[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2014/2015 deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste
Acties:
  • 144.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Krukar schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:37:
Als dit waar is, dan is dat toch iets anders dan "te hard juichen" en is de rode kaart meer dan terecht.
Mjah, je hebt vastpakken en vastpakken. Voor alleen vastpakken een rode kaart krijgen vind ik best overdreven. Het gedrag wat er mee gepaard gaat kan wellicht een rode kaart waard zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er geen beelden van zijn, tegenwoordig wordt zo ongeveer alles vastgelegd. De arbitrale vertegenwoordiging die avond stond al stijf van de stress en had het niet in de hand. Daardoor neig ik voorlopig te geloven dat de rode kaart overdreven is en dat normaliter een waarschuwing wordt gegeven voor zoiets. Met name de scheidsrechter staat er bekend om zijn autoriteit te willen afdwingen door middel van het strooien met kaarten. Feyenoord moet gewoon in beroep gaan tegen die rode kaart. Niet dat ze veel kans maken, ze hebben op dit moment weinig goodwill bij de UEFA, die liever de scheidsrechter zal beschermen dan Feyenoord in het gelijk stellen, ook al zou het terecht zijn...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Han schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:44:
[...]

Mjah, je hebt vastpakken en vastpakken. Voor alleen vastpakken een rode kaart krijgen vind ik best overdreven. Het gedrag wat er mee gepaard gaat kan wellicht een rode kaart waard zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er geen beelden van zijn, tegenwoordig wordt zo ongeveer alles vastgelegd. De arbitrale vertegenwoordiging die avond stond al stijf van de stress en had het niet in de hand. Daardoor neig ik voorlopig te geloven dat de rode kaart overdreven is en dat normaliter een waarschuwing wordt gegeven voor zoiets. Met name de scheidsrechter staat er bekend om zijn autoriteit te willen afdwingen door middel van het strooien met kaarten. Feyenoord moet gewoon in beroep gaan tegen die rode kaart. Niet dat ze veel kans maken, ze hebben op dit moment weinig goodwill bij de UEFA, die liever de scheidsrechter zal beschermen dan Feyenoord in het gelijk stellen, ook al zou het terecht zijn...
Los van dat deze scheids idd een flapdrol was vind ik eigenlijk dat je wel daadwerkelijk met je handen van de arbitrage afblijft. Ook die schouderklopjes en aaien over de bol als de scheids een beslissing neemt waar je het mee eens bent vind ik nogal neerbuigend. De scheids is het gezag en daar blijf je gewoon te allen tijden vanaf. Van mij mogen dan gewoon geel geven (gebeurde/gebeurt dit in Italië niet trouwens?)

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Saturnus schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:43:
[...]

De stabiliteit is er al een paar wedstrijden uit...sinds Cambuur. Vorige week was wel mooi, maar had ook anders kunnen aflopen.
Heerenveen en uitwedstrijden is sowieso geen gelukkige combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
[...]

Je moet gewoon van de arbitrage afblijven. Maar hoe en wat weet niemand want het staat niet op camera.

Uiteindelijk is er maar één conclusie mogelijk.

Er wordt ( voor de zoveelste keer ) gelogen in het voetbal. Of de grens/scheidsrechter of Mulder. Want niemand begrijpt er iets van.

Duidelijk mogen zijn dat mensen of dingen verzinnen om iets goed te praten. ( bv dat hij al dan niet per ongeluk tegen hem aan liep ) en dat als vastpakken werd ervaren.

Er zijn veel manieren om zoiets te doen dat het wel gewoon kan. Maar door het gebrek aan integriteit in deze sport zorgt voor dit soort beslissingen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:33:
Ik weet niet of PSV wint vanmiddag, 't is toch altijd een wedstrijd op zich. Het enige verschil is dat het geen ene reet uitmaakt of PSV wint of verliest, want die gaan echt geen 14 punten meer verspelen.
Maar goed, frituurtje, biertje.. wordt een gezellige middag straks.
Voor de spanning om plek 2 zou het wel goed zijn als PSV won. Landstitel is toch al vergeven met zo'n straatlengte voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 14:04:
[...]

Voor de spanning om plek 2 zou het wel goed zijn als PSV won. Landstitel is toch al vergeven met zo'n straatlengte voorsprong.
dat wel, maar helaas is het wel zo dat momenteel alleen Ajax en PSV kan maken om een voorronde voor de CL te overleven.

Niet zozeer vanwege de kwaliteit, maar wel omdat ze gewoon een stuk hoger staan op de ranking en daarmee een vele groter kans hebben op een op papier makkelijkere tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:00
Excelsior wint zoals verwacht volgens mijn toto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
[...]

Er zijn zat beelden van Mulder, alleen geen enkel beeld wat ook maar in de buurt komt van wat de UEFA zegt. Laten we het er maar ophouden dat dat een toevallig technisch falen is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:38:
Ik vind het ongeloofwaardig klinken. Waarom zou iemand de grensrechter beetpakken bij het juichen?
Een "Lekker puh" achtig iets, dat ze toch gelijkmaakten ondanks het arbitrale trio, is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:17:
[...]

Een "Lekker puh" achtig iets, dat ze toch gelijkmaakten ondanks het arbitrale trio, is niet geheel ondenkbaar natuurlijk.
Niet ondenkbaar maar zeer twijfelachtig. Zeker omdat het Mulder betreft.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft toch weinig zin meer om te gissen naar welke reden dan ook voor die rode kaart?

Laat Feyenoord maar eens beter gaan spelen tegen Utrecht. Achahbar en Manu mogen wat mij betreft wel in het veld komen in de tweede helft. Gaan we met een beetje mazzel toch nog enig voetbal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rare actie daar van de scheids om 2 man van Utrecht geel te geven na die charge van Karsdorp, waarbij Kardsorp zelf goed wegkomt met maar geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Reclame op FOX: Welke kleur heeft het uitshirt van Feyenoord.

Ik mis de optie Wit en Goud. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27
Haha zit er weer één met een banaan in het Feyenoord publiek. Heerlijk! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Exocet schreef op zondag 01 maart 2015 @ 11:23:
PSV gaat dit natuurlijk makkelijk winnen. Ajax speelt al weken belabberd en heeft het tegen elke tegenstander moeilijk gehad. Ajax gaat het proberen en PSV countert naar de winst.
Feyenoord zie ook gewoon winnen tegen Utrecht.
Voor de rest winst van Groningen en Heerenveen.
Als jouw voorspellingen vandaag alelmaal zo goed uitkomen ben ik vanmiddag een blij man :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wedstrijd in Utrecht verdiende als je eerlijk bent geen winnaar. Bepaald niet de beste wedstrijd van het seizoen, noch van de kant van Feyenoord noch van de kant van Utrecht.

Kongolo beslissend met zijn uitschuifbare lichaamsdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Mooie sfeeractie in het Philips Stadion hoor :)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben minder enthousiast over het camerawerk, die slomo shots zijn vervelend en voegen niets toe, lukraak geschoten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Quad schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:44:
Ik ben minder enthousiast over het camerawerk, die slomo shots zijn vervelend en voegen niets toe, lukraak geschoten.
Haha, ja, dat is wat jammer. Ach, ze zullen het geld er wel uit willen halen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En daar was de 1-0 al bijna voor PSV.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 02-03-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Euh Wtf, 'supportersbeelden' op tv. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
Wat was Utrecht - Feyenoord een belachelijke saaie wedstrijd. PSV - Ajax heeft me in de eerste 3 minuten al meer vermaakt dan heel Utrecht - Feyenoord.

Kazim is toch héél belangrijk voor Feyenoord, kwamen amper tot voetballen voorin met Te Vrede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Een beladen wedstrijd tot dusver. PSV met de beste kansen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Quad schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:48:
Euh Wtf, 'supportersbeelden' op tv. :')
En ook enorme kutkwaliteit ook. Oprotten Fox, geef me gewoon voetbal en hou het daarbij. Niet zo'n wandelende Alzheimeradvertentie als commentator en geen onzinnige slowmo shit.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
BeefHazard schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:56:
[...]
Niet zo'n wandelende Alzheimeradvertentie als commentato
Die bij kans klaarkomt als Depay de bal aangespeeld krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Mooie goal, denk toch dat Zoet wel meer had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker lekker! Al had Zoet hem moeten kunnen hebben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Nu online

PauseBreak

derp!

JST94 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:14:
Mooie goal, denk toch dat Zoet wel meer had kunnen doen.
Mooi zou ik het niet noemen. Gewoon heel erg slecht van Arias, en daarna had Zoet 'm kunnen hebben maar het is wel echt van heel dichtbij.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
PauseBreak schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:15:
[...]

Mooi zou ik het niet noemen. Gewoon heel erg slecht van Arias, en daarna had Zoet 'm kunnen hebben maar het is wel echt van heel dichtbij.
Ik vond het anders een goede loopactie van Kishna en een goede voorzet van El Ghazi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46
Minstens geel voor Bruma, smerig voetje op het been zetten. En toch vrije trap voor PSV :?

/edit
Er hebben een aantal bij PSV flink last van de theater ziekte :/

[ Voor 29% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2015 17:27 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat was toch wel gele kaart waardig. Ongelukkig of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
ephymerous schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:24:
Minstens geel voor Bruma, smerig voetje op het been zetten. En toch vrije trap voor PSV :?
Die begreep ik ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

toolkist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:25:
Dat was toch wel gele kaart waardig. Ongelukkig of niet.
Was inderdaad ongelukkig, maar Bruma kwam te laat. Milik speelde de bal. Leek mij ook gewoon geel.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-03-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Is dit überhaupt een overtreding laat staan geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dit was toch niks erger dan die overtreding op Milik en nu ineens wel geel (wel terecht overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Tot nu toe PSV beter op het middenveld maar dramatisch in de afronding (sorry maar als je met zo'n voorhoede niet verder komt dan wat pogingen van afstand, op die goede kopkans na). Ajax nog onnauwkeurig in de passing, als dat beter wordt in de 2de helft moeten 3 punten mogelijk zijn.
Boilesen overigens weer dramatisch slecht en ook van Kishna ben ik nog steeds niet onder de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

HamburgerHenk schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:31:
Is dit überhaupt een overtreding laat staan geel?
Van Viergever? Hoe kan je daar geen overtreding in zien?

Boilesen is zoals gezegd wederom prut.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 01-03-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Van Viergever? Hoe kan je daar geen overtreding in zien?

Boilesen is zoals gezegd wederom prut.
hij gleed er toch om heen en raakte de bal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Krukar schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:36:
Tot nu toe PSV beter op het middenveld maar dramatisch in de afronding (sorry maar als je met zo'n voorhoede niet verder komt dan wat pogingen van afstand, op die goede kopkans na). Ajax nog onnauwkeurig in de passing, als dat beter wordt in de 2de helft moeten 3 punten mogelijk zijn.
Boilesen overigens weer dramatisch slecht en ook van Kishna ben ik nog steeds niet onder de indruk.
Ajax speelde thuis PSV de eerste helft helemaal weg, score niet goed genoeg.

Laten we hopen dat het zich niet herhaald en dat de tweede helft eindelijk weer eens fatsoenlijk is.

Een overwinning van Ajax zou Ajax lucht geven omtrent de tweede plek. En dat verdienen ze ook als je als enige en Europa verder bent.

(ik gunde het AZ vorig jaar ook na het goede optreden, helaas hebben ze het toen niet gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Laatst online: 11-08 13:00
Krukar schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:36:
dat beter wordt in de 2de helft moeten 3 punten mogelijk zijn.
En als PSV beter wordt kunnen ook zij er 3 pakken....

[ Voor 16% gewijzigd door Polbeer91 op 01-03-2015 17:52 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Hmmm... daar werd geen bal gespeeld en Milik werd gewoon omver geduwd. Zal wel te licht zijn geweest voor een penalty :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
*knip* kun je je eens normaal leren uitdrukken ipv als een tokkie?

[ Voor 74% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
wow maher nu ook, wat hebben ze gesnoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Was Maher? Wijnaldum deed ook iets inderdaad, lastig te zien. Die van Maher leek mij heel duidelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Daar had Maher direct rood mogen hebben voor natrappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Die Wijnaldum trapte Klaassen nog even na, dat opgefokte mannetje hoort toch gewoon een kaart te krijgen?

/edit
Maher blijkbaar

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 01-03-2015 17:52 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Nee ik kijk stream, lig iets achter. Maar klaassen duwde wijnaldum die daarna klaassen neerhaalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Rood zou overdreven zijn geweest... Maher, en ook Klaassen hadden beide geel moeten krijgen in die minuut.

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Han schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:52:
[...]

Rood zou overdreven zijn geweest... Wijnaldum, en ook Klaassen hadden beide geel moeten krijgen in die minuut.
duwen kan geel zijn, natrappen rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:50:
Hmmm... daar werd geen bal gespeeld en Milik werd gewoon omver geduwd. Zal wel te licht zijn geweest voor een penalty :)
Psv mag meer, dat is inmiddels wel duidelijk. Anders is het niet te verklaren dat Bruma, Wijnaldum en Maher nog geen kaart hebben, niet eens 1 van de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Leuk zo'n scheids die alles door wil laten gaan. Maar Ajax is er sowieso altijd de lul bij omdat Ajax veel minder overtredingen maakt normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bah, Milik met ogenschijnlijke hamstringblessure :(.

Schöne in de spits :/, althans zijn vervanger.

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 01-03-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
In de herhaling zag je dat de scheids direct zicht had op dat natrappen maar niets doet. Hopelijk vragen ZE hem naar een reactie na de wedstrijd..

Zo je altijd zien dat maher straks nog scoort terwijl hij niet meer op het veld hoort te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Echt serieus, er gebeurd weer niets en hij fluit weer voor vrije trap psv...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 18:22
Ajax staat 1-0 voor en nog steeds zijn alle Ajacieden gefrustreerd?? Een zuivere penalty voor PSV net niet gegeven (hands), dus PSV kan ook klagen over de scheids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
HamburgerHenk schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:59:
Echt serieus, er gebeurd weer niets en hij fluit weer voor vrije trap psv...
En het publiek zingt in dat het een vriend is van Israël... :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik zie het maar als een goedmakertje, dat ie die 50-50 penalty niet geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
RobbertC schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:00:
Ajax staat 1-0 voor en nog steeds zijn alle Ajacieden gefrustreerd?? Een zuivere penalty voor PSV net niet gegeven (hands), dus PSV kan ook klagen over de scheids ;)
Negeer je even het 2x natrappen van psv'ers? Goed man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

RobbertC schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:00:
1-0 voor ja, het is geen eindstand ;).

Ajax heeft geluk dat PSV slordig is, want spel is niet best.

Hands Viergever commentator? Gewoon op de borst. Je ziet hem zijn arm naar achter trekken.

[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 01-03-2015 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Was tegen zn bovenarm. Maarja, zie die maar eens weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
toolkist schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:06:
Was tegen zn bovenarm. Maarja, zie die maar eens weg te halen.
hij kan em geven, maar volgens mij loopt makkelie gewoon te marchanderen. Dat natrappen dus wel zien, maar dan op een andere manier goedmaken... Heerlijk zo'n onbekwaam figuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Logische wissels van de Boer weer, hopelijk heeft hij gelijk.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:27
Aparte wissel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kishna was tweede helft verre van goed. Het is alleen weer twee spelers voorin op niet natuurlijke posities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Kansloze scheidsrechter zeg, wel geel voor El Ghazi:/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:47
Nu een rookbom op het veld! Laat de ophef maar beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Altijd dat Feyenoord publiek wat dingen op het veld gooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:07:
Logische wissels van de Boer weer, hopelijk heeft hij gelijk.
Als je Andersen brengt in deze situatie? Kleine kans... Je weet dat je onder druk komt te staan, dat de backs meer en meer op gaan komen, dua je brengt een lichtgewicht die t verrekt om met z'n man mee te lopen. Op deze manier maak je de linkerkant wel heel zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Tja.... Geheel terecht. Nu gaat het nog spannend worden voor Ajax, PSV is beter op alle vlakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:15
Toegegeven, ik zet de wedstrijd pas 10 minuten geleden op, maar ik heb PSV alleen maar aan zien vallen. Terecht 1-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wel een lekkere kopbal, perfect getimed en geknikt. Was minder makkelijk dan het leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Inderdaad, wordt nog mal lastig kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Michielgb schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:19:
Toegegeven, ik zet de wedstrijd pas 10 minuten geleden op, maar ik heb PSV alleen maar aan zien vallen. Terecht 1-1?
Nee, Ajax had achter moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Verdorie, net bal op de lat, scoort *knip* troll :/

[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:21 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

St@m

@ Your Service

PSV heer en meester, terechte gelijkmaker. Hopen dat de tokkies op de tribune zich kunnen gedragen..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
AZ op naar de tweede plek *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Dat ook ja.. Frustratie alom als die bal er niet in wil

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 01-03-2015 18:22 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Laatst online: 08-08 09:46
PSV-Ajax: absoluut verdiende gelijkmaker!

Utrecht-Feyenoord: wat een ongelooflijk saaie wedstrijd, heb me kapot verveeld. Warrig fluitende Kuipers (ben ik toch anders van hem gewend) en wat zonde dat Haller z'n mooie schot niet tot doelpunt gepromoveerd zag worden. Ik dacht écht dat hij erin zou gaan, stond al te juichen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Liever niet, komen nooit de CL voorronde door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:21:
[...]

Tuurlijk wel *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:21:
[...]

Mwoah, ik geef ze net zoveel kans als dit Ajax. Pas wanneer er (eindelijk) wat geld naar routiniers gaat in de zomer verkies ik Ajax boven AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Psv pakt gewoon 3 punten in of tegen de blessuretijd.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 18:22
HamburgerHenk schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:01:
[...]

Negeer je even het 2x natrappen van psv'ers? Goed man
En een elleboog van Milik, scheidsrechterlijke dwalingen gaan 2 kanten op :)
Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:01:
[...]

1-0 voor ja, het is geen eindstand ;).
Inderdaad geen eindstand :P

Maar goed, terechte 1-1 :) Het werd bijna het jaar van de onterechte uitslagen in toppers (PSV in Amsterdam, Feyenoord die te weinig krijgt tegen PSV & Ajax en nu bijna).
Edit: wordt het dus toch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

OPSLAGHOND schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:22:
Psv pakt gewoon 3 punten in of tegen de blessuretijd.
Gezien het spelbeeld zou dat niet meer dan terecht zijn :p tis net Feyenoord - Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En alweer 2-1, wat een pot. Dat wordt een spetterend slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Ja of.. Lucky Ajax wint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ooooooooooooh! Lekkerrrrrrr :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
Tja, het blijft natuurlijk voetbal. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Gezien de dwalingen van de scheids een terechte voorsprong voor Ajax :+

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die speler in de muur (Locadia?) mag een training gaan doen waar hij alleen maar ballen op zijn gezicht gericht krijgt. In de muur gaan staan en dan bang wegkijken...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Mooi doelpunt uit een ONTERECHTE vrije trap! Toch ajax supporters? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Geen idee, Radio 1 commentaar gaf aan dat het een overtreding was, maar dat El Ghazi wel overdreven ging liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Michielgb schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:22:
[...]

Mwoah, ik geef ze net zoveel kans als dit Ajax. Pas wanneer er (eindelijk) wat geld naar routiniers gaat in de zomer verkies ik Ajax boven AZ.
Plek 25 tegen 41 op het moment, dus kans op gunstigere loting in bij Ajax groter. En op papier beter team ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
St@m schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:23:
[...]
Gezien het spelbeeld zou dat niet meer dan terecht zijn :p tis net Feyenoord - Ajax
Nu gaat het wel wat moeilijker zijn, maar 2 goals moet kunnen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

krissie100 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:25:
Mooi doelpunt uit een ONTERECHTE vrije trap! Toch ajax supporters?
Nee hoor, handjes moet je thuis houden. Het was een overtreding. Een lichte, maar wel een overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Omdat lucky PSV geen rood kreeg? :+

PSV op 1 heb ik mij allang bij neer gelegd, plek 2 MOET behaald worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 01-03-2015 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Vos schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:27:
[...]

Omdat lucky PSV geen rood kreeg? :+
Of Milik met z'n elleboog?

[ Voor 0% gewijzigd door YuriV op 01-03-2015 18:28 . Reden: typo ]

Natte krant (363218) (V.242)

Pagina: 1 ... 12 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-verkiezing: [Voetbal] FIFA-verkiezing
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2014/2015