[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.407 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:10
Wat betreft techniek is inderdaad de WEC een voorbeeld voor hoe het wel moet. De deelnemende merken halen hier ook iets uit voor de straatauto's. F1 niet, elke motor moet ongeveer hetzelfde zijn en dat ligt dan meteen langere tijd vast.

Als ze wat leuks willen doen kunnen ze in de F1 ook gewoon zeggen : Je krijgt 100 liter voor een race, succes. Dan mag je bouwen wat je wilt en tanken als je dat wilt. Als het dan te hard gaat maak je er volgend jaar 90 liter van bijvoorbeeld. Dit kan dan best gekoppeld worden aan een MJ formule. Iets zegt me dat er dan ontwikkeld wordt en dat die techniek ook relevant kan zijn voor op straat. Dat houdt dan ook weer fabrikanten in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:40
(jarig!)
J-M-T schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:21:
Wat betreft techniek is inderdaad de WEC een voorbeeld voor hoe het wel moet. De deelnemende merken halen hier ook iets uit voor de straatauto's. F1 niet, elke motor moet ongeveer hetzelfde zijn en dat ligt dan meteen langere tijd vast.
De WEC is natuurlijk ook een paar jaar lang de Audi cup geweest, zeker in het begin met de diesel regels. Zo spannend was dat namelijk ook niet de afgelopen 10 jaar. Pas de laatste paar jaar wordt het weer echt spannend.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:10
SnowDude schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:24:
[...]
De WEC is natuurlijk ook een paar jaar lang de Audi cup geweest, zeker in het begin met de diesel regels. Zo spannend was dat namelijk ook niet de afgelopen 10 jaar. Pas de laatste paar jaar wordt het weer echt spannend.
Klopt, en de regels van de afgelopen paar jaar zijn ook de regels waar ik naar refereer.

Overigens is Audi inderdaad enige tijd alleen geweest maar ook in de tijd dat Peugeot mee deed met de dieselwedloop was het genieten. Maar dat is wat offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:11
Over de regels gesproken, was er laatst niet een voorstel gedaan voor de regels voor komende jaren waarbij het benzine verbruik vrijgegeven werd, meer vermogen (werd gesproken over 1000pk) en minder aerodynamica en electronica.

Dit zou er voor zorgen dat een coureur weer echt moet vechten met de auto (lees: meer overstuur), geen besparende maatregelen qua benzine dus de hele race plankgas. Hiermee zullen de betere coureurs uiteindelijk bovendrijven (Max :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
StealthyPeanut schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:53:
Met tanken erbij wordt het verschil dubbel op. Dus wat mij betreft mogen ook de banden gewoon vrijgegeven worden en iedereen op de snelst mogelijke band.

Mijn punt is; dat ik veel liever iedereen op dezelfde strategie zie, zelfde pitstops etc, dan dat we terug gaan naar de strategie van het team wat voor de overwinning zorgt. Ik zie liever gevechten op de baan, dan pitstops die bepalend zijn.
Ik niet. Juist die strategische keuzes maken de race interessant. Bovendien is dat nou juist een variabele die niet te koop is. Door een gok te wagen of de omstandigheden beter in te schatten kan een technisch minder team toch verrassen in plaats van voorspelbaar achterin het veld geen rol van betekenis te spelen.

(en nog een puntje, geen rode vlaggen als het gaat regenen. Teams die daar niet op gerekend hebben moeten maar voorzichtig naar de pits rijden. Eigen verantwoordelijkheid en zelf de lucht in de gate houden.)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

StealthyPeanut schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:05:
Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd, wat een Mercedes aan de F1 over houdt aan directe winst.. Is dat ergens terug te vinden?
Lijkt me niet echt te meten. Afgezien van het feit dat ze ongetwijfeld geld zullen krijgen uit de directe F1-opbrengsten (prijzengeld / recettes / tv-geld / sponsoren / etc) zijn er nog enorm veel factoren die niet te meten zijn waar ze 'het' ook voor zullen doen. Wat levert het bijvoorbeeld op om een verlieslatend 'prestige'-model op de markt te zetten? Of om een dure reclamecampagne de lucht in te brengen? Imago is lastig te kwantificeren...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Ankona schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:29:
[...]

Ik niet. Juist die strategische keuzes maken de race interessant. Bovendien is dat nou juist een variabele die niet te koop is. Door een gok te wagen of de omstandigheden beter in te schatten kan een technisch minder team toch verrassen in plaats van voorspelbaar achterin het veld geen rol van betekenis te spelen.
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik vond het alleen zo Jammer dat voorin heel vaak de wedstrijd werd beslist door het brandstofgewicht in combinatie met supersoft banden.
(en nog een puntje, geen rode vlaggen als het gaat regenen. Teams die daar niet op gerekend hebben moeten maar voorzichtig naar de pits rijden. Eigen verantwoordelijkheid en zelf de lucht in de gate houden.)
Dat moeten ZE sowieso afschaffen. Alleen na de klappert vorig jaar in Japan zullen die regels niet snel veranderen ben ik bang.
naitsoezn schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:37:
[...]

Lijkt me niet echt te meten. Afgezien van het feit dat ze ongetwijfeld geld zullen krijgen uit de directe F1-opbrengsten (prijzengeld / recettes / tv-geld / sponsoren / etc) zijn er nog enorm veel factoren die niet te meten zijn waar ze 'het' ook voor zullen doen. Wat levert het bijvoorbeeld op om een verlieslatend 'prestige'-model op de markt te zetten? Of om een dure reclamecampagne de lucht in te brengen? Imago is lastig te kwantificeren...
Dat is niet te meten. Maar daarom ben ik ook benieuwd naar de directe winst uit de f1. Niet indirect of op de lange termijn. Maar gewoon een echt P&L overzicht. Wat heeft het dat jaar daadwerkelijk gekost? En wat ontvangt het team van sponseren, wk punten etc.. Ben ik wel erg benieuwd naar :)

[ Voor 30% gewijzigd door StealthyPeanut op 13-04-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnowDude schreef op maandag 13 april 2015 @ 16:56:
Dat is volgens mij minder dat Vettel bij Ferrari. Het behouden van Hamilton heeft voor Mercedes 2 voordelen. Ten eerste als je hem de juiste auto geeft wordt hij geheid wereldkampioen. En ten tweede, hij rijdt ook niet voor de concurrentie.
Maar ja hij is geen Duitser en qua uiterlijk heeft hij ook niet een imago waar Mercedes heel blij van wordt (gouden fietskettingen om zijn nek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47
StealthyPeanut schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:36:
[...]

Daar heb je wel gelijk in ja. Ik vond het alleen zo Jammer dat voorin heel vaak de wedstrijd werd beslist door het brandstofgewicht in combinatie met supersoft banden.

[...]

Dat moeten ZE sowieso afschaffen. Alleen na de klappert vorig jaar in Japan zullen die regels niet snel veranderen ben ik bang.

[...]

Dat is niet te meten. Maar daarom ben ik ook benieuwd naar de directe winst uit de f1. Niet indirect of op de lange termijn. Maar gewoon een echt P&L overzicht. Wat heeft het dat jaar daadwerkelijk gekost? En wat ontvangt het team van sponseren, wk punten etc.. Ben ik wel erg benieuwd naar :)
Williams had 2/3 jaar terug een IPO. beursgenoteerd, dus jaarrekening publiek beschikbaar incl P&L. Kun je zo opzoeken.

P&L van fabrieksteams is stuk interessanter; hoe rekent bijv Merc de motorkosten/r&d toe etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:40:
[...]

Maar ja hij is geen Duitser en qua uiterlijk heeft hij ook niet een imago waar Mercedes heel blij van wordt (gouden fietskettingen om zijn nek).
Mercedes vekoopt niet alleen aan Duitsers, zelfs niet meer hoofdzakelijk imiddels denk ik.

Alle dure popie jopie`s willen een Merc, en dat imago past hij best wel goed bij.

Verder voor de Duitse-boeren-mercedes rijders heb je Rosberg.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:04:
[...]

Mercedes vekoopt niet alleen aan Duitsers, zelfs niet meer hoofdzakelijk imiddels denk ik.

Alle dure popie jopie`s willen een Merc, en dat imago past hij best wel goed bij.

Verder voor de Duitse-boeren-mercedes rijders heb je Rosberg.
Boeit niet, ze willen graag een 100% Duits team, en zeker niet een nep rapper met een fout imago in de auto.
Dure popie jopie's willen juist geen Mercedes... Die kiezen wel voor meer stijl.
In ieder geval kunnen ze voor veel minder geld ook kampioen worden met deze auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Rosberg staat achter Vettel in het kampioenschap...

Hoe dichterbij Ferrari komt, hoe waardevoller Hamilton wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:09:
[...]

Boeit niet, ze willen graag een 100% Duits team, en zeker niet een nep rapper met een fout imago in de auto.
Dure popie jopie's willen juist geen Mercedes... Die kiezen wel voor meer stijl.
In ieder geval kunnen ze voor veel minder geld ook kampioen worden met deze auto.
Ik denk dat het Mercedes geen lor interesseert wat Hamilton om z'n nek hangt zolang die gast "gewoon" elke race blijft winnen of eerste staat in het kampioenschap aan het eind van het jaar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 02:22

fynrd1

Fooled by Randomness

[...]

Wat is er zo Duits aan het team dan?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Mercedes & Rosberg

[ Voor 38% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-04-2015 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat mij ook wel opviel:
http://www.sport1.nl/vide...nhaalacties-in-china.html

Hoe Schumacher-esk hij met zijn knopjes bezig is, vlak voor een inhaalactie. Ik neem aan de rembalans, maar erg mooi om te zien dat hij de capaciteit heeft om dat te "managen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat is de aan/uit switch voor ABS en TC, duh :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:00

Hoogie2004

Whohooooo

Bahrein wordt overigens vast heel leuk voor RedBull... Ze komen vermogen tekort, en hun remmen doen het meer niet als wel :+

Met name de remmen hebben het redelijk zwaar in Bahrein dacht ik.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ook vraag ik me hardop af, hoe snel Max bijvoorbeeld zal gaan zijn op een baan als Spa. Deze kent hij sowieso enorm goed (vorig jaar fenomenale races op gereden) en de baan kent veel meer inhaalmogelijkheden dan een China. Plus dat hier de topsnelheid van minder groot belang is dan op China en Bahrein.

*Loopt naar het koffieapparaat om koffie te halen!

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-04-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Spa is vooral top snelheid. Na Monza het belangrijkste circuit qua drag.

Vanaf La Source (start finish hairpin) tot les combes is volgas. Eau rouge zit er weliswaar tussen, maar die gaat volgas. Achterop het circuit is S3 ook bijna volgas. Daar gaat de Renault t niet goed doen.

Lijkt mij dat Max meeste kans heeft op Monaco, Singapore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Pfff, zit weer lekker te slapen inderdaad. Monaco en Singapore zullen inderdaad wel interessant gaan worden!

Met name Monaco, waar inhalen haast onmogelijk wordt geacht....misschien dat Max ook daar zich dik in de kijker kan rijden door gewoon WEL mensen in te halen :D. Net als z'n pa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-10 16:58

Bestla

Kvinne

Lijkt mij ook. Ben benieuwd hoe Max het gaat doen op Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Max zal zeker vol gas door Eau Rouge heen gaan, zo hard gaat de renault niet, en hij zal wel vol gas moeten, wilt de auto de helling kunnen pakken.
Volgens mij kunnen we voor alle Renault aangedreven auto's een poule gaan beginnen wanneer het blok het begeeft, ipv op welke plaats de coureur weet te behalen aan het einde van de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]
imho; meer van dat: ...excentrieke en flamboyante coureurs tikkeltje arrogant en eigenwijs, is dat niet wat F1 is was - voor mij hoort dat er zeker bij.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Juncto schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:39:
en hij zal wel vol gas moeten, wilt de auto de helling kunnen pakken.
:D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 15:42
Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:40:
[...]

[...]

Met alle respect maar dit klinkt meer als jou mening/wens dan de wens van Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Requiem19 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:17:
Eau rouge zit er weliswaar tussen, maar die gaat volgas.
Mja, dat dacht J.Villeneuve ook in 98 en 99. :+ Tot een hoofdschuddende monteur aan toe als hij weer eens de muur heeft geraakt :P Een beetje liften in de E.R is niet zo erg. Al was zijn move tijdens zijn duel met R. Zonta in de Eau Rouge wel grappig.

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 14-04-2015 11:26 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:45
Zo, Rosberg en Hamilton hebben ook de ruzie weer bijgelegd. Wat wordt ik moe van Nico, verwend ettertje. Als je ook wereldkampioen wilt worden moet je niet miepen maar aggressiever rijden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik krijg bij Rosberg beetje zo'n college-prick gevoel eigenlijk. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Spa valt na de zomerstop en dan heeft Renault die grote upgrade al doorgevoerd (zeggen ze).

[ Voor 75% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:55 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Tegen die tijd mag hij alle races achteraan starten; dus dan hebben we nog genoeg te genieten. ;) Positief blijven.

Beter dan kleurloos rondrijden zoals de top 6 in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
In mijn zoektocht naar meer financiële informatie omtrent de F1 teams, ben ik een interessante en informatieve tekst tegen gekomen! Ik wil hem jullie niet onthouden;

http://www.forbes.com/sit...osses-in-just-five-years/

Leuk leesvoer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is er eigenlijk nog nieuws over Bianchi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sky presenter suspended for Alonso insult

http://paddocktalk.com/news/html/story-276121.html

Gezien onderstaande onderbouwing kan het gewoon niet anders als dat ze gelijk heeft.
*knip* NSFW

[ Voor 32% gewijzigd door Señor Sjon op 14-04-2015 13:32 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Laatst online: 05-10 13:47
himlims_ schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:45:
is er eigenlijk nog nieuws over Bianchi?
toevallig wel..al is er niet veel veranderd:
http://frontpage.fok.nl/n...nchi-nog-onveranderd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 16:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

*knip* Maak liever een TopicReport aan. :)

[ Voor 103% gewijzigd door Señor Sjon op 14-04-2015 13:39 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 06-10 02:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Op de naam, de registratie en het paspoort van Rosberg na, is er weinig echt Duits aan. Duitsers hebben eigenlijk ook niet zo heel veel met Mercedes GP en Rosberg. BMW was redelijk populair, maar nadat Schumacher bij Ferrari weg ging liet het een behoorlijke leegte achter bij de Duitse F1 fans. Misschien dat Vettel en Ferrari die leegte kunnen opvullen in de komende jaren. Ik hoop het wel in ieder geval.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Toen Schumacher stopte ben ik eigenlijk ook gestopt met kijken. Vond op dat moment eigenlijk niet dat er iemand rondreed waar ik echt voor kon juichen. Ben pas halverwege 2013 weer gaan kijken eigenlijk, en pas sinds dit seizoen een Sport1 abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 11:30
fynrd1 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:55:
[...]

Op de naam, de registratie en het paspoort van Rosberg na, is er weinig echt Duits aan. Duitsers hebben eigenlijk ook niet zo heel veel met Mercedes GP en Rosberg. BMW was redelijk populair, maar nadat Schumacher bij Ferrari weg ging liet het een behoorlijke leegte achter bij de Duitse F1 fans. Misschien dat Vettel en Ferrari die leegte kunnen opvullen in de komende jaren. Ik hoop het wel in ieder geval.
Mercedes GP is dan ook voornamelijk Engels en zit ook in Engeland. Wordt ook wel liefkozend Brackley genoemd. Het is van Tyrrell > BAR > Honda > Brawn > Mercedes gegaan. Daar is weinig Duits aan.

Rosberg is opgegroeid in Monaco en heeft ook een Fins paspoort. Hij is dan wel in Duitsland geboren en heeft een Duitse moeder, maar er is voor de Duitsers wederom weinig Duits aan. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 06:25

McBoom

Broem

Rosberg is dus net zo Duits als Max Belg is :P

[ Voor 4% gewijzigd door McBoom op 14-04-2015 14:21 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Brawn GP.... Dat blijft het meest magistrale F1 seizoen wat ik me kan herrinneren. Honda die na de dood van Harvey Postlethwait de stekker uit hun veelbelovende F1 project trok (met Jos als testcoureur), dan Ross Brawn die de handel overneemt en met een volledig stickervrije auto als underdog letterlijk iedereen het snot voor de ogen rijdt.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
asing schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:23:
Brawn GP.... Dat blijft het meest magistrale F1 seizoen wat ik me kan herrinneren. Honda die na de dood van Harvey Postlethwait de stekker uit hun veelbelovende F1 project trok (met Jos als testcoureur), dan Ross Brawn die de handel overneemt en met een volledig stickervrije auto als underdog letterlijk iedereen het snot voor de ogen rijdt.
erm die tijdlijn klopt niet helemaal wat je hier zegt. Verstappen/Honda/Postlewaith was rond 1999/2000 wat ik mij zo kan herinneren. In 2006 is Honda terug gekomen voor een 3tal jaren om vervolgens in 2009 weer de stekker eruit te trekken maar dat was ook de periode waar veel grote autofabrikanten verlies maakten. Dus Verstappen/Postlewaith/Honda heeft niks te maken met de Honda die BrawnGP uiteindelijk heeft overgenomen om vervolgens beide titels te winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:02

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Arfman schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:59:
Toen Schumacher stopte ben ik eigenlijk ook gestopt met kijken. Vond op dat moment eigenlijk niet dat er iemand rondreed waar ik echt voor kon juichen. Ben pas halverwege 2013 weer gaan kijken eigenlijk, en pas sinds dit seizoen een Sport1 abonnement.
Heel herkenbaar al kijk ik puur via BBC en ben pas vorig jaar weer ingestapt, maar in ieder geval ook na Schumis (eerste) exit gestopt met kijken.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Raven__NL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:43:
[...]

erm die tijdlijn klopt niet helemaal wat je hier zegt. Verstappen/Honda/Postlewaith was rond 1999/2000 wat ik mij zo kan herinneren. In 2006 is Honda terug gekomen voor een 3tal jaren om vervolgens in 2009 weer de stekker eruit te trekken maar dat was ook de periode waar veel grote autofabrikanten verlies maakten. Dus Verstappen/Postlewaith/Honda heeft niks te maken met de Honda die BrawnGP uiteindelijk heeft overgenomen om vervolgens beide titels te winnen ;)
Ik haal er inderdaad 2 door elkaar. De eerste was een goede auto, jammer dat ze de stekker eruit trokken. De tweede was in mijn ogen briljant. :9

Maar ik hou van underdogs. Tegen je horen zeggen : "gaat niet", "kan niet" etc is alleen maar motivatie. Als het dan wel lukt is het alleen maar prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De tweede was een handgranaat vermomd als vlammenwerper. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Laatst online: 18-08 11:55
Het mag dan de underdoug geweest zijn omdat het geen grote namen meer aan zich verbonden had, maar fincancieel waren ze de absolute nummer 1 volgens het artikel dat hier gepost werd uit de forbes.
StealthyPeanut schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:23:
In mijn zoektocht naar meer financiële informatie omtrent de F1 teams, ben ik een interessante en informatieve tekst tegen gekomen! Ik wil hem jullie niet onthouden;

http://www.forbes.com/sit...osses-in-just-five-years/

Leuk leesvoer :).
Voor de luie lezer ;)
[b]

Brawn was seen as a under-dog independent team but the London Evening Standard newspaper revealed that, in fact, it was far from it. The team’s 2009 financial statements showed that it had revenue of $373.4 million which is still the highest-ever recorded by an F1 team. To put it into perspective, Brawn’s after-tax profit of $156.9 million was more than the revenue made by the rival Williams team the following year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 107% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:56 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
hardware-lover schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
Bianchi signed Sauber contract at Suzuka – Kolles

http://www.inautonews.com...contract-at-suzuka-kolles

".....But “There were not just three contracts,” Kolles claimed. “There were six.....
Daar moet toch nog een staartje aan komen, dat kan echt niet.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
Ik lees net, dat Renault de motorproblemen heeft onderzocht en ze vonden een probleem bij de zuigers.
Mijn eerste reactie was, wat een briljante conclusie, een probleem bij de zuigers, not. opgeblazen blok, dan heb je inderdaad wel een probleem bij de zuigers....
mijn 2de gedachte was iets genuanceerder, probleem kan natuurlijk op zoveel plekken ontstaan, nokkenas en dergelijke... maar desalniettemin ik heb Renault al helemaal afgeschreven, wat een stel prutsers daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
hardware-lover schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
Bianchi signed Sauber contract at Suzuka Kolles
Ik zag het laatst ook ergens langskomen.

Dat Sauber dus Bianchi hebben laten tekenen in Japan.
Doordat Bianchi bij Ferrari hoorde kregen ze die motoren zowat gratis, en als 'tweede rijder' was Giedo er. Het geld dat Giedo meebracht was dus eigenlijk gewoon pure winst.

Maarja, door het ongeluk van Bianchi ( :'( ) moesten deze plannen ineens omgegooid worden, en was het geld van Giedo niet voldoende meer.

En bij GUT liep volgens mij afgelopen jaar het contract af, dus daar is volgens mij geen contractbreuk gepleegd?

Ik vond het nooit erg om naar Bianchi te kijken als coureur, vond hem nogal leuk O+ :$

[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 14-04-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
(jarig!)
Juncto schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:03:
Ik lees net, dat Renault de motorproblemen heeft onderzocht en ze vonden een probleem bij de zuigers.
Mijn eerste reactie was, wat een briljante conclusie, een probleem bij de zuigers, not. opgeblazen blok, dan heb je inderdaad wel een probleem bij de zuigers....
mijn 2de gedachte was iets genuanceerder, probleem kan natuurlijk op zoveel plekken ontstaan, nokkenas en dergelijke... maar desalniettemin ik heb Renault al helemaal afgeschreven, wat een stel prutsers daar.
Als je de motor verkeerd afstelt krijg je bij elke motor de zuigers kapot. Het hoeft dus niet perse een mechanisch probleem te zijn.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39

pinda powerrr

Slow down...

Max gaat op Zandvoort rijden met een V8 Red Bull F1 auto tijdens Italia a Zandvoort.

Ha, laat ik daar nou al kaarten voor hebben incl parkeren op de paddock! :P

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Leuk maar daar heb je geen ruk aan. O-)

De reden : midden in de zomer, dus enorm druk. Zandvoort heeft één toegangsweg en die staat vanaf Haarlem muurvast. En dan bedoel ik echt muurvast. Wil je naar het circuit dan kan je beter de auto pakken naar iets als Sloterdijk, en dan vanaf daar de trein pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Uhm, volgens mij zijn er twee toegangswegen :P Ok, ze komen allebei in Haarlem uit, maar waarom mensen altijd die ene route nemen is me een raadsel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dan maar op de motor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:55
Leuk dat Max naar Zandvoort komt! Ik ga wel op de fiets (woon in Haarlem). Maar donuts hoeven we niet te verwachten volgens Olav Mol. Die zei afgelopen zondag tijdens de race dat de renault motor niet in staat is om wielspin te genereren vanuit stilstand. Zal misschien enigszins overdreven zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25
ruudonline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:18:
Leuk dat Max naar Zandvoort komt! Ik ga wel op de fiets (woon in Haarlem). Maar donuts hoeven we niet te verwachten volgens Olav Mol. Die zei afgelopen zondag tijdens de race dat de renault motor niet in staat is om wielspin te genereren vanuit stilstand. Zal misschien enigszins overdreven zijn ;)
Hij komt met de oude V8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39

pinda powerrr

Slow down...

asing schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:41:
[...]

Leuk maar daar heb je geen ruk aan. O-)

De reden : midden in de zomer, dus enorm druk. Zandvoort heeft één toegangsweg en die staat vanaf Haarlem muurvast. En dan bedoel ik echt muurvast. Wil je naar het circuit dan kan je beter de auto pakken naar iets als Sloterdijk, en dan vanaf daar de trein pakken.
Daar heb ik zeker wel wat aan. Het is Italia a Zandvoort, dus alleen maar Italiaans wat de klok slaat en als je lid bent van een club, kun je dus een een leuk plekje op de paddock krijgen. Staat dan helemaal vol met Ferrari's, Alfa's, Maserati, Fiat en Lancia. Dus lekker autootjes kijken, ouwehoeren met andere clubleden, genieten van het zonnetje en kijken naar de auto's die het circuit op gaan.
Is echt een leuk evenement.

Afbeeldingslocatie: https://detwichter.files.wordpress.com/2013/07/20130630_iaz_-15.jpg

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:55
Ik lees het nu hierboven inderdaad. De oude RB V8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
pinda powerrr schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:32:
[...]

Daar heb ik zeker wel wat aan. Het is Italia a Zandvoort, dus alleen maar Italiaans wat de klok slaat en als je lid bent van een club, kun je dus een een leuk plekje op de paddock krijgen. Staat dan helemaal vol met Ferrari's, Alfa's, Maserati, Fiat en Lancia. Dus lekker autootjes kijken, ouwehoeren met andere clubleden, genieten van het zonnetje en kijken naar de auto's die het circuit op gaan.
Is echt een leuk evenement.

[afbeelding]
Ik snap dat je er ontzettend blij van wordt als je van Italiaanse auto's houdt. Prachtig, zo allemaal bij elkaar. Maar als het een mooie stranddag is, en Max komt Italia a Zandvoort opleuken, dan kan je er vanuit gaan dat het circuit vol zit. Dat was vroeger bij Jos al zo.

Ik heb ooit voor de Masters daar in de file gestaan en uiteindelijk hebben we een trein gepakt omdat de file gewoon niet vooruit ging. Dus als je lekker op het paddock wilt staan raadt ik je aan bijzonder vroeg voor de hekken te staan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
de Masters, daar heb ik ook eens 2 uur voor vast gestaan. :X
uiteindelijk meerdere van de pre-races gemist.
Maar dat was volgens mij wel een jaar of 10 geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
asing schreef op woensdag 15 april 2015 @ 00:11:
[...]

Ik snap dat je er ontzettend blij van wordt als je van Italiaanse auto's houdt. Prachtig, zo allemaal bij elkaar. Maar als het een mooie stranddag is, en Max komt Italia a Zandvoort opleuken, dan kan je er vanuit gaan dat het circuit vol zit. Dat was vroeger bij Jos al zo.

Ik heb ooit voor de Masters daar in de file gestaan en uiteindelijk hebben we een trein gepakt omdat de file gewoon niet vooruit ging. Dus als je lekker op het paddock wilt staan raadt ik je aan bijzonder vroeg voor de hekken te staan :) .
Ik heb ook ooit uren in de file gestaan voor een WilliamsF1 demo in de zomer. Wij met een niet al te nieuwe auto daarheen, motor oververhit, stonden we daar in Haarlem langs de kant :|
Na een tijdje verder gereden, kom je in Zandvoort: Alle parkeerplaatsen vol ;(

Maar goed, dit was 15+ jaar geleden, geen idee hoe het nu is.

[ Voor 3% gewijzigd door Tleilaxu op 15-04-2015 08:33 . Reden: ik ben ouder dan ik dacht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNdz
  • Laatst online: 18-08 11:55
Nog steeds beroerd, als het een mooie dag is is staat het er per definitie al vol laat staan als er een populair evenement tegelijkertijd is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
ruudonline schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:34:
[...]

Ik lees het nu hierboven inderdaad. De oude RB V8.
Dat is beter dan die Franse Miele. Haalt ie tenminste het einde van de demo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Señor Sjon schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:17:
[...]

Dat is beter dan die Franse Miele. Haalt ie tenminste het einde van de demo. :+
Gniffel..... :+

Zou Max nu het baanrecord van Jos afpakken? (1.22.053)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zie dat Klaas Zwart met een BossGP er al aardig in de buurt is gekomen (1.22:8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt aan de auto. Een 2004 model ging een stuk harder dan de post 2009 auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
(jarig!)
Iets logischer ook voor Italia a Zandvoort, want dat is een Ferrari blok :)

Blijft natuurlijk wel twijfelachtig, een Italiaanse auto die is gemaakt in Engeland, twee landen die niet uitblinken in kwaliteitsauto's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

SnowDude schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:05:
[...]

Iets logischer ook voor Italia a Zandvoort, want dat is een Ferrari blok :)

Blijft natuurlijk wel twijfelachtig, een Italiaanse auto die is gemaakt in Engeland, twee landen die niet uitblinken in kwaliteitsauto's :+
Hij gaat toch rijden in een RB8 die in Toro Rosso-kleuren gespoten is? Dus met Renault V8? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
(jarig!)
Bart-Willem schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:08:
[...]

Hij gaat toch rijden in een RB8 die in Toro Rosso-kleuren gespoten is? Dus met Renault V8? :P
Oops my bad, ik dacht dat hij met de Toro Rosso V8 ging rijden :F

* SnowDude gaat even in een hoekje zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Twitter
Martin BrundleVerified account
‏@MBrundleF1
2nd time in 19 yrs a driver thanked me for TV comments.Appreciated it. First guy said his mum told him to say something but didn't know why!
volgens mij kunnen we maar 1 persoon bedenken wie dat zal zijn geweest en het is vast niet Pastor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volgens mij is Brundle verlieft op Max :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:49

AzzKickah

06-CENSORED

Mweh? :?
Wie zegt dat ie het over Max heeft?

Denk je dat Max hem bedankt heeft voor die comments over bij een topteam voor z'n 20e? Lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

AzzKickah schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:44:

Denk je dat Max hem bedankt heeft voor die comments over bij een topteam voor z'n 20e? Lijkt me sterk.
Ja dat het sterk is ben ik het met je eens. Alleen geldt dat natuurlijk voor alle coureurs. Als je Sky geluisterd hebt, dan heb je gemerkt dat Brundle Max nogal extreem aan het ophemelen was.

Dus dan zou ik zeggen 1 + 1 is twee, van de coureurs is het het meest waarschijnlijk dat dit over Max Verstappen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL

JvS schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:53:
[...]
Als je Sky geluisterd hebt, dan heb je gemerkt dat Brundle Max nogal extreem aan het ophemelen was.

Dus dan zou ik zeggen 1 + 1 is twee, van de coureurs is het het meest waarschijnlijk dat dit over Max Verstappen gaat.
dat.

Mocht je een betere kandidaat weten dan horen we dat graag natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Dat waren Herbert en Hill. Brundle had het volgens mij alleen over zijn rijkunsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Brundle begon inderdaad wel over "that Verstappen boy", volgens mij zei hij ook dat Verstappen voor z'n 20ste bij een topteam zou rijden. Maar dat weet ik niet zeker meer.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Roamor schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:03:
[...]

Dat waren Herbert en Hill. Brundle had het volgens mij alleen over zijn rijkunsten.
Herbert zei "met 20". En Hill daarna "dan pas? :+ Vóór z'n 20e".

edit: okee, niet helemaal, maar kwam op hetzelfde neer:
YouTube: 2015 Chinese Grand Prix: Max Verstappen, The Next Senna? Sky Coverage

[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 15-04-2015 11:13 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

-tom-562

Oliesjeik

Juncto schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:03:
No offence, maar ik denk dat een stel ingenieurs er iets meer kaas van hebben gegeten dan jou :P Een 'opgeblazen blok' is een vrij loos begrip *understatement* en kan heel veel oorzaken hebben.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
-tom-562 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:49:
[...]

No offence, maar ik denk dat een stel ingenieurs er iets meer kaas van hebben gegeten dan jou :P Een 'opgeblazen blok' is een vrij loos begrip *understatement* en kan heel veel oorzaken hebben.
Het was ook zeker niet bedoeld alszijnde dat ik er meer van weet dan zij, maar de reactie van Renault vond ik nou niet echt bepaald extra informatie geven, van waaruit ik vertrouwen krijg dat ze snappen wat er fout is gegaan.

Update:
Ik lees zojuist het bericht dat er een ontwerpfout in de zuiger zit:
[url]http://http://www.f1today.net/en/news/201153/no-solution-for-renault-piston-fault-in-next-six-weeks[/url]
Dit artikel geeft wat meer het vertrouwen dat ze in de buurt van een mogelijke oplossing voor de huidige beschamende situatie kunnen komen.

[ Voor 23% gewijzigd door Juncto op 15-04-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Juncto schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:17:
[...]

Het was ook zeker niet bedoeld alszijnde dat ik er meer van weet dan zij, maar de reactie van Renault vond ik nou niet echt bepaald extra informatie geven, van waaruit ik vertrouwen krijg dat ze snappen wat er fout is gegaan.
Het bericht is ook niet gedaan om jou vertrouwen te geven dat ze het snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Juncto schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:17:
Update:
Ik lees zojuist het bericht dat er een ontwerpfout in de zuiger zit:
[url]http://http://www.f1today.net/en/news/201153/no-solution-for-renault-piston-fault-in-next-six-weeks[/url]
Dit artikel geeft wat meer het vertrouwen dat ze in de buurt van een mogelijke oplossing voor de huidige beschamende situatie kunnen komen.
Dus tot Canada geen verbetering.... :X

Strategie dus soft,soft,hard, en maar zien waar het schip ditmaal strandt. Of de vrije trainingen allemaal overslaan? Lijkt mij heel demotiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
JvS schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:39:
[...]

Het bericht is ook niet gedaan om jou vertrouwen te geven dat ze het snappen.
Welke andere toegevoegde waarde heeft een stukje communicatie met de pers dan, nadat de prestaties van Renault nog meer richting beschamend zijn gegaan?
Na zo'n moment willen ze er natuurlijk alles aan doen om de buitenwereld te overtuigen van hun goede intenties en daarmee vertrouwen te geven in een oplossing.
Het kan zijn dat ik het mis heb, maar dan lees ik graag wat jou idee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoewel ik het betwijfel; "wanneer ferrari wint, worden er maandag erop meer ferrari's besteld"

weet niet hoe dat werkt met renault, maar als prestatie dat daadwerkelijk terug te zien is in sales......kan ik me prima voorstellen dat hun pr/marketing overuren draait :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[oud nieuws]

[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:57 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Roamor schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:45:
[...]
Dus tot Canada geen verbetering.... :X

Strategie dus soft,soft,hard, en maar zien waar het schip ditmaal strandt. Of de vrije trainingen allemaal overslaan? Lijkt mij heel demotiverend.
".....Remarkably, Abiteboul has now confirmed of being aware of the fact the system had a fault, one he is confident will be fixed come the Monaco Grand Prix next month"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
Begrijp ik het goed dat Kyvat en Riccardo nu al met hun 3e power unit zijn begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10 18:57
VictordeHolland schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:57:
Begrijp ik het goed dat Kyvat en Riccardo nu al met hun 3e power unit zijn begonnen?
Voor zover ik weet heeft RIC wel een derde powerunit aangebroken ja. Maar de 2de is uit voorzorg weggehaald; die is niet compleet verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[youtube dood]

[ Voor 82% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:58 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Volgens Formule1.nl was het Brundle.
Brundle: ‘Verstappen herinnert aan Senna en Schumacher’
Max Verstappens race kwam in China dan wel ongelukkig ten einde, de jonge Nederlander gooide er met zijn inhaalacties wederom hoge ogen. Ex-coureur Martin Brundle vergelijkt de Toro Rosso-rijder zelfs met Ayrton Senna en Michael Schumacher.

Tijdens de race kwam Brundle, tegenwoordig commentator en analist bij Sky Sports, superlatieven tekort om Verstappens talent te beschrijven. “Voor zijn twintigste rijdt hij bij een team dat het WK kan winnen”, gelooft de Brit. “In mijn ogen vertoont hij alle kenmerken van een Senna, of van een Schumacher.”

En Brundle zou het moeten weten, want hij racete eind jaren '80, begin jaren ’90 tegen beide Formule 1-legenden. In 1992 was hij bij Benetton zelfs een jaar lang Schumachers teamgenoot.

“We kijken naar een superster in wording”, vervolgde Brundle onder de uitzending zijn lofzang. “Het is een jonge gast, maar hij heeft een rijpe kop. Hij is kalm. Natuurlijk zal hij nog wel fouten maken, maar de snelheid heeft hij en van een gebrek aan ervaring geeft hij totaal geen blijk.”

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Na 3 races misschien nog iets te vroeg, maar (weer?) een columnist die van gedachten is veranderd over Max: https://palmeronmotorspor...en-true-brilliance-at-17/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geweldig om te lezen! Ik hoop dat de mooie woorden allemaal waarheid worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hij is ook al verliefd :P..

"I am acutely aware that this is turning into a borderline love letter for Verstappen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Viel me de laatste race ook al op, dat hij wel heel veel veren in Max z'n reet stopt!

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tot nu toe doet ie het natuurlijk goed maar laten we nu niet gelijk te hard van stapel lopen. De media wil wel heel graag een nieuwe hype hebben...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Fuck that, gewoon tering trots zijn dat een jochie van 17 het al zo belachelijk goed doet.

Echt niet normaal!

17!

Ik zal het nogmaals herhalen....ZEVENTIEN!

Toen scheurde ik op een brommertje en dacht ik aan mijn rijbewijs halen.
Was jong en onbezonnen.

Hij niet...
Hij stuurt gewoon zo super goed in die F1 bolide op zijn 17e.....

Hij heeft goed getest, goede FP's, goede kwalificaties, goede races en super inhaalacties gemaakt, zonder anderen in de weg te rijden zoals rookies vaak doen.
Heel volwassen, beheerst, in control. De baas over de auto, en... de baas over meer ervaren en ook snelle coureurs op de grid.

Dan moet je toch niet elke keer blijven zeggen: "Niet te hard van stapel lopen."?

Ik ben echt onder de indruk en had dit niet verwacht.
Daar mag de liefhebber, wereldwijd, lyrisch van worden.

Alstu, my 2 cents

[ Voor 13% gewijzigd door albino71 op 15-04-2015 22:53 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
albino71 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:50:
Fuck that, gewoon tering trots zijn dat een jochie van 17 het al zo belachelijk goed doet.

Echt niet normaal!

17!

Ik zal het nogmaals herhalen....ZEVENTIEN!

Toen scheurde ik op een brommertje en dacht ik aan mijn rijbewijs halen.
Was jong en onbezonnen.

Hij niet...
Hij stuurt gewoon zo super goed in die F1 bolide op zijn 17e.....

Hij heeft goed getest, goede FP's, goede kwalificaties, goede races en super inhaalacties gemaakt, zonder anderen in de weg te rijden zoals rookies vaak doen.
Heel volwassen, beheerst, in control. De baas over de auto, en... de baas over meer ervaren en ook snelle coureurs op de grid.

Dan moet je toch niet elke keer blijven zeggen: "Niet te hard van stapel lopen."?

Ik ben echt onder de indruk en had dit niet verwacht.
Daar mag de liefhebber, wereldwijd, lyrisch van worden.

Alstu, my 2 cents
Hij rijdt al 13 jaar races.....dus heeft dik 11 jaar kartervaring plus nu dik een jaar formule auto's. Max leven is racen. Dus zeer ervaren al....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Quantor schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:53:
Na 3 races misschien nog iets te vroeg, maar (weer?) een columnist die van gedachten is veranderd over Max: https://palmeronmotorspor...en-true-brilliance-at-17/
alles klopt in de column...ook Ricciardo die zo lang deed om langs ericsson te komen...max doet het gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hype is prima, als men maar niet als een blad om de boom omdraait zodra hij een paar foutjes achter elkaar maakt
Pagina: 1 ... 61 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2