My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
FTFYhimlims_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:24:
[...]
toch 7 verdiend verloren door beetje te bitchen
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nu staan ze in rijen van drie opgesteld bedoel je? Tijdens de 'open era' waren er 7-8 motorfabrikanten actief. Met de enginefreeze et al waren er op een gegeven moment nog 3 over. Honda heeft het Pure project overgenomen, anders waren ze er niet eens aan begonnen. Dus nu hebben we 4 motorfabrikanten. Elke fabrikant ziet wat er nu in F1 gebeurt. Daar wil je niet tussen zitten in die sharktank. En zou je wel een goede motor ontwikkelen, dan wil de rest dat beperken via messen in je rug.SnowDude schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:23:
[...]
Dat werkt niet want dan lopen de motoren bouwers gewoon weg,
Als alleen Merc en Ferrari over zouden blijven, dan komt er vanzelf wel weer een andere fabrikant die in het ontstane gat wil springen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nou geweldig: die Sauber komt tenminste nog serieus vooruit, bij Manor rijdt hij echt achteraan (al kunnen ze nu misschien de strijd aan met McLaren..Edd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:17:
[...]
Dus nu kan hij een stoeltje kopen bij Manor? Die op hun beurt dat geld weer gebruiken voor het betalen van Ferrari voor de software?
Ben benieuwd wanneer dat bekend wordt gemaakt
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als in, echt nooit meer. Helaas, ik had het wel mooi gevonden als we twee 'Ollanders hadden. Nu alles op Max!Wom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:39:
Tja, beetje anti-climax onder druk van Bernie zo. Denk dat we Giedo niet meer in een auto in de F1 gaan zien nu.

Dat doen ze _allemaal_emnich schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:06:
[...]
Natuurlijk stuurde de FIA met de regels maar dat kwam omdat RB altijd de grijze gebieden op zocht. Ze zochten de mazen in de wet en (mis/ge)bruikten die. Daardoor kon je er ook gewoon wat aan doen door de mazen in de regels te dichten. Hierdoor veranderde misschien wel de letterlijke regel maar niet de intentie van de regel.
In het geval van Mercedes lijkt het erop dat ze helemaal geen maas in de regel ontdekt hebben maar lijkt het erop alsof ze gewoon hun werk vele malen beter gedaan hebben.
max is een belgmat.hi.as schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:41:
[...]
Als in, echt nooit meer. Helaas, ik had het wel mooi gevonden als we twee 'Ollanders hadden. Nu alles op Max!

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2015 09:49 ]
-
Waar je woont bepaald niet per definitie je nationaliteit
Sauber wist dat Bernie 16 auto's op de grid nodig heeft om aan z'n afspraken te voldoen.
ze wisten ook dat Manor niet ging rijden.. en dat ze zelf "fout" waren met het contract van Giedo....
ik vermoed dat ze er op gespeeld hebben dat de grote suiker Oom Bernie wel even een zakcentje zou trekken om z'n eigen belangen te redden en Sauber in de race te houden en daarmee Giedo af te betalen.
eigenlijk is de F1 een grote corrupte boevenbende
Do the math: sin adds to your troubles, subtracts from your peace, multiplies your sorrows and divides you from God.
geboren in belgie + woont in belgie + mamma is belg ... max = belgNielsNdz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Waar je woont bepaald niet per definitie je nationaliteit
"Max Verstappen (Hasselt, België, 30 september 1997) is een autocoureur met Nederlandse en Belgische nationaliteit die met een Nederlandse licentie rijdt"
voor de sport heeft ie nld nationaliteit (zal wel iets met sponsoren te doen hebben) maar voor mij is het gewoon een belg

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 17-03-2015 09:57 ]
Tenzij pappa natuurlijk uiteindelijk Sauber opkoopt. Ik begreep dat hij door deze deal al wat aandeeltjes zou krijgen en als hij er genoeg heeft kan hij vast wel afdwingen dat zijn zoontje alsnog mag gaan rijden.mat.hi.as schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:41:
[...]
Als in, echt nooit meer. Helaas, ik had het wel mooi gevonden als we twee 'Ollanders hadden. Nu alles op Max!
[removed]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
BS verhaal "Maar wij hebben ook niet geklaagd in de tijd dat Red Bull zoveel won'', zei Hamilton. ,,We hebben nu eenmaal een geweldig team aangesteld, dat het geweldig heeft gedaan. Ik heb nu de beste auto waar ik ooit in heb gereden.''SnowDude schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:21:
Hamilton stookt het vuurtje nog even verder op: http://www.ad.nl/ad/nl/10...e-mensen-aanstellen.dhtml
dat is zeker wel gebeurd, die blowndefuser is toen afgeschaft waarna RBL niet meer overpowered was
Ik wist niet dat Renault de duurste van het veld is, dus dan is de ophef rondom Renault helemaal logisch, maken slecht hun huiswerk en ze schrijven de rekeningen met een vork.
@Himlims:
Ik weet het even niet meer zeker, maar was de geblazen diffuser niet een speeltje van Brawn, waarna iedereen het kopieerde? (please correct me if i'm wrong).
[ Voor 18% gewijzigd door Juncto op 17-03-2015 10:39 ]
Volgens mij heeft Sauber 8M verdiend door hun aanpak. Bernie trekt hiervoor de poeplap. Hij kan het zich niet veroorloven om nog meer teams te verliezen.emnich schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:31:
Wat ik bedoelde te zeggen is dat Sauber 7M verloren heeft door te bitchen. Het is volledig Monisha aan te rekenen.
In de F1 gaat het niet om gelijkheid. De open regelgeving heeft altijd voor grote verschillen gezorgd. Als je teams wil die dicht bij elkaar zitten qua performance, dan kun je beter naar gelijkheidsformule's kijken (Clio cup, Indy, etc.).ing._Buttje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Mercedes motoren bevriezen en de rest volkomen loslaten is ook niet eerlijk en controleerbaar ..
Eigenlijk is het toch heel erg simpel? .. gewoon strafgewicht invoeren net als in andere klasses gebruikt wordt. Zoveel kg voor nr 1, zoveel kg voor de nr 2 en zoveel kg voor de nr 3. En presteert men minder dan mag er weer wat vanaf. Dat is toch geen hogere wiskunde?
Wat mij betreft gaan ze terug naar een aantal basisregels met budgetcap en geven ze de rest vrij, aantal cilinders, fuel flow e.d. mag dan zelf bepaald worden. Maximaal aantal motoren per jaar en 100 kg brandstof voor de race. Hoe minder regels hoe beter. De LMP1 levert al jaren leuke races op, daar rijden ze met diesel, benzine en allerlei verschillende hybride oplossingen door elkaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 17-03-2015 10:43 ]
Hamilton was een zonnetje in huis toen het even minder ging bedoelt ie?SnowDude schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:21:
Hamilton stookt het vuurtje nog even verder op: http://www.ad.nl/ad/nl/10...e-mensen-aanstellen.dhtml

Was een Super Aguri uitvinding die meegenomen is naar Brawn. Gaf gelijk aan wat de consequenties van het testverbod waren, aangezien iedereen een half seizoen kwijt was i.p.v. een paar races aan het ontwikkelen ervan.Juncto schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:38:
In een artikel, betreffende de enorme teleurstelling van Jos Verstappen in de Renault aandrijving, wordt er gesproken dat het naast het gebrek aan kracht, ook de duurste motor van het veld is.
Ik wist niet dat Renault de duurste van het veld is, dus dan is de ophef rondom Renault helemaal logisch, maken slecht hun huiswerk en ze schrijven de rekeningen met een vork.
@Himlims:
Ik weet het even niet meer zeker, maar was de geblazen diffuser niet een speeltje van Brawn, waarna iedereen het kopieerde? (please correct me if i'm wrong).
persoonlijk vond ik dat project van mr.zandbak best mooi; A-1000 (?) iedereen zelfde body, verschil kwam door de coureur en afstellingenErapaz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:42:
[...]
In de F1 gaat het niet om gelijkheid. De open regelgeving heeft altijd voor grote verschillen gezorgd. Als je teams wil die dicht bij elkaar zitten qua performance, dan kun je beter naar gelijkheidsformule's kijken (Clio cup, Indy, etc.).
Ja, dus in plaats van het vele testen, moeten nu elke 2 a 3 jaar de regels op de schop omdat er een team bovenuit steekt (en er alsnog honderden miljoenen tegenaan gooit) en niet meer in te halen is.Señor Sjon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:49:
[...]
Was een Super Aguri uitvinding die meegenomen is naar Brawn. Gaf gelijk aan wat de consequenties van het testverbod waren, aangezien iedereen een half seizoen kwijt was i.p.v. een paar races aan het ontwikkelen ervan.
Nee, dat is kostenbesparend.
[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 17-03-2015 10:55 ]
Bernie staat volgens mij alleen garant, de rekening komt dus gewoon bij Sauber terecht:Erapaz schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:38:
[...]
Volgens mij heeft Sauber 8M verdiend door hun aanpak. Bernie trekt hiervoor de poeplap. Hij kan het zich niet veroorloven om nog meer teams te verliezen.
http://www.formule1.nl/ni...tekent-einde-sauber-gate/
No matter the age, never lose the Kramer inside
Brawn had toch de dubbele diffuser? RB kwam iirc met de 'blown diffuser' zoals die gebanned is door de FIASeñor Sjon schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:49:
[...]
Hamilton was een zonnetje in huis toen het even minder ging bedoelt ie?
[...]
Was een Super Aguri uitvinding die meegenomen is naar Brawn. Gaf gelijk aan wat de consequenties van het testverbod waren, aangezien iedereen een half seizoen kwijt was i.p.v. een paar races aan het ontwikkelen ervan.
A1-GP toch?himlims_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:52:
[...]
persoonlijk vond ik dat project van mr.zandbak best mooi; A-1000 (?) iedereen zelfde body, verschil kwam door de coureur en afstellingen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Brawn had inderdaad de dubbele diffuser. De blown diffuser zelf is al oud, in de jaren tachtig reden onder andere Renault en McLaren er al mee rond.Jurgen schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:00:
[...]
Brawn had toch de dubbele diffuser? RB kwam iirc met de 'blown diffuser' zoals die gebanned is door de FIA
Wat nieuw was was het hot en cold "off throttle blowen" met een speciale engine map.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
jah die; erg smakelijk om te kijken voor mij pure vorm van racen, zoals bijv. de clio cup (zou ik daar graag aan mee doen

Volledig offtopichimlims_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:17:
[...]
jah die; erg smakelijk om te kijken voor mij pure vorm van racen, zoals bijv. de clio cup (zou ik daar graag aan mee doen)
Of je komt gewoon, net als ik

Optimaal race plezier met een grote klasse, gelijkwaardige auto's en (enigsinds) betaalbaar
We gaan het gewoon eerlijk verdelen tussen ons Ollanders en de Belgen.himlims_ schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:56:
[...]
geboren in belgie + woont in belgie + mamma is belg ... max = belg![]()
"Max Verstappen (Hasselt, België, 30 september 1997) is een autocoureur met Nederlandse en Belgische nationaliteit die met een Nederlandse licentie rijdt"
voor de sport heeft ie nld nationaliteit (zal wel iets met sponsoren te doen hebben) maar voor mij is het gewoon een belg(limburgers zijn sowieso half belg/duits + vleugje nederlander )
Als ie de finish NIET haalt is ie Belg, haalt ie die streep wel dan is ie van ons en als ie daarbij ook nog punten haalt zetten we een oranje streep onder onze vlag
Testing, one, two ...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Een beetje zoals Andy Murray bij het tennis voor de Engelsen. Wint hij, dan is hij Brits, verliest hij, dan is hij Schotshardware-lover schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:22:
We gaan het gewoon eerlijk verdelen tussen ons Ollanders en de Belgen.
Als ie de finish NIET haalt is ie Belg, haalt ie die streep wel dan is ie van ons en als ie daarbij ook nog punten haalt zetten we een oranje streep onder onze vlag
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bij twijfel: vaderland-moedertaal.hardware-lover schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:22:
[...]
We gaan het gewoon eerlijk verdelen tussen ons Ollanders en de Belgen.
Prima dat hij Vlaams spreekt, maar zijn vader is Nederlander, dus dan hij ook.
Wel interessante situaties. Het is gewoon net wat je voelt (of wat je ouders doordrukken) denk ik.
Nico Rosberg is een vergelijkbaar geval. Hij had ook voor Finland kunnen kiezen, en heeft vroeg in z'n carriere ook onder de Finse vlag geracet volgens mij. Misschien was het ook wel een marketing issue.
FIA (Bernie) roept dat mercedes wel erg een voordeel heeft.
Maar aero-wise hebben ze ook wel een cadeautje gekregen doordat ze vorig jaar al een lage neus hadden en dit jaar iedereen dat moet. Daar moeten ze wel een jaar voorsprong uit gehaald hebben.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Meh.
Toch een beetje anticlimax.. had liever een racende Giedo gezien...
edit: typefoutje, 15 miljoen dus
[ Voor 10% gewijzigd door durian op 17-03-2015 14:20 ]
Je bedoelt eigenlijk 15.000.000?durian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:03:
Zo, wat is de status? 7 miljoen betaald voor een contract, nu 1 miljoen terug?
Toch een beetje anticlimax.. had liever een racende Giedo gezien...
[ Voor 87% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 10:13 . Reden: opruimen ]
Testing, one, two ...
Bernie Ecclestone.Goron schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:45:
Toch wel gek dat hij nou ineens wel gewoon geld wil. Zou er van bovenaf druk zijn uitgeoefend?
Als Giedo door zou zetten, is er een grote kans dat Sauber valt. Dan blijft er niets over op de grid.
Bernie betaald de 15M zelfs.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
http://www.therichest.com...valuable-f1-constructors/
Geen idee of die bron betrouwbaar is, maar hier het lijstje:
10. Manor: $90 miljoen*
9. Toro Rosso $ 150 miljoen
8. Sauber $155 miljoen
7. Force India $ 160 miljoen
6. Lotus $ 245 miljoen
5. Williams $ 380 miljoen
4. Mercedes $ 560 miljoen
3. Red Bull $ 640 miljoen
2. McLaren $ 810 miljoen
1. Ferrari $ 1350 miljoen
In het artikel genoemde budgetten:
1. Ferrari $ 400 miljoen
Mercedes $ 295 miljoen
4. Mclaren $ 280 miljoen
5. Lotus $ 225 miljoen
Force India $ 100 miljoen
Toro Rosso < $ 90 miljoen
Manor $ 60 miljoen
Wie zegt dat?
De meeste bronnen zeggen dat Sauber dat bedrag gewoon moet ophoesten.
Ik ga er wel vanuit dat VdG/Boekhoorn garanties willen, en dat Bernie bijvoorbeeld wel garant wil staan voor Sauber, maar ik zie Bernie niet betalen tenzij het echt niet anders kan.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Volgens zijn vriendin racet hijWom schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:20:
Is er al zekerheid dat Alonso gaat racen in Maleisië? Kan zo snel nog geen bericht daar over vinden.
http://f1today.net/nl/nie...nso-in-maleisi-op-de-grid
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Lees die quote dan nog eens, want er kunnen gewoon twee dingen in gelezen worden. Ik bedoel maar te zeggen: Wat zijn financiele garanties dan, en hoe geef je ze?durian schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:10:
Betaalde Bernie? Op f1today.net staat "Ecclestone heeft Sauber financiële garanties gegeven, maar het team moest zelf de betaling aan Van der Garde regelen."
Zamorano schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:10:
[...]
Wie zegt dat?
De meeste bronnen zeggen dat Sauber dat bedrag gewoon moet ophoesten.
Ik ga er wel vanuit dat VdG/Boekhoorn garanties willen, en dat Bernie bijvoorbeeld wel garant wil staan voor Sauber, maar ik zie Bernie niet betalen tenzij het echt niet anders kan.
Dit dus. Sauber heeft dat geld momenteel echt niet. Dus een financiele garantie van Bernie, heb ik van aangenomen dat hij (het leeuwendeel) aan Sauber betaald, zodat Sauber Giedo kan betalen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:29:
[...]
Lees die quote dan nog eens, want er kunnen gewoon twee dingen in gelezen worden. Ik bedoel maar te zeggen: Wat zijn financiele garanties dan, en hoe geef je ze?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Wordt gewoon een creditnota op de eindafrekening van dit jaar.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dit gezegd hebbende, van zoiets kun je dan natuurlijk wel weer heel goed een soap maken
Gewoon, dat kan. Ik kan ook garant staan voor jou schulden als ik dat wil in samenspraak met jou. Betekend dat als de schuldeisers bij jou het bedrag niet kunnen opeisen, dat ze dit dan bij mij mogen doen. Aangezien Bernie genoeg bezit en vermogen heeft, kan dit dus gedekt worden, en zal de schuleisende partij altijd zijn geld ontvangen. Hoe Sauber en Bernie dit onderling geregeld hebben zal in ieder geval een stuk gunstiger zijn dan de situatie hiervoor was. Het kan dus zo zijn dat Sauber nu maar 4 miljoen heeft kunnen betalen, Bernie zijn garant stelling 11miljoen voorschiet, en deze als lening terugbetaald moet worden door Sauber, misschien met een wel heel gunstige terugbetalingstermijn.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:41:
Dat is allemaal leuk, maar hoe sta je garant voor een bedrag, ik bedoel, VdG wil betaald worden en Sauber heeft het geld niet liggen. Dus dan komen we uit bij een Ecclestone die betaald. Het zij eventjes voorschieten, het zij permanent. Ik denk niet dat Sauber zoals het er nu bij staat, eventjes 15 miljoen over gemaakt zou hebben.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Zonder Sauber kon hij wel eens contractbreuk plegen.
Zou me niets verbazen als Bernie een "and stay out!"-actie gedaan heeft.L1nt schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:02:
Ben trouwens benieuwd of Giedo nu straks die zak geld mee neemt naar Manor of niet.

Verwijderd
En waarom daar mee akkoord gaan?Bart-Willem schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Zou me niets verbazen als Bernie een "and stay out!"-actie gedaan heeft.Als in: Bernie betaalt de afkoopsom, en VDG mag never nooit meer rijden. Daar zie ik Moneysha en Vrekkenstone wel voor aan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Prima, er zijn leukere racesklasses om in mee te rijden, met een flinke zak geld kom je nu een heel eindBart-Willem schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Zou me niets verbazen als Bernie een "and stay out!"-actie gedaan heeft.Als in: Bernie betaalt de afkoopsom, en VDG mag never nooit meer rijden. Daar zie ik Moneysha en Vrekkenstone wel voor aan.
Vaak bu'j te bang!
Dit lijkt mij een stuk waarschijnlijker eigenlijk. Ecclestone wil geen contractbreuk plegen dus hij heeft Sauber nodig. Als kamp VDG Sauber omver kegelt en Ecclestone daardoor contractbreuk pleegt, heeft-ie een probleem en ik kan me voorstellen dat-ie de gevolgen daarvan bij VDG zelf neergelegd heeft in de vorm van bovenstaande opmerking.MrSleeves schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:28:
Vraag ik me ook af. Eerder andersom: Bernie zal eerder gezegd hebben: als je de rechtzaak doorzet zorg ik er persoonlijk voor dat je nergens meer kan rijden.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Onder druk zetten, daar is Nonkel Bernie goed in. Alles om imagoschade van Bernie te voorkomen, die gaat over lijken. Zie ook het voorbeeld van de Williams-monteur.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
[ Voor 5% gewijzigd door RoyK op 17-03-2015 19:35 ]
Vaak bu'j te bang!
Het probleem van dat soort -toch wat geforceerde- klasses is dat ze historie missen.. en daarmee ook de aantrekkelijke poppetjes.-tom-562 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:53:
Meh, hoe populair was A1GP? En hoe populair was/is die voetbalteam raceklasse? Niet heel bijster interessant
Stel dat Max nu bij de Formule E was ingestapt.... denk je dat iemand daar een donder om geeft? Ja..de echte racefans wellicht (als ze kunnen vinden waar het uitgezonden wordt)
Het hele politieke spel en al het geneuzel om de F1 maakt het ook weer juist de F1.
Dat.. en de naam dat dit het summum van autosport is (in Europa..).. dat laatste moeten ze alleen wel blijven waarmaken.
Misschien kunnen we er de Ferrari1 van maken...dan maken al die jongens en coureurs direct allemaal hun droom waar door bij Ferrari in de F1 te stappen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Bernie heeft zeker niet het eeuwige leven en hij kan iedere dag zomaar eens in het nieuws verschijnen dat ie de eeuwige racevelden aan het bezoeken is. Of er dan wel een frissere wind (minder onfris eigenlijk), zal gaan waaien moeten we dan eerst nog maar eens zien. Wat ik eigenlijk zeggen wil is, uit het oog is uit het hart, en dat geldt dan ook voor alles wat ie geroepen heeft. 1 minuut stilte bij aanvang race en dat was het dan....MrSleeves schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:28:
Vraag ik me ook af. Eerder andersom: Bernie zal eerder gezegd hebben: als je de rechtszaak doorzet zorg ik er persoonlijk voor dat je nergens meer kan rijden.

Testing, one, two ...
Kijkers gaan afhaken, daarna sponsoren en dus teams en zo raakt het in een spiraal, die mijn of meer begonnen is vanaf het jaar dat Brawn kampioen werd.
Blijkbaar leert men niet dat meer regels niet helpen, maar juist averechts werken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als ik dat zo zie heeft dat zeker wel potentie, die klasse. Die Fan Boost mag van mij direct weer verdwijnen, maar als ze die auto's nog wat harder kunnen laten lopen is dat best wel geinig lijkt mij hoor.
Natuurlijk is er nog geen historie. Dat moet je natuurlijk opbouwen. Dit jaar zijn er al wel wat geinige momentjes geweest. In de race in Miami gebeurde er ook nog een paar leuke dingen in de laatste 5 ronden.
Kan zeker wat worden, dat Formula E.
Nu is het nog verbeteren en dergelijke. Zou goed zijn om Maldonado met Vergne te wisselen. Maldonado past prima in het huidige Formule E naast de uitgerangeerde F1 coureurs als Heidfeld, Senna, Pic, Trulli, etc.
YouTube: Formula E Beijing ePrix - Prost/Heidfeld crash
Ja die klapper had ik wel gezien toen. DamnGoron schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:34:
Als je dit ziet dan is FormuleE inderdaad wel iets voor Pastor
YouTube: Formula E Beijing ePrix - Prost/Heidfeld crash

My god die Prost, what the hell were you thinking
[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 17-03-2015 23:43 ]
Vreemde actie ja. Hij kijkt eerst 2 keer naar rechts in zijn spiegel en dan gaat ie gewoon naar links zonder te kijken. Dacht natuurlijk dat Heidfeld rechtsom kwam,......AzzKickah schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:39:
[...]
Ja die klapper had ik wel gezien toen. DamnIn de allereerste race ook nog, je zult maar een dode te betreuren hebben bij je feestelijke opening van een nieuwe innovatieve top of the pops autosportklasse
My god die Prost, what the hell were you thinkingWat doet die mafkees joh.
Waar heb je dan 2 spiegels voor Prost

Heidfeld reageert nog rustig. Anderen hadden hun helm op zijn hoofd stukgeslagen................
[ Voor 7% gewijzigd door aveenhuysen op 17-03-2015 23:58 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ach, ons Jozzzzzke is wel 5 keer teruggekomen, over tig jaren verspreid (ik roep maar een getal wat hoger ligt dan 2)MrSleeves schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:56:
Ja, maar die gok kan Giedo wel nemen, als hij dit seizoen en volgend seizoen geen F1 rijdt, rijdt hij toch geen F1 meer. Dat is ook uit het oog, uit het hart.
Testing, one, two ...
Verwijderd
Dat zou ik stiekem wel prachtig vinden. Zoonlief wordt belazerd, schopt stennis, de waarde van het team keldert, papa koopt team op en ze opeens de broodheer en coureur van het team dat hem niet wilde.redwing schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:58:
Tenzij pappa natuurlijk uiteindelijk Sauber opkoopt. Ik begreep dat hij door deze deal al wat aandeeltjes zou krijgen en als hij er genoeg heeft kan hij vast wel afdwingen dat zijn zoontje alsnog mag gaan rijden.
Al zou het kunnen dan Herr Bernie dat nooit toestaat, maar dat zullen we misschien niet te weten komen.
Persoonlijk vond ik de seizoenen 2007 t/m 2014 juist de mooiste. Niet altijd spannend om het WDC, maar elke race had wel iets. Tussen 1996 en 2004 waren de races zelf veel saaier en zaten er maar een paar spannende races per seizoen bij.Phusebox schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:31:
Laten we hopen dat er op zijn minst nog een spannende strijd om de 3e tm 10e plek ontstaat want als Melbourne een voorbode was voor de rest van het seizoen zie ik het echt duister in voor de toekomst van de Formule 1.
Kijkers gaan afhaken, daarna sponsoren en dus teams en zo raakt het in een spiraal, die mijn of meer begonnen is vanaf het jaar dat Brawn kampioen werd.
Blijkbaar leert men niet dat meer regels niet helpen, maar juist averechts werken.
F1 heeft ook recht op een paar saaie races.
Over historie gesproken, Redbull staat niet gelijk aan F1. Ferrari misschien wel. Voor Redbull komen er wel weer andere teams in de plaats. Ook Mercedes houdt een keer op met winnen. Dominantie hoort nu eenmaal bij een opem formule met verschillende budgetten. Dat is precies het unieke van F1, maar zorgt wel vaak voor minder spektakel op de baan.
Dus niet, zo snel zullen er geen nieuwe teams instappen op Haas na.Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:16:
[...]
Persoonlijk vond ik de seizoenen 2007 t/m 2014 juist de mooiste. Niet altijd spannend om het WDC, maar elke race had wel iets. Tussen 1996 en 2004 waren de races zelf veel saaier en zaten er maar een paar spannende races per seizoen bij.
Over historie gesproken, Redbull staat niet gelijk aan F1. Ferrari misschien wel. Voor Redbull komen er wel weer andere teams in de plaats. Ook Mercedes houdt een keer op met winnen. Dominantie hoort nu eenmaal bij een opem formule met verschillende budgetten. Dat is precies het unieke van F1, maar zorgt wel vaak voor minder spektakel op de baan.
En dat is nu juist het probleem.
Waar wordt de Formula E uitgezonden?AzzKickah schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:37:
Net even de Formula E race in Miami teruggekeken.
Als ik dat zo zie heeft dat zeker wel potentie, die klasse. Die Fan Boost mag van mij direct weer verdwijnen, maar als ze die auto's nog wat harder kunnen laten lopen is dat best wel geinig lijkt mij hoor.
Natuurlijk is er nog geen historie. Dat moet je natuurlijk opbouwen. Dit jaar zijn er al wel wat geinige momentjes geweest. In de race in Miami gebeurde er ook nog een paar leuke dingen in de laatste 5 ronden.
Kan zeker wat worden, dat Formula E.
Nu is het nog verbeteren en dergelijke. Zou goed zijn om Maldonado met Vergne te wisselen. Maldonado past prima in het huidige Formule E naast de uitgerangeerde F1 coureurs als Heidfeld, Senna, Pic, Trulli, etc.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik ben bang dat vooral dat laatste het probleem is. Die heeft er nu ten slotte ook al voor gezorgd dat het uiteindelijk toch een deal is geworden en ook dat het een geld-deal is geworden.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:46:
[...]
Dat zou ik stiekem wel prachtig vinden. Zoonlief wordt belazerd, schopt stennis, de waarde van het team keldert, papa koopt team op en ze opeens de broodheer en coureur van het team dat hem niet wilde.
Al zou het kunnen dan Herr Bernie dat nooit toestaat, maar dat zullen we misschien niet te weten komen.
[removed]
In Nederland op Fox Sports volgens mij.
http://foxsports.nl/more-sports/formule-e
Leuk zo'n nieuwe klasse achter een decoder.. Dat wordt echt een succes..

-
Dank jeEdd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:54:
[...]
In Nederland op Fox Sports volgens mij.
http://foxsports.nl/more-sports/formule-e
Leuk zo'n nieuwe klasse achter een decoder.. Dat wordt echt een succes..
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het wordt in de UK uitgezonden op ITV4, een FTA zender die je ook via internet en diverse apps kunt bekijken. Op Android en windows 8 bijvoorbeeld via de Filmon app.
Laat ik het houden op smaken verschillen...Erapaz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:16:
[...]
Persoonlijk vond ik de seizoenen 2007 t/m 2014 juist de mooiste. Niet altijd spannend om het WDC, maar elke race had wel iets. Tussen 1996 en 2004 waren de races zelf veel saaier en zaten er maar een paar spannende races per seizoen bij.
'VdG': 'Sauber is moreel besef kwijt'
Giedo van der Garde zegt na het slepende juridische gevecht met renstal Sauber niet afgeknapt te zijn op de Formule 1, maar wel op het wereldje en vooral op het team van Sauber.
„Ik ben zwaar teleurgesteld in de teamleiding", zegt Van der Garde tegen Telesport. "Men is het moreel besef volledig kwijtgeraakt. Je kunt niet twee stoeltjes dubbel verkopen en dan denken dat er niets gebeurt. Ik denk dat het team een moeilijke toekomst tegemoet gaat. Kaltenborn en oprichter Peter Sauber hebben in ieder geval alle geloofwaardigheid verloren, ook richting Nasr, Ericsson en hun sponsors.”
Van der Garde wist zich tijdens zijn strijd gesteund door een groot deel van de paddock. Coureurs en teambazen toonden zich uiterst kritisch over de handelwijze van Sauber. „We zijn uiteindelijk akkoord gegaan met een afkoopsom omdat ik niet op mijn geweten wilde hebben dat het team zou omvallen, maar ik vind het wel heel belangrijk dat de Formule 1 hier iets van leert om soortgelijke zaken in de toekomst te voorkomen”, aldus Van der Garde, die vandaag ook een mail met die strekking verstuurt naar Alexander Würz, de voorzitter van rijdersvakbond GPDA.
https://wren.co/join/Devian
Dat riep men ook toen de fabrikanten de F1 verlieten in 2008/2009. In 2010 waren er vervolgens 14 aanmeldingen. Uiteindelijk zijn er 13 teams gestart.Arjantje72 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 07:21:
[...]
Dus niet, zo snel zullen er geen nieuwe teams instappen op Haas na.
En dat is nu juist het probleem.
Gelukkig wel, anders waren 20 Ferrari's inderdaad de oplossing geweest.Señor Sjon schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 09:00:
[...]
Laat ik het houden op smaken verschillen...
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2