Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Dat staat bij mij precies hetzelfde, maar ik zie daar helaas zo 1-2-3 ook niets wat relevant zou kunnen zijn voor het kiezen van een andere dag dan degene die ik heb geopend...GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:45:
[...]
Yep, dat had ik al in de gaten maar is dat dan niet een instelling door jullie zelf opgegeven? Ik zal even een printscreen toevoegen met mijn instellingen
[afbeelding]
Dat is inderdaad echt belachelijk!Martinspire schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:31:
[...]
Oh dat heb ik ook vaak ja. Dan druk je een dag aan en dan selecteert ie altijd de maandag van die week. Misschien dat het aan een bepaalde view ligt? Zelf zit ik momenteel met de week-view maar met maand-view had ik het ook
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Nou, het is poging om zaken uit te zoeken en uit te sluiten. Dus, mocht jij andere instellingen hebben dan zou daar jullie 'bug' kunnen zitten. Maar hier dus niet, dan zoeken we verder. Zeg maar wat je wilt weten, wilt zien in de instellingen van mij, dan kunnen we dat vergelijken en proberen op te lossen.Jorizzz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:48:
[...]
Dat staat bij mij precies hetzelfde, maar ik zie daar helaas zo 1-2-3 ook niets wat relevant zou kunnen zijn voor het kiezen van een andere dag dan degene die ik heb geopend...
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost
Volg simpelweg eens de stappen die ik beschreef en dan zal je zien dat het ook bij jou niet goed gaat op die manier.GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:56:
[...]
Nou, het is poging om zaken uit te zoeken en uit te sluiten. Dus, mocht jij andere instellingen hebben dan zou daar jullie 'bug' kunnen zitten. Maar hier dus niet, dan zoeken we verder. Zeg maar wat je wilt weten, wilt zien in de instellingen van mij, dan kunnen we dat vergelijken en proberen op te lossen.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zelf nooit last van omdat ik altijd de maand-view gebruikt maar lijkt mij wel erg hinderlijk...
Snap ik. Ben ook blij dat je wil helpen met het uitzoeken van het verschil in ervaren van deze bug, maar ik ben nu ook wel benieuwd of jij dit problem echt niet hebt als je het probeert zoals WaSteil aangaf: In de weekview een dag selecteren, dan op het plusje drukken. Welke dag is daar bij jou vooringevuld als je aankomende zaterdag of een willekeurige dag ná maandag in de komende week hebt geopend?GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:56:
[...]
Nou, het is poging om zaken uit te zoeken en uit te sluiten. Dus, mocht jij andere instellingen hebben dan zou daar jullie 'bug' kunnen zitten. Maar hier dus niet, dan zoeken we verder. Zeg maar wat je wilt weten, wilt zien in de instellingen van mij, dan kunnen we dat vergelijken en proberen op te lossen.
Hmm ik snap het probleem niet? Het werkt toch zoals het moet werken? Wanneer ik in week view zit en ik kies de week van volgende week en ik druk op + kiest ie inderdaad de eerste dag van de week (voor mij logisch want ja hoe moet de app weten welke dag je bedoeld?) Wanneer ik zelf een dag kies van volgende week en dan op + klik dan werkt het gewoon?warhamstr schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:09:
Zo is het inderdaad, en bij weken die in de toekomst liggen kiest hij de eerste dag van die week. Compleet broken dus.
Het probleem zit hem erin dat als je nu in de weekview een dag opent, bijvoorbeeld morgen, dat ik (en blijkbaar meer mensen hier, te zien aan de reacties) verwacht dat het plusje een nieuwe afspraak initieert op de geopende dag, dat werkt dus niet goedMaakmeGek schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:15:
[...]
Hmm ik snap het probleem niet? Het werkt toch zoals het moet werken? Wanneer ik in week view zit en ik kies de week van volgende week en ik druk op + kiest ie inderdaad de eerste dag van de week (voor mij logisch want ja hoe moet de app weten welke dag je bedoeld?) Wanneer ik zelf een dag kies van volgende week en dan op + klik dan werkt het gewoon?
Mijn welgemeende excuus, hier doet zich het probleem TOCH voor. Ik gebruik zelf altijd de 'agendaview'.Jorizzz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:14:
[...]
Snap ik. Ben ook blij dat je wil helpen met het uitzoeken van het verschil in ervaren van deze bug, maar ik ben nu ook wel benieuwd of jij dit problem echt niet hebt als je het probeert zoals WaSteil aangaf: In de weekview een dag selecteren, dan op het plusje drukken. Welke dag is daar bij jou vooringevuld als je aankomende zaterdag of een willekeurige dag ná maandag in de komende week hebt geopend?
GerCor gaat heel diep door het stof
Als je een bijvoorbeeld woensdag van volgende week selecteert in de weekview, en vervolgens wil je daar een afspraak planned dmv het plusje. Zal je zien dat de afspraak die dan gepland word op maandag volgende week terecht komt...MaakmeGek schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:15:
[...]
Hmm ik snap het probleem niet? Het werkt toch zoals het moet werken? Wanneer ik in week view zit en ik kies de week van volgende week en ik druk op + kiest ie inderdaad de eerste dag van de week (voor mij logisch want ja hoe moet de app weten welke dag je bedoeld?) Wanneer ik zelf een dag kies van volgende week en dan op + klik dan werkt het gewoon?
Ok, dan weten we nu in elk geval zeker dat het een algemeen probleem is, thanks.GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:18:
[...]
Mijn welgemeende excuus, hier doet zich het probleem TOCH voor. Ik gebruik zelf altijd de 'agendaview'.
[ Voor 9% gewijzigd door Jorizzz op 28-04-2016 11:20 ]
warhamstr schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:18:
[...]
Als je een bijvoorbeeld woensdag van volgende week selecteert in de weekview, en vervolgens wil je daar een afspraak planned dmv het plusje. Zal je zien dat de afspraak die dan gepland word op maandag volgende week terecht komt...
Nope dan pakt hij bij mij gewoon woensdag, maar heb dus wel het probleem van Jorizz. Als ik het dus op morgen (vrijdag) klik en dan op + druk dan springt hij naar de dag van vandaag.Jorizzz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:18:
[...]
Het probleem zit hem erin dat als je nu in de weekview een dag opent, bijvoorbeeld morgen, dat ik (en blijkbaar meer mensen hier, te zien aan de reacties) verwacht dat het plusje een nieuwe afspraak initieert op de geopende dag, dat werkt dus niet goed
Update:
scratch that heb inderdaad hetzelfde probleem, had kunnen zweren dat de eerste keer dat ik het deed ik het probleem niet had, misschien niet goed gekeken.
Update 2:
Klik je eerst op een afspraak in de weekview op een dag in de toekomst en je drukt dan op back en dan op + dan werkt 't wel.
[ Voor 40% gewijzigd door MaakmeGek op 28-04-2016 11:32 ]
Vooral omdat het op de W10M standaard 15 minuten is maar op mijn Surface 2 standaard 18 uur. Wie heeft dat ooit bedacht?
Inderdaad ....Update 2 van MaakmeGek:
Klik je eerst op een afspraak in de weekview op een dag in de toekomst en je drukt dan op back en dan op + dan werkt 't wel.
[ Voor 51% gewijzigd door GerCor op 28-04-2016 11:45 . Reden: Update 2 van MaakmeGek bijgeplaatst ]
Die laatste snap ik niet, als ik een dag in de toekomst kies, en vervolgens op back (pijltje naar links, onderaan het scherm, <-- dus) klik, sluit ie gewoon de agenda af.MaakmeGek schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:22:
[...]
[...]
Nope dan pakt hij bij mij gewoon woensdag, maar heb dus wel het probleem van Jorizz. Als ik het dus op morgen (vrijdag) klik en dan op + druk dan springt hij naar de dag van vandaag.
Update:
scratch that heb inderdaad hetzelfde probleem, had kunnen zweren dat de eerste keer dat ik het deed ik het probleem niet had, misschien niet goed gekeken.
Update 2:
Die gemaakte afspraak in de toekomst even openen en dan 'back'.__Erik__ schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:40:
[...]
Die laatste snap ik niet, als ik een dag in de toekomst kies, en vervolgens op back (pijltje naar links, onderaan het scherm, <-- dus) klik, sluit ie gewoon de agenda af.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 28-04-2016 11:43 ]
Ja beetje onduidelijk omschreven inderdaad. Stel je hebt al een afspraak staan op volgende week woensdag. Klik dan eerst op woensdag, klik daarna op de afspraak zodat hij opent en je de afspraak kan editen. Klik vervolgens op back en dan op + en dan doet hij het opeens wel.__Erik__ schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:40:
[...]
Die laatste snap ik niet, als ik een dag in de toekomst kies, en vervolgens op back (pijltje naar links, onderaan het scherm, <-- dus) klik, sluit ie gewoon de agenda af.
Pfff, even verder kijken dan mijn neus lang is.
[ Voor 32% gewijzigd door GerCor op 28-04-2016 12:04 ]
De standaarden voor herinneringen kun je instellen op outlook.com bij de agenda.GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:30:
En dan nog een hoogst irritante bug, wat mij betreft, in de agenda: de niet standaard uitschakelbare herinnering. Man man man. Dat mag er na WP8.1 toch echt een keer uit.
Vooral omdat het op de W10M standaard 15 minuten is maar op mijn Surface 2 standaard 18 uur. Wie heeft dat ooit bedacht?
[...]
Inderdaad ....
Die bug is inderdaad irritant! Heeft iemand dat gemeld bij MS? Ergens waar we kunnen voten? Want misschien ziet MS het niet als een bug maar een manier van werken.Jorizzz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:18:
[...]
Het probleem zit hem erin dat als je nu in de weekview een dag opent, bijvoorbeeld morgen, dat ik (en blijkbaar meer mensen hier, te zien aan de reacties) verwacht dat het plusje een nieuwe afspraak initieert op de geopende dag, dat werkt dus niet goed
Net even gezocht in de feedback app op "tap a day" en dan vind je er genoeg. Ik heb op die gevote wat al de meeste votes had. Dus ik ga er van uit dat dit wel wordt opgelost voor de zomer update.
[ Voor 42% gewijzigd door enomiss op 28-04-2016 12:26 ]
https://opensea.io/seaart
Bij Outlook.com naar Agenda >> Opties en daar het vakje 'herinneringen ophalen' uitvinken? Staat al uitgevinkt.enomiss schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:20:
De standaarden voor herinneringen kun je instellen op outlook.com bij de agenda.
Ahhh, nou is 't duidelijk, dan gaat het inderdaad wél goed, zowel bij een afspraak in deze week, als bij een afspraak in een volgende week.MaakmeGek schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:44:
[...]
Ja beetje onduidelijk omschreven inderdaad. Stel je hebt al een afspraak staan op volgende week woensdag. Klik dan eerst op woensdag, klik daarna op de afspraak zodat hij opent en je de afspraak kan editen. Klik vervolgens op back en dan op + en dan doet hij het opeens wel.
Als de app in de "agenda" weergave staat krijg ik alle komende afspraken te zien. Als je op "vandaag" drukt komt de huidige datum bovenaan te staan en is bovenaan de huidige dag gemarkeerd. Echter sprint het overzicht op het laatste moment nog even omhoog waardoor niet vandaag geselecteerd is maar juist de dag van een vorige activiteit.
Moet dus altijd op de dag en tijd tappen en dan kan ik net zo goed metsen de goede dag kiezen
En het worden er steeds meer... Edge word beetje onwerkbaar zo.warhamstr schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:02:
Ok, Edge hier crashed omdat er teveel Tabs open staan. Hoe ga ik dit fixen?
Lijkt hier ook het aantal tabs dat ik op m'n desktop open heb staan te syncen met de mobiele Edge. Als dat er 30 zijn word dat een hele opgave natuurlijk.
?? Ik snap er weinig van moet ik eerlijk zeggen. Misschien een printscreen?somers1234 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:54:
Meer mensen last van het volgende probleem in de agenda app?
Als de app in de "agenda" weergave staat krijg ik alle komende afspraken te zien. Als je op "vandaag" drukt komt de huidige datum bovenaan te staan en is bovenaan de huidige dag gemarkeerd. Echter sprint het overzicht op het laatste moment nog even omhoog waardoor niet vandaag geselecteerd is maar juist de dag van een vorige activiteit.
Reset & backup terugzetten al geprobeerd, helpt niet....
Iemand een tip of idee? Ik weet dat ik vorig jaar een bekend probleem was, dat door MS intern is opgelost. Maar dat maakt het erg moeilijk om te zoeken naar de "2016 versie" van dit probleem.
Deze post moet eigenlijk in het Insider Preview topic. Maar om je vraag te beantwoorden denk ik dat je te maken heb met dit known issue.EgMaf schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:41:
Vreemd probleem met build 14332: Ik kan geen talen meer downloaden (settings-region-speech).
Reset & backup terugzetten al geprobeerd, helpt niet....
Iemand een tip of idee? Ik weet dat ik vorig jaar een bekend probleem was, dat door MS intern is opgelost. Maar dat maakt het erg moeilijk om te zoeken naar de "2016 versie" van dit probleem.
Speech Packs are unable to be downloaded. However, Language Packs for keyboards should download without any issues. We have identified the issue and working to get a fix out as soon as possible.
[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 28-04-2016 22:50 ]
Patient gamer
De email tile werkt niet meer bij. Dus ik zie nog dat er "10" bij staat, maar dat hoort er niet meer te staan...
Iemand ervaring mee?
Nee, maar tile even verwijderen en opnieuw pinnen lost niks op?dfrenner schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 05:55:
Ik heb iets raars.
De email tile werkt niet meer bij. Dus ik zie nog dat er "10" bij staat, maar dat hoort er niet meer te staan...
Iemand ervaring mee?
hurthonkey365 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 22:56:
En ik kan helemaal geen offline kaarten downloaden..? Via instellingen niet.
Hoe ik dit eerder deed kan nu niet meer, er is iets gebeurd waarsoor het niet bereikbaar is.
Iemand idee?
Hmm.. Gister back-up gemaakt. Hard Reset gedaan. Lijkt het er op dat ik kaarten weer kan downloaden. Ik had zo iets van, laat ik dat later doen, hij is nu al veel apps aan het updaten. Wil ik later kaarten gaan downloaden.. wat denk je.. Weer het zelfde probleem...hurthonkey365 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:45:
[...]
en waar zou ik dat kunnen instellen?
[afbeelding]
edit\ Klopt het dat ik op build 10586.218 zit? en firmware 16082.36032? Krijg namelijk al weken geen updates meer
[ Voor 6% gewijzigd door hurthonkey365 op 29-04-2016 08:20 ]
Dit is idd de laatste productie build en firmware. Er wordt sinds deze week op de preview ring 10586.242 getest, deze zal waarschijnlijk zeer binnenkort uitgerold gaan worden.hurthonkey365 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 08:18:
[...]
[...]
edit\ Klopt het dat ik op build 10586.218 zit? en firmware 16082.36032? Krijg namelijk al weken geen updates meer
De laatste update van mijn kaarten is van 26-4.
[ Voor 5% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2016 09:37 ]
Het topicreport was wel genoeg hoorWallie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:22:
Heb gisteren mijn oude Lumia 620 eens uit een la getrokken. Had hier januari eens 10586.122 op gezet, was geen succes, erg, erg traag en telefoon hing vaak.
Gisteren hier 10586.242 op gezet... 't ding vliegt! Bijna net zo snel als mijn 640XL. Wat een verbetering... ook nog niet aan het hangen weten te krijgen. Lijkt dat ze ergens een behoorlijk stuk geheugenoptimalisatie hebben gedaan zodat het ook op de 512mb RAM toestellen goed werkt.
[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 30-04-2016 22:03 ]
[ Voor 84% gewijzigd door PaT op 30-04-2016 22:03 ]
Euh... Had dit in het insider topic gemoeten soms? Daar gaat het vooral over de Redstone build. Maar leer me maar waar het wel moet hoorGerCor schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:38:
[...]
Niet om te willen zeiken maar kunnen dit soort berichten nou echt niet in het juiste topic geplaatst worden?
[ Voor 5% gewijzigd door Wallie op 29-04-2016 14:54 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
.242 is ook een Insiders build, maar dan in Preview Release, bijna public dus. Voor de Threshold komen er geen fast ring builds meer, dat is idd voor de Redstone. Hoe het nou precies met de slow ring zit weet ik ondertussen meerWallie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 14:53:
[...]
Euh... Had dit in het insider topic gemoeten soms? Daar gaat het vooral over de Redstone build. Maar leer me maar waar het wel moet hoorEn de .218 deed hij het ook al snel mee
Maar over het leren, zoals je het verwoord, hebben ze op tweakers geen topic voor, ik denk dan gelijk aan zweepjes e.d.
@GerCor, is niet persoonlijk alleen richting jou bedoeld, ik zie dat meer voorbij komen en dat breekt het topic of de discussie wel eens.
Ja, dat klopt idd dat de 242 een insider van Threshold is, ik snap hetardvark99 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 15:09:
[...]
.242 is ook een Insiders build, maar dan in Preview Release, bijna public dus. Voor dekomen er geen fast ring builds meer, dat is idd voor de Redstone. Hoe het nou precies met de slow ring zit weet ik ondertussen meer
Afhankelijk van welke branch je draait geloof ik.
offtopic:
Maar over het leren, zoals je het verwoord, hebben ze op tweakers geen topic voor, ik denk dan gelijk aan zweepjes e.d.
Het is bijna weekend!
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Het is vandaag 29 april. In mijn agenda staan de volgende activiteiten:GerCor schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:38:
[...]
?? Ik snap er weinig van moet ik eerlijk zeggen. Misschien een printscreen?
- 28 maart: Tweede Paasdag
- 27 april: Koningsdag
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 4 mei: Dodenherdenking
Ik open de agenda app en druk op "vandaag" om de activiteiten van vandaag te weergeven. Daarnaast zie je dan wat de komende activiteiten zijn. Ik krijg dan het volgende overzicht:

Vrijdag 29 (vandaag dus) staat netjes bovenaan en nummer 29 in het lijstje bovenaan is gemarkeerd. Precies zoals het hoort dus.
Echter zie ik bovenstaande scherm maar voor 1 á 2 seconde. Hij flits namelijk gelijk verder naar dit:

Je ziet boven Vrijdag 29 (vandaag) de tekst "Woensdag 27" staan. Dat is de datum van mijn vorige activiteit (Koningsdag). Ook is nummer 27 in het lijstje bovenaan gemarkeerd.
Zoals in het bovenste scherm zou het moeten zijn nadat je op "vandaag" drukt.
[ Voor 7% gewijzigd door GerCor op 29-04-2016 20:25 ]
Hm...vroegah had ik ook weer icoontjes bij m'n agenda, tegenwoordig niet meer...GerCor schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:58:
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg dat wat jij krijgt niet voor elkaar. Het valt mij op dat jij maar 1 week(nummer) in beeld hebt. Ik kan zo snel even niet uitvinden of dat een instelling is want ik heb er namelijk 2. Ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf zo heb ingesteld.
[afbeelding]
Heb wel MSN Weather, en t weer aan staan in mn agenda, maar er gebeurt niks.
Bij "Weather Settings" staat dat er geen data beschikbaar is..?
Ook zijn bij mij de stipjes onder de datums, maar half...sinds 2 updates geleden ofzo, ook zo bijzonder.
[ Voor 4% gewijzigd door hansie_k op 29-04-2016 20:40 ]
Live from Denmark
Kan er ook (nog) geen instelling voor vinden GerCor maar maar mijn view is exact gelijk aan die van somers1234, één regel dus met één weeknummer ervoor (wat wel in/uit te schakelen is).GerCor schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:58:
Ik heb het geprobeerd maar ik krijg dat wat jij krijgt niet voor elkaar. Het valt mij op dat jij maar 1 week(nummer) in beeld hebt. Ik kan zo snel even niet uitvinden of dat een instelling is want ik heb er namelijk 2. Ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf zo heb ingesteld.
[afbeelding]
Testing, one, two ...
Ik heb ook 2 regels, maar bij mij krijg ik wel 27 mei april in beeld. De 2 regels heeft misschien te maken met het aantal beschikbare pixels in de hoogte. Sommige schermen hebben een andere beeldschermverhouding en een x aantal pixels meer in de hoogte. Ik heb een L950XL...GerCor schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 19:58:
[afbeelding]
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Zoals mijn agenda aangeeft ... verjaardag, dus ik ben weg
Ik ookSwerfer schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:51:
[...]
Ik heb ook 2 regels, maar bij mij krijg ik wel 27 mei april in beeld. De 2 regels heeft misschien te maken met het aantal beschikbare pixels in de hoogte. Sommige schermen hebben een andere beeldschermverhouding en een x aantal pixels meer in de hoogte. Ik heb een L950XL...
Testing, one, two ...
Ik heb het zelfde als jij. Nu weet ik niet of jij Redstone draait, volgens mij is er verschil in de versies van Outlook en Agenda, ik heb versie 17.6868.40732.0. Bij mij springt ie ook van vandaag naar 27 april.somers1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:14:
[...]
Het is vandaag 29 april. In mijn agenda staan de volgende activiteiten:
- 28 maart: Tweede Paasdag
- 27 april: Koningsdag
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 4 mei: Dodenherdenking
Ik open de agenda app en druk op "vandaag" om de activiteiten van vandaag te weergeven. Daarnaast zie je dan wat de komende activiteiten zijn. Ik krijg dan het volgende overzicht:
[afbeelding]
Vrijdag 29 (vandaag dus) staat netjes bovenaan en nummer 29 in het lijstje bovenaan is gemarkeerd. Precies zoals het hoort dus.
Echter zie ik bovenstaande scherm maar voor 1 á 2 seconde. Hij flits namelijk gelijk verder naar dit:
[afbeelding]
Je ziet boven Vrijdag 29 (vandaag) de tekst "Woensdag 27" staan. Dat is de datum van mijn vorige activiteit (Koningsdag). Ook is nummer 27 in het lijstje bovenaan gemarkeerd.
Zoals in het bovenste scherm zou het moeten zijn nadat je op "vandaag" drukt.
Edit, GerCor heeft nog steeds 2 regels zie ik na de aanpassing. Wat mij opvalt is dat er nog een stukje woensdag 27 komt te staan, wanneer je het scherm een stukje omhoog schuift, verdwijnt die woensdag, en is vandaag weer geselecteerd. Is dus waarschijnlijk een kwestie van "uitlijnen".
Het zelfde gebeurd wanneer je op het startscherm een map met daarin verschillende apps hebt staan, en deze map staat bijna onderaan, en je opent die map, dan schuift het beeld een stukje omhoog, maar niet helemaal. Je krijgt dan een gedeelte van de inhoud van de map te zien, en de rest zie je pas wanneer je het scherm verder omhoog schuift. Niet echt handig dus, en ook een kwestie van uitlijnen en scherm aanpassen.
[ Voor 21% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2016 21:50 ]
Er zit dus idd verschil in. Vanmorgen heb ik de laatste update gehad, al was ie wel klein, 5Mb.somers1234 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:44:
Ik heb gewoon de officiële release op mijn 950xl. Outlook calendar versie 17.6769.40892.0.
http://mspoweruser.com/mo...dated-windows-10-devices/
Maar verder hebben we hetzelfde probleem. Ik vermoed dat het meer met scherm grootte te maken heeft, resolutie, en dat daar een afrondingsfout mee gemaakt wordt. Een L930 is meen ik FD?
En ik zie bij GerCor geen onscreen knoppen?
[ Voor 3% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2016 21:59 ]
[ Voor 94% gewijzigd door ardvark99 op 29-04-2016 23:26 ]
Niet alleen dat. Ook de instelling voor grootte van font e.d. maken uit. Ik heb alles op zijn kleinst staan en krijg meer iets richting een view voor desktop dan mobiel op mijn 950XL. Zoals eerder aangegeven heb ik bijv. niet eens die knoppen onderin.Swerfer schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:51:
[...]
Sommige schermen hebben een andere beeldschermverhouding en een x aantal pixels meer in de hoogte. Ik heb een L950XL...
Klopt, ik heb een L930.ardvark99 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:54:
[...]
En ik zie bij GerCor geen onscreen knoppen?
http://mspoweruser.com/mi...ine-enough-people-upvote/
De x50 modellen hebben die functie in ieder geval niet. Ik weet niet of die functie op de oudere toestellen ook nog werkt in Redstone. Zo wie zo upvoten voor het geval je later een nieuw toestel wil aanschaffenGerCor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 09:46:
Euh, ik heb een 930 met W10M maar dubbeltap werkt bij mij nog steeds. Nu heb ik na upgraden van WP8.1 geen reset gedaan en heb ik de functie behouden of geldt het alleen voor de 950 modellen?
Nou, ik sla de 950 serie in ieder geval over. Wat ik daar al over gelezen heb stemt mij niet vrolijk. Ik wacht wel op waar ze in 2017 mee komen. Microsoft is, wat ik gelezen heb, zelf ook niet trots op de flagships 950 en 950XL. De actie: koop een 950 en krijg een 950XL gratis blijkt wel een succes. Ze zijn nu al door de enorme voorraad heen.ardvark99 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:17:
[...]
De x50 modellen hebben die functie in ieder geval niet. Ik weet niet of die functie op de oudere toestellen ook nog werkt in Redstone. Zo wie zo upvoten voor het geval je later een nieuw toestel wil aanschaffen
De 950XL is mijn eerste Windows toestel, en ik ben er nog steeds heel blij mee, vergeleken met Android. En waar Microsoft zelf niet blij mee is weet ik niet. Misschien het uiterlijk en vooral de achterkant, maar daar heb ik geen moeite mee. Alleen de prijs in het begin was te veel voor het toestel.GerCor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:44:
[...]
Nou, ik sla de 950 serie in ieder geval over. Wat ik daar al over gelezen heb stemt mij niet vrolijk. Ik wacht wel op waar ze in 2017 mee komen. Microsoft is, wat ik gelezen heb, zelf ook niet trots op de flagships 950 en 950XL. De actie: koop een 950 en krijg een 950XL gratis blijkt wel een succes. Ze zijn nu al door de enorme voorraad heen.
Jammer dat die actie hier niet is. Zou wel willen weten hoe het hier zou verlopen. Of de actie Office 365 en jaar gratis.
Hoor wel wat wisselende verhalen over de niet XL variant. Blijkbaar heeft de 950XL wat minder problemen met hitte afvoer dan de niet XL.
Ik heb diverse Lumia toestellen gehad en durf wel te stellen dat de 950XL met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Het allergrootste minpunt is de originele achterzijde die niet bij zo'n toptoestel hoort. Daar had standaard een Mozo cover op horen te zitten dan was het allemaal dik in orde. Ik weet dus niet waar je wat hebt gelezen, behalve de reacties misschien van menig insider, maar er is werkelijk weinig mis met het toestel zelf. Als er al problemen zijn dan worden ze voornamelijk door het OS veroorzaakt en niet door het toestel zelf. Nope, ben erg content met de 950 die ik heb. Ik stel wel dat ik als eigenaar van een 930 waarschijnlijk geen 950 zou hebben gekocht.GerCor schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 10:44:
[...]
Nou, ik sla de 950 serie in ieder geval over. Wat ik daar al over gelezen heb stemt mij niet vrolijk. Ik wacht wel op waar ze in 2017 mee komen. Microsoft is, wat ik gelezen heb, zelf ook niet trots op de flagships 950 en 950XL. De actie: koop een 950 en krijg een 950XL gratis blijkt wel een succes. Ze zijn nu al door de enorme voorraad heen.
Testing, one, two ...
Aan de andere kant waren eerdere Lumia's toch wel redelijk apart te noemen, niet alleen qua uiterlijk, maar ook de gekozen hardware was toch wel anders dan wat Androids toen hadden. Nu hebben de 950 en 950xl gewoon dezelfde hardware als een gemiddelde Android Flagship, alleen de camera is wat beter, maar ook niet zo enorm goed, want de Galaxy S7 is in veel gevallen al even goed, alleen bij tricky dingen, vooral in het donker, is een 950 nog wat beter, maar dat lijkt vooral door de zeer goede HDR te komen.
Ik ben dolbij met mijn 950, eigenlijk kan ik alleen de krakende achterkant als minpunt zien, maar verder heb ik geen problemen ermee.
Het OS is ook enorm vooruit gegaan, eind november was het inderdaad behoorlijk behelpen, inmiddels vind ik de niet-insider gewoon prima werken. Geen vastlopers, 99% van de bugs zijn eruit, accu gaat zeker 2x zo lang mee, voelt sneller.
People as things, that’s where it starts.
De 950XL heeft een andere CPU die veel heter wordt. Waar de 950XL de Qualcomm Snapdragon 810 heeft, heeft de 950 de Qualcomm Snapdragon 808.Caelorum schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:00:
Hoor wel wat wisselende verhalen over de niet XL variant. Blijkbaar heeft de 950XL wat minder problemen met hitte afvoer dan de niet XL.
Dat maakt net het verschil met de hitte.
Ik vind het geen minpunt. Liever een scherpere prijs voor een sobere cover (die ik helemaal niet zo slecht vind!) en als je meer geld wilt uitgeven dan kun je dat met een Mozo cover.... officiële partner van MS. Dus ik denk dat MS opzettelijk die vrijheid heeft gegeven. En nog lopen er mensen te klagen...hardware-lover schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:05:
[...]
Ik heb diverse Lumia toestellen gehad en durf wel te stellen dat de 950XL met kop en schouders boven de rest uitsteekt. Het allergrootste minpunt is de originele achterzijde die niet bij zo'n toptoestel hoort. Daar had standaard een Mozo cover op horen te zitten dan was het allemaal dik in orde. Ik weet dus niet waar je wat hebt gelezen, behalve de reacties misschien van menig insider, maar er is werkelijk weinig mis met het toestel zelf. Als er al problemen zijn dan worden ze voornamelijk door het OS veroorzaakt en niet door het toestel zelf. Nope, ben erg content met de 950 die ik heb. Ik stel wel dat ik als eigenaar van een 930 waarschijnlijk geen 950 zou hebben gekocht.
Ik vind dit een betere oplossing dan een telefoon van glas. En daar nog eens een lelijke dikke cover omheen.
Collega had op het een werk een Galaxy 7 Edge gekocht. Op onverklaarbare wijze een scheur in het glas binnen 1 week. Krijgt geen nieuwe en reparatie is 250 euro. Daar zit je dan met je duur stukje glas. Wie ontwerpt nou een telefoon zo? Echt belachelijk. Een auto maak je toch ook niet van glas? Stel je voor super hippe auto's van glas waar je dan een cover omheen moet doen. Hey laten we ook tandenborstels van glas gaan maken.... glas hoort gewoon niet thuis in bepaalde producten.
Gezien de introductieprijs van de 950 serie kun je niet werkelijk van een scherpe prijs spreken, zeker als je in het achterhoofd houd wat zo'n toestel werkelijk kost voor productie. Als je een toestel aanschaft met een prijs van + €650,- dan verwacht menig mens dat je het er ook een beetje aan af kan zien. Zoals bij de 930 bijvoorbeeld. Maar mijn grootste klacht over de cover is niet zoals deze kwalitatief is maar hoe glad deze is. Ik verwacht dat ik niet de enige ben met tamelijk droge handen en dan is er heel weinig grip met die cover. Mensen met minder droge handjes zullen dat probleem niet hebben. Maar nu, met mijn beschikbare keuze uit diverse aangekochte Mozo covers, bestaat het nadeel voor mij niet meer. Grip is dik in orde en de uitstraling is zoals deze voor mij moet zijn bij een topmodel.enomiss schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:06:
[...]
Ik vind het geen minpunt. Liever een scherpere prijs voor een sobere cover (die ik helemaal niet zo slecht vind!) en als je meer geld wilt uitgeven dan kun je dat met een Mozo cover.... officiële partner van MS. Dus ik denk dat MS opzettelijk die vrijheid heeft gegeven. [knip]
Testing, one, two ...
Prima, maar ik hoor juist dat de 950 veel heter wordt dan de 950XL. Zelf heb ik maar 1 keer gehad dat de 950XL warm aanvoelde en toen was ik 12GB aan podcasts aan het downloaden op dat ding. Bij de 950XL lijken ze de warmteafvoer een stuk beter te hebben gedaan met die heatpipes, waar ze dat bij de 950 waarschijnlijk hebben weggelaten.ShittyNL schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:17:
[...]
De 950XL heeft een andere CPU die veel heter wordt. Waar de 950XL de Qualcomm Snapdragon 810 heeft, heeft de 950 de Qualcomm Snapdragon 808.
Dat maakt net het verschil met de hitte.
Hij is inderdaad best glad! De Lumia 920 had een harder plastic wat veel stroever was. Dat had ik eigenlijk liever gezien.hardware-lover schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 16:24:
[...]
Gezien de introductieprijs van de 950 serie kun je niet werkelijk van een scherpe prijs spreken, zeker als je in het achterhoofd houd wat zo'n toestel werkelijk kost voor productie. Als je een toestel aanschaft met een prijs van + €650,- dan verwacht menig mens dat je het er ook een beetje aan af kan zien. Zoals bij de 930 bijvoorbeeld. Maar mijn grootste klacht over de cover is niet zoals deze kwalitatief is maar hoe glad deze is. Ik verwacht dat ik niet de enige ben met tamelijk droge handen en dan is er heel weinig grip met die cover. Mensen met minder droge handjes zullen dat probleem niet hebben. Maar nu, met mijn beschikbare keuze uit diverse aangekochte Mozo covers, bestaat het nadeel voor mij niet meer. Grip is dik in orde en de uitstraling is zoals deze voor mij moet zijn bij een topmodel.
Huh? Gewoon de Rabo app gebruiken? Ik kan gewoon mijn bankzaken doen zoals geld overmaken en betalen...bandera schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:42:
even tussendoor ik vind windows 10 mobile geweldig maar kan nog steeds mijn bankzaken via rabo nog niet kunnen regelen alleen maar saldo checken weet iemand misschien for in de toekomst over rabo app?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Inderdaad. En zonder Reader €1000,- of €250,- per week overmaken naar andere rekeningen al naargelang het naar een bekend of onbekend rekeningnummer wordt overgeboekt. Ik mis er niet veel aan eerlijk gezegd.Swerfer schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:53:
[...]
Huh? Gewoon de Rabo app gebruiken? Ik kan gewoon mijn bankzaken doen zoals geld overmaken en betalen...
Testing, one, two ...
Ik heb toevallig gisteren op Twitter geinformeerd naar de status van de nieuwe Windows 10 Rabobank app.bandera schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:42:
even tussendoor ik vind windows 10 mobile geweldig maar kan nog steeds mijn bankzaken via rabo nog niet kunnen regelen alleen maar saldo checken weet iemand misschien for in de toekomst over rabo app?
Vraag: Is er al meer bekend over "De vernieuwde @Rabobank Rabo Bankieren App beschikbaar maken voor Windowstoestellen" ? Het is al een tijdje stil.
De oude doet overigens nog best aardig zijn werk, maar ziet er zo oldskool uitHelaas nog niet, MichaelZodra hier meer over bekend is, zullen wij dit direct communiceren! ^Sanne
[ Voor 6% gewijzigd door blmp op 30-04-2016 19:55 ]
Patient gamer
Kijk, het zijn goedwillende mensen op Twitter maar verder dan algemeenheden (zodra het bekend is zullen we dat communiceren) en verwijzingen komt het niet.
Maar eigenlijk hoort dit hier: Windows Phone Store en applicaties
[ Voor 9% gewijzigd door GerCor op 30-04-2016 20:03 ]
De pagina over de app: https://www.rabobank.nl/p...source=particulieren.apps
Voorheen stond daar een hele lijst met zaken die ze nog willen doen. Momenteel staat er alleen (nog maar):
Nu neem ik dat binnenkort met een grote korrel zout, maar het lijkt er in ieder geval op dat ze bezig zijn. Het is goed mogelijk dat ze van een native app naar een Cordova-achtige oplossing gaan. Geen idee of de codebase van de Android app gelijk is aan die van iOS.[...]De Rabo Bankieren App is steeds in ontwikkeling. Uw mening speelt daarbij een grote rol. Hieronder leest u welke mogelijkheden wij binnenkort toe gaan voegen.
•Inloggen met uw vingerafdruk (Touch ID).
•Ondersteunen van VoiceOver en TalkBack voor klanten met een visuele beperking.
•De vernieuwde Rabo Bankieren App beschikbaar maken voor Windowstoestellen.
[...]
Ik hoop dat ze het slim doen en er een native UWP app van maken. Dat is namelijk een stuk veiliger dan bankieren via de browser en zou voor de desktop ook een uitkomst zijn. Veel huis-, tuin- en keukengebruikers hebben nogal wat toolbars en andere niet zo frisse meuk draaien op hun PC's.
prachtig! ik wacht gewoon geduldig af met deze ontwikkelingenCaelorum schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:04:
Het komt er ook wel aan hoor. De bewoording is (onlangs? iig in de laatste twee maanden) verandert op de website.
De pagina over de app: https://www.rabobank.nl/p...source=particulieren.apps
Voorheen stond daar een hele lijst met zaken die ze nog willen doen. Momenteel staat er alleen (nog maar):
[...]
Nu neem ik dat binnenkort met een grote korrel zout, maar het lijkt er in ieder geval op dat ze bezig zijn. Het is goed mogelijk dat ze van een native app naar een Cordova-achtige oplossing gaan. Geen idee of de codebase van de Android app gelijk is aan die van iOS.
Ik hoop dat ze het slim doen en er een native UWP app van maken. Dat is namelijk een stuk veiliger dan bankieren via de browser en zou voor de desktop ook een uitkomst zijn. Veel huis-, tuin- en keukengebruikers hebben nogal wat toolbars en andere niet zo frisse meuk draaien op hun PC's.
Je moet eigenlijk niet afwachten, stuur een mail of zo naar de Rabobank en vertel dat je Windows mobile gebruikt en dat je functionaliteiten mist. De zien waarschijnlijk wel hoeveel keer de app voor Windows mobile gedownload is, en hoe van die gebruikt wordt, maar als ze geen input krijgen van de gebruikers zal de druk niet hoog zijn om de app verder te ontwikkelen.bandera schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:30:
[...]
prachtig! ik wacht gewoon geduldig af met deze ontwikkelingen
Verwijderd
http://www.winbeta.org/ne...ia-950-enough-people-want
Dus upvoten die boel.
http://mspoweruser.com/ru...ing-internally-lumia-950/Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:48:
Dit gaat specifiek over de Lumia 950 maar van mij mag double tap to wake integraal worden ingevoerd over de hele Lumia-lijn:
http://www.winbeta.org/ne...ia-950-enough-people-want
Dus upvoten die boel.
Testing, one, two ...
Ik hoop ook dat die update er komt, want volgens dat ik lees is battery life stabiel in laatste build
Dat kan ik zonder meer bevestigen! Ik gebruik nu afwisselend een Z5 Compact met mijn 950, maar de batterijduur is vrijwel vergelijkbaar, dat is zeker goed te noemen, omdat de Z5 Compact bekend staat om een (relatief) goede accuduur! Gisterenavond ongeveer 2 á 3 uur genavigeerd (scherm aan, helderheid hoog) en nog relatief intensief gebruikt, vannacht om een uur of half 6 aan de lader gedaan met nog 30% over. Terwijl ik begon met 80%, best netjes als je het mij vraagt!Dragunov schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:40:
Wordt inderdaad al internal getest.
Ik hoop ook dat die update er komt, want volgens dat ik lees is battery life stabiel in laatste build
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Ik vraag me dan ook af hoeveel ze de batterijduur nog kunnen rekken... En hoe ze het doen!
Want in het begin ging die maar een halve dag mee, nu gaat die bijna een dag en half mee (ongeveer)
En hoe zit het met benchmarks ivm performance? Blijven die ook stijgen?
[ Voor 93% gewijzigd door Dragunov op 01-05-2016 19:52 ]
Zoek naar de Antutu resultaten in het 950/950 XL topic?Dragunov schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:50:
[knip]
Testing, one, two ...
Ikzelf heb nog geen toestel, dus ikzelf kan het nog niet testen...
Maar eens checken
[ Voor 9% gewijzigd door Dragunov op 01-05-2016 20:19 ]
Ik heb enkele weken terug ook contact gehad. Er is een Windows app in ontwikkeling maar men kon nog niets zeggen over de status ervan.blmp schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 19:52:
[...]
Ik heb toevallig gisteren op Twitter geinformeerd naar de status van de nieuwe Windows 10 Rabobank app.
Vraag: Is er al meer bekend over "De vernieuwde @Rabobank Rabo Bankieren App beschikbaar maken voor Windowstoestellen" ? Het is al een tijdje stil.
[...]
De oude doet overigens nog best aardig zijn werk, maar ziet er zo oldskool uit
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 02-05-2016 12:47 ]
Bij mijn telefoon, draait de laatste 1,5 maand op productiebuild, stijgt het met iedere build inderdaad! Net als de accuduur, die inderdaad fors is toegenomen! De 950 die ik heb zit bij Antutu zeker 6000 scorepunten boven de LG G4 die ook 3GB RAM heeft, de Snapdragon 808, een 1440p scherm & 32GB opslag (Doet er weinig toe, maar toch)... Dus dat zit wel snor!Dragunov schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:50:
Fast Ring?
Ik vraag me dan ook af hoeveel ze de batterijduur nog kunnen rekken... En hoe ze het doen!
Want in het begin ging die maar een halve dag mee, nu gaat die bijna een dag en half mee (ongeveer)
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Maar welke toestellen missen dat dan nog meer naast de 950 en 950XL? 650 ook?Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 03:13:
[...]
Dat is goed nieuws. Nu maar hopen dat het niet bij de 950 blijft.
Verwijderd
Alle toestellen welke al standaard met Windows 10 worden geleverd hebben het niet, dus ook de 550 en 650....Martinspire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:45:
[...]
Maar welke toestellen missen dat dan nog meer naast de 950 en 950XL? 650 ook?
Ik heb hetzelfde "probleem"op mijn Lumia 550.jurrie schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:06:
[...]
De enige bug die ik heel af en toe ondervind is dat ik met geen enkel wifi-netwerk meer kan verbinden tot ik de telefoon opnieuw opstart. Het is echter heel sporadisch en ik kan mij eigenlijk niet eens herinneren of het op 8.1 ook optrad.
heb verbinding via wifi (zowel thuis als op kantoor) en na verkoop van tijd is er geen verbinding meer via wifi. Als ik dan op hetzelfde wifi netwerk wil verbinden krijg ik de melding "geen verbinding mogelijk". De enige oplossing is opnieuw opstarten, waarna er direct wel weer verbinding is. Helaas is het niet sporadisch, maar om de 3 a 4 dagen.
Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden?
bedankt
Ik dacht in eerste instantie dat dit "probleem" toestel gebonden was maar dat blijkt misschien toch niet zo te zijn. Mijn connectie problemen ontstonden enkel op het 5GHz netwerk hier in huis. Daarbij werd de verbinding op dezelfde wijze verloren zoals je beschrijft. In mijn geval lijkt dat iets met de AC wifi verbinding te maken te hebben en daarvan wordt geschreven dat het bij een nieuwere software build aangepakt zou zijn, nu enkel beschikbaar voor Insiders. Ik heb echter ook een oplossing gekregen van een mede-tweaker die mij andere instellingen opgaf voor het 5GHz netwerk. Die instellingen zijn echter voor de router en niet voor de telefoon zelf. Daarbij gaan ook de AC snelheden verloren maar daar heb ik toch later nog een draai aan kunnen geven (bandbreedte 40Hz i.p.v. 20), zodat ik toch profijt kan hebben van het snellere AC Wifi netwerk in huis.suedje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:49:
[...]
Ik heb hetzelfde "probleem"op mijn Lumia 550.
heb verbinding via wifi (zowel thuis als op kantoor) en na verkoop van tijd is er geen verbinding meer via wifi. Als ik dan op hetzelfde wifi netwerk wil verbinden krijg ik de melding "geen verbinding mogelijk". De enige oplossing is opnieuw opstarten, waarna er direct wel weer verbinding is. Helaas is het niet sporadisch, maar om de 3 a 4 dagen.
bedankt
Mocht je onder je verbindingen ook gebruik maken van een 5GHz netwerk dan zou ik die in eerste instantie er eens even uitgooien. Op 2.4GHz heb ik namelijk nooit de problemen gehad die je beschrijft, enkel op 5GHz.
Testing, one, two ...
Welke build draait er op die toestellen?suedje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:49:
[...]
bedankt
@hardware-lover (profiel). De instellingen zijn natuurlijk ook sterk afhankelijk van type router/access-point, en hoe druk het is. Ik heb een Asus RT-AC68U, en had in het begin ook problemen met de 5GHz band. Maar dat kwam omdat het kanaal wat Asus gebruikte automatisch heel hoog stond, en dat vindt of vond, de 950XL toen niet zo leuk. Nu heb ik thuis alleen de 5GHz ingesteld, 2.4GHz band gebruik ik thuis niet op de 950XL.
Dit zijn mijn instellingen voor de 5GHZ:
Channel bandwidth: 20/40/80MHz
Control channel: 48
Extension channel: Auto
Authen. Method: WPA2 personal
WPA Encryption: AES
Protected management frames: Disable
[ Voor 35% gewijzigd door ardvark99 op 03-05-2016 16:48 ]
Ik heb dit probleem aangekaart in app voor problemen (Ben even de naam kwijt.)suedje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:49:
[...]
bedankt
Dit gebeurd namelijk ook op mijn toestel Lumia 1520.
mijn toestel draait het volgende:
10.0.10586.218
Mijn router kan het verder allemaal prima aan, deze is meer dan krachtig genoeg. De 950 is dan ook het enige toestel die er problemen mee heeft hier in huis, alle andere 5HGz verbindingen blijven keurig intact terwijl de 950 over de rooie ging. En als ie dat ging dan was er geen mogelijkheid meer om een wifi verbinding tot stand te brengen, niet op 5GHz en niet op 2.4 Ghz, geen wifi netwerk meer te bekennen in het overzicht, ook niet van de buurt dus. Een herstart loste het dan op.ardvark99 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:35:
[...]
Welke build draait er op die toestellen?
@hardware-lover. De instellingen zijn natuurlijk ook sterk afhankelijk van type router/access-point, en hoe druk het is. Ik heb een Asus RT-AC68U, en had in het begin ook problemen met de 5GHz band. Maar dat kwam omdat het kanaal wat Asus gebruikte automatisch heel hoog stond, en dat vindt of vond, de 950XL toen niet zo leuk. Nu heb ik thuis alleen de 5GHz ingesteld, 2.4GHz band gebruik ik thuis niet op de 950XL.
[knip]
Nog even wat anders.
Ik heb, om wat te testen met apps in de store, het toestel gewijzigd van volledig NL naar volledig US. Na het testen heb ik de handel weer teruggezet naar volledig NL zoals voorheen het geval was maar nu mis ik het geluid bij het vergrendelen/ontgrendelen (de klik) en het geluidje bij het aansluiten van de voeding. Voor de rest lijkt alles aan geluiden nog normaal te werken. Ik heb volgens mij alles al nagezocht maar kan nergens vinden dat ik ergens die geluiden apart aan/uit kan zetten. Kijk ik er overheen of is er wat verloren gegaan bij het switchen van de taal misschien? Ten overvloede waarschijnlijk, maar ik draai met de laatste productie-build (.218).
Het is enkel wat vervelend, maar niet vervelend genoeg dat ik er een harde reset tegenaan ga gooien, ik wacht dan eerst rustig een nieuwe firmware/build af.
Mogelijk is het een toevallige samenloop van omstandigheden tijdens het wijzigen van de taal, maar ik ben niet de enige die hetzelfde heeft meegemaakt. http://answers.microsoft....-a689-48b8ee70150e?auth=1
[ Voor 35% gewijzigd door hardware-lover op 03-05-2016 21:42 ]
Testing, one, two ...
Het is voor zover ik kan nagaan alleen bij directe invoer in de adresbalk; als ik doorklik worden nieuwe pagina's wel direct geopend. Komt dit bekend voor?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik kan het (in Engels) via 'Personalization -> Sounds -> 'Lock and unlock' aanvinken, ook 'System Alerts' kan ik daar aanvinken, welke wellicht het geluidje bij het laden aanzet. (.218 productie)hardware-lover schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:38:
[...]
Ik heb, om wat te testen met apps in de store, het toestel gewijzigd van volledig NL naar volledig US. Na het testen heb ik de handel weer teruggezet naar volledig NL zoals voorheen het geval was maar nu mis ik het geluid bij het vergrendelen/ontgrendelen (de klik) en het geluidje bij het aansluiten van de voeding. Voor de rest lijkt alles aan geluiden nog normaal te werken. Ik heb volgens mij alles al nagezocht maar kan nergens vinden dat ik ergens die geluiden apart aan/uit kan zetten. Kijk ik er overheen of is er wat verloren gegaan bij het switchen van de taal misschien? Ten overvloede waarschijnlijk, maar ik draai met de laatste productie-build (.218).
Het is enkel wat vervelend, maar niet vervelend genoeg dat ik er een harde reset tegenaan ga gooien, ik wacht dan eerst rustig een nieuwe firmware/build af.
Die mogelijkheden was ik inderdaad ook tegengekomen, maar het uit/aanvinken van die instellingen veranderd niets aan de situatie. Ook niet bij > uit > herstart > aan > herstart. Blijft stil voor die geluiden.rscheper schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:23:
[...]
Ik kan het (in Engels) via 'Personalization -> Sounds -> 'Lock and unlock' aanvinken, ook 'System Alerts' kan ik daar aanvinken, welke wellicht het geluidje bij het laden aanzet. (.218 productie)
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dat heb ik ook al enige tijd met mijn Lumia 650. Best irritant.DrivinUCrazy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:28:
Ik heb sinds de laatste update dat pagina's in Edge niet worden geladen. Ik voer het adres (of de zoektermen in), boven de adresbalk loopt het balkje... En de pagina blijft volledig wit. Ga ik dan naar tabs, dan zie ik in die tab dat de pagina toch is geladen. Open ik die tab vervolgens, dan zie ik de pagina pas.
Het is voor zover ik kan nagaan alleen bij directe invoer in de adresbalk; als ik doorklik worden nieuwe pagina's wel direct geopend. Komt dit bekend voor?
Heb je het ingestelde volume voor notificaties al gecheckt?hardware-lover schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:47:
[...]
Die mogelijkheden was ik inderdaad ook tegengekomen, maar het uit/aanvinken van die instellingen veranderd niets aan de situatie. Ook niet bij > uit > herstart > aan > herstart. Blijft stil voor die geluiden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M