Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Daar gaat Bernie zich de vingers niet aan brandenZamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:08:
Zou Sauber/Kaltenborn trouwens nog een vanuit de FIA een straf riskeren vanwege het in diskrediet brengen van de sport? Dat zou m.i. wel terecht zijn.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Punt 1 : Ferrari doet niet aan pay drivers. Ferrari wil de beste coureurs, niet degenen met de grootste zak geld. Het is bekend dat Ferrari alleen maar straatauto's verkocht om hun raceteams van te betalen. Succes op zondag leverde verkopen op op maandag.Zamorano schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:55:
[...]
Toevallig zag ik gisterenavond op Sky een interview met Alan Jones. Die vertelde dat hij in '77 een contract had getekend bij Ferrari, met Enzo zelf, voor '78.
Nadat hij het contract had getekend zei Enzo wel nog even dat ze eigenlijk op zoek waren naar een Noord-Amerikaanse coureur, uit commercieel oogpunt, en dat als dat gebeurde, hij het contract wel in de prullenbak kon gooien. Een paar weken later had Ferrari Gilles Villeneuve aangetrokken en lieten ze hem weten dat ze zijn diensten niet meer nodig hadden.
Toen heeft Jones Frank Williams gebeld of die nog een stoeltje had, en is hij daar gaan rijden.
Zo kan het dus ook.
Dan is Enzo ook nog zo eerlijk om toe te geven dat ze eigenlijk iemand anders zochten, en als dat gebeurde, het over was. Dat zal ongetwijfeld ook ergens in het contract gestaan hebben, dus Alan tekende er waarschijnlijk voor. Dat zal bij Giedo anders zijn gegaan, minder netjes.
Ik ben overigens wel benieuwd wat de deal is
[ Voor 5% gewijzigd door asing op 14-03-2015 00:14 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Even wachten op bevestiging nog maar.
Je hangt zelf negatieve associaties aan de term paydriver, ik niet.gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
[...]
Ik geef aan dat het zielig is om zo denigrerend te blijven doen, je hebt zelf de keuze om het niet meer te doen. Je hebt intussen duidelijk genoeg gemaakt dat je GvdG niet in de F1 hoeft te zien. Je kunt het niet eens zijn met zijn keuze om voor zijn rechten te vechten, maar een beetje meer respect mag wel. Dat iemand geld meeneemt maakt hem niet automagisch een rijdende chicane.
Je vergeet voor het gemak even een post een paar dagen geleden waarin ik VdG een prima coureur noem.
[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 14-03-2015 00:16 ]
@zamorano: daar staan ook veel negatieve posts tegenover zoals "wie maakt het nou uit welke twee van de drie paydrivers rijden" of zoiets. Maar je moet het zelf verder weten, ik wilde dat je duidelijk werd dat je posts nogal vervelend op mij overkomen. Th-th-that's all folks.
Zou dat betekenen dat eventuele inbeslagname nog mogelijk is?Adam Cooper @adamcooperF1 1m1 minute ago Melbourne, Victoria
Just to clarify the Swiss arbitration judgement, and the Aussie court order, still stand. The contempt of court action is dropped
Edit: dus niet gezien de boodschap van GvdG op Facebook:
Ergens toch jammer als het gedrag van Kaltenborn onbestraft blijft.With respect to the interest of motorsport, and F1 in particular, I have decided to give up my legal rights to race this weekend at the Melbourne Grand Prix.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 14-03-2015 00:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Helaas ik heb niks meer dan alleen deze link die waarschijnlijk iedereen hier volgtDestruction schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:10:
[...]
Kaltenborn persoonlijk? Ja, hopelijk wel.
@FabianJ: heb je een directe bron? Als Peter Sauber zelf ook onderweg is dan zie ik rook icm de geruchten dat Boekhoorn op een (gedeeltelijke?) overname aast. Peter komt vast niet overvliegen om te verklaren dat Moneysha zojuist haar veters gestrikt heeft.
http://www.f1today.net/nl...iedo-versus-sauber-deel-5
Nee, dat hoort bij contempt of court als ik het goed begrijpgambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:17:
offtopic:
@zamorano: daar staan ook veel negatieve posts tegenover zoals "wie maakt het nou uit welke twee van de drie paydrivers rijden" of zoiets. Maar je moet het zelf verder weten, ik wilde dat je duidelijk werd dat je posts nogal vervelend op mij overkomen. Th-th-that's all folks.
[...]
Zou dat betekenen dat eventuele inbeslagname nog mogelijk is?
With respect to the interest of motorsport, and F1 in particular, I have decided to give up my legal rights to race this weekend at the Melbourne Grand Prix.
As I am a passionate race driver this decision has been very difficult for me.
However I also wish to respect the interest of the FIA, Sauber Motorsport, as well as Nasr and Ericsson.
My management will continue talks with Sauber early next week to find a mutually acceptable solution for the current situation that has now arisen.
I am confident such solution will be found and I will inform the media once done."
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Best interest of oa. de FIA. Ja dusL1nt schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:21:
Iemand hem toch wat ingefluisterd?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Inderdaad en dit houd het overname scenario nog steeds mogelijk want dan ben je er niet bij gebaat om een race te blokkeren waar mogelijk punten gescoord kunnen worden.rikgroen schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:23:
maar als ik dit goed lees heeft hij nu alleen opgegeven voor melbourne en nog niet voor de rest van het seizoen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is toch wel erg veel poespas als het uiteindelijk tot het afkopen van een contract leidt, dus wellicht krijgt het nog een staartje met meneer Boekhoorn in een hoofdrol.
idd en al helemaal met de geruchten dat peter sauber him self ook die kant op is gegaanInderdaad en dit houd het overname scenario nog steeds mogelijk want dan ben je er niet bij gebaat om een race te blokkeren waar mogelijk punten gescoord kunnen worden.
Giedo en zijn team zien in dat ze nooit op tijd de Licentie krijgen om te mogen racen dit weekend, in de tussen tijd maken ze een deal dat het na het weekend gefixed wordt. Zodat hij in Maleisië kan gaan rijden inclusief een mogelijke overname, maar alles berust op speculatie
Ik kan me wel voorstellen dat Peter Sauber ook niet blij is dat zijn naam met dergelijke fiasco's is verbonden.
[ Voor 96% gewijzigd door TI_Observer op 14-03-2015 00:51 ]
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Dit inderdaad. Als er dan sprake is van een powerplay willen we wel alle smerige details.AzzKickah schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:22:
Laaaaaaaaaaaaame!!
Een Australische rechtbank gaat in Maleisië niets uithalen. De kans bestaat dat de uitspraak daar hetzelfde is, maar gezien de totaal andere (rechts)cultuur zou het ook zomaar iets anders kunnen zijn.gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:29:
Het kan zelfs een goede tactiek zijn, want Sauber krijgt alleen uitstel, alle gerechtelijke uitspraken staan gewoon nog, en kunnen als jurisprudentie blijven dienen. Sauber en de F1 kan zich niet veroorloven dat dit het volgende F1 weekend weer gaat afspelen, en de FIA en Bernie zouden de druk op Sauber wel eens kunnen opvoeren.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 01:05 ]
Zo klinkt het inderdaad wel. Op deze manier speelt hij het ook netjes in de richting van "de sport" en de andere rijders, mede omdat dit weekend toch onrealistisch bleek.Damian schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:01:
Waarschijnlijk is er weinig veranderd en toont giedo gewoon genade voor sauber voor dit weekend, daarna hopelijk weer vol der tegen in en zal hetzelfde verhaal weer verder gaan.
Ik ben wel benieuwd wat de uiteindelijke uitkomst zal blijken te zijn. Meest interessante seizoenstart in tijden
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Dat lijkt me toch niet, als je het nu laat gaan dan kan je het de tweede keer wel vergeten. Of iemand heeft hem duidelijk gemaakt dat hij nooit meer rijdt als hij niet heel snel in het gelid stapt (lees: FIA en consorten), of hij heeft een deal beklonken die beter voor hem of zijn secondanten is.Damian schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:01:
Waarschijnlijk is er weinig veranderd en toont giedo gewoon genade voor sauber voor dit weekend, daarna hopelijk weer vol der tegen in en zal hetzelfde verhaal weer verder gaan.
Hoog spel spelen en dan uitstel van executie geven zou me hooglijk verbazen.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 01:08 ]
Inderdaad, het is natuurlijk een vervelende situatie voor alle partijen, maar het is inmiddels wel duidelijk dat Giedo eigenlijk de hele F1 wereld behalve Sauber achter hem heeft staan. Om de een dag in vol ornaat de pit in te lopen en dan de volgende dag opeens 'in te geven' klinkt niet logisch. De kans dat Mr. Ecclestone zich er (eindelijk eens) mee bemoeit heeft lijkt me vrij groot. Al helemaal als ik denk aan de verhalen die ik die ik bij Williams hier en daar opgepikt heb over mensen die de FIA in een negatief daglicht wilden stellenVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:06:
[...]
Dat lijkt me toch niet, als je het nu laat gaan dan kan je het de tweede keer wel vergeten. Of iemand heeft hem duidelijk gemaakt dat hij nooit meer rijdt als hij niet heel snel in het gelid stapt (lees: FIA en consorten), of hij heeft een deal beklonken die beter voor hem of zijn secondanten is.
Hoog spel spelen en dan uitstel van executie geven zou me hooglijk verbazen.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Joh..... Wat maakt het nou voor Giedo uit als Sauber over de kop gaat als hij niet rijd? Misschien is er wel een plan twee, bij het over de kop gaan van Sauber een overname via zijn schoonvader...Sijhtam schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 01:54:
Wat heeft giedo er aan dat met beslaglegging Sauber over de kop gaat? Dan zijn de contracten ook weer nietig.
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat mij opvalt is de opmerking over de mechanics. Giedo lag altijd goed in het team, dat hij nu een dispuut heeft met het management, slaat blijkbaar toch overFabiandJ schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:29:
Nu je er over gaat nadenken en de kop leest van dit artikel Judge urges Van der Garde, Sauber, to be 'sensible'
Giedo en zijn team zien in dat ze nooit op tijd de Licentie krijgen om te mogen racen dit weekend, in de tussen tijd maken ze een deal dat het na het weekend gefixed wordt. Zodat hij in Maleisië kan gaan rijden inclusief een mogelijke overname, maar alles berust op speculatie
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Die mechanics zitten tussen twee vuren, en dan is de externe bedreiging vaak toch degene die de schuld krijgt. Het kan ook goed zijn dat ze wat andere informatie van de leiding krijgen.Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:13:
Wat mij opvalt is de opmerking over de mechanics. Giedo lag altijd goed in het team, dat hij nu een dispuut heeft met het management, slaat blijkbaar toch over
Je ziet dat vaak zat bij organisaties. Klokkenluiders die misstanden aangeven krijgen vaak het meeste kritiek van de eigen collega's die vinden dat het binnenshuis had moeten blijven, ipv dat ze blij zijn dat de misstand wordt aangepakt.
Terwijl hij gewoon zijn rechten probeert te verdedigen (En dat is zijn goed recht
ALS straks toch iemand uit "team Giedo" inderdaad met behulp van deze rechtzaken de boel (deels) overneemt, zijn er voor die mechanics 2 opties. Accepteren of vertrekken. En met iemand die goed in het team ligt/lag, is dan zo duidelijk je afkeer tonen, tegenstrijdig.
(Het is laat, ik hoop dat mijn verwoording overkomt
[ Voor 0% gewijzigd door Firesphere op 14-03-2015 02:27 . Reden: IRC gewoontes... ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Nu is hij een bedreiging en wil je dat hij oprot met z'n gezeik, straks misschien "werkgever" en wil je je baan behouden
Maar ze gaan straks eindelijk racen!
Kan iemand mij inlichten hoe laat alles begint?
Verwijderd
http://gathering.tweakers...message/43898347#43898347Bron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:36:
Dus ehm, de formula1 website werkt even niet.
Kan iemand mij inlichten hoe laat alles begint?
39
I likeFietsbel schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:41:
Aangezien er toch genoeg mods in dit topic zijn is het misschien wel een idee om de tijden in de TopicWarning te zetten.
Mercedes 1-2 met een Williams erachter is mijn gok.
"Ondanks dat er door Sauber&vd Garde geen mededelingen gedaan worden ga ik er van uit dat de rol van Giedo in F1 klaar is nu. deal is afkoop"
Ja natuurlijkVerwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 04:35:
FF afwachten op een official statement.
Zoals hier de berichten van Adam Cooper gedeeld werd.
Ik vind het zo wat hebben zo vroeg opstaan voor de FP te kijken
Morgen in de studio van Sport1 trouwens: Robert Doornbos, Tom Coronel & Rob Kamphuis. 5 uur onze tijd!
Verwijderd
Weet ik, het was ook geen aanval op je post, meer een gedachte.Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 04:38:
Ja natuurlijkMaar ik deel het gewoon.
Zoals hier de berichten van Adam Cooper gedeeld werd.
Er gaan altijd zoveel geruchten. Goed dat je het meld natuurlijk!
Als ik het niet vergeet of in slaap ben gevallen neem ik de Free Practice even mee. In dit geval omdat ik erg nieuwschierg ben naar wat ik kan verwachten van de prestaties van de verschillende auto's.Ik vind het zo wat hebben zo vroeg opstaan voor de FP te kijkenEerste keer dat ik dat doe!
Wel vreemd dat het bij TR zo goed gaat! (Vooral Sainz, Verstappen heeft best wel problemen als ik zo de teamradio hoor).
En Sauber! Wat heeft die mij verrast: 10 (NAS) & 12 (ERI)
[ Voor 16% gewijzigd door Ryur op 14-03-2015 05:02 ]
Verwijderd
Er valt weinig te lachen bij Red Bull.
F1today heeft een review van FP3.
With respect to the interest of motorsport, and F1 in particular, I have decided to give up my legal rights to race this weekend at the Melbourne Grand Prix.Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:23:
Klopt absoluut, maar dat ze zo "extreem" hun afkeer tonen verbaasde me. Want die afkeer zal doordreunen in de rest van het hele proces, Giedo kan straks niets meer goed doen bij het team, omdat hij ze op de rand van de afgrond heeft gebracht.
Terwijl hij gewoon zijn rechten probeert te verdedigen (En dat is zijn goed recht)
As I am a passionate race driver this decision has been very difficult for me.
However I also wish to respect the interest of the FIA, Sauber Motorsport, as well as Nasr and Ericsson.
My management will continue talks with Sauber early next week to find a mutually acceptable solution for the current situation that has now arisen.
I am confident such solution will be found and I will inform the media once done.
Helaas ga ik de echte opening missen, omdat ik over een half uur richting de sneeuw vertrek, maar ik probeer het zo goed als het kan toch te volgen.
En voor wat betreft Giedo denk ik dat Olav het wel bij het juiste eind heeft. Giedogate zal hem niet zo in dank worden afgenomen, dus ik denk dat hij ergens anders ook niet snel aan de bak zal kunnen komen..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Waar lezen jullie dat de mechanics hem niet meer mogen? Ik lees alleen dat bijna iedereen de pitbox uitwandelde toen Giedo binnenkwam, maar het lijkt mij waarschijnlijk dat dat een opdracht van het management was.Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 02:13:
[...]
Wat mij opvalt is de opmerking over de mechanics. Giedo lag altijd goed in het team, dat hij nu een dispuut heeft met het management, slaat blijkbaar toch over
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Rick Winkelman (commentator Sport1 Vrije trainingen) heeft het uitgelegd:
Omdat de chassis een verbouwing is van de door Marussia gemaakte 2014 chassis, moesten ze om juridische regels wel Marussia in de naam houden.
Maar het Russische bedrijf Marussia heeft er verder niks mee te maken (buiten de licentie is volgens mij nog Russisch? kijk niet vreemd op als dat binnenkort/volgend jaar Engels wordt).
Ik vraag me af of dat klopt. Manor heeft de licentie van Marussia overgenomen en raced dus als dat team verder. Een volledige naamswijziging kost veel geld.Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 06:38:
Ohja, er was hier paar dagen terug de vraag waarom het "Manor Marussia" heette.
Rick Winkelman (commentator Sport1 Vrije trainingen) heeft het uitgelegd:
Omdat de chassis een verbouwing is van de door Marussia gemaakte 2014 chassis, moesten ze om juridische regels wel Marussia in de naam houden.
Maar het Russische bedrijf Marussia heeft er verder niks mee te maken (buiten de licentie is volgens mij nog Russisch? kijk niet vreemd op als dat binnenkort/volgend jaar Engels wordt).
Spyker heette in het eerste jaar ook Spyker Midland F1. Als Manor een 2015 auto had gehad zouden ze ook Manor Marussia hebben geheten
Mercedes op medium net zo snel als anderen op soft.
RedBull valt echt behoorlijk tegen.
Aarfg ik had toch echt met mijn slaapkop op wijzig geklikt? Scuzi
[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:09 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Waarom staan de Ferrari's op soft?
Toro Rosso lijkt serieus kans te hebben op Q3!
-
Vettel heeft toch weer zijn gebruikelijke zwijn terug. RB staat dadelijk als eerste buiten de Q2.
[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:15 ]
Zelfde formaat als vorig jaar hoorPhusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:14:
Dat timing ding links mag toch wel 33% kleiner zeg. Of heb ik het slechtzienden kanaal op staan?
Ik vind hem wel op een goed formaat!
Die TR's lopen lekker mee nu.. Ben erg benieuwd waar ze terecht gaan komen..
-
Misschien heb je gewoon een te grote tvPhusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:14:
Dat timing ding links mag toch wel 33% kleiner zeg. Of heb ik het slechtzienden kanaal op staan?
Vettel heeft toch weer zijn gebruikelijke zwijn terug. RB staat dadelijk als eerste buiten de Q2.
Timing is klein zat hoor.
Verstappen gaat lekker zo
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Volgens mij liep dat vorig jaar minder naar links door, zodat het ook op 4:3 nog leesbaar was. Mag nu wel wat kleiner ja.Ryur schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:15:
[...]
Zelfde formaat als vorig jaar hoor
Ik vind hem wel op een goed formaat!
4:3? Wie gebruikt dat nog?Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:18:
[...]
Volgens mij liep dat vorig jaar minder naar links door, zodat het ook op 4:3 nog leesbaar was. Mag nu wel wat kleiner ja.
Die neemt een sabbatical. Hij is wel kampioen in het op de goede plaats zijn op het verkeerde moment.Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:18:
Woei McLaren.... reken maar dat Alonso niet in dat ding stapt. Durf er geld op te zetten.
In minder welvarende landen zitten ze nu in een cafe via de ether op een CRT F1 te kijken. Het is niet overal normaal om elke 3 jaar een nieuwe tv kopen.
https://wren.co/join/Devian
16:9 is al veel langer dan 3 jaar hoor. Als je nog 4:3 hebt moet je je schamen.Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:22:
[...]
In minder welvarende landen zitten ze nu in een cafe via de ether op een CRT F1 te kijken. Het is niet overal normaal om elke 3 jaar een nieuwe tv kopen.
Ja ongelooflijk hoeveel pech die gast heeft gehad in zijn carrière. Ze hebben nog geluk dat Manor niet mee doet...Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:20:
[...]
Die neemt een sabbatical. Hij is wel kampioen in het op de goede plaats zijn op het verkeerde moment.
Vettel heeft zoals gezegd weer alle mazzel.
Misschien kunnen ze TR en RB nog name swap doen als de verhouding zo blijft.
Misschien heeft Giedo een deal bij McLaren. Die 8 miljoen kunnen ze daar wel gebruiken en er is toch een stoeltje vrij.
Nadeel is wel dat ze op zondag niet verder dan 15 rondes komen.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 07:26 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Die doen er alles aan om maar niet te ploffen.Yonni schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:26:
Lijkt wel alsof McLarens shirtshifte, of hoorde ik dat verkeerd?
Dat idee has ik dus ook... 😥Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:27:
[...]
Die doen er alles aan om maar niet te ploffen.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Helaas andersom. Wat prikte er nu in zijn schouder?Edd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:11:
Ik zou eerder zeggen dat Verstappen een kansje maakt op Q3. Sainz lijkt iets meer last te hebben van de druk en maakt wat meer foutjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Erapaz op 14-03-2015 07:42 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2