Mjah, je hebt vastpakken en vastpakken. Voor alleen vastpakken een rode kaart krijgen vind ik best overdreven. Het gedrag wat er mee gepaard gaat kan wellicht een rode kaart waard zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er geen beelden van zijn, tegenwoordig wordt zo ongeveer alles vastgelegd. De arbitrale vertegenwoordiging die avond stond al stijf van de stress en had het niet in de hand. Daardoor neig ik voorlopig te geloven dat de rode kaart overdreven is en dat normaliter een waarschuwing wordt gegeven voor zoiets. Met name de scheidsrechter staat er bekend om zijn autoriteit te willen afdwingen door middel van het strooien met kaarten. Feyenoord moet gewoon in beroep gaan tegen die rode kaart. Niet dat ze veel kans maken, ze hebben op dit moment weinig goodwill bij de UEFA, die liever de scheidsrechter zal beschermen dan Feyenoord in het gelijk stellen, ook al zou het terecht zijn...Krukar schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:37:
Als dit waar is, dan is dat toch iets anders dan "te hard juichen" en is de rode kaart meer dan terecht.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.