]
Om het in perspectief te plaatsen
[afbeelding]
PSV heeft echter meer kwaliteit, Depay, Guardado, Wijnaldum en De Jong bijvoorbeeld. Ajax minder.
Correct, ware het niet dat er een lofzang in dit topic rondzweeft over de geweldige jeugdigheid van Ajax en dat het knap is dat ze zo presteren terwijl andere teams niet veel onder doen voor de jeugdigheid van hun selectie.Vos schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:08:
[...]
Oftewel PSV heeft ook een heel jong elftal, je kan ook rustig reageren.
PSV heeft echter meer kwaliteit, Depay, Guardado, Wijnaldum en De Jong bijvoorbeeld. Ajax minder.
Af en toe mag er wel wat tegengas gegeven worden:)
Wat je effectief wil zeggen is dat op dit moment de balans tussen oud en jong beter is bij PSV dan bij Ajax
Dat is het gevolg van een jong elftal hebben, ervaring heb je op die leeftijd namelijk nog niet. Niet iedereen speelt zoals Wijnaldum 200+ eredivisiewedstrijd op 24-jarige leeftijd.Ankona schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:07:
[...]
Dan zijn ze nog erg jeugdig en onervaren voor hun leeftijd.
Je kan niet en een jeugdig elftal hebben en ervaren spelers hebben. Wellicht wel spelers met meer ervaring op hun leeftijd maar die zijn er niet in overvloed.
[ Voor 4% gewijzigd door Napo op 20-03-2015 09:13 ]
Dat is nou net mijn punt. Ajax zakt als collectief volledig door het ijs door gebrek aan routine. Als je niet tegen degradatie kandidaten uit de nationale competitie speelt kom je er niet mee weg met zo'n naïef team.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:12:
[...]
Dat is het gevolg van een jong elftal hebben, ervaring heb je op die leeftijd namelijk nog niet. Niet iedereen speelt zoals Wijnaldum 200+ eredivisiewedstrijd op 24-jarige leeftijd.
Je kan niet en een jeugdig elftal hebben en ervaren spelers hebben. Wellicht wel spelers met meer ervaring op hun leeftijd maar die zijn er niet in overvloed.
alles kan off-topic
Ajax draait na de winterstop dan ook met horten en stoten. Hetzelfde overkomt Feyenoord ook telkens. Beiden zijn volstrekt onvoorspelbaar in welke vorm ze een bepaalde wedstrijd gaan spelen.Ankona schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:04:
Bijzonder hoe Ajax met zo'n onervaren veredeld jeugdteam tweede kan staan in NL.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Je kan van alles gaan zeggen, zoals dat de scheidsrechter een hond was (was hij ook), maar uiteindelijk blijft het feit dat Ajax zwak speelde en het niet verdiende om te winnen. Djnepr heeft het slim uitgespeeld en als ze een goede spits hadden had Ajax de verlenging niet gehaald.
In de zomer moet er echt wat worden gedaan aan de back posities, Boilesen kan al het hele seizoen niet meer en van Rhijn is toch ook zwaar onder de maat. Als het niet uit de jeugd kan dan maar kopen.
Ben ook blij dat Fischer komend weekend zijn rentree maakt want die Kishna is ook 90% van de tijd niet om aan te gluren.
Han schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:40:
[...]
Geel toch? Kaart kwam uit de borstzak. Maar goed, die keeper mag ook geschorst worden voor zijn reactie en theater daarna. Misselijk makend...
Denk rood
Had de TV al uit. Staat het voorval nog ergens?
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 20-03-2015 11:02 ]
Ben het nog niet tegengekomen, maar 't stelde echt helemaal niks voor. Keeper rent juichend naar spelers toe, roept ook iets richting vd Hoorn, die boos wordt en em een duwtje geeft->keeper valt om. Alles uiteraard recht voor de 5e man en/of grensrechter. Gewoon oer en oer dom van vd HoornPWM schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:00:
[...]
[afbeelding]
Denk rood
Had de TV al uit. Staat het voorval nog ergens?
Dnjepr mag mss technisch minder zijn., het is toch wel een goed georganiseerde ploeg waar niemand verzaakt en het maximale uit elk duel weten te halen.
Kan Ajax veeeel van leren
Zoals te zien is in het filmpje vergat hij na de duw eerst te vallentoolkist schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:11:
[...]
Ben het nog niet tegengekomen, maar 't stelde echt helemaal niks voor. Keeper rent juichend naar spelers toe, roept ook iets richting vd Hoorn, die boos wordt en em een duwtje geeft->keeper valt om. Alles uiteraard recht voor de 5e man en/of grensrechter. Gewoon oer en oer dom van vd Hoorn

En van de Hoorn vergat even dat hij van andere spelers af hoort te blijvenDersan schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Zoals te zien is in het filmpje vergat hij na de duw eerst te vallen

... maar als scheidsrechter zou ik ook zonder die 'spectaculaire val' rood getrokken hebben hoor.
Club Brugge (30m) moet je eerder vergelijken met Feyenoord (40m) - het equivalent van Ajax (65m) in België is Anderlecht (40m) en die waren al gewipt. De Nederlandse budgetten zijn inderdaad (ongeveer) 33% hoger, maar Nederland is dan ook (ongeveer) 33% groter als België. (Die budgetten zijn niet actueel, maar ze geven een indicatie).D-e-n schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 07:56:
@yellowonline
Ik denk dat Nederlanders vinden dat hun clubs, ondanks het feit dat ze qua geld niet tegen de grote competities op kunnen, onder het niveau presteren dat gehaald zou kunnen worden. En ik denk dat dat ook zo is.
Ter vergelijk: de begroting van Club Brugge is nog niet de helft van die van Ajax en zij verslaan Besiktas. Datzelfde Besiktas waar Feyenoord kansloos tegen was. En ook de begroting van Feyenoord is volgens mij nog iets groter dan die van Brugge dacht ik.
[ Voor 62% gewijzigd door YellowOnline op 20-03-2015 11:17 ]
Klopt. Maar als je net na een wedstrijd vol adrenaline en teleurstelling zit en er vervolgens een speler van de tegenpartij gaat lopen provoceren, kan ik mij voorstellen dat je een duwtje geeft. Niet dat ik het goedkeur, maar ach...het is niet alsof hij een klap uitdeelt of neus aan neus gaat staan.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:12:
[...]
En van de Hoorn vergat even dat hij van andere spelers af hoort te blijven
[ Voor 7% gewijzigd door Dersan op 20-03-2015 11:16 ]
Schei toch uit man, voor dit soort clowns zouden ze juist rood moeten trekken. Het wordt echt steeds diep triester al die schwalbes en stervende zwanen op het veld.Napo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 11:12:
[...]
En van de Hoorn vergat even dat hij van andere spelers af hoort te blijven
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015