Dat is slechts jou mening. Als je boven een kroeg gaat wonen, weet je ook dat je tot in de nacht geluidsoverlast kan hebben. Daarnaast worden er vaak ook na sluitingstijd evenementen georganiseerd in elk zichzelf respecterend centrum.Anoniem: 604938 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:08:
[...]
Ik woon ook in een centrum![]()
Dat jij niks om geluidsoverlast geeft wil niet zeggen dat je buren dat ook vinden. Het argument "dan moet je maar niet in een centrum gaan wonen" is zo'n ongelooflijke onzin overigens, enige overlast moet je accepteren maar het vermijdbare mag gewoon opgelost worden. Jij vind het misschien prima dat de veegwagens 's ochtends vroeg langs komen en er de hele avond zooi op straat ligt, je buurman schrijft misschien boze brieven erover.
Verder zal het me inderdaad niet uitmaken of er 's ochtends troep ligt, of 's avonds. Troep zie je altijd wel liggen. Wat opvalt is dat de meeste troep zich verzameld in de centrumdelen met veel leegstand. Daarnaast ligt de meeste troep op zondag op straat. 3x raden wanneer er niet wordt geveegd.
Ondernemen is risico's nemen. Zeker in deze veranderende economie. Als je verwacht een winkeltje in een centrum nog traditioneel te kunnen runnen, kom je (zoals we veel zien) bedrogen uit. Zoeken naar andere manieren is een must.Mijn punt was dat gemeenten meer belangen hebben dan er hier in het topic geschetst worden. Iedere avond koopavond heeft ook zijn nadelen. Dat jij die niet ervaart wil niet zeggen dat de ondernemers of je medebewoners dat niet hebben.