Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

De zonsondergang van fysieke winkels

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
quote:
Señor Sjon schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:16:
Lees je in in hoe het de Maxis in Muiden is vergaan. ;) Dat was eigenlijk de eerste poging tot een mall en dat is niet lekker gegaan.
Megastores Den Haag is ook zo'n voorbeeld van eigenlijk niet gelukt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haaglanden_MegaStores

net als alexandrium en villa arena eigenlijk. Vierkante meters zijn relatief duur en lastig terug te verdienen.

De suggestie dat andere openingstijden kunnen helpen daar geloof ik wel in.

Bijvoorbeeld een keten als Only for men heeft ook in 2014 20% omzet groei behaald door afwijkende mannelijke openingstijden, 's ochtends dicht, elke zondag en drie avonden per week open.
quote:
..Oprichter Piet Feenstra:"waarom zouden we open zijn op tijden dat de man niet winkelt?"
http://www.onlyformen.nl/img/2014-w30-openingstijden-doesburg_2515.jpg

Nu zijn de meeste winkelgebieden na 17:00u volledig doods en onprettig. Het lastige daarbij is wel dat "de koopavond" al tijden niet meer lijkt te lopen, zou koopavond op zaterdag en zondag dan kunnen helpen?

[Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 01-02-2015 22:38]

nachtnet zonder hoofdletter

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 30-05 19:31
quote:
Wim-Bart schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 22:49:
De enige redding voor deze bedrijven is dat Nederlanders gewoon eens meer bij Nederlandse bedrijven moeten kopen en geen uitgaven moeten doen bij buitenlandse bedrijven. Pomp het geld in de Nederlandse economie en niet in de buitenlandse.
En dan? Wordt het Nederlandse bedrijf rijker, met als gevolg dat het wordt opgekocht door een buitenlandse partij. Zoals Kruidvat dus bijvoorbeeld.
Gevolg is dat een paar Nederlanders heel rijk worden, en de economie er verder niet zo veel mee opschiet.
quote:
Misschien is het wat duurder, maar uiteindelijk zijn we goedkoper uit doordat het de economie hier stimuleert en er bij Nederlandse bedrijven mensen kunnen werken wat ook weer goed is om de werkeloosheid naar beneden te brengen.
Als iedereen het doet wel ja. Maar iedereen kijkt naar z'n eigen portemonnee. Het zou een overheidstaak moeten zijn om te zorgen dat buitenlanders hier shoppen, en Nederlanders niet de grens over hoeven te gaan om benzine en boodschappen te kopen... Maar dat doet de overheid niet, waardoor er alleen al aan accijns grofweg een miljard per jaar de grens over gaat. Terwijl dat ook andersom zou kunnen zijn, als de overheid hier minder geld voor brandstof zou vragen dan de Duitsers en Belgen.
Dit dus:

Ondertussen zijn we zo ver dat zelfs producten die in Nederland gemaakt zijn, goedkoper zijn als ik ze via Amazon in Duitsland bestel!

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Rukapul

Moderator General Chat
Er is nog hoop voor een segment. Dit is namelijk het niveau van online retail van de op een na grootste grootgrutter in NL:

N.a.v. een poging tot bestellen 2 weken geleden. Ik wil wel bestellen, maar er zit geen pickup point op een fatsoenlijke locatie 8)7

En niet eens een emailadres zodat ze me dat pak melk even kunnen opsturen ter compensatie van deze mailboxverkrachting :'(

• the noise
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 30-05 21:26
Gisteren een rondje bij Coolblue gedaan.

Als eerste interessant hoe plat de organisatie is. Soms vraag je je af wie nou eigenlijk wie aanstuurd.

Opvallend ook de groei van ICT afdelingen. Als retailer groeit Coolblue dit jaar door naar 100 (!) developers. De grootste opdrachtgever hiervan is de afdeling BI. Met eigen tooling meten ze continue klantgedrag en dat komt weer op de roadmap.

Ook opvallend de gemiddelde leeftijd; ergens mij de 28 jaar.

Coolblue heeft hiermee gelijk zijn eigen doelgroep in huis; meer dan inspirerend om dat soort bedrijfskenmerken daadwerkelijk in uitvoering te zien :)

• the noise
  • Laatst online: 30-05 21:26
quote:
homemix25 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:27:
[...]

Offtopic: Vanwaar het bezoek aan Coolblue? Zakelijk of persoonlijk? Ik zelf vind Coolblue een heel mooi voorbeeld van een goede organisatie anno 2015. In dat opzicht wel het Nederlandse Google.
Beide. De eerste ga ik nu (nog) niet verder op in. Persoonlijk ben ik hardcore-fan van ze en kreeg een uitnodiging om langs te komen voor een rondleiding. Dit doen ze wel vaker.

Onderstaande foto verzin je maar een verhaal bij. 1 april in ieder geval de kickoff :)

• jeronimo
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 30-05 19:22
Onze lokale frietpatatzaak verpakt de bestellingen tegenwoordig ook in een papieren zak. Een goed begin hoewel de patat nog steeds in een plastic bakje zit.
quote:
Ik denk eerder dat die zin bedoelt is voor het verpakken van je groente/fruit/etc. in de supermarkt of op de markt.
Inderdaad.

Persoonlijk sleep ik al jaren een paar van deze mee als ik boodschappen ga doen. Dan nog presteren ze vaak om bij de kassa de boel alsnog in een zakje te stoppen, ook als ik al aangeef geen tas nodig te hebben. :(

Als het even kan probeer ik zelfs de verpakking in de winkel achter te laten. Instant verwarring bij de Blokker en Novy. >:)

Persoonlijk denk ik dat het "plastictasjesverbod" niets gaat uitmaken. Bij een impulsaankoop neem je gewoon voor een paar centen een tasje mee. Als het zo groot is dat het niet in een tasje past laat je het bezorgen. Het gaat er om wat je daarna met dat tasje doet. Iemand met een beetje verantwoordelijkheidsgevoel gooit dat niet zomaar in de natuur. Toch zie ik regelmatig restanten van de McDonalds in de bermen liggen. Iets waar dit "plastictasjesverbod" niets aan gaat veranderen.

Maar terug on topic. Voor mij moet een fysieke winkel meerwaarde bieden. Toen ik laatst op een zaterdagmiddag besloot om alle coax in huis te vervangen door goed spul en een retour geschikte versterker te installeren had ik dat online wel voor bijna de helft van de prijs kunnen kopen. Echter de lokale winkel had alles op voorraad en aangevuld met goede adviezen had ik einde middag goed beeld op alle plaatsen. Daar heb ik wel een meerprijs voor over.
Een ander voorbeeld is de lokale computer zaak. Als ik daar na 3 weken vragen nog steeds geen ssd bracket kan kopen terwijl ik dat via een webshop de volgende dag op de mat kan hebben, denk ik "laat maar". Als die moet stoppen laat ik daar geen traan over.

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-03 21:14

Fiber

Beaches are for storming.

quote:
Krisp schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 07:47:
[...]

Verder is de auteur vergeten om te zetten dat het leeuwendeel van de aankopen groceries zijn, waardoor het online gedeelte van alle aankopen laag blijft zolang veel supermarkten niet online verkopen en daar zwaar op inzetten. Die noodzaak is ook veel kleiner overigens: de marges per transactie liggen veel lager en qua schaalvergroting is er minder te halen. Desondanks ben ik heel benieuwd hoe initiatieven van oa Jumbo en AH, maar ook nieuwe toetreders zich ontwikkelen. :)
Ik zie in Amersfoort steeds meer elektrische busjes van Picnic rondrijden om boodschappen te bezorgen. Zelfs bij mij in de straat met goedkope huurhuizen. Ik denk dat die gasten erg knap bezig zijn en heel rustig een aanval op AH en Jumbo etc. voorbereiden...

https://www.picnic.nl

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik was zo'n raar persoon in zijn twintigers die naar V&D ging. Tja, dat is nu ook wel voorbij. Bah, nu moet ik dadelijk echt nog naar wat hippe winkels gaan. :r
:P

De Speld heeft ook weer een mooie en op zich niet eens zo'n gekke gedachtegang erop losgelaten. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
quote:
Señor Sjon schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:13:
[...]

Ik kom op 485x127/12=5.132/maand? Niet op 7.000.

Ik ken het centrum van Almere goed, de MM-straat is 19k/jaar. Maar die kapper bestaat al lang, stopt ie er gewoon zelf niet mee? Oude Blokkerlocatie is ook vrij goed. Je loopt er makkelijk heen vanaf de Grote Markt of vroegere Stadhuisplein en je hoeft niet de berg (+)) richting het Weerwater op. Alleen de noordflank verliest met V&D wel een trekker. Dat Perry in die put des doods zat snap ik ook niet. Daar zijn al meerdere winkels in gesneuveld.
Die in de link is idd 5.132, ging over een pand dichterbij de juwelier en de boekenvoordeel. Korte Promenade 19 zie ik moet het geweest zijn, zit nu een 'Jayresh Cosmetica' . De Blokker locatie vond ik altijd een perfect plek voor Starbucks nadat Blokker er weg was gegaan.

Weet ook niet of ze nu nog hetzelde betalen maar toen de toko er zat hoorde ik een bedrag van 7000.
Die kapper zal idd best zelf gestopt zijn oid, ik kwam er alleen via deze manier achter. Zei laatst nog tegen iemand dat het er heel lang geleden nog precies zo uit zag dus dat was even toevallig.

Hier de (entree van) Perry in Almere voor wie er niet mee bekend is:

Dit was de oude locatie (incl. bovenverdieping)

spoiler:

[Voor 27% gewijzigd door apis29 op 25-02-2016 01:22]

• RemcoDelft
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 30-05 19:31
De lokale Blokker:

[Voor 29% gewijzigd door RemcoDelft op 07-03-2016 07:41]

• ZeRoC00L
  • Niet online
Toch jammer dat een winkel eerst failliet moet gaan om weer volk te trekken....
http://www.telegraaf.nl/d...kte_bij_VD_Zaandam__.html

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08:22

Spotmatic

Ken sent me

Action is een van mijn favoriete winkels geweest tijdens de restauratie van mijn VW T2b (bus). Zo heb ik de motorbeplating en de firewall met verfspuitbussen van de Action behandeld. Zelfs het dashboard bevat meerdere lagen Action verf. Bovendien ben ik grootverbruiker van Action remmenreiniger :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 07-03 21:14

Fiber

Beaches are for storming.

En snoepgoed, goedkope kindercadeautjes, school/kantoorspullen, knutselspullen...

Ik kom er ook niet zo vaak hoor, maar als ik een gezin met kinderen had zou ik er ook zeer regelmatig komen denk ik.

In ander nieuws:

Picnic gaat landelijk: http://www.nu.nl/ondernem...elijke-bezorgservice.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Ron!n
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 00:37
Ik heb ze zowel bij de Ikea als de AH (zoals de AH To Go op Schiphol) gebruikt, het is gewoon een kleine terminal waar je stuk voor stuk je artikelen langs de IR scanner haalt , je klantenpas scant en je betaalmethode kiest. Prima als je weinig stuks hebt, je bent er zo mee klaar!

AH

Ikea

Bij die van Ikea weeg je geloof ik de producten door ze verplicht op dat 2e plateau te plaatsen, bij de AH is dat niet zo (daar gebruiken ze een random check, soms controleren ze dus).

What's in the case?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Tja... zolang de Blokker versus AE vergelijking zo extreem is:

zie ik het somber voor ze in...
Niet een paar euro verschil; maar gewoon een factor TIEN! 8)7
En, idd, wat is dan nog de toegevoegde waarde van zo'n lokale winkel?

[Voor 11% gewijzigd door ehtweak op 17-05-2017 09:57]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nederlander123
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 06-06-2017

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08:22

Spotmatic

Ken sent me

Je zou het niet zeggen, maar er zit aardig wat Action-verf, vloeistoffen en gebruik van Action-gereedschap in dit busje. Zo zijn de velgen met Action verf afgewerkt, net als het dashboard en de motorbeplating. Net zo voor de benzinetank etc. en ik ben er super tevreden mee. Ik heb overigens nog niet 1 stuk gereedschap kapot weten te krijgen. Dus dat de kwaliteit minder is, is niet mijn ervaring.

Ik heb daarnet nog een wandje afgewerkt met MDF. Schroeven, decoupeerzaagjes en metalen L-hoekstukken van de Action. Volgens mij valt dat wandje echt niet om. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vandaag stuitte ik op 2 winkels die internet de schuld geven dat ze dicht moeten. Leuk verhaal, maar oordeel zelf:

Nummer 1:

Nummer 2:

Als dit een nieuwe manier van aandacht vragen is, vind ik het behoorlijk kansloos. :/ Bovendien zijn dat soort winkels vrij om zelf een webshop te beginnen (zeker in het geval van die speelgoedzaak: meestal zijn het vastgestelde prijzen / adviesprijzen en zijn er zelfs geruchten over een prijskartel gezien de nep-aanbiedingen rond Sinterklaastijd). Ik ben benieuwd hoeveel kleine zaakjes met soortgelijke teksten op hun Facebook zijn verschenen afgelopen dagen en komende dagen.

[Voor 9% gewijzigd door Bart-Willem op 15-08-2017 19:51]

Volvotips.com

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 06:08
quote:
_JGC_ schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:55:
Website adverteert met "sinds 1976 een begrip", als je daar naarbinnen loopt voelt het ook als 1976.
Ik denk dat je inderdaad gelijk hebt ;).

[Voor 30% gewijzigd door Wietsee. op 07-01-2018 17:31]

Web Enrichment - regenthet.in - Vakantiehuisje Vasse

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09:16
Als je wat aan het klussen bent en je kijkt wat om je heen dan valt ook op hoe duur het offline winkelen is. Als je iets meer geduld hebt kan je zoveel besparen. Neem een simpel voorbeeld van een aantal sluitringen:

image hosting

De offline winkel is 280% duurder dan de online winkel. Nu moet je online wel wat meer bestellen om geen verzendkosten te hebben.

Al waren laatst 2 flexibele slangklemmen online incl verzenden goedkoper dan er twee kopen bij de Praxis.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Menesis
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 29-05 07:50
Was laatst weer eens in Haarlem (ben daar opgegroeid, woon nu in het buitenland) en in de hoofdstraat stonden er zomaar naast elkaar 3 panden leeg. Was een tijd terug toch wel vrij ondenkbaar.
Straatbeeld begint wel echt te veranderen heb ik het idee!

[Voor 7% gewijzigd door Menesis op 14-08-2018 22:41]

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

quote:
Gomez12 schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Nope dit is de werkelijkheid.
Welke werkelijkheid? ;)

https://economie.rabobank...-maar-weinig-te-besteden/

Wikipedia: Gebruiker:Greenday2/Gemiddeld inkomen in Europese landen

Aangezien Duitsland een enorm land is, met grote verschillen tussen het (voormalige) Oost-Duitsland en het westelijk gedeelte, is dit zeer lastig te vergelijken met onze eigen situatie.

Mooie Plaatjes   

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
Soms vraag ik mij af waarom er bepaalde producten voor astronomische bedragen te koop staan.
Wie zou er 2 dennenappels willen kopen voor 5 euro?
https://www.intratuin.nl/...els-maritima-naturel.html

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• Wuursj
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:41

Wuursj

want worst is al bezet

@Brammos85 Nou dat is niet mijn ervaring met alle nep-lego die ik vast heb gehad (best wel wat). Maar wellicht heb ik nog niet alle soorten geprobeerd. Mega winsten maakt Lego trouwens niet, vaak nog verlies ook. Dus echt schandelijk is de prijs van Lego zelf niet. Wellicht worden elders de marges te hoog gehouden.

Wat doen die puntjes achter de eerste woorden? Komt nogal onaardig over.

edit: Ah Lepin. Die nemen zelfs niet de moeite om een logo zelf te verzinnen. Het principe van Lego overnemen na het verlopen van het patent kan ik mee leven. Schaamteloos setjes, logo's, doosjes, namen en zelfs lettertypes kopiëren niet. Dat spul heb ik nog niet geprobeerd want dat boycot ik uit principe. Daar heb ik te veel beroeps eer voor.

Dit is toch belachelijk:

[Voor 63% gewijzigd door Wuursj op 18-02-2019 17:10]

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Wuursj
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 08:41

Wuursj

want worst is al bezet

ehtweak schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:31:
[...]

Ali? Als in Alibaba (punt com) of bedoel je de Aldi? :?
Als je de Aldi bedoelt, tja, sommige zaken zijn daar inmiddels helemaal niet zo goedkoop meer.
Ik bedoelde Aldi idd, is aangepast.

En dat die niet meer de goedkoopste is kun je wel zeggen:

bron

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online

3x3

Señor Sjon schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:07:
Zelfs de budgetzaken gaan eraan: https://www.telegraaf.nl/...-op-voordeelshop-failliet

Ditmaal door gewoon veel te snel te groeien > geen liquide middelen meer > bankroet.
Denk dat bij dit soort groeibriljanten die keihard gegroeid zijn op geleend geld ook ATAD1 er gigantisch inhakt.

Vroeger kon je de rentekosten 100% als kosten opvoeren als bedrijf. Sinds de invoering van ATAD1 moeten bedrijven met schuld over de rentekosten vennootschapsbelasting gaan betalen.

Belasting agressie opgezet door de EU.🇪🇺
Wie er alleen maar beter van wordt is het grootkapitaal, want Op=Op gaat net als alle andere concerns failliet, personeel verliest opgebouwde rechten, maar het concept zal waarschijnlijk gewoon worden doorgezet, nieuwe eigenaar die het concept voor een appel en een ei koopt, ontdoet van dure schulden en de het dure personeel en huurt nieuw personeel flexibeler of met minder opgebouwde rechten in.

Het grootkapitaal wint, de simpele medewerker is de klos. Logisch ook, want het grootkapitaal heeft wel lobbyisten in de E.U.🇪🇺 en de simpele medewerker niet.

[Voor 16% gewijzigd door 3x3 op 26-03-2019 00:18]

| live and give like no one else |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 30-05 11:05

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Grappig dat deze nu langskomt:
Grotendeels repost van: https://retailtrends.nl/i...ffect-van-gratis-parkeren
[...]
Besteden fietsers echt meer dan automobilisten?

In veel publicaties proberen Mingardo cs aan te tonen dat ‘gratis parkeren’ niet bestaat. Verder wordt beweerd dat mensen die met de voet of fiets komen, belangrijker zijn voor de winkelomzet dan mensen die met de auto komen. En dat je eigenlijk prima afkunt met minder parkeerplekken op winkellocaties. Veel mensen geloven hem. Mingardo baseert zich op eigen onderzoek. Twee mini-onderzoekjes om precies te zijn. In de omgeving van een buurtsuper in Leiden. En in de winkelstraat de Meent in Rotterdamse binnenstad. Geen representatieve voorbeelden. Kwalijker is dat hij de bestedingen van fietsers en voetgangers met een veelvoud vermenigvuldigt. Zodat het net lijkt alsof voetgangers en fietsers belangrijker zijn voor de winkelomzet dan bezoekers die met de auto komen. Een rekenfout. Volgens sommigen zelfs bijna een Diederik Stapeltje.
[...]
Dit hebben we niet hier ook al besproken. :) Maar goed, iets is weer tot norm verheven en alle gemeentes lopen er blind achteraan. Vijf jaar later zijn ze verbaasd waarom het centrum verlaten is, want dat kan niet door die paar euro betaald parkeren komen.

Uit het retailtrends deel:
Invoering betaald parkeren:

Afschaffen of veel goedkoper maken:

Almere Buiten zou ik bijna nog lager zetten bij invoering, daar kwam niemand meer.

[Voor 19% gewijzigd door Señor Sjon op 03-04-2019 14:38]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art ~ 100-400 Contemporary

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:03:
[...]

Waarbij de loyaliteit van werknemers tegenwoordig ook op een dieptepunt zit. Zodra iets niet bevalt of het gras ergens groener lijkt rent men gewoon de deur uit.
Maar is dat oorzaak of gevolg? ;)
Of het nou beroerd betaalde baantjes zijn, of vet overbetaalde consultancy of sales jobs. Dit gedrag zie je overal.
Als een ander meer poen wil dokken en de overige randvoorwaarden daar ook aan meewerken, vertrekt iemand.
Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:03:
Als ondernemer is stevig investeren in je personeel, zeker als de binding al laag is, best wel een risico.
Daarvoor heb je het bekende 'what if...' plaatje:

:+

Mooie Plaatjes   

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 00:53
paQ schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:02:
Waar ik op inhaak en zeg: loomen is kapot uit!
Arjantje72 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 20:16:
Dat appen ook een dingetje ja. Was bij de Blokker ook, kom je binnen kijken ze je niet aan en vinden het vervelend dat je ze stoort tijdens het appen.
Hallo als jullie mijn geld niet willen ga ik het maar ergens anders kopen.
Bij een of andere kledingwinkel laatst hetzelfde.
Dan toch maar weer online bestellen.
Vroegâh, toen dit topic net begon klaagde men steen en been over verkopers die contact met je zochten en zich niks van enige comfort zone aantrokken. Perfecte reden om online te bestellen. Nu is het inmiddels zo erg dat er wordt gesnakt naar verkopers (zodat als je ze wat vraagt ze blijkbaar toch niet meer weten dat wat jij al de avond van te voren bij elkaar hebt gegoogeld, dus dan toch maar weer online bestellen).

• OMD
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Dat is het probleem. Data... Er wordt gekeken naar heel Nederland en dan is het in de dorpen inderdaad een daling. De "grote" steden stijgen over het algemeen:

Wellicht dat het totale plaatje daalt. Helaas vertellen mijn concullega's toch anders die een winkelpand hebben. Einde huurcontract resulteert vaak in een hogere huur. Het is ook lastig. Ik laat het in het midden :)

R7 3700X // Corsair H115 RGB // MSI B450 Mortar Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Adata XPG 1TB

• jerry_a
  • Laatst online: 08:48
Koos2009 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 07:59:
[...]

Uiteraard zijn hier ook de schappen leeg en vanmiddag ga ik eens kijken op het gelderlandplein bij de grote appie en de slager (vlees, kattengrit, benodigdheden).
Het was rustig. Hoop winkels waren nog open.

Als je hamstert wordt je bij AH in deze bak gegooid.

hoi

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True