[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.354 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:50

Destruction

(ex-)Automonteur

Maar dat heeft Sauber duidelijk niet gedaan, dus Giedo kan niet instappen?

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 18s18 seconds ago
'We are confident that we can get a licence' says VDG lawyer. Adds that if he can't, 'so be it,' but that should not impact decision

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 41s41 seconds ago
VDG lawyer says Monisha K wrote to Contract Recognition Board on 4/3/15 saying VDG contract had been terminated on 6/2/15...
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 29s29 seconds ago
In other words after VDG has won his arbitration case and team was told that he should drive..

[ Voor 113% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 01:28 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

VDG lawyer says Monisha K wrote to Contract Recognition Board on 4/3/15 saying VDG contract had been terminated on 6/2/15...
In other words after VDG has won his arbitration case and team was told that he should drive...
Het wordt steeds gekker met die Kaltenborn..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destruction schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:25:
Maar dat heeft Sauber duidelijk niet gedaan, dus Giedo kan niet instappen?

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 18s18 seconds ago
'We are confident that we can get a licence' says VDG lawyer. Adds that if he can't, 'so be it,' but that should not impact decision
Het zou mij niets verbazen als de Rechter in het vonnis een verordering opneemt aan de FIA dat ze verplicht zijn om de licentie af te geven of een rapport aan de rechtbank moet sturen waarom dat niet kan. En ja dat zou de Rechtbank mogen en kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Bolk schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:28:
[...]

[...]

Het wordt steeds gekker met die Kaltenborn..
Is die vrouw echt juriste? Of is dat een diploma van de lokale Intertoys?

[ Voor 55% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 01:30 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Lekker last minute, ze voelde zeker al nattigheid. Volgens mij hadden ze eerst over een datum die ergens in vorig jaar was.
Adam Cooper ‏@adamcooperF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En dat zelfs Sauber in staat is om een andere rijder snel in de auto te krijgen hebben ze in het verleden al eens bewezen, tussen FP1 en FP2 voor elkaar gekregen; http://www.formula1.com/news/headlines/2011/6/12159.html

En hij zat ook in de auto tijdens FP2 en de rest van het weekeinde: http://www.formula1.com/results/season/2011/857/6858/

[ Voor 32% gewijzigd door hardware-lover op 12-03-2015 01:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu zegt de advocaat van Giedo dat MK op 4/3/15 een brief gestuurd heeft naar de FIA dat het contract van G per 15/2/15 ontbonden is.

Wat gaat dit nu weer betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:33:
En nu zegt de advocaat van Giedo dat MK op 4/3/15 een brief gestuurd heeft naar de FIA dat het contract van G per 15/2/15 ontbonden is.

Wat gaat dit nu weer betekenen
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 29s29 seconds ago
In other words after VDG has won his arbitration case and team was told that he should drive..

Daar maak ik uit op dat dat briefje van Kaltenborn dus onwettig is. Zwitserse rechtbank had Giedo al in het gelijk gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

"He's young & handsome. He'd be an advertiser's dream." :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Zo'n contract kan ze ook helemaal niet eenzijdig ontbinden. Is nu immers ook al bewezen dat Giedo nog steeds een rechtsgeldig contract heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Nasr en Ericsson hebben al in november 2014 getekend.. Hoezo is dan Guido's contract ontbonden per 15-2-2015? Of ging dit om zijn testcontract?

Als Kaltenborn niet sowieso sneuvelt in dit proces en nog voor vrijdag uit haar functie wordt ontheven snap ik Sauber echt niet meer. Leg de schuld maar bij haar neer.. Zij was de baas en tevens jurist..een makkelijkere uitweg is er niet. Dan houdt de rest van het team naar de buitenwereld nog een beetje geloofwaardigheid over.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

sanderb schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:39:
Nasr en Ericsson hebben al in november 2014 getekend.. Hoezo is dan Guido's contract ontbonden per 15-2-2015? Of ging dit om zijn testcontract?

Als Kaltenborn niet sowieso sneuvelt in dit proces en nog voor vrijdag uit haar functie wordt ontheven snap ik Sauber echt niet meer. Leg de schuld maar bij haar neer.. Zij was de baas en tevens jurist..een makkelijkere uitweg is er niet. Dan houdt de rest van het team naar de buitenwereld nog een beetje geloofwaardigheid over.
Het nadeel is dus dat ze (zover ik begrepen heb) 33% aandeelhouder is van Sauber, ze zal zich dus niet zomaar de laan uit laten sturen. Daar moet dan ook weer een rechter bij komen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En zo maken 2 Nederlanders frontpage news voor de start van de eerste race, het contrast kan niet groter in dit geval.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is Sander dat Kaltenborn grootaandeelhouder is naast Peter Sauber. Dus al zou Peter willen is het heel moeilijk haar weg te krijgen. Of vdG moet aangifte doen van fraude, en MK opgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ze kan nog steeds aandeelhouder zijn. Dat staat los van haar positie als CEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bolk schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:43:
Ze kan nog steeds aandeelhouder zijn. Dat staat los van haar positie als CEO.
Ja Stefan daar heb je gelijk in. Maar zij kan dat dus ook weer tegenhouden waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 1m1 minute ago
VDG lawyer says Sauber telling CRB that VDG contract had been terminated was a breach of the Swiss arbitration judgement

Kate Jones ‏@Kate_Jones7 44s44 seconds ago
#F1 Court: VDG's lawyer says Sauber has already breached Swiss order by nominating new drivers & telling FIA his contract was terminated.

Ik hoop en neem aan dat Sauber stappen zal gaan ondernemen tegen Kaltenborn, en dan is het voor Sauber te hopen dat zij een flink aantal spaarcentjes heeft.. Als ik Giedo was zou ik dus ook direct aangifte doen tegen Kaltenborn wegens fraude/valsheid in geschrifte/whatever, dan mag de lokale Justitie zich er ook even over buigen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Te mooi om niet te delen..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_205bwUwAIRPlK.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Whehe ja die is wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 39s40 seconds ago
VDG lawyer confirms there will be no legal action from his side against NAS or ERI if they drive and deprive VDG of his seat

Vind ook niet dat zij vanuit het vd Garde kamp partij zijn, dat is een probleem van Sauber zelf.

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 35s35 seconds ago
That was a good move by VDG camp as ERI/NAS lawyer made a big point of saying that his drivers could be under legal threat

Kate Jones ‏@Kate_Jones7 11s12 seconds ago
Lawyer says Giedo van der Garde has trained all his life for opportunity to drive #F1 cars. That's why he pursued case rather than seek $.

Kate Jones ‏@Kate_Jones7 1m1 minute ago
Giedo van der Garde's lawyer says with every moment that slips by, the chance of him driving this weekend becomes less possible.

Kate Jones ‏@Kate_Jones7 34s34 seconds ago
#F1: Judge tells Sauber lawyer the team should be taking steps in preparation for van der Garde to race, in case it loses the appeal.

We weten nu al wel wat er gaat gebeuren natuurlijk... :P

[ Voor 40% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:41
Destruction schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:51:
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 35s35 seconds ago
That was a good move by VDG camp as ERI/NAS lawyer made a big point of saying that his drivers could be under legal threat
Nog even voor de sympathy vote :p
vdG gaat er in ieder geval niet op aangekeken worden binnen het F1 circuit zo.
Kamp Sauber doet er alles aan om zichzelf in een kwaad daglicht te stellen lijkt het terwijl kamp vdG de sympathie vanuit het circus bewaakt.
Goeie zet inderdaad..

Wat zou het een stunt zijn als vdG echt kan gaan rijden en dan ook nog eens in de punten rijdt voor zijn teammaat (maar wel achter Max...)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:44
Kate Jones @Kate_Jones7 · 2m 2 minutes ago
#F1: Judge tells Sauber lawyer the team should be taking steps in preparation for van der Garde to race, in case it loses the appeal.

Sauber moet alvast wat prepareren.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Destruction schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 01:51:

We weten nu al wel wat er gaat gebeuren natuurlijk... :P
Yep! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 2m2 minutes ago
Judges tell @SauberF1Team "we are telling you to take steps" to enable VDG to participate, ie not do anything to prevent it happening

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 21s21 seconds ago
They haven't made their decision yet but in effect are acknowledging that time is moving on and @SauberF1Team is trying to hold things up

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 1m1 minute ago
'@SauberF1Team lawyer says VDG contract was terminated in February because he spoke to media - breach of confidentiality...

[ Voor 18% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Neemt deze soap een andere wending? Sauber F1 verdedigt de k.

'@SauberF1Team lawyer says VDG contract was terminated in February because he spoke to media - breach of confidentiality...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik ging als ik Giedo was en als ik deze zaak ook zou winnen dus echt ophouden met aardig zijn he. Dwangbevel in m'n handen de paddock op en dan mag Sauber kiezen: Ik ga rijden of ik laat hier wat spulletjes (eerste inzet: beide auto's >:)) achter slot en grendel zetten.. Your call.

[ Voor 8% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

choice* ;) ninja

Hoezo mag Sauber nu ook weer aan het woord dan?

[ Voor 9% gewijzigd door AzzKickah op 12-03-2015 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Je mag kennelijk ook nog even verdedigen wat de tegenpartij nog aan zaken voorlegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Misschien mag-ie nog even ergens een kleine toevoeging op geven, dunno.

ninja indeed, toen ik het postte twijfelde ik ineens :+

Dat zou de grootste stunt zijn, als Giedo vrijdag beslag zou laten leggen op de auto's :P Dan staat Sauber daar. Volledige pit uitrusting, 2 startklaar staande coureurs... Maar geen auto :+

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 23s23 seconds ago
Submissions now over, judges having a think about timing of their decision. They hinted at 0930am tomorrow which makes life tricky...

[ Voor 38% gewijzigd door Destruction op 12-03-2015 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
Morgenochtend 09:30 plaatselijke tijd pas uitspraak?

Dan wordt het heel erg lastig voor Giedo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Adam Cooper ‏@adamcooperF1 30s30 seconds ago
Judges will hand down their decision at 1630 today...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Yay, slaap ;) Ben erg benieuwd of-ie rijdt en of Kaltenborn over iets meer dan 4 uur nog teambaas is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Dat is nog tied zat voor een stoeltje schuimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

AzzKickah schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:14:
Dat is nog tied zat voor een stoeltje schuimen.
Stoeltje van vorig jaar bijschaven en gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Wil net zeggen, die van vorig jaar hebben ze toch nog wel. Of hebben ze die al snel de container in gegooid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Destruction schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:12:
Adam Cooper ‏@adamcooperF1 30s30 seconds ago
Judges will hand down their decision at 1630 today...
Oftewel hij rijd NIET. FIA Scuteneering is tot 1600LT. En dus kan hij niet ingeschreven worden. OF ze moeten hem nu verplicht moeten inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bolk schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:15:
[...]
Stoeltje van vorig jaar bijschaven en gaan...
Dat hebben ze al ceremonieel verbrand.....

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 02:16:
[...]
Oftewel hij rijd NIET. FIA Scuteneering is tot 1600LT. En dus kan hij niet ingeschreven worden. OF ze moeten hem nu verplicht moeten inschrijven
Met instemming van FIA kan alles op elk moment. Zie mijn bericht betreffende Sauber in Canada 2011.
hardware-lover in "[F1] Seizoen 2015"

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 12-03-2015 02:19 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Sauber moet stappen nemen om Giedo te laten rijden (ongeacht of ze winnen of verliezen). Dus ik neem aan dat ze nu in ieder geval een superlicentie moeten aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:00
Kogel is door de kerk. Hoger beroep van sauber definitief afgewezen

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 15:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:41

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zeg:"Instappen Guido en GAS op die lolly!!!"

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 14:47

Edd

Als ik het zo een beetje volg via https://twitter.com/adamcooperF1 gaan ze meteen door met de volgende zaak. Het verzorgen dat Sauber zich ook gaat houden aan de uitspraak van de abritrage in Zwitserland..
Adam Cooper @adamcooperF1 · 11m 11 minutes ago
So the next step starts - a new judge appears. Legal process works quickly in Australia!
Adam Cooper @adamcooperF1 · 7m 7 minutes ago
The new action from @GvanderGarde names Monisha Kaltenborn personally in addition to the team. A 'freezing order' and contempt mentioned
Adam Cooper @adamcooperF1 · 2m 2 minutes ago
'@GvanderGarde's lawyer talking of "potential sequestration of @sauber's assets and committal of its directors" if team doesn't comply
Dus misschien geen Sauber aan de start dit weekend?

[ Voor 60% gewijzigd door Edd op 12-03-2015 07:15 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Snap nu ook waarom Nasr en Ericsson mochten verdedigen; die waren bang aangeklaagd te worden door GvdG..

Maar goed, volgende punt in het schaakspel:
Boekhoorn: Komen jullie geld te kort? Geen me maar Kaltenborns aandelen tegen x euro's..
:D

Zou Sauber nu echt zo'n hekel aan GvdG hebben, dat ze liever niet rijden/failliet gaan?

[ Voor 16% gewijzigd door MrSleeves op 12-03-2015 07:15 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Die Giedo pakt dit goed aan hoor, respect!

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Devian schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:15:
Die Giedo pakt dit goed aan hoor, respect!
Die heeft dit echt heel goed uitgewerkt. Heeft natuurlijk een winter lang de tijd gehad om dit goed aan te pakken, terwijl Sauber dacht van 'm af te zijn.

Als de overigens Kaltenborn's Wikipedia er op naleest, is ze er ook maar ingerold zo lijkt het. De aandelen heeft ze uiteindelijk gewoon gekregen (what was Peter Sauber thinking).

[ Voor 22% gewijzigd door MrSleeves op 12-03-2015 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:39
Ryur schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 21:05:
[...]

Waar heb jij hem dan? Ik kan alleen nog maar de 2014 app vinden? (laatste update op 18 november 2014, iPad)

https://itunes.apple.com/...l-f1-app/id835022598?mt=8
Ik heb Android, het stond erbij toen ik de oude app opende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:43
Adam Cooper @adamcooperF1 · 3m3 minutes ago

'@GvanderGarde's lawyer talking of "potential sequestration of @sauber's assets and committal of its directors" if team doesn't comply

Wel vroeg op de ochtend, maar tijd voor popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Leuk, goed bezig!

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Haha dit wordt echt een leuke soap! ;)
Adam Cooper @adamcooperF1 · 52s 53 seconds ago
Re Monisha Kaltenborn @GvanderGarde lawyer mentions prison - but acknowledges that it would be a last resort...
En morgenochtend om 10:30 am (lokale tijd) gaan ze verder.. 2 uurtjes voor FP1... :+

[ Voor 16% gewijzigd door Edd op 12-03-2015 07:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Sauber moet nu een lijst opstellen van alle spullen die in Australië zijn, zodat, als ze niet luisteren, alles in beslag kan worden genomen :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Je zou toch bijna zeggen dat Sauber niet zó dom gaat zijn? Aan de andere kant, als je ziet welke onzin ze afgelopen dagen in de rechtbank hebben verkondigt, zou het me ook weer niet zo verbazen...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Hebben ze toch weer uitstel voor elkaar, alsof hij 2 uur voor FP1 nog in kan stappen...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:42

BM

Moderator Spielerij
Ze zijn toch gedwongen om voorbereidingen te treffen?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Maar dit gaat toch nooit op tijd lukken, laat Giedo dan instappen vanaf Maleisië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
BM schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:14:
Ze zijn toch gedwongen om voorbereidingen te treffen?
Eerst zien en dan geloven. Ik geloof niets meer van Kaltenborn.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ja voorbereidingen maar niet op de snelst mogelijke manier. Stoeltje maken? Oh wacht ons speciale schuim moet met de boot uit Engeland komen. Helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Laatst online: 10-09 06:36

ATS

:X Tering... F1 app access is duur dit jaar: €27 :/ . Vorig jaar was het in mijn herinnering een stuk voordeliger!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ATS schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:19:
:X Tering... F1 app access is duur dit jaar: €27 :/ . Vorig jaar was het in mijn herinnering een stuk voordeliger!
Zijn ze weer terug naar oude prijzen, want in het eerste jaar kostte het ook 30 euro. Echt absurd. Het werkte destijds nooit (goed) dus heb daarna nooit meer gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
ATS schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:19:
Pff.
Inderdaad. En dan te bedenken dat er echt elke race wel één issue met de app was.

:/ :| :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Eerste jaar niet gekocht (ook te duur). Vorig jaar wel (werkte niet perfect, maar op zich leuk), maar nu weer terug op oude prijsniveau dus. Ik geloof niet dat dit hem gaat worden.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Denk dat giedo met een paar kussentjes in de auto stapt morgen :)

Mooi dat ie gewonnen heeft, maar dit zou weleens de ondergang van Sauber kunnen betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:30
Is de Race zondag trouwens ook te zien op BBC of alleen achter de decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nielsjuhz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:31:
Is de Race zondag trouwens ook te zien op BBC of alleen achter de decoder?
Niet op de BBC, dus Sport1 of RTL+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Deze race is niet te zien bij de BBC. Wel radiocommentaar als je wil, dus gewoon een andere zender aanzetten (duitland) met BBC commentaar van de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ATS schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:33:
Deze race is niet te zien bij de BBC. Wel radiocommentaar als je wil, dus gewoon een andere zender aanzetten (duitland) met BBC commentaar van de radio.
Sinds wanneer overigens want vroeger was zelfs dat niet hier te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:04
BBC television's 10 live races in 2015

29 March - Malaysia
23 August - Belgium
19 April - Bahrain
27 September - Japan
7 June - Canada
11 October - Russia
5 July - Great Britain
15 November - Brazil
26 July - Hungary
29 November - Abu Dhabi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SnowDude schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Eerst zien en dan geloven. Ik geloof niets meer van Kaltenborn.
Als ze niet voor 10:30 klaar zijn, neemt GvdG de boel in beslag.
En wordt Kaltenborn aangeklaagd.
Phusebox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:34:
[...]

Ja, precies; tijdens de race zegt webradio :w naar iedereen buiten de UK.

[ Voor 38% gewijzigd door MrSleeves op 12-03-2015 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Phusebox schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:34:
[...]

Volgens de website van de BBC:
Sunday 15, March
Race: live text commentary on the Sport website from 03:30 GMT and on BBC Radio 5 live from 04:30 GMT
Edit: ah, of ze webstreams blokkeren weet ik niet. Als dat zo is, dan moet ik toch maar eens aan een proxy provider...

[ Voor 12% gewijzigd door ATS op 12-03-2015 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, maar niet in NL; alleen via de kabel waarschijnlijk, maar ik zit daar op al RTL+ te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ATS schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:38:
[...]

Volgens de website van de BBC:

[...]

Edit: ah, of ze webstreams blokkeren weet ik niet. Als dat zo is, dan moet ik toch maar eens aan een proxy provider...
Ja ze blokkeren webstream maar ook via de kabel wordt het niet uitgezonden. Krijg je een mooie melding te horen wegens license territory restrictions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59
MrSleeves schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:40:
Ja, maar niet in NL; alleen via de kabel waarschijnlijk, maar ik zit daar op al RTL+ te kijken..
Radio BBC 5 Live is gewoon via TuneIn te beluisteren http://tunein.com/radio/BBC-Radio-5-live-909-s24943/

In het verleden ook wel eens gecombineerd met RTL+ via de settopbox en BBC5 radio via de Sonos. Werkte perfect :P

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Mooi, eens kijken of dat bevalt. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Loopt dat niet vreselijk out of sync dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 13-09 11:00
Weet iemand hoelang het duurt voordat Ziggo je sport 1 abbo (actie) activeerd? Ik wil alleen 1 maand voor 5 euro pakken en wil dan optimaal daar gebruik van maken (dus 3 races als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:20
Als je ze belt om het aan te vragen is het volgens mij een kwestie van een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:30
MrSleeves schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:33:
[...]

Niet op de BBC, dus Sport1 of RTL+.
RTL+ is ook achter de decoder of niet? Of tenminste zit niet in ziggo standaard paket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 15:48
Raven__NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:09:
Weet iemand hoelang het duurt voordat Ziggo je sport 1 abbo (actie) activeerd? Ik wil alleen 1 maand voor 5 euro pakken en wil dan optimaal daar gebruik van maken (dus 3 races als het goed is).
Dit gaat meteen in. 4 Maanden geleden Fox sport via internet aangevraagd, en kon 1 min later kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Een glimp van de Manor.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_4boNnXEAAbZOq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 13-09 18:52
Als je boeking het in het systeem van Ziggo staat worden de decryptie keys binnen een kwartier ofzo uit gespeeld, vaak zelfs binnen seconden. Zorg er wel voor dat je decoder aan staat, des te eerder kan je kijken.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 13-09 11:00
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:10:
Als je ze belt om het aan te vragen is het volgens mij een kwestie van een paar minuten.
mannetje19 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:13:
[...]

Dit gaat meteen in. 4 Maanden geleden Fox sport via internet aangevraagd, en kon 1 min later kijken.
SnowDude schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:15:
[...]

Als je boeking het in het systeem van Ziggo staat worden de decryptie keys binnen een kwartier ofzo uit gespeeld, vaak zelfs binnen seconden. Zorg er wel voor dat je decoder aan staat, des te eerder kan je kijken.
Top bedankt! _/-\o_
Stiekem hoop ik dat eekhoorn weer iets gaat doen, maar voor de zekerheid wil ik dit achter de hand houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 08:29

Wom

Totaal geen sponsering er op? Tijdelijk neem ik aan? Anders wil ik voor een paar euro nog wel mijn naam er op kwijt hoor :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
Wom schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:18:
[...]

Totaal geen sponsering er op? Tijdelijk neem ik aan? Anders wil ik voor een paar euro nog wel mijn naam er op kwijt hoor :+
#got-f1 :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
Raven__NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:18:
[...]

[...]

[...]

Top bedankt! _/-\o_
Stiekem hoop ik dat eekhoorn weer iets gaat doen, maar voor de zekerheid wil ik dit achter de hand houden ;)
Die eekhoorn zegt nu wel dat ze F1 gaan streamen. Laten we het hopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Raven__NL schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:18:
Top bedankt! _/-\o_
daar tel ik ook op; vorig seizoen donatie gedaan, zoals vele andere; ik verwacht dat ie terug komt met meer/beter systeempje. immers heeft ie de nodige bitcoin donaties ontvangen.

"Will stream F1 season too."

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 12-03-2015 09:23 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nielsjuhz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:10:
[...]

RTL+ is ook achter de decoder of niet? Of tenminste zit niet in ziggo standaard paket.
Zit in standaard pakket (RTL Duitsland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS

ATS

Die aanbiedingen schelen wel heel veel tussen de verschillende TV aanbieders... Ziggo €5 voor alles, KPN €9,99 voor alleen de TV kanalen zonder de online opties... Die kosten nog eens €9,95 extra 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door ATS op 12-03-2015 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

De startlijst van de FIA bevat nog de namen van Nasr en Ericsson...
Het team van Sauber heeft nog geen actie ondernomen aan de hand van de uitspraak van de rechter eerder vandaag. De rechtbank verwierp een hoger beroep van de Zwitserse renstal tegen het vonnis dat Giedo van der Garde het recht heeft om voor het team te racen in Australië.

Daar is op de officiële startlijst die de internationale autosportbond FIA zojuist heeft gepubliceerd nog niks van te merken. Namens Sauber staan gewoon Nasr en Ericsson aangemeld. Geen spoor van Van der Garde, Max Verstappen is de enige Nederlander op de lijst.

Op de startlijst staan ook de startnummers voor het debutantenduo van Manor Marussia. Roberto Merhi had al aangegeven het nummer 98 te hanteren. Teamgenoot Will Stevens verschijnt met het nummer 28 aan de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik denk dat een Sport1 veel meer geld binnen zou kunnen harken als ze een F1-abbo aan zouden bieden voor €5 in de maand, zeker nu met Verstappen (en misschien VdG) op de grid. Het zou mij in elk geval wel over de streep trekken. 25% bij het bedrag op wat je voor je boeltje betaald vind ik verhoudingsgewijs teveel voor alleen F1.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

1. sauber laat gvdg 'gewoon' rijden (al dan niet voo 1 race)
2. sauber laat gvdg niet rijden; consequenties zien men later wel
3. sauber en gvdg vinden compromise (denk het niet - anders was dat al gebeurd)
4. gvdg ontvangt compensatie nalv contactbreuk
5. gvdg gaat buiten knikkeren want f1 gaat m niet meer worden

ik verwacht optie 1, gvdg gaat rijden, voor 1 race. volgende race zit hij er niet in; men vind eoa loophole/excuus om hem te vervangen.

ps; hebben jullie eerder zoveel speculaas gezien anders dan in december? eerst de autos, toen alonso-mysterie, nu sauber fiasco

lijkt wel GTST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik ga voor optie 2. Die Kaltenborn is zo ongelooflijk hardleers.
Maar ik denk dat optie 2 ook inhoudt, dat er uiteindelijk helemaal niet gereden gaat worden.

Wat dat betreft snap ik haar dus ook niet: liever helemaal niet rijden dan je verlies toegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

MikeyMan schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:30:
Denk dat giedo met een paar kussentjes in de auto stapt morgen :)

Mooi dat ie gewonnen heeft, maar dit zou weleens de ondergang van Sauber kunnen betekenen.
De acties doen me teveel denken aan arrows toen ze het contract met Verstappen negeerden en frentzen aantrokken. Hielp ook niks meer en ze hebben het seizoen ook niet afgemaakt.

Of giedo nu wel of niet had gewonnen vrees ik voor het team.

Renault zal misschien wel blij zijn met dit. De waarde daalt nu aardig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
7. Sauber laat hem niet racen, Gvdg legt beslag op de inboedel van Sauber. Sauber Failliet, Kalterborn gaat de cel in, Boekhoorn koopt het hele spul voor een prikkie, Gvdg en Frijns zijn er vanaf de 2e race voor het hele seizoen bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

L1nt schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:34:
[...]

De acties doen me teveel denken aan arrows toen ze het contract met Verstappen negeerden en frentzen aantrokken. Hielp ook niks meer en ze hebben het seizoen ook niet afgemaakt.

Of giedo nu wel of niet had gewonnen vrees ik voor het team.

Renault zal misschien wel blij zijn met dit. De waarde daalt nu aardig.
Tja, de geruchten zijn dat Boekhoorn de zooi deels wil opkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 12:38
Arjantje72 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 07:18:
[...]

Ik heb Android, het stond erbij toen ik de oude app opende.
Ja toen ik het berichtje schreef was de App Store van Apple nog niet volledig in running door die storing gister ;).

Ongeveer om 0:00 kon ik de 2015 versie vinden ;)
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Hoogie2004 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:37:
[...]

Tja, de geruchten zijn dat Boekhoorn de zooi deels wil opkopen....
Is dat niet gewoon oud-Nederlandsch wishfull thinking? Heb nog geen serieuze bron er van gezien eerlijk gezegd. Daarbij heeft Peter Sauber natuurlijk ook nog een vinger in de pap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MrSleeves schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:34:
Ik ga voor optie 2. Die Kaltenborn is zo ongelooflijk hardleers.
Maar ik denk dat optie 2 ook inhoudt, dat er uiteindelijk helemaal niet gereden gaat worden.

Wat dat betreft snap ik haar dus ook niet: liever helemaal niet rijden dan je verlies toegeven.
Ze heeft gewoon de domheid gehad, of de slechte keus gemaakt om 3 paydrivers in te huren.
Als ze Giedo nu gelijk geeft dan heeft Ericsson ook gelijk als hij haar aanklaagt wanneer hij niet mag rijden omdat Giedo zijn stoeltje heeft gekregen.

De enige optie (weliswaar slecht) is voet bij stuk te houden anders is ze al het geld van 3 betalende rijders kwijt.
Ze zit in een onmogelijke positie want ze heeft overduidelijk het geld niet om Giedo terug te betalen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Boekhoorn eigenaar, Peter Sauber team manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het schijnt overigens zo te zijn dat Giedo vorig jaar zo'n 7 miljoen heeft overgemaakt naar Sauber als vooruitbetaling van de sponsordeal zodat Sauber de salarissen konden betalen. Geld is er ogenschijnlijk dus gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Wom schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:48:
Het schijnt overigens zo te zijn dat Giedo vorig jaar zo'n 7 miljoen heeft overgemaakt naar Sauber als vooruitbetaling van de sponsordeal zodat Sauber de salarissen konden betalen. Geld is er ogenschijnlijk dus gewoon niet.
lol; GVDG BV eigenaar sauber :+ 8)7

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2