[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.402 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:21
Net rondje van Carlos, maar Max pakt em in de race toch wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Motor een beetje gespaard en lekker veel inhalen morgen. Ik zie het wel zitten met Max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het lijkt er voorlopig op dat Sainz een betere qualifier is, Verstappen beter in de race.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
gambieter schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:44:
Het lijkt er voorlopig op dat Sainz een betere qualifier is, Verstappen beter in de race.
En daar gaat het uiteindelijk om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Hoezo dan? Het staat nu 2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:52
Staat 2-2 nu, dus ze zijn aan elkaar gewaagd.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:44
Wel een groot gat deze keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Die verlichte palmbomen zijn zo kitscherig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Goron schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:48:
Dat is alles in Bahrein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Goron schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:48:
Da's nog niks moet je onze Poldertoren in Emmeloord zien met de goedkope Chinese LED-verlichting. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
IMHO wel heel vroeg om dit soort conclusies te trekken. In november nog maar eens beoordelen denk ik.
Ik heb van beiden goeie dingen gezien, zowel in de race als in de kwalificatie, maar ze hebben ook allebei genoeg tegenslag gehad en hier en daar een foutje gemaakt.

Ik vind het ergens jammer dat er niet nog een derde, ervaren coureur in die auto rijdt, zodat we goed kunnen vergelijken wat het niveau is van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Vettel pakt Rosberg weer in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rosberg is écht níét goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Weer eens een leuke qualificatie. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Hamilton is best een baas, hoe graag ik em ook zie uitvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad-dog schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:03:
Hamilton is best een baas, hoe graag ik em ook zie uitvallen
Met een superieure auto ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:04:
[...]

Met een superieure auto ja.
Waar is Rosberg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ben benieuwd of Nico nu nog zo blij is dat hij hoopte dat Ferrari dichterbij zou komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan het prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Rosberg heeft weer een heel arsenaal aan redenen waarom ie 't niet heeft geflikt vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Vraag is of Rosberg slechter rijdt dan vorig jaar, of Hamilton gewoon beter?

Het verschil is groter dan ooit tussen hun twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:54
Jammer van Max. Hij zal vast een goede reden hebben. Worstelt al heel het weekend met de auto. Valt me op dat Sainz toch minder problemen lijkt te hebben (of wij horen ze niet, dat kan natuurlijk ook). Ik krijg toch de indruk dat Sainz een betere Qualifier is dan Max. Misschien toch gebrek aan ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Max kan morgen beter rustig van start gaan als het licht op groen springt en Maldonado de weg vrij laten maken, met een beetje geluk neemt die er een stuk of 4-5 mee in de eerste bocht :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ruudonline schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:18:
Jammer van Max. Hij zal vast een goede reden hebben. Worstelt al heel het weekend met de auto. Valt me op dat Sainz toch minder problemen lijkt te hebben (of wij horen ze niet, dat kan natuurlijk ook). Ik krijg toch de indruk dat Sainz een betere Qualifier is dan Max. Misschien toch gebrek aan ervaring?
Hoorde net op radio 1 dat ze nu de motor knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55

backupdevice

No Risk , Full Push

Van beide of alleen van Max

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:27:
[...]

Hoorde net op radio 1 dat ze nu de motor knijpen.
Begrijpelijk hoor, liever nu minder risico dan morgen wéér uitvallen.

Toch ook erg sterk gereden van Sainz; hopelijk wordt het morgen weer genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

He grappig, na Maleisië (toen het verschil in positie nota bene groter was :X ) was juist het verhaal dat Max mazzel zou hebben gehad enzo. Iets Nlds misschien om je eigen prestaties te downplayen en andermans (telkens iemand anders) prestatie te zien als norm? 'voorlopig' is iig nog niet echt ergens op gebaseerd :)

[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 18-04-2015 18:52 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:32
Hoe verder Max naar achteren staat op de grid hoe meer we morgen kunnen genieten van zijn inhaalacties...

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
ikmattie schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:57:
Hoe verder Max naar achteren staat op de grid hoe meer we morgen kunnen genieten van zijn inhaalacties...
Tot zijn motor weer knalt, want dat is wat gaat gebeuren :X :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Cubic X schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:02:
[...]

Ik vrees het ook. ;w
Zo jammer, zo'n (inhaal)talent in een bolide die iets te graag vuur spuwt :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:32
Cubic X schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:02:
[...]

Klopt, en dat is natuurlijk heel jammer, maar daarom moeten we des te meer genieten van zo veel mogelijk uitremacties van hem.

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
ruudonline schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:18:
Nu de feiten. Het kwalificatie duel staat op 2-2. Afgelopen 2 races stond Max voor Sainz...al die onzin dat Sainz nu al de betere kwalifer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

alwaysleft schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 19:31:
[...]
Nu de feiten. Het kwalificatie duel staat op 2-2. Afgelopen 2 races stond Max voor Sainz...al die onzin dat Sainz nu al de betere kwalifer is.
Mee eens.
Daarnaast, goed kwalificeren is 1 ding. Goed racen is toch wel een step up, en daarin laat Max toch echt wel z'n kwaliteiten zien volgens mij.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 16:09
Het positieve puntje is dat het overstuur in FP3 in de Q omgeslagen is naar onderstuur.. De ideale setting zal er dus ergens tussen liggen. Ze zullen Max dus morgen wel met een andere afstelling de baan op sturen en dan maar hopen dat ie dan prettig voelt.

Ook dat is rookie zijn. Juist de ervaring om op een baan die je nog niet kent je auto zo snel goed af te kunnen stellen is lastig. En met 2 rookies in een team (met totaal verschillende rijstijlen) kun je ook niet even afkijken.

Als Max morgen een goede afstelling heeft en wellicht een afwijkende strategie kan ie met zijn inhaalkwaliteiten weer mooi voor mooie actie zorgen!

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
sanderb schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:02:
Het positieve puntje is dat het overstuur in FP3 in de Q omgeslagen is naar onderstuur.. De ideale setting zal er dus ergens tussen liggen. Ze zullen Max dus morgen wel met een andere afstelling de baan op sturen en dan maar hopen dat ie dan prettig voelt.

Ook dat is rookie zijn. Juist de ervaring om op een baan die je nog niet kent je auto zo snel goed af te kunnen stellen is lastig. En met 2 rookies in een team (met totaal verschillende rijstijlen) kun je ook niet even afkijken.

Als Max morgen een goede afstelling heeft en wellicht een afwijkende strategie kan ie met zijn inhaalkwaliteiten weer mooi voor mooie actie zorgen!
Parc-fermé regels gelden al een jaar of 10; na de kwalificatie mag je de afstelling van de auto niet meer wijzigen. Max zal dus met de auto moeten rijden zoals hij in de kwalificatie afgesteld stond.

Gelukkig kan onderstuur een voordeel in de race zijn, omdat onderstuur de achterbanden beschermt qua slijtage.

Hoewel het 2-2 in kwalificatie's staat, heb ik het idee dat Sainz af en toe iets meer ultieme snelheid uit de auto kan halen. Verschil was nu uiteindelijk ook 0,6 seconden, wat behoorlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:57
Ze kunnen hem altijd bij een pitstop iets meer/minder vleugel geven. Maar dat is dan ook alles.

Het feit dat de auto er de brui aan gaf in FP zorgde ervoor dat de optimale afstelling niet werd gevonden. Dan maar gokken en hij deed een overshoot. Maar het is zijn eerste jaar, zijn eerste keer op abu dhabi en hij is al 3 races foutloos. We zijn chauvinistisch maar eerlijk is eerlijk, met dat Franse gedrocht achterin mag en kan je geen wonderen verwachten.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
"Het is niet toegestaan het veld te betreden" zal mij benieuwen...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Polbeer91 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:29:
"Het is niet toegestaan het veld te betreden" zal mij benieuwen...
Verkeerd topic?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Sorry, idd heb er 2 tegelijk open, kan weg.

Geheel mijn fout, beter opletten 8)7

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
asing schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:53:
Ze kunnen hem altijd bij een pitstop iets meer/minder vleugel geven. Maar dat is dan ook alles.

Het feit dat de auto er de brui aan gaf in FP zorgde ervoor dat de optimale afstelling niet werd gevonden. Dan maar gokken en hij deed een overshoot. Maar het is zijn eerste jaar, zijn eerste keer op abu dhabi en hij is al 3 races foutloos. We zijn chauvinistisch maar eerlijk is eerlijk, met dat Franse gedrocht achterin mag en kan je geen wonderen verwachten.
abu dhabi.... Misschien eerst goed kijken waar er gereden wordt....zo neemt niemand je serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
bvbal79 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:06:
[...]

abu dhabi.... Misschien eerst goed kijken waar er gereden wordt....zo neemt niemand je serieus :)
My bad.... Ik haal die zandbakken steeds door elkaar.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 15:39

Harrie

NederVlaming

Requiem19 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 20:46:
[...]

Parc-fermé regels gelden al een jaar of 10; na de kwalificatie mag je de afstelling van de auto niet meer wijzigen. Max zal dus met de auto moeten rijden zoals hij in de kwalificatie afgesteld stond.

Gelukkig kan onderstuur een voordeel in de race zijn, omdat onderstuur de achterbanden beschermt qua slijtage.

Hoewel het 2-2 in kwalificatie's staat, heb ik het idee dat Sainz af en toe iets meer ultieme snelheid uit de auto kan halen. Verschil was nu uiteindelijk ook 0,6 seconden, wat behoorlijk is.
Wanneer sluit het Parc eigenlijk officieel? Na q3? Is er dan de mogelijkheid om na zijn laatste run in q2 nog wat te wijzigen vóór dat q3 gedaan is? ( dan kan je het alleen niet meer testen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Goede vraag, geen idee.

Het lijkt me logisch dat parc ferme regels van kracht zijn vanaf het moment dat je kwalificatietijd definitief is. Als je er dus uitgaat in q3, kun je vanaf dat moment niets meer wijzigen.

Als dat wel mag, zouden bijv Kyvat en Maldonado deze race heel hun setup kunnen wijzigen naar meer een race setup.

Onder het huidige systeem kwalificeer je dus met een race setup, maar her en der wel kleine compromissen mbt kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:10

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Was ik ook benieuwd naar, dus heb even gezocht. Zodra je de pitlane voor het eerst tijdens de kwalificatie verlaat, val je onder de parc ferme regels. Er mogen wel kleine wijzigingen onder toezicht van de officials worden gedaan bron.
Dus misschien kunnen ze nog iets aan de afstelling van de voorvleugel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
SayWhatAgain! schreef op zondag 19 april 2015 @ 10:54:
Was ik ook benieuwd naar, dus heb even gezocht. Zodra je de pitlane voor het eerst tijdens de kwalificatie verlaat, val je onder de parc ferme regels. Er mogen wel kleine wijzigingen onder toezicht van de officials worden gedaan bron.
Dus misschien kunnen ze nog iets aan de afstelling van de voorvleugel doen.
Het hangt ervanaf wat ze precies gewijzigd hebben. En of ze dat ook mogen terugzetten. Ze kunnen namelijk ontzettend veel aanpassen. Camber, toespoor, rij hoogte, vering, demping, vleugels etc. Als ze echt een lichte auto hebben gebouwd dan zitten er ook gewichten in. Die kan je dan ook weer verplaatsen om zo de balans in de auto te veranderen.

Ik hoop uiteraard dat hij nu lekker kan inhalen. :P En dat zijn motor heel blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
asing schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:10:
[...]

Het hangt ervanaf wat ze precies gewijzigd hebben. En of ze dat ook mogen terugzetten. Ze kunnen namelijk ontzettend veel aanpassen. Camber, toespoor, rij hoogte, vering, demping, vleugels etc. Als ze echt een lichte auto hebben gebouwd dan zitten er ook gewichten in. Die kan je dan ook weer verplaatsen om zo de balans in de auto te veranderen.

Ik hoop uiteraard dat hij nu lekker kan inhalen. :P En dat zijn motor heel blijft!
En nu even de bron lezen die boven je geciteerd wordt :P.

Ze mogen dus vanaf het begin van de kwalificatie eigenlijk niets meer veranderen. Alleen kleine voorvleugel wijzigingen en 'standaard procedures' zoals de remmen ontluchten.

Maar camber, toe, vering etc mag niet meer veranderd worden vanaf het moment dat de kwalificatie begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Max had vooral last van onderstuur op nieuwe zachte banden. Misschien dat hij nu kan starten op de medium en dan aan het einde nog een korte stint op de softs, vergelijkbaar met de strategie in Melbourne.

Verder zag ik al een dikke pluim rook achter zijn auto in qualifying. Het werd nog extra in beeld gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 19 april 2015 @ 12:21:
Max had vooral last van onderstuur op nieuwe zachte banden. Misschien dat hij nu kan starten op de medium en dan aan het einde nog een korte stint op de softs, vergelijkbaar met de strategie in Melbourne.

Verder zag ik al een dikke pluim rook achter zijn auto in qualifying. Het werd nog extra in beeld gebracht.
De zachte compound goed laten werken is hier juist cruciaal, dus dat lijkt geen goed plan voor de race.
De verwachting is dat de meesten maar één stint (de laatste) op de hardere compound doen, en de rest van de race (2 of 3 stops) op de zachte omdat die veel sneller zijn en het redelijk lang volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-10 12:25
Ik heb in deze race eigenlijk weinig vertrouwen. Een matige setup is dodelijk als je al een matige wagen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Leuk gerucht, Hamilton naar Ferrari:
http://m.grandprix247.com...ain%2F&dm_redirected=true

Dan zou Max naar Mercedes kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Als Max al naar Mercedes gehaald zou worden, dan aub nog niet volgend jaar. Hij is absoluut goed bezig, dat staat imo buiten discussie, maar om hem nu al naar een voor het WK strijdend team te halen vind ik persoonlijk te vroeg.

Buiten dat denk ik ook niet dat Hamilton bij Mercedes weg moet gaan. Ongetwijfeld dat Vettel iets over een 1e rijder status heeft afgedwongen en ik zie Hamilton geen 2e viool/bitch spelen. We zullen zien wat er gebeurd. Als hij dit jaar weer de titel pakt zie ik een zwaar gefrustreerde Rosberg ook nog wel vertrekken.

[ Voor 13% gewijzigd door Destruction op 19-04-2015 13:44 ]

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Max had t/m de 3e vrije training vooral last van teveel grip aan de voorzijde (nooit geweten dat je ook teveel daarvan kan hebben), wat flink overstuur tot gevolg had. De aanpassingen gedaan voor de kwalificatie sloegen om in een onderstuur. Max klaagde over het snel verslijten van zijn achterbanden bij het overstuur in FP3 dus hopelijk pakt dat onderstuur wat ie nu heeft goed uit voor de levensduur van zijn achterbanden.

[ Voor 51% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 11:07 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Requiem19 schreef op zondag 19 april 2015 @ 11:34:
[...]

En nu even de bron lezen die boven je geciteerd wordt :P.

Ze mogen dus vanaf het begin van de kwalificatie eigenlijk niets meer veranderen. Alleen kleine voorvleugel wijzigingen en 'standaard procedures' zoals de remmen ontluchten.

Maar camber, toe, vering etc mag niet meer veranderd worden vanaf het moment dat de kwalificatie begint.
“Tijdens de derde vrije training, eerder op de dag, was de afstelling van de auto iets beter, alhoewel de auto toen nog wel veel overstuur had. Daarom hebben we voorafgaand aan de kwalificatie de afstelling aangepast, maar dat sloeg te ver door de andere kant op.
Ze hebben dus voor de Parc Fermé regels iets aangepast. Dat hoeft niet alleen vleugel te zijn. Eigenlijk kan je wel stellen dat het niet de vleugel is, want die mag nog wel aangepast worden. Ik zie het wat somber in voor morgen. Als de rest zacht zacht hard doet en Max hard hard zacht dan lopen ze in het begin bij hem weg.

Ik ga sowieso kijken, zien of Vettel Hamilton kan pakken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

asing schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:29:
Ik zie het wat somber in voor morgen.
Euhm....morgen?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Gekeken naar de race vorig jaar en de quali van gisteren heb ik ontzettend veel zin in deze race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
asing schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:29:
[...]

[...]

Ze hebben dus voor de Parc Fermé regels iets aangepast. Dat hoeft niet alleen vleugel te zijn. Eigenlijk kan je wel stellen dat het niet de vleugel is, want die mag nog wel aangepast worden. Ik zie het wat somber in voor morgen. Als de rest zacht zacht hard doet en Max hard hard zacht dan lopen ze in het begin bij hem weg.

Ik ga sowieso kijken, zien of Vettel Hamilton kan pakken :9
uh ja, dat is de parc ferme regel ook... dat je vóór de kwalificatie alles nog mag aanpassen. Daarna dus niet meer...

Ik hoop dat het onderstuur in de auto goed uitpakt voor Max qua bandenslijtage, of dat hij deze keer een super start heeft.

Verder waren de long runs van de Ferrari's beter dan die van Mercedes in de trainingen. Zou zomaar kunnen dat Vettel het Hamilton erg moeilijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ferme woorden van Bernie bij de BBC. Zegt direct op te willen stappen als Audi Red Bull koopt en dat niet wil zo lang Bernie er nog is.

Maar, hij roept zo vaak wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

"I think this is going to be a good race for me"

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/apOJUwRYwtXbiWqCBgaH7vFa/full.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:57

Pierre

Van nature lui!

En Button gaat niet rijden

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:47
Geen Jenson Button.
Auto is gewoon niet klaar.
Er is ergens kortsluiting geweest lijkt het wel.

[ Voor 34% gewijzigd door tlpeter op 19-04-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:17

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

hasmaldonadocrashedtoday.com werd net gefeatured op Sport1 :D

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Blitzdoctor schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:39:
hasmaldonadocrashedtoday.com werd net gefeatured op Sport1 :D
:P moest wel ff lachen inderdaad :) maar zoals ook op sport1 werd verteld.. iedereen loop altijd wel te bashen op maldonado maar ga zelf maar is in een F1 wagen zitten :+

[ Voor 16% gewijzigd door spartacusNLD op 19-04-2015 16:42 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Wat zal die Button een vreselijk weekend hebben.. Hopen dat Alonso nog wat kan uitrichten in de race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Rosberg gaat agressief rijden, ben benieuwd waar dat eindigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

mad-dog schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:43:
Rosberg gaat agressief rijden, ben benieuwd waar dat eindigt :P
hasrosbergcrashedtoday.com ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Destruction schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:44:
[...]

hasrosbergcrashedtoday.com ;)
Ik hoop van yes... Kunnen ze em vervolgens dumpen en Max aantrekken, liefst nog de volgende race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door mad-dog op 19-04-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Lol, als je Sainz nog niet aan kan in de kwalificatie wil je het zeker nog niet opnemen tegen Hamilton. Jos maakte precies die fout door naast Schumacher te beginnen.

Laat Max eerst maar 2 jaar TR rijden en iedere race iets beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Hij kan Sainz anders prima aan, ze zijn goed aan elkaar gewaagd. Hamilton is misschien nog een stapje te ver dat klopt. Er is nog tijd genoeg om te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Max heeft al één plek gewonnen. :+

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 19-04-2015 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
Er zouden genoeg elektromotoren moeten zijn om Massa op weg te helpen... :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Shit ik had eerst Massa als most positions gained, maar daarna veranderd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-10 12:54
En Sainz 5 seconden straf.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Sainz heeft al een (vreemde?) penalty aan de broek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:52
Sainz 5 seconde penalty.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat zijn reconnaisance laps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:53
Wat voor straf voor Saint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Begint al lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik geef Vettel in deze race wel een kans hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Raikkonen held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

een hoop vonken!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Verstappen 2 plekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Jey, vuurwerk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Sainz start nu ongeveer zoals Verstappen toen ie zo ver vooraan stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:13
Maldonado haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Maldonado is lekker aan het zwabberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
dat was toch grosjean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Gvd voorvleugel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat is er toch met die remmen aan de hand joh... Is dat iets van alle jaren? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Crashdonaldo heeft Max te pakken gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

D*mn, schade bij Verstappen. Drie maal raden wie de boosdoener is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Tralapo schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:06:
Crashdonaldo heeft Max te pakken gehad
:N het is weer zo ver

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 16:32

Vos

AFCA

sjaool schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:07:
D*mn, schade bij Verstappen. Drie maal raden wie de boosdoener is.
Jij zag het dus gebeuren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Hoe komt Pastor aan een superlicentie? Gekregen bij pakje boter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Vos schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:07:
[...]

Jij zag het dus gebeuren? ;)
Ik hoorde het van Max zelf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mad-dog schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:07:
Hoe komt Pastor aan een superlicentie? Gekregen bij pakje boter?
Dat, of hij kreeg dispensatie na z'n f1-overwinning :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
En ook nog een straf straks voor Maldonado, stond niet goed op z'n plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 16:32

Vos

AFCA

sjaool schreef op zondag 19 april 2015 @ 17:08:
[...]

Ik hoorde het van Max zelf. ;)
Ik hoorde ook wat gebrabbel, maar wie de 'schuldige' is weten we niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 19-04-2015 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Nu online

sjaool

Misschien nog wel een pentaly ook voor Maldonado vanwege zijn start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Max kwam slecht weg zeg
Pagina: 1 ... 64 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2