Inderdaad.himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:57:
alles wat bij een client binnen komt; is te rippen
En Silverlight is ook zo'n gedrocht ja

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
als netflix het lukt; drm streaming naar linux, moet een andere partij dat ook kunnen
ps; https://github.com/daz/live-f1 - erg leuke tool om op je desktop/tablet te draaien tijdens race (vereist wel hippy-software)
[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 04-03-2015 10:07 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Tuurlijk kan je de bitstream rippen die binnenkomt via TCP/IP, maar tot de player is de data nog steeds encrypted.himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:57:
alles wat bij een client binnen komt; is te rippen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Jammer dat ik daar geen ruk van snaphimlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:06:
ps; https://github.com/daz/live-f1 - erg leuke tool om op je desktop/tablet te draaien tijdens race (vereist wel hippy-software)

Wie maakt er even een apart topic?Señor Sjon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:08:
[mbr]Heren, kunnen we het enigszins op F1 houden en niet alle varianten van legale streaming?[/]
Srsly..??
[ Voor 25% gewijzigd door AzzKickah op 04-03-2015 10:09 ]
nofi; maar waarom? dit is voor vele het moment om een keuze te maken waar je voor bepaalde periode contract aangaat.Señor Sjon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:08:
[mbr]Heren, kunnen we het enigszins op F1 houden en niet alle varianten van legale streaming?[/]
Is nu niet dat illigale / 3thparty streams aan discusseren zijn. veel nieuws is er niet, beetje speculeren over alonso
Ziet er goed uit! Weet je of er iets vergelijkbaars voor windows is? Beetje jammer om alleen hier een VM voor te makenhimlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:06:

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 04-03-2015 10:22 ]
Het gaat hier over F1, tuurlijk is wat discussie over Sport1 (Go) wel gewenst, maar als het over de pro/cons van Silverlight, VM's, Github en andere zaken gaat, dan is het gewoon offtopic aan het raken. Men wil hier ook F1 nieuwtjes lezen en daar gaat het al even niet meer over.
Binnenkort niet alleen een nederlands coureur maar ook een nederlands team
Dus we hebben nogsteeds een niet-gewonde coureur na een niet-ongeluk, maar die niet-gewonde coureur moet op basis van dat niet-ongeluk naast de baan blijvenAlonso niet aan de start in Australië, Magnussen valt in
Fernando Alonso zal niet deelnemen aan de Grand Prix van Australië als gevolg van zijn crash tijdens de testdagen in Barcelona. Zo heeft McLaren bekendgemaakt. Reservecoureur Kevin Magnussen zal de Spanjaard vervangen tijdens de seizoensopener. Het team benadrukt dat Alonso helemaal in orde is. Toch hebben de doktoren de tweevoudig wereldkampioen het advies gegeven om voorlopig rust te houden.
Alonso liep op 22 februari een lichte hersenschudding op bij een crash op het Circuit de Catalunya, waar de teams op dat moment bezig waren aan de tweede wintertest. De coureur uit Oviedo raakte vermoedelijk door een windvlaag de controle kwijt over de MP4-30 en slingerde tussen de derde en vierde bocht tegen de muur, waarna hij eerst naar het medisch centrum werd gebracht en vervolgens met een helikopter naar het ziekenhuis werd gevlogen. Alonso heeft uiteindelijk drie nachten doorgebracht in het hospitaal, alvorens hij toestemming kreeg om thuis verder bij te komen van het incident en de verdoving die hij kreeg voor zijn helikoptervlucht.
Alonso heeft zelf aangegeven zich volledig fit te voelen en klaar te zijn om te racen. "De doktoren hebben daar kennis van genomen en hebben er om die reden geen problemen mee dat hij begonnen is met het trainen voor de Grand Prix van Maleisië", verklaart het team. De artsen denken echter dat het beter is dat Alonso voorlopig niet in een racewagen stapt om de kans om een nieuwe hersenschudding te minimaliseren. McLaren: "Iedereen bij McLaren-Honda staat volledig achter het besluit van Alonso om het advies van de doktoren op te volgen."
Magnussen reed afgelopen zaterdag voor het eerst met de nieuwe McLaren, tijdens de voorlaatste testdag van deze winter. De Deen voltooide 39 ronden met de MP4-30 tot een olielek verder rijden onmogelijk maakte.
[ Voor 3% gewijzigd door Destruction op 04-03-2015 11:44 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
nope; kan me volledig vinden in de beslissing; eens een flinke smak gemaakt en hersenschudding (best behoorlijk). na aantal weken achtte de doktoren het weer prima; maar 4-5wk daarna nog steeds herhaaldelijk hoofdpijn.Destruction schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:42:
Dus we hebben nogsteeds een niet-gewonde coureur na een niet-ongeluk, maar die niet-gewonde coureur moet op basis van dat niet-ongeluk naast de baan blijvenDe reden klinkt ook wat vaag, om een mogelijke 2e hersenschudding te voorkomen. Met datzelfde argument kun je ook direct met pensioen gaan natuurlijk..
Stel je krijg in die 'revalaitatie' periode nog een klap te verwerken; dan kan het wel eens serieus vervelend worden. Dat moet je echt niet willen opzoeken, met dat in het achterhoofd (
Inderdaad, als die McLaren lekker door de testen was gekomen was de keuze om niet te rijden een stuk lastiger geworden.Señor Sjon schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:46:
Er zit ook 21 dagen tussen het 'ongeluk' en de start van de race, 19 dagen tussen test en FP1. Als de McLaren als een Mercedes ging, dan had Alonso gewoon aan de start gestaan. Die 2 dagen rust maakt dan echt niet uit.
Ben het dan ook niet helemaal eens met Gary Hartstein.
Tuurlijk is Alonso een intelligente vent, maar met kans op een titel wordt de gok om wel te rijden een stuk aanlokkelijker.
Zelf ook een zware hersenschudding gehad, ik weet wel wat het ishimlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:49:
[...]
nope; kan me volledig vinden in de beslissing; eens een flinke smak gemaakt en hersenschudding (best behoorlijk). na aantal weken achtte de doktoren het weer prima; maar 4-5wk daarna nog steeds herhaaldelijk hoofdpijn.
Stel je krijg in die 'revalaitatie' periode nog een klap te verwerken; dan kan het wel eens serieus vervelend worden. Dat moet je echt niet willen opzoeken, met dat in het achterhoofd () begrijp ik het besluit
Maar mischien moet McLaren dan niet doen alsof Alonso totaal niet gewond is? De manier waarop men het nu brengt laat het er er op lijken dat men iets te verbergen heeft. En dan heb ik, mede op basis van de verklaring van Vettel, het vermoeden dat Alonso al iets mankeerde toen hij in de McLaren stapte.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
[ Voor 12% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 04-03-2015 12:00 ]
No matter the age, never lose the Kramer inside
Ik kan het originele bericht op Sky Italia niet vinden, mijn Italiaans is niet zo goed, maar meerdere websites gebruiken Sky Italia als bron. Dit zou in ieder geval een hoop verklaren...Sky Italia bericht dat Alonso aan vrienden en familie toevertrouwd heeft dat hij vlak voor het ongeluk een grote schok door zijn ruggengraat heen voelde gaan. Fabrizio Barbazza, een Italiaan met een korte carrière in de Formule 1, verkondigde in La Repubblica: "Fernando heeft een schok van 600 watt te verduren gekregen, met serieuze gevolgen zoals moeite met focussen en tijdelijke vernauwingen in zijn aderen."
Dat zou zeker een hoop verklaren. Maar als dat zo is vraag ik me wel af waarom ze (McLaren dus) Button binnen hebben gehouden na dat niet-ongeluk (wat op zichzelf hiermee te verklaren is) maar vervolgens heel hard roepen dat er vooral niets mis is met de auto?Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:01:
[...]
Ik kan het originele bericht op Sky Italia niet vinden, mijn Italiaans is niet zo goed, maar meerdere websites gebruiken Sky Italia als bron. Dit zou in ieder geval een hoop verklaren...
[ Voor 4% gewijzigd door Destruction op 04-03-2015 12:04 ]
Publiciteit...Destruction schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:03:
[...]
Dat zou zeker een hoop verklaren. Maar als dat zo is vraag ik me wel af waarom ze (McLaren dus) Button binnen hebben gehouden na dat niet-ongeluk (wat op zichzelf hiermee te verklaren is) maar vervolgens heel hard roepen dat er vooral niets mis is met de auto?
Als dit uitlekt is dat niet zo'n goed nieuws voor Honda (en McLaren), want er was iets mis met de auto. Het verklaart wel dat toeschouwers al meldden dat Alonso versuft / bewusteloos was toen hij de muur raakte, en het verklaart dat hij zo ontzettend lang in de auto bleef zitten.
Nja, ik ben benieuwd of we ooit nog een echte officiele lezing krijgen van het hele verhaal, of in ieder geval een die niet bol staat van tegenstrijdigheden.
nico had afgelopen jaar iets 'vergeleikbaars' toen bleek toen eoa coating/reinigingsspul op stuurstang(?) te zitten. hoeft niet zo zeer defect/problem met auto te zijn.Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:06:
Als dit uitlekt is dat niet zo'n goed nieuws voor Honda (en McLaren), want er was iets mis met de auto. Het verklaart wel dat toeschouwers al meldden dat Alonso versuft / bewusteloos was toen hij de muur raakte, en het verklaart dat hij zo ontzettend lang in de auto bleef zitten.
[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 04-03-2015 12:08 ]
Tja, er is wel een verschil tussen kortsluiting in je stuur en de communicatie van je stuur met je auto, en kortsluiting waarbij de coureur een klap krijgt van god-weet-hoeveel watt / volt / etc...himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:08:
[...]
nico had afgelopen jaar iets 'vergeleikbaars' toen bleek toen eoa coating/reinigingsspul op stuurstang(?) te zitten. hoeft niet zo zeer defect/problem met auto te zijn.
Kunnen ze niet lekker terug naar basics,
V8 zonder turbo met 3,5 liter en pers er maar uit wat je kan.
Al dat E en groen maakt het er niet leuker op en zeker niet als je rustig moet rijden omdat anders de benzine op is, je banden vallen uit elkaar of de batterij is gewoon leeg......
[ Voor 6% gewijzigd door aveenhuysen op 04-03-2015 12:24 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Dat was ook niet helemaal zuiver.himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:08:
[...]
nico had afgelopen jaar iets 'vergeleikbaars' toen bleek toen eoa coating/reinigingsspul op stuurstang(?) te zitten. hoeft niet zo zeer defect/problem met auto te zijn.
http://sportbild.bild.de/...nfall-40018878.sport.html
Nou ja daar geloof ik echt helemaal niks van. Dat doen de andere teams niet. Never.Tleilaxu schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:55:
Ik weet het, Bild, maar toch, op F1 gebied zijn ze vaak redelijk op de hoogte:
http://sportbild.bild.de/...nfall-40018878.sport.html
En nee dit is niet vergelijkbaar met die race in de USA met 6 auto's.
Overigens heeft Lotus de gehele wintertests met 1 blok gedaan. Dat is toch wel erg netjes.
Het kan dus best zijn dat Alonso 100% OK is, echter weigert in te stappen tot het uitgezocht is.Brisant dabei: Der Honda-Antrieb hat offenbar nur drei Sicherheitssysteme. Merkwürdig ist auch, was die spanische Tageszeitung El Mundo erfahren haben will. Demzufolge hätte Alonso intern gefordert, dass McLaren den Unfall vollständig aufkläre. Falls das nicht geschehe, wolle er sich nicht mehr in den McLaren-Honda setzen.
#edit:
En de helm van Maldonado voor dit seizoen:

[ Voor 15% gewijzigd door Hoogie2004 op 04-03-2015 14:10 ]
Als dat zo is, kan ik me niet voorstellen dat Button in die auto zou stappen. Daar is in dat geval echt wel contact geweest tussen de coureurs.Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:07:
Het interessantste stuk van het artikel is het slot:
[...]
Het kan dus best zijn dat Alonso 100% OK is, echter weigert in te stappen tot het uitgezocht is.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Zou inderdaad een beetje aansluiten bij het eerder gequote bericht van Sky Italia.Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:07:
[...]
Het kan dus best zijn dat Alonso 100% OK is, echter weigert in te stappen tot het uitgezocht is.
Tja, aan de andere kant verklaart het ook dat ze Button die dag niet meer naar buiten hebben gestuurd... De auto hadden ze nog prima kunnen fixen toen.Firesphere schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:09:
[...]
Als dat zo is, kan ik me niet voorstellen dat Button in die auto zou stappen. Daar is in dat geval echt wel contact geweest tussen de coureurs.
Tja? Een ieder die serieus geïnteresseerd zou zijn in de mogelijkheden van Sport1Go had dat zelf al kunnen zien dat dit een noodzaak is indien via een browser weergegeven? http://video.sport1.nl/main/systemcheck
Zou het niet meedoen van Alonso mogelijk met de vliegreis te maken kunnen hebben? Dat langdurig in de hoogte zijn, omdat ze het gewoon niet helemaal zeker weten van wat er precies is gebeurd en daarom het risico niet willen nemen? Ook maar giswerk natuurlijk, net zoals al dat andere. Voor mij is nog steeds niet duidelijk welke partij waaraan "schuldig" is.
Testing, one, two ...
Op een of andere manier blijf ik Bell helmen lelijk vinden.Hoogie2004 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:07:
[...]
#edit:
En de helm van Maldonado voor dit seizoen:
[afbeelding]
Mooi hoor!
Heb even een aluhoedje theorie in elkaar gesoept

Ron is 2007 nog niet vergeten...
^- road to F1, smakelijk fimpje - krijg geen YT link gevonden sorry
al voorbij gekomen
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 04-03-2015 17:04 ]
Tof stukje over de Helmen (Arai, in dit geval): http://www.araihelmet-eur...ploads/F1racingVISITS.pdfBart-Willem schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:28:
[...]
Op een of andere manier blijf ik Bell helmen lelijk vinden.Rommelig ontwerp, rommelige details enz.
Wat dat betreft maakte Shoei eigenlijk de mooiste helmen, maar die maken nu helemaal geen F1-helmen meer volgens mij.
Die Schubert-dingen vind ik ook niet om aan te zien, met dat grote rooster voorop en het lelijke lipje onderaan het vizier.
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
[ Voor 93% gewijzigd door Arjantje72 op 04-03-2015 17:59 ]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik blijf toch het vermoeden houden, dat McLaren/Honda heel veel achter houdt qua snelheid en output etc. Meer dan andere teams. Om de boel zo rustiger en veiliger te kunnen af-ontwikkelen.asing schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:51:
McLaren rijdt hopelijk niet helemaal achteraan : http://www.gpupdate.net/n...zoensopener-in-melbourne/
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Je bent wel erg optimistischFiresphere schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:06:
[...]
Ik blijf toch het vermoeden houden, dat McLaren/Honda heel veel achter houdt qua snelheid en output etc. Meer dan andere teams. Om de boel zo rustiger en veiliger te kunnen af-ontwikkelen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Klopt
Als ze een paar podiums pakken dit jaar, dan hebben ze al een erg geslaagd jaar.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
There, I corrected it.Firesphere schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:06:
[...]
Ik blijf toch het vermoeden houden, dat McLaren/Honda heel veel alles achter houdt qua snelheid en output etc. Meer dan andere teams. Om de boel zo rustiger en veiliger te kunnen af-ontwikkelen.
Ik denk dat ze de eerste 4-5 races de finish niet zullen halen, of maar met één auto. Niet om pessimistisch te zijn maar ik denk dat het daarop uitdraait.
Ja McLaren, Honda en Senna was een onverslaanbare combi. Maar de huidige motoren met al hun electronica en hybride systemen is een heel lastig beestje.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Het zou me niets verbazen als McLaren de eerste paar races puur als extra testritten gaat gebruiken: gewoon aantal rondjes bij elkaar harken, data verzamelen en vervolgens "opgeven" zodat motoren bespaard worden en verder ontwikkeld kunnen worden.Firesphere schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 20:06:
[...]
Ik blijf toch het vermoeden houden, dat McLaren/Honda heel veel achter houdt qua snelheid en output etc. Meer dan andere teams. Om de boel zo rustiger en veiliger te kunnen af-ontwikkelen.
Leuk dat Manor/Marussia weer meedoet! Hopelijk stapt VDG of Frijns als tweede rijder in.
Serieus, een of andere Nissan-cup?!Bart-Willem schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Chilton zal het niet worden, die gaat een of andere Nissan-cup rijden (die missen we ook niet: vond het nooit een geweldige coureur en beetje een college-prick)
Hij gaat voor Nissan rijden in de LMP1 (note: LMP1 is de 'hoogste' classe in de WEC) van de FIA World Endurance Championship (onder andere de 24 uur van Le Mans, 6 uur Spa, 6 uur Silverstone). Tegen de bekende namen van Audi (met o.a. Andre Lotterer) en Toyota (met o.a. Alexander Wutz) en Porsche (met o.a. Mark Webber).
Ikzelf vind dat nog een betere baan dan F1-coureur.
En Nissan
[ Voor 38% gewijzigd door Ryur op 04-03-2015 21:35 ]
We zullen het zien. McLaren heeft wel de naamasing schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:19:
[...]
There, I corrected it.![]()
Ik denk dat ze de eerste 4-5 races de finish niet zullen halen, of maar met één auto. Niet om pessimistisch te zijn maar ik denk dat het daarop uitdraait.
Ja McLaren, Honda en Senna was een onverslaanbare combi. Maar de huidige motoren met al hun electronica en hybride systemen is een heel lastig beestje.
Oh wist niet dat het de LMP1-klasse was.Ryur schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:31:
[...]
Serieus, een of andere Nissan-cup?!
Hij gaat voor Nissan rijden in de LMP1 (note: LMP1 is de 'hoogste' classe in de WEC) van de FIA World Endurance Championship (onder andere de 24 uur van Le Mans, 6 uur Spa, 6 uur Silverstone). Tegen de bekende namen van Audi (met o.a. Andre Lotterer) en Toyota (met o.a. Alexander Wutz) en Porsche (met o.a. Mark Webber).
Ikzelf vind dat nog een betere baan dan F1-coureur.
En Nissan
Ze waren dominant in de jaren 80 en 90. Sinds 2000 hebben ze maar één kampioenschap gewonnen en dat was in 2008 toen Lewis wereldkampioen werd.Firesphere schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 21:41:
[...]
We zullen het zien. McLaren heeft wel de naam
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
http://www.adelaidenow.co...ab7e0b7ceb2ff36392c91cffa
I intend to live forever. So far, so good.
Schijnbaar heeft hij een waterdicht contract, en een zwitserse rechter heeft hem al in het gelijk gesteld. Ik ben helemaal voor!IkWilbert schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:32:
Australian Formula One Grand Prix: driver Giedo van der Garde demands start
Maar moet je dit willen? Lijkt me geen gezonde werkrelatie...Hoogie2004 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:38:
[...]
Schijnbaar heeft hij een waterdicht contract, en een zwitserse rechter heeft hem al in het gelijk gesteld. Ik ben helemaal voor!
I intend to live forever. So far, so good.
Rijden zal hij sowieso niet. En als hij dit doorzet zal hij ook nooit meer in F1 rijden.
Ik ben wel benieuwd. Als de rechter hem de eis toekent, zal Sauber eerst met het bedrag over de balk moeten komen voordat zijn contract niet meer geldig is. Als hij echt op zijn strepen staat, en dat contract is waterdicht, dan zou hij zomaar in die wagen kunnen zitten.Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:41:
De prelude voor een schadevergoeding...
Rijden zal hij sowieso niet. En als hij dit doorzet zal hij ook nooit meer in F1 rijden.
Hoogst onwaarschijnlijk ja, helemaal onmogelijk lijkt me niet.
Dat zie ik hem sowieso al nooit meer doen, dus op zich kan hij wel voor die schadevergoeding gaan.Requiem19 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:41:
De prelude voor een schadevergoeding...
hahahaha humor, ach kan ie de bruiloft terug betalenIkWilbert schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:32:
Australian Formula One Grand Prix: driver Giedo van der Garde demands start

realistisch gezien, denk niet dat hij zal rijden.
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 05-03-2015 10:01 ]
En wellicht kan Sutil dit geintje ook nog flikken, In principe heeft Sauber 4 coureurs een contract gegeven en lijdt daarmee zelf ook reputatieschade. Het was een mooi team, maar zijn nu gewoon slecht bezig.
Over Sutil: http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29945378
En ik denk niet dat Van der Garde op een schadevergoeding zit te wachten; zo slecht heeft hij het niet geloof ik.
[ Voor 19% gewijzigd door MrSleeves op 05-03-2015 10:37 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Als je van je baas de zak krijgt is het eerste wat je moet doen.... in verzet gaan. Daarna naar de rechter en die kan het contract ontbinden. "We hebben iemand anders gevonden die meer betaalt" is niet echt een reden.
Er zijn volgens mij 3 oplossingen : Sauber reageert er niet op, Sauber koopt het af of Sauber sluit een deal met Marussia en zet hem in dat éne vrije stoeltje.
Schoonpappa heeft natuurlijk alles betaald voor GvG. Ik denk dat schoonpapa zijn centen van vorig jaar terug wilt. Gewoon een zakelijk geschil over de rug van GvG
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Wat een zooitje daar bij Sauber. En dan die lelijke blauw-gele auto die er ook nog eens niet snel uit ziet. Nee, dat wordt niks.
Aan de andere kant, hoe reëel is het om een grote som geld te eisen van een partij die het hoofd boven water moet houden door juist een coureur aan te nemen die meer geld biedt dan Van der Garde?Hoogie2004 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:25:
Tja, als dat contract nog geldig is, en Guido heeft tussentijds aan al zijn verplichtingen gedaan, kon het nog wel een moeilijke zaak worden voor Sauber...
[/advocaatvandeduivel]
Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt, maar m.i. zijn er alleen maar verliezers bij zo'n geschil.
Ze hebben een 2014 spec motor en waren al niet de snelste. Die vallen hoogstwaarschijnlijk ver buiten de 107% in Q1.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Juist daarom is het handig van Giedo! Als GvdG gelijk krijgt, is het dus óf hem laten rijden, óf failliet gaan en helemaal niet meer rijden. GvdG heeft niks te verliezen schijnbaar (dus ook geen stoeltje bij Manor is mijn conclusie!) dus hij krijgt óf een smak geld, óf een stoeltje.Zamorano schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:48:
[...]
Aan de andere kant, hoe reëel is het om een grote som geld te eisen van een partij die het hoofd boven water moet houden door juist een coureur aan te nemen die meer geld biedt dan Van der Garde?
[...]
Als je een coureur bij de voornaam noemt, gebruik dan iig de juiste :-)Hoogie2004 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:25:
Tja, als dat contract nog geldig is, en Guido heeft tussentijds aan al zijn verplichtingen gedaan, kon het nog wel een moeilijke zaak worden voor Sauber...
Schadevergoeding betalen aan degene die niet betaald. Ik denk dat het Giedo (of zijn sponsoren) ook meer om de schadevergoeding gaat.asing schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:14:
Maar wat gaat Sauber dan doen met de huidige line-up. Iemand mag dan niet rijden. En als die ook een waterdicht contract heeft?
What a fine day for Science! | Specs
GiedoTleilaxu schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:13:
[...]
Als je een coureur bij de voornaam noemt, gebruik dan iig de juiste :-)
Hier zullen vast precedenten voor zijn, mijn gok is dat de eerst afgesloten contracten dan geldig zijn.asing schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:14:
Maar wat gaat Sauber dan doen met de huidige line-up. Iemand mag dan niet rijden. En als die ook een waterdicht contract heeft?
Of juist niet en willen ze dat hij rijdt.Harmsen schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:16:
[...]
Schadevergoeding betalen aan degene die niet betaald. Ik denk dat het Giedo (of zijn sponsoren) ook meer om de schadevergoeding gaat.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Nu willen ze dat geld natuurlijk terug zodat ze Manor kunnen betalen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
DatMrSleeves schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:33:
[...]
Of juist niet en willen ze dat hij rijdt.
Een sponsor heeft meer redenen nodig dan dat iemand een aardige gozer is, of zijn schoonzoon ofzo. Een sponsor betaalt namelijk niet alleen voor een mooi logo op de auto, TV tijd en de kans om op die manier publiek te bereiken.
stukjes website :
Modern sponsorship contracts in Formula 1 are tailored to the needs of both the sponsor and the team. This often includes activities and promotions outside of the Formula 1 World Championship calendar. Melissa Berry, marketing manager for financial and news wire service Reuters, a sponsor of the Williams F1 Team explains: "Our sponsorship contract with Williams F1 allows us access to the team's drivers to help promote our brand and our business.
"Indeed, Williams F1 drivers have played a part in promoting Reuters products over the past few years. We also have the rights to use Williams F1 imagery to enhance our marketing communications materials and customer events."
Sponsoring a Formula 1 team also gives a company the possibility to tap into a vast network of potential customers among its fellow sponsors, as the sport has already attracted some very strong brands from various different sectors.
Rival semiconductor manufacturers Intel and AMD sponsor BMW Sauber and Ferrari respectively. And other sponsors include drinks conglomerates Pernod Ricard and Diageo, and telecommunications giants Vodafone and AT&T.
This gives an unrivalled networking opportunity for blue chip companies. Where else but at Grands Prix can senior executives of consumer electronics giants casually rub shoulders with hedge fund managers and the bosses of IT firms? This opportunity to network and exchange business ideas is a benefit of sponsoring a Formula 1 team not to be overlooked.
Met andere woorden, voor bedrijven die F1 sponsoren is het een uitgelezen gelegenheid om op strategisch niveau te netwerken.
Zelfs met een krachtbron van vorig jaar kunnen ze prima binnen de 107% rijden in een kwalificatie. Dat zal zeker niet de beperkende factor worden.NitroX infinity schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 12:50:
Waarom zie ik steeds mensen praten over Manor alsof die zondag's zullen racen?
Ze hebben een 2014 spec motor en waren al niet de snelste. Die vallen hoogstwaarschijnlijk ver buiten de 107% in Q1.
Indien men dit jaar een volle seconde sneller rijdt dan vorige seizoen dan kwalificeert de 2014 auto zich nog altijd met een veilige marge voor de race.
PSN RobinNova
Daarnaast is Giedo ook hard aan het trainen geweest om dit jaar weer te kunnen racen. Zou niet verbaasd staan kijken als hij vrijdag zo bij een van de 2 teams kan instappen (of dus Sauber of misschien Manor?).L1nt schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:43:
wat ik begreep is dat hij zich netjes heeft gehouden aan zijn kant van de deal. Dus waarschijnlijk hebben zijn sponsoren de eerste betaling netjes gedaan.
Nu willen ze dat geld natuurlijk terug zodat ze Manor kunnen betalen.
Qua conditie & training heeft hij het nog goed gedaan, te goed eigenlijk voor iemand die onzeker was van zijn race-plekje
Lijkt me sterk. De 2015-auto's zijn niet alleen motorisch verbeterd ten opzichte van 2014.Kronos1979 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:52:
[...]
Zelfs met een krachtbron van vorig jaar kunnen ze prima binnen de 107% rijden in een kwalificatie. Dat zal zeker niet de beperkende factor worden.
Indien men dit jaar een volle seconde sneller rijdt dan vorige seizoen dan kwalificeert de 2014 auto zich nog altijd met een veilige marge voor de race.
Zal mij zeer verrassen als Marussia ook maar enigszins bij kan benen.
Vergelijking uit Spanje:
Rosberg Q1 tijd: 1:26.764 (107% is dan 1:32.837)
Chilton reed vorig jaar 1:29.586
De auto's nu zijn flink sneller, Q1 gaat het echter niet voluit. Laten we de test-tijd van Rosberg nemen als voorbeeld:
Rosberg (test): 1:22.7
Dan moet Marussia 1:28.4 halen met de nieuwe auto. De vraag is of Rosberg in de test voor die 1:22.7 zowat voluit ging, of rond Q1 pace rondreed... Als de Q1 tijd een 1:23.7 was, zou Marussia met de oude auto de 107% al halen.
Dat viel mij ook al op ja. Hij is al meer al een maand gewoon bezig met voorbereiden. Twee weken geleden nog " toevallig " een GP 2 gereden....Ryur schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:54:
[...]
Daarnaast is Giedo ook hard aan het trainen geweest om dit jaar weer te kunnen racen. Zou niet verbaasd staan kijken als hij vrijdag zo bij een van de 2 teams kan instappen (of dus Sauber of misschien Manor?).
Qua conditie & training heeft hij het nog goed gedaan, te goed eigenlijk voor iemand die onzeker was van zijn race-plekje
Hij is topfit
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Als dat contract er echt lag, en daar lijkt het wel op, dan mogen ze van mij die Kaltenborn zo hard mogelijk aanpakken, en rr is maar een manier om een advocaat terug te pakken en dat is bij de rechter.Hoogie2004 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 14:52:
Die zijn deze move al de hele winter aan het plannen. Laatste moment die rechtzaak zodat er maar 2 keuzes zijn, betalen of hem laten rijden.
Go Giedo!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
De drie standaardvragen bij iemand met geheugenverlies volgens dit artikel:StarWing schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:04:
In hoeverre onderstaande waar is:
http://www.nieuwsblad.be/...cnt/dmf20150305_01563624/
Mwah, volgens mij is het meer: wie je bent, waar je bent en welke datum het is... maar ach, je moet toch wat als flut journalist.Dat bleek toen bij zijn ontwaken de vraag gesteld werd wie hij was, wat zijn beroep was en wat hij in de toekomst zou willen doen, drie standaardvragen voor mensen met een hoofdletsel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"Je bent al twee keer wereldkampioen"
"Okthxbye" *stapt uit en loopt weg*
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
- wie ben je : logischPhusebox schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:42:
[...]
Mwah, volgens mij is het meer: wie je bent, waar je bent en welke datum het is... maar ach, je moet toch wat als flut journalist.
- waar ben je : je bent onder narcose ergens naartoe gevlogen en je wordt wakker starend naar een wit plafond en een dokter in een witte jas. "in een ziekenhuis" zou nog het beste antwoord zijn
- welke datum het is : als je een paar dagen verdoofd bent ben je van slag, dus dat levert nooit het correcte antwoord op
De vragen die men stelt vallen terug op het lange termijn geheugen. Dat blijft wat beter bewaard dan het korte termijn geheugen.
Een paar dagen verdoofd is wat anders als iemand die net in het ziekenhuis aankomt, dan vragen ze toch echt wel weet je wat voor dag het vandaag is.asing schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 15:53:
[...]
- wie ben je : logisch
- waar ben je : je bent onder narcose ergens naartoe gevlogen en je wordt wakker starend naar een wit plafond en een dokter in een witte jas. "in een ziekenhuis" zou nog het beste antwoord zijn
- welke datum het is : als je een paar dagen verdoofd bent ben je van slag, dus dat levert nooit het correcte antwoord op
De vragen die men stelt vallen terug op het lange termijn geheugen. Dat blijft wat beter bewaard dan het korte termijn geheugen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Omdat Manor dan én geld van Sauber kan krijgen, én het sponsorgeld van VDG. Maar goed: het is de vraag of Sauber ook daadwerkelijk zou gaan betalen: als ze contracten met coureurs niet eens naleven, waarom dan betalingsregelingen of facturen van concurrerende teams wel?Hakkow schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 11:24:
Grappig dat Marussia er bij betrokken word. Waarom zou Manor is vredesnaam een coureur van Sauber in die wagen zetten, als ze ook uit een grote bak paydrivers kunnen grabbelen?
Ik had VDG-nieuws verwacht, maar dit zag ik niet aankomen eigenlijk. Ik denk dat hiermee ook uitgesloten kan worden dat VDG al een contract met Manor zou hebben getekend.
Ik denk inderdaad niet dat het contract is getekend, maar ik denk wel dat hij een contract heeft liggen bij Manor waar hij alleen nog maar een handtekening onder hoeft te zetten.Bart-Willem schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:09:
[...]
Omdat Manor dan én geld van Sauber kan krijgen, én het sponsorgeld van VDG. Maar goed: het is de vraag of Sauber ook daadwerkelijk zou gaan betalen: als ze contracten met coureurs niet eens naleven, waarom dan betalingsregelingen of facturen van concurrerende teams wel?
Ik had VDG-nieuws verwacht, maar dit zag ik niet aankomen eigenlijk. Ik denk dat hiermee ook uitgesloten kan worden dat VDG al een contract met Manor zou hebben getekend.
Monza staat ook op mijn lijstje. Het lijkt qua vliegen te doen te zijn om op zaterdagochtend aan te komen en op zondagavond weer terug te vliegen.TommyGun schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:52:
Monza tickets besteld
Uiteindelijk voor 26B gekozen, qua prijs prima te doen en goede plaatsen t.a.v. pits, grid en podium.
Is het realistisch om op zondagavond vanaf Malpensa om 20:35 het vliegtuig te nemen? Met alleen handbagage zou je dan om 19:00 tot 19:30 aanwezig moeten zijn.
Nog overnachtingstips voor zaterdag op zondag?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2