Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit jaar bedoel je ..Quad schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:35:
Bale heeft de hele wedstrijd nog niets nuttigs laten zien..
Had het gevoel dat real opeens tot leven kwam toen Modric mee ging doen. Wat speelt Real slecht de laatste tijd zeg.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zal me overigens niet verbazen als dit over een paar weken weer voorbij is als ze in de halve finales staan en weer de eerste plek in de competitie hebben.
PS: Roberto Carlos heeft ook ooit zo'n stunt uitgehaald en dat hield ook na 3 weken op. Ben benieuwd.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Jasper Cillessen (AFC Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV),
Verdedigers
Gregory van der Wiel (Paris Saint Germain), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Lazio Roma), Daley Blind (Manchester United), Daryl Janmaat (Newcastle United), Jetro Willems (PSV), Jeffrey Bruma (PSV), Ricardo van Rhijn (AFC Ajax), Joel Veltman (AFC Ajax), Sven van Beek (Feyenoord),
Middenvelders
Wesley Sneijder (Galatasary SK), Nigel de Jong (AC Milan), Georginio Wijnaldum (PSV), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Queens Park Rangers),
Aanvallers
Arjen Robben (Bayern München), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ibrahim Afellay (Olympiakos), Eljero Elia (Southampton), Memphis Depay (PSV), Luciano Narsingh (PSV), Luuk de Jong (PSV), Quincy Promes (Spartak Moskou), Bas Dost (VFL Wolfsburg)
Voorselectie Nederlands Elftal. Mooi dat Van Beek en Dost erbij zitten, enorme vraagtekens heb ik bij Zoet en Promes, die zullen de definitieve selectie ook wel niet halen. Frappant ook dat Blind nog steeds bij de verdedigers staat, zal inmiddels toch ook wel als middenvelder gezien worden door Hiddink? Zal nog blijken.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ik denk het eigenlijk niet. Sinds hij weg is bij Ajax heeft hij een paar keer redelijk gespeeld aan de zijkant als linksback of linker middenvelder in het Van Gaal systeem, maar centraal op het middenveld is het nog niet bepaald een succes dit seizoen.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:08:
Frappant ook dat Blind nog steeds bij de verdedigers staat, zal inmiddels toch ook wel als middenvelder gezien worden door Hiddink? Zal nog blijken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is Ronaldo. Zodra zijn haar weer in model zit en zijn nieuwe oorbellen binnen zijn staat hij ongetwijfeld weer voor de camera. Al kan ik me anderzijds wel voorstellen dat je niet altijd zin hebt om de pers te woord te staan, ook niet als je gewonnen hebt. De pers vindt het (tegenwoordig) uiterst normaal om overal met de neus bovenop te staan, tot het irritante aan toe in sommige gevallen. Ik vind daar persoonlijk weinig van maar ik kan me voorstellen dat er genoeg belangrijke mensen zijn die hier niet zo'n trek in hebben.Catorce schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:25:
Schijnt dat verschillende media in Spanje melden dat Ronaldo heeft besloten pas na het seizoen weer met de pers te praten. Snap dat hij niet denderend in vorm is en zeker het team niet lekker speelt, logisch dat er dan negatieve geluiden gaan komen. Maar om de pers de komende maanden volledig te negeren?
Zal me overigens niet verbazen als dit over een paar weken weer voorbij is als ze in de halve finales staan en weer de eerste plek in de competitie hebben.
PS: Roberto Carlos heeft ook ooit zo'n stunt uitgehaald en dat hield ook na 3 weken op. Ben benieuwd.
United is dit hele seizoen nog geen succes, daar ligt het ook aan natuurlijk.ph4ge schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:14:
[...]
Ik denk het eigenlijk niet. Sinds hij weg is bij Ajax heeft hij een paar keer redelijk gespeeld aan de zijkant als linksback of linker middenvelder in het Van Gaal systeem, maar centraal op het middenveld is het nog niet bepaald een succes dit seizoen.
Maar daar speelt hij wel op het middenveld, en schuift pas na een wissel oid terug op linksachter.
Veelal speelt Rojo daar, die eigenlijk een centrale verdediger is.
Ik verwacht Blind op het middenveld en Willems linksachter, al is dat ook meer linkshalf..
Willems in z'n huidige vorm is misschien wel de beste LB van Nederland. Ik vind Pieters verdedigend nog steeds de sterkste LB, maar die is om de een of andere reden opnieuw buiten de boot gevallen.dutchgio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:40:
[...]
United is dit hele seizoen nog geen succes, daar ligt het ook aan natuurlijk.
Maar daar speelt hij wel op het middenveld, en schuift pas na een wissel oid terug op linksachter.
Veelal speelt Rojo daar, die eigenlijk een centrale verdediger is.
Ik verwacht Blind op het middenveld en Willems linksachter, al is dat ook meer linkshalf..
Ik vind er maar weinig middenvelders bijzitten. Dat is nu net de linie waar we de laatste jaren overlopen werden. Maar Hiddink doet daar nog steeds niks mee volgens mij. Die blijft doodleuk De Jong, Sneijder en Afellay opstellen vrees ik.Arjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:14:
Middenveld ziet er prima uit
Waar is bijvoorbeeld Klaassen? Die zou bij mij gewoon basis spelen.
Klaassen in de basis zie ik nog niet zoveel aanleiding voor. Hij speelt goed, maar ik vind hem niet beter dan een Wijnaldum of Clasie, waarbij die laatste twee structureel goed spelen. Ik denk dat we straks een koppel De Jong met Blind krijgen, hoewel ik hoop op De Jong en Clasie voor de diepgang.D-e-n schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:02:
[...]
Ik vind er maar weinig middenvelders bijzitten. Dat is nu net de linie waar we de laatste jaren overlopen werden. Maar Hiddink doet daar nog steeds niks mee volgens mij. Die blijft doodleuk De Jong, Sneijder en Afellay opstellen vrees ik.
Op basis van de selectie lijkt een 4-3-3 opstelling me onwaarschijnlijk, daarvoor staan teveel aanvallers en te weinig middenvelders (tenzij hij Blind en Affelay ook tot middenvelders rekent, itt bovenstaand overzicht). 4-2-4 dan maar? 5-2-3 zou ook kunnen, maar daar zie ik Hiddink niet in spelen. Dan heb je wel de ruimte om de aanvallende backs op te laten komen om de vleugels te ondersteunen. Dan creëer je wat meer dynamische vleugels, maar dat gaat met onze Hollandse school natuurlijk niet gebeuren

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja maar waarom wel Affelay selecteren maar niet Klaassen?Arjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:12:
[...]
Klaassen in de basis zie ik nog niet zoveel aanleiding voor. Hij speelt goed, maar ik vind hem niet beter dan een Wijnaldum of Clasie, waarbij die laatste twee structureel goed spelen. Ik denk dat we straks een koppel De Jong met Blind krijgen, hoewel ik hoop op De Jong en Clasie voor de diepgang.
Op basis van de selectie lijkt een 4-3-3 opstelling me onwaarschijnlijk, daarvoor staan teveel aanvallers en te weinig middenvelders (tenzij hij Blind en Affelay ook tot middenvelders rekent, itt bovenstaand overzicht). 4-2-4 dan maar? 5-2-3 zou ook kunnen, maar daar zie ik Hiddink niet in spelen. Dan heb je wel de ruimte om de aanvallende backs op te laten komen om de vleugels te ondersteunen. Dan creëer je wat meer dynamische vleugels, maar dat gaat met onze Hollandse school natuurlijk niet gebeuren
Het selecteren van Affelay vind ik net als het selecteren van Bruma nogal gaar.
Affelay is geloof ik geeneens altijd basisspeler in Griekenland en heeft al jaren niet echt veel laten zien.
Bruma was ooit een groot talent maar hij word alweer 25 en staat al jaren stil in zijn ontwikkeling. Ik vind hem geeneens goed genoeg voor PSV, laat staan Oranje.
Ik kan me wedstrijden voorstellen waarbij je ze alle drie opstelt.Arjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:12:
[...]
Klaassen in de basis zie ik nog niet zoveel aanleiding voor. Hij speelt goed, maar ik vind hem niet beter dan een Wijnaldum of Clasie,
Clasie is op die positie beter dan Blind in mijn ogen.De Jong met Blind krijgen, hoewel ik hoop op De Jong en Clasie voor de diepgang.
Maar los daarvan: ik zou sowieso maar één van die drie spelers opstellen. Ze hebben namelijk alle drie niet al teveel loopvermogen en diepgang. Tel Sneijder daarbij op en je weet van te voren dat je middenveld het gaat laten afweten tegen tegenstanders die die kracht juist wel hebben. En juist dat kostte Oranje in het recente verleden juist vaak de kop.
Dat was de vorige keren ook. En toch speelde hij dan wel 433. Maar ik vind het gebrek aan middenvelders in de selectie wel schrijnend dus. Hiddink leert niet van zijn fouten kennelijk.Op basis van de selectie lijkt een 4-3-3 opstelling me onwaarschijnlijk, daarvoor staan teveel aanvallers en te weinig middenvelders
Robben op rechts, Huntelaar in de punt al dan niet met Sneijder erachter en/of Depay op links. Dat lijkt me verder voor de hand liggen eigenlijk.
Speelt bij Ajax ook alleen maar als het kan en moet dacht ik.
Verder snap ik niet dat een Bruma en Rekik erin staan maar een Kongolo achter wordt gelaten. Vind die twee nu niet echt eruit springen qua verdedigende capaciteiten.
Hij zal wel zijn PSV bril opgehad hebben
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dat viel mij nou ook op... Erg weinig middenveld?!?D-e-n schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:02:
[...]
Ik vind er maar weinig middenvelders bijzitten. Dat is nu net de linie waar we de laatste jaren overlopen werden. Maar Hiddink doet daar nog steeds niks mee volgens mij. Die blijft doodleuk De Jong, Sneijder en Afellay opstellen vrees ik.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kongolo heeft de laatste tijd ook de nodige slippertjes gemaakt, niet?Rubman schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:27:
Klaassen is toch niet geselecteerd omdat hij met een lopende blessure zit. Iets met zijn maag.darmen ofzo?
Verder snap ik niet dat een Bruma en Rekik erin staan maar een Kongolo achter wordt gelaten. Vind die twee nu niet echt eruit springen qua verdedigende capaciteiten.
Als het gaat om opbouwend zeker. Vooral tegen AS Roma was hij erg zwak (zenuwen, van Beek weg?) maar kijkende naar verdedigende acties en slidings/tackles op de bal is hij juist erg sterk waarbij zowel Bruma als Rekik nog wel eens de neiging hebben veels te laat te zijn en onnodige kaarten op te lopen.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:52:
[...]
Kongolo heeft de laatste tijd ook de nodige slippertjes gemaakt, niet?
Verder vind ik zeker in de eerste seizoenshelft en in wat mindere maten nu weer terugkomend dat hij opbouwend naast van Beek erg sterk is.
Dan verschillen we van mening. Ik vind Bruma en Rekik niet minder dan Kongolo, zeker niet zelfs op dit moment.Rubman schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:54:
[...]
Als het gaat om opbouwend zeker. Vooral tegen AS Roma was hij erg zwak (zenuwen, van Beek weg?) maar kijkende naar verdedigende acties en slidings/tackles op de bal is hij juist erg sterk waarbij zowel Bruma als Rekik nog wel eens de neiging hebben veels te laat te zijn en onnodige kaarten op te lopen.
Verder vind ik zeker in de eerste seizoenshelft en in wat mindere maten nu weer terugkomend dat hij opbouwend naast van Beek erg sterk is.
Bij Rekik zie ik nog groei. Hij maakt nog fouten maar doet ook veel goed.Rubman schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:27:
Klaassen is toch niet geselecteerd omdat hij met een lopende blessure zit. Iets met zijn maag.darmen ofzo?
Dat mag, niets zo partijdig als voetbalNiku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:58:
[...]
Dan verschillen we van mening. Ik vind Bruma en Rekik niet minder dan Kongolo, zeker niet zelfs op dit moment.

Waarschijnlijk compenseert hij dat door al die verdedigers op het middenveld te zetten.Ramzzz schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:34:
Dat viel mij nou ook op... Erg weinig middenveld?!?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Ach, er zullen nog wel wat namen gaan afvallen. Zoet ben ik bepaald niet van gecharmeerd. Veltman kan mij ook niet echt overtuigen. Rekik en Bruma evenzo. Promes vind ik ook wel apart evenals Elia. En om Affelay op te roepen?Rubman schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:27:
Promes vind ik ook onvoorstelbaar, heeft in zijn laatste interland alleen maar voorzetten het stadion uitgeschoten. Daarnaast heeft hij ook nauwelijks ritme in de benen, door de winterstop in de Russische competitie.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:08:
[...]
Ach, er zullen nog wel wat namen gaan afvallen. Zoet ben ik bepaald niet van gecharmeerd. Veltman kan mij ook niet echt overtuigen. Rekik en Bruma evenzo. Promes vind ik ook wel apart evenals Elia. En om Affelay op te roepen?
[ Voor 69% gewijzigd door Niku op 11-03-2015 17:41 ]
Verwijderd
Vind het niet meer dan logisch dat een basisspeler uit de Premier League bij het NL elftal zit als tweede keuze achter VdW (in mijn optiek).Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:44:
Ok, dank daarvoor. De naam waar je ook qua verdediger wel vraagtekens bij kunt zetten is overigens Janmaat. Opkomen kan die wel maar verdedigend is het ook in Engeland bepaald niet je van het.
Janmaat hoort vanwege zijn blunder tegen Tsjechië nooit meer geselecteerd te worden. Volgens mij hebben "we" voldoende betere alternatievenVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:44:
Ok, dank daarvoor. De naam waar je ook qua verdediger wel vraagtekens bij kunt zetten is overigens Janmaat. Opkomen kan die wel maar verdedigend is het ook in Engeland bepaald niet je van het.
XXXVI
Noem eens een alternatief voor Janmaat dan? VdW zou mijn eerste keuze zijn, Janmaat de tweede.ephymerous schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:04:
[...]
Janmaat hoort vanwege zijn blunder tegen Tsjechië nooit meer geselecteerd te worden. Volgens mij hebben "we" voldoende betere alternatieven
Vind Van Rhijn de laatste wedstrijden ook zeer sterk spelen, nu is Ajax en Newcastle wat lastig te vergelijken, maar zou van Rhijn momenteel boven Janmaat verkiezenNiku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:07:
[...]
Noem eens een alternatief voor Janmaat dan? VdW zou mijn eerste keuze zijn, Janmaat de tweede.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Van Polen heeft nog nooit zon blunder gemaakt dus dat is er al eenNiku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:07:
[...]
Noem eens een alternatief voor Janmaat dan? VdW zou mijn eerste keuze zijn, Janmaat de tweede.
XXXVI
Niemand verdient een tweede kans bij jou? Behoorlijk kortzichtig. Natuurlijk, het was een blunder, maar op basis daarvan moet hij nooit meer geselecteerd worden?ephymerous schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:25:
[...]
Van Polen heeft nog nooit zon blunder gemaakt dus dat is er al een
Hij gaat anders best wel lekker nu toch? Ik denk eigenlijk dat hij verdedigend beter is dan vd Wiel. Die valt bij PSG ook alleen maar op door zijn aanvallende acties. Hij zit nu op de bank overigens.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:44:
De rancune van Hiddink heb ik overigens nooit begrepen. Ik vond het erg kinderachtig. Janmaat maakt toevallig de fout waar die goal uit valt. So what, ik heb andere spelers ergere dingen zien doen. En als Hiddink blunders wil afstraffen moet hij eerst bij zichzelf beginnen.
Ik weet niet hoe goed Donetsk met 10 man voetbalt, maar dat lijkt me niet te gaan gebeuren. Rood in de derde minuut, die wedstrijd is gespeeld.dutchgio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:44:
Zuil je zien dat Bayern vanavond met 5-4 wint, en Chelsea genoeg neemt met de 1-1 in Parijs en de bus parkeert.
Dan wordt de leuke wedstrijd (ruime overwinning Bayern waarschijnlijk) dus weer niet uitgezondenArjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:00:
[...]
Ik weet niet hoe goed Donetsk met 10 man voetbalt, maar dat lijkt me niet te gaan gebeuren. Rood in de derde minuut, die wedstrijd is gespeeld.
Verwijderd
Chelsea speelt leuk voetbal hoor.dutchgio schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 20:44:
Zuil je zien dat Bayern vanavond met 5-4 wint, en Chelsea genoeg neemt met de 1-1 in Parijs en de bus parkeert.
En rood Zlatan! Lijkt me toch geen rode kaart eigenlijk.
Ging wel heel snel, ja oke, hij komt hard in en niet op de bal, maar om nou meteen rood te geven...
[ Voor 74% gewijzigd door dutchgio op 11-03-2015 21:18 ]
[ Voor 57% gewijzigd door Arjan90 op 11-03-2015 21:19 ]
Wel jammer voor de wedstrijd dit zeg...
[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 11-03-2015 21:19 ]

Nouja, wij zeggen allemaal dat we na de herhaling wel anders denken.. Kuipers heeft geen herhaling en moet in een split-second beslissen, ik dacht zelf ook een bijzonder harde overtreding maar na 2 herhalingen denk ik toch anders.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:19:
Na de herhalingen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het geen rood was. Blunder Kuipers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En dus een verkeerde beslissing.Quad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:20:
[...]
Nouja, wij zeggen allemaal dat we na de herhaling wel anders denken.. Kuipers heeft geen herhaling en moet in een split-second beslissen, ik dacht zelf ook een bijzonder harde overtreding maar na 2 herhalingen denk ik toch anders.
Edit: wat Quad zegt dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Arjan90 op 11-03-2015 21:22 ]
En Oscar krijgt geelFleximex schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:22:
Kuipers mag ook wel wat gele kaarten aan de Chelsea spelers voor zeuren geven. Het voelt nu wel heel erg alsof hij in het voordeel van Chelsea fluit. Gaat Mourinho het toch weer flikken?
Geen blunder, leek op eerste gezicht gewoon gestrekt been, Oscar heeft echter goed toneel gespeeld en rood aangesmeerd aan Zlatan.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:19:
Na de herhalingen kan ik eigenlijk alleen maar concluderen dat het geen rood was. Blunder Kuipers.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
En volkomen terecht.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wel mooi om te zien dat de rest van PSG nu extra hard gaan spelen
Hij beschermd dan Oscar (of was het Hazard?), als deze zodanig zwaar geblesseerd was dan was rood wel terecht ja.. Wellicht had Kuipers even een pauze moeten nemen en de situatie met zijn assistenten overleggen?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Maar dan is het toch een verkeerde beslissing. De duik van Oscar was ook wel overdreven,Quad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:20:
[...]
Nouja, wij zeggen allemaal dat we na de herhaling wel anders denken.. Kuipers heeft geen herhaling en moet in een split-second beslissen, ik dacht zelf ook een bijzonder harde overtreding maar na 2 herhalingen denk ik toch anders.
Ik vind het wel een blunder. Scheidsrechter en zijn assistenten moeten zien dat het geen gestrekt been is.MeNTaL_TO schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Geen blunder, leek op eerste gezicht gewoon gestrekt been, Oscar heeft echter goed toneel gespeeld en rood aangesmeerd aan Zlatan.
Achteraf wel ja.. Maar op zo'n moment denk je maar aan 1 ding, en dat is de rode kaart trekken omdat jij het een zware overtreding vindt die niet op het veld thuis hoort!Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Maar dan is het toch een verkeerde beslissing. De duik van Oscar was ook wel overdreven,
⏩ PVOutput☀️
Doodzonde voor de wedstrijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 11-03-2015 21:25 ]
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 11-03-2015 21:25 ]
Tja als dat de regels worden of het wel of geen rood is dan kan je toch nooit spreken van een verkeerde beslissing.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:23:
[...]
Ik vind het wel een blunder. Scheidsrechter en zijn assistenten moeten zien dat het geen gestrekt been is.
Gestrekt of niet het was gewoon onbesuisd in komen. Als je dat doet weet je wat de risico's zijn.
Dit had hij moeten zien
Hij kan daar Matuidi moeilijk geen geel geven. De spelers doen dit toch allemaal hun zelf aanAfvalzak schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:25:
Pff, Kuipers strooit met kaarten maar de wedstrijd vraagt er ook wel om moet ik zeggen.

Wedstrijd vraagt om kaarten, FC Basel kan hier nog wat van leren!
Costa krijgt geen ijsje van de scheidsrechter, het is net of mijn zoontje op de grond ligt nadat ik heb gezegd dat hij iets niet mag doen
[ Voor 72% gewijzigd door Arjan90 op 11-03-2015 21:29 ]
Verwijderd
Natuurlijk is het voor een scheids moeilijk en Kuipers ziet het 9 van de 10 keer goed, maar deze keer is het toch echt te zwaar gestraft. Je kan het geen blunder noemen want door die duik leek het een stuk ernstiger dan het was, maar het blijft een onjuiste beslissing.Quad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:24:
[...]
Achteraf wel ja.. Maar op zo'n moment denk je maar aan 1 ding, en dat is de rode kaart trekken omdat jij het een zware overtreding vindt die niet op het veld thuis hoort!
Ja, ik zie dat zomaar de Robben van de Belgen zijn/worden.Niku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:26:
Inderdaad, wat een goede speler die Hazard. En bij Bayern is het al beslist overigens.
Dat was het al bij de rode kaart en de penal;) Kut van Robben alleen.
Zou die bejaarde Costa dat wel kunnen winnenArjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:26:
Costa en Luiz gaan straks matten denk ik :x
Helemaal mee eens.PWM schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:26:
Wij hebben herhalingen, maar deze scheidsrechters moeten de beste van de beste zijn. Top-10 van de wereld en rijkelijk beloond.
Dit had hij moeten zien
Denk wel meer dan die tweeArjan90 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:26:
Costa en Luiz gaan straks matten denk ik :x
Tja, ik zie maar één oplossing, de speler die zo valt achteraf gewoon 20 wedstrijden schorsen.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:26:
[...]
Natuurlijk is het voor een scheids moeilijk en Kuipers ziet het 9 van de 10 keer goed, maar deze keer is het toch echt te zwaar gestraft. Je kan het geen blunder noemen want door die duik leek het een stuk ernstiger dan het was, maar het blijft een onjuiste beslissing.
"Respect" staat er op de shirtjes. Waar het "Matennaaier" moet zeggen ( bij de meeste ).
Poll: Hoeveel spelers gaan vanavond rood krijgen?
• Alleen Zlatan Ibrahimovic
• 2 rode kaarten
• 3 rode kaarten
• 4 rode kaarten
Ook een poll maken? Klik hier
⏩ PVOutput☀️
Wat dacht je van die Schwalbe van Costa net.Kevinp schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:27:
[...]
Tja, ik zie maar één oplossing, de speler die zo valt achteraf gewoon 20 wedstrijden schorsen.
"Respect" staat er op de shirtjes. Waar het "Matennaaier" moet zeggen ( bij de meeste ).

3Quad schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:28:
En de stembussen zijn geopend:
Poll: Hoeveel spelers gaan vanavond rood krijgen?
• Alleen Zlatan Ibrahimovic
• 2 rode kaarten
• 3 rode kaarten
• 4 rode kaarten
[afbeelding]
En kan die commentator eens ophouden Kuipers op te hemelen? 'Hij volgt het spel zo goed', 'hij loopt zo veel' etc.
En dat was nog wel een lastige. Er was wel de schijn van een overtreding.
Vergeet niet het telkens bij naam noemen van de grensrechtersNiku schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:29:
[...]
3
En kan die commentator eens ophouden Kuipers op te hemelen? 'Hij volgt het spel zo goed', 'hij loopt zo veel' etc.
[ Voor 42% gewijzigd door RoD op 11-03-2015 21:30 ]
En mogelijk zelfs geel! Maar dat was misschien wat te zwaar geweest.
Is Robben overigens gebleseerd?
Jup, hamstring.Kevinp schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:29:
[...]
Ja hamstringblessure.Kevinp schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:29:
[...]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Dat "respect" voor elkaar tijdens voetbal stelt helemaal niks voor. De spelers schelden de scheids of tegenstander verrot terwijl ze met respect op hun shirt spelen. En dan zal ik nog maar niet beginnen over de hoge pieten binnen de FIFA.Kevinp schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:27:
[...]
Tja, ik zie maar één oplossing, de speler die zo valt achteraf gewoon 20 wedstrijden schorsen.
Schijn bedriegt, 26 jaartjes maarKaap schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:27:
[...]
Zou die bejaarde Costa dat wel kunnen winnenDie is toch ook alweer 45 ofzo
Ik zeg altijd, het is maar goed dat ik geen Scheidsrechter ben, want met de huidige manier van spelen zouden er maar zelden meer dan 9 man op het veld staan ( en dan gaat het niet om eventuele zware overtredingen ). Maar wel over het schreeuwen en zeuren bij de scheidsrechter.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:32:
[...]
Dat "respect" voor elkaar tijdens voetbal stelt helemaal niks voor. De spelers schelden de scheids of tegenstander verrot terwijl ze met respect op hun shirt spelen. En dan zal ik nog maar niet beginnen over de hoge pieten binnen de FIFA.
De spelers kiezen er dan ook niet voor om met die tekst op het shirtje te lopen dat beslist de FIFA.Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:32:
[...]
Dat "respect" voor elkaar tijdens voetbal stelt helemaal niks voor. De spelers schelden de scheids of tegenstander verrot terwijl ze met respect op hun shirt spelen. En dan zal ik nog maar niet beginnen over de hoge pieten binnen de FIFA.
Net zoals de spelers van Chelsea niet allemaal een Samsung televisie thuis zullen hebben staan.
Ik denk dat je dit nooit helemaal kunt tegenhouden, de volgende ronde van CL is * miljoen euro, dat is meer waard dan 20 schorsingen hoor.
Mja, hij komt te laat in een uiterste inspanning om voor de bal te gaan. Geel was meer op z'n plaats. Je zag dat hij niet bewust een doodschop gaf. Nog triester dat meteen heel Chelsea Kuipers omsingelt om een rode kaart te trekken.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:31:
De bekende optelsom is in de maak. Rood voor David Luiz en een penalty zie ik in mn glazenbol. Zlatan maakt gewoon een domme overtreding op een onnodige plek. Rood is overdreven, maar hij beweegt erg lomp waardoor het er altijd erger uit ziet dan het is. Jammer voor de wedstrijd.
Mejor así
Maar voor wie....?
Poll: Welke speler krijgt ook een rode kaart bij #CHEPAR?
• Courtois,
• Ivanovic,
• Cahill,
• Terry,
• Azpilicueta,
• Matic,
• Ramires,
• Fabregas,
• Hazard,
• Oscar,
• Costa,
• Sirigu,
• Marquinhos,
• Luiz,
• Silva,
• Maxwell,
• Verratti,
• Motta,
• Matuidi,
• Pastore,
• Cavani
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik vind het toch tegenstrijdig dat je met respect op je shirt speelt en sommige spelers zo onrespectvol met elkaar omgaan. Of ze er nou zelf voor kiezen of niet, als ze zich zo gedragen in het veld stelt het helemaal niks voor.Afvalzak schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:34:
[...]
De spelers kiezen er dan ook niet voor om met die tekst op het shirtje te lopen dat beslist de FIFA.
Net zoals de spelers van Chelsea niet allemaal een Samsung televisie thuis zullen hebben staan.
Ik denk dat je dit nooit helemaal kunt tegenhouden, de volgende ronde van CL is * miljoen euro, dat is meer waard dan 20 schorsingen hoor.
Dit topic is gesloten.
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015