This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Als ik de reacties hier zie die voluit hopen dat sainz van de baan vliegt, of in dit geval een tijdstraf krijgt, krijg ik het idee van wel.naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:55:
[...]
Wie heeft het over levensbelang?Zou het van levensbelang zijn of Max ooit z'n eerste race wint? Zou het van levensbelang zijn of ie ooit de toekomst krijgt die sommigen hem voorspellen?
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Wel stuk knapper dan Janice.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat dan weer wel
Ach, ze hoeft ook niet te praten he
[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 10-05-2015 15:58 ]
[ Voor 9% gewijzigd door MegaTronics op 10-05-2015 15:59 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Hmm, ik zie een 'klein' verschil tussen hopen dat iemand van de baan vliegt zodat Max een plekje opschuift, of het van levensbelang vinden dat Max 10e wordtMoofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:57:
[...]
Als ik de reacties hier zie die voluit hopen dat sainz van de baan vliegt, of in dit geval een tijdstraf krijgt, krijg ik het idee van wel.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
* AzzKickah out.
- Start was op zijn Verstappens helemaal prima! plekje gepakt, uit het tumult gebleven en net als pa een oog voor de gaatjes.
- Ricciardo heeft weer eens gezien dat inhalen bij Max echt niet zo makkelijk gaat. (verremde zich zelfs)
- Er waren mensen bang dat Max een ervaren rot naast zich nodig had om zich aan op te kunnen trekken. Sainz voldoet daarvoor meer dan prima
- Geen geplofte renault!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
"When you grow up your heart dies"
bron? zou veel verklaren inderdaadsjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:06:
De motoren zijn dus inderdaad in vermogen teruggeschroefd voor de race. Dat verklaart meteen het verschil met de kwalificatie.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hier: http://www.formula1.com/c.../f1-live.html#leaderboard
[ Voor 53% gewijzigd door Tjiwa op 10-05-2015 16:09 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
Wordt onderzocht. Waarschijnlijk binnen 2 uur antwoordTjiwa schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:08:
Hah is Saintz toch 9e geeindigd?
Hier: http://www.formula1.com/c.../f1-live.html#leaderboard
Volgens Doornbos op Sport 1.
Idd, maar hoe safe hebben ze moeten spelen? Verder een tergend saaie wedstrijd, zoals gebruikelijk in Spanje (teveel testwerk). Zonder Max had ik allang weggezapt. Wel mooi van Sainz op het einde; jammer voor Max.
Ook al krijgt ie een straf van 5 seconden, dan nog wil je zo je punten niet halen (Max). Het probleem Sainz zag je al ronden-lang aankomen, Max was maar een fractie langzamer dan Bottas en Raikkonen achter hem, en Sainz kon die twee weer behoorlijk goed volgen. Het punt was dat Max uiteindelijk gehoor moest gaan geven aan de blauwe vlaggen die al een tijdje werden gezwaaid. Omdat Kimi verder achter Bottas zat moest Max twee keer van zijn gas af en die tweede keer bracht Sainz binnen DRS. Uiteindelijk werd Kvyat het volgende slachtoffer van Bottas en Raikkonen en kon Sainz daar opnieuw gebruik van maken. Kvyat was op dat moment volgens mij per ronde al wat langzamer dan Max (en Sainz). Dat Max iets te laat remde bij de laatste chicane maakte niet echt wat uit volgens mij, Carlos was er toch wel voorbij gekomen. Het enige wat ik nu nog niet helemaal begrijp is waarom Max relatief vroeg binnenkwam voor zijn laatste set harde banden, zijn tijden waren op dat moment nog behoorlijk constant volgens mij en er was een aardig gat naar Carlos.Ryur schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:09:
[...]
Wordt onderzocht. Waarschijnlijk binnen 2 uur antwoord
V.w.b. Olaf...., zo blind als....
Overigens hoop ik niet dat Sainz die straf ook krijgt, Kvyat verremde zich duidelijk en duwde tegen Sainz aan, die kon weinig anders meer dan naar buiten en hij was er al voorbij met een paar wielen.
[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 10-05-2015 16:48 ]
Testing, one, two ...
Heb de race overigens weer eens een keertje gekeken via sport1, maar wat is het niveau in de studio tenenkrommend zeg. Komt die kale van TV oost ofzo? En de technische details met Olav Mol
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
O Mol weg bij sport 1 daarna neem ik een abonnement op sport 1!fynrd1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:53:
Saaie race, racepace tussen Ferrari en Mercedes komt ongeveer overeen met de racesimulaties. Maar nog steeds een hele goede prestatie van het team.
Heb de race overigens weer eens een keertje gekeken via sport1, maar wat is het niveau in de studio tenenkrommend zeg. Komt die kale van TV oost ofzo? En de technische details met Olav Mol, mooi om te zien hoe hij zomaar een verhaal om dingen heen verzint waar hij de ballen verstand van heeft.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ja ... Mol mist wel eens wat, maar ik zijn commentaar beter dan enig Nederlands alternatief.
http://www.deyterra.com
Kennelijk verlies van vermogen bij max.
een PAARD met OOG kleppen op. (de naam alleen al ... MOL)hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:45:
[...]
Ook al krijgt ie een straf van 5 seconden, dan nog wil je zo je punten niet halen (Max). Het probleem Sainz
V.w.b. Olaf...., zo blind als....
Jos de vader van, Christijan Albers , Jan Lammers (de klager) IEMAND die heeft meegedaan in de F1 en verstand van zaken heeft.rally schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:06:
En wie wil je er dan voor terug?
Beetje overdreven...Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:11:
[...]
Jos de vader van, Christijan Albers , Jan Lammers (de klager) IEMAND die heeft meegedaan in de F1 en verstand van zaken heeft.
Jos lijkt me sowieso een beroerd presentator... maar heeft sowieso op dit moment wel betere dingen te doen
Christijan Albert zal iedere zin met "ik" beginnen... of "toen ik"
Jan Lammers heeft heel veel kennis, maar gaat voor het grote publiek teveel op detail in en is erg traag (qua praten).
In den beginne vond ik Olav fantastisch. Naarmate ik er zelf meer van begon te snappen merkte ik ook dat hij veel fouten maakt. Desalniettemin vind ik hem een prettige stem hebben, leuke verhalen hebben en veel enthousiasme voor de sport overbrengen... wat mij betreft is hij misschien geen top, maar zeker goed genoeg.... (en ja, ik zat ook te vloeken toen hij harde-en-zachte banden omwisselde in zijn verhaal, en toen hij een fantastische start van Sainz zag terwijl Raikkonen bijna Verstappen pakte, terwijl hij daarbij de beide TR coureurs precies door elkaar haalde... desalniettemin: het was een doodsaaie race, en Olav maakte het iig nog zo dat ik niet in slaap viel
Je klinkt een beetje als Cruijff... Alsof je alleen verstand van zaken kunt hebben door meegedaan te hebben.Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:11:
[...]
Jos de vader van, Christijan Albers , Jan Lammers (de klager) IEMAND die heeft meegedaan in de F1 en verstand van zaken heeft.
Dank je!
Oeh, als je dat als compliment opvat, dan heb ik plots geen hoge dunk van je op

On: Iemand laatst van Amersfoort in Pauw gezien? Ik ken hem verder niet (persoonlijk; z'n prestaties ken ik natuurlijk wel), maar hij wilde niet echt enthousiast worden over die zoon van Schumacher.... of was dat puur voor de buhne?
[ Voor 36% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2015 17:33 ]
Maar dan heb je nog die knurften in de studio...Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:02:
[...]
O Mol weg bij sport 1 daarna neem ik een abonnement op sport 1!

Olav Mol moet om te beginnen, zich alleen bezig houden met dingen die hij heel erg goed kan. Zijn interviews zijn altijd heel erg goed, en kan door de race heen goede verhaaltjes vertellen. Als het op details aankomt, dan heeft hij gewoon een sidekick nodig. Er is niks mis met twee commentatoren, en Albers vindt ik de meest geschikte aanvulling, omdat hij heel erg goed zijn ervaringen kan overbrengen op de kijker, zonder dat hij zo loopt te pronken dat hij er in heeft gereden. Die andere pipo (Doornbos), doet alsof hij een übermensch is, en de meest imposante formule 1 carrière achter zicht heeft, waar menig coureur van kan dromen.P.O. Box schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:21:
[...]
Beetje overdreven...
Jos lijkt me sowieso een beroerd presentator... maar heeft sowieso op dit moment wel betere dingen te doen
Christijan Albert zal iedere zin met "ik" beginnen... of "toen ik"
Jan Lammers heeft heel veel kennis, maar gaat voor het grote publiek teveel op detail in en is erg traag (qua praten).
In den beginne vond ik Olav fantastisch. Naarmate ik er zelf meer van begon te snappen merkte ik ook dat hij veel fouten maakt. Desalniettemin vind ik hem een prettige stem hebben, leuke verhalen hebben en veel enthousiasme voor de sport overbrengen... wat mij betreft is hij misschien geen top, maar zeker goed genoeg.... (en ja, ik zat ook te vloeken toen hij harde-en-zachte banden omwisselde in zijn verhaal, en toen hij een fantastische start van Sainz zag terwijl Raikkonen bijna Verstappen pakte, terwijl hij daarbij de beide TR coureurs precies door elkaar haalde... desalniettemin: het was een doodsaaie race, en Olav maakte het iig nog zo dat ik niet in slaap viel)
Vroeger vulde Allard Kalf hem juist aan, op trackside info en technische snufjes. alhoewel dat ook niet perfect was, in Jip en Janneke taal kwam het er wel ongeveer op neer dat het klopte.
Het hele studiogebeuren is zo onnodig, van dat geld kunnen ze prima iemand aanstellen die Mol ondersteund in de raceweekenden. Trouwens, de commentator van de vrije trainingen vind ik het trouwens best goed doen. Praat niet teveel, en mist weinig.
https://twitter.com/GvanderGarde/status/597381614704992257
PS: Soms zie ik iemand gewoon een tweet embedden. Hoe dan?!
[ Voor 93% gewijzigd door Tralapo op 10-05-2015 18:08 ]
Als de app zoals vanmiddag onjuiste informatie geeft is het verrekte moeilijk om in drukke omstandigheden precies te zien wat er allemaal gebeurt. En dan moet je die hele informatiestroom ook nog eens vertalen in begrijpelijk commentaar. Dat is voor één persoon bijna niet te doen.
Ben het volledig met fynrd1 eens dat ze het budget voor dat hele overbodige studiogebeuren beter kunnen steken in een goede sidekick, desnoods vanuit de studio.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ze hebben wel humor daar.
Dat kunnen alleen admins of mods, die hebben [html] rechtenTralapo schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:07:
En VDG dan? Die is immers toch vrij...
https://twitter.com/GvanderGarde/status/597381614704992257
PS: Soms zie ik iemand gewoon een tweet embedden. Hoe dan?!
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Firesphere schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:17:
[...]
Dat kunnen alleen admins of mods, die hebben [html] rechten

Tsja, het commentaar.... laat ik het zo stellen, er wordt op een niveau gepresenteerd alsof elke race de eerste is die men van F1 ziet, seizoen na seizoen. Spprt1 is een dedicated sportzender, je mag toch verwachten dan de abonnees een basisniveau F1 hebben die hoger ligt dan gemiddeld. Ik denk dat als voetbalwedstrijden net zulk commentaar kregen, de wereld helemaal te klein zou zijn. Elke keer uitleggen dat men 3 wissels heeft, buitenspelregels, etc.
Uhm, het is gratis dit weekend, voor Ziggo-klanten, dat weet je he? Tuurlijk willen die nu even zichzelf promoten! Vind ik niet vreemdDadona schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:26:
Daarbij werd ik er simpel van dat tijdens de voorbeschouwing allerlei reclame voor het voetbal, golf, .. langskwam.
Testing, one, two ...
Dat is wel verwacht, dat durven ze niet aan.hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:57:
Sainz blijft definitief negende in de uitslag...
Wordt wel lastig voor Max om Sainz dit seizoen te verslaan. Verwacht dat het voor Torro Rosso steeds lastiger wordt punten te scoren als de andere teams zich verbeteren
Dat is altijd zo maarja die paar minuten kan ik er mij niet aan storen.naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:49:
[...]
Uhm, het is gratis dit weekend, voor Ziggo-klanten, dat weet je he? Tuurlijk willen die nu even zichzelf promoten! Vind ik niet vreemd
Ook vind ik het persoonlijk niet echt storend (studio/Olaf) heb altijd via sport1 gekeken dus weet niet beter.
Al lang blij dat het zonder reclame is (race dan) dat was 'vroeger' op RTL wel anders.:p
helemaal mee eens...fynrd1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:57:
[...]
Olav Mol moet om te beginnen, zich alleen bezig houden met dingen die hij heel erg goed kan. Zijn interviews zijn altijd heel erg goed, en kan door de race heen goede verhaaltjes vertellen. Als het op details aankomt, dan heeft hij gewoon een sidekick nodig. Er is niks mis met twee commentatoren, en Albers vindt ik de meest geschikte aanvulling, omdat hij heel erg goed zijn ervaringen kan overbrengen op de kijker, zonder dat hij zo loopt te pronken dat hij er in heeft gereden. Die andere pipo (Doornbos), doet alsof hij een übermensch is, en de meest imposante formule 1 carrière achter zicht heeft, waar menig coureur van kan dromen.
Vroeger vulde Allard Kalf hem juist aan, op trackside info en technische snufjes. alhoewel dat ook niet perfect was, in Jip en Janneke taal kwam het er wel ongeveer op neer dat het klopte.
Het hele studiogebeuren is zo onnodig, van dat geld kunnen ze prima iemand aanstellen die Mol ondersteund in de raceweekenden. Trouwens, de commentator van de vrije trainingen vind ik het trouwens best goed doen. Praat niet teveel, en mist weinig.
op het Albers stukje na dan.. maar wellicht (waarschijnlijk) heb ik gewoon een verkeerd beeld van Albers...
Ik snapte nooit waarom die Fatima Moreira de Melo altijd tijdens de F1 voorbeschouwing met haar geneuzel over allemaal andere sporten er tussen door kwam. Pleur op mens met je tennis, hockey, golf en handbal!Dadona schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:26:
Daarbij werd ik er simpel van dat tijdens de voorbeschouwing allerlei reclame voor het voetbal, golf, .. langskwam.

Gelukkig heb ik die al even niet meer in het programma gezien.
Ja, dat was één of andere muts die een blaatverhaal afstak over de nieuwe kleuren van de McLaren wagens. Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.max schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:59:
Wut? Oh dan is dat eerder in de voorbeschouwing. Ik ben pas begonnen met kijken om half 2 ofzo.
Dat was juist wat ik zo leuk vond!Boktor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:45:
[...]
Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.
Je merkte ondanks dat ze elkaar zaten 'af te zeiken' dat ze wel respect voor ze hadden, wat ik ook wel bij Jan Lammers had.
Vorige race vond ik het helemaal erg, met die Bert Ch...?
Als ik terugdenk aan Jan Lammers: blijf de nabeschouwing van Japan zo indrukwekkend vinden, hoe Lammers toen zo verbluft was (net zoals iedereen
Albers was tijdens zijn carrière best wel een arrogant kwalletje, waar Doornbos eigenlijk heel erg sympathiek overkwam, zoals Van de Garde eigenlijk. Maar nadat beiden eigenlijk niet meer racen, is dat beeld omgedraaid. Albers is daarentegen heel erg relaxed, praat heel graag over alles, wat ook meteen relevant is voor de algemene kijker. Sowieso merk je ook, dat hij ook echt verstand heeft van wat hij uitlegt, alleen men ergert zich aan zijn Noord Hollandse tongval, en zegt dan vaak heb ipv heeft.. Achja, ik stoor me niet aan streektaal/dialect.P.O. Box schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:58:
[...]
helemaal mee eens...
op het Albers stukje na dan.. maar wellicht (waarschijnlijk) heb ik gewoon een verkeerd beeld van Albers...
Alleen is hij al een tijdje niet meer op de buis geweest, volgens mij omdat zijn vrouw ernstig ziek is/was?
[ Voor 55% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:33 . Reden: dropboxlink opruimen ]
Testing, one, two ...
I am the great Cornholio!
Hij had gewoon pech met Bottas/Raikkonen die hem lapten. Daardoor kwam Carlos binnen de drs grens en knalde voorbij.
Blijft wel heel erg bijzonder waarom deze harde banden voor de tweede keer eronder kwamen als ze traag waren. Had max een langere laatste stint? Heb zelf wegens omstandigheden de samenvatting op de BBC moeten kijken en daardoor veel info rondom max gemist.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat bespreken ze vast niet op zo'n balkon, dat doe je met engineers achter een hoop schermen om zaken te kunnen vergelijken.hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:55:
In Ted's notebook valt te zien dat de Fam. Verstappen blijkbaar niet gelukkig is met Tost zijn beslissing...
Jos staat er op een gegeven moment aardig bovenop, jammer dat ze de camera weer wegdraaien....
Dit krijgt nog een staartje in de pers verwacht ik.
[afbeelding]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
* FabiandJ rent
[ Voor 15% gewijzigd door FabiandJ op 11-05-2015 08:43 ]
Uhm, ze hebben max 100kg/uur... Een race duurt maximaal 2 uur. Do the math.BM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:36:
Om nog héél even in te haken op de discussie over Mol en de gasten in de studio. Persoonlijk kan ik Mol (inclusief al z'n missers en fouten) wel redelijk hebben. Heb me gister wel kapot lopen ergeren aan Doornbos. Dat is normaal al iemand die een beetje popi jopi loopt te doen, maar gister was ie helemaal lekker bezig. De hele 'air' die er omheen hangt, bah. Daarbij, als je zo 'overtuigend' met feiten aankomt, mag je toch ook wel weten dat ze niet met 200 kilo brandstof starten...
Precies, 5 minuten voor de race inschakelen en in de uitloopronde (tenzij er grote drama's zijn geweest) uitschakelen.FabiandJ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:42:
Maar je hoeft niet naar de voorbeschouwing te kijken.
* FabiandJ rent
Misschien mis ik het sarcasme, maar ze starten echt met maximaal 100kg aan boordSeñor Sjon schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:03:
[...]
Uhm, ze hebben max 100kg/uur... Een race duurt maximaal 2 uur. Do the math.
[...]

telekids tv dusBoktor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:45:
[...]
Ja, dat was één of andere muts die een blaatverhaal afstak over de nieuwe kleuren van de McLaren wagens. Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.

hopelijk komt dreambox-achtig tv-kastje nog voor volgende race binnen, dan eindelijk sky zonder streaming-shit

Én maximaal
100 kg brandstof bij de start van de race.
Do the math ;-).
Volgens mij had Max inderdaad geen (nieuw) setje softs meer door de 2 stints in Q3.Martijndoes schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:22:
Dat Max de laatste stint met de harde band deed, had dat niet te maken met het feit dat Max tijdens q3 2 rondjes deed en Sainz maar 1? Daardoor heeft Sainz dus uiteindelijk 1 setje medium banden gespaard.
Volgens de timing app had Max bij aanvang race de mediums onder zijn auto met al 6 ronden erop.
Maar in Q3 krijg je een "gratis setje" die je weer moet inleveren. Wat dat dan precies van invloed is geweest op bandenkeuze Max is me even onbekend.alwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:29:
Ik denk dat je beter lager kunt starten met verse banden dan dat je ze zo opmaakt.
Dit om te zorgen dat er actie op de baan is ipv wachten in de pits tot de tijd om is, om zo banden te sparen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 11-05-2015 09:31 ]
Mwah ligt heel erg aan het circuit. Gister was er nauwelijks in te halen.alwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:29:
Ik denk dat je beter lager kunt starten met verse banden dan dat je ze zo opmaakt.
Maar op sommige circuits is het misschien wel slimmer ja.
Doorbos zei Liter volgens mij en geen KG, Nou weet ik de verhouding van KG naar liter niet van benzine.BM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:36:
Om nog héél even in te haken op de discussie over Mol en de gasten in de studio. Persoonlijk kan ik Mol (inclusief al z'n missers en fouten) wel redelijk hebben. Heb me gister wel kapot lopen ergeren aan Doornbos. Dat is normaal al iemand die een beetje popi jopi loopt te doen, maar gister was ie helemaal lekker bezig. De hele 'air' die er omheen hangt, bah. Daarbij, als je zo 'overtuigend' met feiten aankomt, mag je toch ook wel weten dat ze niet met 200 kilo brandstof starten...
maar 2:1 ljikt me idd ook wat veel.
Bron Aral.
[ Voor 10% gewijzigd door mat.hi.as op 11-05-2015 09:56 ]
Doh, haalde die twee even door elkaar.Razkin schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:07:
[...]
Misschien mis ik het sarcasme, maar ze starten echt met maximaal 100kg aan boord
Vroegah had je dit gemekker niet over fuel flow rates. Het boeit 99,9% van de fans ook geen reet volgens mij. Die zien het alleen maar als hinderlijk.
die boost knop heet kersalwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:25:
Ik vind zoals het nu is prima. Als je er geen limiet opzet krijg je een soort boost knop. Vind DRS al vervelend genoeg.

en via engine mapping en slurp-stand kunnen ze dat tijden de race wijzigen.
Klopt maar daar zit nu een limiet op. De energie in je accu enzo. Maar als je fuel helemaal vrijgeeft zoals er elke week een paar opperen dan krijg je wel echt een boost.himlims_ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:27:
[...]
die boost knop heet kers(geloof dat het bij forceindia ook 'boost' heet op stuurtje)
en via engine mapping en slurp-stand kunnen ze dat tijden de race wijzigen.
Persoonlijk vindt ik Ronald van Dam nogal saai, feitelijk misschien correct maar je kunt makkelijk bij hem in slaap vallen. Vorig jaar en het jaar daarvoor hadden ze nog wel eens Doornbos, Albers etc. als co-commentator maar toen werdt alles nog vanuit een hokje in Amsterdam gedaan. Nu moet je al die mensen de hele wereld overvliegen en dat kost ook gewoon geld en veel tijd voor die mensen, die het misschien dan wel niet willen doen.
Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo? Vroeger bij RTL deed Marcel Maijer het altijd, was toch al iets beter. Ik zou zeggen zeker voor volgend seizoen laat Allard Kalf het presenteren en laat een aantal analisten rouleren. Bijv. één (ex)-coureur mag van mij bijv ook Coronel of Bleekenmolen zijn en mensen zoals Lammers maar ook bijv. Jack Plooij die vroeger voor SBS pitreporter was zou ik graag terug zien in bijv. een soortgelijke functie.
Maar dat kan dus alleen betaald worden als iedereen er minimaal die 15 euro voor over heeft en Sport1 ziet dat het aantal abbo's toeneemt. Alleen dan zullen ze meer moeten investeren. Olav moest afgelopen seizoen al hemel en aarde bewegen om ervoor te zorgen dat hij weer op locatie mocht werken. Iemand extra sturen of het budget verdrievoudigen zit er gewoon niet in op dit moment.
HD4Life @ Full-HD

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Affiniteit met racen kun je Kamphues niet ontzeggen. Heeft zelf ook nog een tijdje geraced, en weet er denk ik best wel wat vanaf. Denk dat Sport1 bewust het niveau niet al te hoog opkrikt om niet iedereen gelijk weg te jagen (althans, dat hoop ik eigenlijk vooral)...Davidshadow13 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:41:
Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat sky een beter programma heeft klopt. Ik zou ook best meer willen betalen maar dan moeten ze wel alle sporten hebben. Ik vind het nu te verdeeld met f1 bij sport1 de formuleE bij fox en de le mans bij eurosport.
Ik denk dat dat voor iedere commentator die in zn eentje de formule 1 doet dat handig zou zijn. Olav moet en naar de TV-feed kijken, de pitstraat feed in de gaten houden, dan nog de timing monitor, de real-time track positions etc.Martinspire schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:45:
Ik denk dat het al heel wat scheelt als ze een stagiair of wat aannemen die in Hilversum (of waar) wat statistieken bijhoudt en daarvan de belangrijkste doorspeelt naar Olaf. Of bepaalde zaken die hij niet duidelijk kan krijgen dat ie die doorspeelt.
Het is niet voor niets dat Sky met twee commentatoren en een pitreporter werkt. Alles in de gaten houden en ook nog de volledige race kunnen zien is gewoon heel moeilijk in je eentje.
HD4Life @ Full-HD
Ik vind 15 euro anders aardig wat. Dat bedrag gaat ook in NBA, voetbal, tennis, golf en nog wat andere sporten waar ik geen cent voor over heb zitten. Maak het 5 tot 7,50 euro voor Sport1 Racing1/2/3 HD en ik zou het overwegen (omdat ze nu ook IRL e.d. hebben). Doordeweeks herhalingen of integraal oude GP's.Davidshadow13 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:41:
Ik vind het jammer dat iedereen weer loopt te zeuren over de verslaggeving. Iedereen vindt het van een bedroevend niveau maar zelfs €15,- ervoor betalen is te veel. Als je een knap niveau wilt moet je minimaal het dubbele of driedubbele per maand betalen. Typisch weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Persoonlijk vindt ik Ronald van Dam nogal saai, feitelijk misschien correct maar je kunt makkelijk bij hem in slaap vallen. Vorig jaar en het jaar daarvoor hadden ze nog wel eens Doornbos, Albers etc. als co-commentator maar toen werdt alles nog vanuit een hokje in Amsterdam gedaan. Nu moet je al die mensen de hele wereld overvliegen en dat kost ook gewoon geld en veel tijd voor die mensen, die het misschien dan wel niet willen doen.
Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo? Vroeger bij RTL deed Marcel Maijer het altijd, was toch al iets beter. Ik zou zeggen zeker voor volgend seizoen laat Allard Kalf het presenteren en laat een aantal analisten rouleren. Bijv. één (ex)-coureur mag van mij bijv ook Coronel of Bleekenmolen zijn en mensen zoals Lammers maar ook bijv. Jack Plooij die vroeger voor SBS pitreporter was zou ik graag terug zien in bijv. een soortgelijke functie.
Maar dat kan dus alleen betaald worden als iedereen er minimaal die 15 euro voor over heeft en Sport1 ziet dat het aantal abbo's toeneemt. Alleen dan zullen ze meer moeten investeren. Olav moest afgelopen seizoen al hemel en aarde bewegen om ervoor te zorgen dat hij weer op locatie mocht werken. Iemand extra sturen of het budget verdrievoudigen zit er gewoon niet in op dit moment.
De Mol/Allard dagen komen nooit meer terug, dat was al een soort duocommentaar. De pitlane is tegenwoordig zwaar offlimits tijdens de race, dus je kan alleen nog in het paddock terecht. De studio lijkt een soort verplicht nummer met (weer) een soort huiskamer. Straks krijgen we publiek, Ruud NietTe Vermijden en belspelletjes. Ze zouden Jur Raatjes weer eens op moeten graven.
Kalff? Ik ben blij dat Eurosport ook LeMans uitzend.
Daarnaast heb ik persoonlijk het idee dat er eindelijk wat eerlijkheid uit kamp McLaren komt. Die twee coureurs waren tot nu toe zó positief dat je er bijna de kriebels van kreeg. Maar dat ligt misschien aan mij? Jenson heeft nu gezegd dat de auto gewoon eng is om mee te rijden. Hij denkt niet een punt te gaan scoren dit jaar. Pijnlijk, maar eindelijk eens eerlijk. http://www1.skysports.com...off-points-with-scary-car
[ Voor 5% gewijzigd door Tralapo op 11-05-2015 11:27 ]
Ik wil met een paar vrienden graag gaan dit jaar, maar ik moet zeggen dat de informatievoorziening vrij matig is. Met een bronzen pas heb je een staplaats in het gras ergens rond een circuit, maar nergens wordt aangegeven waar. Bovendien ziet iedere site die kaartjes verkoopt er extreem guur uit, behalve de officiele F1 site, maar die is vervolgens weer erg duur.
Volgens mij zijn dat gewoon de groene gedeelten op deze plattegrond (PDF): http://www.spa-francorcha...F_access-detailed-map.pdfKnul schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:31:
Met een bronzen pas heb je een staplaats in het gras ergens rond een circuit, maar nergens wordt aangegeven waar.
Dat lijkt ook wel overeen te komen met de beschrijving op F1.com:
Bronze tickets provide access to free seating in General Admission areas around the circuit. Areas accessible with a Bronze ticket include stretches alongside the extremely high speed Kemmel straight, the inside from Bruxelles corner on around to the high speed Double Gauche corner, and alongside the high speed Blanchimont sector.
Edit: Ja dus, deze link staat onder in die PDF:

[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 11-05-2015 11:37 ]
Ik voel de rots en de schuinte van de bergwand nu nog
Veel geld voor een klote plek, met veel regen ook dat weekend, maar goed.
Ik vergeet nooit meer hoe versteld ik er van stond dat iets zo hard de bocht om kan bij een droge baan. Niet te bevatten.
Verder blijven de knallen van de onverbrande brandstof bij het afremmen op de motor met voor altijd bij.
Mooi om meegemaakt te hebben, nu lekker voor de buis; zie je de race beter iig.
Ik was er in '95 bij en toen baalde ik dat ik overal mensen over het hek zag springen terwijl ik een duur kaartje had, volgens mij 175 gulden.
Het jaar daarop zijn we via het bos ook over het hek geklommen. Nu is de beveiliging wel strenger geloof ik.
Ik heb ook wel eens brons gehad en heb me daar veel meer vermaakt
Ach, ook van Horner is het eerlijk toch? Ze gaan echt geen kampioen meer worden, en overwinningen lijken er ook niet in te zitten dit seizoen. Er klopt gewoon niks bij Red Bull en dat beseffen ze zich nu ook. In vergelijking met de overige teams zijn ze er qua motor op achteruit gegaan, qua aerodynamica zijn ze er op achteruit gegaan en de coureurs lijken ook niet lekker in hun vel te zitten in de auto.Tralapo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:26:
Wat hebben ze er allemaal een vertrouwen in hè. Christian Horner roeptoeterd dat voor Red Bull het volledige seizoen al afgeschreven is: http://www1.skysports.com...-off-red-bull8217s-season. Leuk signaal naar je team ook. "Och hou maar op, het heeft geen zin".
Daarnaast heb ik persoonlijk het idee dat er eindelijk wat eerlijkheid uit kamp McLaren komt. Die twee coureurs waren tot nu toe zó positief dat je er bijna de kriebels van kreeg. Maar dat ligt misschien aan mij? Jenson heeft nu gezegd dat de auto gewoon eng is om mee te rijden. Hij denkt niet een punt te gaan scoren dit jaar. Pijnlijk, maar eindelijk eens eerlijk. http://www1.skysports.com...off-points-with-scary-car
Komt nog bij dat DE grote update van het jaar ze nog geeneens voorbij Torro Rosso helpt in de kwalificatie, en dan moet je als teambaas ook gewoon eerlijk zijn en toegeven dat het een verloren seizoen is.
McLaren is inderdaad pijnlijk om te zien, kan me voorstellen dat Button en Alonso grote hoop hadden op een sprong in Barcelona en nu het ook hier niet lukt is het ook voor McLaren duidelijk dat dit seizoen 'm niet gaat worden. Ik hoop dat ze in de nabije toekomst weer aansluiting met de top vinden, zou het zonde vinden als McLaren net zo'n slechte periode zou krijgen als we bijv. van Williams hebben gezien.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Is ook wel zo. Ze kunnen nu beter voor de airtime gaan en wat moois laten zien dan dat ze nu nog 14 races gaan proberen het met 1 motor vol te houden. Elke race waarin ze geen snelheid winnen is een race waarin ze achterlopen. Nu was dat plek 7 maar dat kan alleen nog maar verder zakken. Pak gewoon lekker 4 races een gridstraf zodat je de laaste 10 nog gewoon meedoet.Tralapo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:26:
Wat hebben ze er allemaal een vertrouwen in hè. Christian Horner roeptoeterd dat voor Red Bull het volledige seizoen al afgeschreven is: http://www1.skysports.com...-off-red-bull8217s-season. Leuk signaal naar je team ook. "Och hou maar op, het heeft geen zin".
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2