[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.176 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Jeugd doorschuiven, Bilal en Tapia in de basis etc.
Ze hebben ook Chris David teruggehaald.

Er vanuit gaande dat o.a Corona, Castaignos, Engelaar, Benghtson allemaal weggaan, houdt je toch wel een beetje een gat over. Of je krijgt een wel heel jong elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik verbaas mij over de 2,5 miljoen omzet in de fanshop in een half jaar. Dat is serieus geld (en ex de webshop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 18:50:
[...]

Dat mag toch ook.

Al jaren blijkt dat spelers die het bij Ajax, PSV of Feyenoord goed doen en vertrekken het beter doen in het buitenland.

NL elftal:

Robben: PSV
van Persie: Feyenoord
Sneijder: Ajax
Huntelaar: Ajax
Blind: Ajax(nog wat vroeg om echt te zeggen maar toch)
vd Vaart: Ajax
Depay: PSV
Cillessen: Ajax
Krul: ??
De Jong: Ajax
Martins indi: Feyenoord?
Vlaar: Feyenoord
Afellay: PSV
S de Jong: Ajax
de Vrij: Feyenoord
Strootman: PSV
Lens: PSV
Janmaat: Feyenoord
Elia: Twente?
Heitinga: Ajax
Fer: Feyenoord
de Guzman: Twente?
vd Wiel: Ajax
Clasie: Feyenoord:
Veltman: Ajax
Vermeer: Ajax/Feyenoord
Bruma: PSV
Vorm: Utrecht

en dat waren de eerste 2 pagina's die google aangeeft bij NL elftal opstelling.

Zoals je kan zien zijn de meeste gewoon de top 3. Dat kan toch geen toeval zijn, zeker niet in de jaren wanneer ook AZ en Twente kampioen zijn geworden.
Nogmaals, je kunt transferopbrengsten niet opnemen in je begroting. Daarvoor zijn de opbrengsten daarvan veel te ongewis.

Stond in NRCQ overigens een aardig overzicht van de stand van zaken per augustus 2014: http://www.nrcq.nl/2014/0...-komend-seizoen-verdienen

Volgens dat overzicht zou Feyenoord bijvoorbeeld €28,7 miljoen hebben verdiend aan transfers (artikel van NRCQ haalt zijn data van transfermarkt.de) waarbij echter niet is vermeld over welke tijdsspanne de betalingen voor die transfers uitgesmeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 00:16:
[...]

Nogmaals, je kunt transferopbrengsten niet opnemen in je begroting. Daarvoor zijn de opbrengsten daarvan veel te ongewis.
Wanneer je historisch gezien ( laten we zeggen de laatste 10 jaar ) gemiddeld 5 miljoen extra inkomen hebt uit vertrekkende spelers zie ik daar het probleem niet.

Ook niet wanneer er mogelijk al afspraken gemaakt zijn ( iets wat ik me best voor kan stellen ) moet dat kunnen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kevinp schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:49:
[...]

Wanneer je historisch gezien ( laten we zeggen de laatste 10 jaar ) gemiddeld 5 miljoen extra inkomen hebt uit vertrekkende spelers zie ik daar het probleem niet.

Ook niet wanneer er mogelijk al afspraken gemaakt zijn ( iets wat ik me best voor kan stellen ) moet dat kunnen.
Als er regels zijn die zouden stellen dat dat niet toegestaan is, echter niet.

De vraag is, zijn die er?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Ramzzz schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:57:
[...]

Als er regels zijn die zouden stellen dat dat niet toegestaan is, echter niet.

De vraag is, zijn die er?
Dat ben ik met je eens je moet je wel aan de regels houden. Maar ik vermoed dat zoiets er niet is, anders krijgt bijna geen club de begroting rond.

Voetbal leeft op transfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
In je jaarrekening kan en mag je ze natuurlijk wel meenemen, want dan zijn die opbrengsten gerealiseerd. In welke mate dat in de begroting kan en mag weet ik niet. Maar ik vraag me ook af of inkomende transfers mee begroot worden. Sloop je die er ook uit bij clubs, dan scheelt dat ook weer een hoop. En ik vermoed dat een transferbudget bij veel clubs toch afhangt van een combinatie van plaatsing voor Europees voetbal en uitgaande transfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Als je het in de begroting opneemt, leidt het tot speculatief begroten, aangezien er 0,0 garanties zijn te geven op opbrengsten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ramzzz schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:04:
Als je het in de begroting opneemt, leidt het tot speculatief begroten, aangezien er 0,0 garanties zijn te geven op opbrengsten.
Op die manier kan je nooit een begroting opstellen, er is nooit iets 100% zeker. Het is mijns inziens niet wezenlijk anders dan een autoproducent die een voorspelling doet op basis van verkoopcijfers uit het verleden. Mensen en talent zijn dan wat onvoorspelbaarder, tja, ik geloof dat recruiting firma's ook gewoon een begroting opstellen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinp schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 07:59:
[...]

Dat ben ik met je eens je moet je wel aan de regels houden. Maar ik vermoed dat zoiets er niet is, anders krijgt bijna geen club de begroting rond.

Voetbal leeft op transfers
Dat is een misvatting. Transfers zijn de kersen op de taart maar zeker niet de levenslijn van de BVO's. Toeschouwers zijn de levensader van de BVO's, toeschouwers en hun uitgaven. Vanwege die toeschouwers zijn de BVO's aantrekkelijk voor sponsors en brengen de televisierechten aardig wat op.

Komt ook niet zomaar dat Feyenoord al jarenlang kijkt naar de mogelijkheden voor (ver)nieuwbouw van de Kuip. De gemiddelde opbrengsten per stoeltje zijn in de Kuip lager dan menig ander stadion in Nederland. Stadion Feyenoord schrijft dan ook zeer bescheiden zwarte cijfers (een paar ton).

In Tubantia staat een interview met van den Belt van Twente waarin aardige grafiekjes staan, o.a. de resultaten uit gewone bedrijfsvoering (zonder transferresultaten en afschrijvingen op spelers) waaruit blijkt dat Twente de afgelopen 3 seizoenen respectievelijk -€3,9 miljoen, -€9,3 miljoen en -€8,1 miljoen verlies draaide. Die resultaten hakken er stevig in. Daarin ligt het op te grote voet hebben geleefd.

http://www.tubantia.nl/sp...er-normaal-doen-1.4792586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Twente heeft dezelfde fout gemaakt als Feyenoord na de UEFA cup winst. Leven op VEEL te grote voet met het idee dat die unieke prestatie op 1 of andere manier het nieuwe niveau zou moeten worden. Er werd zelf gesproken van een UEFA cup winst per 3-5 jaar. Twente wilde ook aan de top blijven, ten koste van te veel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het was ook typisch dat Twente spelers van Feyenoord ging kopen voor enkele miljoenen en vaak als Feyenoord interesse had in een speler kwam Twente om hem weg (proberen) te kapen voor meer geld.
Zie bijvoorbeeld Castaignos en Ziyech en beide zijn niet onomstreden.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Afvalzak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:31:
Het was ook typisch dat Twente spelers van Feyenoord ging kopen voor enkele miljoenen en vaak als Feyenoord interesse had in een speler kwam Twente om hem weg (proberen) te kapen voor meer geld zie bijvoorbeeld Castaignos en Ziyech en beide zijn niet onomstreden.
En Feyenoord volgde braaf de regels van de KNVB en kocht een hele periode geen spelers, terwijl Twente toen ze onder curatele stonden gewoon Zyech kochten en de boete incalculeerde. Dit soort verboden zijn er natuurlijk niet om te breken en dan maar de boete te betalen en illustreert perfect hoe het beleid van Twente was de afgelopen jaren, vergeleken met bijv. Feyenoord toen ze in die positie zaten.

Overigens beweert Hugo Borst dat Luuk de Jong veel liever naar Feyenoord dan naar PSV was gegaan, maar dat Feyenoord hem niet kon betalen en PSV wel. Waarschijnlijk had de ranglijst er dan heel anders uitgezien... :'(

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hugo Borst... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

ph4ge schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:06:
[...]

Overigens beweert Hugo Borst dat Luuk de Jong veel liever naar Feyenoord dan naar PSV was gegaan, maar dat Feyenoord hem niet kon betalen en PSV wel. Waarschijnlijk had de ranglijst er dan heel anders uitgezien... :'(
Weet ik niet hoor, imho zit het probleem van Feyenoord op dit moment niet in de spitsenpositie maar de slechte aanvoer. Echt drama voorzetten, veel rondgetik op eigen helft etc, er zijn er maar weinig die een leuke actie (durven te) maken, Boetius komt zijn oma niet meer voorbij, Toornstra speelt ook niet echt gelukkig op het moment etc. etc.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
De manier van spelen en de spits zelf hebben daar natuurlijk ook mee te maken. Twee controleurs, een spits die niet echt een spits is helpt bijvoorbeeld de buitenspelers ook niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wij praten over salarissen, in de MLS hebben ze gewoon een "prijslijst"

http://www.mlsplayers.org...on%20-%20Alphabetical.pdf

Grappig om te zien dat veel spelers gewoon echt weinig verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
PWM schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:59:

Is denk ik deels vanwege het systeem dat ze daar hebben. Met salaris cap en max aantal uitzonderingen hierop.

Wel idioot wat een Defoe en Bradley vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
PWM schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:59:

Weinig? Het minste wat ik gezien heb is 72.000 dollar per jaar toch niet heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kevinp schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Weinig? Het minste wat ik gezien heb is 72.000 dollar per jaar toch niet heel slecht.
Huh, ik zie als tweede 55,000.00 staan. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Afvalzak schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:25:
[...]

Huh, ik zie als tweede 55,000.00 staan. ;)
Ik weet niet wat bonus en start salaris is, maar ik heb dat voor het gemak bij elkaar opgeteld gezien het minimale bonus was zoals het er voor mij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kevinp schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Ik weet niet wat bonus en start salaris is, maar ik heb dat voor het gemak bij elkaar opgeteld gezien het minimale bonus was zoals het er voor mij staat.
Volgens mij is het guaranteed compensation het basis salaris + een signing fee:
For example, if a player has a base salary of $50,000, has a two-year contract with two one-year options and received a $10,000 bonus when he signed, his average annual guaranteed compensation would be $52,500 (base salary plus signing bonus ($10,000), with the signing bonus divided by the number of years covered by the contract (4)). The average annual guaranteed compensation number also includes any annual marketing bonus to be received in the current year and any agent’s fees annualized over the term of the contract. The average annual guaranteed compensation figure does not include performance bonuses because there is no guarantee that the player will hit those bonuses.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij is die tweede inderdaad totaal, dus je moet ze niets bij elkaar optellen. Dan heb je er dus een aantal die op 35k zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 07:27
De schade die Feyenoord-supporters vorige maand in Rome hebben aangericht, bedraagt volgens Italiaanse berekeningen in totaal meer dan 8 miljoen euro.
Zonde! Had je een goeie spits voor kunnen halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het meeste is "imagoschade". Dat bedrag komt over als duimzuigerij. Lijkt me dat Feyenoord daar meer last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:09

FreakNL

Well do ya punk?

PWM schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:30:
Volgens mij is die tweede inderdaad totaal, dus je moet ze niets bij elkaar optellen. Dan heb je er dus een aantal die op 35k zitten.
In de eredivisie heb je ook spelers die niet veel verder dan dat bedrag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 07:42:
Het meeste is "imagoschade". Dat bedrag komt over als duimzuigerij. Lijkt me dat Feyenoord daar meer last van heeft.
je switcht ineens het onderwerp :)

het hele bedrag is duimzuigerij van de bovenste plank...

schade fontein: 75.000
restauratie fontein tijdje terug kostte: 209.000
en DUS beschouwt de gemeente Rome de restauratie aan de fontein als weggegooid geld... wut?
ook is de fontein 60 miljoen waard (dus als er nog een rijke Saudi is, dan mag hij hem meenemen voor 6 briefjes van een miljoen), maaar dankzij het tuig is hij nu nog maar 58,8 miljoen waard.... yeah sure...

schade van de winkeliers/horeco: 3 miljoen...
pardon? voor zover ik begreep waren 50 meter verder de cafe's en dergelijk gewoon open.... als die paar uur dat de cafe's in de buurt van de fontein dicht waren al 3 miljoen schade oplevert, dan ga ik nu naar Rome om een cafe bij de fonteinen te beginnen....

imagoschade Rome? pardon? De enige die imagoschade oplopen zijn:
- goedwillende Feyenoord supporters
- de club Feyenoord
- de stad Rotterdam
- het land Nederland
- Nederlanderse voetbalsupporters
- Nederlanders in het algemeen

belachelijk... dat tuig mag keihard aangepakt worden, maar deze opruiing gaat echt nergens over....

verder heeft iedere Europese stad waar Feyenoord in de toekomst zal moeten spelen last van schade, want die zullen ineens 5x zoveel ME moeten inzetten bij wedstrijden... Misschien dat Brussel, Leverkussen, Zagreb, Kopenhagen, Astana en alle andere steden waar mogelijk tegen geloot kan worden ooit alvast die schade preventief kunnen claimen? Kan er ook nog wel bij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door P.O. Box op 06-03-2015 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
FreakNL schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:08:
[...]

In de eredivisie heb je ook spelers die niet veel verder dan dat bedrag komen.
1ste divisie is gemiddeld 33K geloof ik (modaal dus).
Ik geloof dat gemiddel eredivisie al wel richting 300K ging, maar daar zullen dus ook uitschieters naar boven en beneden in zitten ;) (jeugdspelers zitten vaak stuk lager natuurlijk)

ah wat info gevonden hier:
http://www.ad.nl/ad/nl/10...er-dan-in-Nederland.dhtml

overzicht:
# Competitie Land Gemiddeld jaarloon in euro
1 Premier League ENG 2,87 miljoen
2 Bundesliga DUI 1,84 miljoen
3 Serie A ITA 1,66 miljoen
4 Primera Division SPA 1,53 miljoen
5 Ligue 1 FRA 1,25 miljoen
6 Premjer Liga RUS 1,14 miljoen
7 Serie A BRA 736.000
8 Championship ENG 614.000
9 Süper Lig TUR 564,000
10 Liga MX MEX 336.000
11 Primeira Liga POR 323.000
12 Super League ZWI 298.000
13 Eredivisie NED 291.000

[ Voor 43% gewijzigd door Martinusz op 06-03-2015 08:49 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Opvallend dat de tweede Engelse divisie boven ons staat maar ook dat de Portugezen niet ver boven ons staan. Dat gat zou sportief dus te dichten moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
D-e-n schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:54:
Opvallend dat de tweede Engelse divisie boven ons staat maar ook dat de Portugezen niet ver boven ons staan. Dat gat zou sportief dus te dichten moeten zijn.
Vergis je niet in Engeland, daar voetballen ze op het 4de niveau nog in grotere (en vollere) stadions dan wij in de 1ste divisie hebben in NL.

Ik vond Zwitserland wel opvallend in het lijstje eigenlijk, maar de kloof is natuurlijk behoorlijk groot geworden.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 08:54:
Zo bijzonder is de Portuguese competitie nou ook weer niet. Benfica, Sporting en Porto zijn nog wel capabel maar de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
Napo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:17:
[...]

Zo bijzonder is de Portuguese competitie nou ook weer niet. Benfica, Sporting en Porto zijn nog wel capabel maar de rest?
Klopt, alleen Europees gezien hebben zij een grote voorsprong ten opzichte van ons.
Omdat ik denk als je daar naar gemiddelde salaris kijkt, van de top 5 tegen onze top 5.
Dat het gat heel groot is.

Om Europees goed te doen heb je meer aan 2 topclubs, die jaar in jaar uit presteren.
Want wij halen eens in de zoveel tijd met een clubje kwartfinle of halve finale.

Maar een Portugese club haalt sinds de Europa league minstens de kwartfinale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
Joostje123 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Maar een Portugese club haalt sinds de Europa league minstens de kwartfinale.
Portugese clubs hebben in de Europa League dan ook het voordeel dat ze van huis uit gewend zijn om in halflege stadions te voetballen :+

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

http://www.vi.nl/nieuws/p...-bij-sparta-rotterdam.htm

Ben benieuwd, veelbelovende speler in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

En wederom is Sparta lanceerplatform voor misschien wel een erg leuke carrière. Jammer dat zo'n speler dan 'gratis' wegloopt...

Ik verwacht ooit nog eens een bord boven de toegang van het Kasteel en de trainingsfaciliteiten...

"This is Sparta!" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
martinusz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:07:
[...]

Vergis je niet in Engeland, daar voetballen ze op het 4de niveau nog in grotere (en vollere) stadions dan wij in de 1ste divisie hebben in NL.

Ik vond Zwitserland wel opvallend in het lijstje eigenlijk, maar de kloof is natuurlijk behoorlijk groot geworden.
Zou het belasting klimaat niet ook een rol kunnen spelen?

edit:
Bij Sparta moeten ze denk ik toch eens kijken naar wanneer ze contracten verlengen en anders gewoon verkopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 06-03-2015 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
20 minuten en Twente staat met 2-0 achter. :X En dat terwijl ze eigenlijk sterker zijn.

Leuk voor Cabral, die maakt er twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat lekker zo, eind van het weekend in het rechterrijtje? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Ziyech staat op bij Twente, toch knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Arm Twente... de gifbeker is nog lang niet leeg vrees ik. Juist nu is rust een must, echter onstaat er nu alleen maar onrust in de selectie. Dragende spelers weten nu dat ze volgend seizoen niet meer bij Twente zullen spelen, vanwege hun salaris moeten ze het veld ruimen om financiële lucht te creëeren. Dat gaat de sportieve prestaties noet ten goede komen. Al hoe wel ik vind dat de club dit zelf heeft veroorzaakt, zijn het de supporters en de sportieve aspecten die nu de dupe zijn.

Ik snap weinig van de maatregelen die de KNVB neemt in dit soort gevallen. Waarom puntenaftrek? Waarom gestraft worden op sportief vlak als juist het beleid heeft gefaald? Een club in financiële nood dien je gewoon onder curatele te stellen in plaats van verdiende punten af te trekken. Door die puntenaftrek ga je de club niet vooruit brengen of verbeteren. Sterker nog, je drukt ze verder de shit in. Als Twente aan het eind van het seizoen die drie punten te kort komt voor Europees voetbal dan zijn de financiële gevolgen vrij groot en helpt dat niet bij het herstel. Bestuurlijke maatregelenen hebben in mijn ogen meer effect en treft de club op het aspect waar het te kort geschoten is. De puntenaftrek is gewoon competitievervalsing en heeft weinig te maken met straffen voor financieel wanbeleid. De KNVB heeft hier ook zelf gefaald, zo ver had het gewoon niet mogen komen. Toen Twente gloriedagen beleefde liep de KNVB voorop om de club als voorbeeld te gebruiken om aan te tonen hoe andere clubs het moesten gaan doen. Toen ze kampioen werden riepen leden van de KNVB dat ze blij waren dat in Nederland ook clubs buiten de traditionele top 3 kampioen konden worden.

Nu het toezicht heeft gefaald en men tot de conclusie is gekomen dat alles niet rozengeur en maneschijn bleek te zijn bij Twente is blijkbaar puntenaftrek het enige middel om te straffen. Zij straffen de club op een manier die niks te maken heeft met financieel wanbeleid. Hier zou de KNVB toch andere middelen voor moeten hebben?

Ik heb het gevoel dat de neerwaardse spiraal nog lang niet ten einde is bij Twente. Wanneer ze volgend seizoen geen Europees voetbal halen zal de neerwaardse spiraal nog harder gaan. De bezuinigingen zullen een negatief effect hebben op de sportieve prestaties en het publiek zal in steeds grotere mate wegblijven. De inkomsten zullen nog harder dalen dan bezuinigingen kunnen compenseren. Ik vrees een verloren strijd en een terugval naar de jaren 90...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 09:21:
Arm Twente... de gifbeker is nog lang niet leeg vrees ik. Juist nu is rust een must, echter onstaat er nu alleen maar onrust in de selectie. Dragende spelers weten nu dat ze volgend seizoen niet meer bij Twente zullen spelen, vanwege hun salaris moeten ze het veld ruimen om financiële lucht te creëeren. Dat gaat de sportieve prestaties noet ten goede komen. Al hoe wel ik vind dat de club dit zelf heeft veroorzaakt, zijn het de supporters en de sportieve aspecten die nu de dupe zijn.

Ik snap weinig van de maatregelen die de KNVB neemt in dit soort gevallen. Waarom puntenaftrek? Waarom gestraft worden op sportief vlak als juist het beleid heeft gefaald? Een club in financiële nood dien je gewoon onder curatele te stellen in plaats van verdiende punten af te trekken. Door die puntenaftrek ga je de club niet vooruit brengen of verbeteren. Sterker nog, je drukt ze verder de shit in. Als Twente aan het eind van het seizoen die drie punten te kort komt voor Europees voetbal dan zijn de financiële gevolgen vrij groot en helpt dat niet bij het herstel. Bestuurlijke maatregelenen hebben in mijn ogen meer effect en treft de club op het aspect waar het te kort geschoten is. De puntenaftrek is gewoon competitievervalsing en heeft weinig te maken met straffen voor financieel wanbeleid. De KNVB heeft hier ook zelf gefaald, zo ver had het gewoon niet mogen komen. Toen Twente gloriedagen beleefde liep de KNVB voorop om de club als voorbeeld te gebruiken om aan te tonen hoe andere clubs het moesten gaan doen. Toen ze kampioen werden riepen leden van de KNVB dat ze blij waren dat in Nederland ook clubs buiten de traditionele top 3 kampioen konden worden.

Nu het toezicht heeft gefaald en men tot de conclusie is gekomen dat alles niet rozengeur en maneschijn bleek te zijn bij Twente is blijkbaar puntenaftrek het enige middel om te straffen. Zij straffen de club op een manier die niks te maken heeft met financieel wanbeleid. Hier zou de KNVB toch andere middelen voor moeten hebben?

Ik heb het gevoel dat de neerwaardse spiraal nog lang niet ten einde is bij Twente. Wanneer ze volgend seizoen geen Europees voetbal halen zal de neerwaardse spiraal nog harder gaan. De bezuinigingen zullen een negatief effect hebben op de sportieve prestaties en het publiek zal in steeds grotere mate wegblijven. De inkomsten zullen nog harder dalen dan bezuinigingen kunnen compenseren. Ik vrees een verloren strijd en een terugval naar de jaren 90...
Puntenaftrek is juist de enige manier dat ze het echt voelen.. Kijk naar de aankoop van Ziyech, ze calculeerden de boete gewoon in en halen em toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteravond stond de derby Fortuna Sittard - MVV Maastricht op het programma (0-3 gewonnen door MVV), de verslaggever van Media Group Limburg kon het niet laten om toch te laten zien dat hij voor Roda JC is.

Dit bericht stond ook zo op 1limburg.nl en is na ongeveer een uur tijd aangepast.

Heerlijk hoe meneer Ivo Op Den Camp en Roel Wiche continu alleen maar MVV en Fortuna, en hun supporters, in een kwaad daglicht stellen en continu alleen maar negatief erover lopen te schrijven. Het wordt eens tijd dat deze twee 'journalisten' eens op hun mieter krijgen en ermee gaan kappen.
Ik hoop dat zowel Fortuna Sittard als MVV Maastricht hiermee verder gaan en eens stappen gaan ondernemen tegen Media Group Limburg, wat dit is gewoon complete bullshit waar die mee bezig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mdiyKFj.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat voor stappen heb je precies in gedachten? Journalisten mogen schrijven wat ze willen. Kneusjes is nou niet dermate kwetsend dat je daar echt iets aan kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lol...Art Langeler... was dat niet die mafkees die moord en brand schreeuwde toen Ajax Richedly Bazoer overnam? en hij wil nu meer spelers van Nederlandse clubs weghalen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 09:43:
[...]

Puntenaftrek is juist de enige manier dat ze het echt voelen.. Kijk naar de aankoop van Ziyech, ze calculeerden de boete gewoon in en halen em toch.
Precies, de puntenaftrek komt na een periode waarin ze orde op zaken hadden kunnen en moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:48
Tweaking Art schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:47:
[...]

Lol...Art Langeler... was dat niet die mafkees die moord en brand schreeuwde toen Ajax Richedly Bazoer overnam? en hij wil nu meer spelers van Nederlandse clubs weghalen... :D
Dat ging over de 3 topclubs. Niet de andere Nederlandse clubs. Hij vond het wrang dat hij een speler op heeft geleid voor Ajax. Een concurrent. Sparta is geen concurrent van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die Slagveer... soms speelt ie als een natte dweil en nu loopt ie zo een aantal keer door de verdediging heen. Mooie goal. Hopelijk houdt Heerenveen dit vast, want Ado verdient eigenlijk wel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Fleximex schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:27:
[...]

Dat ging over de 3 topclubs. Niet de andere Nederlandse clubs. Hij vond het wrang dat hij een speler op heeft geleid voor Ajax. Een concurrent. Sparta is geen concurrent van PSV.
Ah..uiteraard want de wereld bestaat alleen uit Ajax, PSV en Feyenoord, Dat Sparta een speler heeft opgeleid voor PSV interesseert niemand dus dan is het goed.

...Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Beetje naïef. Elke jeugdspeler komt van een andere club. Als je serieus gaat kijken hebben PSV, Ajax en Feyenoord geen eigen jeugd. Elke speler is door een andere club opgeleid. Nee dat interesseert niemand.
Langeler bedoelt vind het raar dan een club met dezelfde status en doelstelling een jeugdspeler van de ander overneemt.
Van Sparta naar PSV is een stap. Van PSV naar Ajax doet niks qua niveau. Of Bazoer en Ajax daar zo over denken (bij Ajax is misschien de opleiding beter en zou hij eerder aan spelen komen) laat ik in het midden. Ik denk dat Langeler daar niet zo over denkt. Dus dan is het logisch dat hij dat raar vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Fleximex schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:53:
Beetje naïef. Elke jeugdspeler komt van een andere club. Als je serieus gaat kijken hebben PSV, Ajax en Feyenoord geen eigen jeugd. Elke speler is door een andere club opgeleid. Nee dat interesseert niemand.
Langeler bedoelt vind het raar dan een club met dezelfde status en doelstelling een jeugdspeler van de ander overneemt.
Van Sparta naar PSV is een stap. Van PSV naar Ajax doet niks qua niveau. Of Bazoer en Ajax daar zo over denken (bij Ajax is misschien de opleiding beter en zou hij eerder aan spelen komen) laat ik in het midden. Ik denk dat Langeler daar niet zo over denkt. Dus dan is het logisch dat hij dat raar vindt.
Niet zo 'naïef' als jouw post. ;) Je mist totaal mijn punt, ik weet precies hoe het wereldje werkt, wat ik alleen wel super irritant vind is dat er bepaalde personen zoals Langeler er schande van spreken dat spelers voor een andere club kiezen terwijl zij precies hetzelfde doen bij andere clubs, de status van de club is niet relevant in dit geval want het is uiteindelijk de speler die beslist of hij vertrekt, dus in andere woorden ' misplaatste arrogantie' 'hypocriet gelul' hoe je het ook wil noemen.

Trouwens de 'status' van een club is niet constant, voorbeeld, als FC Twente 5X Kampioen van Nederland word ( lol ) en misschien een keer de knockout fase van de CL haalt betekend dit dat FC Twente ineens de status van topclub krijgt en dat Ajax, PSV en Feyenoord de goedkeuring van 'topclub' Twente moeten krijgen voor een transfer van een jeugdspeler? anders krijgen ze de afkeurende vinger van een Art Langeler look a like! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zo, Zwolle had er minimaal 10 moeten maken vanavond. De teller blijft uiteindelijk steken op 6. Lekker potje om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik vond zwolle vs leeuwarden echt een mooie pot! lekker heen en weer voetbal, maar pec was de enige die ze afmaakte. mooi man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Tweaking Art schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:24:
[...]

Niet zo 'naïef' als jouw post. ;) Je mist totaal mijn punt, ik weet precies hoe het wereldje werkt, wat ik alleen wel super irritant vind is dat er bepaalde personen zoals Langeler er schande van spreken dat spelers voor een andere club kiezen terwijl zij precies hetzelfde doen bij andere clubs, de status van de club is niet relevant in dit geval want het is uiteindelijk de speler die beslist of hij vertrekt, dus in andere woorden ' misplaatste arrogantie' 'hypocriet gelul' hoe je het ook wil noemen.

Trouwens de 'status' van een club is niet constant, voorbeeld, als FC Twente 5X Kampioen van Nederland word ( lol ) en misschien een keer de knockout fase van de CL haalt betekend dit dat FC Twente ineens de status van topclub krijgt en dat Ajax, PSV en Feyenoord de goedkeuring van 'topclub' Twente moeten krijgen voor een transfer van een jeugdspeler? anders krijgen ze de afkeurende vinger van een Art Langeler look a like! :+
Ik vind het niet zo raar dat Langeler het niet snapt dat Bazoer voor Ajax kiest aangezien hij zelf bij de jeugdopleiding van PSV werkt en dan op z'n minst even goed als die van Ajax vindt.
Dat is toch anders als een speler van Sparta naar PSV gaat. De status is volgens Langeler wel relevant. De stap van Bazoer naar Ajax is toch alleen te verantwoorden met:
- Hij denkt daar eerder aan spelen toe te komen
- Ziet Ajax als een hogere stap
- Hij gaat meer verdienen bij Ajax
De eerste twee punten is Langeler het natuurlijk niet mee eens.

En je moet niet te letterlijk gaan kijken met alleen PSV, Ajax en Feyenoord en aankomen met en Twente dan? Waarschijnlijk kun je dat zelf ook bedenken. Het Twente van nu (sub-top) is een overstap logischer dan het Twente van 2010.

Natuurlijk kan je het hypocriet vinden. Maar hij vertegenwoordigd toch niet Sparta, Ajax of de Eredivisie. Maar hij vertegenwoordigt PSV. Dan is zijn verontwaardiging goed voor te stellen. Vooral als in zijn ogen Bazoer er niet op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nijland valt in en scoort binnen 19 minuten zijn eerste hattrick, PEC-Cambuur: 6-1. Hopelijk is dit een opmars naar meer, ze hebben in elk geval al een clubrecord gehaald: nog nooit haalde PEC zoveel punten in de eredivisie. Er werden wel veel kansen gemist, dus het had nog meer doelpunten kunnen opleveren. Maar het tij is gekeerd mag ik hopen, want de voorgaande wedstrijden waren echt bar en boos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Fleximex schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:42:
[...]

Ik vind het niet zo raar dat Langeler het niet snapt dat Bazoer voor Ajax kiest aangezien hij zelf bij de jeugdopleiding van PSV werkt en dan op z'n minst even goed als die van Ajax vindt.
Dat is toch anders als een speler van Sparta naar PSV gaat. De status is volgens Langeler wel relevant. De stap van Bazoer naar Ajax is toch alleen te verantwoorden met:
- Hij denkt daar eerder aan spelen toe te komen
- Ziet Ajax als een hogere stap
- Hij gaat meer verdienen bij Ajax
De eerste twee punten is Langeler het natuurlijk niet mee eens.

En je moet niet te letterlijk gaan kijken met alleen PSV, Ajax en Feyenoord en aankomen met en Twente dan? Waarschijnlijk kun je dat zelf ook bedenken. Het Twente van nu (sub-top) is een overstap logischer dan het Twente van 2010.

Natuurlijk kan je het hypocriet vinden. Maar hij vertegenwoordigd toch niet Sparta, Ajax of de Eredivisie. Maar hij vertegenwoordigt PSV. Dan is zijn verontwaardiging goed voor te stellen. Vooral als in zijn ogen Bazoer er niet op vooruit gaat.
De mening van Langeler interesseert me eigenlijk niet zo heel veel, het gaat uiteindelijk om de carriere van de speler en Bazoer besloot dat de beste beslissing voor zijn carriere was om de overstap te maken dus dan moet hij die overstap kunnen maken zonder dat een irritante wijsneus drama in de media veroorzaakt en een soort transferverbod suggereert tussen clubs die op dat moment rivaliserende clubs zijn.

Meneer Langeler had hem ook gewoon succes kunnen wensen en voor een andere jeugdspeler kunnen gaan die wel voor PSV wil spelen, waarschijnlijk uit de jeugdopleiding van een andere club want zo werkt het wereldje dus blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Tweaking Art schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:07:
[...]

De mening van Langeler interesseert me eigenlijk niet zo heel veel
Daar begon je toch mee :p?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Fleximex schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:36:
[...]

Daar begon je toch mee :p?

[...]
En je punt is what precies? is dit een flamebait? ;)

Dat artikel bracht me terug naar de discussie over de transfer van Bazoer van PSV naar Ajax, die discussie was er ook in de vorige voetbaltopics op dit forum.

Het was een quote uit het verleden, dat betekend niet dat ik het er mee eens ben, hopelijk mag dat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:48
Tweaking Art schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:07:
[...]

De mening van Langeler interesseert me eigenlijk niet zo heel veel, het gaat uiteindelijk om de carriere van de speler en Bazoer besloot dat de beste beslissing voor zijn carriere was om de overstap te maken dus dan moet hij die overstap kunnen maken zonder dat een irritante wijsneus drama in de media veroorzaakt en een soort transferverbod suggereert tussen clubs die op dat moment rivaliserende clubs zijn.

Meneer Langeler had hem ook gewoon succes kunnen wensen en voor een andere jeugdspeler kunnen gaan die wel voor PSV wil spelen, waarschijnlijk uit de jeugdopleiding van een andere club want zo werkt het wereldje dus blijkbaar.
Weet niet of deze uitspraken recent zijn gedaan, maar toen de overgang van Bazoer een hot issue was, ging het er volgens ook om dat Ajax en Psv een soort van gentlemen's agreement hadden om zich niet te richten op elkaars jeugdspelers en niet te proberen deze te verleiden tot een overstap.

In dat opzicht zou dat wellicht hypocriet zijn van beide teams, maar leuk is het voor een van beide teams natuurlijk niet als je op die manier wordt genaaid. Zeg overigens niet dat Psv niet hetzelfde had gedaan, maar goed, begrijpelijk is een dergelijke uitspraak dan wel, zeker aangezien 'ie zoals eerder aangegeven werkt voor Psv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Tweaking Art schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:51:
[...]

En je punt is what precies? is dit een flamebait? ;)

Dat artikel bracht me terug naar de discussie over de transfer van Bazoer van PSV naar Ajax, die discussie was er ook in de vorige voetbaltopics op dit forum.

Het was een quote uit het verleden, dat betekend niet dat ik het er mee eens ben, hopelijk mag dat. ;)
Je zegt dat de mening van Langeler je niet interesseert, maar haalt hem wel aan in je eerste bericht. Dat is iets anders dan er niet mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

Even kijken.. Bazoer stapte over in 2012/2013 naar Ajax.
Jans is nu bezig met z'n tweede seizoen.. dus 2014/2015 en 2013/2014
In het seizoen 2012/2013 was Langeler coach van PEC.. dus ik weet niet waar jullie al die waarheden over Langeler vandaan halen. Maar op het moment dat Bazoer overstapte was Langeler coach van PEC

Anyway.. heerlijk avondje.. PSV winst (gekeken tot de 60e minuut in de kroeg) en daarna door op het fietsie naar PEC. Mooie 6-1 :)
Seizoenskaart alweer verlengd, zal in 2015/2016 vast niet weer een topjaar worden, maar genieten doen we toch wel.

Vanavond overigens met z'n vieren geweest
Ik heb 2 goals gemist 1x pissen en 1x bier halen (1-0 en 3-0)
Vriend 1: 1 goal gemist (5-1) bier halen
Vriend 2: 1 goal gemist (6-1) pissen

Matige score :D wordt tijd dat ze bij PEC herhalingen gaan uitzenden op het scherm

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ik ben niet zo op de hoogte van de details maar ik meende gelezen te hebben dat Bazoer niet wilde tekenen bij PSV en al in vergaande onderhandelingen was met Manchester City. En toen dacht Ajax: laten we eens gaan informeren.

Als dat werkelijk zo gegaan is is het in mijn ogen maar de vraag in hoeverre Ajax de (niet bestaande?) gentlemen's agreement heeft geschonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
[...]

Lekker roeptoeteren! Aandacht nodig? }:O
In november 2012 tekende hij, tot ontsteltenis van PSV, een contract bij concurrent Ajax.
Bron: Wikipedia: Riechedly Bazoer
Op 16 april 2013 maakte PSV bekend dat Langeler een contract voor vier jaar getekend had als hoofd jeugdopleiding bij de Eindhovense ploeg.[13] Hij startte er op 1 juli 2013
Bron: Wikipedia: Art Langeler

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ach wat interesseert Art Langeler dan toch? Da's hetzelfde als Wim Jonk ineens heel serieus gaan nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik begrijp niet waarom er zo'n ophef word gemaakt over de transfer van Bazoer. PSV heeft afgelopen zomer een talent bij Feyenoord weggekaapt, maar daar hoor je weinig over.

Als die spelers zich beter bij een andere club voelen kan je ze moeilijk tegenhouden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
JST94 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:51:
Ik begrijp niet waarom er zo'n ophef word gemaakt over de transfer van Bazoer. PSV heeft afgelopen zomer een talent bij Feyenoord weggekaapt, maar daar hoor je weinig over.

Als die spelers zich beter bij een andere club voelen kan je ze moeilijk tegenhouden toch?
Ik dacht dat Ajax PSV en Feyenoord een 'verbond' hadden wat betreft jeugdspelers :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
RedHat schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:04:
[...]

Ik dacht dat Ajax PSV en Feyenoord een 'verbond' hadden wat betreft jeugdspelers :?
Dat verbond was voor de transfer van Bazoer al zovaak overtreden. Afgelopen zomer is de spits van de C1 van Feyenoord naar PSV gegaan, hier word veel minder ophef over gemaakt.

Ik zelf zit er niet zo mee, jammer dat hij vertrekt bij Feyenoord, maar we moeten niet vergeten dat Feyenoord hem zelf bij NEC heeft weggekaapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas90
  • Laatst online: 08-09 23:12

Bas90

Addicted2bass

Heracles een gestolen puntje... Heerlijk! En wat waren de uitsupporters gek in de kop toen wij bovenop de boarding stonden te juichen, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het zijn er geen 50.000, maar de opblaasbare bananen verkoper heeft goede zaken gedaan :+

Edit

Wow, 2 doellijn technology momenten, waaronder 1 doelpunt. Top

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 08-03-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Nu toch wel duidelijk geworden dat zo'n systeem wereldwijd uitgerold moet worden. Twee cruciale momenten die bij afwezigheid van de techniek verkeerd beoordeeld konden worden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Manu heeft inmiddels meer kansen nodig dan Kazim. Straks staat het geen 3-0 maar 1-1 met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Wauw Ajax, 45 minuten voetbal en geen een schot op het doel van Excelsior! Knap..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit Ajax niet te kijken, maar als ik de heatmap op Fox zie, staat Ajax voor op en net over het middenveld te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 12:02
Excelsior gaat uiteraard de boel achterin dichthouden (in opdracht van grote broer Feyenoord).

Lex Immers maakt eerste eredivisie Hawkeye goal ooit - die gaat in de geschiedenisboeken!
http://www.vi.nl/nieuws/i...goal-op-basis-hawkeye.htm

[ Voor 50% gewijzigd door jaapstobbe op 08-03-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:26
mooie aanname van Boilesen weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Feyenoord staat toch een potje waardeloos te voetballen in de 2de helft, niet om aan te zien. Karsdorf is de enige op niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan iemand Serero even vertellen of ie zich graag absoluut niet meer met het opbouwen naar de aanval bezig houdt, sjees steeds balverlies, klemlopen en passjes de verkeerde kant op. Zet hem aub gewoon op de 6 en laat Klaassen ipv Serero met de opbouw bemoeien.

[edit] De Boer was het blijkbaar ook zat.

[ Voor 8% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-03-2015 15:48 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Och Viergever maakt bijna de 1-0. Maar zo blind geschoten.

En Zivkovic erin, dat belooft wat. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 08-03-2015 15:48 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
:Z

Is er al iets gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ja, de scheids liep voor de 2e keer deze wedstrijd in de weg....en dat was nog een van de hoogtepunten ook.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inderdaad, die drukt aardig z'n stempel op de wedstrijd door zelf en beetje mee te voetballen, maar daar wordt het niet beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoeveel punten moet PSV nog halen om kampioen te worden?
Kunnen we daar er alvast 2 vanaf halen, want met dit spel zie ik Ajax niet winnen, al speelt Excelsior niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
MeNTaL_TO schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:05:
Hoeveel punten moet PSV nog halen om kampioen te worden?
Kunnen we daar er alvast 2 vanaf halen, want met dit spel zie ik Ajax niet winnen, al speelt Excelsior niet veel beter.
Zeg dat niet te vroeg. Ajax is met dit spel wel uitgelopen op de 3e plek en ingelopen op de 1e.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaat ie nou ook nog de grootste slaper van allemaal (Andersen) brengen?
Die zal ongetwijfeld wel wat pit in de wedstrijd brengen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

aicaramba schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:08:
[...]

Zeg dat niet te vroeg. Ajax is met dit spel wel uitgelopen op de 3e plek en ingelopen op de 1e.
Sjees, 1 goede aanval en gelijk de 1-0.
Schrok er wakker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MeNTaL_TO schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:11:
[...]

Schrok er wakker van.
Goed gekopt, maar die nummer 12 van Excelsior stond lucht te dekken, was bal blijkbaar even kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:11:
[...]

Schrok er wakker van.
Ik was net echt ingedommeld. Saaie wedstrijd, zonnetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
Nou was Ajax niet goed, maar om het nou Lucky ajax te noemen omdat Excelsior nog slechter speelde gaat me echt te ver. Waarom is die kale gek nog steeds op tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HamburgerHenk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:23:
Nou was Ajax niet goed, maar om het nou Lucky ajax te noemen omdat Excelsior nog slechter speelde gaat me echt te ver. Waarom is die kale gek nog steeds op tv
hij heeft helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
aicaramba schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:08:
[...]

Wat een voetbal kennis ;)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
krissie100 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:25:
[...]

hij heeft helemaal gelijk.
Echt totaal niet, maar jij hebt wss de wedstrijd niet gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Ajax zal wel weinig fouten maken, naar het eind toe, helaas voor hun (en dat is nu anders), doet Psv dat al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
HamburgerHenk schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:27:
[...]

Echt totaal niet, maar jij hebt wss de wedstrijd niet gezien?
haha, ik heb de wedstrijd gezien en idd lucky dat ze winnen, 0-0 had terecht geweest.
maar jij bent ajax fan? :+

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 08-03-2015 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
*knip* flame & troll

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 08-03-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja het is Van Halst. Vraag me al tijden af wat hij bij wedstrijden van Ajax moet als je weet dat ie met geen mogelijkheid iets positiefs kan zeggen over Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Waarom is die kale gek nog steeds op tv
Omdat Twente nog in de Eredivisie zit :+

Maargoed, zo'n zaadpot spelen en dan toch de drie punten pakken is ook een kwaliteit, lucky of niet. Links of rechtsom weet Ajax hun overwicht in het spel dan wel te benutten, al mondt dat niet uit in mooi aanvallend voetbal met tig doelkansen. En zo lijkt het nog geen gelopen race voor PSV, is ook nog wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
was er al bang voor vandaag.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
Eindelijk wat leuk voetbal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Ben blij dat ik Ajax niet heb gekeken vandaag.. waardeloos.

Utrecht na 10minuten al op 2-0 tegen AZ. Maar AZ heeft tijd genoeg om evt terug te knokken.

[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 08-03-2015 17:24 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

3-0 na 19 minuten voor Utrecht. Als je daar 100 euro had gezet, kon je met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
rare wissels van Van den Brom, de hele aanval wisselen terwijl het middenveld ook droevig is, had Elm er ook uitgehaald en Berghuis er in gelaten. Nu lijkt het alsof de aanval gefaald heeft maar eigenlijk hebben zij niet gefaald aangezien ze de bal geeneens gekregen hebben van het middenveld... :9
Pagina: 1 ... 15 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015