[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.400 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Bart-Willem schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:53:
[...]

Volgens Sky zouden Verstappens banden 5 ronden ouder zijn, en dat klopt ook volgens mij.
Op mijn 'alternatieve' live timing zat er 2 ronden tussen de banden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Goeiedag wie is zij. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

hij spreekt spaans :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26

AzzKickah

06-CENSORED

Janice uit Friends zo te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:36

Moofnor

King of my castle

naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:55:
[...]

Wie heeft het over levensbelang? 8)7 Zou het van levensbelang zijn of Max ooit z'n eerste race wint? Zou het van levensbelang zijn of ie ooit de toekomst krijgt die sommigen hem voorspellen? 8)7
Als ik de reacties hier zie die voluit hopen dat sainz van de baan vliegt, of in dit geval een tijdstraf krijgt, krijg ik het idee van wel.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:38
AzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:57:
[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
[...]

Wel stuk knapper dan Janice. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rivanov schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Wel stuk knapper dan Janice. ;)
Dat dan weer wel ;)

Ach, ze hoeft ook niet te praten he :P

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 10-05-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

LOL @ Vettel

[ Voor 9% gewijzigd door MegaTronics op 10-05-2015 15:59 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Moofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:57:
[...]

Als ik de reacties hier zie die voluit hopen dat sainz van de baan vliegt, of in dit geval een tijdstraf krijgt, krijg ik het idee van wel.
Hmm, ik zie een 'klein' verschil tussen hopen dat iemand van de baan vliegt zodat Max een plekje opschuift, of het van levensbelang vinden dat Max 10e wordt :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou dat was 't weer jongens. Tot de volgende race!

* AzzKickah out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ze lult zelf de helft van de tijd Spaans en dan wel tegen Rosberg roepen dat hij in het Engels moet antwoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10
De positieve punten:

- Start was op zijn Verstappens helemaal prima! plekje gepakt, uit het tumult gebleven en net als pa een oog voor de gaatjes.

- Ricciardo heeft weer eens gezien dat inhalen bij Max echt niet zo makkelijk gaat. (verremde zich zelfs)

- Er waren mensen bang dat Max een ervaren rot naast zich nodig had om zich aan op te kunnen trekken. Sainz voldoet daarvoor meer dan prima :p

- Geen geplofte renault!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

[...]

:D _/-\o_ _O-

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:04

sjaool

Every life should have 9 cats

De motoren zijn dus inderdaad in vermogen teruggeschroefd voor de race. Dat verklaart meteen het verschil met de kwalificatie.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

sjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:06:
De motoren zijn dus inderdaad in vermogen teruggeschroefd voor de race. Dat verklaart meteen het verschil met de kwalificatie.
bron? zou veel verklaren inderdaad

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind die gekortwiekte Maldonado vleugel er wel een stuk beter uit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-09 23:56
Hah is Saintz toch 9e geeindigd? :o

Hier: http://www.formula1.com/c.../f1-live.html#leaderboard

[ Voor 53% gewijzigd door Tjiwa op 10-05-2015 16:09 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:34
Wordt onderzocht. Waarschijnlijk binnen 2 uur antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

spartacusNLD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:07:
[...]

bron? zou veel verklaren inderdaad
Volgens Doornbos op Sport 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
sanderb schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:00:
De positieve punten:

- Geen geplofte renault!
Idd, maar hoe safe hebben ze moeten spelen? Verder een tergend saaie wedstrijd, zoals gebruikelijk in Spanje (teveel testwerk). Zonder Max had ik allang weggezapt. Wel mooi van Sainz op het einde; jammer voor Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Weet iemand de rondetijden van Vettel en Hamilton vlak voordat Hamilton zijn laatste stop deed? Ik had namelijk de indruk dat Hamilton beter door had kunnen blijven rijden. Hij reed ongeveer dezelfde tijden als Rosberg... dus hij had een kans op winst gehad... en mocht Rosberg er toch voorbij gegaan zijn, dan had hij nog steeds ruim 20 seconden op Vettel gehad, terwijl zijn banden volgens mij toch niet zo verrot waren. In eerste instantie vind ik het dom dat hij niet gewoon de gok genomen heeft op een overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Ik denk dat ze bang waren voor de cliff van de banden. Maar inderdaad, pal voor zijn stop ging Hamilton nog altijd rap sneller. Iets van 1.5 seconden.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ryur schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:09:
[...]
Wordt onderzocht. Waarschijnlijk binnen 2 uur antwoord ;)
Ook al krijgt ie een straf van 5 seconden, dan nog wil je zo je punten niet halen (Max). Het probleem Sainz zag je al ronden-lang aankomen, Max was maar een fractie langzamer dan Bottas en Raikkonen achter hem, en Sainz kon die twee weer behoorlijk goed volgen. Het punt was dat Max uiteindelijk gehoor moest gaan geven aan de blauwe vlaggen die al een tijdje werden gezwaaid. Omdat Kimi verder achter Bottas zat moest Max twee keer van zijn gas af en die tweede keer bracht Sainz binnen DRS. Uiteindelijk werd Kvyat het volgende slachtoffer van Bottas en Raikkonen en kon Sainz daar opnieuw gebruik van maken. Kvyat was op dat moment volgens mij per ronde al wat langzamer dan Max (en Sainz). Dat Max iets te laat remde bij de laatste chicane maakte niet echt wat uit volgens mij, Carlos was er toch wel voorbij gekomen. Het enige wat ik nu nog niet helemaal begrijp is waarom Max relatief vroeg binnenkwam voor zijn laatste set harde banden, zijn tijden waren op dat moment nog behoorlijk constant volgens mij en er was een aardig gat naar Carlos.

V.w.b. Olaf...., zo blind als....

Overigens hoop ik niet dat Sainz die straf ook krijgt, Kvyat verremde zich duidelijk en duwde tegen Sainz aan, die kon weinig anders meer dan naar buiten en hij was er al voorbij met een paar wielen.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 10-05-2015 16:48 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 15:10

fynrd1

Fooled by Randomness

Saaie race, racepace tussen Ferrari en Mercedes komt ongeveer overeen met de racesimulaties. Maar nog steeds een hele goede prestatie van het team.
Heb de race overigens weer eens een keertje gekeken via sport1, maar wat is het niveau in de studio tenenkrommend zeg. Komt die kale van TV oost ofzo? En de technische details met Olav Mol ;( , mooi om te zien hoe hij zomaar een verhaal om dingen heen verzint waar hij de ballen verstand van heeft.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Laatst online: 30-07 09:39
fynrd1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:53:
Saaie race, racepace tussen Ferrari en Mercedes komt ongeveer overeen met de racesimulaties. Maar nog steeds een hele goede prestatie van het team.
Heb de race overigens weer eens een keertje gekeken via sport1, maar wat is het niveau in de studio tenenkrommend zeg. Komt die kale van TV oost ofzo? En de technische details met Olav Mol ;( , mooi om te zien hoe hij zomaar een verhaal om dingen heen verzint waar hij de ballen verstand van heeft.
O Mol weg bij sport 1 daarna neem ik een abonnement op sport 1!

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:38

rally

Deyterra Consultancy

En wie wil je er dan voor terug?

Ja ... Mol mist wel eens wat, maar ik zijn commentaar beter dan enig Nederlands alternatief.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
http://www.verstappen.nl/...lvr.it&utm_medium=twitter
Kennelijk verlies van vermogen bij max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:45:
[...]

Ook al krijgt ie een straf van 5 seconden, dan nog wil je zo je punten niet halen (Max). Het probleem Sainz
V.w.b. Olaf...., zo blind als....
een PAARD met OOG kleppen op. (de naam alleen al ... MOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
rally schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:06:
En wie wil je er dan voor terug?
Jos de vader van, Christijan Albers , Jan Lammers (de klager) IEMAND die heeft meegedaan in de F1 en verstand van zaken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Jos de vader van, Christijan Albers , Jan Lammers (de klager) IEMAND die heeft meegedaan in de F1 en verstand van zaken heeft.
Beetje overdreven...
Jos lijkt me sowieso een beroerd presentator... maar heeft sowieso op dit moment wel betere dingen te doen
Christijan Albert zal iedere zin met "ik" beginnen... of "toen ik"
Jan Lammers heeft heel veel kennis, maar gaat voor het grote publiek teveel op detail in en is erg traag (qua praten).

In den beginne vond ik Olav fantastisch. Naarmate ik er zelf meer van begon te snappen merkte ik ook dat hij veel fouten maakt. Desalniettemin vind ik hem een prettige stem hebben, leuke verhalen hebben en veel enthousiasme voor de sport overbrengen... wat mij betreft is hij misschien geen top, maar zeker goed genoeg.... (en ja, ik zat ook te vloeken toen hij harde-en-zachte banden omwisselde in zijn verhaal, en toen hij een fantastische start van Sainz zag terwijl Raikkonen bijna Verstappen pakte, terwijl hij daarbij de beide TR coureurs precies door elkaar haalde... desalniettemin: het was een doodsaaie race, en Olav maakte het iig nog zo dat ik niet in slaap viel ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 22:36
Ronald van Dam? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:11:
[...]

Je klinkt een beetje als Cruijff... Alsof je alleen verstand van zaken kunt hebben door meegedaan te hebben. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:25:
[...]

Je klinkt een beetje als Cruijff...
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Oeh, als je dat als compliment opvat, dan heb ik plots geen hoge dunk van je op :X

On: Iemand laatst van Amersfoort in Pauw gezien? Ik ken hem verder niet (persoonlijk; z'n prestaties ken ik natuurlijk wel), maar hij wilde niet echt enthousiast worden over die zoon van Schumacher.... of was dat puur voor de buhne?

[ Voor 36% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Laatst online: 12:38
Speedster schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:02:
[...]

O Mol weg bij sport 1 daarna neem ik een abonnement op sport 1!
Maar dan heb je nog die knurften in de studio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

:+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TRHuU3A.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

P.O. Box schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:21:
[...]

Beetje overdreven...
Jos lijkt me sowieso een beroerd presentator... maar heeft sowieso op dit moment wel betere dingen te doen
Christijan Albert zal iedere zin met "ik" beginnen... of "toen ik"
Jan Lammers heeft heel veel kennis, maar gaat voor het grote publiek teveel op detail in en is erg traag (qua praten).

In den beginne vond ik Olav fantastisch. Naarmate ik er zelf meer van begon te snappen merkte ik ook dat hij veel fouten maakt. Desalniettemin vind ik hem een prettige stem hebben, leuke verhalen hebben en veel enthousiasme voor de sport overbrengen... wat mij betreft is hij misschien geen top, maar zeker goed genoeg.... (en ja, ik zat ook te vloeken toen hij harde-en-zachte banden omwisselde in zijn verhaal, en toen hij een fantastische start van Sainz zag terwijl Raikkonen bijna Verstappen pakte, terwijl hij daarbij de beide TR coureurs precies door elkaar haalde... desalniettemin: het was een doodsaaie race, en Olav maakte het iig nog zo dat ik niet in slaap viel ;))
Olav Mol moet om te beginnen, zich alleen bezig houden met dingen die hij heel erg goed kan. Zijn interviews zijn altijd heel erg goed, en kan door de race heen goede verhaaltjes vertellen. Als het op details aankomt, dan heeft hij gewoon een sidekick nodig. Er is niks mis met twee commentatoren, en Albers vindt ik de meest geschikte aanvulling, omdat hij heel erg goed zijn ervaringen kan overbrengen op de kijker, zonder dat hij zo loopt te pronken dat hij er in heeft gereden. Die andere pipo (Doornbos), doet alsof hij een übermensch is, en de meest imposante formule 1 carrière achter zicht heeft, waar menig coureur van kan dromen.
Vroeger vulde Allard Kalf hem juist aan, op trackside info en technische snufjes. alhoewel dat ook niet perfect was, in Jip en Janneke taal kwam het er wel ongeveer op neer dat het klopte.

Het hele studiogebeuren is zo onnodig, van dat geld kunnen ze prima iemand aanstellen die Mol ondersteund in de raceweekenden. Trouwens, de commentator van de vrije trainingen vind ik het trouwens best goed doen. Praat niet teveel, en mist weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
En VDG dan? Die is immers toch vrij...

https://twitter.com/GvanderGarde/status/597381614704992257

PS: Soms zie ik iemand gewoon een tweet embedden. Hoe dan?!

[ Voor 93% gewijzigd door Tralapo op 10-05-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
Klopt, we zitten wel te mopperen op Olav (my self included), maar ga er maar eens aan staan om dit in je eentje te doen. Net als de meesten hier heb ik de race op een scherm, de app op een tablet en dit forum open staan.

Als de app zoals vanmiddag onjuiste informatie geeft is het verrekte moeilijk om in drukke omstandigheden precies te zien wat er allemaal gebeurt. En dan moet je die hele informatiestroom ook nog eens vertalen in begrijpelijk commentaar. Dat is voor één persoon bijna niet te doen.

Ben het volledig met fynrd1 eens dat ze het budget voor dat hele overbodige studiogebeuren beter kunnen steken in een goede sidekick, desnoods vanuit de studio.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04:19

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Tralapo schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:07:
En VDG dan? Die is immers toch vrij...

https://twitter.com/GvanderGarde/status/597381614704992257

PS: Soms zie ik iemand gewoon een tweet embedden. Hoe dan?!
Dat kunnen alleen admins of mods, die hebben [html] rechten ;)

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Firesphere schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:17:
[...]

Dat kunnen alleen admins of mods, die hebben [html] rechten ;)
:Y

Tsja, het commentaar.... laat ik het zo stellen, er wordt op een niveau gepresenteerd alsof elke race de eerste is die men van F1 ziet, seizoen na seizoen. Spprt1 is een dedicated sportzender, je mag toch verwachten dan de abonnees een basisniveau F1 hebben die hoger ligt dan gemiddeld. Ik denk dat als voetbalwedstrijden net zulk commentaar kregen, de wereld helemaal te klein zou zijn. Elke keer uitleggen dat men 3 wissels heeft, buitenspelregels, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
Daarbij werd ik er simpel van dat tijdens de voorbeschouwing allerlei reclame voor het voetbal, golf, .. langskwam.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dadona schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:26:
Daarbij werd ik er simpel van dat tijdens de voorbeschouwing allerlei reclame voor het voetbal, golf, .. langskwam.
Uhm, het is gratis dit weekend, voor Ziggo-klanten, dat weet je he? Tuurlijk willen die nu even zichzelf promoten! Vind ik niet vreemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sainz blijft definitief negende in de uitslag...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:57:
Sainz blijft definitief negende in de uitslag...
Dat is wel verwacht, dat durven ze niet aan.

Wordt wel lastig voor Max om Sainz dit seizoen te verslaan. Verwacht dat het voor Torro Rosso steeds lastiger wordt punten te scoren als de andere teams zich verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 22:36
naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:49:
[...]

Uhm, het is gratis dit weekend, voor Ziggo-klanten, dat weet je he? Tuurlijk willen die nu even zichzelf promoten! Vind ik niet vreemd ;)
Dat is altijd zo maarja die paar minuten kan ik er mij niet aan storen.

Ook vind ik het persoonlijk niet echt storend (studio/Olaf) heb altijd via sport1 gekeken dus weet niet beter.
Al lang blij dat het zonder reclame is (race dan) dat was 'vroeger' op RTL wel anders.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:57:
[...]

Olav Mol moet om te beginnen, zich alleen bezig houden met dingen die hij heel erg goed kan. Zijn interviews zijn altijd heel erg goed, en kan door de race heen goede verhaaltjes vertellen. Als het op details aankomt, dan heeft hij gewoon een sidekick nodig. Er is niks mis met twee commentatoren, en Albers vindt ik de meest geschikte aanvulling, omdat hij heel erg goed zijn ervaringen kan overbrengen op de kijker, zonder dat hij zo loopt te pronken dat hij er in heeft gereden. Die andere pipo (Doornbos), doet alsof hij een übermensch is, en de meest imposante formule 1 carrière achter zicht heeft, waar menig coureur van kan dromen.
Vroeger vulde Allard Kalf hem juist aan, op trackside info en technische snufjes. alhoewel dat ook niet perfect was, in Jip en Janneke taal kwam het er wel ongeveer op neer dat het klopte.

Het hele studiogebeuren is zo onnodig, van dat geld kunnen ze prima iemand aanstellen die Mol ondersteund in de raceweekenden. Trouwens, de commentator van de vrije trainingen vind ik het trouwens best goed doen. Praat niet teveel, en mist weinig.
helemaal mee eens...
op het Albers stukje na dan.. maar wellicht (waarschijnlijk) heb ik gewoon een verkeerd beeld van Albers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dadona schreef op zondag 10 mei 2015 @ 18:26:
Ik snapte nooit waarom die Fatima Moreira de Melo altijd tijdens de F1 voorbeschouwing met haar geneuzel over allemaal andere sporten er tussen door kwam. Pleur op mens met je tennis, hockey, golf en handbal! :/

Gelukkig heb ik die al even niet meer in het programma gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Nee, nu is het iemand anders, kreeg het lig ook te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Wut? Oh dan is dat eerder in de voorbeschouwing. Ik ben pas begonnen met kijken om half 2 ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:10
max schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:59:
Wut? Oh dan is dat eerder in de voorbeschouwing. Ik ben pas begonnen met kijken om half 2 ofzo. :P
Ja, dat was één of andere muts die een blaatverhaal afstak over de nieuwe kleuren van de McLaren wagens. Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Boktor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:45:
[...]
Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.
Dat was juist wat ik zo leuk vond!
Je merkte ondanks dat ze elkaar zaten 'af te zeiken' dat ze wel respect voor ze hadden, wat ik ook wel bij Jan Lammers had.

Vorige race vond ik het helemaal erg, met die Bert Ch...?

Als ik terugdenk aan Jan Lammers: blijf de nabeschouwing van Japan zo indrukwekkend vinden, hoe Lammers toen zo verbluft was (net zoals iedereen :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 12:03
Na een wilde nacht met Carmen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

P.O. Box schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:58:
[...]

helemaal mee eens...
op het Albers stukje na dan.. maar wellicht (waarschijnlijk) heb ik gewoon een verkeerd beeld van Albers...
Albers was tijdens zijn carrière best wel een arrogant kwalletje, waar Doornbos eigenlijk heel erg sympathiek overkwam, zoals Van de Garde eigenlijk. Maar nadat beiden eigenlijk niet meer racen, is dat beeld omgedraaid. Albers is daarentegen heel erg relaxed, praat heel graag over alles, wat ook meteen relevant is voor de algemene kijker. Sowieso merk je ook, dat hij ook echt verstand heeft van wat hij uitlegt, alleen men ergert zich aan zijn Noord Hollandse tongval, en zegt dan vaak heb ipv heeft.. Achja, ik stoor me niet aan streektaal/dialect.

Alleen is hij al een tijdje niet meer op de buis geweest, volgens mij omdat zijn vrouw ernstig ziek is/was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

STR heeft beide rijders de laatste stint bewust op verschillende banden gezet, omdat de snelheid op de harde band schijnbaar nogal tegenviel werd de strategie aangepast. Carlos dus op medium en Max wederom op hard. Alleen dat laatste snap ik dan niet helemaal. Als de harde band tegenvalt waarom stuur je een van beiden dan toch weer op hard naar buiten? Om op safe te spelen in geval de medium band het misschien niet tot het einde vol zou gaan houden?

[ Voor 55% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:33 . Reden: dropboxlink opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:18

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zolang die maar niet gaat meppen net zoals naast de kartbaan en op zn vrouw vind ik alles prima :+

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:25
Als je ziet dat max op de harde band net zo snel was als Carlos op de medium band in de laatste stint, dan geeft dat wel vertrouwen.

Hij had gewoon pech met Bottas/Raikkonen die hem lapten. Daardoor kwam Carlos binnen de drs grens en knalde voorbij.

Blijft wel heel erg bijzonder waarom deze harde banden voor de tweede keer eronder kwamen als ze traag waren. Had max een langere laatste stint? Heb zelf wegens omstandigheden de samenvatting op de BBC moeten kijken en daardoor veel info rondom max gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 11:52

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik denk dat ze inderdaad gedacht hebben dat Max toch sneller was, en Sainz rijdt voor zijn thuispubliek.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 10 mei 2015 @ 23:55:
In Ted's notebook valt te zien dat de Fam. Verstappen blijkbaar niet gelukkig is met Tost zijn beslissing...
Jos staat er op een gegeven moment aardig bovenop, jammer dat ze de camera weer wegdraaien....
Dit krijgt nog een staartje in de pers verwacht ik.

[afbeelding]
Dat bespreken ze vast niet op zo'n balkon, dat doe je met engineers achter een hoop schermen om zaken te kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:51
Max vond de harde band fijner. Ook had Max problemen met de motor waardoor er een reset nodig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Om nog héél even in te haken op de discussie over Mol en de gasten in de studio. Persoonlijk kan ik Mol (inclusief al z'n missers en fouten) wel redelijk hebben. Heb me gister wel kapot lopen ergeren aan Doornbos. Dat is normaal al iemand die een beetje popi jopi loopt te doen, maar gister was ie helemaal lekker bezig. De hele 'air' die er omheen hangt, bah. Daarbij, als je zo 'overtuigend' met feiten aankomt, mag je toch ook wel weten dat ze niet met 200 kilo brandstof starten...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Maar je hoeft niet naar de voorbeschouwing te kijken.

* FabiandJ rent :p

[ Voor 15% gewijzigd door FabiandJ op 11-05-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
BM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:36:
Om nog héél even in te haken op de discussie over Mol en de gasten in de studio. Persoonlijk kan ik Mol (inclusief al z'n missers en fouten) wel redelijk hebben. Heb me gister wel kapot lopen ergeren aan Doornbos. Dat is normaal al iemand die een beetje popi jopi loopt te doen, maar gister was ie helemaal lekker bezig. De hele 'air' die er omheen hangt, bah. Daarbij, als je zo 'overtuigend' met feiten aankomt, mag je toch ook wel weten dat ze niet met 200 kilo brandstof starten...
Uhm, ze hebben max 100kg/uur... Een race duurt maximaal 2 uur. Do the math. ;)
FabiandJ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:42:
Maar je hoeft niet naar de voorbeschouwing te kijken.

* FabiandJ rent :p
Precies, 5 minuten voor de race inschakelen en in de uitloopronde (tenzij er grote drama's zijn geweest) uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:39
Señor Sjon schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:03:
[...]

Uhm, ze hebben max 100kg/uur... Een race duurt maximaal 2 uur. Do the math. ;)

[...]
Misschien mis ik het sarcasme, maar ze starten echt met maximaal 100kg aan boord O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Boktor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:45:
[...]

Ja, dat was één of andere muts die een blaatverhaal afstak over de nieuwe kleuren van de McLaren wagens. Waar ik mij trouwens ook mateloos aan ergerde was dat constante gestechel tussen Tom Coronel en Robert Doornbos. Elkaar constant in de rede vallen, nooit met elkaar eens zijn, cynische opmerkingen naar elkaar ("nee ik zeg niks, want hij is de expert"), etc. Nee, wat mij betreft mogen ze die studio achterwege laten.
telekids tv dus :X ging nederland nu ook 'hip' bellen vanuit de studio met max? :F

hopelijk komt dreambox-achtig tv-kastje nog voor volgende race binnen, dan eindelijk sky zonder streaming-shit *O*

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Exact, je mag ook het eerste uur als een malle rijden om die 100 kg op te stoken, maar dan moet je na dat uur de rest van de race duwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:19
100kg/uur

Én maximaal
100 kg brandstof bij de start van de race.

Do the math ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Er zijn al teams die met minder dan 100 starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

100kg/uur is toch op elk moment? Je mag dus ook niet in vijf minuten 10kg verbruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Laatst online: 13:24
Dat Max de laatste stint met de harde band deed, had dat niet te maken met het feit dat Max tijdens q3 2 rondjes deed en Sainz maar 1? Daardoor heeft Sainz dus uiteindelijk 1 setje medium banden gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Martijndoes schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:22:
Dat Max de laatste stint met de harde band deed, had dat niet te maken met het feit dat Max tijdens q3 2 rondjes deed en Sainz maar 1? Daardoor heeft Sainz dus uiteindelijk 1 setje medium banden gespaard.
Volgens mij had Max inderdaad geen (nieuw) setje softs meer door de 2 stints in Q3.
Volgens de timing app had Max bij aanvang race de mediums onder zijn auto met al 6 ronden erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik denk dat je beter lager kunt starten met verse banden dan dat je ze zo opmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
alwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:29:
Ik denk dat je beter lager kunt starten met verse banden dan dat je ze zo opmaakt.
Maar in Q3 krijg je een "gratis setje" die je weer moet inleveren. Wat dat dan precies van invloed is geweest op bandenkeuze Max is me even onbekend.
Dit om te zorgen dat er actie op de baan is ipv wachten in de pits tot de tijd om is, om zo banden te sparen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hoyden op 11-05-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
alwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:29:
Mwah ligt heel erg aan het circuit. Gister was er nauwelijks in te halen.
Maar op sommige circuits is het misschien wel slimmer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
BM schreef op maandag 11 mei 2015 @ 08:36:
Doorbos zei Liter volgens mij en geen KG, Nou weet ik de verhouding van KG naar liter niet van benzine.

maar 2:1 ljikt me idd ook wat veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Was wiegt ein Liter Benzin bzw. Diesel? Das spezifische Gewicht (auch Wichte genannt) ist das Verhältnis der Körpergewichtskraft eines Stoffes zu seinem Volumen. Da das spezifische Gewicht somit von der örtlichen Schwerkraft abhängig ist, wird in der Regel die ortsunabhängige Dichte verwendet. Der Zahlenwert der Wichte in kp/dm³ ist angenähert gleich dem Zahlenwert der Dichte in kg/dm³. Die Dichte bei 15°C liegt für unverbleite Ottokraftstoffe DIN 228 bei 720 bis 775 kg/m³, für Diesel nach DIN 590 bei 820 bis 845 kg/m³. Somit wiegt ein Liter Benzin zwischen 720 g und 775 g, ein Liter Diesel zwischen 820 g und 845 g.

Bron Aral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Daarbij gebruiken ze altijd gewicht in f1, omdat het volume nogal afhangt van de temperatuur.

[ Voor 10% gewijzigd door mat.hi.as op 11-05-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Razkin schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:07:
[...]

Misschien mis ik het sarcasme, maar ze starten echt met maximaal 100kg aan boord O-)
Doh, haalde die twee even door elkaar.

Vroegah had je dit gemekker niet over fuel flow rates. Het boeit 99,9% van de fans ook geen reet volgens mij. Die zien het alleen maar als hinderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik vind zoals het nu is prima. Als je er geen limiet opzet krijg je een soort boost knop. Vind DRS al vervelend genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alwind schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:25:
Ik vind zoals het nu is prima. Als je er geen limiet opzet krijg je een soort boost knop. Vind DRS al vervelend genoeg.
die boost knop heet kers :X (geloof dat het bij forceindia ook 'boost' heet op stuurtje)
en via engine mapping en slurp-stand kunnen ze dat tijden de race wijzigen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
himlims_ schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:27:
[...]

die boost knop heet kers :X (geloof dat het bij forceindia ook 'boost' heet op stuurtje)
en via engine mapping en slurp-stand kunnen ze dat tijden de race wijzigen.
Klopt maar daar zit nu een limiet op. De energie in je accu enzo. Maar als je fuel helemaal vrijgeeft zoals er elke week een paar opperen dan krijg je wel echt een boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:07
Ik vind het jammer dat iedereen weer loopt te zeuren over de verslaggeving. Iedereen vindt het van een bedroevend niveau maar zelfs €15,- ervoor betalen is te veel. Als je een knap niveau wilt moet je minimaal het dubbele of driedubbele per maand betalen. Typisch weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Persoonlijk vindt ik Ronald van Dam nogal saai, feitelijk misschien correct maar je kunt makkelijk bij hem in slaap vallen. Vorig jaar en het jaar daarvoor hadden ze nog wel eens Doornbos, Albers etc. als co-commentator maar toen werdt alles nog vanuit een hokje in Amsterdam gedaan. Nu moet je al die mensen de hele wereld overvliegen en dat kost ook gewoon geld en veel tijd voor die mensen, die het misschien dan wel niet willen doen.

Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo? Vroeger bij RTL deed Marcel Maijer het altijd, was toch al iets beter. Ik zou zeggen zeker voor volgend seizoen laat Allard Kalf het presenteren en laat een aantal analisten rouleren. Bijv. één (ex)-coureur mag van mij bijv ook Coronel of Bleekenmolen zijn en mensen zoals Lammers maar ook bijv. Jack Plooij die vroeger voor SBS pitreporter was zou ik graag terug zien in bijv. een soortgelijke functie.

Maar dat kan dus alleen betaald worden als iedereen er minimaal die 15 euro voor over heeft en Sport1 ziet dat het aantal abbo's toeneemt. Alleen dan zullen ze meer moeten investeren. Olav moest afgelopen seizoen al hemel en aarde bewegen om ervoor te zorgen dat hij weer op locatie mocht werken. Iemand extra sturen of het budget verdrievoudigen zit er gewoon niet in op dit moment.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Raar dat het vroeger wel kon dan (in de tijd van RTL5). Ik weet wel dat, als ik de mogelijkheid had, meteen over zou stappen op Sky F1. Mol had gisteren zelfs voor zijn doen teveel missers (zoals Verstappen en Sainz door elkaar halen bij de start, hoe krijg het het voor elkaar 8)7)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:56

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat het al heel wat scheelt als ze een stagiair of wat aannemen die in Hilversum (of waar) wat statistieken bijhoudt en daarvan de belangrijkste doorspeelt naar Olaf. Of bepaalde zaken die hij niet duidelijk kan krijgen dat ie die doorspeelt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

BM

Moderator Spielerij
Davidshadow13 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:41:
Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo?
Affiniteit met racen kun je Kamphues niet ontzeggen. Heeft zelf ook nog een tijdje geraced, en weet er denk ik best wel wat vanaf. Denk dat Sport1 bewust het niveau niet al te hoog opkrikt om niet iedereen gelijk weg te jagen (althans, dat hoop ik eigenlijk vooral)...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Een sport1 go abbo kost 10 euro per maand en voor dat geld zou ik geen gezeur willen hebben. Ik heb gister weer mensen 10 keer zien smeken om een stream op bepaalde formule 1 sites.

Dat sky een beter programma heeft klopt. Ik zou ook best meer willen betalen maar dan moeten ze wel alle sporten hebben. Ik vind het nu te verdeeld met f1 bij sport1 de formuleE bij fox en de le mans bij eurosport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:07
Martinspire schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:45:
Ik denk dat het al heel wat scheelt als ze een stagiair of wat aannemen die in Hilversum (of waar) wat statistieken bijhoudt en daarvan de belangrijkste doorspeelt naar Olaf. Of bepaalde zaken die hij niet duidelijk kan krijgen dat ie die doorspeelt.
Ik denk dat dat voor iedere commentator die in zn eentje de formule 1 doet dat handig zou zijn. Olav moet en naar de TV-feed kijken, de pitstraat feed in de gaten houden, dan nog de timing monitor, de real-time track positions etc.

Het is niet voor niets dat Sky met twee commentatoren en een pitreporter werkt. Alles in de gaten houden en ook nog de volledige race kunnen zien is gewoon heel moeilijk in je eentje.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Het helpt ook niet dat 50% van de tijd niks klopt van de live timing. Ik snap ook niet dat ze dat niet beter in beeld brengen dan heb je veel meer gevoel wat er gebeurd in de optocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Davidshadow13 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:41:
Ik vind het jammer dat iedereen weer loopt te zeuren over de verslaggeving. Iedereen vindt het van een bedroevend niveau maar zelfs €15,- ervoor betalen is te veel. Als je een knap niveau wilt moet je minimaal het dubbele of driedubbele per maand betalen. Typisch weer voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Persoonlijk vindt ik Ronald van Dam nogal saai, feitelijk misschien correct maar je kunt makkelijk bij hem in slaap vallen. Vorig jaar en het jaar daarvoor hadden ze nog wel eens Doornbos, Albers etc. als co-commentator maar toen werdt alles nog vanuit een hokje in Amsterdam gedaan. Nu moet je al die mensen de hele wereld overvliegen en dat kost ook gewoon geld en veel tijd voor die mensen, die het misschien dan wel niet willen doen.

Het enige wat ik niet snap is waarom ze Rob Kamphues die studio uitzendingen laten doen? Heeft die man enige affiniteit met autoracen of is het een grote fan ofzo? Vroeger bij RTL deed Marcel Maijer het altijd, was toch al iets beter. Ik zou zeggen zeker voor volgend seizoen laat Allard Kalf het presenteren en laat een aantal analisten rouleren. Bijv. één (ex)-coureur mag van mij bijv ook Coronel of Bleekenmolen zijn en mensen zoals Lammers maar ook bijv. Jack Plooij die vroeger voor SBS pitreporter was zou ik graag terug zien in bijv. een soortgelijke functie.

Maar dat kan dus alleen betaald worden als iedereen er minimaal die 15 euro voor over heeft en Sport1 ziet dat het aantal abbo's toeneemt. Alleen dan zullen ze meer moeten investeren. Olav moest afgelopen seizoen al hemel en aarde bewegen om ervoor te zorgen dat hij weer op locatie mocht werken. Iemand extra sturen of het budget verdrievoudigen zit er gewoon niet in op dit moment.
Ik vind 15 euro anders aardig wat. Dat bedrag gaat ook in NBA, voetbal, tennis, golf en nog wat andere sporten waar ik geen cent voor over heb zitten. Maak het 5 tot 7,50 euro voor Sport1 Racing1/2/3 HD en ik zou het overwegen (omdat ze nu ook IRL e.d. hebben). Doordeweeks herhalingen of integraal oude GP's.

De Mol/Allard dagen komen nooit meer terug, dat was al een soort duocommentaar. De pitlane is tegenwoordig zwaar offlimits tijdens de race, dus je kan alleen nog in het paddock terecht. De studio lijkt een soort verplicht nummer met (weer) een soort huiskamer. Straks krijgen we publiek, Ruud NietTe Vermijden en belspelletjes. Ze zouden Jur Raatjes weer eens op moeten graven. ;)

Kalff? Ik ben blij dat Eurosport ook LeMans uitzend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Wat hebben ze er allemaal een vertrouwen in hè. Christian Horner roeptoeterd dat voor Red Bull het volledige seizoen al afgeschreven is: http://www1.skysports.com...-off-red-bull8217s-season. Leuk signaal naar je team ook. "Och hou maar op, het heeft geen zin".

Daarnaast heb ik persoonlijk het idee dat er eindelijk wat eerlijkheid uit kamp McLaren komt. Die twee coureurs waren tot nu toe zó positief dat je er bijna de kriebels van kreeg. Maar dat ligt misschien aan mij? Jenson heeft nu gezegd dat de auto gewoon eng is om mee te rijden. Hij denkt niet een punt te gaan scoren dit jaar. Pijnlijk, maar eindelijk eens eerlijk. http://www1.skysports.com...off-points-with-scary-car

[ Voor 5% gewijzigd door Tralapo op 11-05-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:37
Vraag voor de tweakers die wel eens naar de GP van Spa zijn geweest: waar halen jullie je kaarten? En weet iemand waar je precies met een bronzen kaart overal kan staan?

Ik wil met een paar vrienden graag gaan dit jaar, maar ik moet zeggen dat de informatievoorziening vrij matig is. Met een bronzen pas heb je een staplaats in het gras ergens rond een circuit, maar nergens wordt aangegeven waar. Bovendien ziet iedere site die kaartjes verkoopt er extreem guur uit, behalve de officiele F1 site, maar die is vervolgens weer erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Knul schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:31:
Met een bronzen pas heb je een staplaats in het gras ergens rond een circuit, maar nergens wordt aangegeven waar.
Volgens mij zijn dat gewoon de groene gedeelten op deze plattegrond (PDF): http://www.spa-francorcha...F_access-detailed-map.pdf

Dat lijkt ook wel overeen te komen met de beschrijving op F1.com:

Bronze tickets provide access to free seating in General Admission areas around the circuit. Areas accessible with a Bronze ticket include stretches alongside the extremely high speed Kemmel straight, the inside from Bruxelles corner on around to the high speed Double Gauche corner, and alongside the high speed Blanchimont sector.

Edit: Ja dus, deze link staat onder in die PDF:
Afbeeldingslocatie: http://www.spagrandprix.com/modules/pages/app_themes/default/images/plan-tribunes.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Tralapo op 11-05-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ooit in '94 zo'n bronzen plek gehad...

Ik voel de rots en de schuinte van de bergwand nu nog :)

Veel geld voor een klote plek, met veel regen ook dat weekend, maar goed.

Ik vergeet nooit meer hoe versteld ik er van stond dat iets zo hard de bocht om kan bij een droge baan. Niet te bevatten.
Verder blijven de knallen van de onverbrande brandstof bij het afremmen op de motor met voor altijd bij.

Mooi om meegemaakt te hebben, nu lekker voor de buis; zie je de race beter iig.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Bronzen plekken zijn prima hoor, alleen je moet wel een poncho of paraplu mee nemen.

Ik was er in '95 bij en toen baalde ik dat ik overal mensen over het hek zag springen terwijl ik een duur kaartje had, volgens mij 175 gulden.

Het jaar daarop zijn we via het bos ook over het hek geklommen. Nu is de beveiliging wel strenger geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik heb ooit goud gezeten maar daar krijg je net zo weinig mee van de race als brons. Voordeel je hebt een stoeltje. Nadeel je zit met allemaal uitgenodigde mensen (was ik ook) en bijna niemand is racefan maar zit er voor het netwerken/relatiebehoud.

Ik heb ook wel eens brons gehad en heb me daar veel meer vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
Tralapo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:26:
Wat hebben ze er allemaal een vertrouwen in hè. Christian Horner roeptoeterd dat voor Red Bull het volledige seizoen al afgeschreven is: http://www1.skysports.com...-off-red-bull8217s-season. Leuk signaal naar je team ook. "Och hou maar op, het heeft geen zin".

Daarnaast heb ik persoonlijk het idee dat er eindelijk wat eerlijkheid uit kamp McLaren komt. Die twee coureurs waren tot nu toe zó positief dat je er bijna de kriebels van kreeg. Maar dat ligt misschien aan mij? Jenson heeft nu gezegd dat de auto gewoon eng is om mee te rijden. Hij denkt niet een punt te gaan scoren dit jaar. Pijnlijk, maar eindelijk eens eerlijk. http://www1.skysports.com...off-points-with-scary-car
Ach, ook van Horner is het eerlijk toch? Ze gaan echt geen kampioen meer worden, en overwinningen lijken er ook niet in te zitten dit seizoen. Er klopt gewoon niks bij Red Bull en dat beseffen ze zich nu ook. In vergelijking met de overige teams zijn ze er qua motor op achteruit gegaan, qua aerodynamica zijn ze er op achteruit gegaan en de coureurs lijken ook niet lekker in hun vel te zitten in de auto.

Komt nog bij dat DE grote update van het jaar ze nog geeneens voorbij Torro Rosso helpt in de kwalificatie, en dan moet je als teambaas ook gewoon eerlijk zijn en toegeven dat het een verloren seizoen is.

McLaren is inderdaad pijnlijk om te zien, kan me voorstellen dat Button en Alonso grote hoop hadden op een sprong in Barcelona en nu het ook hier niet lukt is het ook voor McLaren duidelijk dat dit seizoen 'm niet gaat worden. Ik hoop dat ze in de nabije toekomst weer aansluiting met de top vinden, zou het zonde vinden als McLaren net zo'n slechte periode zou krijgen als we bijv. van Williams hebben gezien.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Tralapo schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:26:
Is ook wel zo. Ze kunnen nu beter voor de airtime gaan en wat moois laten zien dan dat ze nu nog 14 races gaan proberen het met 1 motor vol te houden. Elke race waarin ze geen snelheid winnen is een race waarin ze achterlopen. Nu was dat plek 7 maar dat kan alleen nog maar verder zakken. Pak gewoon lekker 4 races een gridstraf zodat je de laaste 10 nog gewoon meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:43

Wom

Heb met brons op Rivage gezeten. Je kon daar makkelijk afwisselen tussen het rechte stuk van Kemmel en de bochtensectie er na. Beetje afwisseling is wel fijn. Ook een radiootje meenemen voor de circuitradio, want vaak heb je geen zicht op een scherm oid met brons.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Pagina: 1 ... 78 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2