[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.405 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:26
Juist dat laatste ben ik bang voor! Vind het prachtig om naar hem te kijken. En laten we eerlijk, super om weer een landgenoot op de grid te hebben staan!
Maar als wij Nederlanders ergens goed in zijn helaas is om iemand de hemel in te prijzen en bij de minst gerinste fout helemaal de grond in te trappen! Max zal fouten maken, dat staat vast. En dat moet gewoon kunnen! Iedereen maakt ze!

Lekker racen Max!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Requiem19 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 00:09:
Hype is prima, als men maar niet als een blad om de boom omdraait zodra hij een paar foutjes achter elkaar maakt
Precies, en daar ben ik dus bang voor.

Het is wel fascinerend wat hij tot nu toe laat zien. Vind de formule 1 al jaren niet boeiend meer maar dit geeft wel echt extra sjeu aan het geheel. Merk dat ik het veel meer volg en jammer vind als we tussen twee raceweekenden in zitten.

Ongelofelijk dat je op je 17e zo kan autorijden. Ook de setup vd auto aansturen naar de monteurs enzo, al die mogelijkheden op het stuur om tijdens de race te tunen... Het is knap.

Tot nu toe heb ik het gevoel dat Jos het ook heel goed doet en heel veel steun is.
Hopelijk houdt ook Jos zijn hoofd koel, ook als straks grotere teams misschien aan Max gaan trekken of als het tegenzit.

[ Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 16-04-2015 10:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:16

Pierre

Van nature lui!

Ook leuk men kan bij de Opa van Max ook gaan kijken klik
Ben toen Jos nog reed wel eens in het cafe geweest van de Frans Verstappen prachtig :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Pierre schreef op donderdag 16 april 2015 @ 08:51:
Ook leuk men kan bij de Opa van Max ook gaan kijken klik
Ben toen Jos nog reed wel eens in het cafe geweest van de Frans Verstappen prachtig :)
project-x O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:30
Hij zal altijd met zijn vader vergeleken worden en die lag bijna op zijn kop in zijn eerste race. Ook viel hij geregeld uit door eigen toedoen in belangrijke races.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:07

Wom

Toch was Jos voor dat hij in de F1 terecht kwam een groot talent waar veel van verwacht werd. De beruchte Footwork test zorgde er voor dat hij veel aanbiedingen mocht ontvangen. Of hij dan de juiste keuzes heeft gemaakt erna is natuurlijk de vraag, maar heb het idee dat de begeleiding rond Max vele malen beter is dan wat Jos in zijn tijd kreeg.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Señor Sjon schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:11:
Hij zal altijd met zijn vader vergeleken worden en die lag bijna op zijn kop in zijn eerste race. Ook viel hij geregeld uit door eigen toedoen in belangrijke races.
Uiteraard wordt hij met zijn vader vergeleken, ook omdat hij nog steeds de meest succesvolle Nederlandse coureur is (in de F1).
Max heeft 2 3e plaatsen nodig om 'm te evenaren.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
MrSleeves schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:11:
[...]

Uiteraard wordt hij met zijn vader vergeleken, ook omdat hij nog steeds de meest succesvolle Nederlandse coureur is (in de F1).
Max heeft 2 3e plaatsen nodig om 'm te evenaren.
Voor de podiumplaatsen wel ja, maar meer dan 17 119 punten halen dan heeft hij al meer binnengeharkt als vader Jos. De vraag blijft dan hoe vergelijkbaar 1 punt nu met 1 punt toen is omdat de puntenindeling weleens is veranderd (?).

E.g., het ligt een beetje aan de definitie van succesvol. Zijn dat enkel de podiumplaatsen of gaat het meer over het aantal punten in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 15:40
Napo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:16:
[...]

E.g., het ligt een beetje aan de definitie van succesvol. Zijn dat enkel de podiumplaatsen of gaat het meer over het aantal punten in het algemeen.
Als Max gewoon een keer een race wint zijn we van deze discussie ook af :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Napo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:16:
[...]

Voor de podiumplaatsen wel ja, maar meer dan 17 punten halen dan heeft hij al meer binnengeharkt als vader Jos. De vraag blijft dan hoe vergelijkbaar 1 punt nu met 1 punt toen is omdat de puntenindeling weleens is veranderd (?).
Even omgerekend: als je alle uitslagen van Jos meeneemt en naar het huidige puntenregelement omzet, kom je op 119 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
MrSleeves schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:19:
[...]

Even omgerekend: als je alle uitslagen van Jos meeneemt en naar het huidige puntenregelement omzet, kom je op 119 punten.
Dan heeft Max nog wel een flinke weg te gaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Lamaar, dat is juist wat was berekend blijkbaar :)

[ Voor 86% gewijzigd door Psychokiller op 16-04-2015 10:39 . Reden: Was al... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Psychokiller schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:35:
Lamaar, dat is juist wat was berekend blijkbaar :)
Dit is zo omgerekend. Alle top10 finishes komt op 117 punten :).

Het is sowieso moeilijk te vergelijken. De regels zijn zo enorm veranderd, dat het aantal uitvallers in de tegenwoordige F1 minimaal is. Op de Renaults na dan 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-04-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:10
Napo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:21:
[...]

Dan heeft Max nog wel een flinke weg te gaan ;).
Ware het niet dat Jos bij een topteam reed. Had Max in een Mercedes gereden zat ie nu al op 75 punten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Punten halen ligt meer aan het team waar je voor racet dan jouw kunde als coureur. Iedere huidige F1-coureur, behalve Maldonado, zou in een Mercedes gewoon 1e of 2e worden. Het geheel zou in theorie leuker zijn als ze allemaal in dezelfde auto zouden rijden, maar de A1GP werd ook behoorlijk saai op een gegeven moment ;)

Max bewijst zijn kunde nu al. En dan wordt hij ook gewoon een product van marketing. F1 ziet volgens mij een afname in de fanbase. Dus een jonge kerel de nodige aandacht geven kan hem tot een role-model maken voor de jongere fans, lijkt mij :7

En de mensen die verstand van F1 hebben zullen fan van hem zijn omdat hij de zoon van Jos is en tegelijk ook laat zien erg volwassen te zijn en bovenal: echt idioot goed kan racen :)

Stiekem hoop ik nog altijd op een Verstappen/Schumacher combi bij Ferrari over een paar jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Blue-eagle schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:09:
Punten halen ligt meer aan het team waar je voor racet dan jouw kunde als coureur.Iedere huidige F1-coureur, behalve Maldonado, zou in een Mercedes gewoon 1e of 2e wordenn. Het geheel zou in theorie leuker zijn als ze allemaal in dezelfde auto zouden rijden, maar de A1GP werd ook behoorlijk saai op een gegeven moment ;)

Max bewijst zijn kunde nu al. En dan wordt hij ook gewoon een product van marketing. F1 ziet volgens mij een afname in de fanbase. Dus een jonge kerel de nodige aandacht geven kan hem tot een role-model maken voor de jongere fans, lijkt mij :7

En de mensen die verstand van F1 hebben zullen fan van hem zijn omdat hij de zoon van Jos is en tegelijk ook laat zien erg volwassen te zijn en bovenal: echt idioot goed kan racen :)

Stiekem hoop ik nog altijd op een Verstappen/Schumacher combi bij Ferrari over een paar jaar ;)
Doet me eigenlijk denken dat je F1 nog niet zo lang volgt, of in ieder geval niet heel goed volgt :).

Uiteraard is het waar in welk team je rijdt, maar de coureur is nog steeds enorm belangrijk.

Bekijk bijvoorbeeld maar het verschil in punten tussen Alsonso en Raikkonen vorig jaar, of Alonso en Massa de jaren daarvoor. Alonso heeft in 5 jaar Ferrari iets van 10x gewonnen (?) en talloze podia gehaald, terwijl Massa maar iets van 3 podia gehaald heeft.

Verder... in de jaren 2010-2013 werd Vettel 4x kampioen. Ga dan eens kijken op welke plek in het kampioenschap Webber finishte :).

De Mercedes lijkt ook zo enorm goed omdat ze twee bijzonder sterke coureurs hebben. Met 2 Ericssons erin zou het een ander verhaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
mad-dog schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:50:
[...]

Ware het niet dat Jos bij een topteam reed. Had Max in een Mercedes gereden zat ie nu al op 75 punten :+
Topteam ja... maar hoe het precies tussen die 2 auto's zat zal nooit echt duidelijk worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:00

Hoogie2004

Whohooooo

Je noemt juist een van de coureurs die een race heeft gewonnen :+ Lijkt me niet dat hij dan niet kan winnen in een Mercedes.

Er zijn maar 9 van de 20 coureurs op de huidige grid die een race hebben gewonnen (en 5 daarvan zijn wereldkampioen / ex-wereldkampioen).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic]

[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:59 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 87% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:00 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:00 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44

Martinspire

Awesomeness

alwaysleft schreef op woensdag 15 april 2015 @ 23:16:
[...]

alles klopt in de column...ook Ricciardo die zo lang deed om langs ericsson te komen...max doet het gewoon. :)
Maar die Red Bulls hadden toch net wat minder topsnelheid, plus hun remmen waren gewoon beduidend minder. Je zag Ricciardo ook een poging wagen, maar kwam remvermogen tekort

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-10 13:47
Opvallend dat Honda zoveel heeft vervangen, ik dacht juist dat die extra langzaam waren zodat ze niks stuk gingen maken. Ze zijn dus gewoon langzaam en onbetrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Martinspire schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:48:
[...]

Maar die Red Bulls hadden toch net wat minder topsnelheid, plus hun remmen waren gewoon beduidend minder. Je zag Ricciardo ook een poging wagen, maar kwam remvermogen tekort
Kan je ook van Verstappen zeggen. De Ferrari motor van sauber ging veel harder....toch ging verstappen ervoor bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Mercedes is toch wel echt gigantisch betrouwbaar! En erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Wat een geinige foto's van Schumi en baby Max :D

En dat is, wat? Nog geen 10 jaar geleden? :X Of hoe oud is dat jochie daar :P
Daar zat ie vast al in een kart.

[ Voor 11% gewijzigd door AzzKickah op 16-04-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:44

Martinspire

Awesomeness

alwaysleft schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:56:
[...]

Kan je ook van Verstappen zeggen. De Ferrari motor van sauber ging veel harder....toch ging verstappen ervoor bij.
Nee want het ging mij om het verschil van Red Bull en Torro Rosso. Beiden hadden ze last dat de Ferrari sneller ging, maar Max had net wat meer snelheid dan Ricciardo en kon later remmen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 05-10 13:40
AzzKickah schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:58:
Wat een geinige foto's van Schumi en baby Max :D

En dat is, wat? Nog geen 10 jaar geleden? :X Of hoe oud is dat jochie daar :P
Daar zat ie vast al in een kart.
Baby Max is het ook niet meer, hè. Zal een jaar of 4 zijn gok ik.
Waar Max nu is, weten we maar al te goed. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Jolke op 16-04-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Jolke schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:10:
[...]

Baby Max is het ook niet meer, hè. Zal een jaar of 4-6 zijn gok ik.
Te zien aan het Arrows tenue; 2000 of 2001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Zou het "uncle Michael" zijn geweest ??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[youtube link dood]

[ Voor 102% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:01 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Wat een topper is het toch ook in alles wat ie doet. Petje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online

IkWilbert

Het is mij!

Volgens http://f1today.net/nl/ is Mercedes al aan het trekken aan Max.

LINK

[ Voor 38% gewijzigd door IkWilbert op 16-04-2015 15:29 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Sorry, maar Max is niet te koop.. Volgens Red Bull
http://f1today.net/nl/nie...resse-af-max-niet-te-koop

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

He, waar zouden HAM en RIC nou over aan het ginnegappen zijn daar met Max?
Ben ik altijd zo benieuwd naar, wat die coureurs onderling tegen elkaar zeggen tijdens zo'n persco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

AzzKickah schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:46:
Ben ik altijd zo benieuwd naar, wat die coureurs onderling tegen elkaar zeggen tijdens zo'n persco.
Sex.

Mannen onderling, dat heeft geen verdere uitleg nodig hè. Kortgerokte PR-dame of flink beboezemde journaliste die de aandacht trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldreiziger
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-10 14:19

Wereldreiziger

Mijn blog: Wereldreizigers.nl

Maar nu even iets anders: Wie heeft er kaarten voor GP van België op Spa?

Ik ga met een vriend op de camping staan, 160 euro de camping ticket., maximaal 5 personen op 40m2. Nu heb ik een camper, maar er kan dus makkelijk een (flinkte) tent .o.i.d. bij en kunnen we de plek delen. Scheelt flink in de kosten!

Bij interesse, graag PM!

[ Voor 3% gewijzigd door Wereldreiziger op 16-04-2015 15:54 ]

Volg mij op: https://wereldreizigers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mag ik zeggen dat ik dat altijd vrij onbeschoft vind? Lijkt mij ook vrij irritant als je je verhaal probeert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Alles is te koop. Dit soort berichten dienen alleen om het bedrag op te hogen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

frankivo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:06:
[...]

Alles is te koop. Dit soort berichten dienen alleen om het bedrag op te hogen ;)
Ik heb nu niet echt het idee dat Red Bull om geld verlegen zit.. ;)
Natuurlijk is alles te koop, maar ik denk dat ze Max niet zomaar zullen laten gaan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:16

Pierre

Van nature lui!

frankivo schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:06:
[...]

En contracten zijn er om verbroken te worden zet er een advocaat op en klaar

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Volgens mij hadden die twee het erover dat Max eigenlijk niet echt de vraag beantwoorde die werd gesteld.

[ Voor 24% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:01 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

Hij beantwoorde de eerste vraag anders meer dan prima.

Daarbij is de uitspraak van die vraagsteller ook weer te bedroevend voor woorden.
Alle Fransen die dezelfde of zelfs nog slechtere Engelse uitspraak hebben als Boullier, moeten geweerd worden van de persco's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

hardware-lover schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:26:
[...]

Volgens mij hadden die twee het erover dat Max eigenlijk niet echt de vraag beantwoorde die werd gesteld en eerlijk gezegd is dat ook niet een van zijn sterkste punten op dit moment, maar vind je dat gek? Max moet dat hele interview gedeelte nog onder de knie krijgen, en als dit zijn enige zwakte is op dit moment dan zeg ik, so be it, dat komt met de jaren wel.
Coureurs beantwoorden vaak een vraag niet (of niet direct), behalve misschien Raikkonen die dan Ja, Nee, Goed of Slecht zegt.. :+
Aan Hamilton op het podium: hoe was de race?
Antwoord: ik wil graag mijn team bedanken, bla, bla..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[offtopic]

[ Voor 96% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:02 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MrSleeves schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:41:
[...]
Coureurs beantwoorden vaak een vraag niet (of niet direct), behalve misschien Raikkonen die dan Ja, Nee, Goed of Slecht zegt.. :+
Aan Hamilton op het podium: hoe was de race?
Antwoord: ik wil graag mijn team bedanken, bla, bla..
Er zijn inderdaad genoeg coureurs te noemen die het zeker niet beter doen.

[ Voor 28% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:02 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:25

McBoom

Broem

Ik vind de interviewbaarheid van een coureur helemaal niet boeiend. Ik vond vroeger de 'interviews' met Häkkinen ook altijd zo informatief. _O- Ook altijd dat politieke gedoe altijd in interviews. Zeg maar dat de auto kut is of degene die je eraf gekegeld is een sukkel is. Dat waardeer ik veel meer.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Max Verstappen gaat zoiezo naar Red Bull minimaal volgend jaar. Durf ik al mijn geld op in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
De laatste minuut van deze persfonferentie.... http://youtu.be/KsV2IokB3FA Wat zou dat zijn geweest met ricciardo hamilton en verstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
alwaysleft schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:47:
Max Verstappen gaat zoiezo naar Red Bull minimaal volgend jaar. Durf ik al mijn geld op in te zetten.
Je moet je afvragen of het sportief een goede keuze zou zijn. Vroeger had Red Bull Newey. Een betere ontwerper in de F1 is er niet. Rory Byrne komt in de buurt. De RB van 2014 is nog van zijn hand. Die van dit jaar niet meer. Het chassis van TR blijkt na 3 races sneller te zijn dan dat van RB.

Dus wat brengt 2016? En wat willen we? Max als F1 kampioen? Om leuk mee te rijden zit hij nu goed. Om te winnen moet hij ergens anders heen vrees ik.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Nu online
alwaysleft schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:54:
De laatste minuut van deze persfonferentie.... http://youtu.be/KsV2IokB3FA Wat zou dat zijn geweest met ricciardo hamilton en verstappen?
Dat hooft van Pastor lijkt heen en weer te wiebelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
asing schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:58:
[...]

Je moet je afvragen of het sportief een goede keuze zou zijn. Vroeger had Red Bull Newey. Een betere ontwerper in de F1 is er niet. Rory Byrne komt in de buurt. De RB van 2014 is nog van zijn hand. Die van dit jaar niet meer. Het chassis van TR blijkt na 3 races sneller te zijn dan dat van RB.

Dus wat brengt 2016? En wat willen we? Max als F1 kampioen? Om leuk mee te rijden zit hij nu goed. Om te winnen moet hij ergens anders heen vrees ik.
Stel Red Bull wilt hem koste wat kost behouden, wat dus zo lijkt....dan kan het best zijn dat idd hij de komende jaren een subtopper blijft Max. Ik zie Red Bull ook niet vanzelf meer een kampioenschapsteam worden, niet zonder Newey iedergeval. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

asing schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:58:
[...]

Ten eerste is ie volgend jaar pas 18, dus hoeft ie imho nog niet per se bij een kampioensteam te zitten. Ten tweede weet je nooit wat RB volgend jaar uit de hoge hoed tovert... En Renault zal de huidige situatie ook niet lekker zitten met die motor, ondanks de strijd in de media zitten die heus niet stil. Die hebben ook liever (weer) een motor die met Mercedes kan concurreren :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19
Deze dan...
3 broekies met Jos op de groepsfoto die nu met Max rijden...

Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2003-end-suzu-toyo.jpg

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Nu online
naitsoezn schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:13:
[...]

Ten eerste is ie volgend jaar pas 18, dus hoeft ie imho nog niet per se bij een kampioensteam te zitten. Ten tweede weet je nooit wat RB volgend jaar uit de hoge hoed tovert... En Renault zal de huidige situatie ook niet lekker zitten met die motor, ondanks de strijd in de media zitten die heus niet stil. Die hebben ook liever een motor die met Mercedes kan concurreren :)
Hij heeft tot zijn 21e en 72 dagen om Vettels record van jongste polesitter en jongste winnaar af te pakken. En 23 jaar en 134 dagen om Vettels jongste wereldkampioen te pakken. :+

Ik ben ervan overtuigd dat hij het kan, alleen het gereedschap moet wat beter zijn dan de TR of RB.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 14:17

vhal

ಠ_ಠ

sanderb schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:14:
[...]

Deze dan...

[afbeelding]
Button, Raikonen en uhm...Alonso?

Mja, de tijd vliegt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Nu online
sanderb schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:14:
[...]

Deze dan...

[afbeelding]
Nog mooier:

Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/drivers-melb-start-bmw-2001-1.jpg

Heidfeld heeft een beetje een Maldonado blik in zijn ogen... Grappig ook dat Kimi van Manor af komt en nog een edit, Jos met Red Bull sponsoring :p

[ Voor 4% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 16-04-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:11:
[...]

Nog mooier:

[afbeelding]

Heidfeld heeft een beetje een Maldonado blik in zijn ogen... Grappig ook dat Kimi van Manor af komt en nog een edit, Jos met Red Bull sponsoring :p
Die Mazzacane was ook een figuur 8)7 Dat Alesi er nog op staat...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 15:04
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:11:
[...]

Nog mooier:

[afbeelding]

Kimi is Sauber hier, Alonso bedoel je (denk ik)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Manor was Virgin en die waren nieuw. Alonso is hier Minardi en dat is Torro Rosso geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Nu online
peeth schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 07:05:
[...]

Kimi is Sauber hier, Alonso bedoel je (denk ik)
Kimi was hier rookie bij Sauber, maar team waar hij vandaan kwam in Formule... zoveel, was Manor, die mannen draaien ook al even mee, alleen niet in de F1.

Eigenlijk wel knap dat van al die teams er 14 jaar later er maar 2 zijn weggevallen, Prost en Arrows... en de rest (onder een andere naam) toch meedoet. BAR -> Mercedes, Minardi > Toro Rosso, Jordan -> Force India, Jaguar -> Red Bull, Benetton -> Lotus. En slechts 3 zijn er eigenlijk nog echt hetzelfde :p

[ Voor 32% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 17-04-2015 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-10 15:04
KeRsTmAnNeKe schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:10:
[...]

Kimi was hier rookie bij Sauber, maar team waar hij vandaan kwam in Formule... zoveel, was Manor, die mannen draaien ook al even mee, alleen niet in de F1.
Ahh zo, :)

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Die overalls zijn toch wel een stukje kaler geworden in de loop der jaren wat sponsoring betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 05-10 20:47
Villeneuve ziet ze vliegen :p

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het meest jammer vindt ik nog dat de grid wat kleurlozer is als toendertijd. De nieuwe Sauber maakt wel wat goed, maar toch, toendertijd, de groene Jags, gele Jordans etc :)

Hopelijk komt Haas inderdaad met een lekker fel kleurtje, en misschien wordt Torro Rosso ook nog wat unieker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
[...]

Eigenlijk wel knap dat van al die teams er 14 jaar later er maar 2 zijn weggevallen, Prost en Arrows... en de rest (onder een andere naam) toch meedoet. BAR -> Mercedes, Minardi > Toro Rosso, Jordan -> Force India, Jaguar -> Red Bull, Benetton -> Lotus. En slechts 3 zijn er eigenlijk nog echt hetzelfde :p
Die oude namen (Benetton, Jaguar, Jordan, Minardi, Prost, Arrows) nemen me echt weer terug naar die tijd. Qua teams vond ik het echt wel een stuk interessanter dan nu. Geen idee waarom, maar die oude namen kunnen me een stuk meer boeien dan Red Bull, Mercedes, Force India.... Ook de liveries waren zoveel beter dan nu imho. Daarbij waren de shape en het geluid van de wagens naar mijn mening genieten. :9~

Wel echt gaaf dat Sauber het zo lang volhoudt zonder echt voorin mee te strijden. Allemaal paid drivers denk ik?

[ Voor 6% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-04-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
[...]

Vier teams nog hetzelfde toch? Ferrari, McLaren, Williams, Sauber.

Verder doen bovenstaande namen mij ook nog steeds meer dan de nieuwe namen. Jordan, Benetton, Minardi zijn toch namen die ik stiekem wel een beetje mis.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:03:
[...]

Die oude namen (Benetton, Jaguar, Jordan, Minardi, Prost, Arrows) nemen me echt weer terug naar die tijd. Qua teams vond ik het echt wel een stuk interessanter dan nu. Geen idee waarom, maar die oude namen kunnen me een stuk meer boeien dan Red Bull, Mercedes, Force India.... Ook de liveries waren zoveel beter dan nu imho. Daarbij waren de shape en het geluid van de wagens naar mijn mening genieten. :9~

Wel echt gaaf dat Sauber het zo lang volhoudt zonder echt voorin mee te strijden. Allemaal paid drivers denk ik?
Heeft meer te maken met wanneer je begint te kijken denk ik. Jij noemt jaguar en prost nog, ik heb daarbij al zoiets van neh, Tyrell, of Pacific (:'))dat was cool! De nog iets ouderen onder ons zullen zeggen: Brabham, March, dat boeide me een stuk meer.
Het 'vroeger was alles beter' syndroom :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tleilaxu op 17-04-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
XyritZz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:26:
[...]

Verder doen bovenstaande namen mij ook nog steeds meer dan de nieuwe namen. Jordan, Benetton, Minardi zijn toch namen die ik stiekem wel een beetje mis.
Inderdaad. Heerlijk om die oude kleuren te zien :D.

Nu is het toch wel allemaal wat bleker...

Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2006-start-bah-ferr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2007-start-melb-ferr-886x589.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2008-start-forc-melb-886x591.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2009-start-melb-ferr-886x590.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2012-start-forc-melb-886x591.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2015/03/2013-start-forc-melb-886x591.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Die Brawn pakken maagdelijk wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Tleilaxu schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:32:
[...]

Heeft meer te maken met wanneer je begint te kijken denk ik. Jij noemt jaguar en prost nog, ik heb daarbij al zoiets van neh, Tyrell, of Pacific (:'))dat was cool! De nog iets ouderen onder ons zullen zeggen: Brabham, March, dat boeide me een stuk meer.
AGS, Zakspeed, Coloni, Scuderia Italia, Larrousse, EuroBrun, Ossella.

En in die tijd hadden teams hun eigen nummer. Lotus waren 11 & 12. Tyrrell 3 & 4, Ferrari 27 & 28. Williams 5 & 6.

Heerlijk die goede ouwe tijd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:44:
Mweh? :?
Wie zegt dat ie het over Max heeft?

Denk je dat Max hem bedankt heeft voor die comments over bij een topteam voor z'n 20e? Lijkt me sterk.
"Hij heeft hier in Bahrein Martin Brundle, die hem na de vorige race in China vergeleek met Schumacher en Senna, even netjes bedankt voor zijn lovende woorden. Het is immers ook belangrijk dat mensen je aardig vinden."

http://f1today.net/nl/nie...en-ik-nog-steeds-een-team

I stand corrected! Super. Netjes. Heel slim. Goed van Jos ook. :Y Zo goed bezig die twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Tleilaxu schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:32:
[...]

Dat zal zeker meespelen ja. Vroeger als jong mannetje keek ik F1 samen met m'n vader, nu kijk ik alleen op de bank en ben ik in m'n hoofd met nog 20 andere dingen bezig die ik eigenlijk allemaal die dag nog moet doen.

Komt nog bij dat des te langer iets geleden is des te minder negatieve dingen je onthoudt waardoor alleen de positieve dingen overblijven. Ik heb in m'n hoofd de periode Schumacher bij Ferrari als mooie F1 periode staan, terwijl de races objectief gezien regelmatig best saai waren in die tijd met weinig inhaalacties en weinig spanning.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

XyritZz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:55:
Komt nog bij dat des te langer iets geleden is des te minder negatieve dingen je onthoudt waardoor alleen de positieve dingen overblijven.
kan me niets positiefs herinneren van me ex O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
himlims_ schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:16:
[...]

kan me niets positiefs herinneren van me ex O-)
Haha _O-. Nouja het zal dan niet voor alles van toepassing zijn :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
XyritZz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:55:
[...]

Dat zal zeker meespelen ja. Vroeger als jong mannetje keek ik F1 samen met m'n vader, nu kijk ik alleen op de bank en ben ik in m'n hoofd met nog 20 andere dingen bezig die ik eigenlijk allemaal die dag nog moet doen.

Komt nog bij dat des te langer iets geleden is des te minder negatieve dingen je onthoudt waardoor alleen de positieve dingen overblijven. Ik heb in m'n hoofd de periode Schumacher bij Ferrari als mooie F1 periode staan, terwijl de races objectief gezien regelmatig best saai waren in die tijd met weinig inhaalacties en weinig spanning.
Het helpt om af en toe wat F1 seizoen reviews te kijken. Ik kan me nog aardig wat zondagmiddagen half slapend op de bank herinneren omdat de pitstops het enige hoogtepunt waren. Toen Schumacher de eerste keer stopte vroeg ik me af of ik F1 nog wel leuk zou vinden (ik kijk actief sinds 94), eerlijk gezegd vind ik het er sindsdien alleen maar leuker op geworden. De races zijn de laatste jaren bijna allemaal leuk om te kijken. Dit jaar maakt Max veel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar heb ik meer genoten van de F3 dan de F1. Heerlijke races gezien met veel actie en uiteraard Max die veel mooie inhaalacties liet zien.
Dit jaar geniet ik weer echt van de F1 door Verstappen. Het zelfde gevoel dat ik ook met Jos had en niet heb gehad met al die andere Nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Nu online
XyritZz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 09:26:
[...]

Sauber -> BMW -> Sauber :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 09:31
KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 16 april 2015 @ 19:59:
[...]

Dat hooft van Pastor lijkt heen en weer te wiebelen
Haha, dat viel me ook gelijk al op. Daarnaast was Max zijn antwoord op die vraag wel extreem kort, daarom reageerde Daniel en lewis denk ik zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

creapYYY schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:57:
[...]

Haha, dat viel me ook gelijk al op. Daarnaast was Max zijn antwoord op die vraag wel extreem kort, daarom reageerde Daniel en lewis denk ik zo :+
Vond ze eerder zenuwachtig overkomen, alsof ze dachten van "hij zal toch niet nog beter worden".

Die oude foto's zijn wel lollig, vooral Rosberg met zijn gouden lokken _O-

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mooi stukje van Lewis gisteren trouwens tijdens de persco.
Now throughout Formula One history the psychological battle between title rivals has always been intense. Can you tell us a bit about how you've evolved your attitude that and your thinking about that as you've matured as a driver?

LH: It's not really changed much. I just do my talking on the track, that's how it's always been since I was eight years old. And naturally you juts try to learn from decisions you take and experiences you have and hope that you get better.

So, the approach is not to get involved then?

LH: That's not what I said.
You just do your talking on the track and try to do your best. All the stuff that comes out of the car I have no particular interest in it.
Met name het dikgedrukte stukje is interessant. Als de reporter vraagt of hij dus niet meedoet aan die psychologische spelletjes, zegt hij, nee, ik doe het praten op de baan. Dus hij doet er op baan alles aan om bij Rosberg tussen de oren te zitten :P Wie weet reed hij dus bewust wat langzamer om Rosberg inderdaad naar de Ferrari van Vettel te dwingen.

Hij is momenteel Rosberg in ieder geval de baas. Als Rosberg pole zou pakken, gaat Hamilton er in de race wel voorbij, hij zal in ieder geval niet lopen miepen op de radio dat Rosberg door moet rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

offtopic: zijn er mensen die Sport1Go gebruiken in chrome en waarbij silverlight sinds gisteren niet meer werkt? kan geen F1 kijken zo :(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 14:54

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb het eerder gezegd en ik herhaal het nog maar eens, als Rosberg dit jaar wederom aflegt tegen Hamilton moet-ie daar echt conclusies aan gaan verbinden en misschien (mocht Hamilton dan toch een nieuwe deal tekenen) moet-ie dan om zich heen moet gaan kijken voor een stoeltje.

Ik heb weinig met Nederland in die zin dat ik een coureur niet afkraak of juist steun omdat het een Nederlander is, maar ik vind alle lofzangen over Max Verstappen toch wel cool :P Hij flikt het toch maar mooi ff. Op zijn leeftijd reed ik af en toe een paar heats in een kart, en daarna op m'n brommer naar huis.. Toch iets andere koek :P

[ Voor 39% gewijzigd door Destruction op 17-04-2015 13:00 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Arme Button, 1 ronde en zijn motor lijkt al weer in de poeier te zijn gereden. Rare spin ook...

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 17-04-2015 13:08 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vreemde spin inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

spartacusNLD schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:49:
offtopic: zijn er mensen die Sport1Go gebruiken in chrome en waarbij silverlight sinds gisteren niet meer werkt? kan geen F1 kijken zo :(
Ik gebruik geen Chrome en er is toch een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

MrSleeves schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:09:
[...]

Ik gebruik geen Chrome en er is toch een app?
krijg net email van sport1 dat chrome sinds de laatste update geen silverlight meer ondersteund.. heb de windows8 app nu.. werkt goed bedankt! :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Werkte ook al niet goed op Chrome van osx.

Iemand gezien wat Button deed?

[ Voor 28% gewijzigd door alwind op 17-04-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Nu online

AzzKickah

06-CENSORED

alwind schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:20:
Werkte ook al niet goed op Chrome van osx.

Iemand gezien wat Button deed?
Motor hield er plotseling mee op, maar weet niet zeker of de achterwielen vastsloegen of niet.

Hij kon er iig niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ja, maar nog wel hetzelfde team. En het was BMW Sauber, net zoals het BMW-Williams was jaren daarvoor.

Het is dus of twee teams die nog hetzelfde zijn (Ferrari en McLaren) of vier ;).
Erapaz schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 10:54:
[...]

Het helpt om af en toe wat F1 seizoen reviews te kijken. Ik kan me nog aardig wat zondagmiddagen half slapend op de bank herinneren omdat de pitstops het enige hoogtepunt waren. Toen Schumacher de eerste keer stopte vroeg ik me af of ik F1 nog wel leuk zou vinden (ik kijk actief sinds 94), eerlijk gezegd vind ik het er sindsdien alleen maar leuker op geworden. De races zijn de laatste jaren bijna allemaal leuk om te kijken. Dit jaar maakt Max veel goed.
Dat kan goed kloppen ja, qua actie op de baan is er wel veel verbeterd maar de actie die er is "voelt" minder episch om een of andere reden.

Vroeger zat je een kwart race te wachten op actie, maar als die dan kwam was het soms een titanengevecht tussen twee titelkandidaten die 10 ronden lang aan het duwen en prikken waren om een gaatje te zoeken.

Er gebeurt nu wel veel meer, maar die gevechten die ronde na ronde maar aanhouden lijken minder te zijn geworden. Nu rijdt er altijd wel een coureur op oudere banden, of heeft de voorligger geen DRS en is het gevecht eigenlijk erg snel weer voorbij.

Maar goed, ook dit kan weer een voorbeeld zijn van mijn geromantiseerde beeld van de races van vroeger :).

[ Voor 65% gewijzigd door XyritZz op 17-04-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frisods
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03-2021
Arg, op werk even zitten kloten met streampjes maar ondertussen de hoop opgegeven ( server hier op werk vind het niet heel leuk )

Iemand een fijne APP voor ios om wat tijden enzo bij te houden? ik gebruik nu de officiele F1 app ? maar werkt niet heel fijn IMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
frisods schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:28:
Arg, op werk even zitten kloten met streampjes maar ondertussen de hoop opgegeven ( server hier op werk vind het niet heel leuk )

Iemand een fijne APP voor ios om wat tijden enzo bij te houden? ik gebruik nu de officiele F1 app ? maar werkt niet heel fijn IMO
http://www.gpupdate.net/nl/livefeed/9300/2237/

Ook niet echt briljant.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Deze werkt goed bij mij;

*KNIP*

Excuses, wist ik niet.

[ Voor 70% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-04-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er mag niet naar streams gelinked worden heren...

Overigens is Verstappen nu inderdaad iets trager dan Sainz.
Maar das een gegeven intussen. Volgende FP zal ie het wel beter doen :)

[ Voor 58% gewijzigd door MikeyMan op 17-04-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Is wel een leuke om er naast te hebben. Geven wat achtergrond van de pitmuur mee enzo: http://live.autosport.com/commentary.php/id/839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Hamilton heeft alweer last van een heet stoeltje.... Wordt toch tijd dat ze de oorzaak daarvan eens vinden.
Hamilton meanwhile is in some discomfort, reporting both a flat spot and that his seat is burning.
Tegen Rosberg wordt in code-taal gepraat. Echt geen idee wat ze hiermee bedoelen
"Just think about your right-hand-side magic," Rosberg is told.
Kan dat de DRS zijn, zit dat knopje rechts?

[ Voor 31% gewijzigd door Hoogie2004 op 17-04-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Laatst online: 05-10 13:40
MikeyMan schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:43:
Er mag niet naar streams gelinked worden heren...

Overigens is Verstappen nu inderdaad iets trager dan Sainz.
Maar das een gegeven intussen. Volgende FP zal ie het wel beter doen :)
Wel goed lezen: niet naar illegale streams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe zijn livestreams legaal dan? Das toch per definitie niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 11:55
De link naar GP update is dan ook een verslag en geen videostream....
Pagina: 1 ... 62 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2