I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Correct, maar zelfs al kon hij vanaf de zomer zoeken.... Hij is niet het supertalent wat iedereen wil hebben (als in Max bijvoorbeeld), en hij brengt ook geen tig miljoen mee zodat hij een Nasr etc kan overtreffen. Dus waar had hij kunnen rijden als hij wel een stoeltje zocht?SnowDude schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:30:
[...]
Wat natuurlijk ook mee speelt is dat hij er vanaf de zomer van uit ging dat hij een contract had, en dus was hij niet meer op zoek naar een ander stoeltje. Toen hij van Sauber te horen kreeg dat het toch niet door ging was het al zo laat in het seizoen dat hij ook niet meer naar een ander team kon uitwijken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Prachtig, ze Bernie al rommelen in een lade opzoek naar het horloge dat ze konden winnengambieter schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:35:
Even wat humor tussendoor van Rosberg:
[...]
[afbeelding]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Frijns wordt nu in verband gebracht met Manor.
http://www.f1today.net/nl...n-op-officile-bevestiging
[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow16 op 09-03-2015 14:58 ]
Was ook maar een geintje...WallieBTY schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:12:
Ik zie Ericsson; Nasr en Marciello staan als ik naar de SauberF1 website ga.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Huh. Opmerkelijk....
Hoe komt je daar nou weer zo snel achter dan? Gewoon proberen?
Naar aanleiding van't screenshot en de andere URL's gewoon geprobeert jaAzzKickah schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:28:
[...]
Huh. Opmerkelijk....
Hoe komt je daar nou weer zo snel achter dan? Gewoon proberen?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
http://www.sauberf1team.com/team/adrian-sutil/
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dan zal hij toch wel al een eindje richting Australië moeten gaan neem ik aan? Wachten is nu dus op de superlicentie? Zou het wel een stunt vinden, al moet je er wel van uit gaan dat je enkel je teammaat tegen gaat komen in de races. Competitief races rijden zal wel een utopie zijn.DarkShadow16 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:57:
met nog 4 dagen te gaan is het nog steeds afwachten of we 1, 2 of 3 nederlanders aan de start zien verschijnen:
Frijns wordt nu in verband gebracht met Manor.
http://www.f1today.net/nl...n-op-officile-bevestiging
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dan vindt je opeens een goedkope flexwerker op je werkplek. Ze zijn nogal van het redundant contracteren.asing schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:08:
Hebben ze ook een webdev vacature? Dit is teleurstellend
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk dat je geld mee moet nemen om daar te kunnen werken. Het valt me nog mee dat je als coureur niet je eigen auto mee hoeft te nemen.Señor Sjon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:16:
[...]
Dan vindt je opeens een goedkope flexwerker op je werkplek. Ze zijn nogal van het redundant contracteren.
Volgens mij moet je er als team alles aan doen om alle races aan de start te staan, anders krijg je geen licentie.AzzKickah schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:14:
Lijkt me dat Bernie wel het een en ander heeft afgevangen voor dat soort praktijken.
[ Voor 29% gewijzigd door SnowDude op 09-03-2015 16:21 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In de testen zagen we dat bijna alle teams wel een paar keer stil vielen. Dit gaat in Melbourne ook echt behoorlijk wat keer gebeuren. Als je maar blijft rijden kom je misschien nog wel in de buurt van de top 10 als Manor zijnde
Vorig jaar dachten we ook dat de Renaults in bocht 1 tandwielen zouden spugen.
Dan hoeven er nog maar 6 auto's uit te vallen om in de buurt van de top 10 te komen. Ook gezien de crashes die er bijna ieder jaar zijn in Australië is dat zeker niet onmogelijk.
Waarschijnlijk? nee, maar mogelijk? ja!
Hoezo zou McLaren de finish niet halen? Mee eens dat ze't in de tests nou niet echt denderend hebben gedaan, maar kijk naar vorig jaar, de situatie was voor veel motorfabrikanten vorig jaar hetzelfde als voor Honda nu.Requiem19 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:20:
Mclaren zie ik echt niet de finish halen in ieder geval.
Dan hoeven er nog maar 6 auto's uit te vallen om in de buurt van de top 10 te komen. Ook gezien de crashes die er bijna ieder jaar zijn in Australië is dat zeker niet onmogelijk.
Waarschijnlijk? nee, maar mogelijk? ja!.
Renault had dat probleem vorig jaar veel minder, omdat ze met 3 teams aan het testen waren: RB, TR en Caterham. Tijdens het testen vind je dan uiteraard veel meer problemen die je kunt oplossen.
Honda weet nog niet eens wat voor problemen ze kunnen verwachten als de motor langer dan 7 rondjes moet draaien.
Conclusie: het is uitermate onwaarschijnlijk dat een Honda bolide de finish haalt.
En die turn around van RB vorig jaar, dat is niet de regel he, dat was een extreme uitzondering.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Even buiten beschouwing gelaten de mogelijkheid dat McLaren ze op een gegeven moment zelf terugroept en de wagen(s) uit zet.
Idd, ik vind het dan ook zéér opvallend dat Nasr en Ericsson die rechtszaak aan het bijwonen zijn. Dat geeft imho het ongelijk van Sauber aan, want die 2 zullen daar niet voor de lol aangeschoven zijn (mijn vermoeden: ingefluisterd door hun managers/sponsors want ze verwachten trammelant).Señor Sjon schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:00:
Dat is natuurlijk een ponzi carrousel, degene die gewipt wordt zal altijd procederen. Wel opvallend dat met een advocaat als teambaas, de contracten zo opgesteld zijn dat de coureur de bovenhand heeft.
Zou mij niks verbazen als ze de lengte van de race gebruiken als test sessie en daarom liever uit de pits starten om maar uit de problemen te blijven. Dan x rijden, naar binnen en weer naar buiten etc.
Dat vond ik ook opvallend ja. Zij vrezen kennelijk voor hun stoeltje.Bart-Willem schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:39:
[...]
Idd, ik vind het dan ook zéér opvallend dat Nasr en Ericsson die rechtszaak aan het bijwonen zijn. Dat geeft imho het ongelijk van Sauber aan, want die 2 zullen daar niet voor de lol aangeschoven zijn (mijn vermoeden: ingefluisterd door hun managers/sponsors want ze verwachten trammelant).
Vraag me sowieso wel af hoever het kamp vd Garde gaat als de rechter hem gelijk geeft. Beslaglegging? En als Nasr of Ericsson dan vervolgens ook een rechtzaak begint? Dat kan best exit Sauber betekenen lijkt me? Wel erg jammer, maar we weten ook allemaal dat Peter Sauber zelf dit nooit had laten gebeuren. Kaltenborn maakt er een zooitje van.
@Hierboven: Als McLaren de race als testsessie gaat gebruiken denk ik dat ze Button laten kijken wat er mogelijk is en met name Magnussen regelmatig de pits op moet/mag zoeken. Ook in die redenatie komt het ze vast niet slecht uit dat er een vervanger in 1 van hun auto's zit.
[ Voor 14% gewijzigd door Destruction op 09-03-2015 19:36 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Als vd Garde nu niets zou doen dan wordt hij gegarandeerd ook later bij andere teams zo genaaid. Weer vast houden totdat er geen andere stoeltjes meer zijn en hem weer laten vallen.
Dan een mogelijke uitspraak.
De geldigheid van de contracten zou de datum van ondertekening van beide partijen kunnen zijn. Als vd Garde dan zo het recht heeft op een stoeltje maar Sauber vind dat onveilig, moeten ze die onveiligheid opheffen. Dat kan ervoor zorgen dat er dit weekeinde maar met één auto mag worden gereden.
Just my 2cents.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Stiekem geniet ik best wel van deze soap
Dan alleen de opwarmronde en naar binnen met vd Garde. Is wel eens meer gebeurt voor zgn veiligheid.
Die sisser hoop ik niet er moet wel eens iets duidelijk worden gemaakt.
@AzzKickah
Dat hebben ze zeker.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
En dan wordt het de McLaren Honda Type R
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Nu nog uitvogelen hoe ik ga kijken (ik kan geen enkel abbonement betalen dus moet het met streams odne)
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
In de kroeg? Bij vrienden?Obversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:54:
Zelfs met alle heibel die er gaande is, hoop ik op een mooi seizoen.
Nu nog uitvogelen hoe ik ga kijken (ik kan geen enkel abbonement betalen dus moet het met streams odne)
Zelf kijk ik op RTL de en BBC. Eventueel kun je bbc radio nog aanzetten als het duitse commentaar je niet zint.
Ik ken geen enkele kroeg die F1 uitzend, evenals dat ik geen vrienden heb die actief de races kijken.Erapaz schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:24:
[...]
In de kroeg? Bij vrienden?
Zelf kijk ik op RTL de en BBC. Eventueel kun je bbc radio nog aanzetten als het duitse commentaar je niet zint.
RTL DE ontvang ik niet eens (keb echt basis pakket
Als je de race echt live wil kijken om 06:00 dan klopt het dat de BBC het niet uitzend maar de BBC zend wel 's middags een ruime samenvatting uit.Obversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:38:
[...]
Ik ken geen enkele kroeg die F1 uitzend, evenals dat ik geen vrienden heb die actief de races kijken.
RTL DE ontvang ik niet eens (keb echt basis pakket) en BBC zend volgens mij niet uit (kan me hierin vergissen)
Hier is nog een lijstje met de tv zenders die F1 uitzenden misschien zit er iets tussen wat je met jouw schotel kan ontvangen.Obversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:44:
Ik wil echt de races live kunnen bekijken. Vandaar dus ook mijn probleem :L
Wikipedia: List of Formula One broadcasters
[ Voor 27% gewijzigd door ADDG op 09-03-2015 22:55 . Reden: Dacht dat je een schotel had maar zie dat nu nergens meer staan had zeker ergens anders iets over een schotel gelezen. ]
Dat en Manor zijn echte racers, die zien het niet als rijdend reclamebord, waar verschillende (vooral) automerken dat wel zagen/zien.Wom schreef op maandag 09 maart 2015 @ 16:13:
Als je berichtgeving rond Manor bekijkt zitten er serieuze investeerders achter het team die meer willen dan enkel die premies opstrijken. Maar goed, kan alle kanten op natuurlijk.
Bedankt voor het lijstje, maar ik gebruik een CI+ module, dus helaas pindakaas voor mijADDG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:48:
[...]
Hier is nog een lijstje met de tv zenders die F1 uitzenden misschien zit er iets tussen wat je met jouw schotel kan ontvangen.
Wikipedia: List of Formula One broadcasters

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Op de BBC kun je tien races live kijken. Zie de BBC F1 website. Daarnaast doet Veronica mogelijk weer de "avondraces" live.Obversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:38:
[...]
Ik ken geen enkele kroeg die F1 uitzend, evenals dat ik geen vrienden heb die actief de races kijken.
RTL DE ontvang ik niet eens (keb echt basis pakket) en BBC zend volgens mij niet uit (kan me hierin vergissen)
Een losse race kost €4...Obversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:54:
Zelfs met alle heibel die er gaande is, hoop ik op een mooi seizoen.
Zelfs dat is al te veel voor mij.
Zonder inkomen is het extreem lastig om toch je gewoontes te kunnen habiliteren
Je hebt toch internet...?Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:01:
[...]
En hoezo, zonder inkomen..? Je krijgt toch wel iets binnen? 4 euro per race, ja da's nogal duur. Maar je kunt toch kijken of je Sport1Go kun afwisselen met de races die op de BBC komen?
Ik las net ergens (sorry geen bron) dat Merhi sowieso rijdt in Australie.Juncto schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 03:42:
Wat ik mij afvraag, voor hoeveel races rijdt Merhi? In het artikel praten ze puur over de openingrounds, zou dit een tussen oplossing zijn ivm Frijns cq Van Der Garde?
En dat hij hoopt om deze race als springplank te gebruiken voor het aantrekken van sponsoren, zodat hij het hele seizoen kan rijden.
Dus niet een One Lap Wonder maar een One Race WonderRyur schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 06:04:
[...]
Ik las net ergens (sorry geen bron) dat Merhi sowieso rijdt in Australie.
En dat hij hoopt om deze race als springplank te gebruiken voor het aantrekken van sponsoren, zodat hij het hele seizoen kan rijden.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
dat is vd baan, Manor zitje is naar Merhi gegaan, helaas weer geen nederlander in de F1.Juncto schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 03:42:
Wat ik mij afvraag, voor hoeveel races rijdt Merhi? In het artikel praten ze puur over de openingrounds, zou dit een tussen oplossing zijn ivm Frijns cq Van Der Garde?
En kom niet met max, Max is zo belgisch als maar zijn kan; geboren in belgie, woont in belgie, max is belgische naam (
[ Voor 37% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2015 09:13 ]
Dat durf ik te betwijfelen, omdat ze nadrukkelijk praten over de openingrounds en Merhi heeft al een andere verplichting.himlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:10:
[...]
dat is vd baan, Manor zitje is naar Merhi gegaan, 1 nld'er belg aan de start
The Spaniard, who got his first taste of GP weekend running with three free practice outings for Caterham late in the year, has signed a one-off deal with the former Marussia team to race in Melbourne.
"It's time to thank many people who spent years helping me learn, and of course the Manor team - old friends who have trusted me to start this new phase which I hope will bring them success.
"We will not have the means to fight the other teams on equal terms, using a 2014 car and power unit, but we will give our best."
Merhi is currently slated to race for the Pons team in FR3.5 this year, but he hopes that he can use his F1 race debut as a launchpad to secure a full-season drive with Manor.
"I hope that this event will open the opportunity to race again during the season," he said..
"I need a sponsor if I want to continue, but unfortunately in Spain I'm not finding support..
"Hopefully this will help me change this situation and face the future with more confidence."
staat deurtje toch nog open
Max is van ons! Jullie hebben zijn moederhimlims_ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:10:
[...]
dat is vd baan, Manor zitje is naar Merhi gegaan, helaas weer geen nederlander in de F1.
En kom niet met max, Max is zo belgisch als maar zijn kan; geboren in belgie, woont in belgie, max is belgische naam (iets met bier en vlag). Enige nederlandse aan hem is zijn pa, en dat is een limburger (is al praktisch belgisch)
http://www.gpupdate.net/n...nieuwe-formule-1-seizoen/
Persoonlijke favoriete helmen op volgorde:
- Perez
- Grosjean
- Raikkonen
- Verstappen
Ik zoek nog zo'n lijstje met auto's, dan kan ik die in de OP zetten
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30916429
http://www.foxsports.com....ry-e6frf3zl-1227205281309
[ Voor 58% gewijzigd door Joost1991 op 10-03-2015 10:05 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik vind de helmen van de Red Bull coureurs zo moeilijk uit elkaar te houden, of ligt dat aan mij?Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:56:
De helmen:
http://www.gpupdate.net/n...nieuwe-formule-1-seizoen/
Persoonlijke favoriete helmen op volgorde:
- Perez
- Grosjean
- Raikkonen
- Verstappen
Voor mij zien ze er allemaal uit als een heel groot Red Bull logo.
Ik had ze gevraagd naar hun slechte nieuws overzicht en dat de app oude data gaf.Thank you very much for your email, and we really appreciate your enthusiasm for F1.
Yes, there's a lot of work going on to get F1 Digital ready for the first race.
We're planning for a March release, date to be confirmed.
We'll also notify the community on Formula1.com, via the app and on Twitter at https://twitter.com/f1timingapp.
Hoop dat ze nog snel een release doen voor vrijdag...
Dat is niet moeilijk diegene die voorop rijd is Max;)Tleilaxu schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:27:
[...]
Ik vind de helmen van de Red Bull coureurs zo moeilijk uit elkaar te houden, of ligt dat aan mij?
Voor mij zien ze er allemaal uit als een heel groot Red Bull logo.
Dan wordt het toch RTL+ ben ik bang.Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:01:
[...]
Dat kon je ook niet ontvangen.. My bad..
[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 10-03-2015 11:05 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dat denk ik dus ook. Lijkt erop dat Manor ervan uitgaat dat bij VDG's zaak Sauber in hoger beroep zal gaan waardoor het hoger beroep pas (vlak) na de Australische GP gehouden gaat worden. Tenminste: als Manor idd VDG wil hebben (en diens sponsor).Juncto schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 09:11:
[...]
Dat durf ik te betwijfelen, omdat ze nadrukkelijk praten over de openingrounds en Merhi heeft al een andere verplichting.
CI+ impliceert dat je via de kabel kijkt. RTL zit bij Ziggo en vanaf 1 April ook bij UPC in het basispakket. Dat is de optie waar ik naar zou kijkenObversarix schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:55:
[...]
Bedankt voor het lijstje, maar ik gebruik een CI+ module, dus helaas pindakaas voor mij
Sauber kan volgens mij niet in beroep, omdat het geen inhoudelijke zaak betreft, maar slechts een vraag is om uitvoering van een ander vonnis... (ergens gelezen)Bart-Willem schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:45:
[...]
Dat denk ik dus ook. Lijkt erop dat Manor ervan uitgaat dat bij VDG's zaak Sauber in hoger beroep zal gaan waardoor het hoger beroep pas (vlak) na de Australische GP gehouden gaat worden. Tenminste: als Manor idd VDG wil hebben (en diens sponsor).
Sauber zou dan in Zwitserland in beroep moeten tegen de uitspraak dat VdG hun coureur is, en dat kan niet want dat was al een vonnis van de hoogste rechter.
Ik heb her en der gelezen dat ze wel in beroep kunnen gaan tegen de uitspraak morgen, en dat het hoger beroep dan over het weekend heen getild kan worden.Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 11:48:
[...]
Sauber kan volgens mij niet in beroep, omdat het geen inhoudelijke zaak betreft, maar slechts een vraag is om uitvoering van een ander vonnis... (ergens gelezen)
Sauber zou dan in Zwitserland in beroep moeten tegen de uitspraak dat VdG hun coureur is, en dat kan niet want dat was al een vonnis van de hoogste rechter.
Ik heb zeker internetAzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:21:
[...]
Je hebt toch internet...?
En hoezo, zonder inkomen..? Je krijgt toch wel iets binnen? 4 euro per race, ja da's nogal duur. Maar je kunt toch kijken of je Sport1Go kun afwisselen met de races die op de BBC komen?

Mijn oplossing is dus ook waarschijnlijk crappy streams bekijken totdat ik een stabiele vind.
Ik ben werkeloos (al een jaar) en mijn aanvraag voor iets van bijstand (ww kom ik niet voor in aanmerking) laat maar op zich wachten
Misschien is hier een tweaker, met UPC en sport1 abbo die zijn login wel wilt delen. Ik doe hetzelfde met een maatje, hij mijn sport1go login, en ik zijn foxsportsGO login.Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:
[...]
Ik heb zeker internet![]()
Mijn oplossing is dus ook waarschijnlijk crappy streams bekijken totdat ik een stabiele vind.
Ik ben werkeloos (al een jaar) en mijn aanvraag voor iets van bijstand (ww kom ik niet voor in aanmerking) laat maar op zich wachten
Mag niet helemaal volgens de regels, maar tot op heden nog niet gecontroleerd.
Ik lees juist het tegenovergestelde, omdat de zaak in Zwitserland ook geen hoger beroep kent (dat is het al).Bart-Willem schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 12:18:
[...]
Ik heb her en der gelezen dat ze wel in beroep kunnen gaan tegen de uitspraak morgen, en dat het hoger beroep dan over het weekend heen getild kan worden.
OK maar kun je dan niet voor de eerste maand bijv. Sport1 Go doen voor 10 euro, dan doe je dat weer weg en kijk je een race op de BBC, dan sluit je Sport1 Go weer af, etc.Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:
[...]
Tussendoor komen er nog 2 of 3 races op Veronica volgens mij.
Dus als je van al die dingen een overzicht maakt moet je redelijk precies kunnen bepalen wanneer je dan Sport1Go actief moet hebben en op die manier die kosten zo veel mogelijk drukken.
F1Today is de enige die de optie voor een beroep vam Sauber noemt, voor zover ik kan vinden. De meeste andere bronnen zeggen niets of juist het tegenovergestelde.MrSleeves schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:23:
[...]
Ik lees juist het tegenovergestelde, omdat de zaak in Zwitserland ook geen hoger beroep kent (dat is het al).
Hij zit al een jaar werkeloos en uitkeringsloos op de bank.... Dat tientje is er nietAzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:23:
[...]
OK maar kun je dan niet voor de eerste maand bijv. Sport1 Go doen voor 10 euro, dan doe je dat weer weg en kijk je een race op de BBC, dan sluit je Sport1 Go weer af, etc.
Tussendoor komen er nog 2 of 3 races op Veronica volgens mij.
Dus als je van al die dingen een overzicht maakt moet je redelijk precies kunnen bepalen wanneer je dan Sport1Go actief moet hebben en op die manier die kosten zo veel mogelijk drukken.

Dat begrijp ik, maar losse races kopen a 4 of 5 euro per stuk lijkt me dan juist nog veel onverstandiger..?asing schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:34:
[...]
Hij zit al een jaar werkeloos en uitkeringsloos op de bank.... Dat tientje is er niet.

Vervelend zoiets, dat je niet eens je favo sport live kunt zien door zo'n k*tsituatie.
Ik kan eigenlijk nog relatief veel, omdat ik altijd wel een gratis alternatief kan vinden, maar dingen zoals F1 live kijken of zelf gaan karten (mijn passie) zitten er al lange tijd niet meer in.AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Dat begrijp ik, maar losse races kopen a 4 of 5 euro per stuk lijkt me dan juist nog veel onverstandiger..?
Vervelend zoiets, dat je niet eens je favo sport live kunt zien door zo'n k*tsituatie.
Dat snap ik, maar besef dat veel mensen die klagen dat er maand over is aan het eind van het salaris er nog riant bij zitten ivm iemand die een jaar geen inkomsten/uitkering heeft.AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Dat begrijp ik, maar losse races kopen a 4 of 5 euro per stuk lijkt me dan juist nog veel onverstandiger..?

Een optie is bij iemand anders kijken die ook fan is en wel de zenders heeft, of achteraf.
Dan weet je het wel.. die lui hebben echt een te grote duim af en toe.Hoogie2004 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:28:
[...]
F1Today is de enige die de optie voor een beroep vam Sauber noemt, voor zover ik kan vinden. De meeste andere bronnen zeggen niets of juist het tegenovergestelde.
Eindhoven zie ik? Dan kan ik je helaas niet direct helpen. Wat ik deed toen BBC de stekker uit het gehele F1 uitzend-pakket trok en Sport1 het nog niet uitzond, was wachten tot het aanbod "elders" beschikbaar was, een paar uur na de race. Aangezien ik me aardig af kan zonderen van het dagelijkse nieuws, voorkwam ik dat ik de uitslagen al te horen kreeg. Voor mij begon de "life" uitzending gewoon een paar uur later. Was voor dat ene seizoen prima te doen. Ik kan me voorstellen dat dit voor de meesten misschien geen optie is of kan zijn.Obversarix schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:03:
[...]
Testing, one, two ...
Geen slecht idee toch?hardware-lover schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:50:
Aangezien ik me aardig af kan zonderen van het dagelijkse nieuws, voorkwam ik dat ik de uitslagen al te horen kreeg.
Even afzonderen en dan kijken...

Ehm... iedereen die je ziet zijn/haar mond laten houden over F1, geen radio aan, geen niews kijken, geen autosites/f1 sites/nieuwssites/fora....albino71 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:56:
[...]
Geen slecht idee toch?
Dat is serieus lastig!
Voor iemand zoals ik (die bijna continue op facebook zit en een stuk 6 teams volgt daarop) niet echt bepaald een optiealbino71 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:56:
[...]
Geen slecht idee toch?
[afbeelding]

IJzer met handen breken lukt niemand.
Op de racedag even niet facebooken betekent tenslotte niet het einde van de wereld.
[ Voor 31% gewijzigd door albino71 op 10-03-2015 14:01 ]
Het was vorig jaar natuurlijk al een grote discussie met de verandering naar Sport1, maar het is eigenlijk alleen maar erger geworden vind ik.
Ik ben eigenlijk het levende bewijs hoe het echte fans in de weg staat hun favoriete sport te bekijken.
En concessies worden er zeker wel gedaan, maak je daar maar niet druk over.
Aangezien ik de enige hier in huis ben die serieus in F1 geïnteresseerd is en de radio alleen maar in de auto aanstaat (waar ik maar weinig in zit en al helemaal niet op een race dag), viel het voor mij reuze mee, ben erg kundig geworden in het afzonderen, helaas, mag ik wel opmerken. Maar ik ben wel blij dat het maar één seizoen betrofasing schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:59:
[...]
Ehm... iedereen die je ziet zijn/haar mond laten houden over F1, geen radio aan, geen nieuws kijken, geen autosites/f1 sites/nieuwssites/fora....
Dat is serieus lastig!
Testing, one, two ...
De sport is iets te ver doorgeschoten qua commercie. Onvermijdelijk wellicht...
[ Voor 28% gewijzigd door albino71 op 10-03-2015 14:14 ]
Dan moet je dus ook afzonderen van internet en op de terugweg de radio even uitzetten rond het nieuws... Levert soms wat vreemde gezichten op in de auto
Dat viel me afgelopen jaren wel mee. Als er 1 overduidelijk sterk team is, dan is de uitslag niet zo interessant, de race kan dan altijd nog erg spannend zijn met mooie acties.asing schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:43:
Ik ken het en ik kan serieus balen als ik toevallig de uitslag hoor terwijl ik de race nog moet zien. Gelukkig komt dat niet zo veel voor.
ja inderdaad.. zonder de uitslag hou je toch hoop dat er iets onverwachts met de (in het geval van vorig jaar) mercedessen gebeurt!AzzKickah schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:51:
Oh god nee ik wil ab-so-luut niks weten van de race indien ik die live gemist heb. Dat kan het echt vergallen. Net wat asing zegt. Baaaaalen.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2