Blijf het zuur vinden van Alonso. Denk dat ik er nog meer moeite mee heb dan hij zelf.
En ja Mercedes... alweer een crap jaar dus qua spanning.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar ja, was maar 1 sessie, hopelijk morgen in de race mooie dingen zien!
Mwoah, er zat maar 2 tienden tussen nr 7 en 12, en met dat moment heeft hij _zeker_ minimaal 2 tienden verlorenfrankivo schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:46:
Zoveel leek hij nou ook weer niet te verliezen met dat moment in T4.
Ergens anders nog een fout gemaakt?
Valt idd mee. Dacht dat het gat groter wasBadeend schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:57:
[...]
Mwoah, er zat maar 2 tienden tussen nr 7 en 12, en met dat moment heeft hij _zeker_ minimaal 2 tienden verloren

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
[ Voor 37% gewijzigd door Goron op 14-03-2015 08:01 ]
Ook met die blikvanger in de pits. Hoe vaak is die Carmen nu al in beeld geweest?Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 07:56:
Lotus heeft het toch wel weer voor elkaar. Dit keer moeten de mensen in de top 10 dus vrezen voor Knaldonado.
Met de vrouw van Lewis en Mika was dat ook altijd zo.
Alleen niet Massa verwacht daar.Bron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:02:
En zoals ik had voorspeld. 1/2 mercedes, 3rd place Williams.
Blegh. Twijfel nog of ik morgen maar opneem en later kijk. Kan ik de eerste tien ronden en de laatste 3 kijken.

En Ferrari ook goed. Nu al beter dan in 2014!
Zuur voor Alonso..
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja.. Ik had dat ook voorspeld.. Maar dan ROS - HAM - BOT. Dus nog altijd geen een juist.Bron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:02:
En zoals ik had voorspeld. 1/2 mercedes, 3rd place Williams.
Ik heb ook ingezet op Rosberg omdat Lewis vaak nog wat pechjes en foutjes heeft.
Het lijkt net op de ingang van de pitstraat?
Max wordt in de loop van het seizoen echt nog wel beter. En hopelijk kan hij morgen al wat laten zien door een paar punten te pakken!!
Hij zou zich natuurlijk wel laten kennen als ie dat doet maar na al die pech zou ik het hem niet kwalijk nemen.Goron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:05:
Alonso zegt denk ik gewoon dat hij teveel hoofdpijn heeft en stopt ermee na deze tijden gezien te hebben
Tijd voor pensioen.
Hele knappe kwalificatie van Carlos. Nu morgen proberen wat punten te pakken (en Maldonado ontwijken bij de start). Zou het een geweldig debuut maken.
Sorry maar Honda heeft al 3 jaar (?) aan die motor gewerkt dus nog eens drie en dan halen ze Q3 misschien. De rest staat ook niet stil hè en met maar 1 team met jouw motoren mis je een hele berg data.creapYYY schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:11:
Geef Mclaren de tijd, ze hebben ook duidelijk aangegeven dat dit seizoen geen succes gaat worden. Ik verwacht ze binnen nu en 3 jaar samen met Honda echt wel bovenin, daarom hebben Alonso en Button ook geen jaarcontract maar voor meerdere (2?) getekend.
Aan een motor werken in een fabriek of er daadwerkelijk mee op een circuit rijden zit denk ik een groot verschil, vandaar deze problemen. We zien het wel, hopelijk komt er wel snel wat verbetering in want als Mclaren fan is dit niet leukPhusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:15:
[...]
Sorry maar Honda heeft al 3 jaar (?) aan die motor gewerkt dus nog eens drie en dan halen ze Q3 misschien. De rest staat ook niet stil je 2en met maar 1 team met jouw motoren mis je een hele berg data.
There I fixed itcreapYYY schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:17:
[...]
Aan een motor werken in een fabriek of er daadwerkelijk mee op een circuit rijden zit denk ik een groot verschil, vandaar deze problemen. We zien het wel, hopelijk komt er wel snel wat verbetering in want als Mclaren Alonso fan is dit niet leuk
Dat snap ik dus niet? Je kunt toch al die lekkages en dergelijke die ze hebben gehad wel voorkomen.creapYYY schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:17:
[...]
Aan een motor werken of er daadwerkelijk mee op een circuit rijden zit denk ik een groot verschil, vandaar deze problemen. We zien het wel, hopelijk komt er wel snel wat verbetering in want als Mclaren fan is dit niet leuk
Gooi dat ding in een gyroscoop ofzo en test extreme G krachten. Je kunt volgens mij juist de motor wel ontwikkelen zonder circuit maar je chassis en aero moet je uiteindelijk live testen en verbeteren.
Doet Vettel toch een stuk beter.
Overigens ziet de layout er wel mooi uit op TV. Beter en functioneler dan f1.com (niet gebruikt vandaag).
[ Voor 25% gewijzigd door MrSleeves op 14-03-2015 08:22 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Blijkbaar is het toch niet zo eenvoudig als dat jij het doet omschrijven. Er werken geen kneusjes daar maar mensen die zich 24/7 inzetten om dit project te doen laten slagen.Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:20:
[...]
Dat snap ik dus niet? Je kunt toch al die lekkages en dergelijke die ze hebben gehad wel voorkomen.
Gooi dat ding in een gyroscoop ofzo en test extreme G krachten. Je kunt volgens mij juist de motor wel ontwikkelen zonder circuit maar je chassis en aero moet je uiteindelijk live testen en verbeteren.
Beetje zoals Williams een aantal jaar geleden.Goron schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:21:
Vorig jaar had Mclaren de beste motor en toen bakten ze er ook niets van. Dat team gaat het heel erg moeilijk krijgen.
Japan is al lang niet meer het technologische summum dus ik denk eerlijk gezegd wel dat ze het niet meer redden met de kennis daar.creapYYY schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:22:
[...]
Blijkbaar is het toch niet zo eenvoudig als dat jij het doet omschrijven. Er werken geen kneusjes daar maar mensen die zich 24/7 inzetten om dit project te doen laten slagen.
Maar goed dat is gewoon een gevoel. Het hele team straalt amateurisme uit.
Zo'n dramatisch begin had ik inderdaad ook niet verwacht, hopelijk boeken ze snel wat progressie.Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:24:
[...]
Japan is al lang niet meer het technologische summum dus ik denk eerlijk gezegd wel dat ze het niet meer redden met de kennis daar.
Maar ja 6 sec achterstand, of 5 op de rest. Ik denk dat ze daar maximaal 3 sec dit jaar op inlopen. Maar zoals gezegd staat de rest ook niet stil.
Ze starten gewoon met een motor die mijlenver achter ligt op de anderen die vorig jaar ook met een nieuwe motor kwamen.
Idd, waar is de tijd dat Schumacher alles behalve de top 3 op een ronde reed?Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:41:
Krijgen we weer zo'n jaar waarbij 1 team de rest op een ronde zet... ben er bang voor. Al gaan ze dan tegenwoordig op een safe 30 sec voorsprong rijden en dan consolideren.
[ Voor 63% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2015 09:33 ]
Verwijderd
Altijd nieuwsgierig waar jij al die wijsheid vandaan haalt.Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 08:24:
[...]
Japan is al lang niet meer het technologische summum dus ik denk eerlijk gezegd wel dat ze het niet meer redden met de kennis daar.

Ben afgestudeerd aan Statler & Waldorf University.Verwijderd schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:32:
[...]
Altijd nieuwsgierig waar jij al die wijsheid vandaan haalt.
Ehm ja, sarcasme, zelfkennis...
[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 10:09 ]
trolPhusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:04:
[...]
Ben afgestudeerd aan Statler & Waldorf University.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
aha, de oude Gunner en Slasher school.Phusebox schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:04:
[...]
Ben afgestudeerd aan Statler & Waldorf University.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Er was toch eens een race waar de winnaar iedereen op 2 rondes had gezet, veel uitvallers en een ultiem snelle auto... meen in Italië, maar zeker weten doe ik het niet.ing._Buttje schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:32:
[...]
Idd, waar is de tijd dat Schumacher alles behalve de top 3 op een ronde reed?
En ik kan me nog herinneren dat ik het wel leuk vond, dus het was niet Schumacher
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 14-03-2015 10:15 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

http://www1.skysports.com...er-his-crash-at-barcelona
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2015 10:35 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Señor Sjon op 14-03-2015 20:43 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Racing_Reporter op 14-03-2015 11:00 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Betekend dat hun motor meer vermogen heeft in het midden hoog gebied. Als ik het goed herinner wordt het max vermogen afgegeven op 10.500 tot 11.000 toeren, ze gaan alleen hoger door in toeren om bij het doorschakelen hoog genoeg op de powercurve te blijven. De fuelflow limiet is de bottleneck dus al het vermogen moet gevonden worden onder de 11.000 toeren. Hoe meer je vind, hoe minder hoog je in toeren hoeft door te trekken om maximaal te accelereren.Racing_Reporter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:59:
Ik vraag me af wat Mercedes precies heeft gevonden in de motor. Vorig jaar reden ze eigenlijk het hele seizoen continu met 12.000+ revs, in kwalificatietrim zie ik met de pole lap van Lewis niet veel meer dan 11.800 gehanteerd worden, met een eventuele uitschieter direct uit een bocht. De motor moet dan een stukje langer heel blijven, maar iets zegt me dat ze daar ook in quali nog niet met max vermogen rondrijden gezien de voorsprong die ze hebben op de rest. Of ze hebben de efficiëntie opgevoerd in het blok waardoor ze minder revs hoeven te maken voor hetzelfde vermogen, m.a.w. is de vermogenscurve wat meer naar voren gehaald wat beter is voor het verbruik.
[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 14-03-2015 12:00 ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Bij deze de speedtrap snelheden:Requiem19 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:30:
Wat was de topsnelheid van Mclaren tov de rest?
Ook leuk... Manor had blijkbaar iets uit te leggen:Adam Cooper @adamcooperF1 27m27 minutes ago Melbourne, Victoria
Qual Speed Trap: 1st: BOT 329.0kph ... 17th: BUT 312.8kph, 18th: MAG 312.5kph.
Adam Cooper @adamcooperF1 58m58 minutes ago Melbourne, Victoria
Further to my earlier Tweet, Manor was called to the stewards to explain why they did not participate in qualifying. Serious stuff
[ Voor 27% gewijzigd door Edd op 14-03-2015 12:17 ]
-
(Ik vermoed dat dit iets met vergne te maken zou kunnen hebben gehad?)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Moah en de buitenlanders spreken het toch uit als Vesjtappen
[ Voor 92% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2015 14:06 ]
Daar heeft TS al een berichtje over ontvangen maar hij is niet meer online geweest sinds afgelopen vrijdag. Zal beslist recht worden gezet op enig moment. De FIA heeft blijkbaar de afkorting aangehouden die ze bij zijn FP1 deelnames van 2014 al eerder hadden gekozen.Firesphere schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:42:
Kleine opmerking mbt de TS, de afkorting van Verstappen is "VES", niet "VER".
(Ik vermoed dat dit iets met vergne te maken zou kunnen hebben gehad?)
@hieronder, helemaal goed
[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2015 14:38 ]
Testing, one, two ...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
heel handig
[ Voor 62% gewijzigd door gambieter op 14-03-2015 15:50 . Reden: handig maar dus niet de bedoeling hier ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Top, scheelt weer wat verwarring
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En een boel links die niet toegestaan zijn, dus als je slim bent haal je die ff weg
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
BM schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 15:41:
[...]
En een boel links die niet toegestaan zijn, dus als je slim bent haal je die ff weg
http://www1.skysports.com...ifying-notebook-australia
Geweldig goed, hij rapporteerde ook al iedere dag na de test-sessies dit seizoen. Kijk en luister met veel plezier naar zijn analyses en conclusies, ik voeg ze dan ook graag toe aan de verzameling voor dit seizoen. Vond vooral zijn korte gesprekje met Max gisteren zeer vermakelijk waarin hij toegaf dat een vraag die hij stelde eigenlijk wel een vrij stomme was...Tralapo schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:02:
Wat vinden jullie van Ted's Notebook? Ik vind het persoonlijk echt één van de leukste shows om te kijken rond F1. Veel antwoorden op allerlei vragen en een leuk kijkje in de paddock.
Testing, one, two ...

mooi stukje
https://vid.me/YoNt
[ Voor 53% gewijzigd door spartacusNLD op 14-03-2015 16:42 ]
Testing, one, two ...
Ja supergoed altijd. Geeft echt het paddock gevoel weer en voelt wat menselijker doordat het in een keer wordt opgenomen.Tralapo schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 16:02:
Wat vinden jullie van Ted's Notebook? Ik vind het persoonlijk echt één van de leukste shows om te kijken rond F1. Veel antwoorden op allerlei vragen en een leuk kijkje in de paddock.
Testing, one, two ...
Ook Sport 1 Go werkte direct.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Anders hadden we wellicht Susie zien racen??

Wat is daar mis mee? Een leeg veld vind ik kwalijker. Geen Manor, bijna geen Sauber, McLaren die de 1e pitstop nog maar moet zien te halen....AzzKickah schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:18:
Bottas mag niet vervangen worden als ik het goed heb? Want diegene zou niet mee hebben gedaan aan de quali...
De 'let op' valt me nu pas op over Giedo.

Ja dat vind ik ook zonde, zowel vanwege het ontbreken van de 2de Williams, überhaupt een kleiner veld en de kans op een vrouwelijke coureur aan de start.AzzKickah schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 18:18:
Bottas mag niet vervangen worden als ik het goed heb? Want diegene zou niet mee hebben gedaan aan de quali...
Ja precies.Erapaz schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:41:
[...]
Ja dat vind ik ook zonde, zowel vanwege het ontbreken van de 2de Williams, überhaupt een kleiner veld en de kans op een vrouwelijke coureur aan de start.
Ben ook wel oprecht benieuwd hoe ze het zou doen maar zoals ik al eens heb uitgelegd ben ik bang dat ze niet echt zou kunnen meekomen.
[ Voor 27% gewijzigd door Señor Sjon op 14-03-2015 20:41 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik wel, eerlijk gezegd. Regelmatig worden hier ellenlange offtopic discussies gehouden over waar er legaal danwel illegaal een stream gevonden kan worden.AzzKickah schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:46:
Vind ik persoonlijk niet nodig tbh..
Volgens mij kan dat prima in een eigen topic (zonder het illegaal uiteraard), omdat het daar dan over alle sporten kan gaan, ipv alleen F1. En de strekking is hetzelfde.
Link naar Sport 1, RTL Duitsland en het BBC schema.
Sport1: https://abonneren.sport1....gation&utm_campaign=sales
Sky TV Guide: http://tv.sky.com/tv-guide
BBC uitzendschema: http://www.gpupdate.net/n...n-races-live-uit-in-2015/
Als ik dat zo zie dan lijkt daar helemaal geen noodzaak voor te zijn? Wie staat er net boven RB en TR en staan er op 1 en 2 morgen_ochtend?Roamor schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:10:
[afbeelding]
Renault.... sitting ducks? Hopelijk gaan ze daar echt nog wat vinden.
Testing, one, two ...
Als je vooraan staat hoef je natuurlijk weinig in te halen.hardware-lover schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Als ik dat zo zie dan lijkt daar helemaal geen noodzaak voor te zijn? Wie staat er net boven RB en TR en staan er op 1 en 2 morgen_ochtend?
Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat de RB en TR auto's blijkbaar over een prima chassis beschikken met veel mechanische grip, anders zouden ze het veel slechter gedaan hebben. Over twee weken kan wel pijnlijk duidelijk worden hoe dramatisch het gebrek aan topsnelheid is met die twee lange rechte stukken direct achter elkaar. Overigens had de TR vorige seizoen met Verstappen in de auto regelmatig een van de hoogste topsnelheden. Mogelijk is de auto van TR voor dit seizoen meer op downforce ontwikkeld?Roamor schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:20:
[...]
Als je vooraan staat hoef je natuurlijk weinig in te halen.Die kunnen gewoon met heel veel downforce rijden.
Testing, one, two ...
Tja, het is relatief natuurlijk.hardware-lover schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:18:
[...]
Als ik dat zo zie dan lijkt daar helemaal geen noodzaak voor te zijn? Wie staat er net boven RB en TR en staan er op 1 en 2 morgen_ochtend?
De Mercedessen hoeven als het goed is niemand in te halen en ik verwacht ook niet dat ze in de problemen komen tegen de Williamsen en Ferrari's. Ik heb zo het vermoeden dat ze dat in tractie/bochtensnelheid wel ruim goedmaken.
Max zal zelfs met DRS de grootste moeite hebben om een Lotus in te halen, en Carlos is inderdaad een zittend eendje als de Lotussen in z'n spiegels opduiken. Ricciardo ook natuurlijk.
Het is te hopen dat de Renault wagens niet vast komen te zitten achter een snelle Mercedes/Ferrari die ze zelfs met DRS niet voorbij komen.
Je hoeft een andere tegenstander niet perse op een recht stuk in te halen, dan kan ook middels een uitgekiende pitstop strategie en snellere rondjes dan je tegenstanders. En daar hoop ik een beetje op bij Max, als ie de eerste ronde goed doorkomtZamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:28:
[...]
Tja, het is relatief natuurlijk.
De Mercedessen hoeven als het goed is niemand in te halen en ik verwacht ook niet dat ze in de problemen komen tegen de Williamsen en Ferrari's. Ik heb zo het vermoeden dat ze dat in tractie/bochtensnelheid wel ruim goedmaken.
Max zal zelfs met DRS de grootste moeite hebben om een Lotus in te halen, en Carlos is inderdaad een zittend eendje als de Lotussen in z'n spiegels opduiken. Ricciardo ook natuurlijk.
Het is te hopen dat de Renault wagens niet vast komen te zitten achter een snelle Mercedes/Ferrari die ze zelfs met DRS niet voorbij komen.

Overigens valt me op dat de 8ste versnelling van de TR vrij lang lijkt te zijn als ik de onboard beelden bekijk. In een slipstream, met DRS, zou de top mogelijk wel flink hoger kunnen liggen.
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 14-03-2015 21:42 ]
Testing, one, two ...
Heb ook weer mijn Sport1 Go Abbo aangegooid.. geluid was niet echt super vandaag.. iemand meer last van gehad?Rivanov schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 17:38:
Maar weer een abonnement op Sport 1 genomen. Vanmiddag om 12:00 even naar UPC gebeld en om 12:10 was het al actief.
Ook Sport 1 Go werkte direct.
en dat t bij UPC zo snel actief is is natuurlijk logisch Sport1 is eigendom van liberty global (moeder van upc) dus die systemen zijn gewoon allemaal ''verbonden''
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 14-03-2015 22:15 ]
Praten over streams is verboden hierhardware-lover schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:37:
[...]
Overigens valt me op dat de 8ste versnelling van de TR vrij lang lijkt te zijn als ik de onboard beelden bekijk. In een slipstream, met DRS, zou de top mogelijk wel flink hoger kunnen liggen.
Hij rijdt nu de Formula E in Miami.AzzKickah schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:17:
Volgens mij heeft Sky Bruno Senna geloosd. Waar ik niet rouwig om ben.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik tel er 12 in de huidige line-up... Zeg maar; iedereen die net niet genoeg geld had (of talent) om een F1-stoel te houden.Obversarix schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 22:23:
Formula E lijkt een oud-F1 coureur festijn onderhand (uit mijn hoofd Senna en Heidfeld en ik meende nog 3)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2