[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.401 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Mooi (premium content) artikel op Autosport
http://plus.autosport.com...018.1264807858.1428401681

Geeft wat inzicht in hoe Haas te werk gaat voor volgend jaar.
Kort gezegd, Ferrari levert alles, en Haas maakt alleen wat ze niet mogen inkopen (monocoque, bodywork, radiatoren, etc). De Haas wagen zal dus onder de motorkap een kopie van de Ferrari worden. Dat geeft me wel hoop dat ze relatief snel meekunnen met op zijn minst de middenmoot.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:23 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Erapaz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Hopelijk wordt het geen nachtrace. In Singapore vind ik het eruit zien of ze in de RAI aan het karten zijn.
Het enige circuit waar een nachtrace toegevoegde waarde heeft is wat mij betreft Bahrein. Sinds die race in het donker wordt gehouden zijn de races daar een stuk leuker.
Singapore en Abu Dhabi vindt ik nooit wat aan.
Eigenlijk apart dat ze van Barcelona nooit een schemer circuit hebben gemaakt, de baan heeft als hoofdreden dat het er saai is vanwege moeilijk inhalen nl dat het tarmac zo heet is.

Daarbij is Spanje op die uren van de dag gemiddeld een spookland dus "uitgaan" om die tijd past eigenlijk niet eens in hun cultuur. (mensen worden daar gemiddeld pas zichtbaar om een uurtje of 9)

Een race tussen een uur of 5 en 7 of 6 en 8 zou dan dus eigenlijk logischer zijn.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:05

Flotter

Pelipper!

Waarom is die waarschuwing bij een reactie weggehaald? :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:22
Ha ha oepsss :)
Ik heb het aangepast.
Ik had er nog zo over nagedacht om het goed te typen, doe ik het nog fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Erapaz schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Hopelijk wordt het geen nachtrace. In Singapore vind ik het eruit zien of ze in de RAI aan het karten zijn.
Het enige circuit waar een nachtrace toegevoegde waarde heeft is wat mij betreft Bahrein. Sinds die race in het donker wordt gehouden zijn de races daar een stuk leuker.
Singapore en Abu Dhabi vindt ik nooit wat aan.
Sinds? Er is in Bahrein één race in het donker gereden.

De gimmick is er nu wel vanaf voor mij, gewoon overdag racen. Dan is het niet zo'n monotoon zwart/wit gebeuren. Gelukkig rijden ze nu rond in gebieden waar het nooit regent, maar nachtrace + regen en het is natuurlijk acuut een rode vlag.
Flotter schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:04:
[...]

Waarom is die waarschuwing bij een reactie weggehaald? :P
Hij heeft beloofd geen F1 meer te rijden. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 01-05-2015 16:18 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Señor Sjon schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:12:
[...]
Sinds? Er is in Bahrein één race in het donker gereden.
[...]
Heb je vorig jaar niet gekeken? Dit jaar was de tweede keer als nachtrace, vorige jaar was dat spannende gevecht tussen Lewis en Nico.

Overigens had ik liever gezien dat er minder baanverlichting was en verlichting op de auto's, zoals in Le Mans. Er is ooit (pre-night race) een Michel Vaillant uitgave geweest waar ook een F1 nachtrace werd gehouden, met verlichting op de voorvleugel. In de praktijk zullen ze dit wel te gevaarlijk vinden, evenals rijden in de regen. Op Le Mans gebeuren er in de nacht+regen ook vaak ongelukken, uiteraard natuurlijk ook door het snelheidsverschil.

[ Voor 41% gewijzigd door Erapaz op 01-05-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:11
Sparks zien er wel gaaf uit in het donker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic en oud nieuws]

[ Voor 165% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:24 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Is het een goed ding dat Ron Dennis openlijk spreekt over een goede toekomst met Stoffel Vandoorne en Nyck de Vries 'onder de vleugels'? Je hoort ze eigenlijk nooit spreken over hun coureurs in de opleiding.

"To put it simply: in Fernando and Jenson we have the best driver line-up in Formula One,” declared Dennis.

“They’re both world champions. Moreover, between them they’ve started 507 Grands Prix and they’ve won 47 of them. In Kevin (Magnussen) we have the best reserve driver in Formula One - a man who finished second in his very first race, let’s not forget. That is a feat achieved once in a blue moon. And in the wings we have Stoffel [Vandoorne], who’s driving superbly in GP2, and Nyck [de Vries], who’s making excellent progress in World Series by Renault 3.5.

“Those five drivers represent a meticulously selected staircase of talent that’s the envy of every Formula One team, believe me! What’s more, they’re family, they belong, and they know they belong. Honda are with us for the long haul, too. We’ll win together. We’re well set.”

http://www1.skysports.com...n-deal-reveals-ron-dennis

[ Voor 5% gewijzigd door Tralapo op 02-05-2015 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 138% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:24 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Tralapo schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:25:
Is het een goed ding dat Ron Dennis openlijk spreekt over een goede toekomst met Stoffel Vandoorne en Nyck de Vries 'onder de vleugels'? Je hoort ze eigenlijk nooit spreken over hun coureurs in de opleiding.

"To put it simply: in Fernando and Jenson we have the best driver line-up in Formula One,” declared Dennis.

“They’re both world champions. Moreover, between them they’ve started 507 Grands Prix and they’ve won 47 of them. In Kevin (Magnussen) we have the best reserve driver in Formula One - a man who finished second in his very first race, let’s not forget. That is a feat achieved once in a blue moon. And in the wings we have Stoffel [Vandoorne], who’s driving superbly in GP2, and Nyck [de Vries], who’s making excellent progress in World Series by Renault 3.5.

“Those five drivers represent a meticulously selected staircase of talent that’s the envy of every Formula One team, believe me! What’s more, they’re family, they belong, and they know they belong. Honda are with us for the long haul, too. We’ll win together. We’re well set.”

http://www1.skysports.com...n-deal-reveals-ron-dennis
Voor ons Hollanders sowieso wel, voor Dennis is het een mooie kans om zijn hot properties in de spotlights te zetten nu McLaren met de Honda-motor de wind vaak van voren krijgt. Dit zijn de positieve dingetjes waar aandeelhouders blijer van worden of blijven ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Racing_Reporter schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:24:
[...]

Voor ons Hollanders sowieso wel, voor Dennis is het een mooie kans om zijn hot properties in de spotlights te zetten nu McLaren met de Honda-motor de wind vaak van voren krijgt. Dit zijn de positieve dingetjes waar aandeelhouders blijer van worden of blijven ;)
Dat is exact de gedachten die ik had bij het lezen van de tekst :D

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 114% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:24 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

tdw schreef op zondag 03 mei 2015 @ 21:00:
[...]

Dat is exact de gedachten die ik had bij het lezen van de tekst :D
Great minds think alike? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 104% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:25 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Haha dat laatste. Totdat er ineens wat Mercedessen de lucht in gaan en dan komt ie weer aankruipen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:37

Arfman

Drome!

Martinspire schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:47:
Haha dat laatste. Totdat er ineens wat Mercedessen de lucht in gaan en dan komt ie weer aankruipen.
Gaan we dan ook massaal Lauda afbranden zoals dat ook met Horner gebeurde? Gelijke monniken enzo ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Die is al eens afgebrand :X

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
ouch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Dit is dus echt niet grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:31
Arjantje72 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:55:
[...]

Dit is dus echt niet grappig.
Too soon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 08:31
Wanneer kunnen er grappen gemaakt over iets verschrikkelijks? “Nooit”. Die mensen zullen er zijn. Of: als er genoeg tijd is verstreken. Een beetje volgens de grappenwiskunde: comedy is tragedy plus time..

Klaarblijkelijk zit jij bij de eerste groep, Hardware-Lover bij de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hier ook 2e groep. Was lekker scherp ingekopt op een onbedoelde voorzet. Prima! :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Heerlijk grapje, en Lauda zelf zie ik er ook wel voor aan om soms een grapje over zichzelf te maken ;).

Overigens, als een grap je stoort kun je hem imo ook gewoon negeren. Dit is niet de morele opvoedpoli :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.nu.nl/formule-...i-niet-weet-strikken.html

VW/audi heeft geld verslindende Bugatti, en daarom geen F1 meen ik ergens gelezen te hebben

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

himlims_ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:55:

VW/audi heeft geld verslindende Bugatti, en daarom geen F1 meen ik ergens gelezen te hebben
Tjah.. RedBull heeft zijn sporen wel verdiend als het gaat om het zijn van een Formule 1 team. Zou het dan ook jammer vinden als ze de boel opdoeken. Daarnaast, kijk eens wat voor talenten zij nog onder hun hoede hebben. Ben bang dat er veel talent verloren gaat als zij de stekker eruit trekken.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Jup, RB wil je niet missen in F1...

Echter, als ze na 1 jaar tegenslag al gelijk gaan dreigen met vertrek... Je kunt als team niet altijd succes hebben in F1. Ook niet met een goede motor. Zelfs al krijgen ze een een motor die even goed is als Mercedes, kunnen ze best 3-5 jaar op plek 3 eindigen in het kampioenschap. Good times en bad times...

Daarnaast, als ze nu voor Audi gaan, dan is de kans ook groot dat Audi tegen dezelfde problemen als Honda oploopt. Succes kan dan ook zeker op zich laten wachten. Bovendien krijgt een nieuwe fabrikant ieder jaar minder tokens (je krijgt het gemiddelde van de tokens die de huidige manufacturers over hebben aan het begin van het seizoen, corrrect me if I'm wrong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Requiem19 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:47:
Heerlijk grapje, en Lauda zelf zie ik er ook wel voor aan om soms een grapje over zichzelf te maken ;).

Overigens, als een grap je stoort kun je hem imo ook gewoon negeren. Dit is niet de morele opvoedpoli :P
Tijdens de Golden Globes (Rush) om een voorbeeld te geven.

He said, "'Rush' is a totally accurate and honest movie about when James Hunt and I pushed ourselves to the absolute limit, where there was no margin for error, or you end up looking like this . . ."

Smiling the whole time, he removed his hat, turned his head and said to Hemsworth, "Look at me Chris . . . but I'm here in Hollywood!"

Als er iemand bol staat van de scherpe (en vaak humoristische) opmerkingen, dan is het Niki Lauda wel. Ik heb hem net even WA-je gestuurd en hij heeft geen moeite met mijn reactie zegt ie, zolang Renault het lek niet bovenkrijgt blijft ie lachen; "dann kann Max gar nichts anfangen gegen Mercedes" :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
himlims_ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 18:55:

Ik had begrepen dat Piech hoogstpersoonlijk een probleem heeft met Ecclestone...
Erg toevallig dat net nu Piech zijn biezen heeft moeten pakken en er dus een nieuwe leiding bij VAG komt dat de geruchten weer de kop opsteken?

Ik zou het geen gekke zet vinden! Red Bull en Audi..
Audi heeft met zijn Auto Union immers ook flink wat F1 heritage. Wie beter zou het historisch gezien kunnen opnemen tegen Mercedes?
Aan de andere kant: Je moet wel durven om als nieuw team / motor in dit tijdperk de F1 in te stappen.

Ik zeg: Zodra die nieuwe VAG baas bekend is, zo snel mogelijk om de tafel!
Audi Red Bull, Torro Rosso Lamborghini.
Autosportervaring hebben ze meer dan zat bij VAG.

(En Max heeft al goeie ervaringen met een VW motor ;)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:26 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
sanderb schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 20:34:
[...]

Ik had begrepen dat Piech hoogstpersoonlijk een probleem heeft met Ecclestone...
Erg toevallig dat net nu Piech zijn biezen heeft moeten pakken en er dus een nieuwe leiding bij VAG komt dat de geruchten weer de kop opsteken?

Ik zou het geen gekke zet vinden! Red Bull en Audi.
...
Zou zeker leuk zijn als VAG er bij komt. Alleen waarschijnlijk zijn ze daar nu ook wel wat huiverig, als ze zien wat voor negatieve publiciteit Honda (en Renault) krijgen.

Ik vraag me alleen af of Toro Rosso dan ook mee gaat, zeker gezien de geruchten dat zij een Renault fabrieksteam zouden worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Tleilaxu op 06-05-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Lastige voor Renault is dat ze enorm veel hebben geïnvesteerd in de motoren inmiddels. Dat zal vanaf het begin van de ontwikkeling tot aan nu wel richting de 200-300 miljoen gaan (iig Mercedes Budget).

De 'Return on Investment' is in het geval van Renault tot nu toe negatief; zeer slechte publiciteit en PR, geen overwinningen, geruzie in de pers met RB etc.

Wat doe je dan? 'Cut your losses', of nog een extra sloot geld, tijd en commitment ertegen aan gooien om competitief te worden?

Ik kan me goed voorstellen dat ze nu met precies dit dilemma zitten. Gezien de hoogte van de investering en het feit dat de prestaties eigenlijk alleen maar beter kunnen worden, zou ik zelf (met beperkte kennis van alle feiten) eerder ervoor kiezen om TR te kopen en dat als een echt works team te gebruiken om het blazoen op te poetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

fynrd1 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:03:
[...]

Tjah.. RedBull heeft zijn sporen wel verdiend als het gaat om het zijn van een Formule 1 team. Zou het dan ook jammer vinden als ze de boel opdoeken.
Requiem19 schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 19:06:
Jup, RB wil je niet missen in F1...
Misschien is het een generatie dingetje maar ik kan RB missen als kiespijn. RB is een marketing machine (en een hele goede!) maar racen zit niet in hun DNA.

Geef mij maar een niet-competitief Sauber (liefst zonder Monisha) of Williams ipv een RB die strijd om het WC en als dat niet meer lukt er direct mee wil stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:24:
[...]

[...]

Misschien is het een generatie dingetje maar ik kan RB missen als kiespijn. RB is een marketing machine (en een hele goede!) maar racen zit niet in hun DNA.

Geef mij maar een niet-competitief Sauber (liefst zonder Monisha) of Williams ipv een RB die strijd om het WC en als dat niet meer lukt er direct mee wil stoppen...
Eens! Ik zou veel liever een team als WIlliams concurreren voor de WK-strijd, dan een team met de naam van een belachelijke energiedrank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
[...]

[...]

Op zich ben ik dat met je eens, maar als Red Bull nu zou verdwijnen zou dat het einde van de sport betekenen. Nog minder teams, nog minder coureurs op de grid, dat trekt de sport niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

[...]

De grap is wel dat Red Bull lange tijd hoofdsponsor van Sauber was, bijna vanaf het begin. Dus in feite zitten ze vrijwel even lang in F1. Bij het vertrek van RB vertrekt eigenlijk ook TR; ik zie Renault dat niet zomaar overnemen. Ik zie met de beste wil van de wereld VAG niet instappen met de huidige ruleset. Max 4 motoren, geen ontwikkeling tussendoor, geen IRL testen en een walk of shame van een jaar/2-300 miljoen per poging als het niet goedgaat. Goh, wat gek dat ze niet in rijen van drie staan opgelijnd om in de F1 mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:13:
[...]

De grap is wel dat Red Bull lange tijd hoofdsponsor van Sauber was, bijna vanaf het begin. Dus in feite zitten ze vrijwel even lang in F1. Bij het vertrek van RB vertrekt eigenlijk ook TR; ik zie Renault dat niet zomaar overnemen. Ik zie met de beste wil van de wereld VAG niet instappen met de huidige ruleset. Max 4 motoren, geen ontwikkeling tussendoor, geen IRL testen en een walk of shame van een jaar/2-300 miljoen per poging als het niet goedgaat. Goh, wat gek dat ze niet in rijen van drie staan opgelijnd om in de F1 mee te doen.
Het gaat mij er niet om hoe lang RB al mee doet maar waarom ze mee doen. RB doet mee om blikjes te verkopen, dat is hun enige primaire doel. Williams doet mee om te winnen, dat is hún enige doel, ze bestaan alleen maar om te racen.

Als beide RB teams verdwijnen dan ontstaat vanzelf de noodzaak om de regels aan te passen zodat VAG en misschien anderen wel weer interesse krijgen om mee te doen. Overigens zullen de regels die een fabrikant wil niet per se gelijk zijn aan dat wat de meeste fans willen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Tleilaxu schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:02:
[...]

Op zich ben ik dat met je eens, maar als Red Bull nu zou verdwijnen zou dat het einde van de sport betekenen. Nog minder teams, nog minder coureurs op de grid, dat trekt de sport niet.
het team red bull elf heeft wel een redelijke historie toch al? Dat is Stewart / Jaguar Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Adlermann schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:35:
[...]

het team red bull elf heeft wel een redelijke historie toch al? Dat is Stewart / Jaguar Racing.
Idd, ik dacht even dat het vóór Stewart nog Tyrrell was, maar was even vergeten dat Tyrrell juist de voorloper is van het huidige Mercedes. :P Het ging namelijk van Tyrrell naar BAR -> Honda -> Brawn -> Mercedes. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CANzwrOW4AAuijD.jpg:large
:)

Oooh, en de nieuwe mclaren livery:
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/05/mclaren-spain-livery.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Tleilaxu op 06-05-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ze zeggen grafiet, maar het lijkt gewoon zwart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:17:
Ze zeggen grafiet, maar het lijkt gewoon zwart...
Mja en ik vind het nog steeds een klein beetje saai eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 12:27:
[...]

Het gaat mij er niet om hoe lang RB al mee doet maar waarom ze mee doen. RB doet mee om blikjes te verkopen, dat is hun enige primaire doel. Williams doet mee om te winnen, dat is hún enige doel, ze bestaan alleen maar om te racen.

Als beide RB teams verdwijnen dan ontstaat vanzelf de noodzaak om de regels aan te passen zodat VAG en misschien anderen wel weer interesse krijgen om mee te doen. Overigens zullen de regels die een fabrikant wil niet per se gelijk zijn aan dat wat de meeste fans willen....
Leuk dat jij je visie door je haatbril, als een feit ziet. Laten we voor het gemak even vergeten dat hun hele hebben en houwen gericht is op het winnen van kampioenschappen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

fynrd1 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:22:
[...]

Leuk dat jij je visie door je haatbril, als een feit ziet. Laten we voor het gemak even vergeten dat hun hele hebben en houwen gericht is op het winnen van kampioenschappen..
huh, heb ik op een teer zieltje getrapt?

Of het een visie is of een feit daar kunnen we over verschillen. RB dreigt serieus met stoppen en dat is voor mij voldoende om aan te nemen dat het ze niet om het racen gaat maar dat het ze om andere dingen gaat.

Het winnen is voor RB geen doel op zich, het is een middel om meer blikjes te verkopen. Dat is pirma, iedereen moet doen wat hij/zij wilt maar ik zal zo'n team persoonlijk niet missen als het er uit stapt. Het is een passant en er komt altijd wel weer een nieuw team voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Een passant met al 20 jaar sponsoring in F1. Aangezien F1 65 jaar bestaat, doen ze dus al 1/3e mee aan het kampioenschap. Er zijn weinig sponsoren zo loyaal aan een sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:33
Eigenlijk alle teams in de F1 doen het toch puur vanwege de naamsbekendheid/sponsoring, helemaal fabrieksteams? Op het moment dat de kosten niet tegen de baten op wegen en dat ook op de langere termijn niet zo lijkt te zijn, lijkt het me niet meer dan logisch dat er zo'n afweging gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:45:
[...]

Ik ben voor de goede orde, absoluut geen RedBull racing fan, de blikjes tank ik met liters. :+
Of het een visie is of een feit daar kunnen we over verschillen. RB dreigt serieus met stoppen en dat is voor mij voldoende om aan te nemen dat het ze niet om het racen gaat maar dat het ze om andere dingen gaat.

Het winnen is voor RB geen doel op zich, het is een middel om meer blikjes te verkopen. Dat is pirma, iedereen moet doen wat hij/zij wilt maar ik zal zo'n team persoonlijk niet missen als het er uit stapt. Het is een passant en er komt altijd wel weer een nieuw team voorbij.
Een "passant" die meer heeft bereikt in de afgelopen 20 jaar dan Williams en/of Mclaren. Jij ziet het als blikjes verkopen, maar het merk bestaat uit één en al sport en race DNA. Zeker in de afgelopen 10 jaar een prominent gezicht in de racerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Ik weet niet hoeveel RBR aan miljoenen erin heeft gepompt in die korte tijd? Misschien ook wel meer zelfs dan de andere 2?

[ Voor 70% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-05-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Haha, het is wel een langdurige passant maar de een blijft nu eenmaal langer hangen dan de ander ;)

Dat ze meer hebben bereikt dan andere teams vind ik niet zo relevant. Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid geld die je er in kan pompen (en daarmee de poppetjes die je kan kopen).

Overigens ben ik geen RB-hater. Wat ze doen met TR om jong talent een kans te geven (en ook echt de tijd geven!) verdient een hele grote pluim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:45:
[...]

hetzelfde argument kun je gebruiken voor de autofabrikanten.....Die stoppen er ook mee als ze geen resultaten behalen (negatief imago eruit krijgen). maar hoe je het went of keert, RB zit al 20 jaar in de sport. Dat is loyaler dan sommige fabrieksteams...

Iedereen die meedoet wil winnen, maar er zit bij elk team, behavle bij de privateers, ook een ander belang bij, namelijk autos verkopen. Bij Red Bull is dat toevallig blikjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het is niet alleen de F1 waar ze geld uitgeven, eigenlijk zijn ze in bijna alle grote autosportklasses wel aanwezig. Nascar/stockcar , WRC, WTCC, F3, V8 Supercars, Dakar, MotoGP.

Kan best zo zijn dat het allemaal marketing voor Red Bull is, maar daarom niet minder waardevol voor de autosport. Ik hoop alleen dat als ze uit de F1 zouden stappen, ze niet met alle autosport stoppen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Was Steward niet eerst Prost en daarvoor nog Ligier?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:42
MeNTaL_TO schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:49:
[...]
Nee, Prost is volgens mij nog wel doorgegaan tot 2001, Stewart was toen al Jaguar.
Prost kwam wel voort uit Ligier. Uit Prost is nog een consortium (o.a. Tom Walkinshaw dacht ik) voortgekomen die in 2003 geprobeerd hebben de F1 in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:21:
Haha, het is wel een langdurige passant maar de een blijft nu eenmaal langer hangen dan de ander ;)

Dat ze meer hebben bereikt dan andere teams vind ik niet zo relevant. Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid geld die je er in kan pompen (en daarmee de poppetjes die je kan kopen).

Overigens ben ik geen RB-hater. Wat ze doen met TR om jong talent een kans te geven (en ook echt de tijd geven!) verdient een hele grote pluim.
Jij denkt met emotie, maar ratio past hier imo beter.

Zonder RB blijft er weinig F1 over....Misschien vind de reden waarom zij meedoen niet leuk, maar ze zijn vanaf 2009 een bepalend team in F1. Competitief, controversieel en ook innovatief qua design.

Daarnaast bieden ze zoals jij zegt ook nog als één van de weinige teams kansen aan nieuw talent (i.t.t. bijv Ferrari).

Ten slotte houdt RB het langer vol dan teams als Toyota, Honda, of teams zoals Caterham en Marussia die net als Williams alleen bestaan om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

MeNTaL_TO schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:49:
[...]
Ligier - Prost - failliet.
Stewart GP - Jaguar - Red Bull Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Requiem19 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:08:
[...]
[knip]

Ten slotte houdt RB het langer vol dan teams als Toyota, Honda, of teams zoals Caterham en Marussia die net als Williams alleen bestaan om te racen.
Onderstaande zou ook nog een extra motivatie kunnen zijn om niet het bijltje er bij neer te gooien zoals bijvoorbeeld Toyota dat wel heeft gedaan (of heeft kunnen doen).

In addition to sharing in F1’s prize pot, which is open to all teams, Red Bull Racing benefits from what is known as the Constructors’ Championship Bonus (CCB) fund. This comes to at least $100 million and is split between the top three teams based on races won in the four seasons prior to 2012. Red Bull Racing leads this group and the reward is that the team gets at least $37 million every year.

Nu zijn dat peanuts vergeleken met het totale bedrag wat gemoeid is met het runnen van de F1 teams maar aan de rijders zelf zijn ze ook stukken minder kwijt sinds Vettel het team heeft verlaten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Adlermann schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:43:
[...]

hetzelfde argument kun je gebruiken voor de autofabrikanten.....Die stoppen er ook mee als ze geen resultaten behalen (negatief imago eruit krijgen). maar hoe je het went of keert, RB zit al 20 jaar in de sport. Dat is loyaler dan sommige fabrieksteams...

Iedereen die meedoet wil winnen, maar er zit bij elk team, behavle bij de privateers, ook een ander belang bij, namelijk autos verkopen. Bij Red Bull is dat toevallig blikjes.
Voor mij(!) zit daar nog wel een verschil in. Een autofabrikant wil laten zien dat ze de beste auto kunnen bouwen. Racen met een auto kan dat demonstreren. Daarnaast doen fabrikanten mee om nieuwe technologieën te ontwikkelen voor hun auto's en om goede mensen aan te kunnen trekken.

Voor mij zijn de individuele autofabrikanten overigens ook niet onmisbaar. Uitzondering is uiteraard Ferrari en McLaren (als je die als fabrikant wil zien).

Een team wat stopt (of dreigt te stoppen) omdat het niet meer kan winnen, verdient niet heel veel sympathie bij mij. Ook Nascar zijn ze gestopt omdat ze niet konden winnen (en naar verluid omdat ze niet voldoende exposure hadden in de groep 18-30 jarigen). Ik zie liever teams die blijven strijden tot het eind.

Misschien houd ik gewoon meer van de underdogs :)
Requiem19 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:08:
[...]

Jij denkt met emotie, maar ratio past hier imo beter.
F1 is toch emotie? Natuurlijk is RB een team wat altijd zorgt voor controversie en dat is goed voor de F1 maar zonder RB leeft F1 ook wel verder en als F1 wel over de kop gaat komt dat niet omdat RB weg is maar door verkeerd management en verkeerde regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:27 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:25:
[...]

[...]

F1 is toch emotie? Natuurlijk is RB een team wat altijd zorgt voor controversie en dat is goed voor de F1 maar zonder RB leeft F1 ook wel verder en als F1 wel over de kop gaat komt dat niet omdat RB weg is maar door verkeerd management en verkeerde regels.
Als RB weggaat is dat omdat Renault geen goede motor kon bouwen en Renault daarom stopt met F1. Als RB toevallig een Ferrari had gehad, was er niets aan de hand geweest.

Dat ligt niet aan verkeerd management, maar is gewoon pech met je business partner. Laten we daarom hopen dat Renault het lek boven krijgt, of dat een andere motorbouwer durft in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Je draait de zaken om. RB zegt niet te stoppen omdat Renault stopt. RB adviseert Renault om te stoppen als RB de sport verlaat.

RB kan momenteel niet winnen met Renault en wil daarom de handdoek in de ring gooien. Het is niet dat ze geen keuze hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Punt is dat ze er ook niks aan kunnen doen. Jaartje F1 kost rustig 200m als topteam en twee jaar een niet competitieve motor kost je dus 400m euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
emnich schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:28:
Je draait de zaken om. RB zegt niet te stoppen omdat Renault stopt. RB adviseert Renault om te stoppen als RB de sport verlaat.

RB kan momenteel niet winnen met Renault en wil daarom de handdoek in de ring gooien. Het is niet dat ze geen keuze hebben....
Zo heb ik het niet begrepen:

quote van Mateschitz van 9 april dit jaar:
“We’ll only stay in Formula One if we have a competitive team, and we need a competitive power unit for that,” Mateschitz told the Austria Press Agency. “If we don’t have one, we can race with the best car and the best drivers and still have no chance of competing for victory.
“The problem is, we can’t control it,” he added, at the same time ruling out the possibility that the Milton Keynes-based squad would not seek to develop its own engine.
“We are not a car manufacturer who could justify the investment,” he said. “So we rely on Renault to close the gap to Ferrari and, above all, Mercedes.”
Hier blijkt toch uit dat Red Bull stopt met F1 als Renault geen competitieve motor levert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Het is natuurlijk wat genuanceerder. Hierboven staat al duidelijk in de quote dat ze meedoen om te winnen. So far so good. Als ze niet kunnen winnen door omstandigheden die ze niet zelf in de hand hebben dan denken ze er over om misschien te stoppen. En ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ik zie ze liever blijven maar als je honderden miljoenen moet spenderen om niet mee te kunnen doen om te winnen dan is het toch een hopeloze zaak? De regels zorgen er voor dat ze nu al een jaar als verloren moeten beschouwen. Dat is wat steekt en dat begrijp ik goed.

Het is gewoon een sneer naar de regels die te rigide zijn tegenwoordig.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 144% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:27 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Dan praten we langs elkaar heen.
Requiem19 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:10:
[...]

Als RB weggaat is dat omdat Renault geen goede motor kon bouwen en Renault daarom stopt met F1. Als RB toevallig een Ferrari had gehad, was er niets aan de hand geweest.
Ik vat dit op dat Renault stopt en daarom RB moet stoppen maar RB stopt omdat Renault geen goede motor kan leveren.

Daarbij vraag ik het me af of er niets aan de hand was geweest als ze een Ferrari hadden. RB stopt omdat ze niet kunnen winnen, of dat aan hun of de motor ligt maakt voor mij niet zo veel verschil.

In de F1 is het bij elk team (behalve Brawn :)) dat ze een tijd niet kunnen winnen. Het doel moet dan zijn om de boel weer op de rit te krijgen en harder/slimmer werken dan de anderen om wél weer te winnen. Als iedereen stopt omdat ze 1-2 jaar niet winnen dan hadden we nog maar weinig teams over.

Vanuit de business waarin RB zit snap ik het heel goed. De kosten moeten opwegen tegen het aantal verkochte blikjes en dan nog moet je kijken of je die kosten niet beter ergens anders kan besteden. Dat is voor mij een groot verschil met een team wat alleen maar bestaat om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De nieuwe McLaren is gewoon een gerecyclede HRT:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CEUpuTrXIAAQMcg.jpg:large
Zowel in kleur als ook op positie in het veld:+

[ Voor 15% gewijzigd door MegaTronics op 06-05-2015 17:41 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic]

[ Voor 159% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:27 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben wel benieuwd naar het komende weekend. Neemt Ferrari de nieuwe motor mee, kunnen ze echt 100% aanhaken. Wat gaat Rosberg weer verprutsen dit weekend, want hij heeft weer iets gezegd over frisse moed :+ Mijn verwachting is dat Hamilton en de Ferrari's het gaan uitmaken voor de winst. Ferrari was hier in de winter ook al erg snel.

Tevens ben ik wel benieuwd naar de stap die McLaren gaat maken. Als ze daar de betrouwbaarheid op een niveau krijgen dat ze de motor wat meer vermogen kunnen laten draaien, zie ik ze wel in de top 10 finishen. Ik hoop dat ze in ieder geval de spoken uit de wagen van Button hebben kunnen verjagen... Dat was in Bahrein toch wel belachelijk.

Helaas alleen geen tijd om live te kijken denk ik :(

[ Voor 4% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-05-2015 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Niet online
Hoogie2004 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:33:
Ik ben wel benieuwd naar het komende weekend. Neemt Ferrari de nieuwe motor mee, kunnen ze echt 100% aanhaken. Wat gaat Rosberg weer verprutsen dit weekend, want hij heeft weer iets gezegd over frisse moed :+ Mijn verwachting is dat Hamilton en de Ferrari's het gaan uitmaken voor de winst. Ferrari was hier in de winter ook al erg snel.

Tevens ben ik wel benieuwd naar de stap die McLaren gaat maken. Als ze daar de betrouwbaarheid op een niveau krijgen dat ze de motor wat meer vermogen kunnen laten draaien, zie ik ze wel in de top 10 finishen. Ik hoop dat ze in ieder geval de spoken uit de wagen van Button hebben kunnen verjagen... Dat was in Bahrein toch wel belachelijk.

Helaas alleen geen tijd om live te kijken denk ik :(
Ben ook heel benieuwd, maar volgens mij levert Catalunya meestal redelijk saaie races op toch, omdat ze daar ook al veel testen? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ja, voorheen wel inderdaad. Maar met hoge temps, bandenslijtage en DRS is ercwel kans op wat spanning.

Als Ferrari qua pace in de buurt kan blijven van Mercedes zouden ze zomaar kunnen winnen door hun betere bandenmanagement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Leo Turnini zegt dat 70% van de Ferrari uit nieuw ontwikkelde onderdelen bestaat, in vergelijking tot de wagen die de GP van Bahrein heeft verreden. Percentage is zo hoog omdat de nieuwe PU wordt meegeteld waarschijnlijk, anders hebben we het hier gewoon over een B-spec lijkt me.

Als ik het ook goed begrepen heb, zijn ze 3 a 4 tiende voorruit gegaan, omgerekend vanuit downforce-punten, en met de nieuwe PU zou het in totaal kunnen uitkomen op 5 tiende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Ferrari is het team waar ik mijn oog op houd deze race. Heb het gevoel dat die in de beste flow zitten kwa verbeteringen. En gezien dat afstelling in Barcelona niet het grootste verschil zal geven, zal het op taktiek gaan aankomen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ferrari rijdt ook nog met de inefficiënte lange neus (?). Lijkt mij dat ze dus meer ruimte hebben dan Mercedes om op dat gebied nog veel aero verbeteringen te winnen.

Tenzij heel het concept van de auto zo vastligt dat alles samenwerkt met het lange neus concept.

Van RB weten we in ieder geval dat hun korte neus naar verwachting 1,0 seconde per ronde zou opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ferrari heeft al aangegeven dat ze bij de lange neus blijven. Onder andere omdat Vettel en Raikkonen de voorkant van de auto al prima vinden. (van de week ergens gelezen... kan de bron zo snel niet meer vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik ben geen aero expert, dus someone correct me if I'm wrong; ik dacht dat de neus voornamelijk impact heeft op de luchtstroom richting de achterkant van de auto. De reden dat we tot 2 jaar geleden alleen maar hoge neuzen zagen was, volgens mij, omdat deze zorgen voor veel meer bruikbare en snelle lucht richting de diffusor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik heb begrepen dat de achterkant van de RB ook juist ontworpen was voor de korte neus. Daarom verwachten ze ook zo veel winst. Alleen een korte neus bij Ferrari er op zetten heeft dan geen zin, je moet ook de achterkant aanpassen en dan is de totale winst misschien veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Max Verstappen hoeft volgende week niet op te draven voor de tweedaagse testsessie op het circuit van Barcelona. Scuderia Toro Rosso reserveert de testdagen voor Pierre Gasly (dinsdag) en Carlos Sainz (woensdag). Verstappen moet wachten tot de test in Oostenrijk.

De kalender bevat dit jaar twee gezamenlijke tests gedurende het seizoen; na Spanje en na Oostenrijk. Verstappen staat ingepland om de dinsdag na de Grand Prix op de Red Bull Ring te testen. Wie dan de andere dag voor zijn rekening neemt is nog niet bekend.

Van de vier testdagen tijdens het jaar moeten de teams namelijk twee dagen aan zogenaamde rookies toekennen. In Spanje is dat voor Toro Rosso dus Gasly. Die rookies mogen niet meer dan twee Grands Prix achter hun naam hebben staan.

Modbreak:Wil je de volgende keer bronvermelding toepassen en niet het hele bericht c/p?

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 139% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:28 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

alwind schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 11:19:
Max Verstappen hoeft volgende week niet op te draven voor de tweedaagse testsessie op het circuit van Barcelona. Scuderia Toro Rosso reserveert de testdagen voor Pierre Gasly (dinsdag) en Carlos Sainz (woensdag). Verstappen moet wachten tot de test in Oostenrijk.

De kalender bevat dit jaar twee gezamenlijke tests gedurende het seizoen; na Spanje en na Oostenrijk. Verstappen staat ingepland om de dinsdag na de Grand Prix op de Red Bull Ring te testen. Wie dan de andere dag voor zijn rekening neemt is nog niet bekend.

Van de vier testdagen tijdens het jaar moeten de teams namelijk twee dagen aan zogenaamde rookies toekennen. In Spanje is dat voor Toro Rosso dus Gasly. Die rookies mogen niet meer dan twee Grands Prix achter hun naam hebben staan.
Neem aan dat dergelijke afspraken bij contractbesprekingen al ter tafel komen. Zodoende verwacht ik ook dat in Oostenrijk de rollen omgedraaid zijn en Max daar de rookie naast zich krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Maar er is meteen weer wat te lezen :).

Wat denken jullie. Moeten we hopen dat renault zijn motoren weer ploffen zodat ze een nood fix mogen maken of moeten we duimen dat het nu onder controle is en dat het beter is om straffen te gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

F1 is dit weekend gratis voor Ziggo abonnees: http://derotsmedia.com/20...s-f1-voor-ziggo-abonnees/.

Ik hoorde op de radio dat het kanaal 999 is.

[edit] Staat ook op sport 1 zelf
http://www.sport1.nl/nieu...ing-als-nieuw-kanaal.html

[ Voor 26% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-05-2015 13:22 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
MeNTaL_TO schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:20:
F1 is dit weekend gratis voor Ziggo abonnees: http://derotsmedia.com/20...s-f1-voor-ziggo-abonnees/.

Lang leve Sky f1 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
70% van de auto bij Ferrari is nieuw de komende race. Indrukwekkend http://www.f1today.net/nl...ntig-procent-van-de-auto/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Modbreak:Discussie over het hoe en wat van de GoT-newsfeed in: Actualiteit, Sport & Politiek - Terugkoppelingtopic. Ik heb een aantal posts verplaatst die kant op :).

[ Voor 22% gewijzigd door Señor Sjon op 07-05-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

MeNTaL_TO schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 13:20:

Kanaal 999, helaas dus niet in HD en geen mogelijkheid tot opname via de EPG! Het normale kanaal 404 lijkt op dit moment (nog) niet vrijgegeven te zijn. :(

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:18

Ankh

|true

sjaool schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 02:28:
[...]

Kanaal 999, helaas dus niet in HD en geen mogelijkheid tot opname via de EPG! Het normale kanaal 404 lijkt op dit moment (nog) niet vrijgegeven te zijn. :(
Even nagevraagd, maar het HD kanaal is ook gewoon actief.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:48

Edd

sjaool schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 02:28:
[...]

Same here. 999 werkt gewoon, maar de 401 en 404 niet. Ik krijg de melding dat het geen onderdeel is van mijn abo. Terwijl dat wel onderin het beeld doorloopt dat je daar de HD en Racing zou moeten kunnen zien.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Volgens het Twitteraccount van Sport1 moeten 401, 404 en 999 open staan inderdaad.

Maar bij mij is dat alleen 999, met die irritante lichtkrant onderin. Daarnaast klopt de TV-gids niet. Daar staat herhaling GP Bahrein, maar we zien Barcelona voetballen. Hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:48

Edd

Op 999 wordt Sport1 Select uitgezonden. Niet Sport1 Racing.
Volgens de programmagids is op Select nu de hoogtepunten van de CL.

EDIT: Ik zie het.. de EPG heeft het over de GP van Bahrein..

[ Voor 15% gewijzigd door Edd op 08-05-2015 09:39 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Op sport1 nu 1e vrije training te zien.. wel vreemd geluid? heel ''hol''. Heeft iemand anders dat ook?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Dacht dat het aan mij lag, maar heel gek geluid inderdaad.

Moet zeggen dat ik enorm m'n best moet doen niet naar de SkyF1 stream te rennen. Maar ik wil gewoon eens zien hoe Sport1 het nou eigenlijk doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Tralapo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:58:
Dacht dat het aan mij lag, maar heel gek geluid inderdaad.

Moet zeggen dat ik enorm m'n best moet doen niet naar de SkyF1 stream te rennen. Maar ik wil gewoon eens zien hoe Sport1 het nou eigenlijk doet.
ja, jammer dat wij in nederland niet ''legaal'' aan een stream kunnen komen met een abbo..

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
401 (HD) en 404 werken inmiddels bij mij overigens. Zonder die irritante lichtkrant onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:43

Pierre

Van nature lui!

Heb gewoon een Sport 1 abbo, heb er wel weer zin in dit weekend 3 weken zonder is toch wel erg lang.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Tsja. Als je de baan al kent dan ga je motoren sparen zoals je kunt zien.

Ook een nieuwtje trouwens.

Parc Fermé ‏@PFF1 4 min.4 minuten geleden
The 4th and final engine of the season will be installed tonight in Max Verstappen's car. To be used in the 15 remaining races...

[ Voor 59% gewijzigd door alwind op 08-05-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Dat zei de commentator aan het begin inderdaad al. Nieuwe zuigers en nieuwe software voor de Renault, verder geen grote upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:32
Tralapo schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:05:
Dat zei de commentator aan het begin inderdaad al. Nieuwe zuigers en nieuwe software voor de Renault, verder geen grote upgrades.
Rick Winkelman is de commentator bij Sport1 bij de vrije trainingen (en NASCAR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CEeU8XPUIAE2B_7.jpg

Redelijk volgens verwachting dit.

Pagina: 1 ... 72 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2