[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.361 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Zamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:08:
Zou Sauber/Kaltenborn trouwens nog een vanuit de FIA een straf riskeren vanwege het in diskrediet brengen van de sport? Dat zou m.i. wel terecht zijn.
Kaltenborn persoonlijk? Ja, hopelijk wel.

@FabianJ: heb je een directe bron? Als Peter Sauber zelf ook onderweg is dan zie ik rook icm de geruchten dat Boekhoorn op een (gedeeltelijke?) overname aast. Peter komt vast niet overvliegen om te verklaren dat Moneysha zojuist haar veters gestrikt heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door Destruction op 14-03-2015 00:12 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Nou ik ben wel heel benieuwd wat hij nou krijgt nadat Sauber zich zo misdragen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:08:
Zou Sauber/Kaltenborn trouwens nog een vanuit de FIA een straf riskeren vanwege het in diskrediet brengen van de sport? Dat zou m.i. wel terecht zijn.
Daar gaat Bernie zich de vingers niet aan branden ;) . En zolang er geen veroordeling is, lijkt het me niet dat de FIA er iets mee kan doen?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Zamorano schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:55:
[...]

Toevallig zag ik gisterenavond op Sky een interview met Alan Jones. Die vertelde dat hij in '77 een contract had getekend bij Ferrari, met Enzo zelf, voor '78.
Nadat hij het contract had getekend zei Enzo wel nog even dat ze eigenlijk op zoek waren naar een Noord-Amerikaanse coureur, uit commercieel oogpunt, en dat als dat gebeurde, hij het contract wel in de prullenbak kon gooien. Een paar weken later had Ferrari Gilles Villeneuve aangetrokken en lieten ze hem weten dat ze zijn diensten niet meer nodig hadden.
Toen heeft Jones Frank Williams gebeld of die nog een stoeltje had, en is hij daar gaan rijden. :7
Zo kan het dus ook. :)
Punt 1 : Ferrari doet niet aan pay drivers. Ferrari wil de beste coureurs, niet degenen met de grootste zak geld. Het is bekend dat Ferrari alleen maar straatauto's verkocht om hun raceteams van te betalen. Succes op zondag leverde verkopen op op maandag.

Dan is Enzo ook nog zo eerlijk om toe te geven dat ze eigenlijk iemand anders zochten, en als dat gebeurde, het over was. Dat zal ongetwijfeld ook ergens in het contract gestaan hebben, dus Alan tekende er waarschijnlijk voor. Dat zal bij Giedo anders zijn gegaan, minder netjes.

Ik ben overigens wel benieuwd wat de deal is :9 . Heel jammer dat er niet even iemand achter de tralies is gezet of iets in beslag is genomen. Dat was een beetje vuurwerk wat ik wel had willen zien.

[ Voor 5% gewijzigd door asing op 14-03-2015 00:14 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik lees hier en daar dat Sauber wel rijdt, maar Giedo niet.
Even wachten op bevestiging nog maar.
gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
[...]

Ik geef aan dat het zielig is om zo denigrerend te blijven doen, je hebt zelf de keuze om het niet meer te doen. Je hebt intussen duidelijk genoeg gemaakt dat je GvdG niet in de F1 hoeft te zien. Je kunt het niet eens zijn met zijn keuze om voor zijn rechten te vechten, maar een beetje meer respect mag wel. Dat iemand geld meeneemt maakt hem niet automagisch een rijdende chicane.
Je hangt zelf negatieve associaties aan de term paydriver, ik niet.
Je vergeet voor het gemak even een post een paar dagen geleden waarin ik VdG een prima coureur noem.

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 14-03-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
@zamorano: daar staan ook veel negatieve posts tegenover zoals "wie maakt het nou uit welke twee van de drie paydrivers rijden" of zoiets. Maar je moet het zelf verder weten, ik wilde dat je duidelijk werd dat je posts nogal vervelend op mij overkomen. Th-th-that's all folks.

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 1m1 minute ago Melbourne, Victoria
Just to clarify the Swiss arbitration judgement, and the Aussie court order, still stand. The contempt of court action is dropped
Zou dat betekenen dat eventuele inbeslagname nog mogelijk is?

Edit: dus niet gezien de boodschap van GvdG op Facebook:
With respect to the interest of motorsport, and F1 in particular, I have decided to give up my legal rights to race this weekend at the Melbourne Grand Prix.
Ergens toch jammer als het gedrag van Kaltenborn onbestraft blijft.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 14-03-2015 00:21 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Toen ik hoorde dat in fp2 Nasr en Ericsson gewoon gereden hebben was ik al bang dat het gedaan was met van der Garde. Ik kan ernaast zitten maar ik denk dat Sauber er makkelijk vanaf gekomen is. Misschien heeft de fia of een ander invloedrijk persoon er wel een stokje voor gestoken :9. We zullen zien wat er afgesproken is en wat er verder gaat gebeuren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Destruction schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
[...]

Kaltenborn persoonlijk? Ja, hopelijk wel.

@FabianJ: heb je een directe bron? Als Peter Sauber zelf ook onderweg is dan zie ik rook icm de geruchten dat Boekhoorn op een (gedeeltelijke?) overname aast. Peter komt vast niet overvliegen om te verklaren dat Moneysha zojuist haar veters gestrikt heeft.
Helaas ik heb niks meer dan alleen deze link die waarschijnlijk iedereen hier volgt :p
http://www.f1today.net/nl...iedo-versus-sauber-deel-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-07-2022
hhmmm ja na dit alles had ik wel meer verwacht https://www.facebook.com/giedovandergarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:17:
offtopic:
@zamorano: daar staan ook veel negatieve posts tegenover zoals "wie maakt het nou uit welke twee van de drie paydrivers rijden" of zoiets. Maar je moet het zelf verder weten, ik wilde dat je duidelijk werd dat je posts nogal vervelend op mij overkomen. Th-th-that's all folks.

[...]

Zou dat betekenen dat eventuele inbeslagname nog mogelijk is?
Nee, dat hoort bij contempt of court als ik het goed begrijp

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
"Giedo van der Garde meldt het volgende op zijn Facebook:

With respect to the interest of motorsport, and F1 in particular, I have decided to give up my legal rights to race this weekend at the Melbourne Grand Prix.

As I am a passionate race driver this decision has been very difficult for me.

However I also wish to respect the interest of the FIA, Sauber Motorsport, as well as Nasr and Ericsson.

My management will continue talks with Sauber early next week to find a mutually acceptable solution for the current situation that has now arisen.

I am confident such solution will be found and I will inform the media once done."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

Iemand hem toch wat ingefluisterd?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Laaaaaaaaaaaaame!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
L1nt schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:21:
Iemand hem toch wat ingefluisterd?
Best interest of oa. de FIA. Ja dus ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Dat is inderdaad wel erg lame.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
maar als ik dit goed lees heeft hij nu alleen opgegeven voor melbourne en nog niet voor de rest van het seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zijn advocaat vliegt vast naar Maleisie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:57
rikgroen schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:23:
maar als ik dit goed lees heeft hij nu alleen opgegeven voor melbourne en nog niet voor de rest van het seizoen
Inderdaad en dit houd het overname scenario nog steeds mogelijk want dan ben je er niet bij gebaat om een race te blokkeren waar mogelijk punten gescoord kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:34

Player1S

Probably out in the dark

Met Manor die niet kunnen rijden, McLaren nog steeds onbetrouwbaar dan kunnen ze idd Sauber ook niet nog eens missen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik had deze uitkomst eigenlijk al een paar dagen eerder verwacht, maar ik denk dat minimaal één partij erg koppig is geweest.

Het is toch wel erg veel poespas als het uiteindelijk tot het afkopen van een contract leidt, dus wellicht krijgt het nog een staartje met meneer Boekhoorn in een hoofdrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

@hierboven: Als het verhaal dat Peter Sauber onderweg is waarheid is, dan zou het goed kunnen dat Peter, Moneysha en Marcel nog in gesprek gaan over een overname. Het lijkt me niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Giedo staat volledig in zijn recht om een zitje te eisen, maar tilt het over het weekend heen om een echte oplossing te zoeken. Wederom speelt hij het allemaal heel netjes. Scherp, maar netjes. Nu hopen dat ze bij Sauber eindelijk eens die plank voor hun kop weghalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgroen
Inderdaad en dit houd het overname scenario nog steeds mogelijk want dan ben je er niet bij gebaat om een race te blokkeren waar mogelijk punten gescoord kunnen worden.
idd en al helemaal met de geruchten dat peter sauber him self ook die kant op is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Nu je er over gaat nadenken en de kop leest van dit artikel Judge urges Van der Garde, Sauber, to be 'sensible'

Giedo en zijn team zien in dat ze nooit op tijd de Licentie krijgen om te mogen racen dit weekend, in de tussen tijd maken ze een deal dat het na het weekend gefixed wordt. Zodat hij in Maleisië kan gaan rijden inclusief een mogelijke overname, maar alles berust op speculatie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het kan zelfs een goede tactiek zijn, want Sauber krijgt alleen uitstel, alle gerechtelijke uitspraken staan gewoon nog, en kunnen als jurisprudentie blijven dienen. Sauber en de F1 kan zich niet veroorloven dat dit het volgende F1 weekend weer gaat afspelen, en de FIA en Bernie zouden de druk op Sauber wel eens kunnen opvoeren.

Ik kan me wel voorstellen dat Peter Sauber ook niet blij is dat zijn naam met dergelijke fiasco's is verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Er moet idd meer aan de hand zijn, Peter Sauber komt echt niet naar Australië om wat pinten Foster's in te slaan. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
jammer van giedo

[ Voor 96% gewijzigd door TI_Observer op 14-03-2015 00:51 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Waarschijnlijk is er weinig veranderd en toont giedo gewoon genade voor sauber voor dit weekend, daarna hopelijk weer vol der tegen in en zal hetzelfde verhaal weer verder gaan.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit inderdaad. Als er dan sprake is van een powerplay willen we wel alle smerige details.
gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:29:
Het kan zelfs een goede tactiek zijn, want Sauber krijgt alleen uitstel, alle gerechtelijke uitspraken staan gewoon nog, en kunnen als jurisprudentie blijven dienen. Sauber en de F1 kan zich niet veroorloven dat dit het volgende F1 weekend weer gaat afspelen, en de FIA en Bernie zouden de druk op Sauber wel eens kunnen opvoeren.
Een Australische rechtbank gaat in Maleisië niets uithalen. De kans bestaat dat de uitspraak daar hetzelfde is, maar gezien de totaal andere (rechts)cultuur zou het ook zomaar iets anders kunnen zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

Felyrion

goodgoan!

Damian schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:01:
Waarschijnlijk is er weinig veranderd en toont giedo gewoon genade voor sauber voor dit weekend, daarna hopelijk weer vol der tegen in en zal hetzelfde verhaal weer verder gaan.
Zo klinkt het inderdaad wel. Op deze manier speelt hij het ook netjes in de richting van "de sport" en de andere rijders, mede omdat dit weekend toch onrealistisch bleek.

Ik ben wel benieuwd wat de uiteindelijke uitkomst zal blijken te zijn. Meest interessante seizoenstart in tijden :9

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damian schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:01:
Dat lijkt me toch niet, als je het nu laat gaan dan kan je het de tweede keer wel vergeten. Of iemand heeft hem duidelijk gemaakt dat hij nooit meer rijdt als hij niet heel snel in het gelid stapt (lees: FIA en consorten), of hij heeft een deal beklonken die beter voor hem of zijn secondanten is.

Hoog spel spelen en dan uitstel van executie geven zou me hooglijk verbazen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:06:
[...]

Dat lijkt me toch niet, als je het nu laat gaan dan kan je het de tweede keer wel vergeten. Of iemand heeft hem duidelijk gemaakt dat hij nooit meer rijdt als hij niet heel snel in het gelid stapt (lees: FIA en consorten), of hij heeft een deal beklonken die beter voor hem of zijn secondanten is.

Hoog spel spelen en dan uitstel van executie geven zou me hooglijk verbazen.
Inderdaad, het is natuurlijk een vervelende situatie voor alle partijen, maar het is inmiddels wel duidelijk dat Giedo eigenlijk de hele F1 wereld behalve Sauber achter hem heeft staan. Om de een dag in vol ornaat de pit in te lopen en dan de volgende dag opeens 'in te geven' klinkt niet logisch. De kans dat Mr. Ecclestone zich er (eindelijk eens) mee bemoeit heeft lijkt me vrij groot. Al helemaal als ik denk aan de verhalen die ik die ik bij Williams hier en daar opgepikt heb over mensen die de FIA in een negatief daglicht wilden stellen :X

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:01
Wat heeft giedo er aan dat met beslaglegging Sauber over de kop gaat? Dan zijn de contracten ook weer nietig.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Sijhtam schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:54:
Wat heeft giedo er aan dat met beslaglegging Sauber over de kop gaat? Dan zijn de contracten ook weer nietig.
Joh..... Wat maakt het nou voor Giedo uit als Sauber over de kop gaat als hij niet rijd? Misschien is er wel een plan twee, bij het over de kop gaan van Sauber een overname via zijn schoonvader...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

FabiandJ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:29:
Nu je er over gaat nadenken en de kop leest van dit artikel Judge urges Van der Garde, Sauber, to be 'sensible'

Giedo en zijn team zien in dat ze nooit op tijd de Licentie krijgen om te mogen racen dit weekend, in de tussen tijd maken ze een deal dat het na het weekend gefixed wordt. Zodat hij in Maleisië kan gaan rijden inclusief een mogelijke overname, maar alles berust op speculatie :p
Wat mij opvalt is de opmerking over de mechanics. Giedo lag altijd goed in het team, dat hij nu een dispuut heeft met het management, slaat blijkbaar toch over :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:13:
Wat mij opvalt is de opmerking over de mechanics. Giedo lag altijd goed in het team, dat hij nu een dispuut heeft met het management, slaat blijkbaar toch over :(
Die mechanics zitten tussen twee vuren, en dan is de externe bedreiging vaak toch degene die de schuld krijgt. Het kan ook goed zijn dat ze wat andere informatie van de leiding krijgen.

Je ziet dat vaak zat bij organisaties. Klokkenluiders die misstanden aangeven krijgen vaak het meeste kritiek van de eigen collega's die vinden dat het binnenshuis had moeten blijven, ipv dat ze blij zijn dat de misstand wordt aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Klopt absoluut, maar dat ze zo "extreem" hun afkeer tonen verbaasde me. Want die afkeer zal doordreunen in de rest van het hele proces, Giedo kan straks niets meer goed doen bij het team, omdat hij ze op de rand van de afgrond heeft gebracht.

Terwijl hij gewoon zijn rechten probeert te verdedigen (En dat is zijn goed recht :P )

ALS straks toch iemand uit "team Giedo" inderdaad met behulp van deze rechtzaken de boel (deels) overneemt, zijn er voor die mechanics 2 opties. Accepteren of vertrekken. En met iemand die goed in het team ligt/lag, is dan zo duidelijk je afkeer tonen, tegenstrijdig.

(Het is laat, ik hoop dat mijn verwoording overkomt :) )

[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 14-03-2015 02:27 . Reden: IRC gewoontes... ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze kunnen het ook niet goed doen, want als ze wel aardig en lief doen tegen GvdG krijgen ze problemen met Kaltenborn en co. Net zoals Alonso en McLaren, zullen ze gewoon professioneel genoeg zijn om straks weer lief te zijn als de wind draait ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat is ook weer waar.
Nu is hij een bedreiging en wil je dat hij oprot met z'n gezeik, straks misschien "werkgever" en wil je je baan behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, de Sky-box staat geprogrammeerd want het is met straks echt te vroeg om op te staan :+

Maar ze gaan straks eindelijk racen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Dus ehm, de formula1 website werkt even niet.
Kan iemand mij inlichten hoe laat alles begint? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:36:
Dus ehm, de formula1 website werkt even niet.
Kan iemand mij inlichten hoe laat alles begint? :$
http://gathering.tweakers...message/43898347#43898347

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aangezien er toch genoeg mods in dit topic zijn is het misschien wel een idee om de tijden in de TopicWarning te zetten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Fietsbel schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:41:
Aangezien er toch genoeg mods in dit topic zijn is het misschien wel een idee om de tijden in de TopicWarning te zetten.
I like :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat staat er al lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

}:|

Nu nog wat nettere formatting

[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 14-03-2015 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Was zo geconcentreerd op hoe ik Guido moest spellen dat ik er overheen las :o

Mercedes 1-2 met een Williams erachter is mijn gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Damn, the lay out skills!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vZqzkmj2U3bsJJzVEXVz1aF7/full.gif

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Volgens Olav:

"Ondanks dat er door Sauber&vd Garde geen mededelingen gedaan worden ga ik er van uit dat de rol van Giedo in F1 klaar is nu. deal is afkoop"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF afwachten op een official statement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 04:35:
FF afwachten op een official statement.
Ja natuurlijk ;) Maar ik deel het gewoon.
Zoals hier de berichten van Adam Cooper gedeeld werd.

Ik vind het zo wat hebben zo vroeg opstaan voor de FP te kijken :D Eerste keer dat ik dat doe! :D

Morgen in de studio van Sport1 trouwens: Robert Doornbos, Tom Coronel & Rob Kamphuis. 5 uur onze tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 04:38:
Ja natuurlijk ;) Maar ik deel het gewoon.
Zoals hier de berichten van Adam Cooper gedeeld werd.
Weet ik, het was ook geen aanval op je post, meer een gedachte.
Er gaan altijd zoveel geruchten. Goed dat je het meld natuurlijk!

Ik vind het zo wat hebben zo vroeg opstaan voor de FP te kijken :D Eerste keer dat ik dat doe!
Als ik het niet vergeet of in slaap ben gevallen neem ik de Free Practice even mee. In dit geval omdat ik erg nieuwschierg ben naar wat ik kan verwachten van de prestaties van de verschillende auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Kan helaas geen goede website meer vinden om geld bij in te zetten. Vroeger was dat aanbod toch echt groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Oef, bij RB. Ik vrees ervoor.

Wel vreemd dat het bij TR zo goed gaat! (Vooral Sainz, Verstappen heeft best wel problemen als ik zo de teamradio hoor).

En Sauber! Wat heeft die mij verrast: 10 (NAS) & 12 (ERI)

[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 14-03-2015 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.... Ricciardo de 15e en Kvyat de 18e tijd... tja... dat belooft niet veel goeds.
Er valt weinig te lachen bij Red Bull.
F1today heeft een review van FP3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:23:
Klopt absoluut, maar dat ze zo "extreem" hun afkeer tonen verbaasde me. Want die afkeer zal doordreunen in de rest van het hele proces, Giedo kan straks niets meer goed doen bij het team, omdat hij ze op de rand van de afgrond heeft gebracht.

Terwijl hij gewoon zijn rechten probeert te verdedigen (En dat is zijn goed recht :P )
As I am a passionate race driver this decision has been very difficult for me.
However I also wish to respect the interest of the FIA, Sauber Motorsport, as well as Nasr and Ericsson.
My management will continue talks with Sauber early next week to find a mutually acceptable solution for the current situation that has now arisen.
I am confident such solution will be found and I will inform the media once done.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Zo. Die winterstop ging sneller voorbij dan gedacht, er gaat weer geracet worden! :9
Helaas ga ik de echte opening missen, omdat ik over een half uur richting de sneeuw vertrek, maar ik probeer het zo goed als het kan toch te volgen.

En voor wat betreft Giedo denk ik dat Olav het wel bij het juiste eind heeft. Giedogate zal hem niet zo in dank worden afgenomen, dus ik denk dat hij ergens anders ook niet snel aan de bak zal kunnen komen..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:13:
[...]

Waar lezen jullie dat de mechanics hem niet meer mogen? Ik lees alleen dat bijna iedereen de pitbox uitwandelde toen Giedo binnenkwam, maar het lijkt mij waarschijnlijk dat dat een opdracht van het management was.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ohja, er was hier paar dagen terug de vraag waarom het "Manor Marussia" heette.

Rick Winkelman (commentator Sport1 Vrije trainingen) heeft het uitgelegd:
Omdat de chassis een verbouwing is van de door Marussia gemaakte 2014 chassis, moesten ze om juridische regels wel Marussia in de naam houden.

Maar het Russische bedrijf Marussia heeft er verder niks mee te maken (buiten de licentie is volgens mij nog Russisch? kijk niet vreemd op als dat binnenkort/volgend jaar Engels wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 06:38:
Ohja, er was hier paar dagen terug de vraag waarom het "Manor Marussia" heette.

Rick Winkelman (commentator Sport1 Vrije trainingen) heeft het uitgelegd:
Omdat de chassis een verbouwing is van de door Marussia gemaakte 2014 chassis, moesten ze om juridische regels wel Marussia in de naam houden.

Maar het Russische bedrijf Marussia heeft er verder niks mee te maken (buiten de licentie is volgens mij nog Russisch? kijk niet vreemd op als dat binnenkort/volgend jaar Engels wordt).
Ik vraag me af of dat klopt. Manor heeft de licentie van Marussia overgenomen en raced dus als dat team verder. Een volledige naamswijziging kost veel geld.
Spyker heette in het eerste jaar ook Spyker Midland F1. Als Manor een 2015 auto had gehad zouden ze ook Manor Marussia hebben geheten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Pfoe daar gaat mijn eerste voorspelling al zie ik.

Trouwens staat op officiële websites en de timing nergens Manor.

[ Voor 41% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Grrmph. Was Alonso maar nooit weg gegaan bij Ferrari.

Mercedes op medium net zo snel als anderen op soft.

RedBull valt echt behoorlijk tegen.

Aarfg ik had toch echt met mijn slaapkop op wijzig geklikt? Scuzi

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ze hebben toch aardig wat moeite met het circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Veel fouten bij alle coureurs in het begin. Dat hoort natuurlijk ook wel een beetje bij een stratencircuit.
Waarom staan de Ferrari's op soft?
Toro Rosso lijkt serieus kans te hebben op Q3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

Ik zou eerder zeggen dat Verstappen een kansje maakt op Q3. Sainz lijkt iets meer last te hebben van de druk en maakt wat meer foutjes.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sainz gaat echt nog wel harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nou de Mercs zetten de vaart er even achter. Meteen een flink gat. Wordt weer vechten voor P3 dit jaar voor de rest denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dat timing ding links mag toch wel 33% kleiner zeg. Of heb ik het slechtzienden kanaal op staan?

Vettel heeft toch weer zijn gebruikelijke zwijn terug. RB staat dadelijk als eerste buiten de Q2.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:14:
Dat timing ding links mag toch wel 33% kleiner zeg. Of heb ik het slechtzienden kanaal op staan?
Zelfde formaat als vorig jaar hoor ;)
Ik vind hem wel op een goed formaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 08:59

Edd

Kijk Sainz zonder foutjes gaat beter ;)
Die TR's lopen lekker mee nu.. Ben erg benieuwd waar ze terecht gaan komen..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sainz 4de tijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:37
Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:14:

Vettel heeft toch weer zijn gebruikelijke zwijn terug. RB staat dadelijk als eerste buiten de Q2.
Misschien heb je gewoon een te grote tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Goedemorgen :)
Timing is klein zat hoor.
Verstappen gaat lekker zo :D

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
en Max derde haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:15:
[...]

Zelfde formaat als vorig jaar hoor ;)
Ik vind hem wel op een goed formaat!
Volgens mij liep dat vorig jaar minder naar links door, zodat het ook op 4:3 nog leesbaar was. Mag nu wel wat kleiner ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Woei McLaren.... reken maar dat Alonso niet in dat ding stapt. Durf er geld op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:18:
[...]

Volgens mij liep dat vorig jaar minder naar links door, zodat het ook op 4:3 nog leesbaar was. Mag nu wel wat kleiner ja.
4:3? Wie gebruikt dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Sauber stuk trager dan in de ochtend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:18:
Woei McLaren.... reken maar dat Alonso niet in dat ding stapt. Durf er geld op te zetten.
Die neemt een sabbatical. Hij is wel kampioen in het op de goede plaats zijn op het verkeerde moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
. Alonso moet toch wel wat soulsearching gaan doen als McLaren niet verder komt :x Worden er zelfs door Sauber met al hun problemen afgereden. Ongelooflijk.... Ferrari is juist weer terug aan de voorkant zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:19:
[...]

4:3? Wie gebruikt dat nog?
In minder welvarende landen zitten ze nu in een cafe via de ether op een CRT F1 te kijken. Het is niet overal normaal om elke 3 jaar een nieuwe tv kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Laatst online: 09:44
McLaren komt wel weer goed. Dit blijft een eerste jaar voor ze in een meerjaren plan. Ze hebben zelf al aangegeven tot Europa eigenlijk nog als testen nodig te hebben.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:41
Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:22:
[...]

In minder welvarende landen zitten ze nu in een cafe via de ether op een CRT F1 te kijken. Het is niet overal normaal om elke 3 jaar een nieuwe tv kopen.
16:9 is al veel langer dan 3 jaar hoor. Als je nog 4:3 hebt moet je je schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:20:
[...]

Die neemt een sabbatical. Hij is wel kampioen in het op de goede plaats zijn op het verkeerde moment.
Ja ongelooflijk hoeveel pech die gast heeft gehad in zijn carrière. Ze hebben nog geluk dat Manor niet mee doet...

Vettel heeft zoals gezegd weer alle mazzel.

Misschien kunnen ze TR en RB nog name swap doen als de verhouding zo blijft.

Misschien heeft Giedo een deal bij McLaren. Die 8 miljoen kunnen ze daar wel gebruiken en er is toch een stoeltje vrij.

Nadeel is wel dat ze op zondag niet verder dan 15 rondes komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dubbel. Aarfg.

[ Voor 95% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Lijkt wel alsof McLarens shirtshifte, of hoorde ik dat verkeerd?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Torro Rosso beter dan het grote Red Bull team dit jaar? Zou wel heel mooi zijn voor verstappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yonni schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:26:
Lijkt wel alsof McLarens shirtshifte, of hoorde ik dat verkeerd?
Die doen er alles aan om maar niet te ploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:27:
[...]

Die doen er alles aan om maar niet te ploffen.
Dat idee has ik dus ook... 😥

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ferrari heeft echt grote stappen gemaakt zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wordt spannend voor Verstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Arme Max.
Sainz heeft gewonnen. 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Edd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:11:
Ik zou eerder zeggen dat Verstappen een kansje maakt op Q3. Sainz lijkt iets meer last te hebben van de druk en maakt wat meer foutjes.
Helaas andersom. Wat prikte er nu in zijn schouder?

[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 14-03-2015 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
12e voor Max. Die had ik in ieder geval goed voorspelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

:'(

toch knap!

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2015 07:43 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Oei toch geen Q3 for Verstappen, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Laatst online: 28-08 15:03
Super, zo weet Max dat hij een teamgenoot heeft die zich niet zomaar gewonnen geeft. Dit kan voor leuke wedstrijden zorgen :). Go Max!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verstappen had het over een "big moment" , helaas daarom niet gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 18:30
Ach Sainz wordt 10e en Max gaat er morgen langs door een goed start. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Zo, nu kunnen we de hype eindelijk even afzwakken :)
Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2