[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.408 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:18:
[...]

Dat riep men ook toen de fabrikanten de F1 verlieten in 2008/2009. In 2010 waren er vervolgens 14 aanmeldingen. Uiteindelijk zijn er 13 teams gestart.

[...]

Gelukkig wel, anders waren 20 Ferrari's inderdaad de oplossing geweest.
Die procedure was ook een farce, want je moest een Cosworth hebben anders kwam je er niet in. Van die 3 nieuwelingen is alleen Manor als schijndood team over. Maar ondertussen staan Sauber, FI en Lotus wel op omvallen. Sponsoren beginnen zich nu ook te roeren dat de exposure van F1 steeds minder wordt:
2012: 500m
2013: 450m
2014: 425m

En van die kijkers hebben er steeds meer een decoder of betaalkanaal nodig. Vervolgens krijg je een manke livetiming tenzij je 30 euro aftikt. Door eigenlijk overal geld voor te vragen, zijn de kosten van sponsoren naar het publiek verschoven. Maar dat publiek wordt minder en is erg lastig terug te winnen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:55

IkWilbert

Het is mij!

Officieel statement van Giedo, zojuist gepost op zijn facebook pagina

https://www.facebook.com/...rde/posts/647945908643030

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:16:
[...]

Persoonlijk vond ik de seizoenen 2007 t/m 2014 juist de mooiste. Niet altijd spannend om het WDC, maar elke race had wel iets. Tussen 1996 en 2004 waren de races zelf veel saaier en zaten er maar een paar spannende races per seizoen bij.
F1 heeft ook recht op een paar saaie races.

Over historie gesproken, Redbull staat niet gelijk aan F1. Ferrari misschien wel. Voor Redbull komen er wel weer andere teams in de plaats. Ook Mercedes houdt een keer op met winnen. Dominantie hoort nu eenmaal bij een opem formule met verschillende budgetten. Dat is precies het unieke van F1, maar zorgt wel vaak voor minder spektakel op de baan.
Zo zie je dat smaken verschillen, ik vond de jaren daar voor wel wat hebben en de reden is dat de gevechten op de baan goed waren. Er waren weinig gevechten en ik snap volledig dat ze daar wat aan wilden doen, maar de gevechten die er waren kon ik toch wel van smullen en ik heb het idee dat ik die nu vooral door DRS moet missen. In plaats van een mooie actie te maken kiezen coureurs er nu regelmatig voor om te wachten tot een DRS zone om er simpel op topsnelheid voorbij te gaan.

Maar goed, ik kan ook een compleet vertekend beeld hebben want zoals ze altijd zeggen, na verloop van tijd onthoudt je alleen de mooie momenten en vergeet je de rest :).

Mij ideale F1 blijft nog steeds; minder foefjes op de auto als DRS, nog meer PK en nog wat minder grip. Laat die coureurs maar het gevoel hebben dat ze anderhalf uur op zo'n mechanische stier zitten. Zou het liefst zelfs de handbak terug zien, blijf die on-board beelden van Senna op Monaco toch magisch vinden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
IkWilbert schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:26:

Not for publication.
Seems legit :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Edd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:54:
[...]

In Nederland op Fox Sports volgens mij.
http://foxsports.nl/more-sports/formule-e

Leuk zo'n nieuwe klasse achter een decoder.. Dat wordt echt een succes.. :X
Ik neem aan dat dat wel gaat veranderen, Liberty Global (eigenaar van Sport 1) en Discovery Channel (eigenaar van Eurosport) hebben een groot aandeel gekocht.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik blijf erbij: Bernie heeft een "and stay out!"-actie gedaan: hier heb je je geld en laa je nooit meer zien. :/ Inzake: geen figuren op de grid die wel eens lastig kunnen zijn voor de F1. :|

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De grid wordt dan ook steeds kleiner. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:23
Señor Sjon schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:25:
[...]
En van die kijkers hebben er steeds meer een decoder of betaalkanaal nodig. Vervolgens krijg je een manke livetiming tenzij je 30 euro aftikt. Door eigenlijk overal geld voor te vragen, zijn de kosten van sponsoren naar het publiek verschoven. Maar dat publiek wordt minder en is erg lastig terug te winnen.
Maar is dat misschien niet de voornaamste reden dat kijkers afhaken ? Ik vind het zelf b.v. leuk om af en toe te kijken maar ik ga er echt geen moeite voor doen of betalen. Aangezien de meeste races niet meer live via een Nederlandse zender te zien zijn heb ik er dan ook afgelopen jaar bar weinig van gezien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Bart-Willem schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:19:
[...]
Ik blijf erbij: Bernie heeft een "and stay out!"-actie gedaan: hier heb je je geld en laa je nooit meer zien. :/ Inzake: geen figuren op de grid die wel eens lastig kunnen zijn voor de F1. :|
Kan me echt niet voorstellen. Als hij dat gezegd zou hebben, zou ik (als ik Giedo was) die cheque verscheuren en een "better lawyer up, see you in court" gedaan hebben.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

"I know that my future in Formula One is probably over"

(oh, was al gepost)

[ Voor 7% gewijzigd door Tleilaxu op 18-03-2015 10:26 . Reden: :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, ik lees het. Realistisch, maar blijf er bij: als Bernie zoiets zou zeggen, dan zeg je toch niet.. "Euh, okay". Zeker niet als je tot dat moment 4 rechtszaken hebt gewonnen. Dan ben je toch niet eens bang voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

MrSleeves schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:24:
[...]

Kan me echt niet voorstellen. Als hij dat gezegd zou hebben, zou ik (als ik Giedo was) die cheque verscheuren en een "better lawyer up, see you in court" gedaan hebben.
Bernie blijft Bernie, dus daar zal een advocatenleger waar je u tegen zegt wel even voor zorgen dat Giedo aangerekend wordt dat de sport door hem beschadigd zou zijn en te weinig teams op de grid staan. Bernie is natuurlijk wel de grootste angstaanprater die er is. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Omdat Kaltenborn en naar nu blijkt ook Peter Sauber volstrekt irrationeel jegens hem gehandeld hebben, heeft hij er geen vertrouwen in dat de leiding hem zal steunen. De monteurs zullen hier ook niet blij van worden en en je vraagt je af hoeveel van hun al ontslagen zijn met een valide contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
mannetje19 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 10:38:
Is er eigenlijk al nieuws over een GP in Duitsland?
Ja,die gaat dus niet door: http://www.motorsport.com...hosting-german-gp?lang=en.

Helaas, zowel de Nurburgring als Hockenheim is goed te doen vanuit Nederland. Nu blijft alleen Spa over als GP die dichtbij huis is.

[ Voor 36% gewijzigd door Erapaz op 18-03-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:44:
[...]

Ja,die gaat dus niet door: http://www.motorsport.com...hosting-german-gp?lang=en.

Helaas, zowel de Nurburgring als Hockenheim is goed te doen vanuit Nederland. Nu blijft alleen Spa over als GP die dichtbij huis is.
Ligt eraan hoe je naar een GP toe wil; Silverstone is ook niet echt heel lastig te bezoeken. En voor de mensen die een flexibele vakantie kunnen plannen in Europa, zijn Italie en Oostenrijk ook niet moeilijk te bezoeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
MAX3400 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:11:
[...]

Ligt eraan hoe je naar een GP toe wil; Silverstone is ook niet echt heel lastig te bezoeken. En voor de mensen die een flexibele vakantie kunnen plannen in Europa, zijn Italie en Oostenrijk ook niet moeilijk te bezoeken.
Dat klopt, het gaat me meer om een á twee dagen heen en weer met de auto. Silverstone wordt al gauw een prijzige aangelegenheid, ook vanwege de tickets. Oostenrijk, Italie en ook Monaco zijn nog wel redelijk dichtbij.
Spa en de Nurburgring waren bijna "thuis" races, omdat je voor één dag heen en weer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:20:
[...]

Dat klopt, het gaat me meer om een á twee dagen heen en weer met de auto. Silverstone wordt al gauw een prijzige aangelegenheid, ook vanwege de tickets. Oostenrijk, Italie en ook Monaco zijn nog wel redelijk dichtbij.
Spa en de Nurburgring waren bijna "thuis" races, omdat je voor één dag heen en weer kan.
Ja, heb je ook wel een beetje gelijk in; was afgelopen najaar op de Nurburgring met de Blancpain GT. Goed bereikbaar maar geen idee hoe druk het kan zijn bij een F1-weekend.

Zit nu net kijken of ik naar Monza ga; moet de vrijdag erop toch in Bologna zijn voor een (prive-) afspraak. Dan maar meteen een week boeken i.p.v. 2 dagen hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14

backupdevice

No Risk , Full Push

Zeer zuur voor Giedo. Echt ongelooflijk dat er zo met contracten wordt omgesprongen.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50

Martinspire

Awesomeness

Ik hoop voor hem dat ie dit jaar nog wat kan vinden.
Als ik hem was zou ik de Formule E induiken, maar die is nu weer afgelopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2015 12:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

backupdevice schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:56:
[...]

Zeer zuur voor Giedo. Echt ongelooflijk dat er zo met contracten wordt omgesprongen.
Dikke vette boehoe inderdaad. Je hebt 15 miljoen in je broekzak, een rijke schoonpapa en (blijkbaar) erg overtuigd van eigen kwaliteiten om een auto te besturen. Dat er dus geen enkel team is wat sinds Suzuka 2014 contact met hem heeft gezocht in de context "he, als je bij Sauber zou stoppen, zou je dan interesse bij ons hebben?", spreekt in mijn optiek meer boekdelen dan vdG op zijn Facebook doet voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:19
MAX3400 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:03:
[...]

Dikke vette boehoe inderdaad. Je hebt 15 miljoen in je broekzak, een rijke schoonpapa en (blijkbaar) erg overtuigd van eigen kwaliteiten om een auto te besturen. Dat er dus geen enkel team is wat sinds Suzuka 2014 contact met hem heeft gezocht in de context "he, als je bij Sauber zou stoppen, zou je dan interesse bij ons hebben?", spreekt in mijn optiek meer boekdelen dan vdG op zijn Facebook doet voorkomen.
En jij hebt duidelijk niet in de gaten hoe Formule 1 werkt.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MAX3400 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:03:
[...]

beetje naief om te denken dat die 15 miljoen in zijn broekzak zit.... los van het feit dat er ook al 8 miljoen uit zijn broekzak gestolen was door Sauber...
overigens vraag ik me af of jij daadwerkelijk dikke vette boehoe zou denken als je zelf 20 jaar naar iets toewerkt en op het moment supreme genaaid wordt en een onkostenvergoeding krijgt als genoegdoening... (want eerlijk gezegd denk ik niet dat Giedo hier "winst" op maakt).

In de autosport (en overigens ook bij veel andere sporten, zoals voetbal) zijn het vaak zaakwaarnemers die rijders bij een team brengen... alleen de bewezen toppers (de Schumachers, Alonso's, Hamiltons, Vettels, etc) en de veronderstelde toptalenten (Verstappen, Raikkonen toentertijd, etc) worden door teams zelf benaderd, voor anderen geldt: "de juiste connecties hebben, geld hebben, jezelf aanbieden".... De zaakwaarnemer van Giedo heeft Giedo logischerwijs nergens meer aangeboden... dus gek he, dat niemand contact met hem heeft gezocht (m.i. valt hij niet onder "bewezen topper" of "verondersteld toptalent").

[ Voor 9% gewijzigd door P.O. Box op 18-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:09

Player1S

Probably out in the dark

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.O. Box schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:
en de veronderstelde toptalent (Verstappen, Raikkonen toentertijd, etc)
Veronderstelde??? Één van die twee is gewoon een wereldkampioen geworden in de F1 hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heerlijk hoe Sauber de lul is, en Giedo het goed doet.

Laten we maar negeren dat hij totdat 1 persoon in beeld kwam compleet bereid was de carriere van 2 andere coureurs compleet te slopen, alleen om zijn gelijk te halen. Nee dan laat je echt zien wat voor persoon je bent..

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:16:
[...]

Veronderstelde??? Één van die twee is gewoon een wereldkampioen geworden in de F1 hoor....
pfff... dat wist men toen toch nog niet... ten tijden van zijn eerste contract was hij een verondersteld toptalent... ik zet er nota bene nog "toentertijd" achter...

[ Voor 6% gewijzigd door P.O. Box op 18-03-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:55

IkWilbert

Het is mij!

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:17:

Laten we maar negeren dat hij totdat 1 persoon in beeld kwam compleet bereid was de carriere van 2 andere coureurs compleet te slopen, alleen om zijn gelijk te halen. Nee dan laat je echt zien wat voor persoon je bent..
En wat zou jij doen als je ergens werkt en zonder opgaaf van reden niet betaald wordt omdat er iemand anders op jouw plaats is ingehuurd ? Ga je dan zonder morren akkoord omdat iemand anders er last van zou kunnen krijgen of ga je dan toch maar je recht proberen te halen ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Devian schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:06:
[...]

En jij hebt duidelijk niet in de gaten hoe Formule 1 werkt.
Klopt... Ik snap er helemaal niets van; anders dan dat teams graag de beste rijders in de stal willen hebben en daar soms geld voor willen hebben en soms geld voor willen betalen. Als je dan niet bij de 10 huidige teams in de kijker bent (die gezamenlijk 29 rijders in stal hebben), ligt dan inderdaad niet aan de kwaliteiten van van der Garde :O

Ik weet ook wel dat die 15 miljoen een schijntje is in het grote plaatje wat budgetten heet; hebben Mercedes en Ferrari niet samen een budget van bijna 1 miljard per seizoen? Als je dat geld uit te geven hebt aan het draaiend houden van een team en er ook nog een redelijk rendement op wil halen, zal je inderdaad rijders als een Hamilton en een Vettel in dienst willen hebben/houden.

Vergeet even niet dat van der Garde al jaren in de F1 meeloopt en als beste resultaat is geeindigd op de 22e plaats in 2013 en hij al eens eerder een sub-optimaal contract had bij Aguri en dat dat ook is geeindigd in en schikking zodat 'ie bij Spijker in dienst kwam. Ook allemaal veelbelovende opstapjes (sarcam-mode) naar betere tijden. Ik zal wel een zwartkijker zijn maar het zijn nou niet resultaten/CV-hoogtepunten waardoor je zomaar een stoeltje gaat krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 18-03-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
redwing schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:22:
[...]

En wat zou jij doen als je ergens werkt en zonder opgaaf van reden niet betaald wordt omdat er iemand anders op jouw plaats is ingehuurd ? Ga je dan zonder morren akkoord omdat iemand anders er last van zou kunnen krijgen of ga je dan toch maar je recht proberen te halen ?
zonder morren is totaal niet wat ik zeg. Maar zo graag en enthousiast klaar te staan om beslag te leggen en 2 andere carriere's om zeep te helpen is natuurlijk wat zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hoezo hij? Team Sauber heeft toch zelf die contracten getekend?
Ik ga er eigenlijk wel van uit dat ze het in eerste instantie ook wel buiten de rechter om hebben geprobeerd maar als ze je steeds negeren dan zou ik ook zo doorpakken.

En hoezo slopen? Ericsson zou dit nooit bereikt hebben zonder geld. Nasr is een iets ander geval maar ook zijn carriere zou gesloopt zijn hierdoor. Hij kan er toch niks aan doen dat z'n team een grote boef blijkt te zijn?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.O. Box schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:19:
[...]

pfff... dat wist men toen toch nog niet... ten tijden van zijn eerste contract was hij een verondersteld toptalent... ik zet er nota bene nog "toentertijd" achter...
.....Ten tijde van zijn eerste contract was Alonso al een gouden toekomst voorspeld? O, je bedoelt het zo... Prima! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:24:
[...]
zonder morren is totaal niet wat ik zeg. Maar zo graag en enthousiast klaar te staan om beslag te leggen en 2 andere carriere's om zeep te helpen is natuurlijk wat zielig.
Wat moet hij anders ? Hij heeft alle rechtzaken gewonnen maar Sauber vertikt het zich daar aan te houden. De enige optie die je dan nog hebt is ze te dwingen. En ja, helaas hebben daar anderen last van en dat is ook precies de reden dat hij het opgegeven heeft.

Maar de enige schuldige blijft toch echt Sauber die 2 stoeltjes verkoopt aan 3 man en dan vertikt om een goede oplossing te regelen en in plaats daarvan zelf rechterlijke uitspraken naast zich neer legt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is ook precies de reden dat hij het opgegeven heeft.
En dat geloof je echt? |:(

Je denkt echt dat hij opeens een 180 graden draai heeft gemaakt en medelijden met mensen heeft gekregen? Lijkt me sterk.

Laten we eerlijk zijn, Sauber heeft hier het grootste deel verkloot. Dat is gewoon zo, maar laten we niet gaan doen alsof Giedo zo´n lieve onschuldige jongen is die het beste met iedereen voor heeft.

[ Voor 32% gewijzigd door corset op 18-03-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

P.O. Box schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:
[...]

In de autosport (en overigens ook bij veel andere sporten, zoals voetbal) zijn het vaak zaakwaarnemers die rijders bij een team brengen... alleen de bewezen toppers (de Schumachers, Alonso's, Hamiltons, Vettels, etc) en de veronderstelde toptalenten (Verstappen, Raikkonen toentertijd, etc) worden door teams zelf benaderd,
Vettel heeft geen zaakwaarnemer en heeft ook zelf de onderhandelingen gedaan met Ferrari.
Wel een uitzondering op de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 10:10

Damian

Insane Obtrusion

lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Je denkt echt dat hij opeens een 180 graden draai heeft gemaakt en medelijden met mensen heeft gekregen? Lijkt me sterk.

Laten we eerlijk zijn, Sauber heeft hier het grootste deel verkloot. Dat is gewoon zo, maar laten we niet gaan doen alsof Giedo zo´n lieve onschuldige jongen is die het beste met iedereen voor heeft.
Ik geloof dat ook wel hoor. Denk dat hij ook door het team niet lekker aangekeken word als er ontslagen zijn gevallen of salarissen verlaagd zijn, omdat Sauber bakken met geld moet betalen aan af te kopen contracten.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:41

Hoogie2004

Whohooooo

MrSleeves schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:42:
[...]

Vettel heeft geen zaakwaarnemer en heeft ook zelf de onderhandelingen gedaan met Ferrari.
Wel een uitzondering op de regel.
Hamilton voert momenteel ook zelf zijn onderhandelingen met Mercedes. Hij heeft zijn management vorig jaar aan de kant gezet.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
[...]

Hij stond en staat gewoon in zijn recht met miljoenen betaalde euro's, maar een team dat hem opzij zette voor meer miljoenen.

Als hij had toegegeven aan Sauber had hij nergens meer aan de bak gekomen. Nu is de kans nog niet groot, maar wel aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14

backupdevice

No Risk , Full Push

Kom jij net terug van de bouwmarkt en zit er nog een 20MM stuk MDF plaat voor je hoofd?

Hij had de macht om zondag de trekker over te halen, maar heeft dat niet gedaan. Nu heeft hij wel 15 MIO gekregen, die hij eigenlijk met zo'n schoonvader niet nodig heeft maar is wel zijn F1 carriere kwijt.

Zelfs toen de rechter voor de 2 maal opdracht gaf om mee te werken deed Sauber het nog niet. Toch heeft giedo niet het team doen opblazen.

[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 18-03-2015 13:13 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
[...]

Ja dat geloof ik echt, alleen niet zozeer uit medelijden. Het was gewoon wel duidelijk dat hij dat stoeltje niet ging krijgen. De volgende stap was dan beslag leggen op de auto's zodat niemand kon rijden en zelfs de kans dat Sauber daarna failliet zou gaan. Uiteindelijk was het meeste dat hij er uit had gekeregen alsnog geld en geen stoeltje. En ja, dan is de enige echte optie die overblijft om te stoppen want anderen duperen zonder er zelf beter van te kunnen worden is erg onzinnig.
Giedo was gewoon bezig zijn recht te claimen. Helaas betekent dat vaak dat anderen er last van hebben maar Sauber is hier gewoon 100% schuldig aan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat Giedo nog wel wat van dat geld moet overmaken naar zijn sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:48

I want to thank my family, my father Gerrit and my wife Denise in particular, for their tireless support throughout the years that I have been chasing my Formula One dream.
Mooie woordspeling dat zijn familie hem 'tireless' ondersteund hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hoogie2004 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:46:
[...]

Hamilton voert momenteel ook zelf zijn onderhandelingen met Mercedes. Hij heeft zijn management vorig jaar aan de kant gezet.
Dat dacht ik al, maar wist het niet helemaal zeker.
Zegt wel wat over zaakwaarnemers als twee coureurs het zelf doen en niet echt afgeleid lijken op het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MrSleeves schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:33:
[...]

Dat dacht ik al, maar wist het niet helemaal zeker.
Zegt wel wat over zaakwaarnemers als twee coureurs het zelf doen en niet echt afgeleid lijken op het circuit.
Hamilton gaf aan (tov Sky als ik me niet vergis) dat het hem wel zwaar viel om dat nog naast het racen erbij te doen en hoopte dat het snel achter de rug zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 16:01
Beiden zullen wel bijgestaan worden door 1 of meerdere advocaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Over Giedo gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen. Ik geloof best dat dit de enige optie was die er voor hem overgebleven was. Hij heeft het tenminste geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:50

Martinspire

Awesomeness

[...]

Hij had tot dan toe nog geen macht of mogelijkheid tot actie gekregen.
Pas dat weekend kon ie sauber dwingen en in plaats van dat zij kiezen om hem een stoeltje te geven, geven ze hem geld. En het was al duidelijk dat ie daar niet welkom was. Tja, dan kun je het ook niet meer winnen.
Krijg je wel een stoeltje, dan gaan ze je toch tegenwerken. Hou je vast dan is de kans op rijden net zo groot als niet rijden (er is immers geen team om te rijden).

Hij stond in zijn recht en had door kunnen zetten, maar dat was ook pas de eerste keer dat hij de keuze kreeg. De rest was vooral rechtzaken om actie te ondernemen, maar hij gaf al aan dat het hem om rijden ging en niets anders. En juist dat laatste ging niet meer lukken.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zamorano schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:38:
[...]
Hamilton gaf aan (tov Sky als ik me niet vergis) dat het hem wel zwaar viel om dat nog naast het racen erbij te doen en hoopte dat het snel achter de rug zou zijn.
Hij gaf ook al dat ie na het racen meestal meteen de studio indook om zich aan zijn andere passie toe te geven, muziek. Bijna al zijn vrije tijd gaat daar nu aan op zei ie in een interview, zonder moeite overigens, het is niet duidelijk of dat zijn tweede of misschien toch eerste passie is. M.a.w., hij zal best wel wat tijd aan de onderhandelingen kunnen besteden maar hij zal er graag uit willen halen wat er nu inzit. Hij heeft volgens mij ook nog een bijna compleet seizoen de tijd om eruit te komen (met welk team dan ook).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mark Webber verzorgde het co-commentaar voor de Australische zender One en maakte de opmerking, na Max zijn uitvallen toen deze met zijn Engineer in gesprek was aan de pitsmuur, dat het een van zijn "oude" Engineers was in zijn tijd bij Williams; "....Yeah, Max will work with better Engineers then that at some stage".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Juncto schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:42:
Beiden zullen wel bijgestaan worden door 1 of meerdere advocaten.
Ja, maar dat is ook zo met zaakwaarnemer. Alleen bij Vettel en Hamilton wordt dus niet x% ingehouden door zo iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geloof dat de soap toch nog niet helemaal voorbij is:

http://www.gpupdate.net/n...-statement-van-der-garde/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 12:45

Racing_Reporter

Contentmaker

hier de originele tekst.
Dear Sauber F1 Team fans,

Many of you read today’s statement on Giedo van der Garde’s Facebook page. So have we and we were, indeed, rather surprised. We don’t know about Giedo’s intentions. He may try to present himself as a winner, while we had actually hoped to come to rest after our agreement. Giedo decided to take a different approach – the reasoning behind we cannot understand.

We’d have very good answers to the many statements and accusations in Giedo’s post. But to expand on this wouldn’t help our race team nor our fans and partners. It would only encourage a mud fight via the media and we will not lend ourselves to that. The next race in Malaysia is where our focus is and that’s where we will build up on last weekend’s success together with our drivers Marcus Ericsson and Felipe Nasr. All our efforts are drawn to this objective.

With this in mind we’d like to encourage you to form your own opinion about what happened, however critical it may be. From our side we herewith close the matter and look already forward to celebrating future achievements at the race track together with you.

Yours sincerely,
Sauber F1 Team

#LetsRaceNotFight
En dit is geen moddergooien? Heel jammer dat het team zo onprofessioneel te werk gaat. Dit hadden ze marketingtechnisch toch nog beter door kunnen denken.

[ Voor 4% gewijzigd door Racing_Reporter op 18-03-2015 16:22 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:40
Racing_Reporter schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:21:
hier de originele tekst.

[...]

En dit is geen moddergooien? Heel jammer dat het team zo onprofessioneel te werk gaat. Dit hadden ze marketingtechnisch toch nog beter door kunnen denken.
Erg kinderachtig van Sauber idd.
Ik geloof dat de meeste 'fans' van hun op facebook het niet helemaal met het statement van Sauber eens zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:33

Rannasha

Does not compute.

De post van Sauber wordt volledig afgebrand in de comments. Als je al niet de moral high ground hebt, dan moet je niet dit soort posts gaan maken op social media.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Haha, zit ze ook even door te lezen. Schitterend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik denk dat we, vanaf het moment dat ze Ericsson en Nasr contracteerden tot aan deze post toe, kunnen spreken van een kat in het nauw.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stigandr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:40
L1nt schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:47:
Ik denk dat we, vanaf het moment dat ze Ericsson en Nasr contracteerden tot aan deze post toe, kunnen spreken van een kat in het nauw.......
Dat denk ik ook maar ga dan niet zo dom reageren als het niet hoeft. Het is afgehandeld en move on lijkt mij de beste keuze voor Sauber in deze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verschillende rechters hebben al aangegeven dat Giedo volledig gelijk heeft en Sauber totaal niet. Denken ze nu echt dat ze door zo'n statement ook maar enig indruk maken bij wie dan ook en dat ook maar iemand ze gelooft ? Dit is een erg domme zet van Sauber en geeft ze alleen maar een nog slechtere naam.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Stigandr schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Dat denk ik ook maar ga dan niet zo dom reageren als het niet hoeft. Het is afgehandeld en move on lijkt mij de beste keuze voor Sauber in deze zaak.
Die reactie hoort er juist bij. Ze zitten nog steeds in de shit en moeten nu ook nog eventjes 15 miljoen afdragen. Daarbij gaan er al stemmen op dat de sponsoren van Nasr twijfelen aan Sauber en andere potentiële sponsoren zullen zich ook achter de oren krabben. Idem voor potentiële rijders. Denk je dat de huidige 2 zomaar gaan bij tekenen op dit moment?

Het team probeert, en faalt extreem, om het gehele verhaal een zwing te geven waardoor zij het slachtoffer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:19

AzzKickah

06-CENSORED

"Your new airline partners is also great in overbooking seats ..."

mwhehe >:) die vind ik wel zeer scherp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Weer even iets luchtiger...

https://youtu.be/swWXTB45Fuo

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 18-03-2015 17:06 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wat een idioten zijn het toch. :') Ik vind de post van Giedo juist behoorlijk genuanceerd en eigenlijk helemaal niet overdreven verwijtend ofzo. Beetje rare actie (wederom) van Sauber, en wat mij betreft klapt heel dat team in elkaar vlak nadat VDG zijn welverdiende centen binnen heeft.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Giedo krijgt het dan wel van Bernie. Die stond immers garant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

hier had ik overheen gelezen
We’d have very good answers
alleen hebben we ze niet gebruikt in de rechtszaken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Giedo moest gewoon het laatste woord hebben, en Sauber reageert daar netjes op. Ik snap het gezeur niet. Maar goed, Giedo moest even lekker zitten steken, Sauber houdt het neutraal.

Ik weet wel wie de betere reactie hier heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 13:57
lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:07:
Giedo moest gewoon het laatste woord hebben, en Sauber reageert daar netjes op. Ik snap het gezeur niet. Maar goed, Giedo moest even lekker zitten steken, Sauber houdt het neutraal.

Ik snap dus dit gezeur niet 8)7 Sauber vind het niet leuk dat Giedo laat weten hoe de vork in de steel zat. Vervolgens pareren ze weer met onzin. Maar fijn voor je, dat je Sauber zo een fijn team vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:54
Behouden ze in elk geval nog 1 Nederlandse fan :+

In ander nieuws; we kunnen ons nu gaan focussen op de return van Alonso, en van Bottas? Ze geven zelf in elk geval aan van wel!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/118123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik vraag me toch af of Giedo tijdens de onderhandelingen in de winter over het 'afkopen' van zijn contract bij zichzelf dacht: Nee, ik wil geen geld, ik wil racen. Dan denk ik dat Giedo toch naïef tegen het hele F1 circus aankijkt, want op dat moment heeft ie zijn F1 carrière zo goed als zeker de das omgedaan.

Ze hebben een juridisch chicken gespeeld om te zien welke partij er als eerste toe zou geven. Sauber moest eigenlijk wel toegeven omdat het recht aan Giedo's kant stond, maar had Giedo (management) de ballen om bij weigering de stekker uit Sauber te trekken door tot beslagname over te gaan ?

Nee dus.

Een race stoeltje is gewoon een veiling geworden en een contract is inderdaad niet veel waard als er een hogere bieder langskomt. Dat punt heeft Giedo nu pijnlijk blootgelegd en daar zou misschien inderdaad wel eens verandering in mogen komen. Onderhandelen zou moeten stoppen na contract ondertekening, iets wat Sauber iets te ver getrokken heeft afgelopen seizoen. Dat ze dit gedaan hebben om te overleven (als dat zo zou zijn) zegt genoeg over het hoe raar de F1 met het aantrekken (en behouden) van teams omgaat.

Ondanks alle steun voor zijn morele gevecht om zijn recht om te racen heeft Giedo nu zijn centjes terug en mag een andere klasse op gaan zoeken, en over een paar weken heeft niemand het er meer over en is er waarschijnlijk niks veranderd aan de hele contracten koehandel.

Leuk geprobeerd, next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, hoeveel andere mogelijkheden had hij? Het is niet dat de stoeltjes voor het oprapen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 15:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

MikeyMan schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:35:
Tsjah, hoeveel andere mogelijkheden had hij? Het is niet dat de stoeltjes voor het oprapen liggen.
Meer geld op tafel gooien zoals het dus blijkbaar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:07

vhal

ಠ_ಠ

lanerios schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:07:

Je zou bijna denken dat je zelf bij Sauber werkt na je comments over Giedo en Sauber :+ Enfin, ws weten de helft van het verhaal niet, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

De post van Sauber op FB hadden ze achterwege moeten laten ;( Voer voor de trollen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Als meerdere rechtbanken Giedo gelijk gaven en hun tegen argument kwam niet verder dan dat hij een gevaar in de race zou zijn. Dan is het toch wel duidelijk?

Eindelijk iemand die de personen en de middelen had om tegengas te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Erwin schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:14:
Behouden ze in elk geval nog 1 Nederlandse fan :+

In ander nieuws; we kunnen ons nu gaan focussen op de return van Alonso, en van Bottas? Ze geven zelf in elk geval aan van wel!

http://www.autosport.com/news/report.php/id/118123
Het bericht betreffende Bottas was afgelopen weekend al zo naar buiten gebracht. Het is ook niet zomaar een rug-pijntje maar is vrij serieus van aard. Of ie met een paar weken rust voldoende pijnvrij zal zijn is afwachten, hij wordt sowieso aan de FIA cockpit extraction test onderworpen om te bepalen of ie wel mag i.p.v. kan rijden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Och mie jonges zie dit dan:

https://www.youtube.com/watch?v=4lj_u9BOBWY

Dit is 6 jaar(tjes!) geleden! :X :o
Onvoorstelbaar.

Mooi om te zien zeg.
Tot 16/17 jaar in de kart, zegt Jos. En dan de autosport in.

Ging net iets sneller ;)

[ Voor 30% gewijzigd door AzzKickah op 18-03-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 23:05
AzzKickah schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:58:

https://www.youtube.com/watch?v=4lj_u9BOBWY

Onvoorstelbaar.
Toen al een held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
Ferrari zou Sauber moeten opkopen en als Junior team gebruiken (STR style), aangezien STR mogelijk door Renault wordt opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 12:57

Destruction

(ex-)Automonteur

AzzKickah schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 20:58:

YouTube: Jos en Max Verstappen in Holland Sport (13/04/2009) - Interview

Onvoorstelbaar.

Mooi om te zien zeg.
Tot 16/17 jaar in de kart, zegt Jos. En dan de autosport in.

Ging net iets sneller ;)
Lachen toch :)

Maar inderdaad, Jos z'n plannetje kwam net niet helemaal uit :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Destruction schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:22:
[...]

Lachen toch :)

Maar inderdaad, Jos z'n plannetje kwam net niet helemaal uit :P
Denk niet dat iemand ter wereld daar rouwig om is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:25:
Denk niet dat iemand ter wereld daar rouwig om is ;)
Dat gaan we zien :) Jos heeft toentertijd waarschijnlijk te vroeg gepiekt om echt goed uit te komen, dus hopelijk dat zoonlief niet hetzelfde overkomt. Ik hoop op een soort Takuma Sato - een rijder waarbij het altijd fijn is om ernaar te kijken en die ook jaren meedraait. Al wens ik Max iets meer succes toe, want Sato heeft de top nooit bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb na afgelopen zondag nog meer vertrouwen in Max. Ik hoop vurig dat die *$&% Renault binnen 2-3 races in ieder geval gewoon degelijk races kan finishen.

Man wat baalde ik toen Max uitviel zondag. Ik weet zeker dat ie minstens 6e was geworden.
Hij was gewoon hartstikke goed en degelijk bezig. Constante tijden, lang op de banden, geen schade, gewoon echt alles netjes.
En dan had ie de zachte band nog over.

Vraag me overigens af waarom niet iedereen die bandenstrategie hanteerde. Naar het eind van de wedstrijd is je auto lichter, daar dan zachte banden bij en als je dan in de eerste helft van de race goed benzine gespaard hebt (*kokhals*) kun je de laatste stint voluit knallen met dat hok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Die voor hem moesten de Q3 er nog mee doen. Daarom stonden zij op soft.

[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 18-03-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Roamor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:42:
Ook die hadden nog soft voor de race. Waarom niet de race met medium beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:56
Roamor schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 21:42:
Ja, maar buiten Max stonden er maar 2 op dezelfde strategie volgens mij.
Uit mijn hoofd HUL & ERI, waarbij dus ERI door die SC situatie in de eerste ronde al werd omgegooid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Wat een geweldig geschreven artikel... 8)7

Ik zal zometeen ook eens overschakelen, kijken wat-ie te zeggen heeft.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Leuk stukje wel. Ik geloof hem ook wel.
Ook niet te ingehouden, gewoon laten blijken dat je schijt aan Sauber hebt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Maar ook dat hij dus niet door Bernie bedreigt lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Het lijkt er inderdaad op dat hij zelf Bernie nooit gezien/gesproken heeft.

Dat-ie vanaf nu volledig schijt aan Sauber heeft is niet meer dan logisch. Belachelijke reactie van Sauber trouwens :X Willen ze een bosje bloemen omdat ze zo zielig zijn ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Elders las ik de term 'Pitlane Palpatine' voor Ecclestone, kon een glimlach niet onderdrukken.

Maar 5 rechtzaken gewonnen en eigenlijk 0 effect. Moet eerlijk zeggen dat ik IndyCar wel wat voor hem vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

MrSleeves schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:05:
Maar ook dat hij dus niet door Bernie bedreigt lijkt te zijn.
Bernie had Arnold alvast naar het circuit gehaald, mocht er fysiek geweld nodig zijn, uiteindelijk was ie daarvoor niet nodig en mocht ie wat anders gaan doen als beloning.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:36

Firesphere

Yoshis before Hoshis

hardware-lover schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:17:
[...]

Bernie had Arnold alvast naar het circuit gehaald, mocht er fysiek geweld nodig zijn, uiteindelijk was ie daarvoor niet nodig en mocht ie wat anders gaan doen als beloning.
Eerder Mike*!

*: Breaking Bad referentie

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:19
Blijkbaar had Sauber niet 4 maar 5 race coureurs gecontracteerd:
- Ericson
- Nasr
- van der Garde
- Sutil
- Guttierez
Volgens mij hebben ze op de rechten school nooit leren rekenen. Als ze nu nog 2 contracten moeten afkopen, dan denk ik niet dat we Sauber het einde van het seizoen zien meemaken.
http://www.racexpress.nl/...o-geld-krijgt-dan/n/65348

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Na dit soort akkefietjes hoop ik inderdaad dat Sauber kopje onder gaat, hoe lullig dat ook is voor de werknemers. Met deze tactieken heb je in de F1 niets te zoeken ook al is het een shark business, of je nou een mooie historie hebt zoals Sauber of Stefan GP heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Racing_Reporter schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:58:
Na dit soort akkefietjes hoop ik inderdaad dat Sauber kopje onder gaat, hoe lullig dat ook is voor de werknemers. Met deze tactieken heb je in de F1 niets te zoeken ook al is het een shark business, of je nou een mooie historie hebt zoals Sauber of Stefan GP heet.
Mwah, hooguit slecht management van één of twee mensen. Daar hoeven alle andere werknemers van Sauber niet onder te lijden vind ik.
Ik zou in elk geval graag zien dat Kaltenborn haar actieve fucntie binnen het team naast zich neerlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ge-flopt schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:49:
Blijkbaar had Sauber niet 4 maar 5 race coureurs gecontracteerd:
- Ericson
- Nasr
- van der Garde
- Sutil
- Guttierez
Volgens mij hebben ze op de rechten school nooit leren rekenen. Als ze nu nog 2 contracten moeten afkopen, dan denk ik niet dat we Sauber het einde van het seizoen zien meemaken.
http://www.racexpress.nl/...o-geld-krijgt-dan/n/65348
En als we (de inmiddels behoorlijk arrogante) Joe Saward mogen geloven was het oorspronkelijke plan om vdGarde en Bianchi te laten racen dit jaar. Bianchi, als Ferrari protegé, zou fikse korting opleveren op de motoren. Door de situatie rond Bianchi viel dat ook in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Zamorano schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:22:
[...]

Mwah, hooguit slecht management van één of twee mensen. Daar hoeven alle andere werknemers van Sauber niet onder te lijden vind ik.
Ik zou in elk geval graag zien dat Kaltenborn haar actieve fucntie binnen het team naast zich neerlegt.
Als de hele pitcrew vertrekt om te lunchen uit de pitbox op het moment dat jij aankomt, vind ik dat toch wel enigszins tekenend. Let wel: wandelgangenverhaal. Andere verhalen vertelden weer dat hij juist een goede band nog had met iedereen behalve de teamleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Racing_Reporter schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:31:
[...]

Als de hele pitcrew vertrekt om te lunchen uit de pitbox op het moment dat jij aankomt, vind ik dat toch wel enigszins tekenend. Let wel: wandelgangenverhaal. Andere verhalen vertelden weer dat hij juist een goede band nog had met iedereen behalve de teamleiding.
Hij zei gisteren zelf in Late Night dat monteurs en teamleden waar hij eerst prima goed mee kon, hem in Australie in de paddock niet meer (durfden) aan (te) k(e/ij)ken.

K*tzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 13:22
Giedo heeft toch nog een stoeltje voor dit jaar!

https://twitter.com/GvanderGarde/status/578516841091461120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Racing_Reporter schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:31:
[...]
Gezien de verhalen die je zo in persberichten ziet gestaan krijg ik het idee dat de meesten het wel snapten en het met hem eens waren.
Alleen je zit daar nu wel met het probleem dat het bazinnetje daar natuurlijk de pik op Giedo heeft. Als je dan als teamlid vrolijk met Giedo blijft optrekken kan het gevolg zijn dat je daar later zelf de gevolgen van ziet.

De vraag is dan ook of die teamleden niet meer met hem op willen trekken omdat ze het niet met hem eens zijn of omdat ze bang zijn voor represailles.

[removed]

Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2