[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.410 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:34
himlims_ schreef op zondag 29 maart 2015 @ 10:47:
[...]

Gaaf toch? Zie je dat houding (tozv alonos) ook invloed heeft
Want Alonso was niet blij als hij won? Of heeft niet altijd alles gegeven voor Ferrari?

Vettel zwijnt gewoon weer met een goede wagen. Natuurlijk moet hij het ook laten zien maar als zelfs Kimi vierde wordt met een lekke band... hij heeft echt niet in die 3 maanden ervoor gezorgd dat de auto ineens wel goed is.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Nondeju leuke race om te zien, regelmatig 3 auto's naast elkaar. Ik hoop dat dit een voorbode is voor de rest van het seizoen.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 19:40

Harrie

NederVlaming

"Game on" :D Inderdaad. Dit seizoen belooft goooooed te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:46
Ik vind Eddie altijd zo leuk!
Jammer dat die niet zijn bekende roze blousjes aanheeft.

[ Voor 50% gewijzigd door Ryur op 29-03-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:57

AzzKickah

06-CENSORED

Let op, nou komen later vandaag de nieuwsberichten met statements van Mercedes als "we zijn teveel verslapt", "we gingen teveel uit van ons succes", "we waren te zelfverzekerd", etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:01:
[...]

Want Alonso was niet blij als hij won? Of heeft niet altijd alles gegeven voor Ferrari?

Vettel zwijnt gewoon weer met een goede wagen. Natuurlijk moet hij het ook laten zien maar als zelfs Kimi vierde wordt met een lekke band... hij heeft echt niet in die 3 maanden ervoor gezorgd dat de auto ineens wel goed is.
Alonso was niet blij, dat zag je overal terug. Vrolijke vettel (was met dag dat hij bekend maakte daar te gaan rijden) heeft positieve bijdrage aan sfeer binnen team

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:02
Eddie blijft een persoonlijkheid, beter dan Jean Alesi :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 15:32

sjaool

Every life should have 9 cats

Ryur schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:03:
Ik vind Eddie altijd zo leuk!
Jammer dat die niet zijn bekende roze blousjes aanheeft.
Beter dan die toevallig voorbijkomende beroemdheden. Die zijn vaak tenenkrommend om aan te horen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 19:40

Harrie

NederVlaming

Ja Eddie Jordan mogen ze daar vaker zetten, ipv Jean Claude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Harrie schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:02:
"Game on" :D Inderdaad. Dit seizoen belooft goooooed te worden :)
Of weer een dominant jaar met Sebastian ?

Persoonlijk denk ik dat bij volgende race Mercedes 1 ideetje van de plank heeft gehaald en gewoon weer domineert.

Maar ik hoop van niet.

Verder wel weer erg goed van Fernando, als de McLaren nog iets beter wordt dan doen ze in ieder geval al weer mee met de groep rond de Red Bulls.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 00:11

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mad-dog schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:04:
Eddie blijft een persoonlijkheid, beter dan Jean Alesi :r
Jean Alesi is ook een held .. maar is introvert .. Eddie is extravert (eddievert zelfs) .. natuurlijk is die leuker op het podium en hij heeft de taal mee. Jean's Engels is nooit super geweest.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Duizend keer beter dan Melbourne, had niet verwacht met een Vettel overwinning nog blij te worden.

Max 'Round the Outside' Verstappen ook _/-\o_ , echt genoten van zijn acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 07:57

iichel

Gazoooo

Gefeli aan alle Ferrari en Vettel fans.

Ben bang dat mercedes nu even 1 token inzet en weer 50pk voordeel heeft :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Vond wel mooi toen ze via vettel's radio zeiden: Ferrari is back Ferrari is back!

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
Bellen met een Verstappen... Kneuterigheid ten top bij Sport1.

Wel leuk dat je kunt horen dat Allard Kalff en Max Verstappen elkaar al heel lang kennen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:03:
[...]

Alonso was niet blij, dat zag je overal terug. Vrolijke vettel (was met dag dat hij bekend maakte daar te gaan rijden) heeft positieve bijdrage aan sfeer binnen team
Ja als je het hebt over het laatste half jaar dan kan dat kloppen, Vettel heeft ook een jaar lopen mokken bij Red Bull.

Triest van die met de wind mee waai fans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Big smile van Max op de BBC. Hij zei inderdaad dat de balans beter was op de harde band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Max was smiling volgens de BBC. :) Het was echt een mooie race, gevechten overal. Tegenvallers vond ik de Saubers (rookie fout van Ericsson) en de Force India's (mede dankzij de in mijn ogen onterechte 10 seconde straffen),

[ Voor 6% gewijzigd door Toewan op 29-03-2015 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Blijft jammer dat max' auto in het begin niet lekker ging, anders had er wellicht toch nog wel meer ingezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
mad-dog schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:27:
Blijft jammer dat max' auto in het begin niet lekker ging, anders had er wellicht toch nog wel meer ingezeten
Als ze ziet wie er voor hem staat, was dit toch echt wel het maximale denk ik. Het had alleen wat langer geduurd voor de Williams' hem voorbijkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
mad-dog schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:27:
Achter de Ferrari's, Mercedessen en Williamsen eindigen is zeker geen schande. Voor de Red Bulls en sneller dan je teamgenoot. Al vond ik Sainz echt sterk vandaag, ik dacht dat het een verkeerde keuze was om niet tijdens de safety car banden te wisselen.

[ Voor 3% gewijzigd door Toewan op 29-03-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik zag op een bepaald moment, vlak voordat Verstappen Sainz voor de laatste keer inhaalde, dat de snelste ronde van Verstappen 1 seconde sneller was dan Sainz. Zegt dat nog iets of heeft dat meer te maken met banden / setup? Ik vond het wel opvallend iig...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

Volgens mij had Verstappen de mediums en Sainz de harde...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:18
naitsoezn schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:32:
Ik zag op een bepaald moment, vlak voordat Verstappen Sainz voor de laatste keer inhaalde, dat de snelste ronde van Verstappen 1 seconde sneller was dan Sainz. Zegt dat nog iets of heeft dat meer te maken met banden / setup? Ik vond het wel opvallend iig...
Dat zegt eigenlijk niets;

Je kan de hele race 2 seconden langzamer zijn dan je teamgenoot, in de laatste ronde nieuwe (zachte) banden eronder doen en een veel snellere ronde rijden.

Sainz reed de laatste stint op hards en Max op mediums, die ook verser waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:01:
Ik begreep dat dat een bewuste keuze was van de familie. Dus daar word je jammer genoeg verder ook niet veel wijzer van.
Die keuze lijkt mij ook ergens vandaan komen, maar goed, dat is vrije interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

naitsoezn schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:32:
Met een lege tank op een nieuwe zachte band haal je die ronde wel. Kan puur toeval zijn.

Max heeft ook 20 seconden verloren door een extra stop, maar had daardoor ook nieuwere banden en heeft gemiddeld dus op een hogere snelheid gereden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:54

Wom

Leuke race inderdaad. Mooi om te zien dat Vettel een soort van jongensdroom verwezenlijkt heeft. Daarnaast erg knappe race van Torro Rosso! Denk wel het maximale resultaat gezien de racepace. Mercedes heeft iets om over na te denken. Viel ook op na de race dat beide rijders elkaar eigenlijk ontwijken. Zeer koele relatie tussen die twee in ieder geval.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ja, leuk leuk leuk.
Ik hoop dat het de rest van dit seizoen stuivertje wisselen wordt tussen Ferrari en Mercedes.
Max gewoon goed gereden, lekker laten hobbelen die gast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Misschien kan "Giedo" in het roze tekstgedeelte vervangen worden door "Toro Rosso"? :o

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaren terug heb ik de F1 zeer fanatiek gevolgd. Door drukte en andere hobby's is de interesse een aantal jaren terug zo verminderd dat ik de wedstrijden niet meer keek.

Deze ochtend toevallig vroeg op en besloten maar weer eens een race te kijken.

Kort samengevat; wat een teleurstelling
.
  • Totaal geen spanning in de wedstrijd door alle regels. Race voelt kunstmatig aan, pure racen is verdwenen.
  • Geluid van mijn scheerapparaat klinkt nog beter dan die nieuwe motoren.
  • Pitstops veel te snel en daardoor gewoonweg saai.
  • Wat is er met het uiterlijk van de auto's gebeurt :o?
  • Beperkt gebruik van brandstof en onderdelen, om valentino Rossi maar eens te quoten "wat nu gebeurt is slechts een oefening voor de engineers."
F1 was in mijn ogen vroegen een "extreme sport", van dat beeld is helaas niet veel meer over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 09:20
als je de race vandaag niet boeiend vond, dan kun je maar beter wegblijven

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:31
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:50:
Jaren terug heb ik de F1 zeer fanatiek gevolgd. Door drukte en andere hobby's is de interesse een aantal jaren zo verminderd dat ik de wedstrijden niet meer keek.

.
  • Totaal geen spanning in de wedstrijd door alle regels. Race voelt kunstmatig aan, pure racen is verdwenen.
  • Beperkt gebruik van brandstof en onderdelen, om valentino Rossi maar eens te quoten "wat nu gebeurt is slechts een oefening voor de engineers."
F1 was in mijn ogen vroegen een "extreme sport", van dat beeld is helaas niet veel meer over..
Zo'n reactie na een van de leukste races in tijden is veelzeggend..

Ben bang dat het dan niet meer goed komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32
Jaren terug heb ik de F1 zeer fanatiek gevolgd. Door drukte en andere hobby's is de interesse een aantal jaren zo verminderd dat ik de wedstrijden niet meer keek.

.
In mijn ogen is het nog steeds een "extreme sport" dan niet met de oude periode van V12's maar nu meer hybride techniek toe te passen, het is een evolutie maar wat ze uit de huidige V6 blokken weten te persen is niet mis. Maar ik mis ook de F1 goden zoals Hakkinnen en Schumacher, maar verleden tijd lijkt altijd mooier dan het is, want toen was er ook een extreme dominantie van Ferrari, werd ik daar blij van? absoluut niet, maar dat hoort bij de F1.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sheez88 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:52:
Grimmie187 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:52:
[...]
Zo'n reactie na een van de leukste races in tijden is veelzeggend..

Ben bang dat het dan niet meer goed komt ;)
Zoals ik zei heb ik eigenlijk de afgelopen jaren geen aandacht meer gehad voor de sport dus ik vergelijk het met 4+ jaar terug. Als dit blijkbaar de leukste race van de afgelopen tijd was dan blijf ik inderdaad liever weg :+

Nee, wellicht nog een paar races meepakken om er weer in te komen, eerste indruk viel gewoon echt tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben juist heel blij hoe het in beeld gebracht wordt. Toen ik vroeger keek zag je 2 rode auto's 90 min lang in beeld en soms een herhaling van een inhaalactie. Nu zie je constant gevechten als ze ergens zijn wat het voor mij veel leuker maakt.

En Button die af en toe een grap vanuit de auto maakt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kwam net dit item tegen op de site van SkySports, gisteren uitgezonden blijkbaar. Ze namen een kijkje achter de schermen bij Williams in de fabriek tijdens FP2. Best leuk!

http://www1.skysports.com...eam-williams-back-at-base

Ted's Notebook van vandaag is er trouwens ook al. Best snel: http://www1.skysports.com...89/teds-notebook-malaysia

[ Voor 21% gewijzigd door Tralapo op 29-03-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Het helpt als je een beetje weet waar de teams (en rijders) vandaan komen. Bv Ferrari heeft een competitieve setup voor elkaar gekregen na een erg matig voorgaand seizoen.

Als je zonder die info droog een race kijkt kan het zomaar als weinig spannend overkomen, ook al was deze race best spannend in meerdere delen van het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
<3 <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Ik kijk zelf eigenlijk ook nog maar heel weinig F1, in het verleden wel een groot fan geweest, vooral toen Verstappen (sr.) nog actief was. Vandaag voor de verandering ook maar weer eens gekeken en het was wel kijkbaar, maar vond het zeker geen geweldige race. Moest het helaas ook doen met Chinees commentaar, dus dat helpt niet mee :P

Vind persoonlijk wel dat ze in de F1 vooral teveel 'veiligheid' hebben doorgevoerd en daardoor zijn de leukste momenten weg. Veiligheid is natuurlijk ook wel belangrijk, maar het moet het spektakel imo niet in de weg staan.

Om het minste of geringste komt tegenwoordig een safety car op de baan, vooral in de regen is dat bloedirritant. Vroeger waren het de mooiste races, tegenwoordig als het een beetje hard regent komt die irriitante safety car meteen de baan op en is een regenrace gereduceerd tot een optocht in de regen en daarna het droogrijden van de baan.

Daarnaast zijn de pitstops zoals eerder aangehaald ook niet echt spannend meer nu het alleen even snel de banden wisselen is. Dat was vroeger met refueling wel wat beter en spannender :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snowdog schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:22:
Daarnaast zijn de pitstops zoals eerder aangehaald ook niet echt spannend meer nu het alleen even snel de banden wisselen is. Dat was vroeger met refueling wel wat beter en spannender :(
Het gaat toch nog wel regelmatig mis, dus het is alleen saai als het goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Dit statement van Bernie had ik trouwens even gemist. Hij denkt aan het husselen van de grid, waardoor bijvoorbeeld diegene die P1 scoort in Quali, start op P10 op de grid. Whut?

http://www1.skysports.com...cclestone-eyes-f1-changes

En hij wil de dubbele punten graag terug en zelfs voor meer races. Daarnaast geeft 'ie overigens toe dat het hele F1-systeem verrot is, dat dan weer wel. "Maar ik kan er niets aan doen", uh-huh...

http://www1.skysports.com...ouse-that-needs-repairing

[ Voor 3% gewijzigd door Tralapo op 29-03-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tralapo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:27:
Daarnaast geeft 'ie overigens toe dat het hele F1-systeem verrot is
Afbeeldingslocatie: http://img.pandawhale.com/post-8744-wiping-tears-with-money-gif-HD-LKHv.gif

Dat valt toch wel best een beetje hypocriet te noemen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
sheez88 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:52:
Precies, eerste helft van de race was continue inhaal acties bijna. Hele veld zat binnen 30 seconde......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso weet ik ook niet zo goed wanneer mensen die dat zeggen voor het laatst gekeken hebben. De jaren '70? De aero is al jaren een factor en daarvoor domineerde Schumacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Zou het?
Hearing rumours of high #Ferrari fuel flow rate... #MalaysiaGP #F1
https://twitter.com/F1Photographer/status/582142714839330816

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 12:46
Ik ben ook een herintreder, keek voor het laatst fanatiek races eind jaren negentig. Daarna vond ik het saai worden, ook omdat er geen (goede) Nederlanders meer waren.

Maar vanochtend was top hoor, veel mooie acties en een wereld prestatie van Max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het is niet te hopen, een race-uitslag dat beslist wordt achter het bureau ipv op de baan is niet tof. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geruchten zijn makkelijk te verspreiden en de belangen zijn groot. Als daar ook maar iets van klopt zien we dat vanzelf wel een keer, maar daarop vooruit lopen lijkt me geenszins verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[overbodig]

[ Voor 98% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:33 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Maldonado hit with three penalty points

[ Voor 50% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:33 . Reden: opruimen ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Drie strafpunten voor te langzaam rijden achter de SC, beetje zware straf, of mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 13:39
Hippocampus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:01:
Drie strafpunten voor te langzaam rijden achter de SC, beetje zware straf, of mis ik iets ?
Nee want je houdt niet alleen je zelf op, maar ook alle auto's achter je.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hippocampus schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:01:
Dat denk ik. Te langzaam rijden benadeeld de rijders achter je, die mogen je tenslotte niet inhalen. Ik meen me te herinneren dat Kimi daar ook een opmerking via de BR over maakte tijdens die fase.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:13:
[...]

Dat denk ik. Te langzaam rijden benadeeld de rijders achter je, die mogen je tenslotte niet inhalen. Ik meen me te herinneren dat Kimi dar ook een opmerking via de BR over maakte tijdens die fase.
Klopt, hij vroeg of hij mocht inhalen omdat het leek alsof ze niet eens moeite deden om aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ok,maar in vergelijking met iemand van de baan rossen (causing a collision) krijgt men 'maar' 2 strafpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Wat houd dat precies in en wat is het gevolg als het waar is ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
Benotti schreef op zondag 15 maart 2015 @ 20:27:

Oh, en ik kan niet wachten totdat Vettel zijn eerste overwinning heeft voor Ferrari, want de combinatie Duits+Italiaans volkslied blijft toch speciaal :p
Ja!!!!!!!!!!!!!!!! Seb _/-\o_

Ongelofelijk! Prachtig gedaan van Ferrari, mooie emoties na afloop. Fair & square!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Jaren terug heb ik de F1 zeer fanatiek gevolgd. Door drukte en andere hobby's is de interesse een aantal jaren terug zo verminderd dat ik de wedstrijden niet meer keek.

.
Er was vanochtend juist heel veel puur racen. Korte pitstops, die de volgorde weinig beïnvloeden. Dat was tijdens het bijtank tijdwerk wel anders, toen de volgorde uitsluitend door de pitstops bepaald werd.
Het geluid is in het echt prima, minder hard, zodat je er zonder oordopjes van kunt genieten.
Wat betreft het uiterlijk, dat ben ik met je eens. Begin jaren negentig waren de auto's lekker laag en breed.

Verder is F1 altijd een oefening voor de engineers geweest, dat is F1. Als je close racing wilt waar de coureur het verschil maakt moet je naar een spec series gaan kijken.

De race vanochtend was prima!. Een Verstappen die zijn race kunde toont en een duitser in een rode auto die wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 15:58
En toch... Ondanks alle actie in het middenveld zou ik toch graag zien dat er weer vol gestreden wordt om de overwinning door 5-6 coureurs. Inhaalacties om P1 zie je maar zeee zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
masterslave schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:29:
En toch... Ondanks alle actie in het middenveld zou ik toch graag zien dat er weer vol gestreden wordt om de overwinning door 5-6 coureurs. Inhaalacties om P1 zie je maar zeee zelden
Dat is denk ik teveel gevraagd. Er werd vandaag in ieder geval door 2 coureurs om de winst gestreden.
Wanneer waren dat er 5-6 (gezien het gebruik van "weer")?

[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 29-03-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Niet online
Let op:
Het is Giedo...
Het was Giedo.
Vanaf nu is het gewoon Max Verstappen. ''Goed gedaan, jochie''. Hulde !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Erapaz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:35:
[...]

Dat is denk ik teveel gevraagd. Er werd vandaag in ieder geval door 2 coureurs om de winst gestreden.
Wanneer waren dat er 5-6 (gezien het gebruik van "weer")?
Uit mijn hoofd, 2012 misschien wel?

Lotus met GRO & RAI; Ferrari zat er volgens mij redelijk bij, en dan beide Red Bulls (WEB & VET), soms ook nog HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:54
Ik weet niet of het al langs was gekomen, Sky Sports (Johnny Herbert) bijzonder positief over Max en ze gooien er nog wat beelden in van inhaalacties van Max.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_dtwJqZFQ1I]

Ik heb echt geweldig genoten van deze race. Mijn hart sloeg even over toen hij op de 12e plek ronddobberde maar hij maakte het helemaal goed!

[ Voor 9% gewijzigd door asing op 29-03-2015 16:41 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ryur schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:41:
[...]

Uit mijn hoofd, 2012 misschien wel?

Lotus met GRO & RAI; Ferrari zat er volgens mij redelijk bij, en dan beide Red Bulls (WEB & VET), soms ook nog HAM.
Misschien Canada 2012, maar dat was meer een uitzondering. Sowieso was dat jaar kunstmatig spannend vanwege de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Denk dat Max erg blij moet zijn dat ie bij Toro Rosso zit... en niet bij een Sauber of een FI bv. Niet dat ie daar zonder een bak sponsorgeld terecht was gekomen... maar dat is gewoon een leuk team wat erg leuk bezig is en ondanks dat het het baby-team is van RB, toch makkelijk daar mee kan komen.

Geef hem en Sainz wat ervaring mee en je kan nog leukere dingen gaan zien lijkt me... Die Sainz is ook verre van een flapdrol achter het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Max rijdt in de F1 door z'n kwaliteit en talent.. niet door geld. Daardoor ziet zijn toekomst er vele malen rooskleuriger uit. Hij is gekozen om te rijden.. hij hoefde niet te bedelen voor een stoeltje zoals Giedo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:54
Rivanov schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:43:
Max rijdt in de F1 door z'n kwaliteit en talent.. niet door geld. Daardoor ziet zijn toekomst er vele malen rooskleuriger uit. Hij is gekozen om te rijden.. hij hoefde niet te bedelen voor een stoeltje zoals Giedo.
En hij valt nu op. Al die teambazen die riepen : we moeten het nog zien! zien nu wat Max kan. We weten allemaal dat Ricciardo Vettel om de oren reed vorig seizoen. En nu pakt Max Ricciardo met een Toro Rosso. Niet in de pits maar op de baan. Dat laat de wereld even zien wat de verhoudingen zijn.

Voor nu heeft Max een éénjarig contract, dus hij heeft mogelijkheden voor 2016. Maar laten we niet nu al het silly season beginnen.... :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Ik zou nog wel eens een reactie van Massa willen horen over Verstappen.. Ik heb zo'n vermoeden dat Max in een Williams Massa compleet zoek rijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51

Hoogie2004

Whohooooo

Max zit volgend jaar naast Vettel in die andere Ferrari :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

mad-dog schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:14:
Ik heb zo'n vermoeden dat Max in een Williams Massa compleet zoek rijdt
Da's wel een beetje passend bij de naam 'Verstappen'. Volgens mij zeiden ze over Jos hetzelfde versus Schumacher, terwijl die in dezelfde auto reden. O, nee, niet dezelfde natuurlijk, want Schumacher kreeg de voorkeur. Ik hoop dat Max verder komt dan Jos ;)

[ Voor 23% gewijzigd door naitsoezn op 29-03-2015 19:26 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Hoogie2004 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:17:
Max zit volgend jaar naast Vettel in die andere Ferrari :+
Over 2 jaar gok ik. Volgend jaar houdt Raikkonen het voor gezien, en gaat het ouderwets Duitsland ( Vettel) - Nederland ( Verstappen) worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
asing schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:11:
[...]

Voor nu heeft Max een éénjarig contract, dus hij heeft mogelijkheden voor 2016. Maar laten we niet nu al het silly season beginnen.... :9
Volgens mij toch 2 (of zelfs 3 jaar) bij Red Bull? Dat was ook de reden om voor Red Bull te gaan (naast het TR zitje); dat hij meerdere jaren de kans zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Roamor schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:35:
[...]

Volgens mij toch 2 (of zelfs 3 jaar) bij Red Bull? Dat was ook de reden om voor Red Bull te gaan (naast het TR zitje); dat hij meerdere jaren de kans zou krijgen.
Als hij zo blijft rijden als deze race, blijft hij niet lang bij Red Bull/Torro Rosso. Grote teams zullen graag dat contract willen overkopen, tevens had ik gelezen dat het geen zogenaamd wurgcontract is. Mark my words, Verstappen zit binnen 3 jaar bij een echt top team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ted's voeten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
naitsoezn schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:24:
[...]

Da's wel een beetje passend bij de naam 'Verstappen'. Volgens mij zeiden ze over Jos hetzelfde versus Schumacher, terwijl die in dezelfde auto reden. O, nee, niet dezelfde natuurlijk, want Schumacher kreeg de voorkeur. Ik hoop dat Max verder komt dan Jos ;)
Eerlijk gezegd schat ik Max hoger in dan Jos. Ik vraag me ook af in hoeverre we z'n leeftijd mee moeten tellen. Max' geboortewieg was bij weze van spreken een kart en rijdt nu de gevestigde orde al op een hoop(Ricciardo, Kvyat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

alwaysleft schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:37:
[...]
Mark my words, Verstappen zit binnen 3 jaar bij een echt top team...
Als dit het hele jaar zo doorgaat, elke race punten en in een gekke race zelfs een keer op het podium, zie ik het nog wel veel sneller gebeuren. Rosberg weg, Max in de Mercedes volgend jaar. En kampioen worden.

Ik zou gek worden denk ik. En van spanning stukken uit de bank bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AzzKickah schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:44:
[...]

Als dit het hele jaar zo doorgaat, elke race punten en in een gekke race zelfs een keer op het podium, zie ik het nog wel veel sneller gebeuren. Rosberg weg, Max in de Mercedes volgend jaar. En kampioen worden.

Ik zou gek worden denk ik. En van spanning stukken uit de bank bijten.
Zo snel nog niet. Denk 2 jaar Torro Rosso/ Red Bull. Rosberg gaat niet zo 1,2,3 weg. Raikkonen is al eens gestopt, en houdt het na al die jaren echt wel voor gezien na 2016. Tot hoe lang heeft Raikkonen nog een contract? Tevens is Verstappen met zijn volwassenheid een uithangbord voor ieder top team. Tevens is positieve media aandacht is 200% door zijn prestaties en leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Oh boy, de hypettain has started.

Even terug naar aarde ;-). De TR heeft gewoon echt een goed chassis en aero. James Key is een top aero man en dit is zijn eerste volledige TR auto (hiervoor zat hij bij Sauber toen die vooraan meestreden in oa 2012).

De TR zou best eens beter kunnen zijn dan de RB nu Newey daar minder diet en Pomodrou naar Mclaren gegaan is. Ricciardo zou in een TR Max echt behoorlijk verslaan op dit moment in zijn carriere.

Ooit zal Max misschien beter worden, maar dat kost tijd en ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
alwaysleft schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:47:
[...]
Tot hoe lang heeft Raikkonen nog een contract?
Volgens mij t/m 2016. Met mogelijkheid om dit seizoen het laatste te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Requiem19 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:55:
Oh boy, de hypettain has started.

Even terug naar aarde ;-). De TR heeft gewoon echt een goed chassis en aero. James Key is een top aero man en dit is zijn eerste volledige TR auto (hiervoor zat hij bij Sauber toen die vooraan meestreden in oa 2012).

De TR zou best eens beter kunnen zijn dan de RB nu Newey daar minder diet en Pomodrou naar Mclaren gegaan is. Ricciardo zou in een TR Max echt behoorlijk verslaan op dit moment in zijn carriere.

Ooit zal Max misschien beter worden, maar dat kost tijd en ervaring.
Betwijfel ik, Max is qua rauwe racepace top notch. Bron: vorig jaar F3 races. Van Amersfoort racing heeft de laatste jaren een sub top wagen, vorig jaar won Max 10 races met zo een wagen..zijn teamgenoot was nergens.

Max is gewoon qua racepace indrukwekkend, check alleen al de rondetijden van vandaag en vergelijk die met Sainz. Verstappen lapte 3/4 van de race sneller dan Sainz. Dan ben je van de buiten categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sainz reed de eerste rondes hard naar MV toe. Daarna zat Sainz constant op oudere banden. 2 stop vs 3 stop. Logisch dat je dan langzamere tijden rijdt. Inherent aan de strategie.

MV deed het fantastisch. Maar we moeten echt niet doen alsof hij nu al Hamilton zou verslaan in dezelfde auto. Wellicht over 3 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Requiem19 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:29:
Sainz reed de eerste rondes hard naar MV toe. Daarna zat Sainz constant op oudere banden. 2 stop vs 3 stop. Logisch dat je dan langzamere tijden rijdt. Inherent aan de strategie.

MV deed het fantastisch. Maar we moeten echt niet doen alsof hij nu al Hamilton zou verslaan in dezelfde auto. Wellicht over 3 jaar.
Kan je helemaal niks van zeggen. Dan zou je hem eens naast Hamilton moeten zien rijden, denk dat Verstappen het beter zou doen als Rosberg bv. Maar ook dat is nergens op gebaseerd, dat Verstappen het minder zou doen dan hamilton in dezelfde wagen is ook nergens op gebaseerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-10 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Histt9z8V08N8IL3bctl2xWI/full.jpg

Fienger!
Zelden iemand zo blij gezien op het podium :D

Moet zeggen als herintreder (1994 tot 2008, was wel het laatste seizoen dat ik echt volgde, daarna beetje met een schuin oog) dat deze race mij aangenaam verrast heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door vhal op 29-03-2015 20:40 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
alwaysleft schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:36:
[...]
Kan je helemaal niks van zeggen. Dan zou je hem eens naast Hamilton moeten zien rijden, denk dat Verstappen het beter zou doen als Rosberg bv. Maar ook dat is nergens op gebaseerd, dat Verstappen het minder zou doen dan hamilton in dezelfde wagen is ook nergens op gebaseerd....
En Ericsson zou dus in jouw ogen even snel kunnen zijn als Hamilton? ;-).

F3 seizoen van MV was idd fenomenaal, maar die teamgenoten stelden weinig voor. Daarnaast waren Ocon en Blomqvist regelmatig sneller.

Met de ervaring die Rosberg heeft mbt banden, setups, het werken met een team etc, is het onrealistisch om na 1 goede race MV al als wereldtopper te zien. Dat heet hypen.

Wereldtoppers als Vettel en Raikkonen hadden ook minimaal een half seizoen nodig, tot een heel seizoen om te groeien in F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik denk ook dat iedereen hier te hard van stapel loopt. Tuurlijk heeft Max het super gedaan maar dit zegt nog niets. Hij nam op sommige momenten ook veel risico en dat kan ook zomaar 3 races achter elkaar verkeerd uitpakken, en dan lust een hond er zelfs nog geen brood meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:59:
Ik denk ook dat iedereen hier te hard van stapel loopt. Tuurlijk heeft Max het super gedaan maar dit zegt nog niets. Hij nam op sommige momenten ook veel risico en dat kan ook zomaar 3 races achter elkaar verkeerd uitpakken, en dan lust een hond er zelfs nog geen brood meer van.
Ik volg F1 nu 18 jaar en kan wel zeggen dat ik denk te weten of een rookie uitzonderlijk is of niet. Sainz en Verstappen zijn allebei uitzonderlijk getalenteerd. Tevens wordt hierboven geschreven dat het F3 niveau vorig jaar tegen viel. Alle experts die er verstand van hebben gaven aan dan vorig jaar juist een heel goed deelnemersveld was.

Dat zag je ook aan de volwassenheid van het racen vorig jaar, weinig crashes bv. in die klasse. Verstappen gaat de komende races echt geen grote fouten maken, dan had hij dat vorig jaar of deze afgelopen races wel al gedaan. Verstappen is van zo een hoog niveau, dat hij alles aankan in een formule wagen. En dat zeg ik, omdat ik buiten Hamilton en Vettel de afgelopen jaren niet zo een groot talent heb gezien in het deelnemersveld in de F1. Verstappen is really something special.

De man reed 18 maanden geleden nog karts, en maakt de overstap zo gemakkelijk naar formule wagens dat het eng is. Snel en ontzettend constant qua ronde tijden dus rauwe race pace. Het is een geboren winnaar. Heilig van overtuigd.

[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 29-03-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door alwaysleft op 29-03-2015 21:07 . Reden: Edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:59:
Maar het liep niet verkeerd af, en dat is zo goed aan hem ;)

Echt, dit gaat geweldig worden en heel snel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-10 09:31

spartacusNLD

This is Sparta!!

AzzKickah schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:09:
[...]

Maar het liep niet verkeerd af, en dat is zo goed aan hem ;)

Echt, dit gaat geweldig worden en heel snel ook.
en zo niet dat duurt het nog wat langer :) niks aan de hand..

aan de andere kant: ''alles wat goed is komt snel''

we zullen zien :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alwaysleft schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:06:
[...]

Ik volg F1 nu 18 jaar en kan wel zeggen dat ik denk te weten of een rookie uitzonderlijk is of niet. Sainz en Verstappen zijn allebei uitzonderlijk getalenteerd. Tevens wordt hierboven geschreven dat het F3 niveau vorig jaar tegen viel. Alle experts die er verstand van hebben gaven aan dan vorig jaar juist een heel goed deelnemersveld was.

Dat zag je ook aan de volwassenheid van het racen vorig jaar, weinig crashes bv. in die klasse. Verstappen gaat de komende races echt geen grote fouten maken, dan had hij dat vorig jaar of deze afgelopen races wel al gedaan. Verstappen is van zo een hoog niveau, dat hij alles aankan in een formule wagen. En dat zeg ik, omdat ik buiten Hamilton en Vettel de afgelopen jaren niet zo een groot talent heb gezien in het deelnemersveld in de F1. Verstappen is really something special.

De man reed 18 maanden geleden nog karts, en maakt de overstap zo gemakkelijk naar formule wagens dat het eng is. Snel en ontzettend constant qua ronde tijden dus rauwe race pace. Het is een geboren winnaar. Heilig van overtuigd.
Ik volg de F1 al meer dan 25 jaar maar of ik daardoor opeens door tv te kijken en artikelen te lezen meen te denken dat ik een insider ben met een glazen bol en de ultieme talent scout ben? Niet echt.

Iedereen kan zien dat ie goed is, maar die fout in de pitstraat kan je ook je race kosten en dan was het opeens een ander beeld geweest.

Maar goed ik doelde ook meer op het feit dat iedereen hem nu al het WK ziet winnen en dan ook nog volgend jaar al. Helaas gaat dat in de meeste gevallen niet zo en met het huidige veld en de situatie waarin de F1 zich bevindt is dat alleen maar moeilijker geworden.

Je kunt ook gewoon op het verkeerde moment bij het verkeerde team in stappen en dan heb je niks aan je talent, kijk maar naar Alonso. Beste all round coureur van het veld in een drama van een auto.

Hmm. Kijk doe ik toch een beetje wat ik net nog zei dat ik niet zou doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:34:
[...]

Ik volg de F1 al meer dan 25 jaar maar of ik daardoor opeens door tv te kijken en artikelen te lezen meen te denken dat ik een insider ben met een glazen bol en de ultieme talent scout ben? Niet echt.

Iedereen kan zien dat ie goed is, maar die fout in de pitstraat kan je ook je race kosten en dan was het opeens een ander beeld geweest.

Maar goed ik doelde ook meer op het feit dat iedereen hem nu al het WK ziet winnen en dan ook nog volgend jaar al. Helaas gaat dat in de meeste gevallen niet zo en met het huidige veld en de situatie waarin de F1 zich bevindt is dat alleen maar moeilijker geworden.

Je kunt ook gewoon op het verkeerde moment bij het verkeerde team in stappen en dan heb je niks aan je talent, kijk maar naar Alonso. Beste all round coureur van het veld in een drama van een auto.

Het foutje kostte Hamilton zijn titel toen. Hij heeft hem eruit gehouden, daar het uiteindelijk om. Niemand zal het over het foutje hebben, omdat hij voor de rest subliem reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:34:
[...]

Huh? Wat zei je dat je niet zou doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AzzKickah schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:42:
[...]

Huh? Wat zei je dat je niet zou doen dan?
Doen alsof ik er verstand van heb door er 25 jaar naar te kijken op tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Phusebox schreef op zondag 29 maart 2015 @ 21:49:
[...]

Doen alsof ik er verstand van heb door er 25 jaar naar te kijken op tv.
Ach dat doet toch iedereen. Ikzelf bijvoorbeeld heb het meeste verstand van F1 van iedereen hier, plus ik heb altijd gelijk.
Jij staat op P2.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 12:31
De toro rosso is toch ook gewoon prima dit jaar? Max en Sainz rijden rond hetzelfde niveau, m.a.w. de wagen is goed. Dat ze als rookie nu al het maximum uit de auto kunnen halen is uitzonderlijk te noemen maar verhalen als Max kampioen volgend jaar vind ik wel erg prematuur..

Daarnaast waren er wat mij betreft meerdere punten van kritiek op de 1e helft van Max zijn race en dat is maar goed ook. Het is een jongen van vlees en bloed en iedereen wordt beter van constructieve kritiek.

Persoonlijk denk ik dat een zitje bij een topteam binnen 3 jaar de doelstelling moet zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Mooi voor Vettel. Erg netjes en echt gewonnen zonder dat de Mercedessen tegen elkaar reden.
Wat me overigens wel opviel was de teamradio bij Mercedes: ik dacht dat het illegaal was om te coachen. Zowel Hamilton als Rosberg kregen toch wel erg duidelijke opdrachten over de pace die ze moesten rijden.
Helemaal mooi was dat ze tegen Hamilton nog zeiden dat' ie ging winnen en tegen Rosberg dat' ie tweede zou worden.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Het belangrijkste is dat max vooralsnog alle criticasters over zijn leeftijd de mond snoert.
Nu nog beetje geluk en juiste keuzes erbij en hij kan in de toekomst races winnen.

1 of 2 beslissingen zoals z'n vader of alonso of wat pech zoals pa destijds met Honda en hij rijdt straks indycars of wec

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-10 15:59

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Even meedoen met koffiedik kijken :).

Op basis van de resultaten uit het verleden is de F1 wereld het volgens mij er wel over eens dat Max een buitencategorie talent is. Inderdaad van het kaliber Hamilton, Vettel of Alonso. Echter, Sainz doet het vooralsnog ook erg goed en de auto is gewoon goed; dus op basis van twee races kunnen we nog geen wereldtitels voorspellen lijkt mij. Ik ben vooral benieuwd hoe de battle met Sainz zich zal ontwikkelen; ik verwacht dat het nog zeker de eerste helft van het seizoen stuivertje wisselen zal zijn, maar dat Max meer groei kan doormaken en uiteindelijk de slag wint 66-75%).

Mensen die het over topteams hebben; waar kan hij naar toe? RB is logisch, maar of dat een gelukkige keuze is? Met het vertrek van een aantal belangrijke mensen en de huidige ruzie met Renault zie ik op de middellange termijn geen wereldtitel meer naar Milton Keynes gaan eerlijk gezegd. Wellicht als Audi/VAG instapt, maar dan heb je het ook over een meerjarenproject. Ferrari kiest traditioneel gezien niet voor broekies, maar voor gevestigde coureurs; liefst met een wereldtitel op hun palmares. Mercedes zal vasthouden aan Hamilton, en Rosberg heeft ook een langdurig contract. Ik zou een solide tweede coureur contracteren, of Wehrlein promoveren.
Blijft over McLaren, mits die binnen 2-3 jaar de juiste vorm kunnen vinden; wat nog maar de vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

L1nt schreef op zondag 29 maart 2015 @ 22:45:
1 of 2 beslissingen zoals z'n vader of alonso of wat pech zoals pa destijds met Honda en hij rijdt straks indycars of wec
Max heeft het voordeel dat hij de ervaringen van Jos mee heeft.. en geen Huub Rothengatter als manager.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2