tja... aan beide kanten duidelijk hands maar wordt alleen gegeven aan Utrecht.. nu is het écht over.
Wat een heerlijk potje voetbal van utrecht zeg!
"dat is een kwaliteit van mij" aldus El Ghazi. Wat een patser
Je klinkt jaloers, maar ik kan het mis hebbenD-e-n schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:12:
Tomorrow is not today!
Past perfect bij dat clubje uit Amsterdam. Arrogante kwast.D-e-n schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:12:
Zucht... Soms is het niveau hier op GoT toch net voetbalzone he. Je doet je nick geen eer aan.Lekkerboeie86 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:22:
[...]
Past perfect bij dat clubje uit Amsterdam. Arrogante kwast.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 08-03-2015 20:43 ]
Haha het ziet er leuk uit: ''clubje'' en dan al die kampioenschappen daaronderVos schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:40:
[...]
Clubje? Zucht... Soms is het niveau hier op GoT toch net voetbalzone he.
Hij krijgt voor zijn kwaliteit een paar ton betaald. Er zijn genoeg mensen met andere kwaliteiten, maar die krijgen geen ton. Buiten dat beetje misselijke reactie inderdaad. Het valt me wel erg op, dat die jonge jongens altijd iets los hebben zitten. Ik kwam op facebook weer iets van Depay tegen die over zijn haters aan het praten was. Die gasten moeten niet zo zeiken.. (geen enkele speler trouwens)
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 08-03-2015 20:44 ]
Komt iedere week terug deze troll. Gewoon jaloers op de prijzenkastVos schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:40:
[...]
Zucht... Soms is het niveau hier op GoT toch net voetbalzone he. Je doet je nick geen eer aan.
Ach, als er een speler in een Feyenoord shirt zulke wartaal uitslaat, zou ik me ook laten horen.
Maar dat ze in Amsterdam smullen van zijn zelfvertrouwen moet natuurlijk kunnen.
Maar dat ze in Amsterdam smullen van zijn zelfvertrouwen moet natuurlijk kunnen.
Natuurlijk, zijn toch al arrogant jaLekkerboeie86 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 21:19:
Ach, als er een speler in een Feyenoord shirt zulke wartaal uitslaat, zou ik me ook laten horen.

Yup. In NL mag je het niet zeggen als je vindt dat je ergens goed in bent... Hoe durft ie!D-e-n schreef op zondag 08 maart 2015 @ 19:12:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn met de 6-2 van FC Utrecht. Aan de ene kant, als supporter van het team: natuurlijk! Heb genoten in een Galgenwaard waar zelfs weer eens sfeer in zat. Maar aan de andere kant wordt nu de kans groter dat Robbie Alflen gaat verlengen. Dat wil ik nu ook weer niet!
Naja, ik blijf wel blij met de uitslag, het gaat uiteindelijk om de punten. Haller neemt die strafschoppen toch wel als een held, zeg. Zelden iemand zo rustig, bijna achteloos, die ballen erin zien schieten.
Naja, ik blijf wel blij met de uitslag, het gaat uiteindelijk om de punten. Haller neemt die strafschoppen toch wel als een held, zeg. Zelden iemand zo rustig, bijna achteloos, die ballen erin zien schieten.
Ik ging er altijd van uit dat elke supporter gewoon blij is met een overwinning?don_jorg schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:23:
Ik weet niet of ik nu blij moet zijn met de 6-2 van FC Utrecht. Aan de ene kant, als supporter van het team: natuurlijk! Heb genoten in een Galgenwaard waar zelfs weer eens sfeer in zat. Maar aan de andere kant wordt nu de kans groter dat Robbie Alflen gaat verlengen. Dat wil ik nu ook weer niet!
Wat een onzin. Die knul mag van alles gaan beweren als hij ooit eens echt elke week laat zien die kwaliteiten te hebben. Vooralsnog is hij één van de vele momenten voetballers in de top van Nederland.toolkist schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:20:
[...]
Yup. In NL mag je het niet zeggen als je vindt dat je ergens goed in bent... Hoe durft ie!
Met de overwinning ben ik wel blij, met de eventuele gevolgen ervan nietNiku schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:26:
[...]
Ik ging er altijd van uit dat elke supporter gewoon blij is met een overwinning?
Ik vind het een rare opmerking, maar enfin.don_jorg schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:31:
[...]
Met de overwinning ben ik wel blij, met de eventuele gevolgen ervan niet
Hij zegt dat hij beslissend kan zijn als hij niet een goede wedstrijd speelt. Iets wat hij blijkbaar in de jeugd ook wel eens deed, dat benoemt hij als een kwaliteit van zichzelf. Wát een grove schande!D-e-n schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:28:
[...]
Wat een onzin. Die knul mag van alles gaan beweren als hij ooit eens echt elke week laat zien die kwaliteiten te hebben. Vooralsnog is hij één van de vele momenten voetballers in de top van Nederland.
Wat is er zo raar aan?
Valt wel mee vind ik, zo'n situatie vindt wel vaker plaats.
Het is in mijn ogen dan een verzonnen kwaliteit. Wellicht speelde hij in de jeugd dan ook gewoon te vaak een slechte wedstrijd. Het is maar hoe je het bekijkt.Vos schreef op zondag 08 maart 2015 @ 22:40:
[...]
Hij zegt dat hij beslissend kan zijn als hij niet een goede wedstrijd speelt. Iets wat hij blijkbaar in de jeugd ook wel eens deed, dat benoemt hij als een kwaliteit van zichzelf. Wát een grove schande!
Je kan zoiets zeggen als je op die manier wat potten tegen PSV, Twente en Feyenoord hebt beslist. Bij deze in de laatste minuten tegen nota bene een slecht Excelsior doet het vooral potsierlijk aan.
Nemen jullie zo'n opmerking van El Ghazi nou echt serieus? Ik kan er alleen maar vrolijk van worden
.
En als El Ghazi het echt meent is het een mooie kans voor De Boer en de andere ervaren clubmensen om zo'n speler wat te leren en uit te leggen dat prestaties voor het borstkloppen komen
En als El Ghazi het echt meent is het een mooie kans voor De Boer en de andere ervaren clubmensen om zo'n speler wat te leren en uit te leggen dat prestaties voor het borstkloppen komen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zo bijzonder is het toch niet wat El Ghazi zegt? Hij zei er nota bene bij dat hij zelf ook vond dat hij niet goed had gespeeld. Sommige mensen moeten ook altijd wat te zeggen hebben over de vermeende Amsterdamse arrogantie.
Het was weer niet om aan te gluren gisteren, thuis tegen Excelsior mag je hebt publiek toch wel minstens 3 treffers voorschotelen.
Het was weer niet om aan te gluren gisteren, thuis tegen Excelsior mag je hebt publiek toch wel minstens 3 treffers voorschotelen.

Dat krijg je als mensen hier een uitspraak helemaal uitgekleed neerleggen en andere mensen daar nog serieus op gaan reageren ook. Dat soort trolls moet je eigenlijk gewoon negeren.
Van mij mag hij dat zeggen hoor, als hij niet weet waar zijn kwaliteiten wel en niet liggen dan zou het echt niet best gesteld zijn met de opleiding bij Ajax.
Verwijderd
Je weet dat Excelsior en Feyenoord geen samenwerkingsverband meer hebben met elkaar?jaapstobbe schreef op zondag 08 maart 2015 @ 15:29:
Excelsior gaat uiteraard de boel achterin dichthouden (in opdracht van grote broer Feyenoord).
Lex Immers maakt eerste eredivisie Hawkeye goal ooit - die gaat in de geschiedenisboeken!
http://www.vi.nl/nieuws/i...goal-op-basis-hawkeye.htm
Ik niet. Ik wilde als supporter destijds ook Fred Rutten weg als trainer van PSV, en die bleef ook veel te lang. Na elke nederlaag hoopte ik dat hij weg zou gaan, maar helaas. Vaak deed hij lang genoeg mee om de titel om weer te mogen blijven zitten. Zo'n rare opmerking vind ik het zelf dus ook niet.
Als je Ronaldo, Messi of Ibrahimovic heet en je hebt zulke kwaliteiten en je hebt alles al bereikt, mag je je van mij cocky gedragen, maar als je El Ghazi heet en je komt net kijken en doet ALSOF je Ronaldo of Messi bent, moet je een draai om je oren krijgen.Afvalzak schreef op maandag 09 maart 2015 @ 09:21:
Van mij mag hij dat zeggen hoor, als hij niet weet waar zijn kwaliteiten wel en niet liggen dan zou het echt niet best gesteld zijn met de opleiding bij Ajax.
Maar volgens mij heeft El Ghazi nog een poster van Ronaldo boven z'n bedje hangen, als ik hem zo zien, want hij doet hem altijd na. Dus mijn advies aan El Ghazi: ik vind je een geweldig talent, maar gedraag je nu nog normaal en haal eerst de top en ga dan stoer lopen doen, want nu maak je jezelf belachelijk.
offtopic:
Hij is trouwens de zoon van een collega van mijn vriendin. Ze komen uit Barendrecht en hij heeft, geloof ik, ook nog bij Feyenoord gespeeld. Ik heb ook met die man gewerkt en nu weet ik waar z'n gedrag vandaan komt.
Hij is trouwens de zoon van een collega van mijn vriendin. Ze komen uit Barendrecht en hij heeft, geloof ik, ook nog bij Feyenoord gespeeld. Ik heb ook met die man gewerkt en nu weet ik waar z'n gedrag vandaan komt.
Och, kijk nou. Hier staat ie met paps (man rechts van hem).

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 09-03-2015 14:40 ]
El Ghazi is bij de jeugd van Feyenoord uitgestuurd omdat hij er daar met de pet naar gooide tijdens trainingen dacht ik. Als hij toen ook al dat "arrogante" had kan ik mij voorstellen dat Feyenoord hem op dat moment liever niet had gehad.chim0 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:39:
[...]
Als je Ronaldo, Messi of Ibrahimovic heet en je hebt zulke kwaliteiten en je hebt alles al bereikt, mag je je van mij cocky gedragen, maar als je El Ghazi heet en je komt net kijken en doet ALSOF je Ronaldo of Messi bent, moet je een draai om je oren krijgen.
Maar volgens mij heeft El Ghazi nog een poster van Ronaldo boven z'n bedje hangen, als ik hem zo zien, want hij doet hem altijd na. Dus mijn advies aan El Ghazi: ik vind je een geweldig talent, maar gedraag je nu nog normaal en haal eerst de top en ga dan stoer lopen doen, want nu maak je jezelf belachelijk.
offtopic:
Och, kijk nou. Hier staat ie met paps (man rechts van hem).
[afbeelding]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Gozer was niet zozeer arrogant als wel volstrekt onhandelbaar. Wat hij zelf later ook wel erkende. Om die reden vond hij het achteraf ook niet vreemd dat hij moest vertrekken bij Feyenoord.Rubman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:55:
[...]
El Ghazi is bij de jeugd van Feyenoord uitgestuurd omdat hij er daar met de pet naar gooide tijdens trainingen dacht ik. Als hij toen ook al dat "arrogante" had kan ik mij voorstellen dat Feyenoord hem op dat moment liever niet had gehad.
wat denken jullie van:
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
door naar volgende ronde?
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
Verwijderd
Van mij mag Ajax echt wel de UEFA cup winnen hoor. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Gaan zowel PSV als Ajax rechtstreeks de CL in en gaat Feyenoord toch nog voorronde CL spelen, ook als het 3-de blijft in de eredivisie.
Voor degene die het gemist hebben:
http://www.fr12.nl/nieuws...enoord-supporter-ben.html
Een prachtig interview met John Guidetti.
http://www.fr12.nl/nieuws...enoord-supporter-ben.html
Een prachtig interview met John Guidetti.
[ Voor 5% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 09-03-2015 21:31 ]
Gaat die regel op? Ik meen dat er maar 2 CL plekken zijn en blijven. Anders gaan de grote landen dus nog meer ploegen de CL insturen, want die winnen de EL vast toch wel.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:36:
Van mij mag Ajax echt wel de UEFA cup winnen hoor. Alleen maar goed voor het Nederlandse voetbal. Gaan zowel PSV als Ajax rechtstreeks de CL in en gaat Feyenoord toch nog voorronde CL spelen, ook als het 3-de blijft in de eredivisie.
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 09-03-2015 21:35 ]
CL plekken schuiven inderdaad niet, in het hypothetische (vetgedrukt voordat er weer slechtlezers gaan reageren die zeggen dat ik zeg dat Ajax de EL wint) geval dat Ajax de EL wint krijgt Nederland een extra EL plaats.Vos schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:34:
[...]
Gaat die regel op? Ik meen dat er maar 2 CL plekken zijn en blijven. Anders gaan de grote landen dus nog meer ploegen de CL insturen, want die winnen de EL vast toch wel.
Dus stel dat Ajax 3e wordt en de UC wint dan heeft de nr. 2 pech? Er staat mij iets bij dat ze 't gemaximeerd hebben op 4 teams per land, omdat Engeland 1x met 5 teams erin zat, maar dat 't dan pas ten koste gaat van de als 4e geeindigde
Precies, het beste is om allemaal zaadloze kleurloze ideale schoonzoontjes te hebben die netjes uit een standaard rijtje antwoorden kiezen tijdens een interview. Wat je dan ook het beste kunt doen is iedereen die ook maar een grijntje zelfvertrouwen lijkt te hebben keihard neersabelen en afzagen, tot ie zich conformeert aan de rest en niet meer het lef heeft om z'n hoofd boven het maaiveld uit te steken.chim0 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:39:
[...]
Als je Ronaldo, Messi of Ibrahimovic heet en je hebt zulke kwaliteiten en je hebt alles al bereikt, mag je je van mij cocky gedragen, maar als je El Ghazi heet en je komt net kijken en doet ALSOF je Ronaldo of Messi bent, moet je een draai om je oren krijgen.
Juk zeg, voetballers met een mening of zelfvertrouwen. Straks gaan ze nog acties maken in het veld. Walgelijk is dat. Robots willen we zien! Van die typjes waarvan we later kunnen zeggen dat ze "zo gewoon zijn gebleven".
Verwijderd
'de winnaar van deze editie plaatst zich voor de UEFA Champions League 2015/16. De winnaar zal in beginsel uitkomen in de play-off ronde van de Champions League, maar wanneer de titelhouder zich al via de nationale competitie plaatst voor het kampioenenbal zal de winnaar van de Europa League uitkomen in de groepsfase.'Krukar schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:50:
[...]
CL plekken schuiven inderdaad niet, in het hypothetische (vetgedrukt voordat er weer slechtlezers gaan reageren die zeggen dat ik zeg dat Ajax de EL wint) geval dat Ajax de EL wint krijgt Nederland een extra EL plaats.
http://nl.wikipedia.org/wiki/UEFA_Europa_League
Lijkt mij dat het klopt wat ik dacht, dat mocht Ajax de EL winnen en dus de play-off ronde van de CL in gaan de 3-de van de eredivisie eveneens de play-off in gaat.
Ik vind het altijd wel grappig, als een speler een beetje (te) 'cocky' teageert op een vraag.
Maar als je met zijn elven met erg veel moeite in de laatste minuten thuis, voor fluitend publiek, Excelsior hebt weten te bedwingen, met erg veel hulp van 2 laat ingevallen spelers, dan zou ik wat minder hoog van de toren blazen.
Wat dat betreft, zie ik eindeloos veel liever iemand reageren zoals 'skiete Willy', over wie ze zondag na SV een kort stukje hadden.
Ik hoop van harte voor spelers als El Ghazi dat zij ooit in zoiemands schaduw mogen lopen.
Maar als je met zijn elven met erg veel moeite in de laatste minuten thuis, voor fluitend publiek, Excelsior hebt weten te bedwingen, met erg veel hulp van 2 laat ingevallen spelers, dan zou ik wat minder hoog van de toren blazen.
Wat dat betreft, zie ik eindeloos veel liever iemand reageren zoals 'skiete Willy', over wie ze zondag na SV een kort stukje hadden.
Ik hoop van harte voor spelers als El Ghazi dat zij ooit in zoiemands schaduw mogen lopen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Mooi filmpje van Van der Kuijlen inderdaad, de Cruijff van PSV.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=239295
Dat is balen voor Feyenoord, wat gaat er nu verder gebeuren? Dit speelt al zo lang en er wordt maar geen knoopje gehakt. Wat mij betreft voeren ze het plan van www.reddekuip.nl door. Zo blijft de identiteit van het stadion bewaard. Beter als nieuwbouw op een andere locatie.Feyenoord heeft met het Feyenoord Founders Consortium - bestaande uit bouwgigant BAM, AM en Siemens - geen overeenstemming weten te bereiken over de vernieuwbouw van De Kuip. Dat laat de Rotterdamse club maandagavond via de officiële kanalen weten.
/
Feyenoord is hierdoor weer terug bij af. Het begin van de werkzaamheden van de verbouwing was al met een jaar uitgesteld, naar volgend jaar zomer. De officiële heropening van De Kuip verschoof daardoor ook van 2018 naar 2019, maar nu moet de club de selectieprocedure dus weer helemaal opnieuw beginnen.
“Ik betreur dat we dit besluit hebben moeten nemen. We gaan ons beraden op de nieuw ontstane situatie. Ik spreek mijn dank en waardering uit vooral naar FFC maar ook naar de gemeente van Rotterdam en alle anderen die zich hebben ingezet voor dit plan. Zij hebben net zoals wij er alles aan gedaan om dit te laten slagen. Het is helaas niet gelukt”, zegt René van Ierschot van BAM.
De stichting RED De Kuip, die de strijd met BAM in mei verloor, meldt zich mogelijk weer aan het front. Die initiatiefgroep zet in op een stadion met een schuifdak. Het geheel moet plaats bieden aan 70.000 toeschouwers en de bouw kost 194 miljoen euro. Er wordt uitgegaan van 114 miljoen euro eigen vermogen en 80 miljoen euro vreemd vermogen.
Imho duurt dit liever wat langer dan dat er iets wat niet haalbaar/rendabel is toch gefinancierd gaat worden.Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Dat is balen voor Feyenoord, wat gaat er nu verder gebeuren? Dit speelt al zo lang en er wordt maar geen knoopje gehakt. Wat mij betreft voeren ze het plan van www.reddekuip.nl door. Zo blijft de identiteit van het stadion bewaard. Beter als nieuwbouw op een andere locatie.
Nieuwbouw gaat veel meer opleveren op termijn verwacht ik, maar als je straks in een sfeerloze bak zit is het ook niets natuurlijk.
Je bedoelt vast Cruijff, de Van der Kuijlen van Ajax.Niku schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:54:
Mooi filmpje van Van der Kuijlen inderdaad, de Cruijff van PSV.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Want?Ramzzz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:02:
[...]
Je bedoelt vast Cruijff, de Van der Kuijlen van Ajax.
Ouder, meer doelpunten in de Eredivisie - domweg omdat hij nooit is weggegaan.
Geintje natuurlijk.
Verwijderd
Feyenoord doet er goed aan te werken aan een nieuw stadion. Met de Kuip zal Stadion Feyenoord nimmer grote zwarte cijfers kunnen schrijven maar blijven steken op een paar ton per jaar.Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:55:
[...]
Dat is balen voor Feyenoord, wat gaat er nu verder gebeuren? Dit speelt al zo lang en er wordt maar geen knoopje gehakt. Wat mij betreft voeren ze het plan van www.reddekuip.nl door. Zo blijft de identiteit van het stadion bewaard. Beter als nieuwbouw op een andere locatie.
Maar het plan van de BAM was natuurlijk nog rampzaliger. Ze hielden zich niet aan de perceelsgrenzen, wilden meer zitplaatsen dan Feyenoord nodig denkt te hebben en het plan werd met de minuut duurder. Een overschrijding van 50 miljoen en we zijn nog niet eens begonnen.
Renovatie voor 250 miljoen is sowieso bezopen. Renovatie zou goedkoper moeten zijn anders heeft het geen zin.
Renovatie voor 250 miljoen is sowieso bezopen. Renovatie zou goedkoper moeten zijn anders heeft het geen zin.
Zenden ze bij de NOS vanavond Porto - Basel uit en niet Real - Schalke

What the .... ?dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:41:
Zenden ze bij de NOS vanavond Porto - Basel uit en niet Real - Schalke
Nou ja, er staat op zich iets meer op het spel. Minder voorspelbaar. Kijkcijfers zijn geen issue bij de NOS.
[ Voor 21% gewijzigd door Ramzzz op 10-03-2015 14:43 ]
Totdat Schalke met 0-3 gaat stunten in Madrid 
Denk het niet nee, en de andere wedstrijd is dan 'leuker' door het andere resultaat in de eerdere wedstrijd. Maar ook daar kunnen ze spelen op de uitgoal en de boel dicht proberen te houden.
Denk het niet nee, en de andere wedstrijd is dan 'leuker' door het andere resultaat in de eerdere wedstrijd. Maar ook daar kunnen ze spelen op de uitgoal en de boel dicht proberen te houden.
Verwijderd
Eens. En dan te bedenken dat het nog maar in 1994 was dat de Kuip voor fl. 120,- miljoen is verbouwd, wat minimaal €54,- miljoen nu zou zijn (inflatie niet meegerekend).D-e-n schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:50:
Maar het plan van de BAM was natuurlijk nog rampzaliger. Ze hielden zich niet aan de perceelsgrenzen, wilden meer zitplaatsen dan Feyenoord nodig denkt te hebben en het plan werd met de minuut duurder. Een overschrijding van 50 miljoen en we zijn nog niet eens begonnen.
Nee, renovatie is voorbij. Feyenoord moet het eigen vermogen als de sodeju versterken teneinde een sterkere positie te verkrijgen in de onderhandelingen ten behoeve van de financiering van een nieuw stadion. Met die ruim €28,- miljoen van afgelopen zomer heeft Feyenoord hopelijk de smaak te pakken gekregen. Aankomende zomer Clasie voor minimaal €10,- miljoen laten vertrekken en wellicht nog een paar spelers en met een beetje mazzel is Feyenoord dan al aan de ca. €40,- miljoen. Wat de helft is van de €80,- miljoen eigen vermogen die Feyenoord in zou moeten brengen bij HNS indertijd.
Komt volgens mij niet zo maar dat Feyenoord niet mee wil doen aan dat nieuwe plan van de KNVB wat volgens van Geel onlangs te veel kosten met zich mee zou brengen (minimaal €0,6 miljoen) noch dat Feyenoord een vrouwenteam op de been brengt. Het aantal FTE's wordt bewust laag gehouden, ca. 140. Vergelijk dat eens met andere BVO's als Ajax, PSV of Twente.
Is die 28 miljoen van vorig jaar naar het eigen vermogen gegaan dan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:31:
Nee, renovatie is voorbij. Feyenoord moet het eigen vermogen als de sodeju versterken teneinde een sterkere positie te verkrijgen in de onderhandelingen ten behoeve van de financiering van een nieuw stadion. Met die ruim €28,- miljoen van afgelopen zomer heeft Feyenoord hopelijk de smaak te pakken gekregen. Aankomende zomer Clasie voor minimaal €10,- miljoen laten vertrekken en wellicht nog een paar spelers en met een beetje mazzel is Feyenoord dan al aan de ca. €40,- miljoen. Wat de helft is van de €80,- miljoen eigen vermogen die Feyenoord in zou moeten brengen bij HNS indertijd.
[ Voor 83% gewijzigd door Han op 10-03-2015 16:52 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
In overleg met de Vrienden van Feyenoord (VvF) zouden die €30,- miljoen gefaseerd teruggekocht gaan worden mits Feyenoord minimaal €4,- miljoen eigen vermogen over houdt. Na die transfers van 2014 bleken Feyenoord en die VvF echter overeengekomen te zijn die terugkoop uit te stellen. Dus lijkt het mij dat het gros van die transferopbrengsten inderdaad naar het eigen vermogen zijn gegaan.Han schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:49:
Is die 28 miljoen van vorig jaar naar het eigen vermogen gegaan dan?
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
beekjo schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:30:
wat denken jullie van:
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
Kreeg je geen aandacht?beekjo schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:48:
Zenit St. Petersburg
Club Brugge
ajax
wolfsburg
everton
roma
napoli
sevilla
Geen Real - Schalke maar Porto - Basel op NPO3 vandaag.
Eens kijken wat dat gaat worden, verwacht simpele overwinning van Porto
Eens kijken wat dat gaat worden, verwacht simpele overwinning van Porto
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Weer lekker veel lege stoeltjes bij Porto, zelfs tijdens een Champions League wedstrijd
Zeg dat wel! Maar daar is wel al de 1-0..Vlassie1980 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:49:
Weer lekker veel lege stoeltjes bij Porto, zelfs tijdens een Champions League wedstrijd
Lekker! Schalke maakt 0-1, gaat het hopelijk nog spanend worden daar!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En Porto zo met Martins Indi erin, door blessure van de rechtsback na een botsing.
En 1-1, door Ronaldo uit een standaardsituatie. Als Schalke er nu nog 2 maakt kan het nog, maar anders is het over en uit.
⏩ PVOutput☀️
Martens Indi krijgt daar even een lekkere elleboog. Scheidsrechter ziet het, maar geeft geel
Hoe kan dat nou? Als je een elleboog constateert is dat toch gewoon rood? Echt onbegrijpelijk.
Denk ook meer dat het geel voor die actie erna was toen Martins Indi op de grond lag, die elleboog had hij niet gezien. Anders was het inderdaad rood.
Smerige overtredingen van Basel, hadden nu al 2 keer rood kunnen krijgen zeg.
Smerige overtredingen van Basel, hadden nu al 2 keer rood kunnen krijgen zeg.
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 10-03-2015 21:25 ]
Begint een leuke wedstrijd te worden toch nog! 1-2 voor Schalke, in de rebound door Huntelaar!
⏩ PVOutput☀️
Ik schakel net in, en je verwacht smerigheid van de Portugezen, maar ik zie het van Basel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
2-2 inmiddels zag ik op teletekst, wederom Ronaldo 5 minuten later na een treffer van Schalke.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:26:
Begint een leuke wedstrijd te worden toch nog! 1-2 voor Schalke, in de rebound door Huntelaar!
Wat betreft de wedstrijd van Porto, heb het eigenlijk nooit op Portugezen, maar wat zijn die Zwitsers aan het schoppen zeg, ongelooflijk!
Welke Portugezen
? Hele mooie vrije trap voor de 1-0 van Brahimi (Porto/Algerije) overigens!
[ Voor 64% gewijzigd door apis29 op 10-03-2015 21:41 ]
Ben nu vast niet de enige in dubio: switchen naar een stream van Real - Schalke of dit schopfestijn aan blijven zien? 
Beide wedstrijden kunnen 2 kanten op...
Beide wedstrijden kunnen 2 kanten op...
Ongelooflijk dat die van Basel nog met 11 man staan. Doen ze dit altijd of is dit gewoon slecht verliezen / niks meer te halen?
Potverdikkie, mooie goal van die jonge Schalkespeler!
⏩ PVOutput☀️
Je moet gewoon altijd de wedstrijd kijken die de NOS niet gekozen heeft
(begrijp hun keuze vooraf wel natuurlijk)
Publiek Real is wel 1 van de slechtste in de wereld. Wat een steun geven die.
Publiek Real is wel 1 van de slechtste in de wereld. Wat een steun geven die.
En op het moment dat ik naar Real switch wordt het in Portugal 3-0
Weer terug naar Porto, nu hoop ik op 3-6 in Madrid
3-5 is voldoendedutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:08:
Weer terug naar Porto, nu hoop ik op 3-6 in Madrid
Kan je nog wel hopen op 3-6
NOS snapt er wel weer weinig van met wat ze moeten uitzenden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nouja, in de eerste helft was het een beetje een duffe pot (ook door twee weinig aansprekende ploegen), maar in de tweede helft legt Porto er toch een paar aardig in. 
Maar inderdaad, ik had liever naar Madrid - Schalke gekeken. Zal best dat Porto - Basel op papier spannender is, maar het zijn wel gewoon twee B-ploegen op dit toernooi.
Maar inderdaad, ik had liever naar Madrid - Schalke gekeken. Zal best dat Porto - Basel op papier spannender is, maar het zijn wel gewoon twee B-ploegen op dit toernooi.
Iedereen die Schalke dit seizoen heeft zien spelenQuad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:16:
Ik zou niet weten welke mafkees het interessant vindt om naar Porto - Basel te kijken boven Real Madrid - Schalke (Huntelaar).
[ Voor 67% gewijzigd door apis29 op 10-03-2015 22:25 ]
Verdomme, gaat het dan toch gebeuren! Wat een knal van The Hunter!
⏩ PVOutput☀️
Wow, wat een goal van KJH
Wauw wat een goal van the hunter!!
Hoop 3cht dat dit madrid wordt afgestraft!!
Hoop 3cht dat dit madrid wordt afgestraft!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik geloof dat er straks een leuke samenvatting aankomt?
Dortmund dan? CL is zo anders dan competitie. Al was vorig jaar natuurlijk ook een 1-6 in Gelsenkirchen aanwezig.apis29 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:24:
[...]
Iedereen die Schalke dit seizoen heeft zien spelen?
Edit: Damn die Sané..!
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 10-03-2015 22:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Dortmund doet anders goede zaken de laatste wedstrijden.Quad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:27:
[...]
Dortmund dan? CL is zo anders dan competitie. Al was vorig jaar natuurlijk ook een 1-6 in Gelsenkirchen aanwezig.
Schalke pakt misschien meer punten, maar ook niet echt met lekker voetbal hoor..
That's correct, maar goed.. De eerste seizoenshelft dan.dutchgio schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:28:
[...]
Dortmund doet anders goede zaken de laatste wedstrijden.![]()
Schalke pakt misschien meer punten, maar ook niet echt met lekker voetbal hoor..
Edit: Damint Höwedes! Geef die bal een ros en knal hem met Casillas het doel in.
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 10-03-2015 22:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Was nog een kansje voor Schalke!
Itt Dortmund speelde Schalke ook in de CL beroerdQuad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:27:
[...]
Dortmund dan? CL is zo anders dan competitie. Al was vorig jaar natuurlijk ook een 1-6 in Gelsenkirchen aanwezig.
Edit: Damn die Sané..!
Jammer jammer jammer. Als er een kans was was het vandaag. Maar heel knap van schalke. Vind bizar te zien dat dit real met die 100en miljoenen gewoon weinig te brengen heeft...
Gaat niet meer gebeuren, Schalke had nog wel een mooie kans in de 90e minuut. Maar wat speelt Real bagger zeg, respect voor Schalke!
Bale heeft de hele wedstrijd nog niets nuttigs laten zien..
⏩ PVOutput☀️
Ronaldo kijkt alsof hij het WK verloren heeft.
⏩ PVOutput☀️
Zo kijkt hij wel vaker dan, want zo vaak wint Portugal nietQuad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:36:
Ronaldo kijkt alsof hij het WK verloren heeft.
Ronaldo ook al boos op de camera man ?? Lol
wat een slechte verliezer.
Sinds de goude bal geen reet meer laten zien...
Sinds de goude bal geen reet meer laten zien...
ONGELOFELIJK!
Wat een wedstrijd. Echt mijn diepe respect voor Schalke04, wat een vechtlust. Die Sane zette toch wat gasten voor l*l. Precies hoe Sierd het zei
Die goal van hem leek dat moment net lijken of hij tegen wat kinderen voor de grap aan het spelen was. Ik werd toch even een potje gek.
Jammer, had Schalke graag door zien gaan!
Wat een wedstrijd. Echt mijn diepe respect voor Schalke04, wat een vechtlust. Die Sane zette toch wat gasten voor l*l. Precies hoe Sierd het zei
Jammer, had Schalke graag door zien gaan!
[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 10-03-2015 22:45 ]
Heb het niet gezien maar ik hoor dat Martins Indi weer z'n handen niet bij zich kon houden in het strafschopgebied
.
Mihajlović
Overigens was het natuurlijk meer dan logisch geweest om Real tegen Schalke uit te zenden al was het maar om de kijkcijfers ...

Mihajlović
Overigens was het natuurlijk meer dan logisch geweest om Real tegen Schalke uit te zenden al was het maar om de kijkcijfers ...
[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 10-03-2015 23:05 ]
Foutje bedankt...
Toch weer eens de verkeerde keus qua wedstrijd, nu hadden ze natuurlijk de andere wedstrijd mét Huntelaar in de basis in plaats van Porto met Martins Indi op de bank moeten uitzenden, eerder telde dat ook nog mee.
Toch weer eens de verkeerde keus qua wedstrijd, nu hadden ze natuurlijk de andere wedstrijd mét Huntelaar in de basis in plaats van Porto met Martins Indi op de bank moeten uitzenden, eerder telde dat ook nog mee.
Verwijderd
Zonde dat Schalke 04 het net niet heeft weten te redden. Was wel gaaf geweest, helemaal omdat het in Madrid was.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015