Grappig, die heb ik vandaag al eerder gepostRacing_Reporter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:12:
[...]
Heb even weinig tijd, maar volgens mij is het deze
YouTube: Formula 1 V6 TURBO Evolution - Birth of the V6 Engine
Geweldige motor.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Grappig, die heb ik vandaag al eerder gepostRacing_Reporter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:12:
[...]
Heb even weinig tijd, maar volgens mij is het deze
YouTube: Formula 1 V6 TURBO Evolution - Birth of the V6 Engine
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
[ Voor 152% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:17 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Geen idee, maar bij Manor zou ik niet gaan rijden, ook al kreeg je geld toe. Dr is bij dat team gewoon geen enkele noemenswaardige vooruitgang of enige optie om in de picture te komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2015 20:59 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Destruction op 24-04-2015 21:00 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat is inderdaad wel een belangrijke. Als-ie ooit nog in de Formule1 wil rijden, MOET-ie dit jaar ergens een stoeltje hebben.Bart-Willem schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:10:
Niet onbelangrijk: als VDG dit jaar geen F1 rijdt, dan heeft 'ie volgend jaar geen enkel recht op een superlicentie dankzij de nieuwe regels. Manor of niet: ik zou echt instappen als ik hem was.
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Als manor dit jaar nog de nieuwe auto eruit krijgt en de nieuwe ferrari-motor, dan zijn ze echt niet meer helemaal kansloos hoor. Als ze niet in administration waren gegaan ,dan hadden ze dit jaar echt wel dichterbij gezeten. En manor heeft echt geen slecht budget voor dit jaar, dankzij de punten van vorig jaarMartinspire schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:58:
[...]
Geen idee, maar bij Manor zou ik niet gaan rijden, ook al kreeg je geld toe. Dr is bij dat team gewoon geen enkele noemenswaardige vooruitgang of enige optie om in de picture te komen.
En ligt het dan aan mij of duwt ie iemand anders van zijn stoeltje af? Lijkt me niet echt juist na eerst een rechtzaak aan te spannen om vervolgens iemand anders te dwingen een contract niet na te komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 24-04-2015 21:36 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Exact het bedrag wat hij ook van Sauber heeft gekregenWom schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:36:
Op Italiaanse blogs (waar dit bericht zijn origine lijkt te vinden) wordt gesproken over 15 miljoen euro voor een zitje vanaf Monaco. Hoop met geld.
Bij RTL Late Night zei hij dat F1 een afgesloten hoofdstuk was. Hij nam nog een slag om de arm, maar daar kwam het wel op neer.Destruction schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:13:
[...]
Dat is inderdaad wel een belangrijke. Als-ie ooit nog in de Formule1 wil rijden, MOET-ie dit jaar ergens een stoeltje hebben.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Waarom denkt iedereen dat hij dat bedrag heeft gekregen? Er zijn geruchten!Adlermann schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:36:
[...]
Exact het bedrag wat hij ook van Sauber heeft gekregen
Over welke relatie ging het eig? Die met het zusje van De Vries of die Amerikaanse?Tralapo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:10:
Het ging weliswaar voornamelijk over z'n moeder en z'n relatie die uit is gegaan. Maar toch.
[ Voor 22% gewijzigd door Ryur op 24-04-2015 22:43 ]
[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:17 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Dat hoeft wat mij betreft niet meteen te betekenen dat het mínder is dan 15 miljoen.Ryur schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:38:
[...]
Waarom denkt iedereen dat hij dat bedrag heeft gekregen? Er zijn geruchten!
Hij mag officieel niks zeggen, maar stond in het Formule 1 blad: "Die 15 miljoen klopt trouwens niet. Ik kan de juiste hoogte van het bedrag niet prijsgeven, maar het is een fors verschil" (interview met Giedo in nr 4, pagina 59)
Nee ik weet niet waarom, maar ik denk ook dat hij meer heeft gekregen dan die 15 miljoen. Want ik vind een afkoopsom voor 15 miljoen best wel weinig (gezien dat zijn carriere in de F1 erdoor dood is, en hij/zijn sponsors al 7 miljoen erin hadden gepompt).AzzKickah schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 06:48:
[...]
Dat hoeft wat mij betreft niet meteen te betekenen dat het mínder is dan 15 miljoen.
Exact het bedrag wat hij ook van Sauber heeft gekregen
Mea Culpa, dat was een incorrecte bewoording danRyur schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:37:
[...]
Maar het was meer een reactie op Adlermann. Het woord Exact staat mij niet aan
[...]
Amerikaanse.Ryur schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:38:
[...]
Over welke relatie ging het eig? Die met het zusje van De Vries of die Amerikaanse?
Toch grappig, iedereen loopt nu op het geluid te zeuren, maar zo hard lijken die motoren ook niet te klinken.tlpeter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:26:
[...]
Grappig, die heb ik vandaag al eerder gepost
Geweldige motor.
[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
hardware-lover schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:57:
Radical RB11 to be revealed in Barcelona
..... "The all new RB11 design hangs completely on a ‘short nose’ philosophy, and when revealed in Barcelona it will be around 80mm short than any other nose currently deployed on the grid.
It has been a long haul to get the most significant component for the RB11 ready for production. Red Bull Racing have FIA crash tested 62 short noses before finally version 63 provided them with a legal design to work with.
All this comes at a cost, and with noses estimated to cost no less than £50,000 – Red Bull has burned through £3m alone to get their critical design good to go." .....
Verder hopen dat ze idd wat meer tempo kunnen genereren, maakt het weer wat leuker.Meanwhile the secretive goings on in Red Bull’s new building 9, known as ‘Adrian’s Project’, continue apace – and staff are re-assured the team have alternative plans in place should Renault either fail to deliver or quit Formula One.
How do you save a random generator ?
Dan moet je juist hopen dat Red Bull niet veel wint, het slechtste wat nu kan gebeuren voor het kampioenschap is dat Ferrari en Red Bull het met elkaar aan de stok krijgen en punten van elkaar gaan afsnoepen.alwaysleft schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:11:
Laten we het hopen dat Red Bull veel wint, wordt het nog spannender achter Mercedes. Mercedes is nog steeds het te kloppen team...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Zie ik ook niet gebeuren dat laatste...XyritZz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:28:
[...]
Dan moet je juist hopen dat Red Bull niet veel wint, het slechtste wat nu kan gebeuren voor het kampioenschap is dat Ferrari en Red Bull het met elkaar aan de stok krijgen en punten van elkaar gaan afsnoepen.
Beste scenario is dat Ferrari een geweldige update uit de hoge hoed tovert en sneller is dan Mercedes waardoor de strijd om het WK echt los gaat barsten... maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Je weet dat een lichtjaar een lengte-eenheid is en geen tijdseenheid?Requiem19 schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:45:
Verwachte gain van 1 seconde. Dat is een lichtjaar in F1.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Kan toch best? "Verwachte gain van 1 seconde, dat is bijna een half rondje in de f1" kan ook primatdw schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:21:
[...]
Je weet dat een lichtjaar een lengte-eenheid is en geen tijdseenheid?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
9,46 biljoen kilometer in een secondetdw schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:21:
[...]
Je weet dat een lichtjaar een lengte-eenheid is en geen tijdseenheid?
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ik zou er een 300.000 km per seconde van maken.sanderb schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:34:
[...]
9,46 biljoen kilometer in een seconde....zou heel knap zijn.. kunnen we meteen stoppen met kijken.
[ Voor 116% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Testing, one, two ...
Ferrari layout klopt niet, die hebben geen split turbo meer.hardware-lover schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:57:
Honda's radical power unit design
..... "Once Honda gets on top of its current reliability woes, there is no doubt McLaren will be able to make the most of its “zero size” MP4-30. But the clock is ticking..."
[afbeelding]
[afbeelding]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Artikel ook gelezen?fynrd1 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 00:56:
[...]
Ferrari layout klopt niet, die hebben geen split turbo meer.
Testing, one, two ...
Ik heb eerder het idee dat een bericht als dit een laatste noodkreet is voor eventuele investeerders. De plannen zijn natuurlijk al vrij ver, als er zich in de aankomende 2 weken iemand meld zijn er best nog kansen natuurlijk.MikeyMan schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:26:
Tuurlijk, maar 5 ton is een hoop geld.
Daarnaast, als het nu afgeblazen is, krijg je dat niet ineens zomaar op de rit.
Dat is voor Frits van Eerd echt wisselgeld.MikeyMan schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:26:
Tuurlijk, maar 5 ton is een hoop geld.
Daarnaast, als het nu afgeblazen is, krijg je dat niet ineens zomaar op de rit.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat is zo dubbel. Ik ben er ook nog nooit geweest en zou niet kunnen zeggen wie de laaste 5 jaar sponsor waren. Terwijl ik het filmpje van Max met zijn neus wel zeker 20 keer gezien heb.AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:59:
Precies en zo zijn nog wel meer mogelijke oplossingen te bedenken. Vandaar ook mijn post.
Het is (nou ja, lijkt me, ben er nog nooit geweest) een prachtig evenement! Veel exposure en marketing. Kan me bijna niet voorstellen dat een Red Bull of een Jumbo niet gaat regelen dat het toch doorgaat.
[ Voor 6% gewijzigd door alwind op 30-04-2015 10:00 ]
500.000 is heel veel geld. Ook voor andere peronen en andere bedrijven. 500.000 euro verdien je er niet mee terug. Simpele rekensommetjes.L1nt schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:27:
Als Red Bull zijnde zou het ook wel interessant kunnen zijn.
500.000 is ook niks voor hun en gelijk nog even verder mee liften op de Verstappen Hype.
Waar heb je het over?alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:02:
Zijn er ook mensen morgen bij het sport1 evenement uit dit topic?
[ Voor 20% gewijzigd door Gé Brander op 30-04-2015 10:18 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Jep, kaarten via sport1 gewonnen.alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:02:
Het rallykampioenschap wat Frits van Eerd jaren geleden reed heeft hem ook niks opgeleverd (er stond niet eens sponsoring op die auto) en dat gaat denk ik ook wel richting de 500K. Ik denk dat je onderschat hoeveel geld sommige mensen hebben. Daarnaast weet ik vrij zeker dat als hij het evenement red, er genoeg Jumbo bordjes zouden staan her en der (mocht je het niet weten, FvE is CEO van Jumbo).Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:17:
[...]
500.000 is heel veel geld. Ook voor andere peronen en andere bedrijven. 500.000 euro verdien je er niet mee terug. Simpele rekensommetjes.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ga ook niet in discussie dat er mensen zijn die veel geld hebben. Dat is zeker zo. Alleen wordt er vaak (en logisch ook) gekeken naar wat het oplevert. Als jij 100 euro aan mij geeft en je krijgt er 75 euro voor terug dan zeg je ook dag met je handje... Dat is waar ik naar refereer.Arfman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:36:
[...]
Het rallykampioenschap wat Frits van Eerd jaren geleden reed heeft hem ook niks opgeleverd (er stond niet eens sponsoring op die auto) en dat gaat denk ik ook wel richting de 500K. Ik denk dat je onderschat hoeveel geld sommige mensen hebben. Daarnaast weet ik vrij zeker dat als hij het evenement red, er genoeg Jumbo bordjes zouden staan her en der (mocht je het niet weten, FvE is CEO van Jumbo).
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:20 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Vind hem nog niets eens zo heel gek deze kalender. Wel lekker ritme qua races en maximaal 2 weken tussen een race op de zomerbreak in augustus na.hardware-lover schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:04:
And back to F1....
FOM confirms proposed 2016 calendar has been leaked
"FOM, the commercial rights holders of F1, have confirmed that a proposed calendar for the 2016 F1 season has been leaked.
In a highly unusual statement, FOM formally announced on Wednesday night that ‘It would appear that the proposed 2016 calendar has been leaked. This calendar has not yet been approved.’" .....
The proposed 2016 calendar
April 3: Australia (Albert Park)
April 10: China (Shanghai)
April 24: Bahrain (Sakhir)
...
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
En dat was ook de bedoeling eigenlijk, die gaten die nu tussen sommige races zitten worden als te lang ervaren (o.a. door Bernie).f4stf0rw4rd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:53:
[...]
Vind hem nog niets eens zo heel gek deze kalender. Wel lekker ritme qua races en maximaal 2 weken tussen een race op de zomerbreak in augustus na.
[ Voor 46% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:20 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
[ Voor 199% gewijzigd door alwind op 30-04-2015 14:11 ]
Makkelijk overzicht met NL tijden:alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:07:
Ik merk het ook. Ik moet mijn vader elke keer vertellen wanneer de race is omdat hij er vanuit gaat dat het om de week is. Zelf heb ik de data via ical geimporteerd en vind ik het dan weer lastig om te onthouden hoe laat de volgende race begint
-=-
Ik heb ze ook in mijn agenda zitten, maar daar wordt de tijdzone aangepast naar mijn tijdzonealwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:07:
Ik merk het ook. Ik moet mijn vader elke keer vertellen wanneer de race is omdat hij er vanuit gaat dat het om de week is. Zelf heb ik de data via ical geimporteerd en vind ik het dan weer lastig om te onthouden hoe laat de volgende race begint
Ja Azerbeidzjan is gewoon Europa?Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:32:
July 17: Europe (Baku)
Baku? Blijkt in Azerbeidzjan te liggen. De race van de EU... Het zal wel...
Snap ik, maar een race in Baku de race van Europa noemen slaat gewoon nergens op. Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn op een halve % na misschien. Je hebt gelijk hoor, het ligt in Europa... Maar ik had geen race daar verwacht.
Of alleen de eerstvolgende race:Kiezel schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:31:
[...]
Makkelijk overzicht met NL tijden:
http://www.f1today.net/nl/seizoen/kalender
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Verwijderd
Money makes the world go round...Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:35:
[...]
Snap ik, maar een race in Baku de race van Europa noemen slaat gewoon nergens op. Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn op een halve % na misschien. Je hebt gelijk hoor, het ligt in Europa... Maar ik had geen race daar verwacht.
Als Azerbeidzjan in Europa ligt zullen er wel Europeanen wonen toch? Het heet niet de GP van West EuropaGé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:35:
[...]
Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Blijkbaar wordt er niet alleen een race gehouden in dat deel van Europa, dus er zijn er meer die vinden dat het bij Europa hoort. Mij zal het verder worst wezen hoe ze het beestje noemen, als ze maar racenGé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:35:
[...]
[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
[ Voor 81% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2015 15:49 ]
Jazekeralwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:02:
Land in Azië
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2015 15:53 ]
Kunnen we dan nog wel spreken van een baan van de hand van Tilke? Met een stratencircuit is het een soort van een route in bebouwd gebied, maar aan de andere kant, Tilke heeft de route bepaald, dus dan is het wel weer ene "Tilke"baan.
Soms geeft het aanklikken van een linkje binnen een geplaatste reactie net wat meer info.Juncto schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:26:
[...]
....In ieder geval ... voor de aanvullende info, ik had er niet bij stil gestaan dat Tilke ook zijn invloed kon uitoefenen op een stratencircuit.
[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:22 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Dat ligt er maar net aan welke definitie van "Europa" je volgt..
[ Voor 24% gewijzigd door sanderb op 30-04-2015 17:00 ]
WTF @ 1:24, moet daar een Formule 1-auto doorheen passen (incl. vangrail aan beide kanten)?sanderb schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:53:
[...]
En voor een echte rit in de huidige situatie:
YouTube: Formula 1/ F1 Grand Prix Baku 2016 / European GP - drive through
Best wat leuke hoogteverschillen en mooie combinaties. Zal toch wel wat werk kosten om er een circuit van te maken. Je ziet in dat tweede filmpje behoorlijk wat klinkerweggetjes, maar vooral veel bomen langs de weg.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Is een enclave net zoals Irak van America is en Syrie van Rusland.Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:32:
July 17: Europe (Baku)
Baku? Blijkt in Azerbeidzjan te liggen. De race van de EU...Het zal wel...
How do you save a random generator ?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Maar Sepang heeft wel een flink aantal jaren nodig gehad om die "status" te krijgen. Ik denk dat het ook relatief is aan de hand van de rest van de kalender en de "verliezen" die we daarop hebben geleden (zoals bijv. Imola).Requiem19 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:28:
Tilke is ook de bedenker van Turkije en Sepang, twee super uitdagende circuits.
Als het labeltje 'Tilke' erop staat is het niet per definitie waardeloos. Eerst eens afwachten hoe het circuit echt wordt..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:22 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Hopelijk wordt het geen nachtrace. In Singapore vind ik het eruit zien of ze in de RAI aan het karten zijn.Hoogie2004 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:56:
Die baan van Baku, mits breed genoeg, doet me wel wat denken aan Singapore. Echter wat meer rechte stukken als ik het zo zie, en ook iets langere stukken, wat inhalen makkelijker moet maken.
Ik ben benieuwd!
Giedo heeft daar staan:Destruction schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:54:
Gisteren op Twitter enorm veel foto's en/of herinneringen aan Ratzenberger.
Vandaag plaatst GPupdate een foto "Gone, but not forgotten" van Senna op twitter, gaan er mensen commentaar geven dat Senna wel herinnerd en genoemd wordt, en Ratzenberger totaal vergeten is...Sommige mensen...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq