je switcht ineens het onderwerp
het hele bedrag is duimzuigerij van de bovenste plank...
schade fontein: 75.000
restauratie fontein tijdje terug kostte: 209.000
en DUS beschouwt de gemeente Rome de restauratie aan de fontein als weggegooid geld... wut?
ook is de fontein 60 miljoen waard (dus als er nog een rijke Saudi is, dan mag hij hem meenemen voor 6 briefjes van een miljoen), maaar dankzij het tuig is hij nu nog maar 58,8 miljoen waard.... yeah sure...
schade van de winkeliers/horeco: 3 miljoen...
pardon? voor zover ik begreep waren 50 meter verder de cafe's en dergelijk gewoon open.... als die paar uur dat de cafe's in de buurt van de fontein dicht waren al 3 miljoen schade oplevert, dan ga ik nu naar Rome om een cafe bij de fonteinen te beginnen....
imagoschade Rome? pardon? De enige die imagoschade oplopen zijn:
- goedwillende Feyenoord supporters
- de club Feyenoord
- de stad Rotterdam
- het land Nederland
- Nederlanderse voetbalsupporters
- Nederlanders in het algemeen
belachelijk... dat tuig mag keihard aangepakt worden, maar deze opruiing gaat echt nergens over....
verder heeft iedere Europese stad waar Feyenoord in de toekomst zal moeten spelen last van schade, want die zullen ineens 5x zoveel ME moeten inzetten bij wedstrijden... Misschien dat Brussel, Leverkussen, Zagreb, Kopenhagen, Astana en alle andere steden waar mogelijk tegen geloot kan worden ooit alvast die schade preventief kunnen claimen? Kan er ook nog wel bij
[
Voor 6% gewijzigd door
P.O. Box op 06-03-2015 08:44
]