[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Smokkelen kan prima zonder silent running, maar dat wordt met de komende patch wel anders. Met silent running ben je je shields kwijt dus als het niet hoeft: niet doen.
Ik heb begrepen dat je zonder silent running redelijk snel gescanned wordt zodra je in range komt van een station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

SparksNL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 16:58:
[...]

Ik heb begrepen dat je zonder silent running redelijk snel gescanned wordt zodra je in range komt van een station?
Nooit last van, zeker niet met een snel schip als Asp Exlplorer. Als ze al beginnen met scannen ben je binnen voor de scan klaar is. Uit FSD: uitlijnen met mailbox, boostboostboost richting opening, ondertussen docking permission vragen, ergens in de opening pas eens gas terug nemen en je landing gear uit. Soms schiet je dan door tegen de achterkant van het station, ben je je shields kwijt maar je overleeft het wel.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
SnoeiKoei schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:00:
[...]

Nooit last van, zeker niet met een snel schip als Asp Exlplorer. Als ze al beginnen met scannen ben je binnen voor de scan klaar is. Uit FSD: uitlijnen met mailbox, boostboostboost richting opening, ondertussen docking permission vragen, ergens in de opening pas eens gas terug nemen en je landing gear uit. Soms schiet je dan door tegen de achterkant van het station, ben je je shields kwijt maar je overleeft het wel.
Hmm die manier pas ik ook zo goed als toe, behalve dat ik dan silent running gebruikte en waarschijnlijk gewoon meer moet oefenen op het goed uitlijnen, aangezien ik nogal geregeld tegen de rand aanvlieg :)

Ik ga het straks nog maar eens proberen...

Heb je eventueel ook nog tips waar je goed betaalde missies kunt vinden? Die missie van 700K is voor mij echt een unicum...

[ Voor 7% gewijzigd door SparksNL op 20-05-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
SparksNL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:03:
[...]

Hmm die manier pas ik ook zo goed als toe, behalve dat ik dan silent running gebruikte en waarschijnlijk gewoon meer moet oefenen op het goed uitlijnen, aangezien ik nogal geregeld tegen de rand aanvlieg :)

Ik ga het straks nog maar eens proberen...

Heb je eventueel ook nog tips waar je goed betaalde missies kunt vinden? Die missie van 700K is voor mij echt een unicum...
Je kan naar station robigo of Fehu een smokkelmissies beginnen. Let op het is wel 380 a 400 lichtjaar verwijderd. Maar is wel te doen met ASP explorer. Daar kan je een 1 cargo 1 miljoen credit mee verdienen.

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 19:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik smokkel in een Cobra MKIII, zonder shields. Zo uit mijn hoofd 38 cargoslots, een Robigo run levert me zo'n 18-25 miljoen credits op in maximaal een uur tijd.

Een Cobra is zo snel dat je bij een interdiction altijd zonder enig risico kan wegboosten, vandaar dat ik ook geen shields meeneem en ipv die shields dus plek heb voor extra cargo space.

Ik gebruik nooit Silent Running, ik line up met mailslot en vlieg gewoon naar binnen op redelijk tempo. In het begin ging het af en toe fout, tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Een docking computer kan ook handig zijn voor het oplijnen en snel landen. Het komt overigens bij stations best vaak voor dat je niet eens gescanned wordt. Bij een outpost ben ik nog nooit gescanned.

Ik heb ook proberen te smokkelen in grotere ships met veel meer cargospace, maar ik vond het echt niet te doen. Zodra je ontzettend veel missies aanneemt spawnen er zo vreselijk veel NPCs dat de enige manier om dat succesvol af te ronden is om gewoon elke keer uit te loggen als je aangevallen, interdicted of gescanned wordt, en dat moet je eigenlijk niet willen vind ik.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Voxalizer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:50:
Ik smokkel in een Cobra MKIII, zonder shields. Zo uit mijn hoofd 38 cargoslots, een Robigo run levert me zo'n 18-25 miljoen credits op in maximaal een uur tijd.

Een Cobra is zo snel dat je bij een interdiction altijd zonder enig risico kan wegboosten, vandaar dat ik ook geen shields meeneem en ipv die shields dus plek heb voor extra cargo space.

Ik gebruik nooit Silent Running, ik line up met mailslot en vlieg gewoon naar binnen op redelijk tempo. In het begin ging het af en toe fout, tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Een docking computer kan ook handig zijn voor het oplijnen en snel landen. Het komt overigens bij stations best vaak voor dat je niet eens gescanned wordt. Bij een outpost ben ik nog nooit gescanned.

Ik heb ook proberen te smokkelen in grotere ships met veel meer cargospace, maar ik vond het echt niet te doen. Zodra je ontzettend veel missies aanneemt spawnen er zo vreselijk veel NPCs dat de enige manier om dat succesvol af te ronden is om gewoon elke keer uit te loggen als je aangevallen, interdicted of gescanned wordt, en dat moet je eigenlijk niet willen vind ik.
Een "Robigo run"? :P

Heb je een bepaalde route die je continu vliegt? Zo ja, welke route leg je precies af? Voer je missions uit, of trade je gewoon met slaves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Voxalizer schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 17:50:

Het is net of ik mijn eigen text lees ;)

Maar vanaf 2.1 is de cobra bij lange na niet meer het snelste schip. Mijn pimped-up ASP is al bijna net zo snel. Er zijn verhalen bekend van Eagles die de 600+ halen. Ok weinig Cargo maar wel erg snel. En raad eens wie er vaak in een Eagle vliegt?
Pigs in Space!!!!
Voorbeeld van een snelle jelle

@SparksNL
Je gaat naar Robigo voor maar 1 ding...:P
Nee, niet voor je mooie postzegel verzameling. Slaves! En altijd andere aflever adressen

[ Voor 6% gewijzigd door Leutje op 20-05-2016 20:15 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ik ga komende week nieuwe layouts maken voor mijn switchboards.

Ik denk aan SRV turret, next/previous target, SRV handbrake, enzovoorts. Er zitten tegenwoordig zo vreselijk veel assignable knopjes in de instellingen dat ik het gevoel heb dat ik er een paar misloop.

(er komt al een 'computer' panel voor de star map, met A-Z toetsenbord voor het zoeken naar systemen)

Welke functies/acties zouden jullie graag op een panel willen zien?

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Leutje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:03:
[...]

Het is net of ik mijn eigen text lees ;)

Maar vanaf 2.1 is de cobra bij lange na niet meer het snelste schip. Mijn pimped-up ASP is al bijna net zo snel. Er zijn verhalen bekend van Eagles die de 600+ halen. Ok weinig Cargo maar wel erg snel. En raad eens wie er vaak in een Eagle vliegt?
Pigs in Space!!!!
Voorbeeld van een snelle jelle

@SparksNL
Je gaat naar Robigo voor maar 1 ding...:P
Nee, niet voor je mooie postzegel verzameling. Slaves! En altijd andere aflever adressen
Ik ben in Robigo aangekomen. Leuke missies inderdaad welke al snel 2mil per run opleveren. Helaas moet je per missie ongeveer 350ly afleggen wat al snel 30 jumps betekent. Ik zie het alweer gebeuren dat ik na de 30e jump het loodje leg.

Kun je missies ook combineren, of is dat te veel "gedoe"?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

@RobV Het zou geweldig zijn als je een knop hebt met "pew pew pew - on"erop :D
Als in, Het aanzetten van je wapens

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

SparksNL schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:08:
[...]

Ik ben in Robigo aangekomen. Leuke missies inderdaad welke al snel 2mil per run opleveren. Helaas moet je per missie ongeveer 350ly afleggen wat al snel 30 jumps betekent. Ik zie het alweer gebeuren dat ik na de 30e jump het loodje leg.

Kun je missies ook combineren, of is dat te veel "gedoe"?
Ja dat kan natuurljk. Alleen als je er heel veel stacked zal je enorm veel onderschept worden.
Persoonlijk doe ik er hooguit een 3 tot 4. En dan word ik al gek van die "follow my wake so we can talk" berichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:09:
Het zou geweldig zijn als je een knop hebt met "pew pew pew - on"erop :D
Als in, Het aanzetten van je wapens
Ik heb al een 'deploy/retract hardpoints" schakelaar, bedoel je die? 8)
Leutje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:14:
[...]

Ja maar dan moet er "pew pew pew" op lol
Ik neem het mee in de volgende meeting O-)

[ Voor 26% gewijzigd door RobV op 20-05-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

RobV schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:13:
[...]

Ik heb al een 'deploy/retract hardpoints" schakelaar, bedoel je die? 8)
Ja maar dan moet er "pew pew pew" op lol

-edit-
Sorry. Ik luister vaak naar lave radio en hutton orbital radio shows (de talk shows) en dan hebben ze het ook over "pew pew pew" als ze het over wapens hebben

[ Voor 27% gewijzigd door Leutje op 20-05-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Haha, ik ben dom ook om op vrijdagavond een serieuze vraag te stellen. Dom dom dom/kansloos. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ok ok ;)

How about a coms panel? 1 waar je in typed (met text) en dan met een enter in game verschijnt?
Met jouw skills is dat maar 5 minuten werk tenslotte

(overigens drink ik nauwelijks ook al is het weekend)...(andere drugs ook niet btw... nouja nicotine dan......ik ben saai... ik draaf door hé? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:35:
Ok ok ;)

How about a coms panel? 1 waar je in typed (met text) en dan met een enter in game verschijnt?
Met jouw skills is dat maar 5 minuten werk tenslotte
Ja, dat is een leuke om de navigatiecomputer ook voor andere dingen te kunnen gebruiken, bijvoorbeeld met een aantal voorgeprogrammeerde zinnetjes zoals ”give me your cargo, [swearword]" top idee.

Edit: die 5 minuten weet ik niet. Met de joystick ben ik nu ook al 13 maanden zoet.
(overigens drink ik nauwelijks ook al is het weekend)...(andere drugs ook niet btw... nouja nicotine dan......ik ben saai... ik draaf door hé? :P )
Water? Thee? Cola? Olijfolie? Allemaal vloeibaar dus drinken. :X

[ Voor 5% gewijzigd door RobV op 20-05-2016 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Koffie...Leut...

Need i say more?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Leutje schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:12:
[...]

Ja dat kan natuurljk. Alleen als je er heel veel stacked zal je enorm veel onderschept worden.
Persoonlijk doe ik er hooguit een 3 tot 4. En dan word ik al gek van die "follow my wake so we can talk" berichten
Zojuist 2 missies geaccepteerd die in 2 systemen ingeleverd moesten worden waar 1 jump tussen zat. In beide gevallen een outpost, niets tegengekomen en 3.5 mil rijker. Dat is best veel credits als je maar 7.5mil had :)

Wel paar keer interdicted, wat best bizar is als je net in een systeem aankomt... Wat is wijsheid voor de terugreis? Neem je bepaalde spullen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik neem zelf op de terugweg alleen fuel mee (gewoon je cargo slots omwisselen voor fuel tanks) zodat ik niet hoef te scoopen. Dat maakt het een stuk sneller. Let op: Ik weet niet of ze in Robigo wel cargo modules verkopen!. Ik smokkel altijd vanuit Fehu ivm empire rep en daar kan ik de fuel tanks gewoon omzetten voor cargo. Maar in Fehu heb je 2 grote stations en 2 ground bases, in Robigo heb je alleen een kleine outpost.

Nou doe ik mijn smokkelruns in een klein schip (eerst een Cobra, nu een Asp Explorer) dus ik heb geen ruimte voor beide, dat is nog beter natuurlijk. Voordeel van de Asp is wel de lage prijs i.c.m. enorme jumprange. Alleen het wegrennen bij scans is soms iets lastiger.

Ik heb ook een clipper die een stuk harder gaat, maar daarmee kan je de outpost missies weer niet oppakken, en de lagere jumprange maakt het een stuk saaier.

Edit: Ik heb trouwens ook een stuk of 4-5 smokkelruns gedaan om van 1 miljoen naar 50 te komen, de laatste had ik een stuk of 8 missies mee en toen werd ik wel heel veel geinterdict ja. Een truc is om na het jumpen in een systeem stil te blijven staan rond de ster (nouja, 30km/s dus), en dan het liefste ook nog met de neus van de ster af gericht. Dan duurt het een stuk langer voor de aanvallers achter je kunnen komen, tegen die tijd ben je alweer verder gejumpt.

In de systemen waar je moet afleveren, zorg dat je geen security achter je aan hebt, anders komen die gelijk met je uit supercruise bij het station van bestemming. En dan moet je echt capriolen uit gaan halen om niet gescand te worden. Wat ik meestal doe is dan naar het dichtstbijzijnde systeem jumpen en dan weer terug. Als je in de eerste 10 seconden na aankomst geen security mee krijgt dan komen ze ook niet meer.

Tegenwoordig doe ik vooral de missies van 100+ items van A naar outpost B brengen met 2 a 3 jumps voor 1 a 2 miljoen per stuk, dat brengt ook veel op en haalt het saaie stuk van 20 jumps er tussenuit. Bovendien zijn de meesten daarvan niet eens smokkelwaar dus je kan het rustig aan doen, en je hoeft geen sessie van een paar uur te plannen. Het is wel een stuk minder spannend :)

[ Voor 60% gewijzigd door GekkePrutser op 21-05-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik pik in Robigo meestal 8 - 10 missies op. Ik accepteer niks meer van minder dan 4 miljoen en geen missies van meer dan 8 slaves. Missies stacken door mode switching (lame ja, ik weet het...) En dan zsm naar het dichtstbijzijnde stelsel in the Bubble waar ik slaafjes moet dumpen. Van daar is het telkens maar 1 of 2 sprongen naar het volgende adres. 35 tot 40 miljoen per run, een totale run duurt anderhalf uur tot een uur en drie kwartier, dat is inclusief naar Robigo vliegen en missions stacken.

Het is wel zo dat Robigo-runs in het begin minder lucratief zijn dan dat. Je moet een zekere standing opbouwen met de factions voordat je de goedbetaalde missions krijgt. En hoe hoger je trade rank, hoe beter de missions die je aangeboden krijgt (maar je trade rank gaat ook erg snel omhoog van deze runs).

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-05-2016 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Pff zojuist weer een tegenvaller gehad... Ik had 3 missies geaccepteerd, waarvan het window erg krap was (er was niks beters....). Word ik interdicted door security, op een manier zoals ik het nog niet eerder gezien heb. Er was geen ontkomen aan, ding vloog alle kanten op, dus maar throttle down en submit. Meteen vol gas boosten als een malle, maar nee hoor, scan was al complete, weg missie + 500k fine.

Vervolgens kom ik te laat voor de andere missie, waardoor ik ook weer 400k misloop. Tot slot is de laatste missie daadwerkelijk failed doordat ik te laat ben.

Resultaat: 45 minuten verder, 1mil verdiend met missie, 800k fines (YAY).

Misschien denk ik te veel na, maar waarom kun je scans niet interrupten of zo? Kan ik op dit moment nog veilig terug naar ROBIGO vanwege de fines, of kan ik weer een andere plek gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Fines kan je gewoon betalen. Niks aan de hand ;)

Toch 200k verdient. Ik ben net mijn Cutter verloren tegen een diamondback expl. lol Gelukkig is dat beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
Leutje schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:26:
Fines kan je gewoon betalen. Niks aan de hand ;)

Toch 200k verdient. Ik ben net mijn Cutter verloren tegen een diamondback expl. lol Gelukkig is dat beta
Volgens mij is je trots meer beschadigd dan je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Eigenlijk ging het zo
Boost! Fire laz0rs. en zijn schild was weg. Op dat moment begon hij om me heen te draaien alsof het niks was. Het duurde zeker 5 minuten maar ik ging winnen. heel langzaam ging zijn hull naar beneden. . totdat ik zonder schilden een ice boulder tegenkwam :D
Ik moest er om lachen eigenlijk en een rebuy later (15 miljoen 8)7 ) had ik dezelfde cutter weer

Ik heb nu de cutter zelf. Heb in de corvette gevlogen En ooit een Annaconda gehad. Maar niks vliegt fijner als mijn pimped Python!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
De Python is inderdaad zeer fijn. Maar voor mij hangt het er vanaf wat ik wil doen. Voor handel verslaat niets de Cutter, voor Robigo runs heb ik een ASP (kan ik ook even ombouwen voor verkenner), voor vechten de Anaconda of Vulture en dan nog een Imperial Eagle en Imperial Courier voor de lol en omdat ze mooi zijn.

De Python past niet helemaal in het rijtje bij mij. Alhoewel ik er wel over denk om een Python of FDL aan te schaffen voor het bounty hunten. Is een tijd geleden dat ik in een python heb gezeten.

Momenteel in 17 draconis bezig voor de rang om de Corvette te kopen. Ook wat missies opgepikt om wat geld terug te krijgen (6 mil voor wat slavenhandel doe ik wel :p

[ Voor 14% gewijzigd door EliteGhost op 21-05-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
SparksNL schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 10:07:

Misschien denk ik te veel na, maar waarom kun je scans niet interrupten of zo? Kan ik op dit moment nog veilig terug naar ROBIGO vanwege de fines, of kan ik weer een andere plek gaan zoeken?
Scans schijn je wel te kunnen interrupten door het security schip te targetten en je wapens uit te klappen. Maar alles je schip hard genoeg kan (>400m/s) is dat niet nodig (wel alle 4 'pips' op engine natuurlijk!!). Zelf nog nooit nodig gehad tenzij ik niet goed oplette. Zorg dat je het security schip recht achter je hebt als je weg boost, anders ga je niet met de volle snelheid bij hem vandaan. En beter nog is helemaal niet geinterdict worden: gewoon stil gaan staan in supercruise en de neus op het security schip richten is meestal voldoende om dat te voorkomen voor je weer verder kan jumpen.

En misschien ten overvloede: in een anarchy systeem zoals de meeste systemen zonder basis, kan je natuurlijk gewoon de security opblazen zonder problemen.

En ja als je alleen maar fines hebt, geen bounty, kan je gewoon terug.

Beste schepen voor dit soort runs zijn wmb de Asp Explorer en Cobra MkIII. Clipper gaat nog harder in boost en heeft meer cargo maar de jump range is lager en hij kan natuurlijk niet op outposts landen waardoor je veel missies mist. Bovendien zijn outposts veel prettiger omdat ze meestal geen security hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 21-05-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
GekkePrutser schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:25:
[...]

Scans schijn je wel te kunnen interrupten door het security schip te targetten en je wapens uit te klappen. Maar alles je schip hard genoeg kan (>400m/s) is dat niet nodig (wel alle 4 'pips' op engine natuurlijk!!). Zelf nog nooit nodig gehad tenzij ik niet goed oplette. Zorg dat je het security schip recht achter je hebt als je weg boost, anders ga je niet met de volle snelheid bij hem vandaan. En beter nog is helemaal niet geinterdict worden: gewoon stil gaan staan in supercruise en de neus op het security schip richten is meestal voldoende om dat te voorkomen voor je weer verder kan jumpen.

En misschien ten overvloede: in een anarchy systeem zoals de meeste systemen zonder basis, kan je natuurlijk gewoon de security opblazen zonder problemen.

En ja als je alleen maar fines hebt, geen bounty, kan je gewoon terug.

Beste schepen voor dit soort runs zijn wmb de Asp Explorer en Cobra MkIII. Clipper gaat nog harder in boost en heeft meer cargo maar de jump range is lager en hij kan natuurlijk niet op outposts landen waardoor je veel missies mist. Bovendien zijn outposts veel prettiger omdat ze meestal geen security hebben.
Clipper is ook lastig om te gebruiken voor robigo runs omdat in robigo alleen een outppst heeft (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Idd... Alleen Robigo mines en dat is een outpost.
https://eddb.io/system/23495

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Zojuist een nieuwe poging gedaan. Ditmaal begonnen met 2 missies: totale waarde 5mil (mooi!). De 2e jump die ik maak word ik meteen weer interdicted door security, ik boost weer als een malle in m'n ASP Explorer. Scan complete, beide missions failed....

Kan iemand me uitleggen waarom je enkel interdict / gescand wordt zodra je slaves in je cargo hebt? Of is dat simpelweg een luie manier van de developers om het lastig te maken? Waarom gebeurt dit nooit als je geen slaves in je cargo hebt? Ze kunnen van buitenaf toch niet zien dat je slaves hebt... de logica ontgaat me volledig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
SparksNL schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:57:
Zojuist een nieuwe poging gedaan. Ditmaal begonnen met 2 missies: totale waarde 5mil (mooi!). De 2e jump die ik maak word ik meteen weer interdicted door security, ik boost weer als een malle in m'n ASP Explorer. Scan complete, beide missions failed....

Kan iemand me uitleggen waarom je enkel interdict / gescand wordt zodra je slaves in je cargo hebt? Of is dat simpelweg een luie manier van de developers om het lastig te maken? Waarom gebeurt dit nooit als je geen slaves in je cargo hebt? Ze kunnen van buitenaf toch niet zien dat je slaves hebt... de logica ontgaat me volledig :)
Gewoon een luie manier om het lastig te maken. Ze weten het ook niet totdat ze je scannen. Ze interdicten je alleen op vermoeden.
Tenminste... dat staat er maar ze weten dondersgoed dat je slaven in je ruim hebt. De server speelt die info lekker door.

Dus als zij het zo doen, doe ik het ook zo: alt-f4 met die handel want de hoeveelheid interdictions is gewoon overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
EliteGhost schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 16:26:
[...]

Gewoon een luie manier om het lastig te maken. Ze weten het ook niet totdat ze je scannen. Ze interdicten je alleen op vermoeden.
Tenminste... dat staat er maar ze weten dondersgoed dat je slaven in je ruim hebt. De server speelt die info lekker door.

Dus als zij het zo doen, doe ik het ook zo: alt-f4 met die handel want de hoeveelheid interdictions is gewoon overdreven.
Haha nice! En dan gewoon opnieuw starten en doorgaan?

Zojuist eindelijk een serieuze run kunnen maken! Rond de 8mil verdiend. Mooi meteen m'n FSD geüpgrade van 5C naar 5B en m'n thrusters van 5E naar 5A. Kan ik nu ook sneller door de upgrade van m'n thrusters?

Overigens een geniale tip om simpelweg richting een security vessel te vliegen zodra je een bericht krijgt. Op die manier 2x langs die mafkezen afgevlogen en meteen weer weg kunnen jumpen 8) Nog meer van dit soort tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linus_BE
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 17:09
Betere thrusters maken je sneller ja. Je kan scans ook vermijden door je hardpoints te deployen en terwijl het schip dat jou wil scannen targetten. Hierdoor stoppen ze met scannen en deployen ze ook hardpoints. Dit geeft je tijd genoeg om weg te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zal in de beta die straks live gaat de credits die je krijgt in hazerdous sites ook verhogen? Of is de prijs die je krijgt per kill hetzelfde?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Nog 174% tot rear admiral (74% en dan nog een rang :p ).
Heeft iemand alvast 100 miljoen credits voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik heb er nog 4.1 over :P Die hou ik liever zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Hey all,

vast een hele stomme vraag hoor die ook al tientallen keren gesteld is maar ik kon zo gauw het antwoord niet vinden :P.

Ik sta hier nu geparkeerd in Blaauw Orbital in Siddha.. Dat is toch waar de GoT faction zit? Ik zie hem er niet tussen staan bij de facties :/

Xbox live gamertag: Shrimp Tabasco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Nope! Blaauw City in HIP 87414

..orbital.. we zijn geen kleine jongetjes :P

Ben nu onderweg naar Hutton Orbital. 0.22LY vliegen...omdat het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Je zit er bijna 200 LY naast... Wij zitten in HIP 87414, daar is Blaauw City.
Neem Clothing mee, daar verdien je tussen die twee het meeste mee...
http://ed-td.space/en/7/F...istance/1500/credits/1000

[ Voor 89% gewijzigd door GeeBee op 21-05-2016 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Aha! Dan ga ik nu aan de 23 jumps die kant op beginnen.. :P Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

23? wow
Met 23 keer jumpen ben ik allang de bubble uit.
Iets zegt me dat je net bent begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Valt mee hoor. Een Corvette heeft niet zo'n grote jumprange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ah een Federation Corvette... In Imperial space... Got it! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Thug life :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Wees welkom en doe vooral missies voor the gathering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Thanks! :) Dat was ik ook zeker van plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Oja.. Res hunting kan ook goed in Hip87414. Tis wel even vliegen ;)
Verder nog 2 small stations (waar je niks aan hebt) En.. Het is als je binnenkomt een dubbelster. Beetje oppassen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Net in de station geweest. Helaas geen missies kunnen pakken. Ik vlieg wel even naar de nav. beacon voor wat bounty hunting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Kan je beter in een HazRes Of Andere RES sites doen. CD 8 uit mijn hoofd op de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
HazRes gevonden bij CD 3 :) Thanks. Ik ga hier ff een tijdje rondhangen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Vandaag aan de simpit console gewerkt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cnpwnIn4zgWn9Nijw7eOLuzI/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zbp5BEPXm6SbaUJIEg56xvIA/medium.jpg

Morgen assembleren, grondverf en misschien eerste laklaag... 8)

[ Voor 13% gewijzigd door RobV op 22-05-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je eerste plaatje doet het niet. Maar de 2de... *jaloers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolhrafn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 14:42
We hebben hier wat mensen met een corvette toch?

Misschien dat deze build interessant is voor jullie :P

https://www.youtube.com/watch?v=zjgsZe9dlaY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 23:19:
Je eerste plaatje doet het niet. Maar de 2de... *jaloers
Fixed! Ik heb ze iets groter gemaakt en je kunt er nu op klikken. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrimp Tabasco
Kolhrafn schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:59:

Wow! Vet! :P
Dat is met de nieuwe huge multicannons. Helaas heb ik geen toegang tot de beta maar vanaf donderdag gaat de nieuwe update live voor iedereen. Ik ga m zeker ff testen! Thanks! :D

Dit is de build die ik nu vlieg trouwens:
Coriolis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
GeeBee schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 15:32:
Idd... Alleen Robigo mines en dat is een outpost.
https://eddb.io/system/23495
Ja klopt, ik doe de runs vanaf Fehu, daar heb je ook dergelijke missies. Fehu is Empire dus er zijn meer missies die Empire Rep geven. Bovendien zijn er 2 grote orbitals vlak bij elkaar en 2 grond bases. Handig om heen en weer te vliegen en zo meerdere BB's aan te spreken. En je kan dus terecht met een Clipper, al kan je nog steeds geen missies aan die naar een outpost moeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EliteGhost
Zo, de rang van Rear Admiral is binnen. Even iemand rear admire-en :+
Nu het geld voor die Corvette nog.... De Cutter ga ik niet verkopen.

[ Voor 12% gewijzigd door EliteGhost op 22-05-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Kolhrafn schreef op zondag 22 mei 2016 @ 09:59:

Rookeffecten :)
Zijn dat graphics-instellingen, of komen die bij de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Horizon season pass is nu €24,99 in de store.
Dat is toch een aanbieding, normaal iets van €50,- ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
GeeBee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:26:
Horizon season pass is nu €24,99 in de store.
Dat is toch een aanbieding, normaal iets van €50,- ofzo?
We zijn halverwege het jaar, de seizoenskaarten gaan in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Heb een stelsel gevonden waar ze de Corvette met korting verkopen, Anaconda verkocht en Corvette aangeschaft :) In tegenstelling tot veel andere schepen van de Federatie is deze wel echt heel mooi!

[ Voor 27% gewijzigd door EliteGhost op 22-05-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Nu verder sparen voor de outfitting, of ben je zo loaded dat je meteen bij alles op A-specs kunt komen? 😀
Heb zelf gisteren mn tweede A4 plasma acc. gemonteerd en dat is toch wel prettig...

[ Voor 27% gewijzigd door GeeBee op 22-05-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
GeeBee schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:16:
Nu verder sparen voor de outfitting, of ben je zo loaded dat je meteen bij alles op A-specs kunt komen? 😀
Alleen de power plant net niet. Kreeg 344 miljoen voor m'n Anaconda. Federal Corvette kostte ong. 155 miljoen, alle modules waren ook met korting. Helaas 30 miljoen te kort voor de A-klasse powerplant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Weekend goed besteed. Volgende week de bovenkant van de console (leer), en de cowl bovenop de schermen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tywMQaV.jpg

Als dat af is volgt de flight computer. Iets in de trant van dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zjt3Jjr.jpg

Het idee is dat je systeemnamen kunt invoeren met het toetsenbord, en dat je macros kunt opnemen als 'Give me that cargo' en 'sorry mijn koptelefoon staat uit'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
RobV schreef op zondag 22 mei 2016 @ 21:56:
Weekend goed besteed. Volgende week de bovenkant van de console (leer), en de cowl bovenop de schermen.

[afbeelding]

Als dat af is volgt de flight computer. Iets in de trant van dit:
[afbeelding]

Het idee is dat je systeemnamen kunt invoeren met het toetsenbord, en dat je macros kunt opnemen als 'Give me that cargo' en 'sorry mijn koptelefoon staat uit'.
Wauw! oOo <3

Overigens: donderdag komt 2.1 :D

[ Voor 3% gewijzigd door EliteGhost op 23-05-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zonet een Python gekocht. Armed to the teeth! :P Moet nog 2 dingen om hem optimaal PvE combat te krijgen. Nog iets van 30mil sparen.
Voor de rest is het een leuke killer maar met een slappe hap turning base. Jeetje tegen snelle crafts is het lastiger en erg wennen tov me Vulture.

Wel enorm groot schip in VR :P maar spannend blijft het zeker. Helaas met Light Alloy is het niet te doen, ze vreten door me schip heen als eenmaal me shield down is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

De python kan je leuk bespelen met flight assist on/off met eventueel achteruit vliegen met up down trusters
In beta2.1 4 shield boosters erop en die boosters ook nog eens pimpen. lightweight hull armour deert me niet :P
De python is een machtig schip met de juiste persoon achter de knuppel (don't look at me lol) Bovendien vliegt hij vrijwel hetzelfde als een ASP. Eigenlijk een heerlijk alround ship.

Overigens mijn cutter gepimpt. Ik heb op een paar jouls na 10.000 mj shields :X
Evengoed gaat hij nog 430m/s! ok hij vliegt verder als een natte krant maar toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 17:56
Hmmmz ik realiseer me net bij het afschieten van een python dat het wel makkelijke targets zijn :P ;) Is wel met een FAS b.t.w.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Leutje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 02:01:
'... ' ok hij vliegt verder als een natte krant maar toch!
Ik ga helemaal stuk! Geweldig!
Allemaal turreted-wapens op zetten dan? 10.000 Mj aan schilden...het is wat. Dat wordt doorschieten.

Gisteren voor de lol eens de kijkhoek vergroot naar 80 (in een bestand aangepast) en de Courier en Imp. Eagle gepakt. Wat zit dat mooi zeg!
Het kan niet op tegen 3 schermen maar het is ontzettend gaaf om zo'n beeld te hebben, zeker in de Courier met z'n mooie cockpit.

De Corvette valt me overigens een beetje tegen. Heeft een klasse 8 schild generator nodig of nog 1 groot ophangpunt want momenteel is de Anaconda in bijna elk opzicht beter. Alleen tegen andere grote schepen maken die 2 enorme ophangpunten echt een verschil. Momenteel 2 kanonnen erop, de rest zijn beam lasers en 1 grote pulse laser.

[ Voor 53% gewijzigd door EliteGhost op 24-05-2016 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Leutje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 02:01:
De python kan je leuk bespelen met flight assist on/off met eventueel achteruit vliegen met up down trusters
In beta2.1 4 shield boosters erop en die boosters ook nog eens pimpen. lightweight hull armour deert me niet :P
De python is een machtig schip met de juiste persoon achter de knuppel (don't look at me lol) Bovendien vliegt hij vrijwel hetzelfde als een ASP. Eigenlijk een heerlijk alround ship.

Overigens mijn cutter gepimpt. Ik heb op een paar jouls na 10.000 mj shields :X
Evengoed gaat hij nog 430m/s! ok hij vliegt verder als een natte krant maar toch!
Het is meer dat zodra je shiels down is dat je hull wel heeeeeul erg snel weggevreten wordt met light alloy's. Toch maar military erop gooien zodra cash er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

http://imgur.com/Dqpdk5J

http://imgur.com/nNp3NYs

Eerste keer dat ik Barnacles heb gezien. Best cool, jammer dat het donker was... Hoewel het wel extra spannede screenshots zijn zo natuurlijk.

Edit: Screenshots veranderd in links, krijg het niet voor elkaar om ze in beeld te krijgen :(.

[ Voor 28% gewijzigd door Voxalizer op 24-05-2016 13:12 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik was er bij! The barnacles! binnen 30 minuten was ik er bij toen ze ontdekt waren. Ze waren allemaal nog heel ook! Mooi moment :D

Wat betreft de iCutter en de courgette..(zei ik dat goed? :P ) Heel leuk dat ze mega sterk zijn en alles op kunnen blazen maar wat vliegen betreft :X Ik houd de Cutter want het is leuk haulen met zo'n ding maar een bananaconda of een corVET! mogen ze houden :(

Vanaf donderdag lekker mijn ASP of Python de FSD upgrade geven. De engines wat upgrade en dan zie ik ut wel!

@Xtr3me4me
Ik was een minuut of 20 bezig met 10.000 shield en was nog niet eens een streep lichter. en dat kwam van het natte kranten werk tegen astroiden aanbeuken. Duurt erg lang voor je shield eindelijk weg is. Erg lang.... Eeeerrgg lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Voxalizer schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:10:
Edit: Screenshots veranderd in links, krijg het niet voor elkaar om ze in beeld te krijgen :(.
Fixed :) (Alleen ik heb ze niet gerescaled, dit zijn directe links naar de full size @ imgur)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dqpdk5J.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nNp3NYs.jpg

Interessant! Misschien ga ik die ook eens opzoeken. Leuk dat ze dit soort mysterieuze dingen er in stoppen.
Leutje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:17:
Ik was er bij! The barnacles! binnen 30 minuten was ik er bij toen ze ontdekt waren. Ze waren allemaal nog heel ook! Mooi moment :D
Leuk als je er bij bent, bij zo'n world-first!

Kunnen ze permanent kapot gemaakt worden dan, door andere spelers?

[ Voor 40% gewijzigd door GekkePrutser op 24-05-2016 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost

Wat betreft de iCutter en de courgette..(zei ik dat goed? :P ) Heel leuk dat ze mega sterk zijn en alles op kunnen blazen maar wat vliegen betreft :X Ik houd de Cutter want het is leuk haulen met zo'n ding maar een bananaconda of een corVET! mogen ze houden :(
Hulde!

Maar wat is er mis met de Bananaconda? ( :p )
Draait wat langzaam, maar is vrij goed in alles.
De courgette is inderdaad een natte krant als het om vechten gaat en zodra de schilden weg zijn. Heb ik me vies op verkeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

@GekkePrutser
Niet permanent hoor ;) Als je de tentakels opblaast en daarna uit en in logt kan je het nog een keer doen. Hele CG's zijn zo bezig geweest om de meta alloys (die kan je dan vinden) te halen om stationnen te repareren vanwege het kapot gaan van het aannemen van UA's.

@EliteGhost
De AhEenHonda heeft gewoon geen uitzicht. Net als de SnorWet trouwens.
Bovendien zijn ze zo vreselijk duur. Resultaat is ook maar net niks.
Ik ben geen pvp/pve'er. Zo af en toe knal ik wel wat npc's neer maar het aktief opzoeken doe ik niet. Ook daarom zal ik deze 2 waarschijnlijk nooit kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anaconda is gewoon het beste grote all purpose ship dat er is. Cutter is beter voor trade en minder in combat, Corvette precies andersom. Het uitzicht is idd wel beperkt, zeker door die lange neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Leutje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:49:
@GekkePrutser
Niet permanent hoor ;) Als je de tentakels opblaast en daarna uit en in logt kan je het nog een keer doen. Hele CG's zijn zo bezig geweest om de meta alloys (die kan je dan vinden) te halen om stationnen te repareren vanwege het kapot gaan van het aannemen van UA's.

@EliteGhost
De AhEenHonda heeft gewoon geen uitzicht. Net als de SnorWet trouwens.
Bovendien zijn ze zo vreselijk duur. Resultaat is ook maar net niks.
Ik ben geen pvp/pve'er. Zo af en toe knal ik wel wat npc's neer maar het aktief opzoeken doe ik niet. Ook daarom zal ik deze 2 waarschijnlijk nooit kopen
Ik blijf grinniken om je woordspeling.
Wat doe jij dan? Alleen maar verkennen? Dat is iets wat ik ook weer wil gaan doen met m'n ASP als 2.1 er is. Dan is het nog mooier en nog meer genieten van het uitzicht.
Verste dat ik ben gekomen is ongeveer 3000 lichtjaar van de bubbel af. Dit keer wil ik een rondje maken door de melkweg. Er zijn niet voor niets miljoenen systemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vanaf donderdag lekker mijn ASP of Python de FSD upgrade geven. De engines wat upgrade en dan zie ik ut wel!

@Xtr3me4me
Ik was een minuut of 20 bezig met 10.000 shield en was nog niet eens een streep lichter. en dat kwam van het natte kranten werk tegen astroiden aanbeuken. Duurt erg lang voor je shield eindelijk weg is. Erg lang.... Eeeerrgg lang :P
Welke shield dan voor python? Want heb de 1500T en 540MJ shield maar ehhh zooooo powerfull zijn ze ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het grootste shield met 4 boosters. Moet ik ook nog upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Ben toch maar eerder met m'n verkenningstocht begonnen. De SRV's maken het wel veel leuker. Heb alleen het gevoel dat ik iets vergeten ben om op m'n schip te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Heat sinks? Auto repeat unit? Zoiets? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Leutje schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 22:19:
Heat sinks? Auto repeat unit? Zoiets? :p
Yup, beide :+
Maar heat sinks heb ik nooit nodig gehad. Alleen met shield cell banks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik vind ze wel handig bij het sun scoopen.
Kun je gewoon blijven hangen zonder af te moeten koelen en weer omdraaien voor de volgende slok zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
Valt wel mee in een ASP met een A6 fuelscoop. Kan op redelijke afstand van de zon blijven en toch de tanks binnen luttele seconden vol hebben. Die scoop is overigens 50% van de waarde van het hele schip :+
Zit op max 66% hittecapaciteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Tot dusver heb ik nooit heat sinks nodig gehad. Ik ben bang dat het met 2.1 anders word :S

Maargoed. even een paar missies doen
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Quk9NY9.jpg
O-)

[ Voor 35% gewijzigd door Leutje op 25-05-2016 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Pfoe, ik heb mijn Combat Anaconda omgegooid naar een Explorer Anaconda en ben op een korte trip gegaan... Valt me nog niet mee. Zo'n Asp Explorer is echt zoveel wendbaarder en lekkerder te vliegen. Maarja, het heeft aan de andere kant ook wel weer iets zo'n enorm ship. Je hebt een beetje het gevoel dat je je huis meeneemt. :)

Je hoort me ook niet klagen eigenlijk, ik heb van het geld dat ik heb teruggekregen met de 'downgrade' van die Anaconda een Python (allround, missies, combat) en een Fer-de-Lance (puur HazRes) kunnen uitrusten.

[ Voor 5% gewijzigd door Voxalizer op 25-05-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Leutje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 01:56:
O-)
Interdictions... Here we come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Spelen jullie eigenlijk in Open of is er een Tweakers private group of iets dergelijks? Ik speel meestal in Open maar kom eigenlijk maar sporadisch andere spelers tegen.
Ik meen dat ik vorige week ofzo iets las over eens system wat Tweakers homebase is ofzo maar kan het zo snel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Voxalizer schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:23:
Spelen jullie eigenlijk in Open of is er een Tweakers private group of iets dergelijks? Ik speel meestal in Open maar kom eigenlijk maar sporadisch andere spelers tegen.
Ik meen dat ik vorige week ofzo iets las over eens system wat Tweakers homebase is ofzo maar kan het zo snel niet terugvinden.
Ik heb je toevoegd in de vriendenlijst. zodat je straks mij kan vinden in hip 87414 waar wij tweakers soms bezighouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 01:56:
Tot dusver heb ik nooit heat sinks nodig gehad. Ik ben bang dat het met 2.1 anders word :S

[afbeelding]
O-)
Ik geloof nooit dat deze beta-bedragen in de releaseversie komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:05:
[...]

Ik geloof nooit dat deze beta-bedragen in de releaseversie komen :P
Komen ze inderdaad niet:
https://forums.frontier.c...90&viewfull=1#post3843790

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6zQ1xrS.jpg

Reactie van Frontier designer Adam Waite:
https://forums.frontier.c...16&viewfull=1#post3845416
Hi all,

I will be looking at this as it's obviously not correct. I did mention on the livestream that the rewards may not all be correctly balanced at the start of beta, that's why we have betas.

Adam
Precies dezelfde screenshot trouwens :? Op 6 mei op het Elite forum geplaatst. Wellicht inmiddels allang gefixt.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-05-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het was een troll post van frontier zelf ;)

Overigens! Gerucht! De robigo missions zouden generft worden vanaf morgen.
Het is een gerucht maar! als men nog even snel geld wilt verdienen moet het voor de zekerheid wel vandaag gebeuren!

Afkomstig van Obsidian Ant
Waar ook het screenshot vandaan kwam ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Leutje op 25-05-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 14:09:
Het was een troll post van frontier zelf ;)

Overigens! Gerucht! De robigo missions zouden generft worden vanaf morgen.
Het is een gerucht maar! als men nog even snel geld wilt verdienen moet het voor de zekerheid wel vandaag gebeuren!

Afkomstig van Obsidian Ant
Waar ook het screenshot vandaan kwam ;)
Wel vervelend hoor... Ze nerfen alles wat leuk is aan het spel.

Volgens wikia zijn de charity missies voor het levellen van faction rank ook al zwaar generfd in 2.1 waardoor het echt jaren duurt voor je een cutter kan vliegen :F En het was in 2.0 al bijna niet te doen zonder veel modeswitching. Er was een trucje met het stacken van ascension missions die elk enorm veel rank geven (enkele % per stuk) maar dat zal met het nieuwe mission systeem ook wel niet meer werken.

Als ze het lastiger wilden maken zou ik veel liever gezien hebben dat ze de missies zelf moeilijker maken in plaats van de betaling te nerfen. Want het smokkelen was wel een beetje easy-mode als je het juiste schip had. Als je goed oplet word je nooit gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Niet meteen in paniek raken hoor. Ik zie hele gemengde berichten op het FD-forum. Robigo zal niet echt meer lonen nee, vooral omdat het missions stacken door mode switching straks niet meer lukt. Maar er zijn ook mensen die in de Beta's al merken dat sommige andere long range smuggle missions nog net zo lucratief zijn als Robigo nu (bv vanaf Obsidian Orbital in Maia) en dat er een heleboel andere missions zijn die ook heel lonend zijn, die worden gegenereerd afhankelijk van de staat van een system. Is er famine, dan zijn er goed betaalde missions voor food. En prijzen van comodities gaan door die states ook omhoog: Is er oorlog, dan is het lucratief om wapens of reactive armour te brengen etc. Zou minstens net zo goed betalen als Robigo nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
GekkePrutser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:22:
[...]

Wel vervelend hoor... Ze nerfen alles wat leuk is aan het spel.

Volgens wikia zijn de charity missies voor het levellen van faction rank ook al zwaar generfd in 2.1 waardoor het echt jaren duurt voor je een cutter kan vliegen :F En het was in 2.0 al bijna niet te doen zonder veel modeswitching. Er was een trucje met het stacken van ascension missions die elk enorm veel rank geven (enkele % per stuk) maar dat zal met het nieuwe mission systeem ook wel niet meer werken.

Als ze het lastiger wilden maken zou ik veel liever gezien hebben dat ze de missies zelf moeilijker maken in plaats van de betaling te nerfen. Want het smokkelen was wel een beetje easy-mode als je het juiste schip had. Als je goed oplet word je nooit gepakt.
Dan was het een goede zet van mij om toch even voor de update de rang van rear admiral te halen :)

Op een bepaalde manier is het toch jammer van de Robigo runs. Ik heb er niet veel gebruik van gemaakt maar het was soms wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:33:
Niet meteen in paniek raken hoor. Ik zie hele gemengde berichten op het FD-forum. Robigo zal niet echt meer lonen nee, vooral omdat het missions stacken door mode switching straks niet meer lukt. Maar er zijn ook mensen die in de Beta's al merken dat sommige andere long range smuggle missions nog net zo lucratief zijn als Robigo nu (bv vanaf Obsidian Orbital in Maia) en dat er een heleboel andere missions zijn die ook heel lonend zijn, die worden gegenereerd afhankelijk van de staat van een system. Is er famine, dan zijn er goed betaalde missions voor food. En prijzen van comodities gaan door die states ook omhoog: Is er oorlog, dan is het lucratief om wapens of reactive armour te brengen etc. Zou minstens net zo goed betalen als Robigo nu.
Ja okee, misschien maakt het het wel wat dynamischer op die manier. Niet elke keer hetzelfde systeem waar je de goede missies haalt.

Maar in de beta vond ik het nieuwe missie systeem wel erg tegenvallen: Behalve de plaatjes en het 'verhaaltje' waren het dezelfde 'trash' missies zoals breng X naar Y voor 10.000cr. Juist minder goede missies zoals de 'skittish stock' missies die meestal 2k betalen en niet eens om smokkelwaar gaan. Als je eenmaal een groot schip hebt, zijn die 10k credit missies gewoon onzin. Dat zou wat meer mee mogen schalen.

Maargoed op zich vind ik verandering niet slecht en ik vind het ook prima als je een beetje moet zoeken naar goede dingen. En de wereld was wel heel erg saai (alles een beetje te overduidelijk random). Als je naar een andere hoek vliegt heb je gewoon andere systemen met andere random namen en commodity prijzen, en dezelfde missies enzo. Ik hoop dat dit een beetje verbeterd is, wat meer verschillen tussen de gebieden.

Alleen het nerfen (expres alles nog langzamer maken) vind ik een probleem. Ik heb een beetje het gevoel dat ze het expres zo doen om mensen zo lang mogelijk aan het spel te binden. Maar dat maakt het er ook niet leuker op. Ik heb elke keer een fase dat ik het helemaal zat wordt met dat grinden en dan wacht ik weer op een update.

Aan de andere kant waren de robigo/fehu missies volgens mij niet iets dat ze expres hebben geimplementeerd. Het is meer doordat de beloning smokkelmissies afhankelijk was van de afstand, en deze systemen nu eenmaal erg ver van de 'bewoonde wereld' liggen waardoor alle missies enorm veel waard waren.

[ Voor 4% gewijzigd door GekkePrutser op 25-05-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Er komt vast wel een alternatief voor Robigo. Ik kan me er niet echt druk om maken. Vanavond nog maar een allerlaatste, glorieuze smokkelrun dan. :)

Het probleem is natuurlijk niet dat Robigo missies zoveel opleveren maar de combinatie met hoge rewards en dat je missies kan stacken door gamemode te wisselen. Hetzelfde geldt voor reputation missies, maar daar hoor je niemand over omdat daar geen moralistische anti-slavernij 'lobby' achteraan zit.

Verhaaltechnisch klopt het natuurlijk wel dat de slaven een keer op moesten raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ik hoop dat ze ranken levelen juist niet gaan moeilijker maken.
Ik heb afgelopen tijden hard aan gewerkt. Zowel bij Fed en Empire.

Van Fed ben ik in week laagste tot Lieutenant gehaald.
Bij Empire gaat de ranken langer over.

[ Voor 9% gewijzigd door captain_ghost op 25-05-2016 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ben je heerlijk 1 vs 1 anaconda bezig met me nieuwe Python. Ik had nog 45% over en hij 25% met een power plant die op 5% stond, komt er gvd een FAS tegen me aangeklapt om alleen maar te scannen.
Boem weg schip.
Echt ik hoop bij gods gratie dat ze die verrekte AI eens verbeteren, want ze rossen gewoon maar tegen je aan om je te kunnen scannen. (En dit is gewoon solo play)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Xtr3me4me schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:08:
Ben je heerlijk 1 vs 1 anaconda bezig met me nieuwe Python. Ik had nog 45% over en hij 25% met een power plant die op 5% stond, komt er gvd een FAS tegen me aangeklapt om alleen maar te scannen.
Boem weg schip.
Echt ik hoop bij gods gratie dat ze die verrekte AI eens verbeteren, want ze rossen gewoon maar tegen je aan om je te kunnen scannen. (En dit is gewoon solo play)
Morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Heerlijk hoe snoeikoei zo makkelijk de angel uit de situatie haalt ;)

Pagina: 1 ... 43 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.