||| F1-aeroblog || Battlelog |||
http://f1today.net/nl/nie...t-fenomeen-max-verstappen - Het fenomeen.. dat moet eerst nog maar eens blijken lijkt me zo. Maar ik heb er zeker vertrouwen in
Geen idee waar je woont, maar de tweede hit op google geeft mij een cafe waar je zondag a.s. om 6 uur terecht kan voor f1: https://nl-nl.facebook.co...9-Wetzels/150011561745542Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:37:
[...]
Ik kan eigenlijk nog relatief veel, omdat ik altijd wel een gratis alternatief kan vinden, maar dingen zoals F1 live kijken of zelf gaan karten (mijn passie) zitten er al lange tijd niet meer in.
Dan krijg je nog gratis ontbijt ook.
Haha dat is voor mij 2km. Grappig.Erapaz schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:09:
[...]
Geen idee waar je woont, maar de tweede hit op google geeft mij een cafe waar je zondag a.s. om 6 uur terecht kan voor f1: https://nl-nl.facebook.co...9-Wetzels/150011561745542
Dan krijg je nog gratis ontbijt ook.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb een vriendin die totaal geen geheimen kan bewaren en daar moet ik soms echt moeite bij doen om die de uitslag niet te laten vertellen.AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:51:
Oh god nee ik wil ab-so-luut niks weten van de race indien ik die live gemist heb. Dat kan het echt vergallen. Net wat asing zegt. Baaaaalen.
Verder vorig jaar de GP van Japan, met Bianchi, vertelden ze vooraf op de Beeb bij de uitgebreide samenvatting (die overigens ook gewoon goed zijn, en je mist de saaie stukken) dat er wat met Bianchi was... dan zit je dus de hele race op een enorme klapper te wachten waarna de boel wordt afgevlagd. En dan blijkt het een stom (alsnog hard) ongeluk te zijn wat gewoon weggevallen was tussen de camerabeelden.
Nee dank je de koekkoek. Ik wil het LIVE zien en anders vermijd ik elk contact met de buitenwereld tot ik het kan zien.
Hoe vaak je dan wel niet met de muis al richting je bookmarks gaat en dan denk 'oh nee fuck'. Nieuws, TV, forums, radio, alles moet je ontwijken.
http://gppredictor.com/le...1d0fe6a34ebdbfc9594480abc
Testing, one, two ...
Sorry helemaal gemist, thanks voor het linkjeHoogie2004 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 18:35:
Er zijn al 17 aanmeldingen in de GPPredictor.com GoT pool:
http://gppredictor.com/le...1d0fe6a34ebdbfc9594480abc
kan de link naar de poule in de topicstart gezet worden?
[ Voor 30% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 10-03-2015 19:12 ]
Tilburg Racing is er ook bij
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gewoon op de link klikken dan ben je na registratie automatisch lid van de Got league.AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:20:
Wat is de league code dan voor het GoT clubje?
[YouTube: http://youtu.be/TypKNcFIzfY]
Testing, one, two ...
You already joined this league zegt ie, maar ik zie mijn eigen naam niet in de lijst. Kan iemand bevestigen dat ik erin zit? AzzKickah of AzzF1, weet niet welke die pakt.Phusebox schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:26:
[...]
Gewoon op de link klikken dan ben je na registratie automatisch lid van de Got league.
AzzF1, ja hoor je bent aanwezigAzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:11:
[...]
You already joined this league zegt ie, maar ik zie mijn eigen naam niet in de lijst. Kan iemand bevestigen dat ik erin zit? AzzKickah of AzzF1, weet niet welke die pakt.
// Frijns lijkt op weg naar de WRT Audi's: http://www.autosport.com/news/report.php/id/117990
[ Voor 27% gewijzigd door Wom op 10-03-2015 20:54 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Live twitter-feed oid zal nog wel ergens opduiken neem ik aan op GPUpdate of zo.
Livestream vn de uitspraak zou hier moeten verschijnen: http://scv2.webcentral.com.au/sentences/AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:01:
Vanavond/vannacht gaat de VdG-Sauber soap weer verder. Is die zaak gewoon een openbare zaak zeg maar? Any chance op een livestream..? Zal wel niet denk ik..
Live twitter-feed oid zal nog wel ergens opduiken neem ik aan op GPUpdate of zo.
Directe link: http://scv2.webcentral.co...ntence-lv22c1/index2.html
"Ik ben al eens in Australië geweest, maar nog niet eerder in Melbourne"
Die nuchterheid
Als ik het zo lees vind ik het nog spannender dan hijzelf..
Whoa! Cool zeg! Thanks!Wom schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:08:
[...]
Livestream vn de uitspraak zou hier moeten verschijnen: http://scv2.webcentral.com.au/sentences/
[ Voor 87% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2015 21:11 ]
Whehe true, same heremaus schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:10:
Als ik het zo lees vind ik het nog spannender dan hijzelf..
Als hij het maar niet ónderschat..
Ik ben echt reuze benieuwd hoe dit morgen afloopt, al durf ik m'n geld wel erop te zetten dat VDG gaat winnen. Maar rijden zal 'ie niet lijkt me.
Geen idee of Giedo wil rijden, maar Sauber kan hem zelfs aanvallen als hij ergens anders gaat racen in de huidige situatie. Hij heeft immers een contract. Volgens mij wil hij dat het contract erkend wordt om het vervolgens te laten ontbinden, uiteraard met een flinke som geld. Of hij dan vervolgens bij Manor in wil stappen of iets anders gaat doen?
Idd mooie heldere uiteenzetting van de situatie. Conclusie lijkt me ook juist. VDG is eigenlijk alleen echt geholpen met erkenning van z'n contract, terugbetaling van het sponsorgeld, en vervolgens ontbinding van het contract. Als het bedrag echt 10/15M is kom je bij Manor een heel eind, en anders zijn er voor dat geld vast ook leuke stoeltjes in Amerika te vinden.Bart-Willem schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:19:
Nog een hele goede analyse over Sauber vs VDG: http://formulaspy.com/fea...-triangle-at-sauber-11509
Ik ben echt reuze benieuwd hoe dit morgen afloopt, al durf ik m'n geld wel erop te zetten dat VDG gaat winnen. Maar rijden zal 'ie niet lijkt me.
Racen bij Sauber lijkt me onwaarschijnlijk en niet slim, Kaltenborn en VDG zullen geen dikke maatjes meer zijn, dan moet je daar niet willen rijden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij is het gewoon het voorkomen van ander gezeik, je kan het namelijk ook omdraaien: stel dat VDG ergens instapt (zoals Manor, of Indycars of DTM ofzo) en Sauber zou eens willen gaan terugklooien dan kan Sauber zeggen dat VDG contractbreuk pleegt door ineens elders aan de gang te gaan. Niet dat Sauber er iets mee wint, maar goed: in het geval van Manor gaat het dan wel om concurrentie en elk middel om de concurrent dwars te zitten zal Kaltenborn graag aanpakken (zeker Manor omdat die vorig jaar boven Sauber eindigde). Dus het zal VDG om 2 dingen gaan: duidelijkheid cq beëindiging van het contract en natuurlijk (een hoop) geld terug. Daarna is 'ie vogelvrij én heeft 'ie wat geld terug om zijn carriere weer een boost te kunnen geven.maus schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:27:
Maar wat ik me afvraag.. Zou VDG nou echt willen gaan rijden mocht het zo ver komen? Natuurlijk houdt hij nog steeds vol dat hij naar Australië is gekomen om te racen. Maar ik weet niet of ik me wel zo prettig zou voelen in een auto die ik nauwelijks ken, waarbij de druk om te presteren nog hoger ligt dan anders (je moet jezelf natuurlijk wel dubbel waarmaken als je zo ver gaat om een plekje te krijgen) en waarbij de onderlinge verhoudingen toch wel enigszins verstoord zullen zijn..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dat is mijn schuld. Desalniettemin zeer bedankt iedereen.Señor Sjon schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:51:
[Modbreak]Heren, dit is geen vrijplaats voor accountsharing van allerlei diensten.[/]
We druppelen binnen!Wom schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:08:
[...]
Livestream vn de uitspraak zou hier moeten verschijnen: http://scv2.webcentral.com.au/sentences/
Giedo'tje in beeld. lol, superspannend dit eigenlijk
[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 10-03-2015 23:52 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Jerrythafast op 10-03-2015 23:57 ]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren..
Bam Giedo! En nu wil hij graag een meeting met het team. Right
Ook ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Als Giedo inderdaad in die auto komt te zitten verwacht ik ook wel rechtzaken uit het kamp van Nasr of Ericsson (evt. Sutil?). Dit kan nog een bijzonder vervelende nasleep krijgen voor Sauber.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Lijkt me niet dat Giedo daadwerkelijk een meter gaat rijden in de Sauber.
Testing, one, two ...
Vraag me af of dit gaat gebeuren. Denk eerder dat Giedo zijn geld terug wil, en eieren voor z'n geld kiest en bij Manor instapt. De werksfeer zou bij Sauber niet zo prettig zijnAzzKickah schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:14:
omg wat kicken dit ik lach me echt kapot als Giedo op de grid staat zondagWat, vrijdagnacht in FP1 de pit uit rijdt!
Maar GvdG zal dit scenario al wel doorgesproken hebben met zijn advocaat.
[ Voor 33% gewijzigd door MrSleeves op 11-03-2015 00:17 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[ Voor 6% gewijzigd door Zamorano op 11-03-2015 00:22 ]
Verder heeft de leiding een probleem met Giedo, Giedo was en is nog steeds geliefd binnen het team dus de zweer is zeker werkbaar. Als Sauber echt professioneel is dan schudden ze hem de hand en proberen ze het beste van te maken, ze hebben namelijk gegokt en verloren. Giedo valt totaal niks te verwijten in deze zaak. Ze dachten dat ze Giedo middels een financiële vergoeding konden pleasen, maar Boekhoorn heeft jaren lang geld geïnvesteerd in zijn schoonzoon met als doel in de F1 rijden en geld heeft M.Boekhoorn op dit moment absoluut niet nodig.
https://twitter.com/Kate_Jones7/status/575441104025190400
If @SauberF1Team or Ericsson & Nasr decide to appeal the judgment, it could be rushed into the Court of Appeal this afternoon.
Ja, en daarom Ericsson en Nasr het stuurtje geven? Die zijn er alleen omdat ze nog meer geld meebrachten, dus dat argument gaat niet op. Als het nu was om een talentvolle rijder of zelfs Sutil een kans te geven, OK, maar niet voor Ericsson of Nasr.Zamorano schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:21:
Mooi dat hij zijn gelijk heeft gehaald, maar ik hoop dat Giedo een leuke andere raceklasse opzoekt met het geld van z'n schoonvader en consorten. Elke paydriver is er IMHO één te veel in de F1 en het is al zo lastig voor jonge coureurs om door te stoten naar de F1.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat zeg en bedoel ik ook niet. Wie van die drie rijdt, is me om het even (en interesseert me eigenlijk geen bal zo lang het allemaal paydrivers zijn).gambieter schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:59:
[...]
Ja, en daarom Ericsson en Nasr het stuurtje geven? Die zijn er alleen omdat ze nog meer geld meebrachten, dus dat argument gaat niet op. Als het nu was om een talentvolle rijder of zelfs Sutil een kans te geven, OK, maar niet voor Ericsson of Nasr.
Maar als VdG met zijn geld een stoeltje koopt bij Manor, of volgend jaar Haas, zou ik dat zonde vinden. Dan zie ik liever een jonge talentvolle gast in zo'n zitje. Ik ga er namelijk nog steeds vanuit dat VdG niet voor Sauber gaat racen.
Ga dan lekker in WEC of een leuke sportscar series racen.
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 11-03-2015 01:04 ]
[ Voor 7% gewijzigd door rikgroen op 11-03-2015 01:33 ]
Maar je bent wel blij met Merhi? Dan ben je niet consequentZamorano schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 01:03:
Dat zeg en bedoel ik ook niet. Wie van die drie rijdt, is me om het even (en interesseert me eigenlijk geen bal zo lang het allemaal paydrivers zijn).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Merhi heeft geen cent te makken.gambieter schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 01:35:
[...]
Maar je bent wel blij met Merhi? Dan ben je niet consequent
http://www.gp-hub.com/2015/03/roberto-merhi-set-for-manor/ suggereert toch wat anders. Waarom is hij opeens zo goed dat hij wel in de F1 zou moeten racen, maar dat je wilt dat GvdG dat niet doet? Ik zie niets in zijn CV dat hem nu zo speciaal maakt.Zamorano schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 02:08:
Merhi heeft geen cent te makken.
Dat is het inconsequente waar ik op doel. Enthousiast zijn voor Merhi en GvdG suggereren dat hij maar weg moet gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 11-03-2015 02:33 ]
Verwijderd
Nee Sauber gaat in beroep, hearing om 0515 onze tijd,
@SauberF1Team will appeal @SCVSupremeCourt judgment that would force it to give @GvanderGarde a drive in Melb #F1 #GP. Hearing at 3.15pm.
Ondertussen het vonnis
http://grandprixradio.nl/...sSauberF1_11maart2015.pdf
Merhi heeft amper sponsoring hoor, o.a. hij en z'n manager (Mark Blundell) hebben dat al meerdere keren aangegeven. Dat is precies waarom hij maar voor 1 of 2 races tekent nu.gambieter schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 02:19:
[...]
http://www.gp-hub.com/2015/03/roberto-merhi-set-for-manor/ suggereert toch wat anders. Waarom is hij opeens zo goed dat hij wel in de F1 zou moeten racen, maar dat je wilt dat GvdG dat niet doet? Ik zie niets in zijn CV dat hem nu zo speciaal maakt.
Jij wilt liever een Spanjaard?
Natuurlijk heb ik graag een Spanjaard in de F1, maar ik zie vooral graag de beste coureurs op de grid of in elk geval coureurs die met potentieel om echt iets toe te voegen. IMHO horen daarom jonge, talentvolle coureurs bij de kleinere teams.
En in mijn ogen is Merhi een echt talent. Met alleen naar cijfertjes op een CV turen ga je geen goed beeld hebben van een jonge coureur, je moet op z'n minst zien wat ze doen. Ik heb Merhi wel een beetje gevolgd vanaf z'n F3 tijd en hij heeft echt knappe dingen laten zien, zowel in FR3.5 als in F3. De regenrace in Hongarije vorig jaar bijvoorbeeld, waar hij het hele veld declasseerde, als rookie in de klasse en met de beperkte middelen van een team als Zeta Corse. Dat zijn dingen die opvallen, ook in de F1, en dat is waarom zo'n jongen misschien net die kans krijgt.
Wat ik nu voor Merhi zeg, zou ik ook voor bijvoorbeeld Frijns zeggen als die de kans zou krijgen. Dat is ook iemand met het talent en die nog alle mogelijkheden voor zich heeft. Eeuwig zonde als die de kans niet krijgt.
En Giedo is eigenlijk geen pure paydriver, maar er één geworden. Prima coureur. Maar hij is wel al bijna 30 en ik kan me niet voorstellen dat hij nog iets kan laten zien wat we niet al gezien hebben in de F1.
Verder niets ten nadele van VdG, maar m.i. tijd voor iemand anders om te laten zien wat hij kan.
Enig idee hoe lang het duurt voordat daar een uitspraak over is?Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 02:48:
Objection!!!!
Nee Sauber gaat in beroep, hearing om 0515 onze tijd,
@SauberF1Team will appeal @SCVSupremeCourt judgment that would force it to give @GvanderGarde a drive in Melb #F1 #GP. Hearing at 3.15pm.
Ondertussen het vonnis
http://grandprixradio.nl/...sSauberF1_11maart2015.pdf
Het veiligheidsargument slaat nergens op, er worden natuurlijk vaker vervangers opgeroepen voor een race.
Court of Appeal will hear Sauber's application & appeal tomorrow at 9:30, Court 15 @GvanderGarde @F1 @ausgrandprix @SauberF1Team
MikeyMan schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:16:
[...]
Enig idee hoe lang het duurt voordat daar een uitspraak over is?
Het veiligheidsargument slaat nergens op, er worden natuurlijk vaker vervangers opgeroepen voor een race.
https://twitter.com/Kate_Jones7Court of Appeal has decided appeal will go ahead tomorrow at 9.30am. Will run all day. Must be decision by Friday, when #F1 practice starts.
VDG is er inmiddels al van overtuigd dat Sauber in 3 uur een stoeltje kan maken voor hem
Verder wil de rechter de FIA langs laten komen om antwoord te geven op de vraag of ze VDG überhaupt zouden laten rijden mocht het zo ver komen, gezien veiligheid en reglementen.
De uitspraak ging dus over het hele seizoen, niet alleen over de GP van AustraliëThe findings stated that the ruling applies "to the whole of the 2015 Formula 1 season - not just in relation to the coming few days in Melbourne for the Australian Grand Prix".
Nog 1 vraag:
Als VdG morgen toch te horen krijgt dat hij niet mag rijden om veiligheidsredenen. Betekend dit dat dan Manor ook niet mag starten? Die coureurs hebben immers ook nog niet gereden in de F1 auto die ze gaan besturen
[ Voor 27% gewijzigd door Hoogie2004 op 11-03-2015 07:38 ]
Verwijderd
Interessant. Weten we gelijk of dit done is in de F1, of dat de FIA je dan in de mest laat zakken.maus schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:22:
Verder wil de rechter de FIA langs laten komen om antwoord te geven op de vraag of ze VDG überhaupt zouden laten rijden mocht het zo ver komen, gezien veiligheid en reglementen.
Giedo heeft F1 ervaring, is vorig jaar testrijder geweest, dus dat is zeker geen issue. Hij zal standaard checks misschien moeten doorstaan maar ook dat lijkt me geen probleem. Ik zou als advocaat van vd Garde vorderen dat de voorbereidingen voor een stoeltje en aanpassingen gestart worden hangende de uitspraak over het hoger beroep. Dan hebben ze in ieder geval niet nog meer reden om te roepen dat het te kort dag is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
De FIA kan in deze dus ook niet zomaar beweren dat het onveilig is, als ze dit wel doen is het duidelijk dat ze dit alleen doen om Sauber te beschermen. De FIA heeft geen baat bij bepaalde coureurs. Overigens vraag ik me af of officials van de FIA wel zouden willen liegen om dit feit, ik weet niet of ze onder ede staan, want anders is het mein-eed.
Ik zie het eigenlijk wel zonnig in nu. Sauber zal na deze beroepszaak ongelijk krijgen, en vervolgens alleen de keus kunnen maken om VdG te laten rijden, omdat alle andere opties ze ervan weerhoudt om te starten denk ik.
De FIA staat los van de mensen die het grote geld verdienen in de F1 en zijn daardoor gelukkig wat minder partijdig. Ze kunnen nu ook niet anders dan bevestigen dat het gewoon mogelijk moet zijn, doen ze dat inderdaad niet dan heeft dat de nodige gevolgen voor wanneer een coureur vervangen zou moeten worden.Hoogie2004 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:53:
De FIA heeft geen enkele reden om VdG te weigeren. Het argument van Sauber dat hij de auto niet kent is complete bullshit, want anders zou Manor ook niet mogen starten (plus in het verleden hadden god-weet-hoeveel invallers niet mogen rijden).
De FIA kan in deze dus ook niet zomaar beweren dat het onveilig is, als ze dit wel doen is het duidelijk dat ze dit alleen doen om Sauber te beschermen. De FIA heeft geen baat bij bepaalde coureurs. Overigens vraag ik me af of officials van de FIA wel zouden willen liegen om dit feit, ik weet niet of ze onder ede staan, want anders is het mein-eed.
Ik zie het eigenlijk wel zonnig in nu. Sauber zal na deze beroepszaak ongelijk krijgen, en vervolgens alleen de keus kunnen maken om VdG te laten rijden, omdat alle andere opties ze ervan weerhoudt om te starten denk ik.
Ben alleen bang dat Sauber dusdanig tegenwerkt dat ze dus geen stoeltje klaar hebben op tijd.
Dit dus.Phusebox schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:46:
Ik zou als advocaat van vd Garde vorderen dat de voorbereidingen voor een stoeltje en aanpassingen gestart worden hangende de uitspraak over het hoger beroep. Dan hebben ze in ieder geval niet nog meer reden om te roepen dat het te kort dag is.
Mooi dat VdG gewonnen heeft. Ik hoop dat het genoeg jurisprudentie creëert om te laten zien dat teams niet zo met rijders/contracten om kunnen springen. Eerst geld vangen en ze vervolgens met een kluitje het riet in sturen en vervolgens janken als ze aan het contract gehouden worden. Is er ook nog een optie dat ze het contract af mogen kopen? Of gaat het alleen om het mogen rijden?
The ramblings of an idiot
Ik durf hem namelijk wel aan dat Giedo doorgaat tot het einde en ik denk dat er dan weinig over is van Sauber. Best kans dat hij nog beslag laat leggen op de hele handel en dan gaat het hard: Nasr en Ericsson beginnen dan ook een rechtzaak.
Overigens is dat hele safety-aspect natuurlijk compleet onzin; ze hebben zelf al die precedent geschapen toen ze De la Rosa in 2011 in hun auto lieten racen.
[ Voor 59% gewijzigd door MrSleeves op 11-03-2015 08:16 ]
2 dingen: Sauber werkt hiermee zichzelf tegen, en als VdG in een stoeltje pas van Nasr / Ericsson kan hij die gebruiken. Dat stoeltje is zaterdag altijd klaar. Dan maar een vrijdag met wat blauwe plekkenPhusebox schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:56:
[...]
Ben alleen bang dat Sauber dusdanig tegenwerkt dat ze dus geen stoeltje klaar hebben op tijd.
Volgens mij heeft er wel eerder een coureur een stoeltje, pak + helm geleend omdat ie in moest stappen.
Laatste voorbeeld is De la Rosa in die Sauber, echter toen had ie nog een stoeltje van het jaar ervoor dat paste...
Gewoon > 9:30 afwachten en we horen het wel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In theorie valt een hoger beroep aanspannen daar ook onder; als dat er voor zorgt dat er te weinig tijd is.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Trouwens sinds wanneer is het weer Marussia?
http://www.formula1.com/news/headlines/2015/3/16864.html
Je juridische mogelijkheden uitputten valt nimmer onder obstructie.MrSleeves schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:35:
Tja, dat wordt dan best vervelend. De eerste uitspraak in Zwitserland kwam er op neer dat Sauber geen handelingen mocht verrichten die er voor zouden zorgen dat GvdG niet zou kunnen rijden.
In theorie valt een hoger beroep aanspannen daar ook onder; als dat er voor zorgt dat er te weinig tijd is.
Volgens mij is het officieel Manor Marussia F1 team.Phusebox schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:44:
En hebben ze Marussia er nog ingehouden om juridische problemen met de russen te voorkomen (ergens gelezen, geen bron helaas).
Komt dat niet omdat ze de F1-licentie gebruiken van Marusia?Phusebox schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:44:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wikipedia: Manor Motorsport
Giedo
Godsamme, ik verval steeds in mijn oude gewoonte... Mensen moeten ook normaal gespelde namen nemen
Giedo Giedo Giedo Giedo Giedo.... Hopelijk zit ie er nu in
Hoezo wie wat hoe?
Ze gaan in beroep tegen de uitspraak van de zaak in Australië, niet tegen de uitspraak van de zaak in ZwitserlandAzzKickah schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:01:
Wie kan mij uitleggen hoe het nu opeens kan dat Sauber wel in beroep kan? We lazen toch overal dat dat niet meer kon omdat de uitspraak in Zwitserland al een definitieve was en dit in Australie alleen maar een bevestiging tot uitvoering van die uitspraak zou zijn?
Hoezo wie wat hoe?
Ze zijn wel weer lekker op tijd bij de F1 website Manor/Marusia staat nog niet bij de line up van dit seizoen:iichel schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 08:54:
Manor (opgericht 1990) -> F1 (2010) = virgin (2010) -> Marussia (2011) -> Manor (2015)
Wikipedia: Manor Motorsport
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/teams/
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
En Giedo staat er ook nog niet op.SnowDude schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:04:
Ze zijn wel weer lekker op tijd bij de F1 website Manor/Marusia staat nog niet bij de line up van dit seizoen:
http://www.formula1.com/teams_and_drivers/teams/
Zal mij echt benieuwen wat voor staartje dit zal krijgen voor Sauber, of laten rijden of afkopen?
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Maar we lazen overal dat dat niet mogelijk zou zijn. Zal het nog wel eens terugzoeken straks in verschillende artikelen.SnowDude schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:04:
[...]
Ze gaan in beroep tegen de uitspraak van de zaak in Australië, niet tegen de uitspraak van de zaak in Zwitserland
http://formule1.nl/nieuws...e-wint-rechtszaak-sauber/
Welke koppen zouden er bij Sauber gaan rollen ?!? Dit is op zijn minst een belachelijke blunder!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2