Plan van Hamilton was pitten, en stampen als een malle (wat aardig lukt), hoezo zou die tegen Raikkonen racen
Wat is de gap van ROS op de rest? Ik mis telkens vakkundig de top in die balk onderin beeld.
Ah, 12.2 dus
Ah, 12.2 dus

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 10-05-2015 15:00 ]
Hey Olav, doe eens de groeten aan de mensen van Tweakers.net...
"When you grow up your heart dies"
Nope, zie hier: Jolke in "[F1] Seizoen 2015"
12s op Vettel
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
lol noemt ie weer alles op wat hier voorbij komt ja?sjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:01:
Hey Olav, doe eens de groeten aan de mensen van Tweakers.net...
Nou nu ga ik weer even op de race letten hoor. 
Ik gooi niet alles aan de kant om anderhalf uur op Tweakers te lullen

Ik gooi niet alles aan de kant om anderhalf uur op Tweakers te lullen
Verstappen wederom een matige pitstop of hoe?
das toch logisch.. als er iets opvallends gebeurd zien wij het zelfde als hij en dus wordt t op beide fronten gemeld
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
die vent vliegt een stuk de lucht in niet normaal
[ Voor 69% gewijzigd door spartacusNLD op 10-05-2015 15:08 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Goeiedag.. die monteur aan de jack vloog lekker.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Die heeft straks spierpijn.
Wha wha, zak ijs op zijn zak.
Collega's lachen hem uit
Wha wha, zak ijs op zijn zak.
Collega's lachen hem uit
[ Voor 65% gewijzigd door tlpeter op 10-05-2015 15:09 ]
Het ging over het in beeld brengen P1 en de gevechten verderop in de race en dat is op zich niet iets opvallends.spartacusNLD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:06:
[...]
das toch logisch.. als er iets opvallends gebeurd zien wij het zelfde als hij en dus wordt t op beide fronten gemeld
Zak ijs op z'n zaakje. Haha!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"not funny''
haha even zijn 5 min of fame
Blauwe ballen
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
staat verstappen nou voor de 2e keer op de harde band?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
VES ineens 14? Zit ik heel hard te slapen hier?
Heeft z'n 2e stop al gedaan..MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:10:
Ja, is niks geworden met zijn p6 start..MikeyMan schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:10:
Ja, inderdaad...Apartjpiwf schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:10:
staat verstappen nou voor de 2e keer op de harde band?
nu weer p12 ?
11spartacusNLD schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:12:
nu weer p12 ?
p11
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Gaan we nu steeds zijn positie noemen/vragen? Je kan toch gewoon kijken...
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 10-05-2015 15:13 ]
HAM doet het anders niet slecht op de harde band...
Waiting on the world to change
Verwijderd
Livetiming op de site was even in de war ik denk dat daarom mensen vroegen wat het nu echt was.
Ja maar daar staat het in het Engels.Vos schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:13:
Of zo
En Rosberg voorbij
zal wel een 2 stopper proberen te doen.
Ericson al een paar rondjes een stuk langzamer..
Hij moet nog op medium. Dat wordt geen twee stopperRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:14:
Ericson al een paar rondjes een stuk langzamer..
Er zijn mensen zonder TV en radio die meelezen.Vos schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:13:
Dan lijkt mij een ticker veel makkelijker
Maldonado stopt er mee voor vandaag, dus geen site update.
[ Voor 27% gewijzigd door MegaTronics op 10-05-2015 15:17 ]
Dan pak je f1.com erbij

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Gelukkig maar, kan hij ook geen andere rijders meer schade toebrengensjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:15:
En einde race voor Maldonado.

Wat is dat toch met die Engelsen dat ze tussen woorden waar de eerste eindigt op een klinker en de volgende begint met een klinker, een soort van 'r-klank' tussen de woorden maken.
Daar komt een groot deel van dat Massa/Nasr probleem vandaan.
Daar komt een groot deel van dat Massa/Nasr probleem vandaan.

Groot contrast weer met 3 jaar geleden.
Maar dit is gezelliger.naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:16:
[...]
Dan pak je f1.com erbijVoor de ranking hoef je niet in dit topic te zitten lijkt me
Nu nog even een crash ergens in de front zodat er 3 autos uitvallen
Wordt lastig met zoveel seconden verschil er tussen.RoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:17:
Nu nog even een crash ergens in de front zodat er 3 autos uitvallen
Wat een dodelijk saai gebeuren weer. GP2 had ook veel last van een overpowered DRS en hier ook weer.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Een P9 voor Max zou nog kunnen als ik naar het verschil tussen hem en Kvyat kijk.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 10-05-2015 15:21 ]
jammer dat ze niet de tussentijden laten zien vanaf 1 lap. Boeit me geen reet dat ze gelaped zijn. wel wat het verschil tussen rijder x en y is.
ze laten de intervals zo nu en dan ook wel zienRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:21:
jammer dat ze niet de tussentijden laten zien vanaf 1 lap. Boeit me geen reet dat ze gelaped zijn. wel wat het verschil tussen rijder x en y is.
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
zo nu en dan is mij niet genoeg
Ik luister naar Olav en lees jou comment (en zie hem net naar binnen komen), maar waar ging Olav mis? Waarom naar binnen komen als je vooraan rijdt en weinig concurrentie hebt?AzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:20:
HAM moet NU naar binnen.
[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 10-05-2015 15:23 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Dan zet je de F1 live timing ernaast open.
FOM kan nog leren van ongeveer elke raceklasse, gewoon links een balk met namen en intervallen en je hebt direct overzicht.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk een klein foutje of misschien last van verkeer.nadroJ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:23:
Sainz is wel flink sneller dan Max nu
Huh wat? Ik heb Olav niet erop, ik heb Sky erop.naitsoezn schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:23:
[...]
Ik luister naar Olav en lees jou comment (en zie hem net naar binnen komen), maar waar ging Olav mis? Waarom naar binnen komen als je vooraan rijdt en weinig concurrentie hebt?
Omdat Vettel 1.3 seconden per ronde sneller was. Maar HAM is nu gestopt en hij zit ervoor, dus het kon nog.
Denk (hoop) dat dat door traffic komt.nadroJ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:23:
Sainz is wel flink sneller dan Max nu
Sainz is al drie rondes op rij sneller en nadert ! zou zuur zijnsjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:24:
[...]
Ik denk een klein foutje of misschien last van verkeer.
Max op hard en Carlos op medium
Wat betekent het als iemand knippert in de live timing app?
Er gebeurt verder niks, verandert niet van positie of wat ook. Knippert even en dan niet meer.
Er gebeurt verder niks, verandert niet van positie of wat ook. Knippert even en dan niet meer.
Even van de baan geraakt.
Aha. Dan was Sainz net even van de baan (sjaool schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:28:
Even van de baan geraakt.
weet iemand hoeveel tijd er tussen hun inzit?
Blauwe vlagAzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:28:
1.3 secRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:29:
http://www.formula1.com/c.../f1-live.html#leaderboard
[ Voor 19% gewijzigd door Vos op 10-05-2015 15:29 ]
1.3 secRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:29:
Sowieso schrijf je zo!
Dat geburt als er een melding over die auto in beeld verschijntAzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:28:
Zoals blauwe vlag voor sainz, dan gaat sainz knipperen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ik zit bijna te wachten op een Renault motor die plof zegt
Ze houden het lang uit!

code:
1
2
| 10 Max Verstappen Toro Rosso 1:32.356 1 LAP 2 11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:32.662 1 LAP 2 |
en andere meldingen met betrekking op die auto
I have no special talent. I am only passionately curious.
Max heeft Kvyat ook nog binnen schootsafstand (3,9s)
code:
1
2
3
| 9 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.486 2.5 2 10 Max Verstappen Toro Rosso 1:32.302 3.8 2 11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:32.983 2.0 2 |
waar haal de die info vandaan? ik zie die verschillen niet op de time pagina van de Fia staan
Dan rijdt Max lekker door! (Heb hier op vakantie geen beeld, alleen timing)MegaTronics schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:27:
Max op hard en Carlos op medium
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ham moet de plek vasthouden en gaat meteen een seconde sneller.
http://www.formula1.com/c.../f1-live.html#leaderboardRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:32:
waar haal de die info vandaan? ik zie die verschillen niet op de time pagina van de Fia staan
De link die ik stuurde staat het gewoon? Kolom met INTRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:32:
formula1.comRoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:32:
RoyK schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:32:
code:
1
2
3
| 9 Daniil Kvyat Red Bull 1:32.381 1 LAP 2 10 Max Verstappen Toro Rosso 1:31.968 1 LAP 2 11 Carlos Sainz Toro Rosso 1:34.430 1 LAP 2 |
Hier vandaan: http://www.planetsport.com/live/f1/
Hij gaat Kvyat en Grosjean nog pakken!!
Denk het net nietalexbl69 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:33:
Hij gaat Kvyat en Grosjean nog pakken!!
Denk het ookAzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:34:
Max houdt P10 wel.
[ Voor 30% gewijzigd door nadroJ op 10-05-2015 15:35 ]
Sowieso schrijf je zo!
aaaah ik zie het... top, ik kijk ook naar die timings en kijk daar dus gewoon overheen haha
Nog 2.9 seconden op Kvyat.
Kan zijn dat het gevecht tussen GRO en KVY in het voordeel qua tijd voor VES is. Met hopelijk nog een kans over een paar rondjes voor Max om naar P9 te gaan.
Ik hoop het, hij heeft van de top10 wel veruit de meeste kg's brandstof verbruikt. Geen idee hoe dat bij Sainz zit, maar grote kans dat Verstappen zo op fuelsaving moet gaan.AzzKickah schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:34:
Max houdt P10 wel.

Nee joh die gaat geen 12 kilo verbruiken in 5 rondes.Bart-Willem schreef op zondag 10 mei 2015 @ 15:35:
[...]
Ik hoop het, hij heeft van de top10 wel veruit de meeste kg's brandstof verbruikt. Geen idee hoe dat bij Sainz zit, maar grote kans dat Verstappen zo op fuelsaving moet gaan.
De lotus is duidelijk met minder brandstof gestart, heeft significant minder gebruikt dan de rest.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2