Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ferrari kiest juist altijd de broekies, pas sinds een jaar of 10 zijn ze daar vanaf geweken. De filosofie van Enzo was altijd: de auto maakt de coureur. Vandaar dat er voor Schumacher nog nooit een wereldkampioen werd ingehuurd. Zoals we vandaag hebben kunnen zien ben ik blij dat ze met die traditie hebben gebrokenhandige_harrie schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:01:
Even meedoen met koffiedik kijken.
Op basis van de resultaten uit het verleden is de F1 wereld het volgens mij er wel over eens dat Max een buitencategorie talent is. Inderdaad van het kaliber Hamilton, Vettel of Alonso. Echter, Sainz doet het vooralsnog ook erg goed en de auto is gewoon goed; dus op basis van twee races kunnen we nog geen wereldtitels voorspellen lijkt mij. Ik ben vooral benieuwd hoe de battle met Sainz zich zal ontwikkelen; ik verwacht dat het nog zeker de eerste helft van het seizoen stuivertje wisselen zal zijn, maar dat Max meer groei kan doormaken en uiteindelijk de slag wint 66-75%).
Mensen die het over topteams hebben; waar kan hij naar toe? RB is logisch, maar of dat een gelukkige keuze is? Met het vertrek van een aantal belangrijke mensen en de huidige ruzie met Renault zie ik op de middellange termijn geen wereldtitel meer naar Milton Keynes gaan eerlijk gezegd. Wellicht als Audi/VAG instapt, maar dan heb je het ook over een meerjarenproject. Ferrari kiest traditioneel gezien niet voor broekies, maar voor gevestigde coureurs; liefst met een wereldtitel op hun palmares. Mercedes zal vasthouden aan Hamilton, en Rosberg heeft ook een langdurig contract. Ik zou een solide tweede coureur contracteren, of Wehrlein promoveren.
Blijft over McLaren, mits die binnen 2-3 jaar de juiste vorm kunnen vinden; wat nog maar de vraag is.
Wat mij betreft zit Max zsm in de Ferrari, ipv dat hij voor een ander topteam tégen Ferrari gaat rijden. Ik zal dan gedwongen tegen Ferrari moeten juichen, wat ik uiteraard met gemengde gevoelens zou doen dan
Als Honda zijn motoren op orde krijgt zien we volgend jaar wellicht RedBull Honda en wordt Toro Rosso het Renault fabrieksteam.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Williams was vorig jaar een goed team, dit jaar zit Torro Rosso maar net achter Williams...dus om Williams nu echt als top team te zien?Phusebox schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:43:
Grootste kans zie ik dan eigenlijk bij Williams. Massa gaat toch ook geen jaren meer blijven lijkt me.
Als Honda zijn motoren op orde krijgt zien we volgend jaar wellicht RedBull Honda en wordt Toro Rosso het Renault fabrieksteam.
Dat zou wel een vreemde beslissing zijn, aangezien Toro Rosso geswitched is van Ferrari naar Renault, om juist de uitwisseling met Red Bull te vergroten. Had wel mooi geweest voor dit seizoen als TR nog de Ferrari motoren had, qua chassis zit het dit jaar namelijk wel goed.Phusebox schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:43:
Grootste kans zie ik dan eigenlijk bij Williams. Massa gaat toch ook geen jaren meer blijven lijkt me.
Hij is pas 17. Als hij al in de buurt van Sainz kan blijven toont hij zijn supertalent al aan. Sainz was dit weekend steeds sneller per ronde ( FP en zonder regen ook in de quali ) maar had al op het circuit gereden.
Iedereen met een F1 carriere achter de rug zeggen hetzelfde. Max is een supertalent. De laatste keer dat ik ze zo hyper heb zien doen was tijdens de introductie was Seb. En hiermee wil ik niet zeggen dat Max meteen WK wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door backupdevice op 30-03-2015 09:16 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Red Bull heeft al iets achter de hand voor Renault. Iets waar ze vertrouwen in hebben. Ze zijn slim genoeg om de beer niet te verkopen voor deze geschoten is. Die zijn een breuk aan het forceren.handige_harrie schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:01:
Mensen die het over topteams hebben; waar kan hij naar toe? RB is logisch, maar of dat een gelukkige keuze is? Met het vertrek van een aantal belangrijke mensen en de huidige ruzie met Renault zie ik op de middellange termijn geen wereldtitel meer naar Milton Keynes gaan eerlijk gezegd. Wellicht als Audi/VAG instapt, maar dan heb je het ook over een meerjarenproject. Ferrari kiest traditioneel gezien niet voor broekies, maar voor gevestigde coureurs; liefst met een wereldtitel op hun palmares. Mercedes zal vasthouden aan Hamilton, en Rosberg heeft ook een langdurig contract. Ik zou een solide tweede coureur contracteren, of Wehrlein promoveren.
Blijft over McLaren, mits die binnen 2-3 jaar de juiste vorm kunnen vinden; wat nog maar de vraag is.
Ze gaan echt niet publiekelijk modder gooien met Renault als dat hun enige optie is.
Mocht VAG daadwerkelijk instappen bij RB verwacht ik er veel meer van dan wat Honda laat zien. Ik denk nog steeds dat ze zelf iets verkeerd hebben gedaan. Hetzij te laat begonnen, hetzij te klein team erop, hetzij iets anders maar 1 ding is zeker, met de juiste aanpak hadden ze voorin kunnen staan.
Ferrari kiest gevestigde rijders en nu is de kans groot dat het weer een 1e rijder + slaafje situatie word maar aan de andere kant zal een Ferrari, als Max echt zo'n groot talent is, niet laten gaan als hij 1 a 2 goede seizoenen in de STR draait.
Mercedes kan ik niet inschatten. Er word volgens mij al 3 kwart jaar geroepen dat Hamilton elk moment z'n nieuwe contract tekent. Ik denk dat ie simpelweg teveel vraagt en het daarop zomaar kan afketsen. Aan de andere kant, hoe lang wil Rosberg nog 2e viool spelen? Er zijn, IMHO, 2 potentiele teams die hem over 1 a 2 jaar een mooie 1e rijders-vis voor kunnen gaan hangen en dat zijn McLaren die Button en Alonso aan pensioen kwijt raken en Renault mits die een team opkopen.
Verdorie.....en ik maar denken dat Alain Prost 4-voudig wereldkampioen was.Grimmie187 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:19:
[...]
Ferrari kiest juist altijd de broekies, pas sinds een jaar of 10 zijn ze daar vanaf geweken. De filosofie van Enzo was altijd: de auto maakt de coureur. Vandaar dat er voor Schumacher nog nooit een wereldkampioen werd ingehuurd. Zoals we vandaag hebben kunnen zien ben ik blij dat ze met die traditie hebben gebroken
[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 30-03-2015 09:19 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben erg blij met de overwinning van Vettel. Het is goed voor de strijd om het wereldkampioenschap.Grimmie187 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:19:
[...]
Ferrari kiest juist altijd de broekies, pas sinds een jaar of 10 zijn ze daar vanaf geweken. De filosofie van Enzo was altijd: de auto maakt de coureur. Vandaar dat er voor Schumacher nog nooit een wereldkampioen werd ingehuurd. Zoals we vandaag hebben kunnen zien ben ik blij dat ze met die traditie hebben gebroken
Overigens weer lang geleden dat het Duitse volkslied overging in het Italiaanse. Ik was het nog niet vergeten.
Kijken of de Italianen zich gaan opwinden om het feit dat Vettel met zijn vingers de melodie nadeed van het volkslied. Destijds in 2000 bij Schumacher deden ze daar moeilijk om en moest hij ermee stoppen (bron).
Als ik terug ga in de tijd kom ik uit pas uit bij Senna als dat in '88 is gelukt en Prost in '85 na in '84 nog van Lauda te hebben verloren (en in '85 is Lauda n.b. maar 3x gefinished). Daarvoor heb ik niet gecheckt.
Ok, mijn voorwaarden zijn erg specifiek - want je kunt ook stellen dat Ricciardo vorig jaar de wereldkampioen verslagen heeft - maar mijn punt is, het is extreem moeilijk om bij een winnend team binnen te stappen en de wereldkampioen te verslaan. Want - dat zou mij ook niet verbazen bij de Ham/Ros situatie - de wereldkampioen heeft zich bewezen en kan de ontwikkeling van de auto naar zijn eigen stijl sturen.
Je wilt eigenlijk met z'n tweeën nieuw binnenkomen of in een jaar met reglementswijzingen switchen naar het juiste team.
En vwb. Honda. Die zijn in ieder geval (te) laat begonnen. Mercedes is gelijk begonnen met ontwikkelen nadat de nieuwe turbo reglementen waren beklonken en heeft er 600M in geïnvesteerd (kan de bron niet vinden, ik kan er wat naast zitten). Om dat bij te halen voor de volgende reglementswijzigingen is schier onmogelijk. Komt bij dat Honda's laatste WK-winnende F1 motor alweer in '91 was en nb. de switch naar Mercedes motoren Brawn het cruciale voordeel hebben gegeven in 2009. Heeft Honda wel de juiste expertise in huis?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Jos kwam zelf indertijd veel te snel doordat hij van testrijder ineens coureur werd. Niet voor niets wordt er steeds met zoveel lof over de begeleiding van Max door STR gesproken...dat heeft Jos zelf indertijd enorm gemist.
Het idee was initieel ook niet dat er twee rookies zouden zitten. Kvyat zou naast Verstappen rijden en Sainz mocht nog een jaartje wachten. Daarna was er nog even sprake van dat Vergne toch mocht blijven, juist vanwege de ervaring
Persoonlijk denk ik dat Max meer heeft aan Sainz..
STR heeft denk ik dit jaar goud in handen met twee rookies die boven verwachting presteren, waardevolle feedback geven aan de engineers en volwassener zijn dan velen dachten.
Sainz doet het ook enorm goed. 7 plaatsen winst gisteren! Ze spelen met verschillende strategien, en blijven zelfs Red Bull voor..
Met als klap op de vuurpijl ook nog eens Max die zelfs op de baan tot 2 keer toe Ricciardo inhaalt.. dat doet pijn..en misschien nog wel meer bij RB dan bij Ricciardo.
Ik denk dat Kvyat zich ook nog wel eens achter zijn oren krabt of de sprong naar RB wel een goede zet was.
Max moet gewoon lekker zijn ding doen dit jaar. Zich in de kijker rijden met een paar mooie acties en ik zie hem op een regenachtig Spa zomaar een podium kunnen pakken als er vooraan wat pech is.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max is nog jong, heeft veel te leren, en zal vast nog niet volgend jaar WK worden met Ferrari
Maar met de race van gisteren heeft Max vooral wel aangetoond dat hij zijn plaatsje binnen de F1 waard is.
Veel inhaalacties op de baan
Uitmuntend presterende Max en Saintz
Vettel die de Mercedes fair and square verslaat
Scheurtje in het geweldige Mercedes huwelijk (boardradio etc.)
Humor (Button op de radio

Ja, 2015 is voor mij een seizoen waar ik weer met plezier de races ga volgen! Na ButtonBrawnGP redelijk afgehaakt.....interesse was gewoon weg. Elk jaar weer de eerste 2 races gekeken, maar kon me niet boeien.
Laat de rest van de races maar komen!
Zeker, maar dat doet hij volgens mij ook wel. Ik vond zijn reactie na de race gisteren tegen de BBC wel mooi: "I was indeed smiling" en dat met een serieus gezicht erbij.sanderb schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:30:
[...]
Max moet gewoon lekker zijn ding doen dit jaar. Zich in de kijker rijden met een paar mooie acties en ik zie hem op een regenachtig Spa zomaar een podium kunnen pakken als er vooraan wat pech is.
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32106623
Amen! Ik had dus precies hetzelfde, met veel genot gekeken.StealthyPeanut schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:42:
Wat een gave race gisteren! Deze race had alles wat deze race had moeten hebben...en dat zelfs zonder regen;
Veel inhaalacties op de baan
Uitmuntend presterende Max en Saintz
Vettel die de Mercedes fair and square verslaat
Scheurtje in het geweldige Mercedes huwelijk (boardradio etc.)
Humor (Button op de radio, geweldig!)
Ja, 2015 is voor mij een seizoen waar ik weer met plezier de races ga volgen! Na ButtonBrawnGP redelijk afgehaakt.....interesse was gewoon weg. Elk jaar weer de eerste 2 races gekeken, maar kon me niet boeien.
Laat de rest van de races maar komen!
Ik ben geen Vettel fan, maar hoe Ferrari en Vettel zich hebben opgesteld. Hulde!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hamilton en Alonso stapten tegelijk in bij McLaren in 2007. Het feit dat Hamilton al langer met het team verbonden was, was juist iets dat het voor Alonso zo lastig maakte.Señor Sjon schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:24:
Hamilton/Alonso kwam een aardig end in de richting. Coureurs rijden ook langer bij een team lijkt wel. De Coulthard/Hakinnen combi duurde een kleine eeuwigheid, idem voor Schumacher + een Braziliaan ().
En inderdaad, een winnend team moet je niet veranderen
Toch een hersenbeschadiging opgelopen ben ik bang.
Reactie was gegeven na kwalificatie, niet na de race (vanzelfsprekend), hij zal ook geen rekening gehouden hebben met een mogelijke winst van Vettel, zoals eigenlijk niemand, buiten Ferrari zelf misschien.
[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:34 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Ik zie Rosberg nog wel een paar jaar blijven, echter wat hij moet veranderen is dat hij tevreden moet zijn met zijn rol als 2e coureur. Heeft Rubens Barrichello toch ook jaren gedaan bij Ferrari. Het is voor een team veel handiger om goed te focussen op één coureur dan dat ze beide gelijk moeten behandelen.asing schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:16:
Huub was inderdaad degene die Jos zijn carriere lastig maakte door de verkeerde keuzes te maken en vooral heel lastig te zijn in de onderhandelingen. Tenminste, voorzover ik me het kan herrinneren.
Even terug naar het Silly Season. Nico heeft een langdurig contract maar hoe lang kan je blijven zitten als je weet dat Hamilton je iedere keer de baas is? Zeg maar de 2e viool omdat je net niet dat hebt wat je teammaat wel heeft? En als Kimi achtervolgd blijft worden door pech en blunders van het team is de lol er ook zo vanaf. Dan kunnen ze namelijk niet winnen en dan is de motivatie er ook niet meer. Zie Alonso die zijn contract open brak om naar McLaren te gaan. Foute keuze maar dat is de koe in zijn kont kijken.
Ook worden er ontsnappingsclausules ingebouwd over de prestaties. Over en weer. Dus er is van alles mogelijk.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hij heeft Hamilton op de baan nog niet 1x ingehaald in ruim een seizoen. Wordt toch tijd dat hij dat eens een keer voor elkaar bokst.
wat mij vooral opviel aan rosberg; de onzekerheid en continue bezig met andere en mindgames ipv gewoon gas te gevenHoogie2004 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:44:
Ik vraag me af of Rosberg dat kan en wil accepteren. Ik denk van niet. Hij zal niet na dit jaar vertrekken, maar nog 3 jaar zie ik hem ook niet doen als hij nog 1 of 2 keer het onderspit delft...

[ Voor 46% gewijzigd door spartacusNLD op 30-03-2015 13:42 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Man wat slecht

Ook een paar keer een foto van Sainz er tussendoor ipv Verstappen.
Hoop niet dat jij dat zelf in elkaar geflanst hebt?
dat was ook net waarom ik het poste.. nee is niet van mijAzzKickah schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:40:
[...]
Man wat slecht![]()
Ook een paar keer een foto van Sainz er tussendoor ipv Verstappen.
Hoop niet dat jij dat zelf in elkaar geflanst hebt?
sommige mensen schieten wat door vind ik vandaar
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
http://f1today.net/nl/nie...e-tekentafel-na-nederlaagAzzKickah schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:03:
Let op, nou komen later vandaag de nieuwsberichten met statements van Mercedes als "we zijn teveel verslapt", "we gingen teveel uit van ons succes", "we waren te zelfverzekerd", etcetera.
Daarom zei ik al op de vorige pagina, als er straks iemand hem een vette 1-e rijders deal voor de neus hangt is ie weg.Hoogie2004 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:44:
Ik vraag me af of Rosberg dat kan en wil accepteren. Ik denk van niet. Hij zal niet na dit jaar vertrekken, maar nog 3 jaar zie ik hem ook niet doen als hij nog 1 of 2 keer het onderspit delft...
Hij heeft Hamilton op de baan nog niet 1x ingehaald in ruim een seizoen. Wordt toch tijd dat hij dat eens een keer voor elkaar bokst.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij is teveel aan het zoeken naar waar die snelheid mist. Ademhalingsoefeningen in de winter enzo. Doe gewoon je ding, je racet al je hele leven, volg je instinct!himlims_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:18:
[...]
wat mij vooral opviel aan rosberg; de onzekerheid en continue bezig met andere en mindgames ipv gewoon gas te geven
Wat me ook opviel dit weekend is een aantal maal een boordradio waarin hij wat onzeker overkwam, en informatie vroeg die het team niet mocht geven...

+1himlims_ schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:50:
snap dat je wilt weten wat andere doen; waar zij winst behalen, en jij laat liggen. Maar ik kreeg bijna de indruk alsof we met rookie te doen haddenkwam zo onzeker over - tuurlijk kan dat de selectie zijn van wat we te horen krijgen. Van de andere kant; hij wil ook niet de 2e man zijn - dus zoekt waar ruimte is .....
Wat Rosberg nodig heeft is eens 2 overwinningen op rij (iets dat hem nog nooit gelukt is) of iets anders speciaals. hij moet het vertrouwen in zichzelf terugvinden. Begin vorig seizoen vond ik hem veel sterker, en dat zit puur tussen de oren (misschien al sinds crash-gate in België).
Rosberg krijgt geen vette 1ste rijdersdeal aangeboden. Het is een middenmoter in een snelle auto. Niveautje Webber/Button. Een goede rijder die onder de juiste omstandigheden kampioen zou kunnen worden, geen supertalent.L1nt schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:47:
[...]
Daarom zei ik al op de vorige pagina, als er straks iemand hem een vette 1-e rijders deal voor de neus hangt is ie weg.
Hij mist in mijn ogen ook het killer-instinkt dat nodig is om echt veel te winnen. Hamilton rijdt veel agressiever, en die straalt ook uit dat hij niet aan de kant gaat maar de auto laat staan.Erapaz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:32:
[...]
Rosberg krijgt geen vette 1ste rijdersdeal aangeboden. Het is een middenmoter in een snelle auto. Niveautje Webber/Button. Een goede rijder die onder de juiste omstandigheden kampioen zou kunnen worden, geen supertalent.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Tja, zijn vader was ook al erg zuinig. die werd kampioen met slechts 1 zege in dat jaar.SnowDude schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:37:
[...]
Hij mist in mijn ogen ook het killer-instinkt dat nodig is om echt veel te winnen. Hamilton rijdt veel agressiever, en die straalt ook uit dat hij niet aan de kant gaat maar de auto laat staan.
sidenote: geen enkele coureur won dat jaar meer als 2 GP''s
Hij deed crash gate omdat hij toen al constant weg werd gedrukt door Hamilton. Rosberg is gewoon te lief en geen echte killer.Hoogie2004 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:54:
[...]
+1
Wat Rosberg nodig heeft is eens 2 overwinningen op rij (iets dat hem nog nooit gelukt is) of iets anders speciaals. hij moet het vertrouwen in zichzelf terugvinden. Begin vorig seizoen vond ik hem veel sterker, en dat zit puur tussen de oren (misschien al sinds crash-gate in België).
Voor de 'radio ban' was hij in de race echt vaak aan het vragen in welke bochten hij tijd verloor op Hamilton. In Maleisië deze kwalificatie ook weer; 'welke lijnen rijdt mijn teamgenoot en de andere coureurs, regen lijnen of droge lijnen'
Voor het 2014 seizoen begon riep men: Rosberg zal Hamilton verslaan omdat hij intelligenter is, meer nadenkt en analyseert. Ironisch genoeg is hij juist door deze eigenschappen langzamer dan Hamilton die op zijn beurt minder tijd met de engineers besteed, maar de snelheid gewoon haalt uit instinct.
Dat verschil tussen nadenken en instinct zie je ook heel goed terug bij het inhalen; Rosberg berekent ongeveer zijn kans op success en lijkt alleen de poging te wagen als de berekende kans hoog genoeg is.Hamilton denkt niet, maar doet. Tijdens een race is dat efficiënter (tenzij we terugdenken aan Hamilton in 2011...).
Max heeft volgens mij precise genoeg van beide eigenschappen hierboven
Daar zeg je wat, sind de radio ban is het verschil tussen rosberg en hamilton voor mijn gevoel ook wat groter geworden.Requiem19 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:24:
Voor de 'radio ban' was hij in de race echt vaak aan het vragen in welke bochten hij tijd verloor op Hamilton. In Maleisië deze kwalificatie ook weer; 'welke lijnen rijdt mijn teamgenoot en de andere coureurs, regen lijnen of droge lijnen'
Irvine was ook geen absolute top maar kreeg wel zo'n deal aangeboden van Jaguar. Gaat er ook om wat er op dat moment beschikbaar is.Erapaz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:32:
[...]
Rosberg krijgt geen vette 1ste rijdersdeal aangeboden. Het is een middenmoter in een snelle auto. Niveautje Webber/Button. Een goede rijder die onder de juiste omstandigheden kampioen zou kunnen worden, geen supertalent.
Stel, Hamilton langer bij Mercedes, Vettel ligt vast bij Ferrari. Alonso, Raikonen en Button met pensioen. Wat hou je dan nog over van het huidige veld wat 1e rijders materiaal is voor een McLaren of Renault (als die een team kopen)? Dan komt je toch al snel uit bij Rosberg. Net als Jaguar destijds bij Irvine uit kwam.
Ik zou niet uitkomen bij Rosberg. Eerder Ricciardo of Bottas, misschien zelfs nog Grosjean in het geval van Renault (want Fransman).L1nt schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:54:
[...]
Irvine was ook geen absolute top maar kreeg wel zo'n deal aangeboden van Jaguar. Gaat er ook om wat er op dat moment beschikbaar is.
Stel, Hamilton langer bij Mercedes, Vettel ligt vast bij Ferrari. Alonso, Raikonen en Button met pensioen. Wat hou je dan nog over van het huidige veld wat 1e rijders materiaal is voor een McLaren of Renault (als die een team kopen)? Dan komt je toch al snel uit bij Rosberg. Net als Jaguar destijds bij Irvine uit kwam.
Irvine wist gewoon een hele goeie deal te maken destijds, de situatie was er naar op de markt en hij wist het gewoon voor elkaar te krijgen. M.i. een uitzondering.
Bottas is een optie maar nog geen wins op z'n naam.
[ Voor 18% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:35 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Bedankt voor de foto! erg duidelijk!hardware-lover schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:43:
Zag net via een video onboard shot (rechtsonder) dat Verstappen en Ericsson licht contact hadden in bocht 4 met de voorwielen, vandaar dat Max even buiten de baan kwam en de keien op moest. Maakt voor de totaal-uitslag verder niet uit, hoger dan de 7e plaats had ie, zonder uitvallers voor hem, toch niet kunnen eindigen.
[afbeelding]
Had ik tijdens de race niet echt door?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
@ Sjon inderdaad. Het was een beetje onnodig, die GP3-stijl.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Ja ik vond al die juichende rode Ferrari-mannetjes op de Petronas-blauw/groene pitmuur wel typisch, toen Vettel over de finish kwam.Dupje schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:27:
Het feit dat Mercedes verslagen is op het domein van hoofdsponsor Petronas maakt het nog wat extra lullig, zullen wel genoeg VIP-bezoekers geweest zijn op het circuit.

[ Voor 17% gewijzigd door Racing_Reporter op 30-03-2015 17:36 ]
Er staan er twee te lachen op die foto, waarvan er één naar hem zwaait. nou, nou wat nasty zeg.Racing_Reporter schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:35:
Heb je diezelfde rode mannetjes zien staan lachen toen Alonso voorbij kwam slenteren na z'n uitvalbeurt? Dat was wel nasty, zeg maar.
[afbeelding]
Volgens mij had Alonso een prima relatie met de monteurs, alleen niet met senior management eind vorig seizoen. Dit werd door de BBC ook nog eens aangehaald in het commentaar tijdens of na de race.
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Haha wat een fl*kkers
Volgens mij lacht Fernando zelf ook wel
[ Voor 29% gewijzigd door AzzKickah op 30-03-2015 17:48 ]
doneerde hij niet een gedeelte (of alles) van zijn bonus aan de monteurs, bij ferrari?f4stf0rw4rd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:48:
Volgens mij had Alonso een prima relatie met de monteurs,
zou heeft hij meen ik ook bij mclaren de monteurs betaald hebben
//herstelwerkzaamheden
- http://forums.autosport.c...rom-his-own-pocket/page-2
- http://www.autosport.com/news/report.php/id/62508
[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 30-03-2015 17:54 ]
Dat idee heb ik ook als ik naar zijn gezicht kijk, en dan is het helemaal niet zo "nasty" dan in eerste indruk lijkt. Geen leedvermaak bedoel ik te zeggen.
Testing, one, two ...
Want jij hebt de telefoondata in handen? 😉.Racing_Reporter schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:23:
De discussie over brains vs instincts tussen Rosberg en Hamilton is overrated. Lewis spendeert ook véél tijd met het team. Die belt ook rustig 's avonds laat nog met ideeën over de auto etc.
@ Sjon inderdaad. Het was een beetje onnodig, die GP3-stijl.
Toegegeven, ik heb ook geen bron. Zal nog eens kijken.
Precies wat ik doe 😇.Racing_Reporter schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:44:
Sja, als je veel verschillende bronnen en verhalen volgt dan zitten er wel eens leuke details tussen
Maar niemand schiet er iets mee op wanneer we onverifieerbare feiten neerplempen.
Anyway, meer dan vorig seizoen likkt Hamilton Rosberg onder controle te hebben.
Dan zie ik eerder Alonso perongeluk bij dat rode team stoppen. Een Hamiltonnetje doen dusKeRsTmAnNeKe schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:48:
Als ze maar niet per ongeluk verwisselt worden met de Manor coureurs
Edit: Of Vettel bij die blauwen ....
[ Voor 6% gewijzigd door u_nix_we_all op 30-03-2015 19:51 ]
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Misschien riep Alonso wel wat, weet jij veel.Racing_Reporter schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:35:
Heb je diezelfde rode mannetjes zien staan lachen toen Alonso voorbij kwam slenteren na z'n uitvalbeurt? Dat was wel nasty, zeg maar.
[afbeelding]
Over welke uitvalbeurt heb je het precies? Deze is namelijk niet gemaakt tijdens de race, kijkend naar de Ferrari in de garage.Racing_Reporter schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:35:
[afbeelding]
Scherp! Bij nadere bestudering blijken ze ook geen brandwerende overalls aan te hebben, iets wat tijdens de race wel het geval is.Muffinn schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:30:
[...]
Over welke uitvalbeurt heb je het precies? Deze is namelijk niet gemaakt tijdens de race, kijkend naar de Ferrari in de garage.
masterslave schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:33:
Scherp! Bij nadere bestudering blijken ze ook geen brandwerende overalls aan te hebben, iets wat tijdens de race wel het geval is.

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik eerst ook niet kritisch keek en dacht dat die foto van tijdens de race was. Pas bij de post van Muffinn ging ik goed naar die foto kijken. Maar "Bij nadere bestudering blijken ze ook geen brandwerende overalls aan te hebben"... nee, je ziet vooral harige Italiaanse benen uit korte broeken steken

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 97% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:36 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Wat is er mis mee?AzzKickah schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:03:
Eigenlijk, even serieus zonder gekheid, gaat dat toch echt helemaal nergens meer over. ~24 miljoen pond per jaar. Om je rondjes te rijden. Dafuq.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Rondjes rijden kunnen er veel. Het snelste rondjes rijden doet er dan weer maar eentjeAzzKickah schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:03:
Eigenlijk, even serieus zonder gekheid, gaat dat toch echt helemaal nergens meer over. ~24 miljoen pond per jaar. Om je rondjes te rijden. Dafuq.
En ja, zelf zou ik liever ook topwetenschappers (of nog liever de wetenschap überhaupt) eerder dit soort bedragen zien krijgen dan jongens die in essentie weinig bijdragen aan de samenleving, maar zo werkt het blijkbaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 03:09 ]
Knap van Max
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
En dan zijn daar de sponsor contracten nog bij niet bij opgeteld hè..

Vorig jaar had zelfs Ericsson kampioen kunnen worden in de Merc.
Nu zie je dat het verschil tussen Hamilton en Rosberg het verschil kan betekenen tussen voor of achter Ferrari finishen
Niet mee eens. Als Ericsson daar reed in plaats van Hamilton, was Rosberg met 2 vingers in zijn neus kampioen gewordenRequiem19 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:55:
Vorig jaar had zelfs Ericsson kampioen kunnen worden in de Merc.
Ik vraag me overigens af of er een slechtere coureur als Ericsson op de grid staat momenteel...
[ Voor 14% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-03-2015 08:57 ]
Ik vond hem aan het einde van vorig jaar anders helemaal niet zo slecht rijden...? Het is sowieso moeilijk daar echt iets zinnigs over te kunnen zeggen tenzij iemand echt heel veel schade e.d. rijdt of elke race een seconde per ronde om zijn oren krijgt van z'n teamgenoot.Hoogie2004 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:56:
[...]
Niet mee eens. Als Ericsson daar reed in plaats van Hamilton, was Rosberg met 2 vingers in zijn neus kampioen geworden
Ik vraag me overigens af of er een slechtere coureur als Ericsson op de grid staat momenteel...
Al was die spin afgelopen weekend natuurlijk wel heel erg knullig
De laatste paar races van vorig jaar waren inderdaad niet slecht. Maar dit jaar is hij weer helemaal nergens t.o.v. zijn teamgenoot.NielsNdz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:36:
[...]
Ik vond hem aan het einde van vorig jaar anders helemaal niet zo slecht rijden...? Het is sowieso moeilijk daar echt iets zinnigs over te kunnen zeggen tenzij iemand echt heel veel schade e.d. rijdt of elke race een seconde per ronde om zijn oren krijgt van z'n teamgenoot.
Al was die spin afgelopen weekend natuurlijk wel heel erg knullig
De enige coureurs waar je niet echt hoogte van kunt krijgen zijn die van Marussia, dus die laat ik dan even buiten beschouwing. Maar welke van de andere coureurs schaal je dan lager als Ericsson?
Haha, de Marussia's bijv. maar daar valt inderdaad echt geen hoogte van te krijgen.Hoogie2004 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:39:
[...]
De laatste paar races van vorig jaar waren inderdaad niet slecht. Maar dit jaar is hij weer helemaal nergens t.o.v. zijn teamgenoot.
De enige coureurs waar je niet echt hoogte van kunt krijgen zijn die van Marussia, dus die laat ik dan even buiten beschouwing. Maar welke van de andere coureurs schaal je dan lager als Ericsson?
Verder denk ik dat je gelijk hebt en Ericsson qua absolute snelheid de minste is van de rest.
Al zijn zowel Maldonado en Perez wel snel maar in mijn ogen vaak roekeloos wat in mijn ogen ook bepalend is of een coureur goed te noemen valt.
Op de huidige grid Ericsson. Maldonado heeft na 2012 ook niets meer laten zien.. Ook niet tov zijn teamgenoot.
Ik gloof er helemaal niets van dat Ferrari van plan is Hamilton te halen wanneer Kimi het voor gezien houdt.. Ik denk eerder dat er een 'assistent' voor Vettel wordt ingehuurd, zoals Bottas, Hulk of misschien zelfs Verstappen.Juncto schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 02:57:
Mijn idee is dat hij het forse bedrag durft te vragen, zodat hij de onderhandelingen kan rekken, want als Mercedes het niet betaald, dan wilt Ferrari best betalen, maar dan moet er eerst meer duidelijkheid zijn omtrent Kimi.
Ik zie Hamilton eigenlijk alleen naar Ferrari gaan als vervanging van Vettel en dat kan hopelijk nog heel lang duren
Vind ik ook, misschien nog wel meer. Met Hamilton heb je iemand in huis die altijd mee kan strijden om het kampioenschap, mits de wagen daarvoor niet in aanmerking komt.SnowDude schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:42:
Hamilton kan die dik 20 miljoen makkelijk vragen, want dat verdient hij ook terug met punten.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ik vond 'm wel sterk in Australie. Die actie op Sepang was wel wat jammer

Serieus, in Australië hobbelde hij ook wat achteraan rond. Zijn teamgenoot werd 5e in die auto, Ericsson finishte op de 8e plek, ver achter zijn teamgenoot. De enige achter hem waren Sainz, Perez en Button, waarvoor duidelijke verklaringen waren (Sainz die lange pitstop, Perez maakte de hele race veel fouten.frankivo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:47:
Ericsson slechtste?
Maar ok, als Ericsson niet de slechtste is, wie is het dan?
* Hoogie2004 hmm, dit lijkt wel op een anti-ericsson kruistocht, dat was niet mijn inzet
Als laatste blijft F1 gevaarlijk, dus het kan zomaar mis gaan.
Al met al is 20+ miljoen een berg geld maar dat krijgt het team ook terug.
In het geval van een F1 rijder is slechtste nog steeds niet slecht he. Ook de mindere goden zijn goede rijders als je eerlijk bent. Dus in dit geval is het dan ook, wie is er dan de slechtste? Daar kan ik niet op komen behalve dat je over de Marussia's niks kan zeggen momenteel zoals eerder al genoemd werdfrankivo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:47:
Ericsson slechtste?
Nee jôh, Maldonado is juist goed voor actie!Requiem19 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:00:
Chilton was echt het slechtste vorig jaar, goed dat hij weg is.
Op de huidige grid Ericsson. Maldonado heeft na 2012 ook niets meer laten zien.. Ook niet tov zijn teamgenoot.

Ik schop de vraag een keer omhoog omdat ik echt erg benieuwd ben.alwind schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:04:
Ik vroeg me net af. Als je een abonement hebt op f1 kun je dan wel live alle communicatie horen tussen de auto en het team. Want ik heb tijdens de race niks gehoort van verstappen maar die zal heus wel eens iets verteld hebben.
Race
Onboard camera
Pitlane
Hier heb ik nog niet naar geluisterd of gekeken, maar volgens mij is dit zonder commentaar (onboard) en pitlane alleen camera.
Klopt is weinig aan. Is ook een zender met hoogtepunten.StealthyPeanut schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:39:
Ik heb Sport! en heb tijdens de race 3 kanalen;
Race
Onboard camera
Pitlane
Hier heb ik nog niet naar geluisterd of gekeken, maar volgens mij is dit zonder commentaar (onboard) en pitlane alleen camera.
Onboard is interessant voor een paar minuten (rondjes). Daarna gaat het redelijk snel vervelen.
Pitlane is nog minder interessant, zelfs tijdens de pitstops omdat het vaak beter in beeld gebracht word in de primaire feed.
http://www.deyterra.com
En dan met een fles kinderchampagne feest vierensanderb schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:30:
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Nou, Ericcson heeft vooral in Australie op mij meer indruk gemaakt dan Nasr.NielsNdz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:51:
[...]
In het geval van een F1 rijder is slechtste nog steeds niet slecht he. Ook de mindere goden zijn goede rijders als je eerlijk bent. Dus in dit geval is het dan ook, wie is er dan de slechtste? Daar kan ik niet op komen behalve dat je over de Marussia's niks kan zeggen momenteel zoals eerder al genoemd werd
Edit: nu ik de uitslag terugkijk vraag ik me af of m'n geheugen me niet in de steek laat
[ Voor 8% gewijzigd door frankivo op 31-03-2015 11:52 ]
Care to explain?frankivo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:51:
[...]
Nou, Ericcson heeft vooral in Australie op mij meer indruk gemaakt dan Nasr.
Dat zie ik inderdaad ook niet...?
Nasr die als Rookie 5e wordt en Ericsson 8e op een ronde achterstand?
20 miljoen (pond) per jaar is ongeveer een miljoen per race. In 1993 ving Senna toch ook een miljoen (dollar) per race? Gecorrigeerd voor inflatie (1 miljoen dollar toen is ongeveer 1.1 miljoen pond nu) loopt dat niet ver uiteen.asing schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:51:
Besef dat het team voor die 20+ miljoen wat krijgt he? Als ze goede coureurs een goede auto geeft wordt je constructeurskampioen. Dat alleen al heeft een marketingwaarde waar je u tegen zegt. Dan geeft zo'n topcoureur letterlijk een deel van zijn leven. Naast het racen moet er getest worden en gesimuleerd. Ook moeten de sponsoren behaagd worden door evenementen en commercials. En dan zit je als coureur ook lang in de sportschool en ben je 20 weekenden van huis.
Als laatste blijft F1 gevaarlijk, dus het kan zomaar mis gaan.
Al met al is 20+ miljoen een berg geld maar dat krijgt het team ook terug.
[ Voor 3% gewijzigd door Erapaz op 31-03-2015 12:20 ]
Zie mijn ninja-editNielsNdz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:05:
[...]
Dat zie ik inderdaad ook niet...?
Nasr die als Rookie 5e wordt en Ericsson 8e op een ronde achterstand?
http://www.hartvoorautos.nl/sebastian-vettel-bij-ferrari/
Aangezien niemand vooruit kan kijken weten we natuurlijk nog niet of Vettel het beter gaat doen bij Ferrari. Echter heeft Vettel al wel iets om op vooruit te kijken; zijn nieuwe salaris. De DailyMail laat weten dat het rijden voor Ferrari op zijn positie, zo’n £50 miljoen per jaar oplevert. Omgerekend is dat ongeveer €63 miljoen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2