Testing, one, two ...
Net alsof ie die boom geraakt heeft
Maar waarom is die niet gekapt voordat ze dat circuit gingen aanleggen?hardware-lover schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:00:
Die stond er eerder dan de auto
In het voor de veiligheid overgereguleerde race wereldje kun je je toch niet voorstellen dat er anno 1997 nog bomen los rondlopen op het circuir?
alles kan off-topic
Not sure if trolling....Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:03:
[...]
Maar waarom is die niet gekapt voordat ze dat circuit gingen aanleggen?
In het voor de veiligheid overgereguleerde race wereldje kun je je toch niet voorstellen dat er anno 1997 nog bomen los rondlopen op het circuir?
De wagen staat daar achter de vangrails he
#edit: en toen zag ik het jaartal
[ Voor 5% gewijzigd door Hoogie2004 op 13-03-2015 15:08 ]
Ik verbaaste mij ook over het gebrek aan info en statistieken op de nieuwe website.MikeVM schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:37:
jammer dat de website van f1.com de tijden niet meer weergeeft zoals vroeger.
vroeger
[afbeelding]
nu
[afbeelding]
heeft iemand hier een alternatief hiervoor?
[Even schaamteloze reclame]
Voor Android gebruikers is dit een prima alternatief
Google Play: GP Nieuws & Weer - Formule 1
(oude screenshot, dit zijn tijden van 2014)
Ik ben zeker niet aan het trollenHoogie2004 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Not sure if trolling....
De wagen staat daar achter de vangrails he
#edit: en toen zag ik het jaartalNja.
Ik kan er gewoon niet bij dat er een boom staat op een plek waar een racewagen erop kan knallen. Voor, achter of boven de vangrail staat maakt niet uit. Als staat hij in de kantine. Niet elk risico kun je voor zijn, maar een boom kun je omhakken en in de kachel gooien.
alles kan off-topic

Iemand heeft een slecht nachtje gehad....
Cogitationis poenam nemo patitur
Niet om het een of ander, maar is dit niet gewoon achter de hekken?Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:23:
[...]
Ik ben zeker niet aan het trollen
Ik kan er gewoon niet bij dat er een boom staat op een plek waar een racewagen erop kan knallen. Voor, achter of boven de vangrail staat maakt niet uit. Als staat hij in de kantine. Niet elk risico kun je voor zijn, maar een boom kun je omhakken en in de kachel gooien.
Oeps.. Ja, achter de hekken dus.. Maar daar knallen ze gewoon niet op..
[ Voor 6% gewijzigd door Edd op 13-03-2015 15:26 ]
-
Je hebt helemaal gelijk, alles wat groen is eruit voor de volgende FP.Ankona schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:03:
[...]
In het voor de veiligheid overgereguleerde race wereldje kun je je toch niet voorstellen dat er anno 1997 nog bomen los rondlopen op het circuit?
[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 28-05-2015 09:57 ]
Testing, one, two ...
Beetje meer zoals dit...

Ik zat meer hier aan te denken..albino71 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:28:
lol en meteen dat water ertussen weg.
Beetje meer zoals dit...
[afbeelding]

-
Ten eerste Albert Park is een semi-straten circuit dus ze racen gewoon gedeeltelijk op de openbare weg. Ten tweede is het circuit in een park, de naam zegt het al. En in een park zijn er dus bomen, maar die zijn dus allemaal afgeschermd met vangrails en bandenstapels en deze staan dus niet binnen de track. Maar goed maakt het daarnaast echt zoveel uit of je vol in de muur klapt of tegen een boomAnkona schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:03:
[...]
Leuk idee ik doe ook mee. Lekker simpel om te registeren en niet teveel poespas.TorX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:22:
[...]
Buiten de perikelen rond Sauber en Giedo, zijn er nog meer mensen die willen meedoen met de GoT-league in de F1pool? Er zijn nu 9 deelnemers met actieve selectie, maar dat kunnen er natuurlijk meer worden.
Volgens mij was het wachtwoord Henk.
HD4Life @ Full-HD
Inderdaad zeg, wat ziet die eruit!Bullet NL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:24:
[afbeelding]
Tja het was sowieso al niet de knapste van de paddock, maar goed daarom is ze ook niet aan genomen. Ze is team manager geen grid girl. Hoewel de gemiddelde grid girl dit misschien beter had opgelost

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hier met geluid...Bullet NL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:24:
[afbeelding]
https://youtu.be/msRdxZCs59U
Testing, one, two ...
Ik heb ook de Engelse F1 Racing, ook wel een erg fijn blad.himlims_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:35:
[...]
ben best 'fan' van dat RTL-gp-magazine, positief verrast over kwaliteit en inhoud
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Inmiddels ook een account voor formule 1 meester. Meerdere doe ik niet mee, misschien nog wel met deze http://www.f1tm.nl/nhd/ maar daarvoor moet je betalen voor registratie, 4 euro.
Enjoy the joy
Niet? Stuur maar een pm als het niet lukt, dan kijk ik wat er mis is.Wippien schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:40:
F1pool nog even bekijken, net geregistreerd maar kreeg nog niet gelijk een bevestigingsmail van registratie.
Thanks! En inderdaad: KISSDavidshadow13 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:29:Leuk idee ik doe ook mee. Lekker simpel om te registeren en niet teveel poespas.
[ Voor 32% gewijzigd door torx op 13-03-2015 16:03 ]
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
[ Voor 10% gewijzigd door Bart-Willem op 13-03-2015 16:09 ]
Ik heb je moeten DM'enTorX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Niet? Stuur maar een pm als het niet lukt, dan kijk ik wat er mis is.
[...]
Thanks! En inderdaad: KISS
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik speel al jaren mee via www.f1tm.nl/dvhn (dagblad van het noorden). Kost geloof ik 4,95 euro, maar is erg leuk! Opzet is hetzelfde.Wippien schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:40:
Inmiddels ook een account voor formule 1 meester. Meerdere doe ik niet mee, misschien nog wel met deze http://www.f1tm.nl/nhd/ maar daarvoor moet je betalen voor registratie, 4 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door maussert op 13-03-2015 16:13 ]
Ben ik toch niet de enigemaussert schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:12:
[...]
Ik speel al jaren mee via www.f1tm.nl/dvhn (dagblad van het noorden). Kost geloof ik 4,95 euro, maar is erg leuk! Opzet is hetzelfde.

Als jullie zin hebben kun je je aanmelden voor de 'Tweakers' subleage. I feel so lonely op dit moment
En de beelden : http://gfycat.com/HelplessOffensiveHyracotherium
donemaus schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Ben ik toch niet de enige![]()
Als jullie zin hebben kun je je aanmelden voor de 'Tweakers' subleage. I feel so lonely op dit moment
[ Voor 35% gewijzigd door frankivo op 13-03-2015 16:29 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dan moet Ron Dennis morgen zelf gaan rijden...rik86 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:32:
Dat Magnussen nog niet in 't ziekenhuis ligt met allemaal vage klachten...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat zou wel een stunt zijn!
http://adamcooperf1.com/2...sauber-what-happens-next/allesvooriphone schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:53:
Is er nog een uitkomst Giedo zou om 8 uur lokale tijd met de leiding rond de tafel gaan zitten ?
Testing, one, two ...
Waar is de boom gebleven?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Done!maus schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Ben ik toch niet de enige![]()
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ik benieuwd of de voorbeschouwingen nog volop ingaan op het VDG debakel.
Stuk of 9 of mik je ergens op de fp3?tlpeter schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:52:
Nog een paar uurtjes
Ik benieuwd of de voorbeschouwingen nog volop ingaan op het VDG debakel.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
fp3 wordt lastig legaal maar ik mik inderdaad op de qualificatiesallesvooriphone schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:55:
[...]
Stuk of 9 of mik je ergens op de fp3?
Moet gewoon kunnen op een smartphone. Anders Sport1 ff bellen?Damian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:55:
Iemand die Sport1 Go app op een niet-tablet device aan de praat gekregen? Ik heb de apk al wel ergens gevonden maar die wil niet startenIk wil hem gewoon op mijn telefoon kunnen gebruiken niet op mijn Ipad.
Ik denk niet dat Giedo dat zou accepteren. Een team dat op omvallen staat, is geen ene cent waard he.Benotti schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:45:
Zou me niks verbazen als VDG/Broekhoorn aandelen van Monisha krijgen, omdat ze wss gewoon geen geld hebben om hem af te kopen.
Nope, werkt niet op telefoon. Officieel ook niet op iPhone maar daarvan hoor ik hier dat ie het wel doet.AzzKickah schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:01:
[...]
Moet gewoon kunnen op een smartphone. Anders Sport1 ff bellen?
[ Voor 45% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2015 17:10 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Giedo niet maar Boekhoorn misschien wel.Firesphere schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:05:
[...]
Ik denk niet dat Giedo dat zou accepteren. Een team dat op omvallen staat, is geen ene cent waard he.
Kleine 8 miljoen betalen voor 33% en vervolgens besluit Renault dat team te kopen en wie weet wat die 33% dan waard zijn.
En door zo tot een compromis te komen red je het team misschien voorlopig.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Daar zit wat in.L1nt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:10:
[...]
Giedo niet maar Boekhoorn misschien wel.
Kleine 8 miljoen betalen voor 33% en vervolgens besluit Renault dat team te kopen en wie weet wat die 33% dan waard zijn.
En door zo tot een compromis te komen red je het team misschien voorlopig.
Toch zie ik het persoonlijk niet als viable optie, maar wie weet.
Staat je settopbox aan? anders krijgt hij de keys nietPhusebox schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:08:
Ook lekker, vanochtend sport 1 aangevraagd via ziggo.nl maar werkt nog niet. Voorheen was dat altijd kwestie van minuten... Als het morgen niet werkt dan maar weer opzeggen.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Dit staat er bij de Sport1Go app voor Android;Damian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:55:
Iemand die Sport1 Go app op een niet-tablet device aan de praat gekregen? Ik heb de apk al wel ergens gevonden maar die wil niet startenIk wil hem gewoon op mijn telefoon kunnen gebruiken niet op mijn Ipad.
Op welke apparaten kan ik kijken naar Sport1 Go?
In de Google Play store is de Sport1 app ook beschikbaar, maar alleen voor 10” devices die gebruik maken van Android versie 4.0.1 en hoger.
Maar het werkt ook op een Galaxy Tab 3 8"
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 13-03-2015 17:35 ]
Testing, one, two ...
Jep staat aan. Heb nog maar eens opnieuw aangevraagd. Sinds die UPC shit gaat het hard bergaf daar.SnowDude schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:13:
[...]
Staat je settopbox aan? anders krijgt hij de keys niet
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2015 17:21 ]
Staat het product er bij als je inlogt op mijn ziggo? Zo ja, box aan zetten en naar Smartcardinstellingen gaan en daar op de herstel knop drukken.Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:20:
[...]
Jep staat aan. Heb nog maar eens opnieuw aangevraagd. Sinds die UPC shit gaat het hard bergaf daar.
Dat zou alle gegevens opnieuw naar je smartcard moeten sturen
Mercedes zou 25 van de 32 tokens hebben gebruikt, Ferrari 22 en Renault 20.
Verbaast me wel dat Mercedes er zo veel gebruikt. Wellicht om Honda het lastig te maken en wetende dat ze nog steeds een flinke voorsprong hebben op Renault en Ferrari.
Verwijderd
Er staat gewoon een sport1 app in de App Store voor de iphone hoor. Gebruik ik altijd.Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:08:
Ook lekker, vanochtend sport 1 aangevraagd via ziggo.nl maar werkt nog niet. Voorheen was dat altijd kwestie van minuten... Als het morgen niet werkt dan maar weer opzeggen.
[...]
Nope, werkt niet op telefoon. Officieel ook niet op iPhone maar daarvan hoor ik hier dat ie het wel doet.
OK, vreemd. Op de Sport1-site zelf staat "6 Sportkanalen op pc, tablet en smartphone".Phusebox schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:08:
[...]
Nope, werkt niet op telefoon. Officieel ook niet op iPhone maar daarvan hoor ik hier dat ie het wel doet.
Slechte zaak dan. Deel van het abbo-geld terugeisen?
Verwijderd
Er staat gewoon een sport1 app in de App Store voor de iphone hoor. Gebruik ik altijd.AzzKickah schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:54:
[...]
OK, vreemd. Op de Sport1-site zelf staat "6 Sportkanalen op pc, tablet en smartphone".
Slechte zaak dan. Deel van het abbo-geld terugeisen?
Mijn theorie: Zoals te zien is bottomed de auto out met de voorkant van de t-tray waardoor de airflow naar achteren verstoord wordt net op het moment dat ie remt. Resulterende verandering in downforce leidt tot onbalans (onderstuur) en daarmee tot crash. Combinatie van verkeerde of te scherpe afstelling en rijdersfout.
[ Voor 8% gewijzigd door handige_harrie op 13-03-2015 18:03 ]
Moest iemand het nog niet gedaan hebben, het kan nog! Ik heb zojuist mijn predictions ook ingegevenHoogie2004 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:35:
Er zijn al 17 aanmeldingen in de GPPredictor.com GoT pool:
http://gppredictor.com/le...1d0fe6a34ebdbfc9594480abc
Net aangemeld (mvd81)TorX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:22:
[...]
Buiten de perikelen rond Sauber en Giedo, zijn er nog meer mensen die willen meedoen met de GoT-league in de F1pool? Er zijn nu 9 deelnemers met actieve selectie, maar dat kunnen er natuurlijk meer worden.
Volgens mij was het wachtwoord Henk.
Zit hier Chromecast ondersteuning in? Of biedt Sport 1 dat nog niet in hun app.dcm360 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:00:
Op mijn Android-telefoon werkt de Sport1-app prima (Android 4.2). Nu moet ik er wel bij zeggen dat Android van mening is dat mijn telefoon een tablet is (en het is ook een phablet eigenlijk).
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Meld zich, op een samsung s4 en s5 aan de gang. Heb via apkextractor de apk naar mijn telefoon over gezet en op mijn telefoon geïnstalleerd en daarna ingelogd met mijn Ziggo gegevens en voila sport 1 op mijn telefoonDamian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:55:
Het is ook niet de eerste keer dat een Honda een boom raakt.hardware-lover schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:00:
Die stond er eerder dan de auto
*rent*
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Oi!Destruction schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:47:
[...]
Het is ook niet de eerste keer dat een Honda een boom raakt.
*rent*
Het is mij op geen enkele manier gelukt. S4, S5 en Note 4 niet.fredgroes schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:47:
[...]
Meld zich, op een samsung s4 en s5 aan de gang. Heb via apkextractor de apk naar mijn telefoon over gezet en op mijn telefoon geïnstalleerd en daarna ingelogd met mijn Ziggo gegevens en voila sport 1 op mijn telefoon
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t2VyjcM6D4k]
En deze:
http://gfycat.com/ImprobableAngelicGuernseycow
Zo stijf geveerd dat het voorwiel van de grond komt.
[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 13-03-2015 19:48 ]
Dacht even dat je aan het schelden was
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb je een privé bericht gestuurdPhusebox schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:26:
[...]
Het is mij op geen enkele manier gelukt. S4, S5 en Note 4 niet.
Zit nu de practice sessie terug te kijken, flinke vonken op dit circuit!
De redbull is echt extreem lelijk vanuit de onboard cam trouwens, dat paars

[ Voor 44% gewijzigd door Goron op 13-03-2015 21:47 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Sauber heeft overigens wel een nieuwe communicatie manager net bekend gemaakt.
Hmm en McLaren komt weer met een vaag statement dat de artsen bepalen wanneer Alonso weer mag rijden. Nu al in aan het delen voor over een week als we horen dat Alonso er ook in Maleisië niet bij is.
[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 13-03-2015 23:01 ]
alles kan off-topic
Zouden we straks ook nog een rode vlag krijgen?
alles kan off-topic
Verwijderd
Ik las vanochtend eenzelfde mening van een Britse journalist, die aangaf dat met name de kleinere teams (die zich niet een grote rechtzaak en een financieel verlies kunnen veroorloven) wel twee keer zullen nadenken voor ze een coureur aantrekken die er blijkbaar geen moeite mee heeft om ze voor het gerecht te slepen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:39:
Overigens hoorde ik vandaag Allard Kalff zeggen dat het not done was in de F1 om het zo hoog te spelen in een zaak als deze, dus met mijn eerdere opmerkingen zat ik er niet zover naast. Ik denk dat het hele wereldje met interesse meekijkt hoe dit uitpakt - en hoe men hierna met van der Garde omgaat. Als Guido zich onpopulair heeft gemaakt zullen we dit niet snel weer zien, als de repercussies uitblijven gok ik dat meer rijders de letter van hun contract gaan proberen af te dwingen.
Of hij nu in zijn recht staat of niet, als je die naam eenmaal hebt, kom je er lastig vanaf. Zeker als paydriver is dat geen handig stigma om te hebben.
Toevallig zag ik gisterenavond op Sky een interview met Alan Jones. Die vertelde dat hij in '77 een contract had getekend bij Ferrari, met Enzo zelf, voor '78.
Nadat hij het contract had getekend zei Enzo wel nog even dat ze eigenlijk op zoek waren naar een Noord-Amerikaanse coureur, uit commercieel oogpunt, en dat als dat gebeurde, hij het contract wel in de prullenbak kon gooien. Een paar weken later had Ferrari Gilles Villeneuve aangetrokken en lieten ze hem weten dat ze zijn diensten niet meer nodig hadden.
Toen heeft Jones Frank Williams gebeld of die nog een stoeltje had, en is hij daar gaan rijden.
Zo kan het dus ook.
als ik andere coureurs zo hoor zoals massa en perez en natuurlijk lauda hebben ze best veel respect voor hemVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:39:
Overigens hoorde ik vandaag Allard Kalff zeggen dat het not done was in de F1 om het zo hoog te spelen in een zaak als deze, dus met mijn eerdere opmerkingen zat ik er niet zover naast. Ik denk dat het hele wereldje met interesse meekijkt hoe dit uitpakt - en hoe men hierna met van der Garde omgaat. Als Guido zich onpopulair heeft gemaakt zullen we dit niet snel weer zien, als de repercussies uitblijven gok ik dat meer rijders de letter van hun contract gaan proberen af te dwingen.
Het is trouwens zielig om hem denigrerend paydriver te blijven noemen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Had hij ook een paar miljoen overgemaakt voor een zitje?Zamorano schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:55:
[...]
Toevallig zag ik gisterenavond op Sky een interview met Alan Jones. Die vertelde dat hij in '77 een contract had getekend bij Ferrari, met Enzo zelf, voor '78.
Nadat hij het contract had getekend zei Enzo wel nog even dat ze eigenlijk op zoek waren naar een Noord-Amerikaanse coureur, uit commercieel oogpunt, en dat als dat gebeurde, hij het contract wel in de prullenbak kon gooien. Een paar weken later had Ferrari Gilles Villeneuve aangetrokken en lieten ze hem weten dat ze zijn diensten niet meer nodig hadden.
Toen heeft Jones Frank Williams gebeld of die nog een stoeltje had, en is hij daar gaan rijden.
Zo kan het dus ook.
39
Verwijderd
Ik gok dat die jongen geen paydriver was.Zamorano schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:55:
Zo kan het dus ook.
Helaas voor Giedo huren coureurs niemand in. Zij zijn blij dat iemand anders zijn nek uitsteekt, nu kunnen ze eens zien wat er van komtrikgroen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:59:
als ik andere coureurs zo hoor zoals massa en perez en natuurlijk lauda hebben ze best veel respect voor hem
Er is een deal dus, alleen nog niet duidelijk wat dat is.Kate Jones @Kate_Jones7 2m2 minutes ago
BREAKING: An agreement has been reached which means Giedo van der Garde's contempt action against @SauberF1Team has been withdrawn. #7news
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 14-03-2015 00:01 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
'@GvanderGarde lawyer says matter has been settled... so it's all over, they have made a deal
Adam Cooper @adamcooperF1 · 2m 2 minutes ago
The summons which could have led to the cars being seized etc has been withdrawn
[ Voor 31% gewijzigd door DarkShadow16 op 14-03-2015 00:02 ]
Bron: Mijn vorige url.
[ Voor 9% gewijzigd door FabiandJ op 14-03-2015 00:02 ]
Verwijderd
Bedanktgambieter schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:59:
Het is trouwens zielig om hem denigrerend paydriver te blijven noemen.

Zoiets heet in de F1 gewoon een paydriver, los van welke connotaties je eraan hangt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2015 00:03 ]
Anyway, ik hoop voor Giedo dat het hem iets brengt, maar ik denk nog steeds dat het hem bij teams niet geliefd gaat maken.
Dat was richting Zamorano, die er in elke post moeite voor doet om af te geven op GvdG.
Tuurlijk kan het anders, maar zoals je zelf al aangeeft, de condities zijn anders. Dat maakt het hele verschilZamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:03:
Natuurlijk geen vergelijkbare situatie, geen paydriver (als je betaalt voor een stoeltje ben je dat ja) en andere tijden maar het gaat om het idee dat het ook heel anders kan.
Anyway, ik hoop voor Giedo dat het hem iets brengt, maar ik denk nog steeds dat het hem bij teams niet geliefd gaat maken.

39
Dat maak jij ervan. Ik heb niets tegen VdG.gambieter schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:03:
[...]
Dat was richting Zamorano, die er in elke post moeite voor doet om af te geven op GvdG.
Jij gaat op de man spelen door mij zielig te noemen als ik iets noem wat het is. Dat valt me tegen van je.
pfew .. toch geen celstraf dan voor Kaltenborn?Bron: http://f1today.net/nl/nie...iedo-versus-sauber-deel-5
Hieronder een overzicht van de belangrijkste informatie die vanuit Melbourne tot ons komt.
Update - 23:57
Volgens de Zwitserse krant Blick zit Peter Sauber momenteel in het vliegtuig en is hij onderweg naar Australië.
Update - 00:00
Er is een akkoord bereikt tussen Sauber en Giedo van der Garde, waardoor de zitting van zometeen van de baan is.
Update - 00:04
There's no word yet on the details of the agreement Sauber and van der Garde have reached. It means Sauber won't have its cars seized.
pfff .. nu gauw slapen en om 7 uur er voor !!!

[ Voor 53% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-03-2015 00:10 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik geef aan dat het zielig is om zo denigrerend te blijven doen, je hebt zelf de keuze om het niet meer te doen. Je hebt intussen duidelijk genoeg gemaakt dat je GvdG niet in de F1 hoeft te zien. Je kunt het niet eens zijn met zijn keuze om voor zijn rechten te vechten, maar een beetje meer respect mag wel. Dat iemand geld meeneemt maakt hem niet automagisch een rijdende chicane.Zamorano schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 00:05:
Dat maak jij ervan. Ik heb niets tegen VdG.
Jij gaat op de man spelen door mij zielig te noemen als ik iets noem wat het is. Dat valt me tegen van je.
Verder mag je zelf beslissen of je iets met deze kritiek doet, maar het zou je sieren iets minder negatief te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 14-03-2015 00:11 ]
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2