Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:50:
[knip]

Heb je het ingestelde volume voor notificaties al gecheckt?
..."Voor de rest lijkt alles aan geluiden nog normaal te werken."...

Heb ik inderdaad ook direct naar gekeken, toch bedankt voor het meedenken ;)

Testing, one, two ...

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
hardware-lover schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:38:
[...]

Mijn router kan het verder allemaal prima aan, deze is meer dan krachtig genoeg. De 950 is dan ook het enige toestel die er problemen mee heeft hier in huis, alle andere 5HGz verbindingen blijven keurig intact terwijl de 950 over de rooie ging. En als ie dat ging dan was er geen mogelijkheid meer om een wifi verbinding tot stand te brengen, niet op 5GHz en niet op 2.4 Ghz, geen wifi netwerk meer te bekennen in het overzicht, ook niet van de buurt dus. Een herstart loste het dan op.
Nog even wat anders.

Ik heb, om wat te testen met apps in de store, het toestel gewijzigd van volledig NL naar volledig US. Na het testen heb ik de handel weer teruggezet naar volledig NL zoals voorheen het geval was maar nu mis ik het geluid bij het vergrendelen/ontgrendelen (de klik) en het geluidje bij het aansluiten van de voeding. Voor de rest lijkt alles aan geluiden nog normaal te werken. Ik heb volgens mij alles al nagezocht maar kan nergens vinden dat ik ergens die geluiden apart aan/uit kan zetten. Kijk ik er overheen of is er wat verloren gegaan bij het switchen van de taal misschien? Ten overvloede waarschijnlijk, maar ik draai met de laatste productie-build (.218).

Het is enkel wat vervelend, maar niet vervelend genoeg dat ik er een harde reset tegenaan ga gooien, ik wacht dan eerst rustig een nieuwe firmware/build af.

Mogelijk is het een toevallige samenloop van omstandigheden tijdens het wijzigen van de taal, maar ik ben niet de enige die hetzelfde heeft meegemaakt. http://answers.microsoft....-a689-48b8ee70150e?auth=1
Probeer de router eens op USA in te stellen.

https://opensea.io/seaart

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

enomiss schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:36:
[...]
Probeer de router eens op USA in te stellen.
Er is voor mij geen aanleiding meer voor om dat te proberen? Ik heb er geen problemen meer mee sinds de router-instellingen zijn aangepast, en de snelheid gemeten via 5GHz is meer dan dik in orde.

Testing, one, two ...

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 00:59
Ik heb nu een tijdje win10 op m'n telefoon (lumia 830) draaien, maar ik word helemaal gestoord van de glitches. Wanneer gaan ze dat een keer aanpakken ?? Terug gaan naar 8.1 gaat waarschijnlijk niet 😒😒

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 15:11
Ik kreeg gisteren een melding dat mijn datalimiet bijna was bereikt. Dit terwijl ik nog 420 van de 500 MB had gebruikt die ik heb ingesteld. Dit wordt zowel in de 'app' datagebruik getoond als via Simyo (net nog gecontroleerd). Ik heb verschillende keren herstart. Dataverbruik op achtergrond instellingen veranderd enzovoort, maar die melding blijft staan.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Paulus73 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 08:51:
Ik kreeg gisteren een melding dat mijn datalimiet bijna was bereikt. Dit terwijl ik nog 420 van de 500 MB had gebruikt die ik heb ingesteld. Dit wordt zowel in de 'app' datagebruik getoond als via Simyo (net nog gecontroleerd). Ik heb verschillende keren herstart. Dataverbruik op achtergrond instellingen veranderd enzovoort, maar die melding blijft staan.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Daar had ik ook last van, en heb op een gegeven moment de start datum opnieuw ingesteld, daarna waren de meldingen verdwenen. Wel vervelend, was begonnen rond 30 april, en dacht dat het per eerste van de maand afgelopen zou zijn, zoals ingesteld, maar helaas. Eens kijken hoe het eind deze maand gaat.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

You-Suk schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:20:
....... Terug gaan naar 8.1 gaat waarschijnlijk niet 😒😒
WDRT gebruiken en je hebt weer 8.1 op je 830. die optie blijft gelukkig ook voorlopig gewoon bestaan heeft Microsoft aangegeven.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb nu een tijdje win10 op m'n telefoon (lumia 830) draaien, maar ik word helemaal gestoord van de glitches. Wanneer gaan ze dat een keer aanpakken ?? Terug gaan naar 8.1 gaat waarschijnlijk niet 😒😒
Welke glitches heb je het specifiek over?
Ik merk zelf (op mijn 830) alleen dat het scherm even op zwart gaat, maar daar heb ik in het gebruik nauwelijks last van.
Het scrollen gaat inmiddels weer goed (zonder tearing boven).

[ Voor 7% gewijzigd door jodeltje op 07-05-2016 12:01 ]

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11 00:59
Bij bepaalde applicaties gaat het scherm ff op zwart en ik krijg het gevoel dat dit steeds vaker gebeurt. Daarnaast slaat edge zo af en toe helemaal op hol, vliegt van boven naar beneden. Moet dan pagina sluiten en opieuw laden, meestal gaat het dan wel weer goed. Scrollen (tearing) is bij mij nog niet opgelost

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-11 21:57
Als je in wp8 een video shared via mail dan resized hij die automatisch naar een acceptabel formaat, Outlook voor w10 doet dat blijkbaar niet. Is hier een oplossing voor?

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 10:56

The Inquisitor

Greetings weaklings

Klopt volledig, de 830 is vrij prut met W10m. Ik heb ook een 640 in huis, en die werkt een stuk beter, volgens mij nog geen problemen tegengekomen.

Luister vooral niet naar mensen die zeggen dat ze geen problemen tegenkomen met de 830 icm W10m, want dat kan ik me niet voorstellen. Waarschijnlijk gebruiken ze hun telefoon maar een paar keer per dag. Meer over de problemen vind je ook in het 830 topic: [Nokia Lumia 830] Ervaringen en discussie

Teruggaan naar 830 kan inderdaad wel, maar ik vond wel meteen alles lelijk. Pas als je teruggaat merk je hoeveel dingetjes mooier zijn geworden, en teruggaan is brr.

[ Voor 18% gewijzigd door The Inquisitor op 08-05-2016 15:54 ]

• jodeltje
  • Niet online
The Inquisitor schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Luister vooral niet naar mensen die zeggen dat ze geen problemen tegenkomen met de 830 icm W10m, want dat kan ik me niet voorstellen. Waarschijnlijk gebruiken ze hun telefoon maar een paar keer per dag.
En wat jij je niet kan voorstellen, bestaat niet?

Mijn scherm knippert 2x per dag, meer niet.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

jodeltje schreef op zondag 08 mei 2016 @ 16:39:
[...]

En wat jij je niet kan voorstellen, bestaat niet?

Mijn scherm knippert 2x per dag, meer niet.
Als jij je telefoon ook 2x per dag gebruikt, dan heb je ongetwijfeld gelijk :)

Verwijderd

hurthonkey365 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:54:
Welke app gebruiken jullie voor nu.nl? Ik vind de huidige toch wel beperkt, 1 enkele foto en filmpjes al helemaal niet.
Edge... Serieus, waarom een app gebruiken voor een website? Tweakers bewijst dat een site mobiel beter kan werken dan een app. Nu.nl werkt op een mobiele browser ook perfect.

Overigens ben ik wel sinds vorige week een regelmatige gebruiker van Flipboard. Die app verwerkt met name Engelstalig nieuws in een soort mooi, digitaal magazine. Op mijn tablet leest dat ook erg prettig. Ik kom er ineens veel achtergrondartikelen mee tegen waar ik anders niet zo snel op zou stuiten omdat je dan nogal wat verschillende websites actief in de gaten moet houden. Je kunt praktisch oneindig veel onderwerpen toevoegen aan een lijst op basis waarvan dan een newsfeed wordt gepresenteerd. Het in eerste instantie instellen daarvan is even een klus maar dan heb je ook wat.

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06:51
You-Suk schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:54:
Bij bepaalde applicaties gaat het scherm ff op zwart en ik krijg het gevoel dat dit steeds vaker gebeurt. Daarnaast slaat edge zo af en toe helemaal op hol, vliegt van boven naar beneden. Moet dan pagina sluiten en opieuw laden, meestal gaat het dan wel weer goed. Scrollen (tearing) is bij mij nog niet opgelost
Welke versie draai je op de L830?
Op die van mij draait ie zo goed als perfect.
Grootste ergenis is het flikkeren van t scherm, al heb ik zelf t idee dat dat vooral is als er veel wit in beeld is.
Bij gaat ie helemaal los als ik in MyTweets bezig ben...knap lastig.

Edge doet het bij de laatste gewoon goed, een paar builds terug liep die soms vast, of wat jij omschrijft, dat het beeld door loopt.
Tearing is ook opgelost.

Live from Denmark

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 16:19
Mijn L830 scherm knippert ook paar x per dag maar ik heb ook last van veel reboots met name als ik mijn telefoon op tafel leg ofzo.. Ik vermoed dat dit dan wel meer een hardware iets is? Ik heb eigenlijk sinds de laatste update na W10 mobile..

When the pink is snookered, Go for the brown

• jodeltje
  • Niet online
Cruzer schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:17:
ik heb ook last van veel reboots met name als ik mijn telefoon op tafel leg ofzo.. Ik vermoed dat dit dan wel meer een hardware iets is?
Als je dat betrouwbaar kan reproduceren, herstart bij neerleggen, zou ik eens naar garantie gaan kijken, klinkt niet goed.

• Cruzer
  • Laatst online: 17-11 16:19
jodeltje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:21:
[...]

Als je dat betrouwbaar kan reproduceren, herstart bij neerleggen, zou ik eens naar garantie gaan kijken, klinkt niet goed.
Ja zal ik idd wel doen ja, ik had eerst geen last van totdat de update naar W10 mobile..

When the pink is snookered, Go for the brown

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:59
Mijn L830 scherm knippert ook paar x per dag maar ik heb ook last van veel reboots met name als ik mijn telefoon op tafel leg ofzo.. Ik vermoed dat dit dan wel meer een hardware iets is? Ik heb eigenlijk sinds de laatste update na W10 mobile..
Dit had ik ook, je denkt dat hij stuk is, maar meerdere hebben dit.
Op 8.1 nooit gehad...

Tijd van werken, tijd van rusten

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 14:06

P_Tingen

omdat het KAN

Ik ben van plan mijn 735 terug te zetten naar fabrieksinstellingen en zo met een schone w10 te beginnen. Na de upgrade heb ik dat niet gedaan, maar ik zie nu wel wat vaak "... resuming ...".

Welke dingen moet ik aan denken voor ik mijn telefoon terugzet?

- handmatige backup uitvoeren
- backup whatsapp messages
- ... ?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik moet toch even aageven dat mijn Windows 10 niet zo lekker draait vind ik.
Ik heb de Lumia 1520 met Window 10 Officïeel en hij heeft al een paar keer een reboot gedaan.
Toen ik insider was, was dit niet het geval :')

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

P_Tingen schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:13:
Ik ben van plan mijn 735 terug te zetten naar fabrieksinstellingen en zo met een schone w10 te beginnen. Na de upgrade heb ik dat niet gedaan, maar ik zie nu wel wat vaak "... resuming ...".

Welke dingen moet ik aan denken voor ik mijn telefoon terugzet?

- handmatige backup uitvoeren
- backup whatsapp messages
- ... ?
Tijd hebben, ik heb mijn 950 een tijdje terug ook teruggezet naar fabrieksinstellingen, en eer alles weer gedownload is ben je uren verder.

En toch nog veel dingen handmatig weer goed zetten, want de back-up pakt lang niet alles mee.

People as things, that’s where it starts.

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 07:39

PeaceNlove

Deugleuter

Berlinetta schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:16:
Ik moet toch even aageven dat mijn Windows 10 niet zo lekker draait vind ik.
Ik heb de Lumia 1520 met Window 10 Officïeel en hij heeft al een paar keer een reboot gedaan.
Toen ik insider was, was dit niet het geval :')
Hard reset gedaan na de officiele update? Ik heb dat wel gedaan bij mijn 1520 en ik heb een keer nu een reboot gehad (ik ben al over sinds de officiele release).

• Berlinetta
  • Niet online
PeaceNlove schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:22:
[...]

Hard reset gedaan na de officiele update? Ik heb dat wel gedaan bij mijn 1520 en ik heb een keer nu een reboot gehad (ik ben al over sinds de officiele release).
Nadat ik de upgrade heb gedaan?

Ja, toen heb ik hem een hard reset gegeven. En daarna een maand later kreeg een update en toen heb ik hem geen hard reset gegeven.

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

maar ik heb ook last van veel reboots met name als ik mijn telefoon op tafel leg ofzo.. Ik vermoed dat dit dan wel meer een hardware iets is? Ik heb eigenlijk sinds de laatste update na W10 mobile..
Dit probleem herken ik maar al te goed... paar keer per dag flikkert dat ding uit. Soms haal ik hm uit mijn broekzak en zie ik het NOKIA logo... huh, waarom nu weer. Daar is dus geen pijl op te trekken, maar 1-8x reboot per dag is niet ongewoon

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Berlinetta schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Nadat ik de upgrade heb gedaan?

Ja, toen heb ik hem een hard reset gegeven. En daarna een maand later kreeg een update en toen heb ik hem geen hard reset gegeven.
Precies wat ik ook gedaan heb, wellicht nog een keer resetten, maar het zou raar zijn als dat bij iedere update zou moeten

Verwijderd

Herstellen naar fabrieksinstellingen, en een backup terug zetten heeft bij mij 1,5 uur geduurd, hierna heeft hij dan nog even nodig om de updates binnen te halen van de app's, maar je kunt dan wel al verder gaan.

• Berlinetta
  • Niet online
PeaceNlove schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:47:
[...]

Precies wat ik ook gedaan heb, wellicht nog een keer resetten, maar het zou raar zijn als dat bij iedere update zou moeten
Ja, en dat is precies waar ik geen zin in heb.
Dat zijn Android praktijken.

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-11 22:34
Nadat ik uit de insider preview ben gegaan en opnieuw w10m heb geïnstalleerd, ben ik een zooitje instellingen kwijt waaronder de double-tap-to-wake instellingen. Op internet lees ik nogal eens dat deze spontaan verschijnt maar bij mij niet. Iemand een work-around?

• barta123
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-11 10:04
mathelicious schreef op maandag 09 mei 2016 @ 21:53:
Nadat ik uit de insider preview ben gegaan en opnieuw w10m heb geïnstalleerd, ben ik een zooitje instellingen kwijt waaronder de double-tap-to-wake instellingen. Op internet lees ik nogal eens dat deze spontaan verschijnt maar bij mij niet. Iemand een work-around?
Voor zover ik weet blijft die op je telefoon als je vanaf 8.1 naar 10 upgradet, maar verdwijnt hij zodra je hem herinstalleert. Dit omdat deze functie nog niet in native W10M is verwerkt, jammer maar helaas... Ik vond het op mijn 920 ook fantastisch, maar het is nog afwezig ;)

Wel heb ik hier en daar vernomen dat er intern aan gewerkt wordt, dus dat het Soon™ (ha-ha Microsoft) zal volgen! Maar mijn hoop ist da! :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• Berlinetta
  • Niet online
barta123 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:05:
[...]

Voor zover ik weet blijft die op je telefoon als je vanaf 8.1 naar 10 upgradet, maar verdwijnt hij zodra je hem herinstalleert. Dit omdat deze functie nog niet in native W10M is verwerkt, jammer maar helaas... Ik vond het op mijn 920 ook fantastisch, maar het is nog afwezig ;)

Wel heb ik hier en daar vernomen dat er intern aan gewerkt wordt, dus dat het Soon™ (ha-ha Microsoft) zal volgen! Maar mijn hoop ist da! :9
Waarom heb ik wel double tap to wake?

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03:56
En FM radio verdwijnt ook in aanstaande builds. Ik heb het nu nog maar ga het dus kwijtraken.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Mij als gebruiker gaan ze ook kwijtraken als het zo doorgaat. Ben van zins om een dumbfone terug te kopen. Wat een achterlijk beleid word er gevoerd zeg :(
Berlinetta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 01:39:
[...]

Waarom heb ik wel double tap to wake?
Ik ook ;)

[ Voor 37% gewijzigd door warhamstr op 10-05-2016 08:15 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Berlinetta
  • Niet online
warhamstr schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:08:
Ben van zins om een dumbfone terug te kopen. Wat een achterlijk beleid word er gevoerd zeg :(
Haha dat gaat wel heel erg ver. ik zie het totaal niet zitten om naar Android toe te gaan.
Ik heb net trouwens een Microsoft band 2 besteld en hij wordt morgen geleverd. Ik kan niet wachten! :9~ :D

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 10:02

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik maak(te) gebruik van de functie om je dataverbruik bij te houden. Ik heb een databundel van 500MB, en dat wordt iedere 22e van de maand gereset.

Mijn verbruik tot nu toe: 250 MB (normaal is dit veel lager, maar een tijdje zonder wifi gezeten). De wifi stond op dat moment op 2,26 GB. Sinds gisteren gaat die functie opeens miepen dat ik bijna aan mijn limiet zit. Dan maar de instelling dat 'ie dataverbruik moet gaan beperken uitgezet; alsnog komt de mededeling dat mijn limiet bijna is bereikt.

Zodoende maar de hele functie uitgeschakeld, helaas. Iemand een idee waar dit vandaan komt, at het probleem is, en vooral, hoe ik er van af kom?

[ Voor 11% gewijzigd door DrivinUCrazy op 10-05-2016 10:42 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• enomiss
Ik gebruik al maanden Windows 10 mobile maar wou laatst de wifi instelling checken om aan/uit te zetten of hij verbinding maakt met openbare netwerken. Ik kan deze echt nergens meer vinden. Iemand een idee?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:01

BM

Moderator Spielerij
Wifi Settings --> Wifi Sense?

Daar kan ik dat aan en uit zetten in ieder geval :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• GerCor
BM schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:29:

Ook te bereiken via ActionCenter. Wi-Fi icoon even 'vasthouden'. d:)b

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Berlinetta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 09:28:
[...]

Haha dat gaat wel heel erg ver. ik zie het totaal niet zitten om naar Android toe te gaan.
Ik heb net trouwens een Microsoft band 2 besteld en hij wordt morgen geleverd. Ik kan niet wachten! :9~ :D
Op Amazon besteld?

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 02:12:
En FM radio verdwijnt ook in aanstaande builds. Ik heb het nu nog maar ga het dus kwijtraken.
De ingebouwde FM Radio app verdwijnt, maar je kan nog altijd gewoon in de Store een FM Radio app installeren. FM Radio verdwijnt dus niet.

• Dragunov
Ik vraag me eigenlijk af waarom de app moet verdwijnen, er is toch niks mis met de app en de app is gewoon af.

Hopelijk kan je ergens dan de officiële app downloaden

• GerCor
Dragunov schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:03:
Ik vraag me eigenlijk af waarom de app moet verdwijnen, er is toch niks mis met de app en de app is gewoon af.

Hopelijk kan je ergens dan de officiële app downloaden
Op de beginpagina van deze site is een hele discussie hierover gaande. d:)b

En wat is er al verdwenen in W10M? In ieder geval Bing Vision (gebruikte ik toch al nooit) en Muziek herkennen (en die gebruikte ik wel). We gaan er dus niet echt op vooruit wat de inspanningen van Microsoft betreft, ze laten het liever over aan derden. :(

[ Voor 26% gewijzigd door GerCor op 10-05-2016 15:20 ]

• Berlinetta
  • Niet online
Nee, via de Officiële Microsoft Store in de UK.

• Berlinetta
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:04:
[...]

En wat is er al verdwenen in W10M? In ieder geval Bing Vision (gebruikte ik toch al nooit) en Muziek herkennen (en die gebruikte ik wel). We gaan er dus niet echt op vooruit wat de inspanningen van Microsoft betreft, ze laten het liever over aan derden. :(
Toch wel weer jammer dit

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Muziek herkennen? Shazam? Dat staat er bij je op als het goed is?

Testing, one, two ...

• GerCor
Nee, ik wil helemaal geen Shazam. Als ik naar de screenshots kijk in de store hoeft het voor mij niet. In WP8.1 had je dat onder de functietoetsen zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door GerCor op 10-05-2016 16:57 ]

Berlinetta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Wat ik mij dan afvraag (heb ook interesse in de Band 2), wat ben je dan in totaal kwijt, dus inclusief verzendkosten, en eventueel andere kosten? (Nu de UK nog in de EU zit..)

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:02

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:40:
Ik maak(te) gebruik van de functie om je dataverbruik bij te houden. Ik heb een databundel van 500MB, en dat wordt iedere 22e van de maand gereset.

Mijn verbruik tot nu toe: 250 MB (normaal is dit veel lager, maar een tijdje zonder wifi gezeten). De wifi stond op dat moment op 2,26 GB. Sinds gisteren gaat die functie opeens miepen dat ik bijna aan mijn limiet zit. Dan maar de instelling dat 'ie dataverbruik moet gaan beperken uitgezet; alsnog komt de mededeling dat mijn limiet bijna is bereikt.

Zodoende maar de hele functie uitgeschakeld, helaas. Iemand een idee waar dit vandaan komt, at het probleem is, en vooral, hoe ik er van af kom?
Ik houd me ook van harte aanbevolen voor een oplossing... Bij mij schijnt de 2e (lege!) simslot ook zo'n slordige 100mb per dag te gebruiken volgens die app.

Moet zeggen dat ik best tevreden ben over W10m, maar er zitten wel veel van dit soort schoonheidsfoutjes in. Zo lijkt het RAM af en toe vol te lopen waardoor zelfs het toetsenbord af en toe niet meer om kan gaan met het swypen van middellange woorden.

Kalm aan! En rap een beetje!

• Berlinetta
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 17:21:
[...]

Wat ik mij dan afvraag (heb ook interesse in de Band 2), wat ben je dan in totaal kwijt, dus inclusief verzendkosten, en eventueel andere kosten? (Nu de UK nog in de EU zit..)
Products in your order: Amount:
Microsoft Band 2 - Medium
Unit price: £199.99
Qty ordered: 1 £199.99
ZAGG invisibleSHIELD Screen Protector for Microsoft Band 2
Unit price: £9.99
Qty ordered: 1 £9.99
Microsoft Band 2 USB Charging Cable
Unit price: £15.99
Qty ordered: 1 £15.99

Discount: £50.00
Subtotal: £145.43
Sales tax: £30.54

Total: £175.97
Schijnbaar is .318 nu public.

Verwijderd

Klopt, krijg hem nu aangeboden.
Windows 10 Mobile Build 10586.318 is now available for download. The latest build 10586.318 is another new cumulative update. The update adds some improvements and bug fixes.

It is worth mentioning that changelog of the new buid 10586.318 is not yet available. We will keep you up-to-date as soon as Microsoft provides some more details.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2016 19:36 ]

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

En ook een old but trusty 1020 krijgt nu de .318 binnen _/-\o_

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En een changelogje
◾Reliability, performance and stability improvements.
◾Fix for a problem that could result in unexpected battery drain while the phone screen is off.
◾Improvements to the update system to prevent phones getting into a state where attempting to take an update may lead to errors 0x800f081f or 0x80070570.
◾Fix for a problem that caused some phones to finish the initial setup wizard with an incomplete set of app tiles on the Start screen.
◾Improvements to the reliability of USB-C connections.
◾Improvements to Cortana, including a fix for a problem where music playback would not resume after dismissing an incoming text, and a problem with Quiet Hours not setting automatic rules for every day.
◾Fix for a problem that could result in the phone to hang or restart when visiting certain web pages in Microsoft Edge.
◾Fix for a problem that caused recorded video to be lost when answering an incoming call on some phones.
◾Improvements for reliability of internet connection sharing (ICS) and tethering.
◾Fix for a problem that caused the navigation bar to overlay and hide part of the screen for some apps on certain phones.

Patient gamer

• Dragunov
Berlinetta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Dus eigenlijk ook een fake adres opgegeven in de UK...

• hansie_k
GerCor schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 16:56:
Nee, ik wil helemaal geen Shazam. Als ik naar de screenshots kijk in de store hoeft het voor mij niet. In WP8.1 had je dat onder de functietoetsen zitten.
Gebruik je Cortana?
Daar is het muziek-knopje weg (volgens mij...?) maar ik vraag Cortana altijd welke muziek er draait, dat werkt erg goed.

Live from Denmark

Berlinetta schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:06:
[...]

Products in your order:
Microsoft Band 2 USB Charging Cable
Discount: £50.00
Subtotal: £145.43
Sales tax: £30.54

Total: £175.97
Valt nog mee. Zijn er bij amazone.de wel eens aanbiedingen voor de Band 2?

En ik neem aan dat er standaard al een USB oplaadkabel aanwezig is.

• Berlinetta
  • Niet online
Dragunov schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 19:57:
[...]

Dus eigenlijk ook een fake adres opgegeven in de UK...
Nee

• Dragunov
Wist niet dat je op de Engelse Microsoft site kon bestellen voor aflevering in Nederland en waarschijnlijk dan België

• Dragunov
ardvark99 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Is duurder dan Engelse Amazon, zelfs met verzending van Engeland naar, in mijn geval, België

• Berlinetta
  • Niet online
ardvark99 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:19:
[...]

Ik zou het niet weten.
Klopt, alleen ik heb er één extra.

• barta123
YouTube: Microsoft Windows Phone DEAD ??: HELL NO !!! 2016

Zulk soort videos doen me altijd goed! Ik vind Windows 10 Mobile ook een genot in gebruik als ik het vergelijk met Android... Een voorbeeld: achtergrondapps uitschakelen is bij 6.0 Marshmallow zo omslachtig, hier het gewoon BAM, batterijbesparing aan! :9

3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en helaas nog LPG rijder (1.2 TSI Vialle LPdi - 350.000km)

• Dragunov
Windows 10 Mobile is qua uitzicht en gebruik het mooist, minst saai, gemakkelijkst en snelst!

Einde discussie! :D

[ Voor 4% gewijzigd door Dragunov op 10-05-2016 21:41 ]

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

barta123 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:18:
YouTube: Microsoft Windows Phone DEAD ??: HELL NO !!! 2016

Zulk soort videos doen me altijd goed! Ik vind Windows 10 Mobile ook een genot in gebruik als ik het vergelijk met Android... Een voorbeeld: achtergrondapps uitschakelen is bij 6.0 Marshmallow zo omslachtig, hier het gewoon BAM, batterijbesparing aan! :9
Van dezelfde YT poster, een video met een knipoog ;)

Testing, one, two ...

• hansie_k
Ik een paar albums op m'n SD staan, dn die speel ik af met Groove Music.
Wat me opvalt is dat niet bij alle albums de cover art staat, al is het bijvoorbeeld wel dezelfde artiest.
Iemand enig idee, of heeft dit met een-of-andere online database te maken?

Live from Denmark

• Berlinetta
  • Niet online
Dragunov schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:40:
Windows 10 Mobile is qua uitzicht en gebruik het mooist, minst saai, gemakkelijkst en snelst!

Einde discussie! :D
Zeker weten
#Livetiles #Doubletaptowake #tochsnellercamerastartendandienieuwesonyexperia
#accuduur #kleineapps #besteringtonesengeluiden

• barta123
hansie_k schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:20:
Wat me opvalt is dat niet bij alle albums de cover art staat, al is het bijvoorbeeld wel dezelfde artiest.
Hier heb ik zelf ook last van, alleen zijn het geen albums, maar singles die ik gedownload heb van internet (kuchspotifykuch), dat omdat ik niet altijd en overal wil streamen >:) #expendablememory

Maar ook ik vraag me af waarom Groove dat niet overal weergeeft... Via wat voor weg kom je aan die albums? Vanuit de store? :9

• hansie_k
barta123 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:33:
[...]

Hier heb ik zelf ook last van, alleen zijn het geen albums, maar singles die ik gedownload heb van internet (kuchspotifykuch), dat omdat ik niet altijd en overal wil streamen >:) #expendablememory

Maar ook ik vraag me af waarom Groove dat niet overal weergeeft... Via wat voor weg kom je aan die albums? Vanuit de store? :9
Nee, mp3's van albums die ik zelf heb, gekopieerd van de orginele CD.
Maar ook een gedownloade mp3.

En het is vast niet legaal, maar op m'n Nokia N900 waren er diverse app's om YT filmpje te converten/dowloaden naar mp3...dat mis ik wel in W10 :P

[ Voor 12% gewijzigd door hansie_k op 10-05-2016 22:53 ]

Live from Denmark

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
.318 net geinstalleerd.

Telefoon werdt enorm warm, was bijna niet aan te raken. 950xl.

Ook stond de batterij na de installatie op 100%. Aan de lader gelegd bij updaten, 35%. Zou wel fijn zijn als dat zo snel gaat! 20minuten ongeveer. Helaas, opnieuw oplader er in en het was over..

Op het eerste oog lijkt de telefoon soepeler te lopen!

• hurthonkey365
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:25:
[...]

Edge... Serieus, waarom een app gebruiken voor een website? Tweakers bewijst dat een site mobiel beter kan werken dan een app. Nu.nl werkt op een mobiele browser ook perfect.

Overigens ben ik wel sinds vorige week een regelmatige gebruiker van Flipboard. Die app verwerkt met name Engelstalig nieuws in een soort mooi, digitaal magazine. Op mijn tablet leest dat ook erg prettig. Ik kom er ineens veel achtergrondartikelen mee tegen waar ik anders niet zo snel op zou stuiten omdat je dan nogal wat verschillende websites actief in de gaten moet houden. Je kunt praktisch oneindig veel onderwerpen toevoegen aan een lijst op basis waarvan dan een newsfeed wordt gepresenteerd. Het in eerste instantie instellen daarvan is even een klus maar dan heb je ook wat.
Edge eens een paar dagen geprobeerd icm nu.nl. Helaas werkt dit voor mij niet lekker. Laden duurt vele malen langer dan de app en het lees venster is ook minder fijn.

• GerCor
hansie_k schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:15:
[...]

Gebruik je Cortana?
Daar is het muziek-knopje weg (volgens mij...?) maar ik vraag Cortana altijd welke muziek er draait, dat werkt erg goed.
Nee, ik wil alles in het Nederlands. Maar euh .... laatst toch even stiekem geïnstalleerd. Toch wel erg leuk. Maar voorlopig niet.

• hansie_k
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 02:22:
[...]

Nee, ik wil alles in het Nederlands. Maar euh .... laatst toch even stiekem geïnstalleerd. Toch wel erg leuk. Maar voorlopig niet.
Moet eerlijk zeggen, net als 95% gebruik ik Cortana alleen voor QuietHours...

Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kan het echt niet vinden;
Waar kan het standaard systeem-notificatie geluidje veranderen?
Nu is dat het zelfde geluidje als WhatsApp.

In w8.1 kon je ook echt systeem geluiden veranderen, niet alleen app geluiden.

Live from Denmark

• Berlinetta
  • Niet online
hansie_k schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 07:45:
[...]

Moet eerlijk zeggen, net als 95% gebruik ik Cortana alleen voor QuietHours...

Ik heb het al eens gevraagd, maar ik kan het echt niet vinden;
Waar kan het standaard systeem-notificatie geluidje veranderen?
Nu is dat het zelfde geluidje als WhatsApp.

In w8.1 kon je ook echt systeem geluiden veranderen, niet alleen app geluiden.
Je moet dit per app doen

• GerCor
Nee, daar heeft hij het niet over. Systeem >> Geluiden >> Geluid afspelen bij: Systeemmeldingen (aan- of uitzetten). Daar staat ook bij het aan- en uitzetten van het geluid van de Camerasluiter. Maar waar vind je het geluid van de camera?

Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ik de nieuwe versie Kaarten niet krijg die anderen al wel kregen. Ik heb ook de .242 nooit gezien :?

[ Voor 15% gewijzigd door GerCor op 11-05-2016 09:39 ]

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

hansie_k schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:20:
Dan staat de coverart waarschijnlijk niet in de mp3 (of m4a, of etc) file. Als je de song opent met WMP op je pc, is dan ook de coverart leeg?
Als je de coverart in ieder geval toevoegt via een ID3tag writer (mp3tag vind ik erg fijn) dan moet het goed komen :)

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 14:50
hardware-lover schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 22:15:
[...]

Van dezelfde YT poster, een video met een knipoog ;)

[video]
Eazy Computer Solution makes Windows 10 sound gangster! 8)

Zojuist ook m'n L640 dualsim geupgrade naar 10.0.10586.318. Hij werd ook hier flink belast tijdens updaten, plastic aan de achterkant werd lekker warm :) Opstarten van Skype en de Camera-app (m'n grootste frustraties) gaan nu wel merkbaar sneller. Tot op heden Edge ook nog niet zien hangen/herladen zoals het eerder op alle W10 devices die ik gehad heb weleens deed, maar misschien nog niet genoeg gebruikt om het tegen te komen.

Vooralsnog tevreden! :)

Ga toch fietsen.

• Paulus73
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 10:40:

Ik heb dit ook (eerder gemeld in dit topic). Helaas is dit ook met de update niet verholpen. Sterker nog, na de update was het weer terug. Ik had de app opnieuw laten beginnen door aan te geven dat de volgende dag weer een nieuwe periode in zou gaan. Na de update was volgens de app mijn verbruik veel hoger dan dat de app van mijn provider aangeeft (gelukkig maar, andersom was minder leuk geweest. Erg onbetrouwbare meting die app in Windows 10, daarvoor klopte het vrijwel per MB.

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus73 op 11-05-2016 10:47 ]

• kakanox
Paulus73 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Sterker nog, volgens de app was mijn verbruik veel hoger dan dat de app van mijn provider aangeeft
Kan het zijn dat je provider alleen downstream meet? Dat was bij mij eerder het geval.

Ga toch fietsen.

• Paulus73
kakanox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:46:
[...]

Kan het zijn dat je provider alleen downstream meet? Dat was bij mij eerder het geval.
Nee, voorheen klopte het op de MB. (zie ook edit die ik deed terwijl je reageerde). Er gaat iets anders mis, de onnauwkeurigheid is er sinds W10, de melding over het overschreiden van de limiet had ik voor het eerst afgelopen weekend. Blijkbaar hebben meer mensen er last van. Hoop dat het snel opgelost wordt.

• enomiss
BM schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:29:

Ja vroeger had ik zoiets ja maar dat is er helemaal niet meer... er is alleen een knop 'Manage' met daaronder 'Automatically connect or manually connect to mobile operator hotspots' en een setting 'Use random hardware address'. Maar geen setting om automatisch verbinding te maken met open netwerken. Ik heb het idee dat ik gek aan het worden ben, kan het echt niet meer vinden..
Ik zit op de laatste preview release build. Gisteren nog geüpdatet.

[ Voor 12% gewijzigd door enomiss op 11-05-2016 11:09 ]

• GerCor
Misschien WPCentral even lezen. Komt net een bericht binnen: 'Microsoft is getting rid of Wi-Fi Sence'. d:)b

O, en misschien is het verstandiger dit soort berichten in de juiste topic te plaatsen? Want met dit soort berichten maak je mij alleen maar zenuwachtig :+

Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen

[ Voor 57% gewijzigd door GerCor op 11-05-2016 11:19 ]

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 11:37
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:17:
Misschien WPCentral even lezen. Komt net een bericht binnen: 'Microsoft is getting rid of Wi-Fi Sence'. d:)b

O, en misschien is het verstandiger dit soort berichten in de juiste topic te plaatsen?
Vanmorgen ook gelezen. Vond maar vaag werken en ook nooit echt aan de praat gekregen. Niet dat ik veel tijd erin had gestoken aangezien ff snel wachtwoord instellen veel sneller gaat.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:33
WifiSense werkte altijd wel redelijk goed met openbare netwerken die een e-mailadres oid willen. In de insider builds is het vervangen voor "Hotspot 2.0 networks" onder Manage bij "Wi-Fi"

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 11:15
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:27:
Ik begrijp alleen nog steeds niet waarom ik de nieuwe versie Kaarten niet krijg die anderen al wel kregen. Ik heb ook de .242 nooit gezien :?
De 'nieuwe' kaarten app met verbeterdeTurn by Turn krijg je alleen als je in de Windows Insider Slow of Fast ring zit.

• vali
Caelorum schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:22:
WifiSense werkte altijd wel redelijk goed met openbare netwerken die een e-mailadres oid willen. In de insider builds is het vervangen voor "Hotspot 2.0 networks" onder Manage bij "Wi-Fi"
Dat werkte wel, maar gedeelte "delen met contacten enof facebook" werkte nooit bij mij :S

• GerCor
TheBoef schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:23:
[...]

De 'nieuwe' kaarten app met verbeterdeTurn by Turn krijg je alleen als je in de Windows Insider Slow of Fast ring zit.
Oja? Zo had ik de berichten van hardware-lover niet begrepen. O, well (done) dan.

• kakanox
vali schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:26:
[...]

Dat werkte wel, maar gedeelte "delen met contacten enof facebook" werkte nooit bij mij :S
Bij mij wel. Collega's die eens bij me thuis waren (en alleen op Skype contact, want prive-toestel) zaten direct op de Wi-Fi. Best handig eigenlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door kakanox op 11-05-2016 11:38 ]

Ga toch fietsen.

• vali
kakanox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:38:
[...]
Bij mij wel. Collega's die eens bij me thuis waren (en alleen op Skype contact, want prive-toestel) zaten direct op de Wi-Fi. Best handig eigenlijk.
aah oke, blijkbaar kan het dus wel werken. Btw, ze verwijderen niet Wifi sense volledig maar alleen het gedeelte van delen met contacten
We have removed the Wi-Fi Sense feature that allows you to share Wi-Fi networks with your contacts and to be automatically connected to networks shared by your contacts. The cost of updating the code to keep this feature working combined with low usage and low demand made this not worth further investment.

• enomiss
GerCor schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:17:

O, en misschien is het verstandiger dit soort berichten in de juiste topic te plaatsen? Want met dit soort berichten maak je mij alleen maar zenuwachtig :+

Windows 10 Mobile Insider build - OS Discussie en ervaringen
Dat gaat over wifi toegang delen via outlook contacten zoals hierboven al aangegeven. Er moet toch een instelling zijn om automatisch verbinding te maken met open netwerken? Kan het nog steeds niet vinden. Wifi sense heb ik al een tijdje niet meer... jullie wel dan? Ik zit niet op Redstone.

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:12:
[...]

. Er moet toch een instelling zijn om automatisch verbinding te maken met open netwerken? Kan het nog steeds niet vinden.
Die zit onder "Wi-Fi-inzicht"
Verbinding maken met voorgestelde open hotspots

• kakanox
vali schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:39:
aah oke, blijkbaar kan het dus wel werken. Btw, ze verwijderen niet Wifi sense volledig maar alleen het gedeelte van delen met contacten
Ik zal het niet keihard missen, het was toen tijdens die bbq meer zo'n "hee, cool, het werkt!"-situatie.

Overigens ben ik wel even benieuwd wat er dan overblijft? :D

Ga toch fietsen.

• enomiss
Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Die zit onder "Wi-Fi-inzicht"
Verbinding maken met voorgestelde open hotspots
Waar zie je wifi-inzicht? Screenshot? Ik kan mij herinneren dat ik dat had een paar builds geleden maar het is er volgens mij niet meer.

Verwijderd

enomiss schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:41:
[...]

Waar zie je wifi-inzicht? Screenshot? Ik kan mij herinneren dat ik dat had een paar builds geleden maar het is er volgens mij niet meer.
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2vaedsy.png

Laatste public build van gisteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2016 13:09 ]

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

kakanox schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:37:
[...]
Ik zal het niet keihard missen, het was toen tijdens die bbq meer zo'n "hee, cool, het werkt!"-situatie.

Overigens ben ik wel even benieuwd wat er dan overblijft? :D
De lijst met publieke, onbeveiligde Wifi punten denk ik.

• kakanox
PeaceNlove schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:05:
[...]

De lijst met publieke, onbeveiligde Wifi punten denk ik.
Hmm... die gebruik ik dan weer het liefst alleen bewust, en met VPN.

Ga toch fietsen.

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Dan moet je Connect to suggested open hotspots uitvinken, dan kan je daarna alsnog handmatig verbinden met een openbaar netwerk

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:12

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Onedrive app zou nu in de nieuwste versie op W10m, screenshots automatisch uploaden naar Onedrive.
Goede zaak lijkt me.

Bron : AAWP

En er is nu ook een W10 desktop versie van Whatsapp. Maar dat zal wel bekend zijn denk ik.

[ Voor 25% gewijzigd door daffie82 op 11-05-2016 14:50 ]

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
.oisyn schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:01:
...
En volgens mij worden er helemaal geen Google api's gebruikt. E-mail gaat via imap, contacts via carddav en agenda via caldav.
Werkt dat ook goed voor eigen servers? Ik meen dat je Windows 'voor de gek kan houden' en daardoor ook eigen CalDAV/CardDAV servers kan instellen, maar ik ben een beetje onzeker over of dat stabiel genoeg is. Helaas moet ik namelijk weer een nieuwe telefoon gaan kopen, en ik ben een beetje aan het twijfelen tussen Nexus 5X, Xperis Z5 Compact, iPhone SE en Lumia 950/650... en het belangrijkste voor mij is dat *DAV probleemloos werkt. Daarnaast moet ik natuurlijk ook nog uitzoeken of de Apps die ik echt wil hebben ook voor Windows beschikbaar zijn.

Verwijderd

daffie82 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:48:
Onedrive app zou nu in de nieuwste versie op W10m, screenshots automatisch uploaden naar Onedrive.
Goede zaak lijkt me.
Klopt, kwam ik achter toen ik screenshot maakte voor Enomiss.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

begintmeta schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:59:
[...]

Werkt dat ook goed voor eigen servers?
Pfff geen idee, nooit geprobeerd.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1 ... 74 ... 106 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Windows 10 Mobile Insider builds mogen hier besproken worden. Dit topic is bedoeld voor de reguliere versie van W10M