Ik ben bij de Bauhaus geweest op zoek naar schakelmateriaal maar hun assortiment was niet beter dan dat van de Gamma. Wel beter dan van de Praxis.
Gamma en Praxis verkopen een hoop rommel, dat is waar. Maar dat doet de Bauhaus ook, een hele grote winkel maar als je de meubelafdeling, het tuincentrum en de grote vakken met rommel er af trekt hou je ook niet veel meer kwaliteitsspul dan bij de Gamma over. Gamma en Praxis zullen ongetwijfeld duurder zijn dan online winkels, maar ja, welke brick & mortar shop is dat niet?
Mijn gereedschap koop ik echt wel online, en specifieke zaken als schakelmateriaal, cylinders of deurbeslag waar je ruime keuze wil hebben ook, maar een groot deel van klusartikelen kan je prima bij Gamma en Praxis aanschaffen als je geen zin hebt om 1-2 dagen te wachten, zoals bij mij toch regelmatig voorkomt als ik rond het huis bezig ben. Schroeven, spijkers, pluggen, tape, kabelgootjes, spaanplaat, MDF, een blik verf links of rechts, ik heb daar geen moeite mee om dat bij de Gamma te halen.
[
Voor 9% gewijzigd door
Dr. Strangelove op 30-01-2018 13:07
]
These are my principles. If you don't like them, I have others.