[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.399 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 21:45

Damian

Insane Obtrusion

Max 4e :P Doet ie goed.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:21
Op de verstappen site wordt het anders uitgelegd.

Bij de vervanging van een 5e onderdeel wordt 10 plekken gerekend, elke ander 5e onderdeel is 5 plekken. 6e onderdeel is dan weer 10 plekken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
■Meanwhile, each driver is permitted to use only four of the six power unit elements ( during a single season. Should a driver use more than this, a grid penalty will be imposed. The six elements are the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE).
■The penalties imposed for using additional elements work thus: the first time a fifth of any of the elements is used, a ten-place grid penalty will be imposed. A five-place grid penalty will then be imposed the first time a fifth of any of the remaining elements is used. Likewise, the first time a sixth of any of the elements is used, a ten-place grid penalty will be imposed, and so on.
■If a grid place penalty is imposed, and the driver’s grid position at said event is such that the full penalty cannot be applied, the remainder of the penalty will be applied in the form of a time penalty during the race. Depending on the number of grid penalty places untaken this can range from a 5-second time penalty to a 10-second stop-go penalty.

[ Voor 18% gewijzigd door alwind op 21-05-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-10 08:46

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

WoKo schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:54:
Op de verstappen site wordt het anders uitgelegd.

Bij de vervanging van een 5e onderdeel wordt 10 plekken gerekend, elke ander 5e onderdeel is 5 plekken. 6e onderdeel is dan weer 10 plekken etc.
alwind schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:58:
■Meanwhile, each driver is permitted to use only four of the six power unit elements ( during a single season. Should a driver use more than this, a grid penalty will be imposed. The six elements are the internal combustion engine (ICE), the motor generator unit-kinetic (MGU-K), the motor generator unit-heat (MGU-H), the energy store (ES), turbocharger (TC) and control electronics (CE).
■The penalties imposed for using additional elements work thus: the first time a fifth of any of the elements is used, a ten-place grid penalty will be imposed. A five-place grid penalty will then be imposed the first time a fifth of any of the remaining elements is used. Likewise, the first time a sixth of any of the elements is used, a ten-place grid penalty will be imposed, and so on.
Dan zit ik ook verkeerd dus. Dacht dat het alleen om de ICE ging (daarmee klopt mijn post nog steeds niet zie ik nu aangezien ik het over de PU had), maar dus ook de overige onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Ben ik nu de enige die de tweets van McLaren op de propaganda van Mohammed Saïd al-Sahaf vindt lijken?

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Speedster schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:05:
Ben ik nu de enige die de tweets van McLaren op de propaganda van Mohammed Saïd al-Sahaf vindt lijken?
Care to explain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Geen flauw idee wat je hier nu allemaal mee wil zeggen, maar ik vind niks vreemds aan hun Tweets. Zijn niet anders dan andere jaren in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:01

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Haha, verstappen naar 1:19.365, nu derde.
Nette tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

2e :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-10 17:21
Wauw!
En MAL 5de? :O Ook heel goed!

[ Voor 75% gewijzigd door Ryur op 21-05-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Einde training, ongelofelijk zeg.....erg goed...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 13:24

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zit voor de gein eens naar de kwalificatie van vorig jaar te kijken.
Met 1:18.9 zou ie de eerste ronde nieteens door gekomen zijn. Moet nog wat sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 11:55
|:( Wow..... heb even een WTF moment als ik die uitslag zie!

Ik weet dat FP niks zegt, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Een quote uit een artikel van nu.nl

http://www.nu.nl/formule-...e-jaar-zich-bewijzen.html
In een televisie-uitzending van het Britse Sky Sports, direct na afloop van de Grand Prix van Spanje, was kort te zien hoe Tost een heftige discussie leek te voeren met Max' vader Jos Verstappen.

"We hadden geen ruzie", zegt de teambaas over dat moment. "Ik was een beetje boos op de rijders, want ik verwachtte meer van ze. Ik was niet in een goede bui en was teleurgesteld. Er waren kleine problemen waar we wat aan hadden kunnen doen. Om verschillende redenen is dat toen niet gebeurd. Daar was ik boos over."
Wel goed om te lezen dat ze er eerlijk over zijn en het niet wegwuiven.

[ Voor 5% gewijzigd door alwind op 21-05-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03:38
NielsNdz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:34:

Het zegt inderdaad -als altijd- niet alles... Maar Max snoert hier wederom alle criticasters de mond. En flink!
Het biedt in ieder geval vertrouwen dat het gebrek aan ervaring hem hier geen parten gaat spelen. Hopen dat ze bij STR een goede setup kunnen vinden voor Q / Race

van autosport.com live timing:
09:31 Sainz also moves up on his last lap, taking fifth from Maldonado. He's 0.4s off Verstappen.

09:30 Verstappen goes into second place! He's just 0.149s behind pacesetter Hamilton! That is incredible.

09:22 Monaco debutant Verstappen goes third! He's just six tenths off Hamilton and between the Ferraris!
Het zegt niet alles..Maar er is er in ieder geval eentje die steeds zenuwachtiger wordt van die rookies in de STR:
09:24 Kvyat is livid about traffic (we think we heard some bad language 'bleeped' out), and all he gets in response from Red Bull is "Calm down, Dany."
Kvyat weet dat ie dit jaar op zijn minst dichter bij Ricciardo moet zitten. En als hij steeds achter of tussen de STR rookies eindigt in Q en Race..terwijl Ricciardo wel sneller is... dan doet ie gewoon iets fout.

Verstappen doet precies wat ie moet doen in zijn eerste jaar. Af en toe verbazen... Af en toe stunten.
Sainz doet overigens precies hetzelfde :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

alwind schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:42:
Wel goed om te lezen dat ze er eerlijk over zijn en het niet wegwuiven.
Een verademing t.o.v. alle verkooppraat en marketing mambo jambo.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 01-10 13:24
Ook goed om te zien is dat alleen Hamilton en Rosberg meer ronden hebben gereden dan Max:

Ham 49
Ros 47
Ves 42

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
NielsNdz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:34:

Toch wel; als je bedenkt dat hij hier nog nooit heeft gereden en zijn ervarener teamgenoot verslaat.

Aan de andere kant, Verstappen is altijd supersnel op stratencircuits, maar zet hem ook regelmatig een keer in de muur (Pau, Macau). Maar top. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Ik kan alleen maar heel breed glimlachen :Y :Y :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Kreeg van meerdere kanten berichtjes dat Max iets knaps had neergezet. Geeft toch wel aan dat het leeft. Ook Sainz heeft een puike prestatie neergezet vind ik. Goed werk van TR voor zo ver.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 01-10 10:40

backupdevice

No Risk , Full Push

Om een en ander een beetje duidelijk te maken dat wat MAX tot nu toe heeft laten zien absoluut geniaal is, zelfs als zijn teamgenoot sneller is.

Max is 17 jaar oud, Stapte 17 a 18 !!!! maanden geleden pas in een Formule auto.

Sainz is bijna 21 en stapte in 2011 al over in een Formule auto.

[ Voor 15% gewijzigd door backupdevice op 21-05-2015 12:11 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik denk niet dat je hier Max hoeft te verdedigen hoo,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Monaco wordt iedere minuut sneller. Ham en Ros zetten hun tijden 45 minuten eerder, dus Merc is nog veel sneller.

Maar TR kan dus misschien wel strijden om een P3-P5 plek? ;--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Twitter:
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1
Kudos to @Max33Verstappen for this morning; P2 in his first ever #F1 session on these streets! #MonacoGP #F1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Requiem19 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:18:
Monaco wordt iedere minuut sneller. Ham en Ros zetten hun tijden 45 minuten eerder, dus Merc is nog veel sneller.

Maar TR kan dus misschien wel strijden om een P3-P5 plek? ;--)
Het zegt nog niks allemaal. Max gaat met een andere motor qualificeren en je weet helemaal niet wie voluit gingen en wie nog dingen aan het testen waren. Dus ik zie het als een mooie plaats maar betrek het niet op de race zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door alwind op 21-05-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

backupdevice schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:20:
Twitter:
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1
Kudos to @Max33Verstappen for this morning; P2 in his first ever #F1 session on these streets! #MonacoGP #F1
Erg sympathiek van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 25-09 13:57
Als MAX langzaam is, roept iedereen: zegt het niks. Als MAX snel is, zegt het ook nog niet veel. Zeker niet in P1.

Hij snapt het circuit en het is fijner om hem bovenin mee te zien draaien natuurlijk, maar pas einde practise kan je heel voorzichtig zeggen of hij meekomt of niet.

Maar, eerlijk is eerlijk, natuurlijk zie je ze liever op deze posities dan dat je ze op de posities van de Saubers ziet staan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

StealthyPeanut schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:29:
Als MAX langzaam is, roept iedereen: zegt het niks. Als MAX snel is, zegt het ook nog niet veel. Zeker niet in P1.

Hij snapt het circuit en het is fijner om hem bovenin mee te zien draaien natuurlijk, maar pas einde practise kan je heel voorzichtig zeggen of hij meekomt of niet.

Maar, eerlijk is eerlijk, natuurlijk zie je ze liever op deze posities dan dat je ze op de posities van de Saubers ziet staan :D.
Niks ten nadele van je reactie hoor want je hebt helemaal gelijk, maar juist vanwege dit soort reacties wil ik nog even het volgende aangeven;

Max is 17 jaar oud, Stapte 17 a 18 !!!! maanden geleden pas in een Formule auto.

Alles wat hij doet zonder te crashen en in de buurt van de Top 10 te eindigen ( FP 1/2/3, Q en Race ) is GENIAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 30-09 15:21
backupdevice schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:44:
Niks ten nadele van Max en dat hij een zeldzaam talent is, moge intussen duidelijk zijn.

Aan de andere kant is het feit dat dit kan volgens sommigen (waaronder bv. Niki Lauda) nu precies wat er mis is met de huidige F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Natuurlijk is het geniaal wat hij neerzet. Op zijn leeftijd scheurde ik nog op een Tomos rond :D.

Maar, soms wat realisme in het enthousiasme is wel op z'n plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Sleepie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 12:54:
[...]

Niks ten nadele van Max en dat hij een zeldzaam talent is, moge intussen duidelijk zijn.

Aan de andere kant is het feit dat dit kan volgens sommigen (waaronder bv. Niki Lauda) nu precies wat er mis is met de huidige F1.
Er is weel meer mis met F1. De leeglopende tribune's komen in ieder geval niet door de TR rookies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Nu is Monaco wel bij uitstek het circuit waarbij het meer op sturen aankomt, in plaats van dat de betere fabrieksteams puur op motorvermogen de rest eruit rijdt..

Ben benieuwd hoe Max het doet als het daadwerkelijk om de knikkers gaat bij de kwalificatie, maar dit belooft al veel goeds :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Monaco is ook echt de enige plek waar hij een kans heeft om hoog te eindigen dit jaar, ook gezien de motorproblemen. Hoog inzetten op de kwalificatie en dan zondag met de juiste strategie richting de top 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 09:53
Chiron schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:35:
Nu is Monaco wel bij uitstek het circuit waarbij het meer op sturen aankomt, in plaats van dat de betere fabrieksteams puur op motorvermogen de rest eruit rijdt..

Ben benieuwd hoe Max het doet als het daadwerkelijk om de knikkers gaat bij de kwalificatie, maar dit belooft al veel goeds :)
Ergens tussen P6 en P10, net als de rest van de races tot nu toe.

De reguliere top 5 heeft zijn tijd in FP1 bijna een uur eerder dan Max neergezet, vandaar dat hij nu P2 staat.

Niets ten nadelen van Max verder, maar het is wel een beetje vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Hopelijk pakken wat concurenten een muur en kan Max hoog eindigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

Erapaz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:40:
Monaco is ook echt de enige plek waar hij een kans heeft om hoog te eindigen dit jaar, ook gezien de motorproblemen. Hoog inzetten op de kwalificatie en dan zondag met de juiste strategie richting de top 6.
Het zal me ook niet verbazen als ze dit weekend een motor opblazen bij TR, gewoon vol gaan op deze baan om een mooi resultaat te behalen. Dat je daarna onderdelen moet vervangen zal ze worst wezen, dat moet toch wel een keer gebeuren. Volgens mij komt Canada hierna en daar is al meerdere malen gebleken dat je prima van achter kunt starten en toch prima kunt finishen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een beetje jammer dat het nu in FP1 zo goed gaat met Max, kunnen we maar even genieten van alle lofzang die hij nu al krijgt. Ik hoop op een mooi resultaat in FP2 maar met die rode bandjes zullen de verschillen aan het einde van FP2 heel erg klein zijn verwacht ik (op 4 na misschien, aan de voor- en achterzijde van de lijst).

[ Voor 38% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:42 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik vind de regie zo rottig. Jammer dat Monaco daar een uitzonderingspositie in heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ryur schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:10:
Ik vind de regie zo rottig. Jammer dat Monaco daar een uitzonderingspositie in heeft!
Wat is er anders in Monaco. Gaat de regie daarvan niet via de FON ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
alwind schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:12:
[...]

Wat is er anders in Monaco. Gaat de regie daarvan niet via de FON ?
Nope. Dat zei Rick Winkelman net ook (Sport1).
Monaco heeft er een uitzonderingspositie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Dit circuit is eigenlijk ook gewoon een veredelde kartbaan :)... Degene met de meeste recente kart ervaring moet het dan ook gewoon goed doen :p

De Renaults zitten er ook in FP2 goed bij.. VES moet nog wel wat naar voren!
Nu eerste Rood...Roberto Mehri in de muur

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ryur schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:15:
[...]

Nope. Dat zei Rick Winkelman net ook (Sport1).
Monaco heeft er een uitzonderingspositie :(
Ik kijk sport1 zonder geluid op het werk. Vreemd dat ze het anders mogen doen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
alwind schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:16:
[...]

Ik kijk sport1 zonder geluid op het werk. Vreemd dat ze het anders mogen doen hier.
Het is Monaco. Het is een volledig uitzonderingspositie ;)
Zoals hierboven werd gezegd, net een kartbaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 21-05-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Vind dat Mehri niet echt netjes uit de slip probeerd te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Regen komt eraan :D
Beeld + Twitter (Lotus/Williams)

@Williams: "The aforementioned rain is keeping our engineers on their toes/glued to the radar screens"

[ Voor 97% gewijzigd door Ryur op 21-05-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik zie paraplu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Nu ook vanuit de FIA/Charlie Whiting: "Wet track"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Daar gaat de kans om de supersoft goed te proberen als die regen doorzet..
Kan nog leuk worden dan in de race.
Weer een argument om die verplichte bandenwissel naar beide typen af te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Deze training is weg. Ik hoop dat TR genoeg data heeft uit vt1 om een plan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

alwind schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:17:
Vind dat Mehri niet echt netjes uit de slip probeerd te raken.
Nou, inderdaad.
Denk dat het gros hem beter gecorrigeerd of zelfs uit de muur had gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Wauw, MAL! Wat een held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Maldonado met slicks in de regen en geen crash. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:19
Haha hij kwam toch verdomd snel weer terug naar binnen ;)

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
DonJunior schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:29:
[...]

Haha hij kwam toch verdomd snel weer terug naar binnen ;)
True, maar dat hij niet gecrashed was! En mooi de Apex miste in bocht 10/11. Heel knap van hem hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
Ryur schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:30:
[...]

True, maar dat hij niet gecrashed was! En mooi de Apex miste in bocht 10/11. Heel knap van hem hoor!
Je hoorde hem bijna denken. ."Jup.. jup.. ah shit.. nope.. ah.. f#ck it"

Overigens, volgens buienradar houdt de regen niet heel lang aan. Geen idee of ze dan nog in P2 naar buiten komen

[ Voor 16% gewijzigd door DonJunior op 21-05-2015 14:32 ]

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11
Ik heb even gechecked wat de voorspelling was. Regen in Monaco. Ik zie nog Olivier Panis winnen, en de enige kettingbotsing in de F1 ontstaan...

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
DonJunior schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:31:
[...]
Je hoorde hem bijna denken. ."Jup.. jup.. ah shit.. nope.. ah.. f#ck it"
12:25 "It's raining too much," Maldonado says after just a handful of corners. "Ok, just bring the car back please," he's told.
Please....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 11:55
Hahaha goud _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Weet niet hoeveel kans er op regen is voor morgen/zondag, maar ik zou zeggen dat het handig is om nog wat meters te pakken op de intermediates/full wets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ze gaan toch nog wel naar buiten zeker? Eventueel kijken welke setup goed is voor een natte baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Verwachtingen zijn droge race/kwalificatie, dus de teams zullen weinig rijden als het nat is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
XyritZz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:44:
Verwachtingen zijn droge race/kwalificatie, dus de teams zullen weinig rijden als het nat is.
Zoals Olav zei, de teams zijn ook voorzichtig om een auto in de muur te gooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ze gaan de auto toch niet op regen afstellen. Dan verliezen ze de race sowieso. Je kunt in monaco wel gokken op een SC als het gaat regenen aan het einde van de race,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Lol. En iedereen staat binnen. De farce die F1 heet is compleet. Ziet ernaar uit dat ik weinig gemist heb. Okee, ze kunnen misschien niet veel leren maar dit is toch beste waanzin om zoveel te moeten sparen.

[ Voor 52% gewijzigd door Racing_Reporter op 21-05-2015 15:15 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
YES!.. En daar gaan we weer..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Voor 10 minuutjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:59

BM

Moderator Spielerij
Racing_Reporter schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:13:
Lol. En iedereen staat binnen. De farce die F1 heet is compleet. Ziet ernaar uit dat ik weinig gemist heb. Okee, ze kunnen misschien niet veel leren maar dit is toch beste waanzin om zoveel te moeten sparen.
Jij noemt het sparen, de teams noemen het 'waarom risico nemen'. Als er voor de rest van het weekend weinig/geen regen voorspeld is, waarom zou je dan het risico nemen om nu te gaan rijden en je auto in de muur te hangen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ik zie Kimi echt zo voor me met een enorme grijns onder zijn helm! Denk dat hij zit te genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik haak wat later in... ricciardo engine probleempje?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BM schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:26:
[...]

Jij noemt het sparen, de teams noemen het 'waarom risico nemen'. Als er voor de rest van het weekend weinig/geen regen voorspeld is, waarom zou je dan het risico nemen om nu te gaan rijden en je auto in de muur te hangen?
Wereldwijd in beeld met jou als enige rijdende auto :). Vinden de sponsoren best wel leuk O+

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-05-2015 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

BM schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:26:
[...]

Risico? We hebben het wel over wat zou moeten zijn 's werelds beste coureurs. Daarnaast rijden ze op inters, zo overdreven erg was het nu ook allemaal weer niet qua omstandigheden. Het is geen monsoon.

Voor de rest, met hierboven, gratis zendtijd en vermaak voor de fans dus goodwill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:58
Tweede training data:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11102853_1605854076338666_1943359408438197020_o.jpg

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Racing_Reporter schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:13:
Veel plezier met het kijken naar oude races op vhs, doei doei! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
Ik heb net F1 2014 gekocht was 50% korting waarom niet. Alleen nu wil ik online spelen.
Maar er komt bijna niemand in de game's?

Doe ik wat verkeerd of ligt het aan mij? Het is namelijk mijn eerste F1 spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
llovesoccerx7 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:55:
Ik heb net F1 2014 gekocht was 50% korting waarom niet. Alleen nu wil ik online spelen.
Maar er komt bijna niemand in de game's?

Doe ik wat verkeerd of ligt het aan mij? Het is namelijk mijn eerste F1 spel.
Verkeerde topic!

Ontopic;
Ik denk dat de Saubers niet echt een topweekend gaan hebben! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
StealthyPeanut schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Verkeerde topic!

Ontopic;
Ik denk dat de Saubers niet echt een topweekend gaan hebben! :/
In het topic 2014 stond dat hij gesloten is en hier verder moest praten.

Wat bedoel je precies met Saubers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

llovesoccerx7 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:58:
[...]

Jij hebt het over een spel, dit topic gaat over de sport :+
(je weet wel, waar ene Max V. rondjes rijdt in Monaco dit weekend)

[ Voor 10% gewijzigd door hjs op 21-05-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Omg lol :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
11 jaar oud? ;--).

En ook als je het spel speelt moet je de Saubers wel even proberen. Zeker in 2024 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Prima tijden van max , als ik nu ook op werk de livestreams kan kijken zou i-d-e-aal zijn !
Benieuwd naar morgen, en naar de persoonlijke reactie van max zelf over zijn resultaat van FP1 en FP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Requiem19 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Veel plezier met het kijken naar oude races op vhs, doei doei! :-)
Heeft niks te maken met nostalgie, wel met de realiteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

llovesoccerx7 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:58:
[...]

Dit is het topic wat je zoekt: [Multi] F1 2014.
Dat gaat namelijk over de game F1 2014. Hier praten we over de sport zelf, misschien ook interessant om te volgen? Dan weet je namelijk direct wat een Sauber is (die ik niet zou kiezen in F1 2014, dat terzijde :+)

Ontopic:
Vraag me eigenlijk af wat de coureurs morgen doen? Promo/sponsoren en interviews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
gp2 kijken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Racing_Reporter schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:04:
[...]

Heeft niks te maken met nostalgie, wel met de realiteit :)
Men verheerlijkt het verleden.

In de 'Farce' die F1 altijd geweest is gingen teams ook niet naar buiten in regen, als de rest van het weekend droog was.

Sterker nog, in het 60 min Q format was het vaak de eerste 15 minuten leeg op de baan.

Niet alles was beter vroeger ;--).

Overigens, ik lees op autosport dat er uiteindelijk in deze 'farce' nog wat mensen op inters en wets gingen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
Wom schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:05:
[...]
Ontopic:
Vraag me eigenlijk af wat de coureurs morgen doen? Promo/sponsoren en interviews?
Ik zag ergens voorbij komen dat Rosberg al met wat royaltie aan het "chillen' was.
Ook zag ik ergens een foto voorbi komen van de voorvleugel van ricciardo , ze waren met wat verf aan het speulen ( iets met flow ... nogwat verf ) 8)7
Wat doet het? een airflow print achterlaten op de vleugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Dat inderdaad, op die manier kunnen ze zien wat de luchtstroming doet op de vleugels. Belangrijke data bij nieuwe componenten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Requiem19 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:07:
[...]

Men verheerlijkt het verleden.

In de 'Farce' die F1 altijd geweest is gingen teams ook niet naar buiten in regen, als de rest van het weekend droog was.

Sterker nog, in het 60 min Q format was het vaak de eerste 15 minuten leeg op de baan.

Niet alles was beter vroeger ;--).

Overigens, ik lees op autosport dat er uiteindelijk in deze 'farce' nog wat mensen op inters en wets gingen rijden.
Als je het tegen mij hebt, hoef je het niet opeens over 'men' te gaan hebben ;) Je kwalificatiequote is leuk maar heeft hier alleen niets mee te maken, daar had het te maken met stof op de baan en wie het eerste de baan op ging als stofzuiger had gegarandeerd mindere tijden.

Voor de rest heb ik het woord 'altijd' niet gebruikt, ik ben nog altijd fan van het concept achter Formule 1 maar niet erg van de uitvoering ervan zoals je begrijpt. Kunstmatige oplossingen zoals DRS heb ik iets op tegen omdat het bv in ongelijke omstandigheden onmogelijk maakt een serieus gevecht op te zetten :) Maar om hier op terug te komen: there is always something to learn als je naar buiten gaat. En als je goed had opgelet was die post gedaan voordat ze de laatste tien minuten nog even de baan op reden ;)

@frisods, het woord wat je zoekt is flow-viz paint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
Wom schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:09:
Dat inderdaad, op die manier kunnen ze zien wat de luchtstroming doet op de vleugels. Belangrijke data bij nieuwe componenten. :)
Ah Tof , neem aan dat het toch wat andere resultaten zal geven tegenover de windtunnel .
Ben dan altijd toch benieuwd of nieuwe componenten ( dus een vleugeltje hier en een tunneltje daar erbij) zullen bijdragen aan snellere tijden en hoe erg de verschillen zijn met het gevoel van de auto ,

neem aan dat wanneer je iets veranderd aan downforce of wat dan ook dat dan je gevoel met je auto toch minder is en je daar weer aan moet adapten ( zal dat niet meer tijd kosten op je racepace ipv een lekker en betrouwbaar gevoel over je bolide? )

[ Voor 0% gewijzigd door frisods op 21-05-2015 16:27 . Reden: interpunctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FlowVis. Leuk spul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-09 22:11
De officiele survey is uit, zie http://gpda.motorsport.com/

Helaas gaat het nu al traag dus zal hem later gaan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001

Edd

Gaat inderdaad niet erg snel, maar vul hem graag in.

EDIT: Bij de 3e stap werkt hij nu niet meer bij mij... 403.. Forbidden.
Misschien ben ik iets te negatief geweest? :+

[ Voor 53% gewijzigd door Edd op 21-05-2015 18:42 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu veel mensen die zeggen dat de teams verplicht naar buiten moeten. Maar dan gaan ze allemaal toch langzaam over de baan of net doen of ze een probleem hebben. De enige oplossing is gewoon de training verlengen als je wil dat het publiek spektakel te zien krijgt.

Het is sowieso dom dat bij een training de tijd doorloopt bij een rode vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:45:
Het probleem is: Formule 1 moet zich ook aan afspraken houden.
Niet lang na de FP2 kwam de Q van GP2.

Als de tijd niet doorliep kwam alles in de knoop.
Viel deze keer wel mee omdat de Rode vlag maar zeer kort duurde, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:45:
Ik lees nu veel mensen die zeggen dat de teams verplicht naar buiten moeten. Maar dan gaan ze allemaal toch langzaam over de baan of net doen of ze een probleem hebben. De enige oplossing is gewoon de training verlengen als je wil dat het publiek spektakel te zien krijgt.

De F1 trainingen zijn niet het enige wat op het programma staat voor deze dag, als ze het ene voor zich uit gaan schuiven (voor hoelang gezien de natte baan en lage buitentemp.?), dan komen de overige programma's allemaal in de verdrukking. Leuk dat de mensen vinden dat ze maar naar buiten moeten gaan maar echt reëel is het niet, zeker niet gezien de weersvoorspelling voor het komende weekeinde.

Edit: wat hier boven staat ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat is trouwens het doel van die overijverige marshals met die blauwe vlaggen? In de kwalificatie en de races snap ik dat, maar in de VT's?

David Croft had ook wel een mooie (goedkope) suggestie; blauwe vlaggen ook in de race gewoon afschaffen. Laat de leiders daar ook maar voor vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Roamor schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:28:
Wat is trouwens het doel van die overijverige marshals met die blauwe vlaggen? In de kwalificatie en de races snap ik dat, maar in de VT's?
Was meer van "pas op, iemand is een gaatje aan het vinden" of "pas op, er komt iemand uit de pitstraat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 09:53
Je wilt toch tijdens de VTs dingen testen die behalve op de telemetrie ook in rondetijd zijn terug te zien? Blauwe vlaggen verbieden vind ik echt een onzinnige suggestie, op die manier wordt de invloed van achterblijvers in een keer bepalend voor de uitslagen tijdens het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Grimmie187 schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 20:01:
Blauwe vlaggen verbieden vind ik echt een onzinnige suggestie, op die manier wordt de invloed van achterblijvers in een keer bepalend voor de uitslagen tijdens het seizoen.
Eens.. sterker nog.. eigenlijk zou je willen dat er tijdens een blauwe vlag ook niet direct ingehaald mag worden door de achterblijvers. Het verschil is nu best groot, waardoor je als je gelapt wordt terwijl in een gevecht om de punten zit kans maakt om ingehaald te worden door je directe tegenstander omdat je een voorligger voorbij laat. Lastig tot niet te realiseren..I know..
Maar op zijn mist die DRS uit als je als achterblijver ingehaald wordt door de snelle jongens en aanhaakt.

Op Monaco is zonder blauwe vlaggen helemaal geen doen denk ik...
Dan gaat de lantaarndrager bijna als pacecar functioneren..

Pagina: 1 ... 82 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2