Ja, maar nog wel hetzelfde team. En het was BMW Sauber, net zoals het BMW-Williams was jaren daarvoor.
Het is dus of twee teams die nog hetzelfde zijn (Ferrari en McLaren) of vier

.
Erapaz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:54:
[...]
Het helpt om af en toe wat F1 seizoen reviews te kijken. Ik kan me nog aardig wat zondagmiddagen half slapend op de bank herinneren omdat de pitstops het enige hoogtepunt waren. Toen Schumacher de eerste keer stopte vroeg ik me af of ik F1 nog wel leuk zou vinden (ik kijk actief sinds 94), eerlijk gezegd vind ik het er sindsdien alleen maar leuker op geworden. De races zijn de laatste jaren bijna allemaal leuk om te kijken. Dit jaar maakt Max veel goed.
Dat kan goed kloppen ja, qua actie op de baan is er wel veel verbeterd maar de actie die er is "voelt" minder episch om een of andere reden.
Vroeger zat je een kwart race te wachten op actie, maar als die dan kwam was het soms een titanengevecht tussen twee titelkandidaten die 10 ronden lang aan het duwen en prikken waren om een gaatje te zoeken.
Er gebeurt nu wel veel meer, maar die gevechten die ronde na ronde maar aanhouden lijken minder te zijn geworden. Nu rijdt er altijd wel een coureur op oudere banden, of heeft de voorligger geen DRS en is het gevecht eigenlijk erg snel weer voorbij.
Maar goed, ook dit kan weer een voorbeeld zijn van mijn geromantiseerde beeld van de races van vroeger

.
[
Voor 65% gewijzigd door
XyritZz op 17-04-2015 13:33
]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)