Ik ben gisteren begonnen mel E:D maar het valt me totnogtoe behoorlijk tegen. Zo loop ik tegen de volgende problemen aan:
Docking: Om de zoveel stations krijg ik pad loitering fees. Ik vraag om een docking request, krijg een pad toegewezen en pats, 400 cr voor pad loitering, check, check dubbelcheck: het is toch echt mijn toegewezen pad waar ik probeer te docken. Leuk als je voor een missie die 3K oplevert al 800 cr aan boetes krijgt.
Trade: ik kan in het navigatie venster niets over een systeem vinden, niet eens wat voor sector het is, agrarisch, industrieel of wat dan ook. Is trade niets anders dan high supply inkopen en van station naar station hoppen om te zien of ze eventueel misschien jouw ingekochte goedje willen hebben en dan maar hopen of je winst maakt? Koop je op high supply en dan blijkt niemand je spullen te willen, nergens in de buurt tenminste.
Na uren rondgedoold te hebben toch maar een site geprobeeerd met trade routes want zo word het niets Al vindt ik het idioot dat het blijkbaar zo moet: na 4 uur rondvliegen heb ik zelfs niets ingekocht want de inkoopprijzen kloppen voor geen meter (en dat warent recente gegevens).
Combat: Wat doe ik verkeerd, zelfs in de simpele missies is het 1 groot "probeer achter je vijande te komen om zelfs maar een schot te lossen" festijn. Ik kan niets outturnen, de AI mij wel. Speel met muis overigens. M'n scheepje draait als een stuurloze olietanker.
Nog geen combat ingame geprobeerd trouwens.
Missies: voor trade missies heb ik te weinig capaciteit, combat missies ga ik niet eens proberen in m'n standaard sidewinder, het aanbod voor andere missies is karig, meestal kan ik de missies niet aannemen omdat omdat de aaanbieder me niet vertrouwd. met een uur heen en weer vliegen heb ik een missie te pakken die ik wél kan doen en dat levert dan 3K op.
Met trade dus nog geen cent verdiend, het overige levert enkele centen op na aftrek van boetes.
Overigens begin ik me nu al te vervelen.
Edit: Ineens kan ik sinds vanmiddag dus wel de station types/imports etc. bekijken in de system view. Dat kon gister dus niet
[
Voor 4% gewijzigd door
ZenTex op 03-02-2015 06:56
]