This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Het rare is dat de voorvleugel van de Williams niet echt beschadigd lijkt te zijn. Denk eerder dat Susie te vroeg instuurde en op de achterkant van de Sauber is gereden. Of dat Nasr met zijn achterwiel het voorwiel heeft geraakt van Susie. Maar is lastig te zienSeñor Sjon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:26:
Lees net dat ie mogelijk Wolff inhaalde. Soort Montoya-actie door in de remzone terug naar de racelijn te gaan?
Maar toch nog steeds lekke fris onder de okselsSeñor Sjon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:25:
[afbeelding]
Denk dat Nasr rechtsachter geraakt is? Vrouwen...![]()
Testing, one, two ...
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Wolff said to Nasr, she hadn't seen him. Williams on a slow lap. Sauber on quick lap. Door closed. Crash. AMuS live: ams.to/f1live
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat schijnt dus het geval te zijn.Señor Sjon schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:26:
Lees net dat ie mogelijk Wolff inhaalde. Soort Montoya-actie door in de remzone terug naar de racelijn te gaan?
Edit: kennelijk toch niet volgens hierboven.
[ Voor 8% gewijzigd door Bart-Willem op 19-02-2015 15:58 ]
Verwijderd
Nee Susie is in gaan sturen terwijl Nasr er naast zat. Althans dat haal ik uit de tweet van AMuS. Susie heeft Nasr niet gezien, sluit de deur en crash
in hoeverre is board communicatie nu beperkt? normaliter wordt dat ook vanuit de pits aan de coureur kenbaar gemaakt; snellere auto achter je etc.XyritZz schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:48:
Shit happens, zeker in testsessies waar je snel/langzaam verkeer door elkaar hebt moet het team ook aan een coureur aangeven dat er een ander op snelheid aan komt jagen.
Verwijderd
#F1 Mercedes Friday plan: Rosberg to start the day. Hamilton too take over, if Rosbergs neck hurts too much. Fever already getting better.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ferrari heeft kennelijk goed de engine tokens gebruikt (+50 pk?) en eindelijk geen Pat Fry messed up aero meer.
Als voorbeeld neem ik sauber, die zetten elke dag een snelle tijd neer door ff in qualitrim een rondje te doen. Maar Ferrari rijdt structureel sneller dan alle andere teams en kan me niet voorstellen dat ze niet een vergelijkbaar programma afwerken als de andere teams. Waarom zouden ze alleen maar low-fuel runs doen, dan hebben ze geen info over de prestaties met een volle tank.
Enige team waarvan ik denk (hoop) dat ze verstoppertje spelen is Mercedes.
Als iemand 1.25 rijdt in een stint van 25 rondjes, weet je in ieder geval dat er flink wat benzine aan boord was en er een snelle tijd gereden is. Als een team als Sauber op zachte band 2 snelle rondjes doet, dan is de aanname snel gemaakt dat er relatief weinig benzine in zit.
Ferrari reed volgens mij die 1.25 rondetijden op mediums en ook in een stint van een paar rondjes. Dat is objectief gezien dus al veelbelovend. Ferrari resurgence is real me thinks
Go Honda go!!
Op zich hoop ik voor de Ferrari fans dat ze het dit jaar een heel stuk beter voor elkaar hebben maar ik zou toch het enthousiasme nog wat willen temperen zo tijdens de tests, gezien de afgelopen paar jaar....
Maar het zou echt ontzettend goed zijn om de McLarens, Ferrari's, Williamsens en Mercedessen allemaal vrij dicht bij elkaar vooraan het veld te vinden zijn

Volgens SKY is er een video in omloop waarop het tegendeel wordt bevestigd. Nog nergens voorbij zien komen tough.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:59:
[...]
Nee Susie is in gaan sturen terwijl Nasr er naast zat. Althans dat haal ik uit de tweet van AMuS. Susie heeft Nasr niet gezien, sluit de deur en crash
Williams outlap, Sauber hotlap.
Wolff houdt rechts, wordt ingehaald door Nasr. Nasr denkt dat hij gezien is en dat zij ruimte voor hem maakt. Daarom valt hij als normaal de bocht aan en stuurt dus eerst naar rechts om de bocht goed aan te snijden. Daar zit Susie helaas nog en hij pakt haar linkervoorkant mee met zijn rechterachterwiel. Daardoor gaat zij over de achterkant heen van de Sauber.
Geheel in Zuid-Amerikaanse stijl ziet Nasr zich niet als schuldige... (Maldonado, Massa, Perez gingen hem voor bij recente crashes.
Willams en Sauber beiden in een test...Señor Sjon schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:25:
Williams outlap, Sauber hotlap.
Het lijkt me dat alle coureurs gebriefed worden op het feit dat je continue met verschillende soorten verkeer zit. Tijden lopen enorm uiteen. De teams zijn vrij om van alles en nog wat te proberen.. Er kan met gemak 30s verschil in rondetijden zitten.
Ik neem aan dat er tijdens een test wel gewoon gecommuniceerd mag worden tussen pit en coureur?
In dat geval is het ook de verantwoordelijkheid van het team om beide coureurs te laten weten wat er gebeurt.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Is die hype nu ook al in de F1 aan de gangDe Fin van Ferrari staat op de speciale winterband van Pirelli.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Hehehe. Het is wel waar dat Pirelli een speciale harde band mee genomen heeft net als in Jerez. Dit is de ongemarkeerde bandBM schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:50:
Grappig commentaar op F1Today
[...]
Is die hype nu ook al in de F1 aan de gang
Kan natuurlijk gewoon ook zo zijn dat verschillende teams waaronder Ferrari vorig jaar verstoppertje hebben zitten spelen.Enige team waarvan ik denk (hoop) dat ze verstoppertje spelen is Mercedes.
Red Bull en Ferrari en McLaren hebben belangrijke rijders wissels gehad, waardoor ze misschien expres gedeeltelijk strategisch de kat uit de boom hebben zitten loeren en ook vanwege de grote risico`s om "all in" te gaan mbt de grote regel veranderingen.
How do you save a random generator ?
Maar ben heel benieuwd hoe ver ze deze week nog onder de kwalificatietijden van 2014 gaan. Die pole was volgens mij laag in de 1:25 en daar zitten ze nu al onder terwijl Mercedes en Ferrari nog geen zachte bandenrun hebben gedaan.
Ik zie geen enkele reden waarom ook maar 1 team dat zou doen.enchion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:27:
[...]
Kan natuurlijk gewoon ook zo zijn dat verschillende teams waaronder Ferrari vorig jaar verstoppertje hebben zitten spelen.
Red Bull en Ferrari en McLaren hebben belangrijke rijders wissels gehad, waardoor ze misschien expres gedeeltelijk strategisch de kat uit de boom hebben zitten loeren en ook vanwege de grote risico`s om "all in" te gaan mbt de grote regel veranderingen.
Omgekeerd, tijdens de pre-season tests, kan ik er wel in komen en verdenkt Sauber, Lotus en vandaag Force India er van.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
C. Sainz Jr. 1:28:945
Het scheelt "even" een seconde. Ervanuit gaande dat ze ongeveer hetzelfde programma afleggen zou je kunnen concluderen dat Max meer dan een seconde sneller is. Dat doet hij goed!
[ Voor 57% gewijzigd door asing op 20-02-2015 15:29 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het zegt weinig, maar het kan nooit kwaad om een sneller rondje te rijden in testsessies.asing schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
M. Verstappen Scuderia Toro Rosso 01:27.900
Het scheelt "even" een seconde. Ervanuit gaande dat ze ongeveer hetzelfde programma afleggen zou je kunnen concluderen dat Max meer dan een seconde sneller is. Dat doet hij goed!
Komt overigens nog bij dat er nu waarschijnlijk meer rubber op de baan ligt en deze dus sneller is geworden. Snelste tijd van de dag tot nu toe is ook sneller dan gisteren.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat lijkt me een nogal optimistische concludering. Waarom zouden ze 2x hetzelfde programma afwerken..?asing schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:28:
M. Verstappen Scuderia Toro Rosso 01:27.900
Dat Sainz in het grind staat en Verstappen alles vlekkeloos heeft afgelegd zegt dan meer denk ik
[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 20-02-2015 15:37 ]
Omdat ze rookies zijn, denk ik wel dat TR voor beiden een vergelijkbaar programma heeft om ze klaar te stomen voor Australië.
Dat is iets wat helaas nooit meer bewezen of aangetoond kan worden. Denk ook niet dat Maldonado een gelukkige keuze is als "mindere" rijder. Over het algemeen kan die gast behoorlijk kwalificeren.Malt007 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:50:
Een seconde verschil is mijns inziens onmogelijk. Denk dat er nog geen seconde verschil zit tussen Senna en Maldonado als je ze in dezelfde auto in dezelfde omstandigheden laat rijden.
Edit: als men het over "Senna" heeft dan doelt men meestal niet op Bruno, hoewel laatste nog wel in staat is om rondjes te rijden.
Of gaat het over onderstaande Bruno
[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 20-02-2015 16:05 ]
Testing, one, two ...
Bruno is idd ook niet veel beter dan Maldonado.Malt007 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:50:
Een seconde verschil is mijns inziens onmogelijk. Denk dat er nog geen seconde verschil zit tussen Senna en Maldonado als je ze in dezelfde auto in dezelfde omstandigheden laat rijden.
Een seconde kan heel makkelijk hoor. Vroeger Stond een Mansell al vaak een halve seconde voor op z'n teamgenoot. Of Senna op Berger.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Maar die seconde zegt echt helemaallll niets. Toro Rosso zal naast het rijders ontwikkelingsprogramma toch ook de auto moeten en willen testen. Kan zomaar compleet andere omstandigheid zijn dan gisteren qua fuel, set-up, rijders opdracht etc.
En ligt ook nogal aan conditie van de baan, weer etc. Maar, al met al... het is nooit in je nadeel als je boven de ander staat op de timesheet
Of wellicht een beter voorbeeld, wie doet dat voor meerdere seizoenen van Schumacher en Massa. Denk niet dat er meer dan een paar tienden tussen zit dan. Dan vergelijk je een van de beste coureurs met een modale F1 coureur (al kan je dan nog niet eens rekening houden met de voorkeursbehandeling van Schumi en het feit dat de auto's waarschijnlijk naar zijn stijl gemaakt).
Driver - Beat team mate - Average gap to team mate
Fernando Alonso 16 -0.528s |
Valtteri Bottas 13 -0.401s |
Jules Bianchi 12 -0.685s |
Nico Hulkenberg 12 -0.473s |
Daniel Ricciardo 12 -0.077s |
Daniil Kvyat 12 +0.005s |
Romain Grosjean 11 -0.669s |
Nico Rosberg 11 -0.187s |
Kamui Kobayashi 10 -0.668s |
Jenson Button 10 +0.165s |
Adrian Sutil 9 -0.223s |
Kevin Magnussen 9 -0.165s |
Esteban Gutierrez 9 +0.223s |
Jean-Eric Vergne 7 -0.005s |
Sebastian Vettel 7 +0.077s |
Lewis Hamilton 7 +0.187s |
Sergio Perez 7 +0.473s |
Felipe Massa 6 +0.401s |
Pastor Maldonado 4 +0.669s |
Marcus Ericsson 4 +0.698s |
Kimi Raikkonen 3 +0.528s |
Max Chilton 3 +0.685s |
Andre Lotterer 1 -0.969s |
Will Stevens 0 +0.555s |
Testing, one, two ...
Denk ook aan Mclaren 2012: Hamilton lag soms een rondje voor op Button en outqualifiede him regelmatig met 0,5 - 0,8.
Ik ben er vooralsnog blij mee.. Als aan het einde van deze test Max een langzamere tijd heeft dan Sainz is dat gewoon niet lekkerXyritZz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:33:
[...]
Het zegt weinig, maar het kan nooit kwaad om een sneller rondje te rijden in testsessies.
Dat Sainz eraf gaat wil ook niet zeggen dat ie voluit gaat.. voor hetzelfde geld heeft ie even zitten pielen met een instelling op het stuur of iets anders.
Als Max langzamer is, gaat heel azijnpissend Nederland weer roepen dat ie het niet kan..
Die jongens zijn ook allebei graag sneller dan de ander. Stiekem hoop ik dat ze bij de laatste test over een week allebei een paar rondes lekker voluit mogen gaan en wel even mogen laten zien wat ze kunnen.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ben benieuwd of Mercedes uberhaubt nog een snelle ronde gaat neerzetten tijdens het testen. Heb ze ook nog niet op zachte banden gezien volgens mij.
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
The fabled Maranello team’s new boss Maurizio Arrivabene told reporters on Friday that, just like last year, Marussia will in 2015 be supplied customer models of the 2014 ‘power unit’.Raven__NL schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:33:
pffffffffff geloof wat je wilt ik ga me hier niet mee bezig houden. De Mercedes motor die in de Mercedes zit is identiek hetzelfde als wat in de Lotus/Williams zit. Als je het allemaal denkt te weten moet je het niet vragen om eerlijk te zijn. Hetzelfde geld voor de Renault en Ferrari motoren bij andere teams.
“There is nothing in writing at the moment,” said the Ferrari chief in Barcelona, “but our answer at the moment is yes — (the) 2014 (engine),” said Arrivabene. (GMM)
Dus terugkomend op een oude discussie, kent Arrivabene de regels niet?
Oh zeker wel. Hamilton deed zijn tijd op de medium en zit maar een halve seconde van de mensen voor hem af, alle 3 op soft.Tosemime schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:34:
Ik verwacht dat Mercedes straks gewoon weer vooraan staat, maar ik ben wel benieuwd wie daarachter komen. De tijden zitten in ieder geval best dicht bij elkaar vandaag
Niet dat je zeker weet of die 3 voluit zijn gegaan, maar Mercedes zit écht wel vooraan dit jaar
Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Of juist wel
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ehhhfynrd1 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:15:
[...]
The fabled Maranello team’s new boss Maurizio Arrivabene told reporters on Friday that, just like last year, Marussia will in 2015 be supplied customer models of the 2014 ‘power unit’.
“There is nothing in writing at the moment,” said the Ferrari chief in Barcelona, “but our answer at the moment is yes — (the) 2014 (engine),” said Arrivabene. (GMM)
Dus terugkomend op een oude discussie, kent Arrivabene de regels niet?
Je hebt als motorfabrikant een aantal tokens om de motor aan te passen. Dat heet doorontwikkelen en Ferrari gebruikt uiteraard de mogelijkheden. Maar waar staat dat je in 2015 niet met exact dezelfde motor mag rijden als in 2014? Het enige wat hij zegt is dat ze dezelfde motor zullen leveren als in 2014, dus zonder de performance upgrades.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Herken de sarcasmeasing schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:27:
[...]
Ehhh![]()
Je hebt als motorfabrikant een aantal tokens om de motor aan te passen. Dat heet doorontwikkelen en Ferrari gebruikt uiteraard de mogelijkheden. Maar waar staat dat je in 2015 niet met exact dezelfde motor mag rijden als in 2014? Het enige wat hij zegt is dat ze dezelfde motor zullen leveren als in 2014, dus zonder de performance upgrades.
Die komen in Melbourne opdagen, doen FP1, FP2, FP3 en Q1 waar ze buiten de boot vallen, krijgen dan nog wat centen van vorig jaar en zijn weer weg.
Als ze zich maar niet gaan aanstellen als ze niet mee mogen racen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dan kan de Toro Rosso op softs dus zeker wel 1.25 in ieder geval
Minder positief is dit:
Sauber - 334.3 km/h (Nasr, day 1)
Lotus - 331.2 km/h (Maldonado, day 1)
Force India - 330.2 km/h (Perez, day 1)
Williams - 330.2 km/h (Massa, day 2)
Mercedes - 327.2 km/h (Hamilton, day 2)
Ferrari - 325.3 km/h (Raikkonen, both days)
Toro Rosso - 324.4 km/h (Sainz, day 2)
Red Bull - 322.3 km/h (Ricciardo, day 2)
McLaren - 313 km/h (Alonso, day 2)
[ Voor 57% gewijzigd door Requiem19 op 21-02-2015 11:13 ]
Zijn waarschijnlijk gewoon van alles aan het testen, dus denk dat je daar niet zoveel van moet aantrekken.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Safe to say dat de Renault teams beide nog wat PK's missen. En Honda ook, maar die hebben aangegeven de engine op safe te runnen, met beperkte ERS ook. (ondanks die 313 km/h reed Alonso toch al 1.26 laag!)
* MegaTronics had vroeger in de race sims ook vaak een wat tragere wagen op het rechte stuk, maar haalde die veel voordeel uit de bochten.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat kan dus alleen als je andere versnellingsbakverhoudingen kiest.MegaTronics schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 11:19:
Hoge topsnelheid is ook niet alles, voor hetzelfde geld knalt die Toro Rosso harder door de bochten en accelereert die als een malle uit de bochten.
* MegaTronics had vroeger in de race sims ook vaak een wat tragere wagen op het rechte stuk, maar haalde die veel voordeel uit de bochten.
Rbr deed dat in het V8 tijdperk ook.
Nu kiezen de teams min of meer voor dezelfde gear ratio's omdat je dus zowel op Monza als Monaco met dexelfde ratio's moet rijden.
Kortom, what you see is what you get dit jaar. Enige non-engine parameter qua topsnelheid is hoeveelheid downforce waar je voor kiest. En true, rbr doet historisch gezien meer. Maar TR niet. Deductie: huidige Renault motor is sterker dan vorig jaar (soms tot 20 kph verschil) maar het gat met Mercedes is zeker nog niet dicht.
Nog even geduld Max....10:40 MATT BEER has wandered trackside, and reports "a mini race between Verstappen and Button, the Toro Rosso takes a peek at the McLaren into Turn 1 but thinks better of it and chases right through the first sector".
Ik weet het, testen, als enige op super zacht etc etc etc etc etc maar wel mooi de snelste!
Fantastisch om als jonge gast zo in de F1 te kunnen meedraaien.asing schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:38:
http://www.gpupdate.net/n...tendsessie-derde-testdag/
Ik weet het, testen, als enige op super zacht etc etc etc etc etc maar wel mooi de snelste!
Laat hem maar op het gemak ervaring opdoen in de F1 en het komt allemaal prima in orde voor hem!
bronDie größten Chancen werden Toro Rosso eingeräumt. Weil es das einzige Team ist, das keine Schulden hat. Weil man mit dem Rennstall aus Faenza bereits zusammenarbeitet. Weil im Sommer der zweite Teil der neuen Rennabteilung ans Netz geht. "Dann hat Toro Rosso eine hochmoderne Rennfabrik", schwärmt Red Bull-Berater Helmut Marko.
Dan is TR geen opleidingsteam meer denk ik?

Testing, one, two ...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Behalve wellicht Sauber en FI, die volgens mij wel wat glory-runs doen ivm aantrekken van sponsors, laat niemand het achterste van de tong zien. Niet expres, maar gewoon omdat het niet hoeft.Firesphere schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:10:
Ik krijg heel erg het gevoel, dat McLaren/Honda expres niet het achteste van de tong laten zien en gewoon rustigaan doen. Volgens mij zit er veel meer in die motor.
Logischerwijs heeft McLaren-Honda nog het meest achter de hand, en dat vind ik wel heel bemoedigend. Als je ziet dat ze nu de baan op gaan en meteen een vergelijkbare tijd als de rest neer kunnen zetten, dan is de auto in de basis gewoon goed en snel.
Die betrouwbaarheid komt vanzelf wel, al is het in de loop van het seizoen. Je kunt beter een snelle auto betrouwbaar maken dan een betrouwbare auto snel.
Alles goed daar met Alonso...??
Gelukkig maar@alo_oficial crashed before turn 4. The ambulance had to access in #Circuit tracks but Alonso is ok and conscious #F1
[ Voor 5% gewijzigd door Kw4kje op 22-02-2015 13:14 ]
Button zou't vanmiddag sowieso al overnemen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem?Phusebox schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:15:
Ai daar gaat weer een dag voor McLaren, begint nu wel een klein drama te worden.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Met welke auto?Firesphere schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:15:
[...]
Button zou't vanmiddag sowieso al overnemen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem?
Ik dacht dat ze allemaal maar 1 auto hadden en dat pedalen en zo werden omgebouwd als iemand anders erin moest.Firesphere schreef op zondag 22 februari 2015 @ 13:20:
Sowieso niet die van Alonso, daar past Button nooit in.
Alonso wel met heli nu naar ziekenhuis overigens... niks ernstigs zeggen ze, maar voorzorg. Scan maken ofzo.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 22-02-2015 13:22 ]
Als Button gaat rijden wordt er een ander stoeltje ingezet en de pedalen versteld...
Verwijderd
Ze mogen zoveel auto's bij zich hebben als ze willen. Ze mogen er maar 1 tegelijk op de baan hebben. Ga maar eens de Notebooks bekijken of andere beelden uit de pitlane. RBR heeft bijvoorbeeld 3 a 4 auto's bij zich. Waaronder iig 1 2014 autoRequiem19 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:02:
Sterker nog, zo mogen maar 1 auto hebben bij de test.
Als Button gaat rijden wordt er een ander stoeltje ingezet en de pedalen versteld...
Dit dacht ik dus ook ja.Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:06:
[...]
Ze mogen zoveel auto's bij zich hebben als ze willen. Ze mogen er maar 1 tegelijk op de baan hebben. Ga maar eens de Notebooks bekijken of andere beelden uit de pitlane. RBR heeft bijvoorbeeld 3 a 4 auto's bij zich. Waaronder iig 1 2014 auto
22.6 No TCC (testing with current cars) may take place :
b) With more than one car per day at any such test.
Daar leid ik uit af dat als je begint met auto 'a', je die dag alleen mag testen met auto 'a'.
http://www.formula1.com/i...regulations/8713/fia.html
Verwijderd
#F1 Vettel was behind Alonso before the crash: "The speed was slow - maybe 150kph. Then he turned right into the wall. It looked strange.
Testing, one, two ...

Info hier: http://forums.autosport.c...g-2015-split-topic/page-2
[ Voor 87% gewijzigd door hardware-lover op 23-02-2015 13:17 . Reden: Video door gebruiker verwijderd ]
Testing, one, two ...
Fernando is conscious and is speaking. He has been airlifted to hospital for further checks.
I intend to live forever. So far, so good.
Als je dat uit die Italiaanse quote haalt: dat is slechts één van de mogelijke interpretaties van dat werkwoord agitare. Je kunt het ook interpreteren als 'hij was zo woest dat we hem een kalmeringsmiddel hebben gegeven'. Maar misschien heb je een andere bron waaruit blijkt dat hij daardwerkelijk aan het schudden was?Señor Sjon schreef op zondag 22 februari 2015 @ 14:23:
Schudde als een malle
@hierboven:
Ik haal mijn info uit het autosport.com topic.
[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 22-02-2015 14:49 ]
Verwijderd
"Today at 12:35 CET, while testing at the Circuit de Catalunya (Barcelona), during the fourth and final day of the current test, Fernando Alonso's McLaren-Honda car left the track at Turn Three, causing the right-hand side of his car to strike the wall.
"Fernando was driven to the circuit's medical centre where the circuit's doctors gave him first aid.
"He was conscious and spoke with the doctors.
"However, as per usual procedure in such circumstances, he was then airlifted to hospital where he is undergoing precautionary checks.
"We will issue a further update in due course."
Ik denk niet dat er iets mis is met de McLaren, maar wel met Alonso. De auto is in ieder geval onbruikbaar, ik zie van alles de lucht in gaan en op één foto staat het rechterachterwiel ook gek.
Wat mij betreft ook zeer terecht, dat was echt wel een epic comeback, alle posities op de grid in handen gehad.

[ Voor 36% gewijzigd door hardware-lover op 22-02-2015 17:33 ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
En ondertussen maakt Sainz zich heel erg populair bij Toro Rosso door weer de wagen in de banden te parkeren. Ditmaal in bocht 3. Doet Max het toch een stuk beter
Testing, one, two ...
Geen goed begin voor Sainz.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2