Maar dan doe je online onderzoek en kom je dus al bij een webshop uit waarschijnlijk.stylezzz schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 10:53:
[...]
Als je van al die klanten een euro zou krijgen denk ik dat je een mooi bedrag op je rekening hebt. Persoonlijk ben ik wel geïnteresseerd wat ik mijn interieur zet. Geloof dat mijn brabantia prullenbakken destijds iets meer als 100 euro per stuk waren... Gaan nu ook al ruim 15 jaar mee. Kwaliteitje hoor.
Point is.... Niet iedereen koopt op dezelfde manier. Je hebt inderdaad klanten die op zoek gaan naar een nieuwe prullenbak, maar niet specifiek voor een bepaald merk of model. Die lopen de action binnen, en kunnen daar waarschijnlijk wel wat leuks vinden naar hun smaak. Maar je hebt ook mensen die van te voren uitzoeken wat ze willen hebben, en bijvoorbeeld op genoemd model brabantia uitkomen. Die kunnen niet naar de action, want die zal het niet hebben. Die klant zal waarschijnlijk ergens anders aanlanden...
Dan bestel je het direct daar.
Dat je dat model bij de Blokker zou vinden is ook maar afwachten. Of het is een bekrast showmodel waar met moeite 10% afgaat.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.