Vanaf P7 iedereen al op +1 lap en de Manors op +3. Blegh.
Nog 1.7 op Kvyat
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sainz is ook aan het stampen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
De interval(!) van Stevens is al 1 lap 
Dat hele Manor kun je toch niet serieus nemen. Hoe graag ik het ook zou willen maar dit hoort niet in de F1 thuis, het spijt me zeer.
Dat hele Manor kun je toch niet serieus nemen. Hoe graag ik het ook zou willen maar dit hoort niet in de F1 thuis, het spijt me zeer.
Storend dat ze het verschil tussen kvy en ves niet tonen. Allebei +1 lap...
Sainz kan DRS gebruiken door Raikkonen. Balen voor Max
Carlos er voorbij
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ze zitten nu vlak bij elkaar doordat Verstappen Raikkonen en Bottas voorbij liet.

Hij verliest ineens wel heel erg veel bij het uitaccelereren...
Als hij dichtbij blijft, kan hij hetzelfde trucje doen in de volgende ronde.
Waiting on the world to change
Waarom dan ook twee keer op harde band??
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Shit DRS.
"When you grow up your heart dies"
Dat niet alleen, maar Verstappen vergat ook zijn DRS, ondanks dat ie achter Raikonnen zat.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo jammer dat Max zo goed kwalificeert en dan zo de race uitkomt.

Dat geldt toch zeker alleen als je in hetzelfde rondje zit?Señor Sjon schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:40:
Dat niet alleen, maar Verstappen vergat ook zijn DRS, ondanks dat ie achter Raikonnen zat.
Hij zit meteen 1.9 seconde achter Sainz.
Dat Raikkonen en massa er snel voorbij zouden komen was anders wel te verwachten.
Geldt ook voor Sainz? De race pace was er gewoon niet, wat hebben ze fout gedaan volgens jou?Jolke schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:41:
Zo jammer dat Max zo goed kwalificeert en dan zo de race uitkomt.
Nope dat maakt niet uit.MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:41:
[...]
Dat geldt toch zeker alleen als je in hetzelfde rondje zit?
Ze zitten nu wel in verkeer natuurlijk.
Really? Da's wel heel krom dan zeg...
Ze zijn verkeer...
Welcome to the world of Formula 1MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:43:
Really? Da's wel heel krom dan zeg...
Sainz nu 0.6 seconde achter Kvyat.
Jammer voor ons. Voor de universe kijker was dit weer een race als 4 gort droge beschuitjes in je mond en proberen een liedje te fluiten.
Ik denk dat op het DRS-punt het gat al groter was dan een seconde, hij verloor veel in die chicane door het blokkerend wielSeñor Sjon schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:40:
Nee, ik bedoel dat hij een kwalificatie auto heeft, maar geen lekkere race-setup. P6 starten en deze plek niet vast kunnen houden - ik heb niet het idee dat het aan Max zelf ligt.Vos schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Geldt ook voor Sainz? De race pace was er gewoon niet, wat hebben ze fout gedaan volgens jou?
Op het drs meetpunt zat hij er nog meer dan een seconde achter toch?Señor Sjon schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:40:
Nop, gewoon binnen 1 sec van je voorganger, mag iemand zijn die je net ingehaald heeft, maar ook een achterligger.MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:41:
[...]
Dat geldt toch zeker alleen als je in hetzelfde rondje zit?
STR doet het nog best netjes, met Sauber en FI achter zich ze
Ach, Sauber staat gewoon waar ze horen.
Ow zo, ja dat is irritant. Ik weet niet of ze misschien de motor wat getemd hebben voor de race?Jolke schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:43:
[...]
Nee, ik bedoel dat hij een kwalificatie auto heeft, maar geen lekkere race-setup. P6 starten en deze plek niet vast kunnen houden - ik heb niet het idee dat het aan Max zelf ligt.
LOL Sainz!
Gelukkig zendt Sport1 nu veel meer race classes uit.RoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:43:
Jammer voor ons. Voor de universe kijker was dit weer een race als 4 gort droge beschuitjes in je mond en proberen een liedje te fluiten.
Nadeel daarvan is wel dat je ziet dat F1 dan wel de snelste klasse is, maar ook zowat de meest saaie.
Zowat P9 voor Max.
Kwali was vertekend beeld.. snellere jongens met pech. En RB die betere racepace hebben
was even bang dat Max sainz er nog even af knalde... Maar was kvy gelukkig...
Zou sainz nog gestraft worden?
Zou sainz nog gestraft worden?
[ Voor 18% gewijzigd door MikeyMan op 10-05-2015 15:46 ]
Ging dat allemaal volgens de regels van Sainz? Zag het niet goed.
Applausje voor Renault...
Mjah thuisrace he..vhal schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:46:
Sainz heeft ballen daar...
De vraag is of Carlos geen straf krijgt, hij haalde in buiten de baan.
Want? Ze finishen?sjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:46:
Applausje voor Renault...
Ik heb het ook net gemist, volgens Brundle zou het buiten de lijnen zijn en dus wellicht een probleem.Vos schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:46:
Ging dat allemaal volgens de regels van Sainz? Zag het niet goed.
Als Sainz 5s straf krijgt, wordt Max alsnog 10e
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Yep, geen geplofte motoren dit weekend.
Mijn idee ook...MegaTronics schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:46:
De vraag is of Carlos geen straf krijgt, hij haalde in buiten de baan.
Waiting on the world to change
Zzzzzzz
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
ik zie sainz nog wel teruggeplaatst worden idd
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Als ik het op de live timing goed gezien heb dan heeft Sainz na die botsing zijn plek teruggegeven en later in de ronde nog opnieuw gepakt..
Met 3 auto's in de top 10... Da's beter dan uitvallen
Nou nou poeh poeh diepe buiging hoor
De stewards gaan het onderzoeken
Under Investigation!
KVY & SAI - Leaving the track and gaining an adventage
KVY & SAI - Leaving the track and gaining an adventage
[ Voor 58% gewijzigd door Ryur op 10-05-2015 15:48 ]
Dat zou wel heel knap zijn!Badeend schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:47:
Als ik het op de live timing goed gezien heb dan heeft Sainz na die botsing zijn plek teruggegeven en later in de ronde nog opnieuw gepakt..
Weet je dat zeker? Het leek me in de laatste ronde van hen (ze waren immers gelapped). Herhaling zojuist gezien en het ziet er niet goed uit.Badeend schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:47:
Vraag is alleen of een 5 seconde-straf wel voldoende is voor Verstappen, ik denk het niet eigenlijk.
Poe Poe, de race stewards moeten er aan te pas komen om meer argumenten te geven dat Max toch veel beter is dan Sainz...
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Verstappen zat 2.4 seconden achter Sainz op start/finish.
Buik van der is zo dik dat het omgaat
Saaie race.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Welke positie heeft max nu? Heb helaas geen beschikking over tv en volg de race live via dit forum
Niet zo zwartgallig joh...Moofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:49:
Poe Poe, de race stewards moeten er aan te pas komen om meer argumenten te geven dat Max toch veel beter is dan Sainz...
Leuk toch als Max nog een puntje meesprokkelt...
Niet zo negatief man.Moofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:49:
11, maar mogelijk zetten ze Sainz terug en komt ie 10e te liggen, en krijgt dan een puntje
P11CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:50:
Welke positie heeft max nu? Heb helaas geen beschikking over tv en volg de race live via dit forum
11eCrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:50:
Kvyat schoot naar buiten bij het remmen waardoor hij Sainz raakte.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
0CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:51:
top thnx, hoeveel laps nog?
Ze zijn net gefinisht.CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:51:
0CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:51:
Ach nou ja, toch is het uiteindelijk alles bij elkaar wel een saaie race geweest!

Bij Sky zijn ze verbaasd dat VET tegen ROS in het Duits zei dat VET vandaag niet snel genoeg was.

Reken er niet op, dan nog maakt het niks uit. Sainz had een goede pace over op zijn mediums, terwijl Verstappen niks kon op de 2 ronden oudere hards. Dat is hem wel aan te rekenen.
Hoog brandstofverbruik? Dan kunnen ze brandstof als koeling gebruikt hebben. Maar reken erop dat de Renault ernstig teruggeklokt is voor de race.
Hoog brandstofverbruik? Dan kunnen ze brandstof als koeling gebruikt hebben. Maar reken erop dat de Renault ernstig teruggeklokt is voor de race.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| 1 Nico Rosberg Mercedes 1:30.958 - 2 2 Lewis Hamilton Mercedes 1:32.509 17.5 3 3 Sebastian Vettel Ferrari 1:31.059 45.3 2 4 Valtteri Bottas Williams 1:31.630 58.4 2 5 Kimi Raikkonen Ferrari 1:31.639 59.2 2 6 Felipe Massa Williams 1:31.110 80.3 3 7 Daniel Ricciardo Red Bull 1:31.559 1 LAP 2 8 Romain Grosjean Lotus 1:31.986 1 LAP 2 9 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.385 1 LAP 2 10 Carlos Sainz Toro Rosso 1:32.167 1 LAP 2 11 Max Verstappen Toro Rosso 1:32.615 1 LAP 2 12 Felipe Nasr Sauber 1:33.382 1 LAP 2 13 Sergio Perez Force India 1:33.718 1 LAP 2 14 Marcus Ericsson Sauber 1:33.454 1 LAP 2 15 Nico Hulkenberg Force India 1:33.558 1 LAP 3 16 Jenson Button McLaren 1:32.468 1 LAP 3 17 Will Stevens Manor 1:36.162 3 LAPS 3 18 Roberto Merhi Manor 1:34.742 4 LAPS 3 R Pastor Maldonado Lotus RETIRED 21 LAPS 4 R Fernando Alonso McLaren RETIRED 40 LAPS 2 |
Ben benieuwd wat ze nog met Sainz gaan doen. Allen thnx voor live bijhouden hier
haha, iemand op de stream zegt: crowd running faster than F1 cars
pis bijna in mn broek
pis bijna in mn broek
RoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:53:
haha, iemand op de stream zegt: crowd running faster than F1 cars
pis bijna in mn broek
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die opmerking van Vettel
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik ben absoluut voorstander van Max, maar is het hier van levensbelang dat hij toch alsnog voor Sainz eindigt?MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:50:
[...]
Niet zo zwartgallig joh...
Leuk toch als Max nog een puntje meesprokkelt...
Die jongen is 17, wordt 11e en als ie dit niveau nog even volhoudt zit hij over een paar jaar in een WK waardige auto, laten we alsjeblieft niet nu al overdrijven.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Volgens Sky zouden Verstappens banden 5 ronden ouder zijn, en dat klopt ook volgens mij.Señor Sjon schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:52:
Reken er niet op, dan nog maakt het niks uit. Sainz had een goede pace over op zijn mediums, terwijl Verstappen niks kon op de 2 ronden oudere hards. Dat is hem wel aan te rekenen.
Ze gaan hooguit iets aan Kvyat doen, Kvyat kon de bocht niet houden en zodoende schoven hij en Sainz naar buiten. Uiteindelijk pakte Sainz de plek. Er zal dan ook wel niets gebeuren.CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:53:
Ben benieuwd wat ze nog met Sainz gaan doen. Allen thnx voor live bijhouden hier
Moofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:49:
Sainz reed hele sterke laatste ronden. Personal best laps.. minder brandstof, maar ook mindere banden. Gewoon heel netjes dus.
Net nog ff gechecked: De enige die vorig jaar 2 keer op hard ging was Massa...met een 4 stopper..
Waarom in hemelsnaam die tweede keer ook op hard?
Is dat dan toch nog de ervaring die hij mist met bandenmanagement? Hij kan ze dan weer goed bijhouden op hard, maar medium zou sneller moeten zijn. Of is hij zo agressief dat de hardere compound beter past (te agressief voor medium?
In ieder gebal, al erg netjes dat max de race heeft kunnen finishen en 11e is lang zo slecht nog niet!
Inhalen offtrack; penalty, plekkie terug + time?CrazyFool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:53:
Wie heeft het over levensbelang?Moofnor schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:53:
[...]
Ik ben absoluut voorstander van Max, maar is het hier van levensbelang dat hij toch alsnog voor Sainz eindigt?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2