Bij
BCC is de leegverkoop begonnen, geen speciale promopage, wel de melding "Op=opruiming, profiteer van super lage prijzen" met extra kassakorting op de meeste producten, ook nog kortingen voor als je het zelf komt ophalen bij sommige apparaten, maar ook - en dat vermindert het risico van kopen - de optie van pinnen bij bezorging. Het is wel slim dat ze dat vermelden, want anders zou ik iets niet durven bestellen daar nu.
Dan nog vraag ik mij af of ik daar wel een wasmachine wil kopen, al is het 75,- euro goedkoper nu. De reden dat ik het fijn vond bij BCC iets te kopen, is dat ik bij de fysieke winkel langs komen met vragen of als er iets mis was met mijn product. Als er nu wat mis zou zijn, kan je alleen nog bij de fabrikant terecht. Ik zal ze missen BCC. De spoeling wordt dun, qua fysieke electronica-winkels in de stad.
Er zijn nu voor zover ik bekend in Nijmegen alleen nog de zelfstandige winkel Doorman, een Electroworld filiaal Grootaarts en recent heeft Coolblue een winkel geopend, maar ik vind het niet prettig daar binnen te stappen, want dan wordt je direct aangesproken en daar voel ik mij heel ongemakkelijk bij, ik wil eerst rondkijken en een verkoper spreken wanneer ik daar zelf naar vraag.
[
Voor 47% gewijzigd door
FairPCsPlease op 26-09-2023 12:13
]