[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.401 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:22
Grappig, die heb ik vandaag al eerder gepost :)

Geweldige motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Max Verstappen in RTL Boulevard. F1 komt weer een beetje onder de mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-10 00:57

Racing_Reporter

Contentmaker

Ja, met zo'n verzekerde toekomst wil iedereen hem natuurlijk voor de camera. Jos was altijd een twijfelgevalletje (wat eigenlijk niet aan hemzelf maar aan z'n management lag plus de cultuur).

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic]

[ Voor 152% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:17 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Het ging weliswaar voornamelijk over z'n moeder en z'n relatie die uit is gegaan. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Kansloze journalistiek weer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:30
Max moet zover mogelijk bij die aasgieren weg blijven i.m.o. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ik weet niet. De manier waarop hij reageert op dat soort vragen over de 'relatiebreuk' laat ook weer zien hoe ontzettend volwassen hij is. Knap hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:07

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Geen idee, maar bij Manor zou ik niet gaan rijden, ook al kreeg je geld toe. Dr is bij dat team gewoon geen enkele noemenswaardige vooruitgang of enige optie om in de picture te komen.

En ligt het dan aan mij of duwt ie iemand anders van zijn stoeltje af? Lijkt me niet echt juist na eerst een rechtzaak aan te spannen om vervolgens iemand anders te dwingen een contract niet na te komen.

[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2015 20:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:32

Destruction

(ex-)Automonteur

Achterhoede team, ik zou het niet doen inderdaad. Maar waar rook is, is vuur, en wellicht hoopt Giedo ergens in het achterhoofd dat-ie zich vanuit een Manor genoeg in de kijker kan rijden om bij een beter team een kans te maken. Maar bij welk team moet dat dan zijn? Williams? Lijkt me onwaarschijnlijk eigenlijk. Dan kom je eigenlijk al bij Sauber uit, maarja... :+

[ Voor 23% gewijzigd door Destruction op 24-04-2015 21:00 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Niet onbelangrijk: als VDG dit jaar geen F1 rijdt, dan heeft 'ie volgend jaar geen enkel recht op een superlicentie dankzij de nieuwe regels. Manor of niet: ik zou echt instappen als ik hem was.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Bart-Willem schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:10:
Niet onbelangrijk: als VDG dit jaar geen F1 rijdt, dan heeft 'ie volgend jaar geen enkel recht op een superlicentie dankzij de nieuwe regels. Manor of niet: ik zou echt instappen als ik hem was.
Dat is inderdaad wel een belangrijke. Als-ie ooit nog in de Formule1 wil rijden, MOET-ie dit jaar ergens een stoeltje hebben.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Martinspire schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 20:58:
[...]

Geen idee, maar bij Manor zou ik niet gaan rijden, ook al kreeg je geld toe. Dr is bij dat team gewoon geen enkele noemenswaardige vooruitgang of enige optie om in de picture te komen.

En ligt het dan aan mij of duwt ie iemand anders van zijn stoeltje af? Lijkt me niet echt juist na eerst een rechtzaak aan te spannen om vervolgens iemand anders te dwingen een contract niet na te komen.
Als manor dit jaar nog de nieuwe auto eruit krijgt en de nieuwe ferrari-motor, dan zijn ze echt niet meer helemaal kansloos hoor. Als ze niet in administration waren gegaan ,dan hadden ze dit jaar echt wel dichterbij gezeten. En manor heeft echt geen slecht budget voor dit jaar, dankzij de punten van vorig jaar :)

En nee, hij duwt niemand weg. Mehri heeft een contract per race. Dus zodra er iemand met meer geld komt dan kan hij contractueel gewoon opzouten.

[ Voor 4% gewijzigd door Adlermann op 24-04-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10 22:25

Wom

Op Italiaanse blogs (waar dit bericht zijn origine lijkt te vinden) wordt gesproken over 15 miljoen euro voor een zitje vanaf Monaco. Hoop met geld.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Wom schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:36:
Op Italiaanse blogs (waar dit bericht zijn origine lijkt te vinden) wordt gesproken over 15 miljoen euro voor een zitje vanaf Monaco. Hoop met geld.
Exact het bedrag wat hij ook van Sauber heeft gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:07
Denk alleen niet dat Nederland echt warm loopt voor VdG. Voor Max daarentegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Destruction schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:13:
[...]

Dat is inderdaad wel een belangrijke. Als-ie ooit nog in de Formule1 wil rijden, MOET-ie dit jaar ergens een stoeltje hebben.
Bij RTL Late Night zei hij dat F1 een afgesloten hoofdstuk was. Hij nam nog een slag om de arm, maar daar kwam het wel op neer.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:32
Adlermann schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 21:36:
[...]

Waarom denkt iedereen dat hij dat bedrag heeft gekregen? Er zijn geruchten!

Hij mag officieel niks zeggen, maar stond in het Formule 1 blad: "Die 15 miljoen klopt trouwens niet. Ik kan de juiste hoogte van het bedrag niet prijsgeven, maar het is een fors verschil" (interview met Giedo in nr 4, pagina 59)
Tralapo schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:10:
Het ging weliswaar voornamelijk over z'n moeder en z'n relatie die uit is gegaan. Maar toch.
Over welke relatie ging het eig? Die met het zusje van De Vries of die Amerikaanse?

[ Voor 22% gewijzigd door Ryur op 24-04-2015 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:17 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 22:46

AzzKickah

06-CENSORED

Ryur schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:38:
[...]

Waarom denkt iedereen dat hij dat bedrag heeft gekregen? Er zijn geruchten!

Hij mag officieel niks zeggen, maar stond in het Formule 1 blad: "Die 15 miljoen klopt trouwens niet. Ik kan de juiste hoogte van het bedrag niet prijsgeven, maar het is een fors verschil" (interview met Giedo in nr 4, pagina 59)
Dat hoeft wat mij betreft niet meteen te betekenen dat het mínder is dan 15 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:32
AzzKickah schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 06:48:
[...]

Dat hoeft wat mij betreft niet meteen te betekenen dat het mínder is dan 15 miljoen.
Nee ik weet niet waarom, maar ik denk ook dat hij meer heeft gekregen dan die 15 miljoen. Want ik vind een afkoopsom voor 15 miljoen best wel weinig (gezien dat zijn carriere in de F1 erdoor dood is, en hij/zijn sponsors al 7 miljoen erin hadden gepompt).

Maar het was meer een reactie op Adlermann. Het woord Exact staat mij niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Ryur schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 08:37:
[...]

Maar het was meer een reactie op Adlermann. Het woord Exact staat mij niet aan ;)

[...]
Mea Culpa, dat was een incorrecte bewoording dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ryur schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 22:38:
[...]

Over welke relatie ging het eig? Die met het zusje van De Vries of die Amerikaanse?
Amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
tlpeter schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:26:
[...]

Grappig, die heb ik vandaag al eerder gepost :)

Geweldige motor.
Toch grappig, iedereen loopt nu op het geluid te zeuren, maar zo hard lijken die motoren ook niet te klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Ik denk eerder dat nr. 63 per ongeluk de test gehaald heeft. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:57:
Radical RB11 to be revealed in Barcelona

..... "The all new RB11 design hangs completely on a ‘short nose’ philosophy, and when revealed in Barcelona it will be around 80mm short than any other nose currently deployed on the grid.

It has been a long haul to get the most significant component for the RB11 ready for production. Red Bull Racing have FIA crash tested 62 short noses before finally version 63 provided them with a legal design to work with.

All this comes at a cost, and with noses estimated to cost no less than £50,000 – Red Bull has burned through £3m alone to get their critical design good to go.
" .....
Meanwhile the secretive goings on in Red Bull’s new building 9, known as ‘Adrian’s Project’, continue apace – and staff are re-assured the team have alternative plans in place should Renault either fail to deliver or quit Formula One.
Verder hopen dat ze idd wat meer tempo kunnen genereren, maakt het weer wat leuker.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 10:11
Verwachte gain van 1 seconde. Dat is een lichtjaar in F1.

Meedte teams zullen in Barcelona mss 0,2-0,5 winnen. RB dus straks in de buurt van Williams en mss Ferrari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:56

Martinspire

Awesomeness

Nadeel is wel dat ze dan weer sneller zijn dan Torro Rosso :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Laten we het hopen dat Red Bull veel wint, wordt het nog spannender achter Mercedes. Mercedes is nog steeds het te kloppen team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 10:53
alwaysleft schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:11:
Laten we het hopen dat Red Bull veel wint, wordt het nog spannender achter Mercedes. Mercedes is nog steeds het te kloppen team...
Dan moet je juist hopen dat Red Bull niet veel wint, het slechtste wat nu kan gebeuren voor het kampioenschap is dat Ferrari en Red Bull het met elkaar aan de stok krijgen en punten van elkaar gaan afsnoepen.

Beste scenario is dat Ferrari een geweldige update uit de hoge hoed tovert en sneller is dan Mercedes waardoor de strijd om het WK echt los gaat barsten... maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
XyritZz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:28:
[...]

Dan moet je juist hopen dat Red Bull niet veel wint, het slechtste wat nu kan gebeuren voor het kampioenschap is dat Ferrari en Red Bull het met elkaar aan de stok krijgen en punten van elkaar gaan afsnoepen.

Beste scenario is dat Ferrari een geweldige update uit de hoge hoed tovert en sneller is dan Mercedes waardoor de strijd om het WK echt los gaat barsten... maar dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Zie ik ook niet gebeuren dat laatste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Requiem19 schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:45:
Verwachte gain van 1 seconde. Dat is een lichtjaar in F1.
Je weet dat een lichtjaar een lengte-eenheid is en geen tijdseenheid? :>

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

tdw schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:21:
[...]

Kan toch best? "Verwachte gain van 1 seconde, dat is bijna een half rondje in de f1" kan ook prima :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:04
tdw schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:21:
[...]

9,46 biljoen kilometer in een seconde :)....zou heel knap zijn.. kunnen we meteen stoppen met kijken.

Ik hoop dat Red Bull flinke stappen zet. Dat zou namelijk ook het onderscheid moeten zijn tussen RB en STR..
Dat RB nu amper sneller is dan STR is eigenlijk beschamend. Motorproblemen is 1 ding, maar juist dit soort updates moeten er uit dat kamp wel komen.

Van mij mag RB heel snel dichterbij komen aan de top.
En als Kvyat dan nog steeds lekker blijft kranten en op flinke afstand achter Ricciardo volgt mogen ze Max al snel naar RB duwen :P

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:03
sanderb schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:34:
[...]

9,46 biljoen kilometer in een seconde :)....zou heel knap zijn.. kunnen we meteen stoppen met kijken.
Ik zou er een 300.000 km per seconde van maken.
Jij maakt gewoon van een jaar een seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 116% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:18 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hoewel je die 2 liever eruit zou filteren zitten er vaak wel geinige beelden in, zoals ook nu:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yLZMqdso0rY]

Het laatste minuutje gaat over die pitbrand bij Jos. Je ziet daar beelden uit meerdere hoeken en ook Jos zelf nog weglopen met een gezicht vol roet.
Weet iemand waar die beelden vandaan komen of te zien zijn? Die heb ik nog nooit eerder gezien en op YT staat alleen de plof zelf natuurlijk. In bedroevende kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Honda's radical power unit design

..... "Once Honda gets on top of its current reliability woes, there is no doubt McLaren will be able to make the most of its “zero size” MP4-30. But the clock is ticking..."

Afbeeldingslocatie: http://encdn.f1i.com/wp-content/uploads/2015/04/F1-2015-Moteurs-Honda-1-EN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://encdn.f1i.com/wp-content/uploads/2015/04/F1-2015-Moteurs-Honda-4-comparaison-EN.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Interessant artikel. Lijkt er toch op dat Honda de slag gaat missen als er een verhoogde boost gebruikt mag gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 22:53

fynrd1

Fooled by Randomness

hardware-lover schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:57:
Honda's radical power unit design

..... "Once Honda gets on top of its current reliability woes, there is no doubt McLaren will be able to make the most of its “zero size” MP4-30. But the clock is ticking..."

[afbeelding]

[afbeelding]
Ferrari layout klopt niet, die hebben geen split turbo meer.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00

iichel

Gazoooo

Volgende stap voor Honda: spaghetti uitlaat?

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

fynrd1 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 00:56:
[...]
Ferrari layout klopt niet, die hebben geen split turbo meer.
Artikel ook gelezen?

..... "*This year’s Ferrari 059/4 has still its turbocharger placed at the back of the engine (just like Renault’s Energy F1-2015) and its slightly revised intercooler within the two rows of cylinders. However, it remains unclear whether the MGU-H still sits in between the compressor and the turbine."

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://www.gpupdate.net/n...s-gebrek-aan-sponsorgeld/

Ook te triest voor woorden als je het mij vraagt.
Is toch ook een dikke kans voor Jumbo met Max lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:58

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tuurlijk, maar 5 ton is een hoop geld.
Daarnaast, als het nu afgeblazen is, krijg je dat niet ineens zomaar op de rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
MikeyMan schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:26:
Ik heb eerder het idee dat een bericht als dit een laatste noodkreet is voor eventuele investeerders. De plannen zijn natuurlijk al vrij ver, als er zich in de aankomende 2 weken iemand meld zijn er best nog kansen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 23:37

Arfman

Drome!

MikeyMan schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:26:
Dat is voor Frits van Eerd echt wisselgeld.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 20:49

Player1S

Probably out in the dark

Als Red Bull zijnde zou het ook wel interessant kunnen zijn.

500.000 is ook niks voor hun en gelijk nog even verder mee liften op de Verstappen Hype.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Precies en zo zijn nog wel meer mogelijke oplossingen te bedenken. Vandaar ook mijn post.
Het is (nou ja, lijkt me, ben er nog nooit geweest ;) ) een prachtig evenement! Veel exposure en marketing. Kan me bijna niet voorstellen dat een Red Bull of een Jumbo niet gaat regelen dat het toch doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
AzzKickah schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:59:
Precies en zo zijn nog wel meer mogelijke oplossingen te bedenken. Vandaar ook mijn post.
Het is (nou ja, lijkt me, ben er nog nooit geweest ;) ) een prachtig evenement! Veel exposure en marketing. Kan me bijna niet voorstellen dat een Red Bull of een Jumbo niet gaat regelen dat het toch doorgaat.
Dat is zo dubbel. Ik ben er ook nog nooit geweest en zou niet kunnen zeggen wie de laaste 5 jaar sponsor waren. Terwijl ik het filmpje van Max met zijn neus wel zeker 20 keer gezien heb.

[ Voor 6% gewijzigd door alwind op 30-04-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Zijn er ook mensen morgen bij het sport1 evenement uit dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

L1nt schreef op woensdag 29 april 2015 @ 20:27:
Als Red Bull zijnde zou het ook wel interessant kunnen zijn.

500.000 is ook niks voor hun en gelijk nog even verder mee liften op de Verstappen Hype.
500.000 is heel veel geld. Ook voor andere peronen en andere bedrijven. 500.000 euro verdien je er niet mee terug. Simpele rekensommetjes.
alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:02:
Waar heb je het over?

[ Voor 20% gewijzigd door Gé Brander op 30-04-2015 10:18 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
Jep, kaarten via sport1 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tattoo666
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 21:00
http://m.newsmonkey.be/article/40602
Niet helemaal on topic. Maar verklaart wel de grote problemen waarmee de Nurburgring mee kampt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:17:
[...]

500.000 is heel veel geld. Ook voor andere peronen en andere bedrijven. 500.000 euro verdien je er niet mee terug. Simpele rekensommetjes.
Het rallykampioenschap wat Frits van Eerd jaren geleden reed heeft hem ook niks opgeleverd (er stond niet eens sponsoring op die auto) en dat gaat denk ik ook wel richting de 500K. Ik denk dat je onderschat hoeveel geld sommige mensen hebben. Daarnaast weet ik vrij zeker dat als hij het evenement red, er genoeg Jumbo bordjes zouden staan her en der (mocht je het niet weten, FvE is CEO van Jumbo).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Arfman schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:36:
[...]

Het rallykampioenschap wat Frits van Eerd jaren geleden reed heeft hem ook niks opgeleverd (er stond niet eens sponsoring op die auto) en dat gaat denk ik ook wel richting de 500K. Ik denk dat je onderschat hoeveel geld sommige mensen hebben. Daarnaast weet ik vrij zeker dat als hij het evenement red, er genoeg Jumbo bordjes zouden staan her en der (mocht je het niet weten, FvE is CEO van Jumbo).
Ik ga ook niet in discussie dat er mensen zijn die veel geld hebben. Dat is zeker zo. Alleen wordt er vaak (en logisch ook) gekeken naar wat het oplevert. Als jij 100 euro aan mij geeft en je krijgt er 75 euro voor terug dan zeg je ook dag met je handje... Dat is waar ik naar refereer.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:20 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 10:17
hardware-lover schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:04:
And back to F1.... ;)

FOM confirms proposed 2016 calendar has been leaked

"FOM, the commercial rights holders of F1, have confirmed that a proposed calendar for the 2016 F1 season has been leaked.

In a highly unusual statement, FOM formally announced on Wednesday night that ‘It would appear that the proposed 2016 calendar has been leaked. This calendar has not yet been approved.’
" .....

The proposed 2016 calendar
April 3: Australia (Albert Park)
April 10: China (Shanghai)
April 24: Bahrain (Sakhir)
...
Vind hem nog niets eens zo heel gek deze kalender. Wel lekker ritme qua races en maximaal 2 weken tussen een race op de zomerbreak in augustus na.

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

f4stf0rw4rd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:53:
[...]
Vind hem nog niets eens zo heel gek deze kalender. Wel lekker ritme qua races en maximaal 2 weken tussen een race op de zomerbreak in augustus na.
En dat was ook de bedoeling eigenlijk, die gaten die nu tussen sommige races zitten worden als te lang ervaren (o.a. door Bernie).

[ Voor 46% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:20 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik merk het ook. Ik moet mijn vader elke keer vertellen wanneer de race is omdat hij er vanuit gaat dat het om de week is. Zelf heb ik de data via ical geimporteerd en vind ik het dan weer lastig om te onthouden hoe laat de volgende race begint :)

[ Voor 199% gewijzigd door alwind op 30-04-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiezel
  • Laatst online: 03-10 08:50
alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:07:
Ik merk het ook. Ik moet mijn vader elke keer vertellen wanneer de race is omdat hij er vanuit gaat dat het om de week is. Zelf heb ik de data via ical geimporteerd en vind ik het dan weer lastig om te onthouden hoe laat de volgende race begint :)
Makkelijk overzicht met NL tijden:
http://www.f1today.net/nl/seizoen/kalender

-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

July 17: Europe (Baku)

Baku? Blijkt in Azerbeidzjan te liggen. De race van de EU... 8)7 Het zal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
alwind schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:07:
Ik heb ze ook in mijn agenda zitten, maar daar wordt de tijdzone aangepast naar mijn tijdzone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:32:

Baku? Blijkt in Azerbeidzjan te liggen. De race van de EU... Het zal wel...
Ja Azerbeidzjan is gewoon Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

HamburgerHenk schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:33:
[...]

Ja Azerbeidzjan is gewoon Europa?
Snap ik, maar een race in Baku de race van Europa noemen slaat gewoon nergens op. Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn op een halve % na misschien. Je hebt gelijk hoor, het ligt in Europa... Maar ik had geen race daar verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Of alleen de eerstvolgende race:
http://whenisf1on.com/

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:35:
[...]

Snap ik, maar een race in Baku de race van Europa noemen slaat gewoon nergens op. Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn op een halve % na misschien. Je hebt gelijk hoor, het ligt in Europa... Maar ik had geen race daar verwacht.
Money makes the world go round...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]
Er zal geen europeaan (in van West Europa) aanwezig zijn
Als Azerbeidzjan in Europa ligt zullen er wel Europeanen wonen toch? Het heet niet de GP van West Europa ;)

Sowieso snap ik die terminologie niet zo goed. Is dat niet iets van 'vroeger' dat alweer achterhaald is, toen er twee GP's in Duitsland gereden moest worden terwijl slechts één de naam GP van Duitsland kon hebben? En Spanje idem dito...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Bedankt voor alle links. Ik heb het ook wel goed in de agenda staan maar wat ik bedoelde is dat het egwoon lastig te onthouden is. Dan zit er geen week tussen dan 3 dan is het vroeg dan laat. Dat is voor de niet trouwe fan gewoon lastig.

Voor mij vind ik het juist fijn als de race of om 8 uur is of om 16:00. dat midden op de dag is niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Blijkbaar wordt er niet alleen een race gehouden in dat deel van Europa, dus er zijn er meer die vinden dat het bij Europa hoort. Mij zal het verder worst wezen hoe ze het beestje noemen, als ze maar racen :)

[ Voor 29% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

En het is nog een stratencircuit ook... Ik weet nog niet goed of dat een plus is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
Voor de tegenstanders van Tilke, dan is het een voordeel want dan is het geen Tilke-baan.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Architect: Hermann Tilke

[ Voor 81% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:21 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Singapore is toch ook van Tilke? In ieder geval is bijna elke nieuwe baan van de laatste 10 jaar van zijn hand: http://en.wikipedia.org/wiki/Hermann_Tilke

en over Baku: http://www.gpupdate.net/n...ircuit-in-baku-onterecht/

[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Yessss, weer een Tilke-baan! Kan niet wachten op de optocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Jazeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
In combinatie met lift & coast is het wel een gemiddelde winkelronde. :P
http://www.gpupdate.net/n...it-in-baku-gepresenteerd/
Afbeeldingslocatie: http://adn.gpupdate.net/large/253652.jpg

Eerste hit op google.
Land in Azië

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:54
dan is google fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 21:46
Kunnen we dan nog wel spreken van een baan van de hand van Tilke? Met een stratencircuit is het een soort van een route in bebouwd gebied, maar aan de andere kant, Tilke heeft de route bepaald, dus dan is het wel weer ene "Tilke"baan.
In iedergeval voor de aanvullende info, ik had er niet bij stil gestaan dat Tilke ook zijn invloed kon uitoefenen op een stratencircuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Tilke is ook de bedenker van Turkije en Sepang, twee super uitdagende circuits.

Als het labeltje 'Tilke' erop staat is het niet per definitie waardeloos. Eerst eens afwachten hoe het circuit echt wordt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Juncto schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:26:
[...]
....In ieder geval ... voor de aanvullende info, ik had er niet bij stil gestaan dat Tilke ook zijn invloed kon uitoefenen op een stratencircuit.
Soms geeft het aanklikken van een linkje binnen een geplaatste reactie net wat meer info.

[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:22 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

En die 4 a 5 oranje blokjes zijn de tribunes? Poeh poeh, ruim bemeten zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
Dat ligt er maar net aan welke definitie van "Europa" je volgt..
Azerbeidzjan is lid van de European Counsil, en organiseert dit jaar de eerste Europese spelen zoals al genoemd werd. "Europa" is maar een begrip.. Het is niet een continent wat duidelijk afgebakend is.. dan heb je het namelijk over Eurazie.
tot zover het Aardrijkskunde minuutje..

ontopic: Aan alleen zo'n kaartje is weinig af te lezen of het een mooi/leuk/spannend circuit is.
In eerste instantie ziet het er voor mij als een combinatie harde rechte stukken met haakse bochten en een stuk slingerend om de oude stad heen.
Wat daarin voor combinaties liggen of mooie bochtjes/chicanes is moeilijk te boordelen.
We zien het vanzelf wel :)

Voor een impressie in rFactor:
YouTube: Baku, Azerbaijan Formula 1 Circuit Flying Lap

En voor een echte rit in de huidige situatie:
YouTube: Formula 1/ F1 Grand Prix Baku 2016 / European GP - drive through

Best wat leuke hoogteverschillen en mooie combinaties. Zal toch wel wat werk kosten om er een circuit van te maken. Je ziet in dat tweede filmpje behoorlijk wat klinkerweggetjes, maar vooral veel bomen langs de weg.

[ Voor 24% gewijzigd door sanderb op 30-04-2015 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 17:05

Flotter

Pelipper!

sanderb schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:53:
[...]

En voor een echte rit in de huidige situatie:
YouTube: Formula 1/ F1 Grand Prix Baku 2016 / European GP - drive through

Best wat leuke hoogteverschillen en mooie combinaties. Zal toch wel wat werk kosten om er een circuit van te maken. Je ziet in dat tweede filmpje behoorlijk wat klinkerweggetjes, maar vooral veel bomen langs de weg.
WTF @ 1:24, moet daar een Formule 1-auto doorheen passen (incl. vangrail aan beide kanten)?

En ik neem aan dat de klinkerweg rond 2:00 een van de plekken is die geasfalteerd gaat worden.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:43
Waarom hoop je dat. Wees blij dat we eindelijk weer eens een enigszins authentiek circuit erbij krijgen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Gé Brander schreef op donderdag 30 april 2015 @ 14:32:

Baku? Blijkt in Azerbeidzjan te liggen. De race van de EU... 8)7 Het zal wel...
Is een enclave net zoals Irak van America is en Syrie van Rusland.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:38
Doet het beetje aan het oude Detroit denken ;-).

Die site van Sanderb had nog een pagina: http://hasmaldonadocrashedtoday.com/ _/-\o_

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
Requiem19 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 16:28:
Tilke is ook de bedenker van Turkije en Sepang, twee super uitdagende circuits.

Als het labeltje 'Tilke' erop staat is het niet per definitie waardeloos. Eerst eens afwachten hoe het circuit echt wordt.. :)
Maar Sepang heeft wel een flink aantal jaren nodig gehad om die "status" te krijgen. Ik denk dat het ook relatief is aan de hand van de rest van de kalender en de "verliezen" die we daarop hebben geleden (zoals bijv. Imola).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:51

TommyGun

Stik er maar in!

http://www.gpupdate.net/n...ll-in-actie-in-boedapest/

Verdomme ik ga a.s. zondag naar Boedapest, had ik 't bijna mee kunnen maken :'(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:22 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, Toyota had ook zoiets getekend maar kapte er ook gewoon mee, cutting their losses heet dat. Dat had wel een economische reden en niet echt een sportieve zoals bij Red Bull, dus dat is wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 12:58

Hoogie2004

Whohooooo

Die baan van Baku, mits breed genoeg, doet me wel wat denken aan Singapore. Echter wat meer rechte stukken als ik het zo zie, en ook iets langere stukken, wat inhalen makkelijker moet maken.

Ik ben benieuwd!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
340 km/h op een stratencircuit, wow!

Dat lijkt me een nieuw record voor F1?

Tenzij je semi stratencircuits zoals Montreal meetelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Gisteren op Twitter enorm veel foto's en/of herinneringen aan Ratzenberger.

Vandaag plaatst GPupdate een foto "Gone, but not forgotten" van Senna op twitter, gaan er mensen commentaar geven dat Senna wel herinnerd en genoemd wordt, en Ratzenberger totaal vergeten is... 8)7 Sommige mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hoogie2004 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 07:56:
Die baan van Baku, mits breed genoeg, doet me wel wat denken aan Singapore. Echter wat meer rechte stukken als ik het zo zie, en ook iets langere stukken, wat inhalen makkelijker moet maken.

Ik ben benieuwd!
Hopelijk wordt het geen nachtrace. In Singapore vind ik het eruit zien of ze in de RAI aan het karten zijn.
Het enige circuit waar een nachtrace toegevoegde waarde heeft is wat mij betreft Bahrein. Sinds die race in het donker wordt gehouden zijn de races daar een stuk leuker.
Singapore en Abu Dhabi vindt ik nooit wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:22
Destruction schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:54:
Gisteren op Twitter enorm veel foto's en/of herinneringen aan Ratzenberger.

Vandaag plaatst GPupdate een foto "Gone, but not forgotten" van Senna op twitter, gaan er mensen commentaar geven dat Senna wel herinnerd en genoemd wordt, en Ratzenberger totaal vergeten is... 8)7 Sommige mensen...
Giedo heeft daar staan:

30/04 & 01/05 - 1994
Gone but not forgotten.

Dus beide data staan er voor beide coureurs.
Ook is er een plaatje van de twee vlaggen in elkaar.

Sommige mensen zijn blind en dom.
Pagina: 1 ... 71 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2