[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.190 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Quad schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:47:
Is een debat, discussiëren over stellingen en standpunten. Het kan zo zijn dat Blatter bang is om in een 3vs1 situatie te komen.

Wat het zou zijn zullen we denk ik nooit te weten komen.
Ik ben zo bang dat hij herkozen word en dat er geen bewijzen of andere leuke verhalen naar voren komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Wat was Messi weer eens weergaloos vanavond, zeer hoog niveau. Enige dat miste was een goal (of 2), maar dankzij een extreem goede Hart kwam dat er niet van. Was nooit enorm gecharmeerd van hem, maar hij heeft City behoed voor een grote nederlaag.

Messi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Was vanavond in het Iduna Park, Dortmund was kansloos en kreeg voetballes van Juventus helaas. Wat was die Tevez op dreef zeg. De BvB had niets in te brengen.

Vanavond naar de Arena, hopen dat het daar beter gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Morgen Ajax - Dnjep (of Dnipra...??)r, denk itt tot die paar overmoedige Ajacieden die ik spreek, dat ze het niet redden. Heb je die betonnen verdediging van de Ukrainers gezien, nou ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Sjah schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 01:05:
Morgen Ajax - Dnjep (of Dnipra...??)r, denk itt tot die paar overmoedige Ajacieden die ik spreek, dat ze het niet redden. Heb je die betonnen verdediging van de Ukrainers gezien, nou ik wel.
Njah Ajax kan i.i.g. bijna wekelijks oefenen op dat soort wedstrijden, want op een paar na spelen alle ED teams zo tegen Ajax :+ Zo vaak zie ik trouwens geen Oekraïense teams spelen.

Verwacht ook niet dat het vanavond wat wordt, maar je weet het nooit, zou wel leuk zijn weer eens een kwartfinale.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 19-03-2015 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:09

Barbas

Gallego!

Catorce schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:16:
Wat was Messi weer eens weergaloos vanavond, zeer hoog niveau. Enige dat miste was een goal (of 2), maar dankzij een extreem goede Hart kwam dat er niet van. Was nooit enorm gecharmeerd van hem, maar hij heeft City behoed voor een grote nederlaag.

Messi _/-\o_
Messi was inderdaad erg erg goed! Acties, overzicht, paasjes. Vond Neymar ook erg sterk spelen. Niet normaal hoeveel loopacties hij gemaakt heeft. Ook overzicht en niet egoistisch. Mooi om te zien :)
Quad schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:03:
Leuk initiatief is dat van het FiFa debat, maar Blatter wil niet meewerken, duidelijke zaak dus..
Had al niet anders verwacht. Het is normaal dat ze met z'n 3en tegen hem zullen gaan want ze strijden voor zijn plek. Maar Blatter is nooit transparant geweest. Best wel jammer. Eerlijk gezegd ben ik bang dat hij weer de verkiezingen wint. Teveel vriendjes en bescherming.

[ Voor 29% gewijzigd door Barbas op 19-03-2015 07:30 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Morgen een feestje in De Geusselt? Gun het NEC wel, maar natuurlijk wil ik de punten ook thuis houden.

Noordtribune is ~2000 plaatsen.
MVV stelt Noordtribune beschikbaar aan N.E.C. Nijmegen

MVV Maastricht stelt vrijdag 20 maart de gehele Noordtribune beschikbaar aan N.E.C. Nijmegen. De bezoekende club kan vrijdag in Maastricht kampioen worden van de Jupiler League en verwacht een groot aantal supporters mee te nemen naar, wellicht, de kampioenswedstrijd.

Supporters van N.E.C. kunnen zich wenden tot de Nijmeegse club om aanspraak te maken op de extra beschikbare kaarten. Zij dienen dan wél gebruik te maken van de verplichte buscombi. Alle kaartaanvragen uit Nijmegen en omgeving die de afgelopen dagen via de website van MVV zijn gedaan, worden geannuleerd. Uiteraard krijgt iedereen zijn geld tijdig teruggestort.

Seizoenkaarthouders van MVV Maastricht die een kaart op de Noordtribune hebben, mogen zich vrijdag melden bij de ingang van de Q-Parktribune. Zij krijgen op vertoon van hun seizoenkaart toegang tot de lange zijde.

MVV Maastricht rekent erop dat het een leuke en sportieve wedstrijd gaat worden.

Bron: MVV.nl

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:05

Niku

Alagaesii

wsLy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 07:32:
Morgen een feestje in De Geusselt? Gun het NEC wel, maar natuurlijk wil ik de punten ook thuis houden.

Noordtribune is ~2000 plaatsen.

[...]

MVV Maastricht rekent erop dat het een leuke en sportieve wedstrijd gaat worden.
Mooi van MVV natuurlijk, maar is het niet zo dat die plaatsen anders toch wel leeg zouden zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sjah schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 01:05:
Ik heb geen betonnen verdediging bij de Oekrainers gezien hoor... grootste probleem voor Ajax vanavond is de eigen verdediging m.i.... de kans dat Ajax een tegentreffer krijgt schat ik op zo'n 70%... en de kans dat Ajax er 3 scoort ongeacht de kwaliteit van de verdediging van de tegenstander schat ik niet zo heel hoog in... ik vrees dus toch voor een uitschakeling, maar niet dankzij de betonnen verdediging van de tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Nieuw uitshirt NL elftal gepresenteerd: http://www.vi.nl/nieuws/k...-elftal.htm?channel=phone

Vind het opnieuw een mooi shirt, hou van deze simpele stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ik verwacht vanavond een 3-1/3-0 overwinning van Ajax... Dnjepr mist drie basiskrachten en er wordt gespeelt op een fatsoenlijke grasmat. Voetballend zal Ajax het in ieder geval een stuk makkelijker krijgen. Het grootste gevaar ligt hem in de omschakeling, Dnjepr heeft vorige week laten zien daar erg sterk in te zijn. Maar als Ajax van start gaat zoals zij dat deden tegen Heerenveen afgelopen weekend dan heb ik er alle vertrouwen in. Voetballend stelt Dnjepr niet te veel voor en moeten ze het vooral van het fysieke aspect hebben. Ajax kan daar prima onderuit voetballen...

Maar goed, het blijft koffiedik kijken en het resultaat vanavond valt en staat vermoedelijk met het spel in het eerste half uur. Als Ajax in de eerste helft niet heeft weten te scoren gaat het lastig worden, maar ik verwacht het zelfde scenario als tegen Legia Warschau. De wedstrijd zal in ieder geval compleet anders zijn dan die wedstrijd van vorige week, waar het veld het combinatiespel onmogelijk maakte en in het voordeel was van Dnjepr. Vanavond zal het omgekeerd zijn en is de 0-1 achterstand absoluut te overbruggen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ze missen de coach ook. ;)
Dus alles zit mee om vanavond een goed resultaat neer te zetten, maar het zal wel lastig worden, zij hoeven niet en zullen dat ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

dutchgio schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:32:
Ze missen de coach ook. ;)
Dus alles zit mee om vanavond een goed resultaat neer te zetten, maar het zal wel lastig worden, zij hoeven niet en zullen dat ook niet doen.
Dat is waar ook, de trainer is ziek achtergebleven... Het feit dat ze niet hoeven kan ook nadelig zijn. Om een 1-0 voorsprong te verdedigen moet je van goeden huize komen. Niet veel ploegen zijn in staat om een wedstrijd zo te spelen. Ik acht Dnjepr niet in staat om 90 minuten de boel op slot te gooien. Wat ik wel verwacht zijn veel (harde) overtredingen van hun kant. We zullen zien...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Niku schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:08:
Nieuw uitshirt NL elftal gepresenteerd: http://www.vi.nl/nieuws/k...-elftal.htm?channel=phone

Vind het opnieuw een mooi shirt, hou van deze simpele stijl.
Die foto met v/d Wiel erin zorgt wel weer voor gigantisch veel afleiding.
Broekje is ontzettend lelijk, lijkt erop alsof de inkt in de printer op begint te raken en hij af en toe weigert te printen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:41
Ik vind het shirt erg mooi, broekje iets minder. Hoop dat het NL elftal in de toekomst bij Nike weg zal gaan, blijft toch vaak het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Broekje is inderdaad lelijk, was me nog niet zo opgevallen. Vind effen broeken sowieso mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het gaat er heet aan toe in het PEC stadion: http://www.vi.nl/nieuws/g...in-stadion-pec-zwolle.htm

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Wenger wil de uitdoelpunten regel laten aanpassen. Kan me eigenlijk niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Hoe denken jullie hierover? Het voorstel wat hij geeft (pas na verlenging uitdoelpunten regel) lijkt mij dan weer niks. Dan moet je de klus maar in 90 minuten klaren

http://www.nu.nl/voetbal/...bel-tellen-aanpassen.html

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Volens mij zegt hij dat op een persconferentie oid, het is niet dat hij het verzoek heeft ingediend om het aan te passen.
Komt gewoon omdat dat Arsenal nu al tot 2 keer toe daardoor de volgende ronde misloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Barbas schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:13:
Wenger wil de uitdoelpunten regel laten aanpassen. Kan me eigenlijk niet herinneren dat het ooit anders is geweest. Hoe denken jullie hierover? Het voorstel wat hij geeft (pas na verlenging uitdoelpunten regel) lijkt mij dan weer niks. Dan moet je de klus maar in 90 minuten klaren

Net zoals buitenspel is het ooit toegevoegd aan het spel ;)

Uiteindelijk moet je er gewoon voor zorgen dat je een doelpunt maakt in de uitwedstrijd of in je thuiswedstrijd de nul houdt.

Europees gezien is een 1-1 in een thuiswedstrijd een matige uitslag (0-0 is vele malen beter).
Snap zelf ook niet waarom een coach/speler blij is met een 0-0 in een uitwedstrijd. Ieder doelpunt dat de tegenstander dan in je thuiswedstrijd maakt telt zwaarder.

[ Voor 26% gewijzigd door Napo op 19-03-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Barbas schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:13:

Ben het daar wel mee eens. Sowieso moeten ze het afschaffen in de verlenging!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:32
Uitdoelpunten alleen bij een verlenging afschaffen.
Ik vind het een goede regel. Uitploegen hebben zo minder de neiging achterover te hangen, omdat uitdoelpunten dubbel kunnen tellen. Een mogelijk gevolg kan wel zijn dat je hetzelfde krijgt als wat Monaco deed.
Echter wat Monaco deed komt niet altijd voor: Barcalona. Dus daarom is de uitdoelpunten regel voor mij gegrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:23:
Ben het daar wel mee eens. Sowieso moeten ze het afschaffen in de verlenging!
Waarom? De thuisclub heeft het thuisvoordeel (publiek e.d.) in de verlenging en bij eventuele pingels. Als je de uitdoelpunten weghaalt, blijft het thuisvoordeel over.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
gambieter schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:46:
[...]

Waarom? De thuisclub heeft het thuisvoordeel (publiek e.d.) in de verlenging en bij eventuele pingels. Als je de uitdoelpunten weghaalt, blijft het thuisvoordeel over.
Omdat de uitspelende ploeg van de 2e wedstrijd in dat geval 120 minuten de tijd heeft om uitgoals te maken. Voor jouw argumenten valt overigens ook wel wat te zeggen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik vind dat Wenger wel een punt heeft.

Bij teveel ploegen heb ik het gevoel dat ze meer bang zijn om een uitdoelpunt te krijgen dan dat ze er zelf een willen maken.
Of dat wanneer ze uit spelen ze na de 0-1 ermee stoppen want ze hebben hun uitdoelpunt te pakken.

Misschien gewoon inderdaad de regel afschaffen en bij een gelijkspel na 2 wedstrijden een beslissings wedstrijd invoeren op neutral terrein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:15
Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:39:
Ik vind dat Wenger wel een punt heeft.

Bij teveel ploegen heb ik het gevoel dat ze meer bang zijn om een uitdoelpunt te krijgen dan dat ze er zelf een willen maken.
Of dat wanneer ze uit spelen ze na de 0-1 ermee stoppen want ze hebben hun uitdoelpunt te pakken.

Misschien gewoon inderdaad de regel afschaffen en bij een gelijkspel na 2 wedstrijden een beslissings wedstrijd invoeren op neutral terrein :)
Dat past nooit in het toch al overvolle schema. Bovendien zie ik daar meer kosten dan baten in hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Joster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:52:
Omdat de uitspelende ploeg van de 2e wedstrijd in dat geval 120 minuten de tijd heeft om uitgoals te maken. Voor jouw argumenten valt overigens ook wel wat te zeggen ja.
In het huidige systeem hebben thuis- en uitploeg voor- en nadelen, dat lijkt me terecht. Het gaat hoogstens over de balans, maar Wenger's voorstel maakt het alleen maar minder gebalanceerd :)

Een beslissingswedstrijd gaat inderdaad nooit in het programma passen. Ik vind de huidige regels zo slecht nog niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Joster schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Dat past nooit in het toch al overvolle schema. Bovendien zie ik daar meer kosten dan baten in hoor..
Dat is het ook, in Engeland is het toch ook zo in een van de beker toernooien. Bij een gelijkspel komt er een extra wedstrijd. En de ploegen in Engeland zitten daar ook nooit op te wachten.

Maar als de UEFA denkt er een extra cent aan te verdienen dan zullen ze het opeens heel erg interessant vinden.

@Gambieter
Het huidige systeem is ook zo slecht nog niet. Er zijn veel alternatieven maar deze hebben nog grotere nadelen.
Het grote nadeel aan het huidige systeem vind ik zelf dat de loting een zeer belangrijke rol heeft. Aangezien elke ploeg denk ik liever eerst uit speelt en daarna thuis.

[ Voor 21% gewijzigd door Deadsy op 19-03-2015 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Napo schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:02:
[...]

Die foto met v/d Wiel erin zorgt wel weer voor gigantisch veel afleiding.
Broekje is ontzettend lelijk, lijkt erop alsof de inkt in de printer op begint te raken en hij af en toe weigert te printen :+
Snap inderdaad niet dat ze lopende tattoo VdW gebruiken voor een promo van het nieuwe tenue...
Die gast is echt compleet de weg kwijt, over een tijdje heeft ie z'n hele hoofd ook getatoeëerd omdat er nergens anders meer plek is, let maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

Krukar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:33:
[...]

Snap inderdaad niet dat ze lopende tattoo VdW gebruiken voor een promo van het nieuwe tenue...
Die gast is echt compleet de weg kwijt, over een tijdje heeft ie z'n hele hoofd ook getatoeëerd omdat er nergens anders meer plek is, let maar op.
Omdat iemand wat tatoeages heeft is iemand compleet de weg kwijt.. man man.. blijf lekker in de jaren 50 hangen zeg..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
St@m schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:22:
[...]

Omdat iemand wat tatoeages heeft is iemand compleet de weg kwijt.. man man.. blijf lekker in de jaren 50 hangen zeg..
"Wat" tatoeages :X

Afbeeldingslocatie: https://40.media.tumblr.com/9d7ef3f2352b1b19308ef9647900f1fc/tumblr_nl5r24jqYT1u2nixfo1_500.png

Als je elke cm van je lichaam volzet met inkt spoor je m.i. niet helemaal, maar ieder z'n mening hé.

[ Voor 12% gewijzigd door Krukar op 19-03-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Krukar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:33:
[...]
Beetje overdreven :P Moet hij toch zelf weten, als hij dat mooi vind is dat toch prima. Hij doet het prima bij Paris. Rustige jongen in het veld die goed kan voetballen.

[ Voor 62% gewijzigd door Barbas op 19-03-2015 17:36 ]

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Krukar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:34:
[...]

"Wat" tatoeages :X

[afbeelding]

Als je elke cm van je lichaam volzet met inkt spoor je m.i. niet helemaal, maar ieder z'n mening hé.
Iemand moet lekker doen waar die zelf zin in heeft. Hij hoeft nooit meer van z'n leven te werken en kan zich dus zo vol laten kleuren als hij zelf wil. De tijd dat we iemand beoordeelden op het uiterlijk ligt toch al een tijdje terug dacht ik zo? Ik vind die tat in z'n nek ook geen porum, maar om dan maar te concluderen dat hij niet spoort of compleet de weg kwijt is vind ik wat kort door de bocht.

En nofi, maar door mensen met een mening als jij kunnen anderen (het gewone voetvolk) dus zichzelf niet zijn, en dat is jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 19-03-2015 17:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
St@m schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:44:
[...]

Iemand moet lekker doen waar die zelf zin in heeft. Hij hoeft nooit meer van z'n leven te werken en kan zich dus zo vol laten kleuren als hij zelf wil. De tijd dat we iemand beoordeelden op het uiterlijk ligt toch al een tijdje terug dacht ik zo? Ik vind die tat in z'n nek ook geen porum, maar om dan maar te concluderen dat hij niet spoort of compleet de weg kwijt is vind ik wat kort door de bocht.

En nofi, maar door mensen met een mening als jij kunnen anderen (het gewone voetvolk) dus zichzelf niet zijn, en dat is jammer.
Zeg toch ook niet dat hij dat niet mag doen? Als hij dat wil moet hij dat inderdaad lekker doen, ik vind alleen nog steeds dat je niet spoort als je dat doet :+

Je laatste zin strookt overigens enorm met wat je probeert te zeggen. Je moet volgens jou jezelf zijn, dat doe ik door mijn mening te geven, en dan veroordeel je dat omdat jouw mening anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Is er al wat bekend over de straf voor Feyenoord? Die uitspraak zou toch vandaag zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Krukar schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:49:
[...]

Zeg toch ook niet dat hij dat niet mag doen? Als hij dat wil moet hij dat inderdaad lekker doen, ik vind alleen nog steeds dat je niet spoort als je dat doet :+

Je laatste zin strookt overigens enorm met wat je probeert te zeggen. Je moet volgens jou jezelf zijn, dat doe ik door mijn mening te geven, en dan veroordeel je dat omdat jouw mening anders is.
Ik bedoel, stel jij bent ergens manager. En een type vd Wiel komt solliciteren. Dan neem je hem niet aan omdat je van te voren al hebt bedacht dat die persoon niet spoort / compleet de weg kwijt is. En zo zijn er helaas nog heel veel mensen die zo denken. Die beoordelen op uiterlijk, en niet op kwaliteiten.
Ik hoef ook geen sleeve te laten zetten. Kom ik niet meer aan de bak (of moet ik altijd lange mouwen dragen). En dat is jammer. Terwijl iedereen zal juichen als vd Wiel de winnende maakt in de EK finale en niemand het dan over z'n tats heeft.

Maar goed, dit is natuurlijk wel heel erg offtopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Han schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:10:
Is er al wat bekend over de straf voor Feyenoord? Die uitspraak zou toch vandaag zijn? :)
Nee, de zaak wordt vandaag behandeled. De uitspraak kan nog weken duren volgens dit artikel.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Gooooool, Dynamo Kiev! :*) Op Canvas te zien, in een vol stadion in Kiev itt vorige week. Kijken of ze weer afgebluft gaan worden in het vervolg zoals in de heenwedstrijd in helft 2.
Moskou met twee afgekeurde goals nog op 0-0 tegen Napoli. Een wedstrijd die bij voorbaat al gespeeld leek had toch nog spannend kunnen worden. Mertens nog met een mooie actie en afstandschot op de lat bijna 0-1 daarvoor.

In Kiev ondertussen bijna de 1-1 en even erna bijna 2-0 :9. En weer even later alsnog de 1-1 van Lukaku, lekker in de kruising gedraaid! }:|

Inmiddels 3-1, gevaarlijke stand voor Kiev. 1 goal voor Everton is nog steeds genoeg ... [note to self: opzoeken Dynamo Kiev - Atletico Madrid 1986 ;) ]

[ Voor 63% gewijzigd door apis29 op 19-03-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
Wat een ruststanden in de EL:

AS Roma - Fiorentina 0-3 (1-1)
Dinamo Kiev - Everton 3-1 (1-2)

Uitslagen van die vorige wedstrijden lijkt dus niet zo heel erg veel uit te maken, dat is goed nieuws voor Ajax!

Opstelling Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Viergever, Boilesen; Bazoer, Klaassen, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Kishna

Het middenveld wat ik momenteel het liefste ziet, Sinkgraven heeft toch wel wat meer diepgang dan Serero bijv. Ben benieuwd vanavond!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:47

StrongArmLance

Endless flow

#GarciaOut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zit het laatste stuk van Everton te kijken, en het niveau van Everton is droef, zeker verdedigend. De 5-1 is een beauty, maar de speler had nog wel de tijd gehad om een sigaretje te roken, zijn vrouw te verwennen en een plaspauze te doen en nog zou er geen verdediger gereageerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
'Onderdeel van hun spel ...' die loopt el ghazi toch echt zelf over de lijn.

Tegen de tijd van de 5-1 was het hele spel uitgerekt ja en gewoon los zand. Jammer nog van de 5-2 maar ja ... En wat de commentator al opmerkte in het begin van de wedstrijd en wat vorige week eigenlijk al goldt: ze hebben moeite met de vele positiewisselingen bij Kiev (die bovendien gewoon betere voetballers zijn). Commentator merkte ook nog terecht de verandering bij Veloso op qua werklust tov vorige seizoenen, dat was echt een luie zakkenvuller voorheen. Rebrov krijgt het goed op de rails 8) (nu nog een goede spits).

Zo, dat zijn al twee uitslagen tegen de voorspelling van onze Nostradamus. Fiorentina ipv Roma en Kiev ipv Everton ... (Fiorentina had ik snel de stand in de serie A bekeken te hebben ook niet verwacht maar dan hoor je van de recente onderlinge resultaten en is het ook weer niet zo verrassend).

[ Voor 102% gewijzigd door apis29 op 19-03-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Ajax is lekker bezig! 2 enorme mogelijkheden al gezien.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik volg het met een half oog, eerlijk is eerlijk, maar die blauwe zijn niet bang. De 0-1 is net zo dichtbij als de 1-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Gaat moeilijk worden voor Ajax... Ze komen er te weinig doorheen, slechts een paar keer gevaarlijk en dat is weinig. Dnjepr krijgt terecht het gevoel dat het van de goal af kan spelen waardoor ze eerder kunnen storen. Hun aanvallen zijn niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wow dat was toch wel vrij slecht van Dnjepr. Dat niemand van hun in dat gat gelopen is, nog geeneens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat Boilesen nog opgesteld wordt zeg.. :X

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jaaaaaaaaaa! Eindelijk! Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
1-0 :) Bazoer, met wat mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:04
Mooi verdedigd ;)
Maar hij telt, gun het Bazoer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker! Met de nodige mazzel, maar dat boeit niet!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben erg benieuwd nu. 1 doelpuntje tegen en je bent weg, maar verlenging is het ook niet. Kijken of men vol durft of toch gaat denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Dit doelpunt laat zien tegen wat voor slechte ploeg Ajax speelt (kinderlijk balverlies en keeper laat bal door die bijna recht op hem af komt). Hoe kan het overall nog 1-1 zijn 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 19-03-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Wel raar dat ze met zoveel mensen achterin blijven.

Wel mooi dat Bazoer zo snel reageerd en blijft doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:23:
Dit doelpunt laat zien tegen wat voor slechte ploeg Ajax speelt (kinderlijk balverlies en keeper laat bal door die bijna recht op hem af komt). Hoe kan het overall nog 1-1 zijn 8)7
Omdat ze met 11 man op hun eigen helft spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Club op 1-1, nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Vos

AFCA

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:23:
We weten toch allemaal dat Nederlands voetbal weinig voorstelt? :O

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Aghanim schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:25:
Omdat ze met 11 man op hun eigen helft spelen.
Valt mij juist reuze mee... had veel erger verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
Die keeper van besiktas heeft toch al wat rare acties op zijn naam staan hoor :') maar wel goed van club!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik zie die van Dnepr voetballen en ik weet dat Ajax veel beter kan. Het Nederlandse voetbal is echt wel beter dan deze ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:27:
Ik zie die van Dnepr voetballen en ik weet dat Ajax veel beter kan. Het Nederlandse voetbal is echt wel beter dan deze ploeg.
Waarom komen de landen uit Oost-Europa dan naderbij of zelfs voorbij ons?

Ik vind dat wij ze te vaak onderschatten.

Of je doelt enkel op deze ploeg, kan ook nog :P

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 19-03-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:29:
[...]

Waarom komen de landen uit Oost-Europa dan naderbij of zelfs voorbij?

Ik vind dat wij ze te vaak onderschatten.
Meer ervaring. Ze weten precies hoe je op dit podium moet voetballen.
De Nederlandse ploegen zijn vaak te jong en maken te domme fouten vanwege een gebregk aan de nodige ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Die scheids fluit echt alles tegen Ajax. Wat een kansloze vertoning is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat is Boilesen verschrikkelijk slecht, levert bijna alle ballen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pffffff.... dat ging op 10cm bijna mis. Een tegendoelpunt en je bent weg, zelfs al zou het 2-0 worden.

Maar inderdaad, wij hebben geen oliesjeik of maffiamannetje die er geld in pompt waardoor je een ploeg meerdere jaren bij elkaar kunt houden. Nederlandse ploegen staan elk jaar weer met nieuwe teams op het veld, met de gemiddelde leeftijd van 21 jaar. Goede ervaren spelers zijn gewoon niet te betalen door Nederlandse teams...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik ben bij Dnepr alleen onder de indruk van die Douglas en die spits kan ook wel aardig een bal vasthouden. De rest schatten ballen constant verkeerd in, laten ballen van de voet springen en passen zeer onzorgvuldig. Verdedigend doen ze niks bijzonders, maar Ajax voetbalt veel te vrijblijvend. Dnepr is een middenmotor in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:34:
Ik ben bij Dnepr alleen onder de indruk van die Douglas en die spits kan ook wel aardig een bal vasthouden. De rest schatten ballen constant verkeerd in, laten ballen van de voet springen en passen zeer onzorgvuldig. Verdedigend doen ze niks bijzonders, maar Ajax voetbalt veel te vrijblijvend. Dnepr is een middenmotor in de Eredivisie.
Knap van een middenmotor om zo ver in de EL te komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Ik hoop echt dat Bazoer zich blijft door ontwikkelen.
Wat een leuke speler voor die leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Pfft.. Het lijkt alsof er maar 1 speler kan voetballen de laatste weken, en dat is Bazoer. De rest doet niet zoveel heb ik het idee. (muv Milik)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Een beste wedstrijd speelt Bazoer zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:34:
Wat een onzin zeg... jaren lang gaan Nederlandse topploegen onderuit tegen ploegen uit het Oostblok. Daar zitten rijke mensen achter de clubs en elk jaar komen ze ver in de Europese competities. Dat alleen al geeft jouw ongelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Exocet schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:35:
[...]

Knap van een middenmotor om zo ver in de EL te komen!
Excelsior staat ook in halve finale van de beker ;) Loting kan je ver helpen, beetje inzet en mazzel erbij en je staat hier.

Bazoer is goede speler zeg, pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat doet de Boer nu zeg?! Hij zet er zomaar een spits bij. Ook bijzonder. Ik had eerder een middenvelder of verdediger verwacht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ik heb het toch alleen over deze ploeg. Wat zijn 'ploegen uit het oostblok'? Nogal een breed begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:37:
[...]

Excelsior staat ook in halve finale van de beker ;) Loting kan je ver helpen, beetje inzet en mazzel erbij en je staat hier.

Bazoer is goede speler zeg, pff.
Absoluut, maar de tijd dat Nederlandse ploegen met twee vingers in de neus wonnen in Europa is helaas voorbij. Nu weet ik ook dat Ajax niet in vorm is en beter kan, maar de tegenstander wordt imo te kort gedaan door sommigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:39:
Wat doet de Boer nu zeg?! Hij zet er zomaar een spits bij. Ook bijzonder. Ik had eerder een middenvelder of verdediger verwacht.
Hij schijnt net gevraagd te hebben of een tweede keeper mocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:39:
Aanvaller voor een aanvaller.. niet echt bijzonder. Het is niet dat Kishna nu echt de sterren van de hemel speelde. Met Sigi heb je fysiek meer power voorin.

[ Voor 15% gewijzigd door Han op 19-03-2015 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:40:
[...]

Aanvaller voor een aanvaller.. niet echt bijzonder.
Nouja.. Het is in de 78e minuut ipv 90+2 en zoals je zegt, aanvaller voor aanvaller, best gedurfd voor een de Boer in vorm.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vos schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:40:
[...]

Absoluut, maar de tijd dat Nederlandse ploegen met twee vingers in de neus wonnen in Europa is helaas voorbij. Nu weet ik ook dat Ajax niet in vorm is en beter kan, maar de tegenstander wordt imo te kort gedaan door sommigen.
Het probleem is denk ik deels dat niemand hier Dnjepr elke week ziet spelen.
Dus we weten niet of dit hun gebruikelijke niveau is of dat ze net als Ajax in een zeer zwakke periode zitten.

edit:
Dat wat Klaassen net deed is iets wat bij veel spelers van Ajax ontbreekt.
De meeste Ajax spelers doen het of niet of gaan net iets tever ermee.

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 19-03-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
1-2 club!!!! Club Brugge gaat door :D jaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Ajax maak nog snel 2-0 please. Dit wordt zo verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:47:
Doe Maar 2-0, of bedoel je 2-1 overall? ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

bottom line schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:43:
1-2 club!!!! Club Brugge gaat door :D jaaaa
Ik passeerde net aan een Turks café (ik woon in de Turkse buurt van Berlijn) waar ze massaal naar de match keken toen de eerste goal van Brugge viel. Aan het gezicht van die mannen te zien was het een slecht moment om me als Belg te outen :+

Ik heb normaal gezien een hekel aan Club (ben zelf Standard-man), maar internationaal supporter ik alle Belgische ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:47:
Hou het nu maar even dicht, belangrijker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:48:
[...]

Doe Maar 2-0, of bedoel je 2-1 overall? ;)
Had eerst 2-1 ja. Foutje :P

Club Brugge gaat blijkbaar door. Als Ajax niet doorgaat lopen die Belgen nog verder ;( :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Fleximex schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Had eerst 2-1 ja. Foutje :P

Club Brugge gaat blijkbaar door. Als Ajax niet doorgaat lopen die Belgen nog verder ;( :)F
:)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
YellowOnline schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:48:
[...]

Ik passeerde net aan een Turks café (ik woon in de Turkse buurt van Berlijn) waar ze massaal naar de match keken toen de eerste goal van Brugge viel. Aan het gezicht van die mannen te zien was het een slecht moment om me als Belg te outen :+

Ik heb normaal gezien een hekel aan Club (ben zelf Standard-man), maar internationaal supporter ik alle Belgische ploegen.
Ben meer voor Anderlecht maar dit vindt ik wel goed. Voor dit spel mag Club wel de beker pakken :p
Denk dat Antwerpen en Brussel straks op stelten zal staan als de match gedaan is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En zelfs Bendtner maakt een goal tegen Inter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deadsy schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:52:
En zelfs Bendtner maakt een goal tegen Inter.
Je gaat me toch niet vertellen dat Wolfsburg gehakt maakt van Inter?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Nu is het hek van de dam :') 1-3 tegen besiktas die vanavond het recordaantal supporters in de europa league op hun naam hebben staan. :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

bottom line schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:52:
[...]

Ben meer voor Anderlecht maar dit vindt ik wel goed. Voor dit spel mag Club wel de beker pakken :p
Denk dat Antwerpen en Brussel straks op stelten zal staan als de match gedaan is :')
Van mij mag Standard landskampioen zijn, Anderlecht de beker winnen en Brugge - alleen al omdat ik een zwak heb voor Preud'homme - de UEFA Cup.

* YellowOnline droomt verder...
Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:54:
[...]

Staat 1-2 voor Wolfsburg. Waar overigens Kevin De Bruyne goed bezig is om speler van het jaar te worden in de Bundesliga. De roddels zijn al begonnen dat Bayern hem wil opkopen (om de ouder wordende Robben of Ribéry te vervangen, al zijn dat andere type spelers vind ik).

[ Voor 31% gewijzigd door YellowOnline op 19-03-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
En Ajax de Europa League ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:54:
[...]

Ja wie had dat gedacht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die beker heet nog de Uefa Cup, net zoals de CL de Coupe de Champions heet, zoals in EC1 tijden.

Hee, maar is die v Rhijn niet zo goed, tja ik kijk zowat nooit naar Ajax, maar dit is niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hotseknotsevoetbal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Vroeger was dat de UEFA Cup :p

Voila. Brugge door. Wolfsburg door (met een Belg, De Bruyne). Kiev door. Sevilla door. Napoli door (met een Belg, Mertens), Zenit door (twee Belgen, Witsel en Lombaerts). En Ajax verlengingen denk ik?

Altijd goed voor onze internationals om deze ervaringen op te doen. Spijtig dat voor Courtois en Hazard dat Chelsea uit de CL gewipt is. En voor Lukaku was het geen beste avond, ondanks zijn goal. Everton heeft een pak rammel gehad.

[ Voor 29% gewijzigd door YellowOnline op 19-03-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Sjah schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Die beker heet nog de Uefa Cup, net zoals de CL de Coupe de Champions heet, zoals in ECI tijden.
Ah, wist ik niet.

Mooie corner trouwens _O-
Even kijken of die vijfde man wel oplet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker gemikt op die 5/6e man. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Sjah schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Die beker heet nog de Uefa Cup, net zoals de CL de Coupe de Champions heet, zoals in EC1 tijden.

Hee, maar is die v Rhijn niet zo goed, tja ik kijk zowat nooit naar Ajax, maar dit is niet best.
Kunnen ze de naam van de CL beker niet veranderen?
Misschien Coupe de nrs 1 t/m 4 van de grote competities. Ofzo.
Pagina: 1 ... 23 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015