[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 62 Laatste
Acties:
  • 169.978 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:58
Ugh.. gisteren vergeten een request dock te doen... Bye hauler met zowat een derde van m'n vermogen in cargo. 't Zou m'n laatste dock geweest zijn voor ik hem inruilde voor een Cobra. Niet dus.
Zijn er mensen die ook een verzekering nemen op cargo? Lijkt me wat ver gaan, maar in dit geval was de cargo 3 keer de waarde van mijn verzekerde hauler. Stemt toch tot nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Had ik gisteren ook, maar als je snel reageert ben je zo weer buiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
't was al laat en ik had te laat door wat er aan de hand was ;)
Maar kom, 'k heb een aardige trade route nu, en vanavond wat doorspelen en het verlies is goedgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
roepie88 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 13:44:
[...]

Een maand????

16 december was de launch
Dan heb je minimaal 1 week uitval ivm kerst en jaarwisseling
Na bouwtijd heb je ook wel wat testtijd nodig
Dus binnen tweeënhalve week (effectief 13 werkdagen) een patch opleveren, vind ik persoonlijk een knappe prestatie van Frontier.
Inderdaad, Frontier doet het altijd best wel goed met patches.
Ze releasen 1x in de 1/1,5 maand een grotere patch met een behoorlijk grote changelog en dan krijg je 1-5 bug fixes in de 2 weken erna en dan begint het weer opnieuw ;P

Maar ik merk dat Wouter gewoon lekker negatief is over E:D. Op de teentjes getrapt misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door Facerafter op 09-01-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

4play schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:33:
Naar buiten boosten doe ik ook, dat geeft een zeker gevoel van " fuck yeah, daar gaan we." en ik voel me een hele Han Solo op die manier...
Dat deed ik gisteren ook, 47 ton aan rare's in de cargo, BEM tegen de wand aan, alles kwijt. :( Gelukkig geld genoeg om mijnType-6 met 72 cargo ruimte en ge-upgrade hyperdrive frame-shift drive terug te kopen...

[ Voor 14% gewijzigd door NaN op 09-01-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Hoe vinden jullie trouwens dat soort goede trade routes?
Ik heb wel dingen proberen te vinden met die trade tool, maar alles wat ik vind is toch minimaal 16LY van elkaar verwijderd (2 jumps dus).

Ik probeer nu genoeg te traden met mijn Lakon-6 om een geupgrade Asp aan te schaffen, maar met mijn verlanglijstje van 19M is het nog een laaaaaaaaange tijd traden voordat ik dat bij elkaar heb.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Een 6 kan 17.7ly jumpen full loaded (als je de fsd upgrade). Dus dat zou ik eerst is doen, dan kan je makkelijk in 1 jump traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
True, dat heb ik ook laatst gedaan (nu een 4B FSD erin liggen), maar ik ben nog steeds benieuwd naar hoe andere mensen de trade routes vinden. Gewoon random sterrenstelsels invullen?

(De trade route die ik nu heb is 19LY voor 2100 per ton, moet toch beter te vinden zijn...)

[ Voor 20% gewijzigd door VyperX op 09-01-2015 15:31 ]

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb nu 2300 met 1 jump heen en weer, maar omdat dat stelsel een dubbelster heeft en het navbeacon bij ed "onbewoonde" ster ligt kost het me 17000LS om bij het station te komen.
Daarom heb neem ik genoegen met een sterrenstelsel waar ik 1700 per jump (heen en weer) verdien maar daar liggen de stations op resp. 500 en 40L :) LS van de nav-beacon. Scheelt me zoveel tijd dat ik per saldo sneller geld verdien.

Ik had trouwens laatste mijn net aangeschafte en geupgrade Cobra verspeeld (incl. mijn laatste geld) toen ik in een stationsluis goud wilde opscoopen wat daar hing door een gecrashte NPC? Zag ook de waarschuwing niet, en werd kapot geknald. Gelukkig kon ik een lening krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik speel al een tijdje af en toe (heb niet veel tijd ivm het bouwen van mijn huis), maar ik krijg het maar niet voor elkaar om tijdens het docken mijn thrusters te gebruiken. Ik heb deze op de standaard instelling staan en ook op de 4-way switch van mijn joystick gezet. Maar tijdens het docken kan ik alleen de omhoog- en omlaag thruster gebruiken, voor/achteruit en links/rechts werken niet. Dit terwijl in de ruimte deze wel werken dus. Best lastig landen op die manier.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
Ik geloof dat er in de instellingen aparte key-bindings zijn voor het docken, moet je even kijken of je daar ook je joystick hebt ingesteld. (of is het dat net wat je bedoelt?)

@VyperX
Liever 2-3 keer jumpen (kwestie van seconden) dan een half stelsel door te moeten supercruisen naar een station, want dat duurt veel langer.
Trade routes kan je zelf zoeken, door stations af te lopen en prijzen te noteren, of de gebruikelijke tools te gebruiken. Het bestuderen van de galaxy map, in combinatie met http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Goods kan ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Wilibrord op 09-01-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wilibrord schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:55:
Ik geloof dat er in de instellingen aparte key-bindings zijn voor het docken, moet je even kijken of je daar ook je joystick hebt ingesteld. (of is het dat net wat je bedoelt?)
Voor zover ik begrepen had zijn dat speciale key-bindings alleen voor dat doel. Als deze leeg zijn (en dat is standaard toch), dan lijkt mij dat de normale key-bindings altijd van kracht zijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

Sangroid schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:02:
[...]

Dat deed ik gisteren ook, 47 ton aan rare's in de cargo, BEM tegen de wand aan, alles kwijt. :( Gelukkig geld genoeg om mijnType-6 met 72 cargo ruimte en ge-upgrade hyperdrive frame-shift drive terug te kopen...
Dat is wel even zuur ja :) ik weet ook niet of ik het met een volgeladen vrachtschip zal doen. Ach gelukkig hoef je de cargo niet met microtransacties terug te kopen :)

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 10:09:
[...]

Dat je het spel zelf niet kan opstarten en een workaround moet gebruiken door executable handmatig op te starten met de security token vind ik een serieuze bug die toch wel hoge prio heeft.

Een aanbiedingen krijgen van een security clearance die je al hebt is een kwestie van een extra if/then statement.
Klopt dat dit een serieuze bug is, maar bij hoeveel mensen komt deze voor ? Daar doelde ik eerder op wat betreft prioriteit.

Verder detecteert de game dat je een security clearance hebt (hij zegt namelijk dat je een bepaalde permit al bezit, alleen is het item unattainable), dus of het simpel om een ontbrekende if statement gaat weet jij niet, ik niet maar alleen de developers bij FD.

Dat er iets misgaat bij het detecteren van bepaalde permits moge duidelijk zijn, maar tbh lijkt het probleem mij iets complexer dan het ontbreken van een if-then-else statement gezien dit zo'n beetje de eenvoudigste vorm van control flow is binnen programmatuur.

[on-topic]
Wat heb ik zin om deze update morgen te gaan proberen, helaas nog geen tijd gehad om te spelen i.v.m. werk maar morgen ga ik weer los alla bounty hunting :)
[/on-topic]

[ Voor 8% gewijzigd door D33F op 09-01-2015 21:47 . Reden: leesbaarheid ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 17:06
Het viel me op dat er erg veel SciFi referenties zijn. Bv: Azure Milk in het George Lucas station en Leathery Eggs in het Ridley Scott station. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben The hobbit en James Bond ook al tegen gekomen. Vandaag mijn eerste speler vermoord in een Anachry system. Koste mij wel geteld 6 sec. Was nogal on eerlijk maar goed ^^. inmiddels friendly met de federation en morgen het volgende

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2ztg5de.jpg

Iemand ze al eens gedaan en mij kan vertellen dat het in een viper kan? (wel een geupgrade)

Easypiesie. Nog makkelijker dan normale npc dropships

[ Voor 19% gewijzigd door ReQuiem83 op 11-01-2015 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor iedereen die eens wat anders wil dan oranje: http://arkku.com/elite/hud_editor/
Dit is nu mijn HUD..

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1zfrc3s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Eh, speel je nog met de Gamma-versie?

Die link staat geloof ik ook in de OP.

Als het goed is, wordt deze week mijn ED-tracker verstuurd, ik ben benieuwd. Ik merk dat ik dat toch wel erg handig zal gaan vinden, vooral bij het aanvliegen van space-stations.

[ Voor 89% gewijzigd door NaN op 11-01-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10-2024
@grasfluiter, wat zijn de kleurwaarden die je hebt toegepast?

Zo net mijn eerste anaconda neergehaald met mijn viper (nog niet eens volledig geupped ;) ), bounty 80k !!!
Maakte nog wel de fout om ver van de nav point af te vliegen dus werd nog spannend, maar eenmaal terug ging het best snel met wat afleiding erbij 8)

Weten jullie waar er nu wordt gevochten in het stelsel, want heb de plekken bezocht die genoemd worden in het nieuws maar kan niets vinden behalve dat enorme schip dan dat niets doet....

[ Voor 78% gewijzigd door Nightcrowy op 11-01-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nightcrowy

Die HUD instelling van mij komt van reddit. De eerste bovenaan, er staan er nog veel.

http://www.reddit.com/r/E...customize_the_gui_colors/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 21:36:
@Nightcrowy

Die HUD instelling van mij komt van reddit. De eerste bovenaan, er staan er nog veel.

http://www.reddit.com/r/E...customize_the_gui_colors/
Ik zal deze meteen even aan de TS toevoegen. Bedankt voor de link! ;)

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Zaterdag maar liefst binnen 2 uur 5x mijn Cobra verspeelt met de meest onbenullige dingen (crashen tegen ingang station, 2x crash tegen astroide, kapot geschoten in station door trespass etc) :( Bijna 7 ton aan verzekering naar de haaien. En zondag alweer binnen 5 minuten nog een keer tegen een astroide, bijna (2% hull left). Ik weet niet waar ik last van had....?
:|
Gelukkig had ik daarna een zeer winstgevende bountyhunt met oa 4 Anaconda's en binnen niet al te lange tijd 500k aan bounty terug, maar wat een zonde van het geld (of vooral tijd), ppfff

(Vind dit wel aardig:
<MatrixRed> 1, 0, 0 </MatrixRed>
<MatrixGreen> 1, 0, 0 </MatrixGreen>
<MatrixBlue> 1, 1, 1 </MatrixBlue>
Rood met witte accenten)

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 12-01-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:44:
Zaterdag maar liefst binnen 2 uur 5x mijn Cobra verspeelt met de meest onbenullige dingen (crashen tegen ingang station, 2x crash tegen astroide, kapot geschoten in station door trespass etc) :( Bijna 7 ton aan verzekering naar de haaien. En zondag alweer binnen 5 minuten nog een keer tegen een astroide, bijna (2% hull left). Ik weet niet waar ik last van had....?
Gelukkig had ik daarna een zeer winstgevende bountyhunt met oa 4 Anaconda's en binnen niet al te lange tijd 500k aan bounty terug, maar wat een zonde van het geld (of vooral tijd), ppfff

(Vind dit wel aardig:
Rood met witte accenten)
Don't drink & fly :+

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
stefijn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:44:

(Vind dit wel aardig:
Rood met witte accenten)
ED can be a cruel mistress :P

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
O ja, en mijn eerste playerkill gisteren. Een Sidewinder die erg veel zelfvertrouwen had... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
Beetje jammer dat ik sinds de release meer bugs ben tegen gekomen dan een paar maanden terug (oke ik speel niet veel)
- Landing hud die het niet wilt
- Landing pad die niet oplicht.
- Niet uit een interdiction kunnen komen.

Gisteren toch aardig aan het schelden geweest hierdoor. Stuk moet vliegen bij LHS 3447 om bij Dalton te komen. Had nog een kwart te gaan maar kwam toen in een interdiction terecht. Geprobeerd om eruit te komen maar bij een volle blauw balk bleef ik erin dus dacht oke dan laat ik me wel pakken. Maar ook bij vol rood blijf hij erin. Dus game afsluiten en weer heel dat stuk overnieuw vliegen door er daarna achter te komen dan me landings hud niet wilde werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Gisterne had ik ook een interdiction afgeslagen, maar het geluid van de interdiction bleef hangen nadat ik ontsnapt was. Iets minder irritant, wel een bug natuurlijk

Eén van mijn irritaties is als je naar een dubbelster-systeem springt en de nav-beacon ligt bij de "onbewoonde" ster van het systeem. Dan kun je altijd 15000+ Ls supercruisen...booring
Vind het onlogisch dat nav-beacons bij de onbewoonde ster van een systeem zouden liggen. Geen bug, wel irritant imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:58
stefijn schreef op maandag 12 januari 2015 @ 12:24:
Vind het onlogisch dat nav-beacons bij de onbewoonde ster van een systeem zouden liggen. Geen bug, wel irritant imho.
Volgens mij liggen ze bij de zwaarste (of misschien juist grootste) ster in het systeem. Zou inderdaad wel handig zijn als je sneller dan supercruise daarheen zou kunnen reizen. Staat geloof ik ook wel ergens op het todo lijstje van FD. Ik verwacht alleen niet dat er nav beacons bij de andere sterren zullen komen. Misschien een soort van interne nav beacon (waar je dus alleen naartoe kunt jumpen als je al in het systeem zit) of een mechanisme waardoor supercruise veel sneller gaat in dat soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was er niet een systeem zoals Alpha Centauri waarbij ster 1 en ster 2 iets van 12Ly (geen Ls) van elkaar afliggen?
Oftewel drie kwartier supercruisen of zo? Met daarbij meteen een fikse reparatie rekening voor slijtage van je schip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hmm..note om daar niet naartoe te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Vandaag voor het eerst aan traden gegaan(sinds de gamma) type 6 gekocht en gedowngrade/geupgrade zodat ik 112 ton kan verplaatsen. Nu las ik ergens dat luxerie seekers best wat opleveren. Dus ik kon mij herinneren dat ik zo luxery seeker ergen had gezien dus opxzoek gegaan en gevonden. Nu had ik het geluk dat een station met performance enhancer op 150ly zat. Dus nog geen 3 minuten vliegen. Dus een round trip in 8 min max en profit van 98k. Dus die type 6 en upgrades had ik er in 3 uur er wel uit. Nadeel is dat je leeg terug gaat. Ik denk dat een 2 way trade meer oplevert. Dus 110k heen en 30k terug in 12 min. Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
98k/8min = 12,25k/ min, 140/12 = 11,6k/min.

De eerste levert dus meer op als de getallen correct zijn.

Ik heb een route gevonden waarin ik in één jump heen en weer 158k + 20k verdien, alleen zit daar een dubbelster in (zie boven). Duurt mij te lang :O , ik neem genoegen met een andere route waarin ik 120/20k verdien met een paar korte supercruises. Geen tijd gemeten, maar mogelijk/hopelijk is optie 2 efficienter (iig minder vervelend ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Ik haal nu 60k+26k in een cobra (44 cargo slots, uit m'n hoofd). Beide stations zitten <20Ls bij de ster vandaan. Heb het niet getimed, maar denk dat ik 6 minuten rtt wel kan halen als ik er goed voor ga zitten (en dus geen station voorbij schiet omdat ik throttle vergeet terug te zetten omdat ik op teamspeak zit te beppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Kan iemand mij zeggen of er betere trade routes dan deze bestaan?

:) 1426ls Gold → :) 14ls
Buy: 8780 (46m ago)
Sell: 10332 (19h 59m ago)
:) 14ls Imperial Slaves → :) 1426ls
Buy: 15829 (19h 59m ago)
Sell: 17019 (46m ago)

Afstand tussen de twee systemen is 38.04 lichtjaar, totale profit is over de 2740 credits per ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Ben toch weer overgeschakeld naar muis en keyb na het uitproberen van een flightstick. Dus als iemand nog een zgan flightstick wilt voor een leuk prijsje :)

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
jezzer schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:41:
Ben toch weer overgeschakeld naar muis en keyb na het uitproberen van een flightstick. Dus als iemand nog een zgan flightstick wilt voor een leuk prijsje :)
Why? Ik vind mijn x52 pro echt ideaal. Misschien kwestie van langer spelen?

Hebben jullie overigens een "transfer" ship? Gezien ik nu 3 system voor federation unlock, en bounty moet inleveren bij empire, heb maar echt zeker 80 jumps weg lig en iig mijn viper daar niet kan heen vliegen. Zit te denken om een ship deze zou mij naar mijn schepen brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:43
ReQuiem83 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 06:59:
[...]

Hebben jullie overigens een "transfer" ship? Gezien ik nu 3 system voor federation unlock, en bounty moet inleveren bij empire, heb maar echt zeker 80 jumps weg lig en iig mijn viper daar niet kan heen vliegen. Zit te denken om een ship deze zou mij naar mijn schepen brengt.
Ik wissel wel eens, afhankelijk van wat ik wil gaan doen. Heb je 200k liggen? Want dan koop je een hauler om naar Empire te vliegen: http://eliteshipyard.nfsh...30V,,2-3m3m3I2C2C2C22,4z_ (35ly jump range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik dacht dat, als je wilt wisselen van schip, je er dan heen moet vliegen met het ship waar je op dat moment mee speelt, maar zijn er toch systemen in het spel die dit makkelijker maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Probeer iets leesbaarder te schrijven, ik vind het wat lastig om te ontcijferen wat je nou precies typt. Kun je de FSD van je Viper niet meer upgraden dan?

De tradingtool is verdwenen? http://www.elitetradingtool.co.uk/ gaat naar een andere url

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
@stefijn, thanx voor de tip, vind het een handige tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Nightcrowy schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:14:
Ik dacht dat, als je wilt wisselen van schip, je er dan heen moet vliegen met het ship waar je op dat moment mee speelt, maar zijn er toch systemen in het spel die dit makkelijker maken dan?
Je moet inderdaad er heen vliegen om te wisselen. Ja ik kan met mijn viper als ik alles ga downgraden om vervolgens erheen te vliegen en alles weer upgraden. Maar ik vind dat te veel gedoe (weet niet eens of je überhaupt 100% terug krijgt met downgraden en of je echt overal kan komen met een viper jump range). Wat ik wil doen is naar de empire vliegen met een soort van transfer schip bv een hauler. Daar een nieuwe viper kopen en upgraden en daar laten voor als ik missies/speciale events voor empire wil doen of andere dingen. Ik had liever gezien dat je bijvoorbeeld je schepen of karakter kan laten verhuizen door NPC tegen kosten en x transfer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 15:35
stefijn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 09:25:
Probeer iets leesbaarder te schrijven, ik vind het wat lastig om te ontcijferen wat je nou precies typt. Kun je de FSD van je Viper niet meer upgraden dan?

De tradingtool is verdwenen? http://www.elitetradingtool.co.uk/ gaat naar een andere url
de www versie gaat inderdaad naar een andere website. De non www gaat gewoon nog naar de tool
http://elitetradingtool.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
ReQuiem83 schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 06:59:
[...]

Ik vind het met de muis toch veel precieser, was wel even wennen maar met een flightstick was het toch een soort van terug gang. Het is natuurlijk heel persoonlijk en met een stick is de immersie veel groter maar toch niks voor mij.
Ben iig blij dat ik niet een vrij dure had gekocht want wilde eerst ook de x52 pro halen :) Ik heb de thrustmaster T.16000M, deze was van alle budget sticks het meest highend en gevoelig, maarja kan hem niet meer terug sturen.

Doe hem weg voor een geeltje dus als iemand er nog eentje zoekt? :o

Ik heb trouwens eindelijk een mail gekregen voor het bevestigen van mijn adres en tshirt maat voor CE retail box!

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
jezzer schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 12:59:
[...]

Ik vind het met de muis toch veel precieser, was wel even wennen maar met een flightstick was het toch een soort van terug gang. Het is natuurlijk heel persoonlijk en met een stick is de immersie veel groter maar toch niks voor mij.
Ben iig blij dat ik niet een vrij dure had gekocht want wilde eerst ook de x52 pro halen :) Ik heb de thrustmaster T.16000M, deze was van alle budget sticks het meest highend en gevoelig, maarja kan hem niet meer terug sturen.

Doe hem weg voor een geeltje dus als iemand er nog eentje zoekt? :o

Ik heb trouwens eindelijk een mail gekregen voor het bevestigen van mijn adres en tshirt maat voor CE retail box!
Ik ben zelf heel tevreden over de T16000. Voor linkshandigen zeker een aanrader! (mits je nog de adapter hiervoor hebt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Maar dan heb je geen gashendel (of zit die ergens ingebouwd?) Ik vind een echte gashandel (met een hoop knopjes) toch wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
stefijn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:43:
Maar dan heb je geen gashendel (of zit die ergens ingebouwd?) Ik vind een echte gashandel (met een hoop knopjes) toch wel handig
Er zit een kleine gashendel op, maar ik vind hem niet bijzonder handig geplaatst en gebruik de + en - op mijn numerieke toetsenbord.

edit: voor de duidelijkheid: ik ben linkshandig.

[ Voor 6% gewijzigd door celshof op 13-01-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik moet er ook niet aan denken hoor, toetenbord en muis wel is gedaan omdat ik mijn joypad niet mee had op een andere pc.. maar de direct control met analogue sticks/knoppen lijkt toch wel een must om echt soepel en snel overal langs/boven/onder de vijand te vliegen en al helemaal om ff snel te landen zonder direct overal in te crashen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
CT schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 14:01:
... helemaal om ff snel te landen zonder direct overal in te crashen. :P
Je hebt die schilden toch niet voor niets? Zo'n landing pad werkt echt prima als rem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Hoe doet die gast Invertedlook dat eigenlijk op Youtube, die vliegt continue met Flight Assist off. Als ik dat inschakel (of uitschakel eigenlijk) dan is mijn vliegtuig oncontroleerbaar en begint steeds meer te tollen en dat is bijna niet tegen te gaan.
Bij hem lijkt het wel alsof zijn schip wel stabiel gehouden wordt maar dat hij wel vrij kan draaien t.o.v. de "voorwaartse vector" (als je begrijpt wat ik bedoel), een soort van semi FA off

Daarnaast lijkt het alsof hij tijdens het gebruik van de normale controls (roll, yaw, pitch) ook nog eens de laterale thrusts "gemakkelijk" gebruikt. Wat voor configuratie moet je dan wel hebben om zoveel assen tegeijk te gebruiken?

Ik gebruik ook wel eens laterale thrust, maar dan zit ik naast dat ik de joystick bedien ook met één hand op het toetsenbord (voor horizontale en verticale trust, bijv. bij landingen of soms tijdens gevechten) en dat is natuurlijk maar een digitale bediening (aan/uit) en niet heel precies.

Als ik DAT nog eens combineer met flightassist of is er echt geen beginnen meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Dat is nu juist het voordeel van hotas, dan heb je 5 assen onder je handen die direct te besturen zijn met alle thrusters erbij, vandaar ook dat hotas geadviseerd wordt bij deze sims. Ik haal echt zelden mijn handen van de bediening af door mijn hotas setup, gebruik alleen mijn muis nog voor freeview in de cockpit.

@ReQuiem83, Dat zou een oplossing kunnen zijn ja, maar in ieder geval een mogelijkheid om snel bij je andere schepen te komen, want door de grote van het stelsel ben je haast wel verplicht om maar weer hetzelfde schip nogmaals te kopen nu....

[ Voor 28% gewijzigd door Nightcrowy op 13-01-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Dan kom je nog tekort
- pitch
- roll
- yaw
- draaien om je verticale as
- horizontaal bewegen
- verticaal bewegen
(- thrust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Nee hoor mis niets, je benoemt nu alles wat ik onder 5 assen en de thruster versta ;) , dat wat je nu noemt zit allemaal onder mijn bediening van de hotas hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Die gast heeft uren of dagen zonder flight assist gevlogen met een hotas(anders is het echt onmogelijk volgens mij). Ik zet hem ook wel eens uit tijdelijk met een hold button voor kleinere draaicirkel in gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Nightcrowy schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:27:
Nee hoor mis niets, je benoemt nu alles wat ik onder 5 assen en de thruster versta ;) , dat wat je nu noemt zit allemaal onder mijn bediening van de hotas hoor....
Maar ik noem 6 assen + thruster ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ja daar ga ik nu ook mee beginnen, anders duurt het echt te lang in de viper om ff mee te draaien

@stefijn, er zijn maar 5 assen.....?? de rest wordt toch door thrusters opgepakt?

[ Voor 30% gewijzigd door Nightcrowy op 13-01-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

stefijn schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 15:24:
Dan kom je nog tekort
- pitch
- roll
- yaw
- draaien om je verticale as
- horizontaal bewegen
- verticaal bewegen
(- thrust)
Uh, nee. "draaien om je verticale as" = yaw en zit (iig in mijn setup) op de stick (ook draaien om verticale as), horizontaal bewegen (naar voren of achteren iig) = throttle. Pitch en roll zijn je normale joystickuitslagen. Voor vertikaal bewegen en laterale thrust heb ik knoppen op de throttle.

Da's op een simpele Thrustmaster T-Flight Hotas X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
o ja, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Antwoord al zelf gevonden -> https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=92060

[ Voor 95% gewijzigd door D33F op 13-01-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb ook maar eindelijk een X-55 aangeschaft, na heeeeeeel lang reviews kijken, twijfelen en uitstellen, want las toch regelmatig dat die zowel ergonomisch als kwalitatief niet zo goed als de X-52 Pro is. Maar samen met de DK2 en Voice Attack gaat het nu helemaal cool worden :)

Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Krijgt hier iemand nog iets mee van het verhaal? Ik zie wel updates over (bijna) oorlogen en zo, maar ik heb geen idee waar er iets meer te doen is behalve het traden en bountyhunten. Moet toch wel zeggen dat ik daar na een paar weken toch wel een beetje klaar mee ben.

Ben bang dat je veel tijd moet spenderen om dit te volgen en meer uit het spel te halen dan alleen maar als een lonewolf rond te hangen. Daar heb ik evenwel toch niet zoveel zin in. Misschien toch iets te veel MMO voor my taste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
Ik zit daar ook mee te stoeien inderdaad, geloof alleen dat als we een beetje los gaan in een bepaald systeem er een verhaaltje over komt maar verders helemaal niets.... ben al gevlogen naar plekken die genoemd worden maar geen activiteit te bekennen enzovoorts, laat het maar rusten voor nu, maar valt tot nu toe tegen hoor, geen echt samenspel en geen echte binding met het verhaal nog.... voel me inderdaad volkomen lonewolf in dat mega stelsel.. zie het maar als training voor star citizen dan ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Nightcrowy op 13-01-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik zie alleen de flarden van het verhaal op galnet langs komen, er schijnen ook echt grote schepen rond te vliegen enzo op de plaatsen en ook de spelers kunnen door missies te doen invloed hebben op het verhaal. Maar elke keer als ik wil kijken of ik er iets directer betrokken kan raken bij het conflict. Maar het is mij elke keer te ver vliegen (100 LY weg enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
100LY is toch niet zo ver? Pak een hauler, haal overbodige modules (wapens, cargo racks) eraf, vervang alles voor D-rated modules behalve FSD (B rated) en gooi er een fuel scoop op. Voor ~100k heb je dan een kist die 27ly per jump doet, die 100LY is dan maar 'n handjevol jumps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

anboni schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:48:
100LY is toch niet zo ver? Pak een hauler, haal overbodige modules (wapens, cargo racks) eraf, vervang alles voor D-rated modules behalve FSD (B rated) en gooi er een fuel scoop op. Voor ~100k heb je dan een kist die 27ly per jump doet, die 100LY is dan maar 'n handjevol jumps.
Ik ben het met je eens dat 100LY niet ver is maar een uitgeklede hauler is geen optie om lekker mee te gaan doen met de war effort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Nee, natuurlijk niet. Maar die hauler kun je parkeren in een station op je bestemming en ter plekke koop je vervolgens iets leuks om mee te spelen :) Voor een paar 100k heb je een leuk gekitte viper of eagle waar je vast wel aardig mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Goede tips allemaal maar ach ik heb een keer vlakbij sol gekomen met mijn opgedirkte gratis Eagle. En ik maar ik ben nogal snel afgeleid en als er dan een USS langs komt dan wil ik daar nog wel eens opduiken. En dan ach het is ongeveer hetzelfde als wat mij belet om GTA goed te spelen, ik wordt afgeleid door alles en iedereen. Dus ach ik was even bijna verleid om naar sol te gaan enzo maar ik mag sol toch niet in dus wat moet ik er dan zoeken...

ik besloot terug te gaan naar "huis" (LHS 3447) en daar wat rond te klunzen tot ik wat grotere schepen kan kopen. Of dat de "oorlog" wat dichter bij me komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Gisteren naar Sanna gevlogen omdat er berichten waren over in de newsfeed. Daar aangekomen (133LY) was niks te zien? Dat was een beetje waar ik bang voor was. Een eind reizen met een anticlimax als gevolg.
Ik heb het idee dat ze het verhaal vnl. baseren op de getallen: hoeveel spelers zijn friendly met welke faction, welke missies worden gedaan. En daar dan een verhaal uit extraheren.

Zag vanmorgen wel een filmpje op youtube van iemand die in zo'n warzone terecht kwam, dus er is wel meer, maar wáár.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:34:
Gisteren naar Sanna gevlogen omdat er berichten waren over in de newsfeed. Daar aangekomen (133LY) was niks te zien? Dat was een beetje waar ik bang voor was. Een eind reizen met een anticlimax als gevolg.
Ik heb het idee dat ze het verhaal vnl. baseren op de getallen: hoeveel spelers zijn friendly met welke faction, welke missies worden gedaan. En daar dan een verhaal uit extraheren.

Zag vanmorgen wel een filmpje op youtube van iemand die in zo'n warzone terecht kwam, dus er is wel meer, maar wáár.
Meestal vind je dan in dat system een "conflict area" (net zoals een USS) waar je heen kan en daar vind dan een gevecht plaats waarbij je een kant kan kiezen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat er te weinig mogelijkheden zijn om jezelf te laten bemoeien met verhalen die aan de gang zijn. Bij het traden en bounty hunten begint bij mij de grind ook toe te slaan.

Wat ik nu vooral jammer vind is dat missies van stations weinig voorstellen. Ook als je op een gegeven moment military missions voor een factie kan doen zijn dat gewoon trade/bounty hunt missions met een ander naampje. Daardoor is er niet echt incentive om voor een factie te gaan behalve dan toegang tot de home systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4play schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:53:
Ik ben met mijn Eagle nog regelmatig het dock kwijt waar ik moet zijn. Dan staat er keurig "dock on bay 33" en dan gaat bay 33 niet branden. Best irritant is dat. Maar het schijnt een vaak voorkomende bug te zijn.

Vanavond eens een dikke vrachtzeul boot kopen en wat spullen heen en weer zeulen om snel geld te verdienen
Ik had hier ook last van en toen kwam ik er achter dat het kompas in de starports gewoon werkt. Die wijst je welke kant je op moet voor jouw landingsplekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Soms lijken alle docks op te lichten behalve de juiste ;)
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 09:43:
[...]
Daardoor is er niet echt incentive om voor een factie te gaan behalve dan toegang tot de home systems.
Ah...krijg je op die manier een permit? Ik ben nog steeds overal neutral. Ben al lang gestopt met die missies (maar dat moet ik dan misschien toch maar weer oppakken), alleen in een specifiek system ben ik friendly omdat ik daar uitsluitend handel.

[ Voor 5% gewijzigd door Stefke op 15-01-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Voor toegang tot Sol moet je naar ik begrijp een paar handenvol missies doen in een nabijgelegen systeem (61 cygni in dit geval, maar misschien dat het ook in andere systemen kan). Ik ben er gisteren zelf mee begonnen, dus ik kan nog niet zeggen of de info klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stefijn schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 10:34:
Soms lijken alle docks op te lichten behalve de juiste ;)

[...]

Ah...krijg je op die manier een permit? Ik ben nog steeds overal neutral. Ben al lang gestopt met die missies (maar dat moet ik dan misschien toch maar weer oppakken), alleen in een specifiek system ben ik friendly omdat ik daar uitsluitend handel.
Een permit is niet zo heel moeilijk te krijgen. Je doet eerst gewoon een paar missies voor bedrijven gelieerd aan een factie waarvan je naar de home system wilt. Als je dat hebt gedaan vind de factie je aardig genoeg om je direct military missions te geven. Na 1 of 2 van deze had ik al een permit. Je hoeft geen hele hoge rang te hebben (midshipman geloof ik). Ik kan wel alleen spreken voor sol, dat is de enige home system waar ik toegang voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Development Update 15 Januari
Hi everyone,

Following up on my post last week I will provide more information on our process moving forwards and dates for the next two major releases. As you’ve seen since the game’s initial release we have issued a number of point updates, the latest being 1.05 this morning. These are typically restricted to urgent and/or low risk changes and will continue on a regular basis as they allow us to respond as we need to. These aren’t scheduled in the same way as the major updates, but will be ongoing.

More significant updates allow us to add new features and content (as well as sweeping up a host of fixes and tweaks that haven’t been deemed suitable for the intermediate point releases).

Currently beta testing will be available for those who already have beta access for the main game. For players participating in the beta tests there will be a separate mechanism for playing so testing does not affect your game and that you can continue to play the retail version as well. Options for players currently without beta access to be able to purchase beta access will be available. Details will be made available nearer the time.

Depending on how the update Betas go in test, we expect them to be released to everyone a week or so after the Beta release.​

As you all know we’re also working on paid expansions for the game and these will have their own beta periods as well, we’ll again make details available of how this will work as we near their release.

The first planned significant update will be 1.1 and will enter beta in the first week of February. We’ll be talking next week about how 1.1 will introduce a new way to collaborate with other players in the galaxy in preparation for 1.2’s major Wings update. We have some some good news for planners of long journeys - V1.1 will also have a significant increase in the maximum distance for the route planner. We’re currently looking at extending this to 1,000 light years!

Looking further ahead there will be a 1.2 update which is planned to enter beta testing in the first week of March. The focus for this update will be Wings and other multiplayer goodness. I’ll provide more detail in future updates.

Thanks

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Net begonnen met E:D, dus bij voorbaat excuus als het een domme vraag is (ik heb het geprobeerd te googlen maar kom er maar niet achter), maar hoe kan ik mijn huidige character deleten en een nieuwe starten?

Reden is omdat ik met dit eerste char heb lopen prutsen om me een aantal dingen eigen te maken, waardoor ik a. nu berooid ben, b. ik twee missies niet heb kunnen volbrengen. Geen idee of de impact daarvan op m'n reputatie van enig belang is, maar ik wil nu graag een nieuw character starten waarmee ik gelijk goed aan de gang kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 11:47
Als je in het hoofdmenu de 'Clear Safe' optie kiest, begin je weer opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Aaaah, ik had het al een keer zien staan, maar kon het daarna niet meer terugvinden.... ik had niet gekeken onder 'Options' in dat hoofdmenu.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
Zijn hier nog meer mensen die de Mercenary Edition hadden aangeschaft en nog steeds zitten te wachten op:

• An additional Eagle fighter ship docked in a secondary location in-game
• Exclusive pack of ship paint schemes
• A ‘Day One’ ship decal
• A digital players guide
• A digital concept art book
• Plus additional in-game benefits and other digital goodies to be announced over the coming weeks.

Ik had de Mercenary Edition op 15 dec aangeschaft, maar tot op heden heb ik nog niks van de bovenstaande items die bij het pakket horen.
Ik heb hierover, op 1 januari, een ticket aangemaakt, maar tot op heden nog geen reactie van het support team gehad.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Eagle heb je al die kun je ophalen op een station, bij mij was het ergens in LHS3447 (je ziet zo'n icoontje in de Galaxy map).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Ik heb mijn X-55 vandaag binnen gekregen en gelijk getest met Elite: Dangerous. Wat een enorm verschil!!!

Het vreemde is dat in het begin niet echt veel makkelijker nadat ik heb leren vliegen met toetsenbord en muis en het is even wennen om de toesten opnieuw te leren... maar damn, wat voelt het lekker. Na een tijdje is het zoveel prettiger. Vooral de throttle zorgt ervoor dat ik veel minder op de UI let en gewoon automatisch sneller en langzamer ga in dog-fights. Ik heb nog wel de zwaarste veer erop zitten en het voelt vrij intensief, maar dat is nog wel prettig nu.

Ook heb ik de Oculus Rift DK2 even opnieuw geprobeerd en dat is helemaal een groot verschil. Voorheen vond ik spelen in VR wel leuk om even te kijken, maar heel onhanding met het toetsenbord en muis. Daardoor voelde ik het bureau ook steeds, waardoor het de illusie steeds verstoord werd. Maar nu met de HOTAS heb ik voor het eerst echt dat gevoel van "presence" gehad.

Ik kan nog niet langer dan een half uur spelen, omdat de headset nog zwaar is en strak tegen mn gezicht zit (grote neus) maar in dat half uur kan ik gewoon minuten lang genieten door alleen een beetje om een astroide heen te vliegen. Woorden doen het geen recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Hee.Ik ben ook redelijk nieuw bij ED. Ikzelf heb eerst veel geboutyhunt en ben nu veel trade runs aan het doen. Ik vroeg mij alleen af of er ook een tweakers groep in dit spel was.
Ik weet dat er bij spellen als BF4 en Star Citizen tweakers groepen zijn en ben daar al erg actief. Ik vroeg mij alleen af of er in dit spel al een tweakers groep was aangemaakt?

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Nieuwe trade route gevonden met luxery seekers op 2 ls afstand. Dat 95k per 5 min ^^. op 1/3 van type 7. Nog een uur of 10 heen en weer vliegen :+

[ Voor 17% gewijzigd door ReQuiem83 op 16-01-2015 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Pterad0n schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:35:
Zijn hier nog meer mensen die de Mercenary Edition hadden aangeschaft en nog steeds zitten te wachten op:

• An additional Eagle fighter ship docked in a secondary location in-game
• Exclusive pack of ship paint schemes
• A ‘Day One’ ship decal
• A digital players guide
• A digital concept art book
• Plus additional in-game benefits and other digital goodies to be announced over the coming weeks.

Ik had de Mercenary Edition op 15 dec aangeschaft, maar tot op heden heb ik nog niks van de bovenstaande items die bij het pakket horen.
Ik heb hierover, op 1 januari, een ticket aangemaakt, maar tot op heden nog geen reactie van het support team gehad.
Eagle Fighter zou inderdaad ergens bij jou in de buurt in een station te krijgen zijn, kijk zoals gezegd op de galaxy map naar een schip icoon bij een systeem in de buurt.
De Merc paint is niet op alle schepen beschikbaar, wel op de meeste kleindere. Je moet die in een station via de outfitting --> paintjob kunnen selecteren, net als de decals (is een skull).
Players Guide is normaal beschikbaar (via de launcher).
Artbook komt er nog aan, zeer binnenkort (nog deze maand dacht ik).
Sol Permit zou je normaal ook moeten hebben, gewoon in system tab bij permits kijken :)

Moest dit allemaal niet beschikbaar zijn in jouw geval, maak een ticket aan!

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sol permit zat volgens mij niet bij de Mercenary Edition. Ik heb de permit gewoon in-game gehaald (heb zelf ook de Mercenary Edition).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb ook geen permits (wel Merc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Die Sol permit kreeg je alleen als je de beta versie kocht, en zit idd niet bij de Mercenary Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die unlockte systems?

Edit:
kom er achter dat "Seeking Luxeries" niet smet je trading statistieken doet en dus waarschijnlijk ook niet met je trading rank..

[ Voor 54% gewijzigd door ReQuiem83 op 16-01-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
ReQuiem83 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:34:
Wat is er eigenlijk zo bijzonder aan die unlockte systems?

Edit:
kom er achter dat "Seeking Luxeries" niet smet je trading statistieken doet en dus waarschijnlijk ook niet met je trading rank..
Op dit moment weinig bijzonders, behalve dan Founder's World. Daar krijg je 10% korting op schepen en componenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt er wel wat capital ships spotten en er zijn wat meer stations ed, maar verder idd weinig bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pterad0n
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-09 16:03
BlaSfem0n schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 10:30:
[...]

Eagle Fighter zou inderdaad ergens bij jou in de buurt in een station te krijgen zijn, kijk zoals gezegd op de galaxy map naar een schip icoon bij een systeem in de buurt.
De Merc paint is niet op alle schepen beschikbaar, wel op de meeste kleindere. Je moet die in een station via de outfitting --> paintjob kunnen selecteren, net als de decals (is een skull).
Players Guide is normaal beschikbaar (via de launcher).
Artbook komt er nog aan, zeer binnenkort (nog deze maand dacht ik).
Sol Permit zou je normaal ook moeten hebben, gewoon in system tab bij permits kijken :)

Moest dit allemaal niet beschikbaar zijn in jouw geval, maak een ticket aan!
Thanks voor jouw uitleg BlaSfem0n.
Echter geen van de bovengenoemde heb ik tot mijn beschikking

Ik kan wel de game spelen, maar als de issue omtrent deze items wordt opgelost door Frontier, dan kan ik zeer waarschijnlijk weer overnieuw beginnen. Dat is juist waar ik geen behoefte aan heb.

Ik heb hierover een ticket aangemaakt op 1 januari, maar tot op heden geen reactie.

Psn: Pteradon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Ik heb ook die versie gekocht van de game, en ik heb wel de extra eagle (veel plezier mee gehad) mijne zat in Dalton spaceport in LHS 4337. Als het goed is zie je in de kaart een raar blauw ikoontje staan bij een systeem waar je een schip hebt. Als je dan in de system view kijkt dan zie je ook daar een blauw ikoon bij het station waar het schip is.

Ook bij de shipyard heb je een tab met schepen in een andere plek.

Die Merc painting heb ik op mijn Viper gedaan vandaag (het is een groene) hiervoor heb ik hem ook neit kunnen vinden dus hij zal wel alleen voor de Viper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Pterad0n schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 18:59:
[...]

Thanks voor jouw uitleg BlaSfem0n.
Echter geen van de bovengenoemde heb ik tot mijn beschikking

Ik kan wel de game spelen, maar als de issue omtrent deze items wordt opgelost door Frontier, dan kan ik zeer waarschijnlijk weer overnieuw beginnen. Dat is juist waar ik geen behoefte aan heb.

Ik heb hierover een ticket aangemaakt op 1 januari, maar tot op heden geen reactie.
Gewoon doorspelen. Je ticket is nog vrij nieuw en geen van de issues die je hebt zou volgens mij moeten leiden tot een herstart. Hoogstens de Eagle, maar gezien de waarde van zo'n schip zou ik me daar niet zo'n zorgen over maken.

edit: 15 dagen oud ticket en dat "vrij nieuw" noemen... Ben ik al zo afgestompt van de geweldige Support die Frontier heeft ingeregeld?

[ Voor 8% gewijzigd door celshof op 16-01-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik ben onderweg naar Kappa Fornacis, daar was een bericht over en als ik in het systeem kijk staat er status: war.
Ik neem de tijd, onderweg wat systemen discoveren.

Ben benieuwd. Wie doet mee? (cmdr Stefijn)

edit: nah, gaat weer lekker. Eerst hang ik - eerste keer - bij een capital ship, kies per ongeluk de verkeerde faction. Bijna afgeknald. Vervolgens kom ik in een Conflict Zone, ben bezig een schip kapot te knallen en ineens verdwijn ik uit de Conlfict zone die zich vervolgens met een snelheid van >20km/s van mij vandaan verwijderd. Ik kan er niet meer naar toe. Wat is dat voor raar iets, dat had ik laatst ook met navbeacons
edit2: terug naar het capital ship, maar dan gaat mijn game in een lage versnelling, haperend beeld en geluid. Onspeelbaar. :(

[ Voor 72% gewijzigd door Stefke op 17-01-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Heb sinds 1.05 vooral stutterstutter bij planeten. Deze had ik in 1.04 niet. Ik moet ver vliegen voor war zone. Van mij mag dit wel in veel meer systems komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
"Unrecoverable error on transaction server. Press to OK to return to the main menu"

It's bloody well not "OK" ! :(

Ga maar ff boekie lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiii
Lees hier meer
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=100791
Officiele thread: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=100812

[ Voor 36% gewijzigd door rickiii op 17-01-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Zo mijn lakon type 7 binnen. Helaas bij de eerste 3 landingen door de "brievenbus" steeds hull dmg (vlieg zonder shields maximaal cargo) en ik snapte niet waarom. Ik vlieg er aardig netjes door heen. En toen kwam het...landing gear. Ik doe ze altijd voor de brievenbus uit om te remmen. Dus nu pas uitklappen nadat ik in het station ben. Moet nog wel een goede trade route vinden. Doe nu 1.4 mil/h. Moet toch beter kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
Ik ben dit weekend aan een exploration trip begonnen: op en neer naar Barnard's Loop en Orion Nebula. Op het verste punt was ik zo'n 1500ly van Sol verwijderd, inmiddels zit ik ergens op 1100. Paar mooie visuals gezien, paar leuke sterren en planeten ontdekt. Ben benieuwd hoe ver dit me richting een fatsoenlijk gefitte Asp gaat brengen (doe het nu in een Cobra met 20ly jump range)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Indien je de laatste newsletter nog niet gelezen hebt...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XnvrvLN.jpg

...that ASS... :9~

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Pagina: 1 ... 6 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.