Zo lang het een spel is dat jou aanspreekt: Ja.
Het spel is misschien 2 jaar oud, maar daar staat tegenover dat:
-Het grafisch absoluut niet achterloopt. Naar mijn mening is het één van de mooiste spellen ooit (wordt regelmatig met updates opgepoetst) in zo'n grote wereld en wordt alleen maar gevarieerder met komende updates.
-Zoals in het eerder genoemde punt: updates en seizoenen. Het basisspel is al prima en er komt steeds meer bij. De ontwikkeling is opgedeeld in seizoenen, die weer zijn opgedeeld in updates. Horizons (eerste seizoen van het spel) zit pas op 2.1 en 2.2 staat om de hoek. In het totaal komen er 4 seizoenen, met naar schatting 4 updates per seizoen die allemaal nieuwe dingen brengen.
Dus qua ontwikkeling van het spel zijn we nog niet halverwege.
Ieder seizoen kost weer geld, dat het naar mijn mening best waard is. Dit is één van de weinige spellen die ik graag blijf financieren door het zo te kopen.
Zoals mijn mede-spelers al vertellen:
Het is niet zo dat je "achter loopt" en flink door moet spelen om met anderen mee te kunnen doen. De leercurve is groot, daarom is het juist fijn wanneer je met iemand mee vliegt en ik weet zeker dat iedereen (die niet op 3 miljard lichtjaar afstand zit) zeker de tijd wil nemen om je op weg te helpen. Heb momenteel zelf ook iemand anders onder de vleugel.
Geef het een tijdje om de besturing onder de knie te krijgen en binnen no-time heb je wat geld voor upgrades aan je schip en/of betere schepen.
Al moet ik zeggen dat een klein "goedkoop" schip met wat goede upgrades heerlijk speelt! Bovendien draait zo'n klein, snel schip rondjes om al die schepen die bakken met geld kosten.
Het enige dat misschien kan knagen is dat veel mensen al een hoge rang hebben bij 1 van de grote facties: Federation en/of Empire en dat jij nog onderaan die ladder staat. Al zullen weinig mensen zeggen dat dat iets is om je druk over te maken.
Ik hou van verhaaltjes tikken
[
Voor 30% gewijzigd door
EliteGhost op 16-09-2016 16:15
]