[F1] Seizoen 2015 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 100 Laatste
Acties:
  • 316.342 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Is de f1pool er dit jaar ook weer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:42
Hoogie2004 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:11:
Ik ben dit jaar nog banger voor de Renault als vorig jaar... De McLaren Honda spant de kroon qua onbetrouwbaarheid deze winter, maar de motoren van Renault zijn al bijna net zo erg...

Elke keer als er een TR of RedBull stil stond met een probleem, was het weer iets aan de motor (met uitzondering van de crashes van Sainz :+ ). Met name het ERS gedeelte lijkt daar erg fragiel. RedBull heeft volgens mij ook zeer weinig complete race-runs gedaan e.d. Heb van hun erg veel runs rond de 10-15 rondjes gelezen. Torro Rosso deed het wat dat betreft veel beter. Misschien heb ik het mis over de betrouwbaarheid van het blok, en ik hoop van wel, want Verstappen moet met zo'n ding de finish halen...

#edit:
Misschien is het wel leuk om in een eigen league mee te doen aan F1 voorspellingen (gppredictor.com)? Het is helemaal gratis, en volgens mij kun je nog wel wat prijzen winnen. Als er interesse is maak ik wel even een Gathering of Tweakers league aan die iedereen kan joinen, en dan kunnen we elkaars kennis testen :)
Leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:23

Hoogie2004

Whohooooo

Ik weet niet of er nog meer initiatieven zijn voor een pooltje, maar deze is gratis, en betreft het voorspellen van uitslagen :)

De 'Gathering of Tweakers' league. Join door op deze link te klikken:
http://gppredictor.com/le...1d0fe6a34ebdbfc9594480abc

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

aangemeld; snap nog niet veel van de pagina (wat een rommelige opzet :x)
bij fok.nl doen ze toch ook zo iets?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44
Gisteren even gecontroleerd, maar de aanbieding Sport1 voor 5 € per maand is niet voor UPC. Bij Ziggo kan je wel van de actie gebruik maken.

Komt er nog iets van UPC of wordt het gewoon lappen?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Wauw, Max Chilton bij Nissan in het LMP-1 project.
Nooit verwacht! Hele mooie baan voor een ex-F1 coureur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:12

IkWilbert

Het is mij!

asing schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:16:
Gisteren even gecontroleerd, maar de aanbieding Sport1 voor 5 € per maand is niet voor UPC. Bij Ziggo kan je wel van de actie gebruik maken.

Komt er nog iets van UPC of wordt het gewoon lappen?
Alleen de eerste maand... de jaren hiervoor was het de eeste drie maand.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:58
Phusebox schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:51:
Is de f1pool er dit jaar ook weer?
Yup :) Ik ga vandaag de nieuwe circuits en coureurs erin zetten.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ryur schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:17:
Wauw, Max Chilton bij Nissan in het LMP-1 project.
Nooit verwacht! Hele mooie baan voor een ex-F1 coureur.
Captain Slow heeft toch nog een stoeltje kunnen kopen ergens ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Tleilaxu schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:48:
[...]

Captain Slow heeft toch nog een stoeltje kunnen kopen ergens ja?
Nouja, ik verwacht best veel van hem. Volgens mij is het niet de slechtste coureur, maar niet geschikt voor de F1.

Alleen ja, geld heeft hier veel mee te maken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Ik denk dat hij een prima LMP1 coureur kan zijn. Niet overdreven snel maar wel extreem betrouwbaar en volgens mij behoorlijk consistent. Precies wat jewilt als je races van 6 of zelfs 24 uur doet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ryur schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:54:
[...]

Nouja, ik verwacht best veel van hem. Volgens mij is het niet de slechtste coureur, maar niet geschikt voor de F1.

Alleen ja, geld heeft hier veel mee te maken denk ik ;)
Ik heb even op zijn wiki gekeken...

Karting : beste resultaat 11e
F3 : 1e jaar geen punten, beste resultaat 11e. 2e jaar 10e overall. 3e jaar 4e overall
Renault World Series (1 race) 40e

Dus ik verwacht eigenlijk niks van hem :|

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Arfman schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:56:
Ik denk dat hij een prima LMP1 coureur kan zijn. Niet overdreven snel maar wel extreem betrouwbaar en volgens mij behoorlijk consistent. Precies wat jewilt als je races van 6 of zelfs 24 uur doet.
constant is een van de doorslaggevende factoren voor endurance, maar je moet ook kunnen vlammen op juiste moment, situatie pakken en afstand kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

Wat je in de F1 bereikt, of niet, zegt niets over wat je ergens anders doet. McNish was ook nooit een super coureur in F1, maar in de sports car scene is hij een van de grootste. Net als Jan Magnussen. We gaan het zien. :)

Daarnaast is het een paid drive, geen pay drive. Bij de fabrikanten in LMP1 hebben ze geen geld nodig. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 02-03-2015 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Sterker nog, Webber heeft het in zijn eerste jaar bij Porsche helemaal niet zo goed gedaan in vergelijking met zijn teamgenoten.

Andere ex-F1 coureurs doen het wel weer goed (Davidson, Buemi etc).

Maar Chilton kun je op basis van zijn prestaties in alle klasses waarin hij meegedaan heeft behoorlijk goed beoordelen: hij is gewoon een middelmatige coureur. Waarom zou hij in WEC ineens wel kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:55

Niellie41

[object Object]

Requiem19 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:20:
Sterker nog, Webber heeft het in zijn eerste jaar bij Porsche helemaal niet zo goed gedaan in vergelijking met zijn teamgenoten.

Andere ex-F1 coureurs doen het wel weer goed (Davidson, Buemi etc).

Maar Chilton kun je op basis van zijn prestaties in alle klasses waarin hij meegedaan heeft behoorlijk goed beoordelen: hij is gewoon een middelmatige coureur. Waarom zou hij in WEC ineens wel kunnen sturen?
Davidson en Buemi rijden ook al iets langer mee in de WEC en Toyota is al een paar jaar bezig met deze auto. :) Voor Porsche was 2014 was het het eerste jaar sinds hun terugkeer en dat zag je ook goed terug in de betrouwbaarheid van die auto.

Zoals ik eerder zei, kijk eens naar de resultaten van Jan Magnussen en Allan McNish voordat ze naar sports car racing gingen. Ook niet indrukwekkend, maar beiden zijn nu heel grote namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
De Red Bull in kleur:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B_FMogYW0AAVuJj.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:21
Ik hoor het ze nog zeggen na de eerste wintertest: "Het ontwerp wordt heel anders dan afgelopen seizoen".....

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Niellie41 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:33:
[...]

Davidson en Buemi rijden ook al iets langer mee in de WEC en Toyota is al een paar jaar bezig met deze auto. :) Voor Porsche was 2014 was het het eerste jaar sinds hun terugkeer en dat zag je ook goed terug in de betrouwbaarheid van die auto.

Zoals ik eerder zei, kijk eens naar de resultaten van Jan Magnussen en Allan McNish voordat ze naar sports car racing gingen. Ook niet indrukwekkend, maar beiden zijn nu heel grote namen.
Uhm, Jan Magnussen was voordat hij de F1 inkwam de 'next Senna'. Alleen faalde hij toen bij Stewart ten opzichte van Barrichello. Hij werd toentertijd evenveel gehyped als Max Verstappen nu.

Alan Mcnish was British racing driver of the year toen hij begon, werd 2e in Britse F3 en teste al vroeg in zijn carriere voor Mclaren en Benetton (toen behoorlijk goede teams). Ging uiteindelijk mis in F3000, maar via Toyota sportscar kreeg hij kans te testen bij Toyota F1, wat hij zo goed deed dat hij een raceseat kreeg.

Kortom, twee behoorlijk goede coureurs met genoeg racing pedigree om op eigen kracht een zitje in F1 te krijgen. Helaas lukte het in F1 niet, maar sturen konden ze al.

Bij Max Chilton is geen van dat alles aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
SnowDude schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:36:
Ik hoor het ze nog zeggen na de eerste wintertest: "Het ontwerp wordt heel anders dan afgelopen seizoen".....
Laat ik het erop houden dat ik hun camouflage livery echt veel liever zie. Vooral die paarse vlek van Infinity doet gewoon pijn aan je ogen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Tja in ieder geval geen zwart-silvergrijs zeg ik dan maar :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
asing schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:46:
[...]

Laat ik het erop houden dat ik hun camouflage livery echt veel liever zie. Vooral die paarse vlek van Infinity doet gewoon pijn aan je ogen. :X
Dit is een tegenvaller inderdaad. Ben toch al niet echt fan van de schreeuwerige Red Bull livery die ze in alle sponsoring eigenlijk hebben.
Vind het bij de Toro Rosso beter gelukt, met die mega bull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

http://hasmaldonadocrashedtoday.com/

:D :')
Dat kan ik dan wel weer waarderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Lol!
Die gaat vanavond in de OP!

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

OMG !! :+ :+

geniaaal !! _O_

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Bril-jant! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit : Sport1 is nu ook via UPC in de actie voor 9.95. Ik moest bij UPC kijken voor de voorwaarden. De eerste 2 maanden voor 9.95, daarna 15 euro. Actie is geldig t/m 3 mei.

[ Voor 27% gewijzigd door asing op 02-03-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-09 23:13
Vanmiddag nog even een paar foto's gemaakt bij de Jumbo in Breda:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20u39ea.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/a3gtmo.jpg

Kwam ook nog een of andere knurft langs die bijna zo'n paaltje omver kegelde met z'n winkelmandje :X

[ Voor 16% gewijzigd door Badeend op 02-03-2015 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Pastor weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Stond er zeker maar een dagje? Balen dat ik niet meer in Breda werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Tot en met 7 maart staat hij daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

asing schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:21:
[...]

Bril-jant! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit : Sport1 is nu ook via UPC in de actie voor 9.95. Ik moest bij UPC kijken voor de voorwaarden. De eerste 2 maanden voor 9.95, daarna 15 euro. Actie is geldig t/m 3 mei.
Ziggo is eerste maand voor €5, komt op hetzelfde neer.
Wel een stuk kariger dan de afgelopen twee jaar, toen was het de eerste drie maanden voor €5/maand.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:29
Badeend schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:13:
Tot en met 7 maart staat hij daar
Das de Jumbo XL bij het nac stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Maar dat is toch de 2012 auto? (2013..? :$ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
AzzKickah schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:41:
Deze wint alleen al op geluid van de 2014/15 auto :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:34
AzzKickah schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:41:
Dit zijn demo auto's. Deze bestaan uit een samengeraapt setje onderdelen uit verschillende jaren.

Moet je voor de gein eens kijken naar de demo auto van Red Bull: chassis van 2010, neus van 2012, cosworth V10, etc. Het leuke: elk jaar ziet de auto er redelijk hetzelfde uit, alleen de neus wordt elk jaar aangepast om het auto nog een beetje modern te laten lijken.

Hoe dan ook: het is sowieso van voor 2014 (zie uitlaat) en verder valt er weinig zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Dit is in ieder geval een 2012 auto.

KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:38:
[...]

Das de Jumbo XL bij het nac stadion?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik ben bezig om een schema in elkaar te zetten welke races live in HD (BBC) te volgen zijn. Volgens de berichten (http://www.telegraaf.nl/t...t_Formule_1-strijd__.html) heeft Veronica voor 2015 en 2016 weer een sublicentie voor enkele wedstrijden. Als ze uitzenden, wat een paar berichten tegenspreken, dan zijn dat de Amerikaanse races (Canada, USA, Mexico). Eén, twee misschien wel allemaal. Veronica is echter altijd laat met aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

asing schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:49:
Ik ben bezig om een schema in elkaar te zetten welke races live in HD (BBC) te volgen zijn. Volgens de berichten (http://www.telegraaf.nl/t...t_Formule_1-strijd__.html) heeft Veronica voor 2015 en 2016 weer een sublicentie voor enkele wedstrijden. Als ze uitzenden, wat een paar berichten tegenspreken, dan zijn dat de Amerikaanse races (Canada, USA, Mexico). Eén, twee misschien wel allemaal. Veronica is echter altijd laat met aankondigen.
BBC television's 10 live races in 2015

29 March - Malaysia

23 August - Belgium

19 April - Bahrain

27 September - Japan

7 June - Canada

11 October - Russia

5 July - Great Britain

15 November - Brazil

26 July - Hungary

29 November - Abu Dhabi

Die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[linkje verwijderd]

[ Voor 88% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2015 00:51 . Reden: mogelijk per ongeluk gelinkt naar illegaal aanbod ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
AzzKickah schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 00:39:
[...]

BBC television's 10 live races in 2015

29 March - Malaysia

23 August - Belgium

19 April - Bahrain

27 September - Japan

7 June - Canada

11 October - Russia

5 July - Great Britain

15 November - Brazil

26 July - Hungary

29 November - Abu Dhabi

Die?
Ja die, ik heb een lijstje gemaakt met welke ik dan niet live zou kunnen zien, tenzij ik mezelf ga ergeren met SD kwaliteit beeld, Duits geneuzel over Duitse coureurs en om de 10 minuten 5 minuten reclame.

Als Veronica de Amerikaanse races uitzend, dan heb ik er nog 8 over. Ik heb geen zin om 15 euro per maand neer te leggen voor die éne race die ik anders op RTL moet kijken.

Maar ik heb de oplossing. :) _/-\o_ Je kan pay per view doen. Voor 1 F1 wedstrijd betaal je dan 11 euro. Je kan ook pay per view doen op Sport1 GO. Dat bekijk je dan in een Chrome browser, full screen en dat casten naar mijn Chromecast. Ik moet zeggen, dat valt absoluut niet tegen. En dan voor 4 euro per race! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

asing schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Ja die, ik heb een lijstje gemaakt met welke ik dan niet live zou kunnen zien, tenzij ik mezelf ga ergeren met SD kwaliteit beeld, Duits geneuzel over Duitse coureurs en om de 10 minuten 5 minuten reclame.

Als Veronica de Amerikaanse races uitzend, dan heb ik er nog 8 over. Ik heb geen zin om 15 euro per maand neer te leggen voor die éne race die ik anders op RTL moet kijken.

Maar ik heb de oplossing. :) _/-\o_ Je kan pay per view doen. Voor 1 F1 wedstrijd betaal je dan 11 euro. Je kan ook pay per view doen op Sport1 GO. Dat bekijk je dan in een Chrome browser, full screen en dat casten naar mijn Chromecast. Ik moet zeggen, dat valt absoluut niet tegen. En dan voor 4 euro per race! :D
Vind je SD erger dan de lage framerate van sport1 go?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
fynrd1 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:22:
[...]

Vind je SD erger dan de lage framerate van sport1 go?
Ik heb weinig gemerkt van een lage frame rate. En je moet het wegstrepen tegen Nederlands commentaar ipv Duits en de hele race zien ipv driekwart omdat er ook nog reclame moet worden uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De rillingen lopen mij nog nog over de rug als ik terugdenk aan de tijd dat RTL7 als enige NL zender F1 uitzond. Verschrikkelijk al die reclame. Ik sprong dan ook een gat In de lucht toen de BBC ermee begon. Toen die er mee ophield met alles uit te zenden was ik maar wat blij dat ik de mogelijkheid kreeg om het via Sport1 te kunnen bekijken. Die €15,- per maand (via Ziggo),ben je niet kwijt als je toevallig Film1 toch al had (was het geval), en tegenwoordig krijg je Sport1 Go er ook nog eens gratis bij (via Ziggo). Als je werkelijk liefhebber bent van een bepaalde sport, dan vind IK €15,- per maand niet teveel geld. Volgens mij nog steeds flink voordeliger dan bijvoorbeeld een voetbal abonnement bij Fox en menig abonnementje voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon. Het ligt er maar net aan waar je behoeftes liggen. Voor mij geen enkele twijfel, ik krijg nu een heel aardig extra aanbod aan autosport voor de kiezen, en als liefhebber daarvan beperk ik mij niet enkel tot het bekijken en volgen van F1.

[ Voor 1% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2015 13:48 . Reden: Sport1 provider verduidelijkt... ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik ben het eens met hardware-lover.

Als sportfan ben ik bereid om te betalen voor het kunnen kijken van de Formule 1 (trainingen, kwalificaties, races, etc) en dan is 15 Euro per maand voor mijn acceptabel.

Ergens moet het geld vandaan komen. Je kunt niet altijd alles gratis krijgen.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Jammer genoeg krijg je de FOM reclametijd er gratis bij. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Die Duitse zender RTL heeft ook reclame onder een race, BBC daarin tegen weer niet. Maar die zenden geloof ik niet alle race's uit, F1 zonder Olav Mol is geen F1 :P Maar voor nu nog geen abonnement, voor komend seizoen wordt het wel interessanter gezien onze Nederlandse inbreng.

Dat heeft trouwens ook een tijd geduurd! Wie weet hoe het zit met Guido van der Garde, volgens mij zit ie nog steeds bij Sauber. Die nu nog steeds 4 rijders onder contract hebben staan?! Nou ja hij zit er iig nog.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08
Giedo zit sowieso niet meer bij Sauber, wordt op dit moment gespeculeerd over een zitje bij Manor F1, maar dat zal zoals vaker met speculaties wel weer op niks uitlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Laatst las ik dat er ook op korte termijn nieuws aankomt omtrent Robin Frijns, dus wie weet...
Kevin Magnussen schijnt ook goede kansen te hebben bij Manor, ivm de openstaande rekening bij McLaren, maar het is maar zeer de vraag of McLaren, Magnussen daar laat rijden ivm de omstandigheden van Alonso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Van Reddit, de Red Bull Livery zoals het ook had gekunt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ofpgvYd.jpg

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zoals ie had gemoeten inderdaad ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:29
hardware-lover schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 08:51:
De rillingen lopen mij nog nog over de rug als ik terugdenk aan de tijd dat RTL7 als enige NL zender F1 uitzond. Verschrikkelijk al die reclame. Ik sprong dan ook een gat In de lucht toen de BBC ermee begon. Toe die er mee ophield met alles uit te zenden was ik maar wat blij dat ik de mogelijkheid kreeg om het via Sport1 te kunnen bekijken. Die €15,- per maand ben je niet kwijt als je toevallig Film1 toch al had (was het geval), en tegenwoordig krijg je Sport1 Go er ook nog eens gratis bij. Als je werkelijk liefhebber bent van een bepaalde sport, dan vind IK €15,- per maand niet teveel geld. Volgens mij nog steeds flink voordeliger dan bijvoorbeeld een voetbal abonnement bij Fox en menig abonnementje voor bijvoorbeeld je mobiele telefoon. Het ligt er maar net aan waar je behoeftes liggen. Voor mij geen enkele twijfel, ik krijg nu een heel aardig extra aanbod aan autosport voor de kiezen, en als liefhebber daarvan beperk ik mij niet enkel tot het bekijken en volgen van F1.
Ik heb geen Film1 en krijg geen Go bij mijn Sport1 abo. Dus ga maar weer voor alleen het Sport1 Go abo. Vind het absoluut niet erg om €10 voor de F1 te betalen. Alleen blijft het wel jammer dat ik er geen normaal Sport1 bij krijg en dat er ook geen support voor chromecast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Off Topic: Kan Go binnen een netwerk op meerdere devices tegelijk?

edit: Anders gewoon maar 's proberen voor een maandje

[ Voor 30% gewijzigd door albino71 op 03-03-2015 11:40 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08
werkte bij mij perfect op meerdere devices
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KL8pQFY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Waffle schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:31:
[...]
geen support voor chromecast is.
Doe wat ik getest heb : installeer Google Chrome browser op je desktop/laptop. Doe daar de Chromecast extensie bij en cast full screen naar je TV. Dat werkt echt beter dan verwacht. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
echt? als ik bijv. een youtube filmpje niet via de youtube app maar via de browser full screen chrome-cast naar mijn tv, dan is het een-en-al horten en stoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badeend
Alonso is er niet bij in Australie :/

Daar lijkt dan toch wat meer aan de hand dan ze bekend gemaakt hebben...

[ Voor 22% gewijzigd door Badeend op 03-03-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Badeend schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:17:

Het stinkt steeds meer aan alle kanten... Ik vermoed dat Alonso toch iets heeft gehad ofzo waardoor de crash veroorzaakt werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Ik denk dat de klap op z'n hoofd veel heftiger was/ hij achteraf toch een zware hersenschudding heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

rik86 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:19:
Ik denk dat de klap op z'n hoofd veel heftiger was/ hij achteraf toch een zware hersenschudding heeft
Hoe verklaar je dan dat alle scans volkomen normaal waren. Een hersenschudding is normaal toch wel te zien op zo'n CT / MRI scan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Snap niet wat iedereen zo raar vindt aan de toestand van Alonso, bij de impact heeft de g-force meter 31G geregistreerd. Een zijwaartse impact waar het hoofd misschien maar een stopafstand heeft van 5 tot 10cm. Wie daar zonder hersenschudding vanaf komt is geen mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Badeend schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:17:

Statement van McLaren:
http://www.mclaren.com/fo...-alonso-a-medical-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Die verklaring raakt ook kant nog wal...
McLaren-Honda driver Fernando Alonso’s doctors have informed him that they find him asymptomatic of any medical issue; that they see no evidence whatsoever of any injury; and that they therefore describe him as entirely healthy from neurological and cardiac perspectives alike.
Ok, geen symptomen en volkomen gezond
for the time being he should seek to limit as far as is possible any environmental risk factors that could potentially result in his sustaining another concussion so soon after his previous one, so as to minimise the chances of second impact syndrome, as is normal medical procedure when treating athletes after concussions.

In order to limit those environmental risk factors, specifically, his doctors have advised that he should not compete in the imminent Australian Grand Prix meeting, which will take place on March 13th, 14th and 15th.
Ik vind dit merkwaardig. Hij is gezond, er is niets te zien, en er zijn coureurs geweest die veel sneller na een hersenschudding weer instapten.
Fernando’s doctors acknowledge that he feels fit and well, and that he regards himself as ready to race, and, that being the case, they are comfortable with the fact that he has already recommenced physical training, with a view to preparing for a return to the cockpit of his McLaren-Honda car for the Malaysian Grand Prix meeting on March 27th, 28th and 29th. Indeed, his doctors are supportive of that ambition, satisfied as they are that he sustained no damage whatsoever during his testing accident on February 22nd.
Ze zien dat hij gezond en klaar is om te racen...

Nja, het zal allemaal wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
fynrd1 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:31:
Snap niet wat iedereen zo raar vindt aan de toestand van Alonso, bij de impact heeft de g-force meter 31G geregistreerd. Een zijwaartse impact waar het hoofd misschien maar een stopafstand heeft van 5 tot 10cm. Wie daar zonder hersenschudding vanaf komt is geen mens.
Omdat 999 van de 1.000 keer de coureur wegloopt en tot een jaar of 10 terug gewoon in de T-car sprong.

De doktoren hebben ook om videobeelden van de crash verzocht, maar kregen alleen screenshots. De kwaliteit zo zogenaamd te slecht zijn. Waarom geven ze niet gewoon de beelden en laat men het zelf uitzoeken wat ze van de kwaliteit vinden?

Zo schijnt ie ook Italiaans gesproken te hebben na de crash en nog wat andere randzaken die rondzingen. Op een gegeven moment weet je ook niet wat je moet geloven, maar de laatste die ik geloof is McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Zijwaarts is nooit prettig, zie Perez in Monaco, die heeft toch ook een race gemist erna?

Toch heb ik ook het gevoel dat McLaren niet alles verteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Señor Sjon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Omdat 999 van de 1.000 keer de coureur wegloopt en tot een jaar of 10 terug gewoon in de T-car sprong.

De doktoren hebben ook om videobeelden van de crash verzocht, maar kregen alleen screenshots. De kwaliteit zo zogenaamd te slecht zijn. Waarom geven ze niet gewoon de beelden en laat men het zelf uitzoeken wat ze van de kwaliteit vinden?

Zo schijnt ie ook Italiaans gesproken te hebben na de crash en nog wat andere randzaken die rondzingen. Op een gegeven moment weet je ook niet wat je moet geloven, maar de laatste die ik geloof is McLaren.
Impact was in een betonnenmuur, dat is aanzienlijk anders dan in een bandenstapel of vangrail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Het constante gescherm met 'normal medical procedure' helpt ook niet echt als je de historie bekijkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59
Het alu-hoedjes gehalte is weer van ongekend niveau vandaag...

31G zijwaarts = hersenschudding.

Race missen is ivm 'Second Impact Syndrome'. Lees voor de gein even het wikipedia artikel http://en.wikipedia.org/wiki/Second-impact_syndrome .
This second blow may occur minutes, days or weeks after an initial concussion,[1] and even the mildest grade of concussion can lead to SIS.[2] The condition is often fatal, and almost everyone who is not killed is severely disabled.
Ik snap wel waarom hij aan de kant gehouden wordt door de doktoren.

[ Voor 28% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 03-03-2015 13:50 ]

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pff, dat is een domper zeg.
Hopelijk is hij snel voldoende hersteld. De artsen hadden al geadviseerd om 21 dagen rust te houden, dan is dit op zich wel een logisch gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Het is wel raar hoe het allemaal loopt maar gezien de situatie bij Maca is er niet echt een reden om hem wel enig risico te laten nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
fynrd1 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Impact was in een betonnenmuur, dat is aanzienlijk anders dan in een bandenstapel of vangrail.
Klopt, maar hij ging er niet volledig zijwaarts in, maar onder een hoek. Maar waarom worden de beelden zo angstvallig geheim gehouden als het een 'normale' crash was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Vooral de data en het vreemde geheimzinnige gedoe om wat er nu precies wel of niet is gebeurd maakt het zo verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
P.O. Box schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:45:
echt? als ik bijv. een youtube filmpje niet via de youtube app maar via de browser full screen chrome-cast naar mijn tv, dan is het een-en-al horten en stoten....
Het ging bij mij echt soepel. Ik zal eens testen met youtube vanavond en dat terugmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

f4stf0rw4rd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:47:
Het alu-hoedjes gehalte is weer van ongekend niveau vandaag...

31G zijwaarts = hersenschudding.

Race missen is ivm 'Second Impact Syndrome'. Lees voor de gein even het wikipedia artikel http://en.wikipedia.org/wiki/Second-impact_syndrome .

[...]

Ik snap wel waarom hij aan de kant gehouden wordt door de doktoren.
Alu-hoedjes of niet, de recente geschiedenis laat zien dat het vaak anders is...

Meest recente wat ik zo snel kan vinden is Perez in 2011, crasht in de kwalifcatie van Monaco op zaterdag 28 mei 2011, diagnose was een hersenschudding (niet specifiek licht genoemd) en een gekneusd dijbeen.

Op 10 juni 2011 zat Perez alweer in de auto, in Canada, na een medische test op het circuit. Dit is dus 15 dagen na het ongeluk....

Zonder alu-hoedje:
Ik vind echt super dat ze alles doen om hem te beschermen als er echt iets is, het laatste dat ik wil is iets ernstigs voor wie dan ook. Maar het hele standaard procedure verhaal rammelt aan alle kanten, samen met het geheim houden van de beelden en oorzaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Het begint een aardige klucht te worden rondom Alonso.

Voorzorgsmaatregelen of meer aan de hand? Zeg het maar.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Señor Sjon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:54:
[...]

Klopt, maar hij ging er niet volledig zijwaarts in, maar onder een hoek. Maar waarom worden de beelden zo angstvallig geheim gehouden als het een 'normale' crash was?
Ja dat wel, maar de de registratie was alsnog 31G. Hadden zijn oorsensoren geen 15G geregistreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:00
Dit las ik net op de ziggo website.

Luister tijdens de wedstrijd naar het commentaar van de nieuwe presentator Rob Kamphues.
Dit dus bij sport 1.
Of ik hier blij van moet worden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

palme50 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:09:
Dit las ik net op de ziggo website.

Luister tijdens de wedstrijd naar het commentaar van de nieuwe presentator Rob Kamphues.
Dit dus bij sport 1.
Of ik hier blij van moet worden......
FORMULE 1 KOMEND SEIZOEN
Rob Kamphues is met ingang van komend Formule 1-seizoen, dat start op 13 maart, de nieuwe presentator van de F1-uitzendingen op Sport1. In de studio in Amsterdam ontvangt hij ieder Formule 1-weekend deskundigen zoals oud F1-coureur Robert Doornbos en liefhebbers uit de autosportwereld met wie hij de race uitgebreid voor- en na beschouwt.

Olav Mol zal het commentaar vanaf locatie blijven verzorgen tijdens de kwalificatietraining en de race en tekent eveneens voor de voorbeschouwing vanaf het circuit. Rick Winkelman zal de vrije trainingen van commentaar voorzien.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2015 14:11 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palme50
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09:00
Dat is al anders dan ziggo site suggereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ziggo heeft de laatste tijd wel meer gezever..., èh, gesuggereerd ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:00
Hoogie2004 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:58:
[...]

Alu-hoedjes of niet, de recente geschiedenis laat zien dat het vaak anders is...

Meest recente wat ik zo snel kan vinden is Perez in 2011, crasht in de kwalifcatie van Monaco op zaterdag 28 mei 2011, diagnose was een hersenschudding (niet specifiek licht genoemd) en een gekneusd dijbeen.

Op 10 juni 2011 zat Perez alweer in de auto, in Canada, na een medische test op het circuit. Dit is dus 15 dagen na het ongeluk....
Perez had alleen 1e training gereden en heeft zich toen terug getrokken omdat hij toch niet 100% fit was om een f1 wagen te rijden fyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Raven__NL schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:15:
[...]

Perez had alleen 1e training gereden en heeft zich toen terug getrokken omdat hij toch niet 100% fit was om een f1 wagen te rijden fyi
Verdorie, je hebt gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Rob Kamphues.....tja.....

Niet de eerste waar ik aan denk, maar ja, aan wie denk je wel als het gaat om F1 dingen aan elkaar praten.

edit: Het moet eigenlijk gewoon weinig in de studio en veel op en rond het circuit zijn, dan pas is het interessant wmb.

[ Voor 31% gewijzigd door albino71 op 03-03-2015 14:20 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
L1nt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:01:
Voorzorgsmaatregelen of meer aan de hand? Zeg het maar.
We weten het niet.. :)
Ik denk dat het er ook al anders had uitgezien als Alonso in een auto zou stappen die titelkansen had..
Met de McLaren Honda verwacht zelfs Alonso niet kampioen te worden dit jaar, dus dan is het advies een race uit voorzorg missen makkelijker te accepteren denk ik..

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

sanderb schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:39:
[...]

We weten het niet.. :)
Ik denk dat het er ook al anders had uitgezien als Alonso in een auto zou stappen die titelkansen had..
Met de McLaren Honda verwacht zelfs Alonso niet kampioen te worden dit jaar, dus dan is het advies een race uit voorzorg missen makkelijker te accepteren denk ik..
Ergens denk ik dat Alonso denkt dat ie met deze auto nog verder achteraan rijdt en opeens "auw auw mijn enkel (en grijpt naar knie)..ik kan echt niet rijden hoor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Mijn (eerste) selectie voor de Top 6 in Australie staat ingevuld in de F1pool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Begrijp ik nou goed dat Sport1 GO niet in Full HD beschikbaar is?

https://abonneren.sport1.nl/

Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.gamergun.com/files/1/sport1go.PNG

Verklaart wel de matige kwaliteit van afgelopen seizoen, maar dan ben je dus verplicht een tv-abo te nemen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Je hebt vorig seizoen een GO abo gehad en vraag je nu pas af of het in Full HD is ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Kw4kje schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:53:
Je hebt vorig seizoen een GO abo gehad en vraag je nu pas af of het in Full HD is ? :?
Ze pretenderen dat het Full HD is door het kanaal Select HD te noemen maar dat het geen Full HD is / was viel me natuurlijk wel op.

Anno 2015 verwacht ik echter dat ze een nette 1080p stream aanleveren maar helaas. Uiteraard had ik beter moeten weten maar de gemiddelde niet-Tweaker staat natuurlijk niet stil bij 720p vs 1080p en verwacht superieure kwaliteit (en terecht, so do i).

[ Voor 25% gewijzigd door TommyGun op 03-03-2015 22:11 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Klopt het zou inderdaad geen HD mogen heetten, de kanalen met max 2800kbps noemen ze HD kanalen. Daaronder niet. Ik vind het zelf wel prima kwaliteit, altijd nog beter dan andere streams. Maar voor de prijs en wat er tegenwoordig mogelijk is, mag je inderdaad wel meer verwachten.

[ Voor 42% gewijzigd door Kw4kje op 03-03-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Net getest, nergens last van! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
TommyGun schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:01:
[...]

Ze pretenderen dat het Full HD is door het kanaal Select HD te noemen maar dat het geen Full HD is / was viel me natuurlijk wel op.

Anno 2015 verwacht ik echter dat ze een nette 1080p stream aanleveren maar helaas. Uiteraard had ik beter moeten weten maar de gemiddelde niet-Tweaker staat natuurlijk niet stil bij 720p vs 1080p en verwacht superieure kwaliteit (en terecht, so do i).
Wat is de kwaliteit van Sport1Go in vergelijking met de SD stream van RTL+? Beter? Minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

asing schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:18:
[...]
Wat is de kwaliteit van Sport1Go in vergelijking met de SD stream van RTL+? Beter? Minder?
Aangezien ik het een, gemakkelijk kan vergelijken met het ander, bij bezit van een Sport1 abonnement en de gratis toegang tot het Go gedeelte, hierbij mijn ervaring onder Windows 8.1 met ruim voldoende snelle verbinding en hardware.

Het beeld via Go (met Silverlight), is zeker geen HD kwaliteit maar is prima te doen, bij gebrek aan beter. Het beeld is zeker niet zo vloeiend en van dezelfde kwaliteit vergeleken met het beeld wat beschikbaar is via de Windows 8 Sport1 app (uit de store). Dat ziet er als geheel gewoon stukken beter uit. Ik realiseer me terdege dat niet iedereen die keuze kan maken, mocht dit wel zo zijn dan zou ik het aanbod via de Sport1 app van Windows 8 bekijken. De SD stream van RTL Television zal een stuk prettiger kijken zijn dan het Sport1 GO aanbod via Silverlight, v.w.b. beeld bedoel ik dan, jawol!

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Had dat niet met 60fps Youtube te maken? Die gaf ook op mn pc problemen een tijdje terug (wat wel knap is met mijn specs) en inmiddels is dat opgelost, maar misschien nog niet voor elke device. Pak een 1080p/30fps en het gaat wel goed denk ik.

Verder werkte hier Sport 1 als stream ook prima. Het duurt soms even voor ie de hoogste resolutie pakt, maar die is prima. Met tennis kun je ook prima de bal volgen zonder stotter (wat ook vaak lastig is). Verder vind ik het soms wel irritant dat ie ineens stopt of helemaal de stream kapt. Dat heb je met een tv minder :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
TommyGun schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:01:
[...]

1080p wordt in nederland door geen enkele zender uitgezonden, althans niet op de kabel. Alle digitale kabel broadcasts zijn interlaced signalen, dus max 720i en 1080i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

daar houdt het al op ... silverlight omfg :F 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
himlims_ schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:14:
[...]

daar houdt het al op ... silverlight omfg :F 8)7
Precies mijn gedachte |:(
Maar goed, daar heb je dan de Sport1 Go app als alternatief voor. Het zou leuk zijn als je Sport1 Go met je ziggo abonnement kan combineren, én kijken op tv Ziggo en op andere apparaten via de apps.

Werkt de sport1 Go app trouwens op geroote apparaten? De meeste tv apps kunnen dat niet omdat je de stream zogenaamd makkelijk kan opslaan :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 10-09 09:21
soulcrusher schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:28:
[...]

Precies mijn gedachte |:(
Maar goed, daar heb je dan de Sport1 Go app als alternatief voor. Het zou leuk zijn als je Sport1 Go met je ziggo abonnement kan combineren, én kijken op tv Ziggo en op andere apparaten via de apps.

Werkt de sport1 Go app trouwens op geroote apparaten? De meeste tv apps kunnen dat niet omdat je de stream zogenaamd makkelijk kan opslaan :/
Dat kan toch ook? Ik kan op mijn TV de sport1 kanalen bekijken (Ziggo), en tegelijkertijd op mijn tablet inloggen op de Sport1 Go app met mijn ziggo gegevens. Je kunt dus kijken op 2 schermen tegelijkertijd.

En ja, de Sport1 Go app werkt ook op geroote tablets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Grimmie187 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:35:
[...]

Dat kan toch ook? Ik kan op mijn TV de sport1 kanalen bekijken (Ziggo), en tegelijkertijd op mijn tablet inloggen op de Sport1 Go app met mijn ziggo gegevens. Je kunt dus kijken op 2 schermen tegelijkertijd.
Bij Ziggo kon dat ja. Nu ik verplicht naar Caiway overgestapt ben, kan ik dat helaas niet.

Ik moet dus kiezen, OF Sport1 op de TV (a 13,99 per maand) OF Sport1 Go (a 9,99 per maand). (Natuurlijk kan ik altijd en/en doen, maar dat is te duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
soulcrusher schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:28:
[...]
De meeste tv apps kunnen dat niet omdat je de stream zogenaamd makkelijk kan opslaan :/
De reden is niet dat je de stream dan makkelijk kan opslaan, want zo makkelijk is dat niet. Maar de kabel maatschappij kan niet garanderen aan de eigenaar van de beelden (de zenders) dat de stream niet geript wordt. In het geval van sport1 is het simpel, die zijn zelf de eigenaar van de kanalen.

Pagina: 1 ... 15 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Prius Cup Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2