die andere link is wel een livestreamNielsNdz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:51:
De link naar GP update is dan ook een verslag en geen videostream....
Als een serie (ELMS, Blancpain GT Series, IMSA) zelf live streams heeft, dan is het wel legaal.MikeyMan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:50:
Hoe zijn livestreams legaal dan? Das toch per definitie niet het geval?
Correct, maar dit is volgens mij een F1 topic 
Ha, VES op 1
Ha, VES op 1
[ Voor 63% gewijzigd door MikeyMan op 17-04-2015 13:53 ]
pfoeh, met het laatste stuk niet volgas. Kwam op het zand en verloor hem bijna
[ Voor 32% gewijzigd door backupdevice op 17-04-2015 13:55 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
volgens mij ging pastor er zojuist bijna weer af aan de stofwolk te zien...
"pastor die weer eens de verkeerde kant van de curbstone bekijkt"
[ Voor 31% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 17-04-2015 13:56 ]
grindbak, verrassing
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Verdorie, Sainz weer sneller.
Maar laat denk ik wel zien dat de TR's er goed bij zitten dit weekend.
Sainz is sneller over één rondje. Qua racepace is Max de betere.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Does not sound like a surprise...Gh0stw4lk3r schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:56:
volgens mij ging pastor er zojuist bijna weer af aan de stofwolk te zien...
Maar Max maakte zijn rondje niet volgas af. Leuk om hem op P1 te zien even, maar ook gezien de posities van de Mercedessen zeggen FP1 tijden heel weinig. Ook gezien de uiteindelijke nachtrace met heel andere temparaturen.MikeyMan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:25:
Verdorie, Sainz weer sneller.
Max heeft minimaal 2 tiende laten liggen in de laatste bocht. Het gat is kleiner in ieder geval.
Wel gaaf dat ze er goed bij zitten inderdaad. Leuk om ook eens de Williamsen wellicht te kunnen pakken
. (optimistisch denken).
Denk dat top10 ook deze race weer realistisch is. Alleen afwachten wat er gaat gebeuren met de motor.
Wel gaaf dat ze er goed bij zitten inderdaad. Leuk om ook eens de Williamsen wellicht te kunnen pakken
Denk dat top10 ook deze race weer realistisch is. Alleen afwachten wat er gaat gebeuren met de motor.
[ Voor 18% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-04-2015 14:41 ]
Laat staan de verschillen....alles zit binnen een knipoog zowat
Veel meer als 2 tienden. Hij liet gas los vanaf het moment dat hij moest corrigeren tot aan de start/finishStealthyPeanut schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:38:
Max heeft minimaal 2 tiende laten liggen in de laatste bocht. Het gat is kleiner in ieder geval.
Wel gaaf dat ze er goed bij zitten inderdaad. Leuk om ook eens de Williamsen wellicht te kunnen pakken. (optimistisch denken).
Dat hele stuk? Dacht alleen dat hij overdreven moest corrigeren. Zit tussen m'n werkzaamheden op kantoor met een knipoog te kijken.
Verwijderd
De ronde van Sainz was heel laat op verse rubber. De baan had dus toen meer grip.asing schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:27:
Sainz is sneller over één rondje. Qua racepace is Max de betere.
Kwalificatie is toch echt 2-1 in het voordeel van Max.
JaStealthyPeanut schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:50:
Dat hele stuk? Dacht alleen dat hij overdreven moest corrigeren. Zit tussen m'n werkzaamheden op kantoor met een knipoog te kijken.
Zou het kunnen zijn dat je op het verkeerde been bent gezet door de herhaling die werd getoond vanuit de cockpit? Die werd namelijk in slomo weergegeven, incluus het geluid, was een beetje vreemd om te horen.backupdevice schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:49:
[...]
Veel meer als 2 tienden. Hij liet gas los vanaf het moment dat hij moest corrigeren tot aan de start/finish
[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:03 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Sport1 op Twitter:
"Sport1 Go gebruikers opgelet: Google Chrome ondersteunt sinds de laatste update geen Microsoft Silverlight meer. 1/2"
"Gebruik dus een andere browser dan Google Chrome om in te loggen bij Sport1 Go. 2/2"
Mijn reactie daarop:
"@SPORT1_nl of bouw het om naar HTML5 versie?! makkelijk om het probleem bij de gebruiker leggen!"
En ineens zijn ze stil.
Silverlight wordt al 2,5 jaar niet ondersteund door Microsoft, dus ze hebben allang de tijd gehad om om te bouwen!
"Sport1 Go gebruikers opgelet: Google Chrome ondersteunt sinds de laatste update geen Microsoft Silverlight meer. 1/2"
"Gebruik dus een andere browser dan Google Chrome om in te loggen bij Sport1 Go. 2/2"
Mijn reactie daarop:
"@SPORT1_nl of bouw het om naar HTML5 versie?! makkelijk om het probleem bij de gebruiker leggen!"
En ineens zijn ze stil.
Silverlight wordt al 2,5 jaar niet ondersteund door Microsoft, dus ze hebben allang de tijd gehad om om te bouwen!
http://community.nowtv.co...t-Silverlight/td-p/294236
"The Chrome user simply needs to enter chrome://flags, scroll down to the 'Enable NPAPI' entry and click the 'Enable' button, then restart Chrome. Full NPAPI use, including Silverlight is immediately restored. and this will be the case until at least September (ISTR version 45 was mentioned, but may be wrong on that)."
"The Chrome user simply needs to enter chrome://flags, scroll down to the 'Enable NPAPI' entry and click the 'Enable' button, then restart Chrome. Full NPAPI use, including Silverlight is immediately restored. and this will be the case until at least September (ISTR version 45 was mentioned, but may be wrong on that)."
[ Voor 58% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:04 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Ben benieuwd wat er met Verstappen mis is...
Mclaren heeft nog een hele lange weg te gaan, dit is echt te triest voor woorden
Mclaren heeft nog een hele lange weg te gaan, dit is echt te triest voor woorden
McLaren pakt niet veel testtijd zo... wordt toch een erg lastig jaar voor hun zeg.
Thanks.hardware-lover schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:51:
[...]
http://community.nowtv.co...t-Silverlight/td-p/294236
Al werkt de uitzending gemist feature van Sport 1 weer met Flash

Overigens heb ik nog regelmatig problemen gehad met die JWPlayer omdat daar geen kwaliteit geforceerd kan worden. Als je provider even wat kutgeintjes aan het uithalen is en je liever op lagere kwaliteit streamed, dan kan dat niet.Oftewel: bufferdebufferdebuffer
En er weer insuperpolm schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:35:
volgens mij is Verstappen uit de pits.
Dat muurtje om de Ferrari van Vettel.....

The ramblings of an idiot
Button heeft helaas een beetje pech vandaag. Maar Alonso staat nu en tijdens FP1 toch beide keren in de top 10. Dat is toch een grote vooruitgang tov andere racesGoron schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:36:
McLaren pakt niet veel testtijd zo... wordt toch een erg lastig jaar voor hun zeg.
Hoop dat TR de remmen weer aan de gang krijgt, op deze manier is Max kansloos
Dit gaat een minder leuke race worden voor Max ben ik bang.
Foutje van Vettel toch, beide andere coureurs zitten in hun snelle ronde, als je dan uit de pits komt dan laat je ze toch gewoon voor i.p.v. de binnen bocht proberen te pakken..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Net de beelden eens teruggekeken, maar wat een vreemde actie van Vettel. Het lijkt er meer op dat hij lag te slapen i.p.v. dat hij een probleem had.
YouTube: F1 2015 Bahrain GP Sebastian Vettel Brake Failure and Crash Free Practice 2
YouTube: F1 2015 Bahrain GP Sebastian Vettel Brake Failure and Crash Free Practice 2
[ Voor 32% gewijzigd door Danielson op 17-04-2015 19:05 ]
Vettel gaf aan dat hij niet meer kon remmen op Sky. Is ook vlak daarna excuses gaan aanbieden bij Perez.
[offtopic]
[ Voor 95% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:04 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
[oud nieuws]
[ Voor 86% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:05 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
https://vid.me/WnZsRaven__NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:20:
Vettel gaf aan dat hij niet meer kon remmen op Sky. Is ook vlak daarna excuses gaan aanbieden bij Perez.
[ Voor 50% gewijzigd door hardware-lover op 17-04-2015 19:34 ]
Testing, one, two ...
Wat ik begreep mogen beide heren zich inderdaad melden bij de stewards. Of er nog iets uit komt is dus nog de vraag.hardware-lover schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:31:
Gaat dit ook nog een staartje krijgen?
https://vid.me/oay7
-
Ik zag volgens mij op Facebook van Sky voorbij komen dat Vettel zich had verontschuldigd tegenover Perez..?
Ook een ommezwaai dan.
Ook een ommezwaai dan.
En die Red Bull op het einde doet toch ook hetzelfde?hardware-lover schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:31:
Gaat dit ook nog een staartje krijgen?
https://vid.me/oay7
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nee, de Red Bull niet. Had iets te maken met hoe en waar de Sauber stond geloof ik. Tenminste, daar had men op Sky het over.
-
Wel netjes, want ik begreep het al niet. Of zwaaide hij in de auto ook al als excuus en niet als klacht.AzzKickah schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:06:
Ik zag volgens mij op Facebook van Sky voorbij komen dat Vettel zich had verontschuldigd tegenover Perez..?
Ook een ommezwaai dan.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Brake company shows how braking will affect race
http://autoweek.com/artic...-bahrain-formula-one-race
No further action over Vettel/Pérez incident
Sebastian Vettel and Sergio Pérez have been cleared of any wrongdoing by the stewards after their clash during Bahrain Grand Prix practice.
Vettel's Ferrari clipped Pérez's Force India at the first corner in Friday's second session at the Sakhir circuit, shortly after leaving the pits.
The German, who damaged his front wing in the incident, quickly reported over the radio that he experienced a problem with his brakes.
Having assessed the footage and spoken to both drivers, the stewarding panel agreed that neither was wholly or predominantly to blame.
Kimi Raikkonen has been handed a reprimand for driving dangerously in the pitlane.
Raikkonen and Lewis Hamilton cut back across the pit lane to round a Sauber that was waiting to leave the garage during the closing stages of second practice in Bahrain.
The stewards, after hearing from the Finn and his Ferrari team and investigating video evidence, found Raikkonen’s actions to be unsafe, handing him his first reprimand of the season.
“The driver of car 7 drove in a potentially dangerous manner when leaving the Pit Lane,” read a statement released by the stewards.
The Max Verstappen book of world records
http://www.redbull.com/en...-max-verstappen-can-break
Waar ik verwacht dat onderstaand record er zeker niet aan zal gaan (al zal ik het ook niet aan den lijve mee kunnen gaan maken ben ik bang)
At the other end of the scale…
And finally, to stand a chance of becoming the oldest driver to compete in a grand prix, Verstappen has to be racing to at least the halfway point of the 2056 F1 season. Louis Chiron currently holds the record, competing in the 1958 Monaco Grand Prix at the grand old age of 58 years and 288 days. Max could pass that milestone on Saturday, July 15, 2056, by which point F1 cars will be powered by pine needles and the rumours of Bernie Eclestone retiring will really be gathering pace.
Ik heb vier posts bij elkaar geveegd, als je de laatste bent die reageert, pas dan het voorgaande bericht aan.
http://autoweek.com/artic...-bahrain-formula-one-race
No further action over Vettel/Pérez incident
Sebastian Vettel and Sergio Pérez have been cleared of any wrongdoing by the stewards after their clash during Bahrain Grand Prix practice.
Vettel's Ferrari clipped Pérez's Force India at the first corner in Friday's second session at the Sakhir circuit, shortly after leaving the pits.
The German, who damaged his front wing in the incident, quickly reported over the radio that he experienced a problem with his brakes.
Having assessed the footage and spoken to both drivers, the stewarding panel agreed that neither was wholly or predominantly to blame.
Raikkonen handed reprimand for pitlane infractionEdd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 20:00:
[...]
Wat ik begreep mogen beide heren zich inderdaad melden bij de stewards. Of er nog iets uit komt is dus nog de vraag.
Kimi Raikkonen has been handed a reprimand for driving dangerously in the pitlane.
Raikkonen and Lewis Hamilton cut back across the pit lane to round a Sauber that was waiting to leave the garage during the closing stages of second practice in Bahrain.
The stewards, after hearing from the Finn and his Ferrari team and investigating video evidence, found Raikkonen’s actions to be unsafe, handing him his first reprimand of the season.
“The driver of car 7 drove in a potentially dangerous manner when leaving the Pit Lane,” read a statement released by the stewards.
The Max Verstappen book of world records
http://www.redbull.com/en...-max-verstappen-can-break
Waar ik verwacht dat onderstaand record er zeker niet aan zal gaan (al zal ik het ook niet aan den lijve mee kunnen gaan maken ben ik bang)
At the other end of the scale…
And finally, to stand a chance of becoming the oldest driver to compete in a grand prix, Verstappen has to be racing to at least the halfway point of the 2056 F1 season. Louis Chiron currently holds the record, competing in the 1958 Monaco Grand Prix at the grand old age of 58 years and 288 days. Max could pass that milestone on Saturday, July 15, 2056, by which point F1 cars will be powered by pine needles and the rumours of Bernie Eclestone retiring will really be gathering pace.
Ik heb vier posts bij elkaar geveegd, als je de laatste bent die reageert, pas dan het voorgaande bericht aan.
[ Voor 90% gewijzigd door Señor Sjon op 17-04-2015 22:38 ]
Testing, one, two ...
Senna denkt dat Kvyat niet opgelet heeft bij de trackwalk en niet wist dat er een graveltrap was. Erg amateuristisch.
Kvyat zal echt stappen vooruit moeten zetten, anders haalt hij mmogelijk het einde van het seizoen niet.
Kvyat zal echt stappen vooruit moeten zetten, anders haalt hij mmogelijk het einde van het seizoen niet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik denk dat hij niet in de smiezen had dat daar gravel lag, hij liet hem gewoon uitrollen om niet in de weg te staan.
Dat is inderdaad ook wat ze op BBC Two zeiden. "That's what a track walk is for, isn't it?"gambieter schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:33:
Senna denkt dat Kvyat niet opgelet heeft bij de trackwalk en niet wist dat er een graveltrap was. Erg amateuristisch.
Die McLarens lijken eindelijk een beetje het middenveld te hebben bereikt en het niveau-Manor te hebben ontstegen. Ik ben benieuwd naar de kwalificatie.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ziet er niet goed uit voor TR, zowel Max als Sainz in de achterhoede
Valt nog wel mee toch, Max is 13e in de laatste vrije training met maar een paar tienden verschil met P7
http://www.rtl.de/formel1/liveticker
http://www.rtl.de/formel1/liveticker
Idd, de verschillen zijn erg klein. En de omstandigheden zijn tijdens kwali wel flink anders met temperaturen enzo, is nog weinig over te zeggen.
14e plek. Kvyat had nog net tijd genoeg een rondje te maken na z'n spin
Kom ik erachter dat Sport1 vandaag de kwalificatie uitzendt op Sport1 Extra. En laat dat kanaal nou niet beschikbaar zijn op de schotel...
BBC one zendt ook uit.kahraman11 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:49:
Kom ik erachter dat Sport1 vandaag de kwalificatie uitzendt op Sport1 Extra. En laat dat kanaal nou niet beschikbaar zijn op de schotel...
Inderdaad zend BBC ook uit, en dat is maar goed ook aangezien mijn decoder blijkbaar geen Sport1 Extra weet te vinden op de kabel. Sowieso teleurstellend dat het überhaupt niet in HD uitgezonden wordt door Sport1.
Opmerkelijk statement van Alonso. Hij zegt dat dit de laatste race is dat McLaren geen punten haalt. Hoop het.
Blijft opmerkelijk hoe bijna belachelijk positief Button en Alonso continu zijn over de auto en de nabije toekomst.
Blijft opmerkelijk hoe bijna belachelijk positief Button en Alonso continu zijn over de auto en de nabije toekomst.
FeaturePolbeer91 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:04:
Vuurwerk! Kunnen ze niks doen tegen die bobbels, of is dat een feature?
Gaat in Singapore mooi worden!
[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 18-04-2015 17:08 ]
Ja, McLaren maakt goede show voor de eigenaren van het team die dit weekend aanwezig zijn. Button heeft alleen FP3 uit kunnen rijden!
JB wou gewoon geen banden verspillen in qualy, alle setjes beschikbaar voor de race
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Who knows? Max mag trouwens ook wel naar buiten nou, moet nog ff flink wat verbeteren
Pff Max, op 6 honderdste? Lijken toch wat snelheid te missen.
[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 18-04-2015 17:20 ]
Close zeg. Treurige prestatie van Kvyat ook weer.
Overigens ook zo jammer dat Renault eigenlijk al heeft geroepen dat de motor waarschijnlijk weer ploft dit weekend. Blegh.
Goede sessie van Alonso trouwens, P9. Ik ga 'm nog bijna geloven dat ze punten gaan halen volgende race.
Overigens ook zo jammer dat Renault eigenlijk al heeft geroepen dat de motor waarschijnlijk weer ploft dit weekend. Blegh.
Goede sessie van Alonso trouwens, P9. Ik ga 'm nog bijna geloven dat ze punten gaan halen volgende race.
[ Voor 24% gewijzigd door Tralapo op 18-04-2015 17:23 ]
Pfff, idd 6 honderste, en had ook geen 3 sec later moeten vertrekken....
En Kvyat er nu al uit. Dat ziet er niet al te best uit. De overgebleven McLaren ziet er echter beter uit dan we tot zover hebben meegemaakt.
Het "geintje" tussen Hamilton en Verstappen tijdens de persco was de vraag aan Max of hij een rijbewijs had, vertelde hij aan Olav.
[ Voor 9% gewijzigd door Destruction op 18-04-2015 17:22 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Waarom zegt die Ferrari man tegen Vettel dat hij nog 1x moet pushen, terwijl het allang duidelijk was dat Vettel Q2 zou halen? Het is niet zo dat Vettel binnen is geweest en ze een setup wijziging konden testen ofzo...
Geen vertrouwenP.O. Box schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:22:
Waarom zegt die Ferrari man tegen Vettel dat hij nog 1x moet pushen, terwijl het allang duidelijk was dat Vettel Q2 zou halen? Het is niet zo dat Vettel binnen is geweest en ze een setup wijziging konden testen ofzo...
Te slechte tijd om erop te vertrouwen dat er Q2 gehaald kon worden.
dat lijkt me sterk... verschil was volgens mij meer dan 3 seconden met degene op plek 16 op dat momentRyur schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:24:
[...]
Geen vertrouwen
Te slechte tijd om erop te vertrouwen dat er Q2 gehaald kon worden.
Wellicht om te kijken of de huidige condities het toelaten om 2 hotlaps te rijden op een setje softs, mocht dat in Q3 nodig zijn.P.O. Box schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:22:
Echt heel erg vermoeiend, die kloterenault
Interview met Button, die alleen in P3 heeft kunnen rijden en de rest heeft stilgestaan: "dat zal wel een lange race worden, Jenson?". Of een heeeeeeeel korte
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hm, op BBC wordt net aangegeven dat Verstappen denkt Q3 denkt te kunnen halen.. Ik ben erg benieuwd!
-
Oh ik wou net posten dat ik gok op P12 voor Verstappen vandaag.
En morgen haalt die frut-motor het eind weer niet.
En morgen haalt die frut-motor het eind weer niet.
P12 is nog heel goed mogelijk want daar staat hij nu.
"When you grow up your heart dies"
Net rondje van Sainz.
Tja, zie het als motor sparen voor Verstappen
[ Voor 20% gewijzigd door tlpeter op 18-04-2015 17:43 ]
Mooi rondje van Carlos!
Jammer dat Max en Alonso er meer bij zijn, maar de verschillen zijn ook wel klein daar.
Jammer dat Max en Alonso er meer bij zijn, maar de verschillen zijn ook wel klein daar.
Yep, you win some, you lose some. Het kan niet iedere keer feest zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2