CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje
Ik doe Robigo-runs met een Asp explorer, 25 miljoen per run van 6 missies (doe ik precies anderhalf uur over tenzij er erg afgelegen outposts bij zitten). Als ik ruimte over heb stack ik lekker door tot 8 of 9 missies voor evenredig meer profit maar dan worden de NPCs wel irritant met meerdere interdictions vrijwel tegelijk enzo.captain_ghost schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:50:
Welnee, als je imperial slaven verhandelen, verdien je net zoveel als palladium.
Echter de smokkelen vanuit verre station kan soms zeer lucratief zijn
Vaak haal ik ongeveer 10 miljoen uit per trip. En dat op ASP Scout.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Jammer dat die CG afgelopen is, ben nog vrolijk aan het exploren

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Zelf doe ik dat met een cobra die de 457 aantikt. 1 keer boosten en je ziet de polite niet meer
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Ik ben een paar dagen het land uit, dus spelen zit er (helaas) niet inLeutje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 02:52:
Zo RobV al een beetje kunnen smokkelen?(als het goed is had hij er moeite mee)
Zelf doe ik dat met een cobra die de 457 aantikt. 1 keer boosten en je ziet de polite niet meer
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Business or pleasure?RobV schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:18:
[...]
Ik ben een paar dagen het land uit, dus spelen zit er (helaas) niet in
Hoi, ben er weer
Erg drukke periode achter de rug op het werk. Voortaan wat eerder 'nee' zeggen of mijn capaciteitsplanning meer in de gaten houden. Die stond de afgelopen 2 weken op 150%, ofwel: nachtwerk.
Tot half 5 in de ochtend bezig: hm, 2 uur om te slapen. Dan nog maar even gamen

Ik ga ook weer aan de slag met Elite, dit maal om de vereiste rang voor de Corvette te halen. Weet iemand of daar ook missies voor zijn zoals bij de Empire (bask in our greatness)?
Missies spammen waar je nog wat centen aan overhoudt. Zoals het aanvallen van zo'n basis op een planeet.
Die donatie missies zijn me te saai.
Wel meeste donation missions...
GeeBee schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:56:
Ik ben nu bezig met Federal Rank Progression in Tun en daar kom ik wel een eigenaardigheidje tegen.
Er zijn veel voedsel missies (high influence) waar het gewoon in hun eigen markt te koop is. Schiet lekker op!
Voor wie er ook mee bezig is/ wil en lekker op wil schieten: hier is mijn boodschappenlijstje tot nu toe.
Naast de bereikbaarheid van de systemen (single hop, ik gebruik een Cobra MK III)), speelt vooral de afstand van het station mee. Niemand wil 208527 Ls moeten vliegen naar Moros / Dana Port
TW = Tun / Tun's Wart (214 Ls)
AW = Apala (16,8 Ly) / Wilson City (30 Ls)
BS = Bhotagal (12,4 Ly) / Savitskaya Ring (178 Ls)
LO = LFT 1748 (20,6 -> helaas 2 hops) / Otiman Dock (19 Ls maakt dan weer wat goed qua tijd)
RW = Ross 1057 (17.3 Ly) / Wang Estate (25 Ls)
Food
Algae - TW
Animal Meat - TW (lage voorraad, anders RW)
Coffee - TW (lage voorraad, anders RW)
Fruit & Vegetables - TW
Grain - TW (lage voorraad, anders RW)
Tea - TW (lage voorraad, anders RW)
Medicines
Agri-Medicines - AW
Basic Medicines - BS
Performance Enhancers - LO
Progenitor Cells - AW
Technologly
Animal Monitors - AW
Weapons
Non Lethal Weapons - AW
Reactive Armour - AW
Die zag ik inderdaad voorbij komen en ben momenteel ook in (of dichtbij voor een missie) Tun, maar die donatie missies zijn... meh.GeeBee schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:09:
Ja, hier een dikke tip 😜
Wel meeste donation missions...
[...]

nadat ik uitgelogt was even een screenshot.

[ Voor 27% gewijzigd door Leutje op 04-05-2016 16:15 ]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Gebeurt het soms. best irritant.
Ik vroeg zich af wat je daar deed.
Ik was daar bezig voor de fed ranks krijgen. Daar kan je idd belachelijk veel donaties missies.
[ Voor 35% gewijzigd door captain_ghost op 04-05-2016 18:32 ]
Ben nu onderweg naar GLIESE 1269 voor de volgende CG. Ik zou dan hydrogen fuel naar de fuel rats moeten brengen. Vandaar dat je me in de cutter zag. Als er iets veel kan haulen is het wel de cutter
Oja, je vroeg me nog naar die HUGE! plasma weapon. Die had ik al een tijdje
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
EDIT: En zou deze game werken op een Intel Core i5-5200U?
Ik weet niet of dit een quad core is namelijk
EDIT2: Is er een Teamspeak beschikbaar voor tweakers?
[ Voor 37% gewijzigd door Oxigeon op 05-05-2016 08:58 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hoe moeilijk is het om dat even te googlen?Oxigeon schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:16:
EDIT: En zou deze game werken op een Intel Core i5-5200U?
Ik weet niet of dit een quad core is namelijk
http://ark.intel.com/prod...r-3M-Cache-up-to-2_70-GHz
2 cores. Is dat niet een laptop-processor? Sowieso zou ik Elite niet op een laptop spelen tenzij je een brute gaming laptop hebt. Ik weet net wat voor grafische kaart je hebt?
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-05-2016 10:38 ]
Ik ben momenteel bezig om een Windows boot stick te maken voor mijn Surface i3 die ik altijd mee neem op reis. Hopelijk werkt dat een beetje (op de SSD staat Linux namelijk). Maar mijn Surface is wel heel erg low end (i3-4200 geloof ik) dus ik verwacht er niet al te veel van.
[ Voor 10% gewijzigd door GekkePrutser op 05-05-2016 10:48 ]
Dat is idd een laptop processor. Ik had natuurlijk wel allang gegoogled maar daar kwamen ook berichten dat hij met een dual core zou werken. Maar die berichten waren al enkele jaren oud.SnoeiKoei schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:37:
[...]
Hoe moeilijk is het om dat even te googlen?![]()
http://ark.intel.com/prod...r-3M-Cache-up-to-2_70-GHz
2 cores. Is dat niet een laptop-processor? Sowieso zou ik Elite niet op een laptop spelen tenzij je een brute gaming laptop hebt. Ik weet net wat voor grafische kaart je hebt?
De Grafische kaart is een Nvidea Geforce 920M. Ik heb alleen maar een laptop tot mijn beschikking.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het zal wel draaien maar verwacht niet dat je de graphics op hogere settings kunt zetten dan alles op "low".Oxigeon schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Dat is idd een laptop processor. Ik had natuurlijk wel allang gegoogled maar daar kwamen ook berichten dat hij met een dual core zou werken. Maar die berichten waren al enkele jaren oud.
De Grafische kaart is een Nvidea Geforce 920M. Ik heb alleen maar een laptop tot mijn beschikking.
Kan Elite dangerous spelen maar dan wel op low setting.
Toch speel ik hem liever op PC.
[ Voor 5% gewijzigd door captain_ghost op 05-05-2016 12:35 ]
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=246284
Ik speel ook op een wat oudere i5 met een 630M aan boord. Settings zijn uiteraard wat lager en het Horizons deel draait soms wat moeilijker, maar over het algemeen is het prima te spelen en haal ik 30fps+. Met een 920M zal het alleen maar soepeler draaien.Oxigeon schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Dat is idd een laptop processor. Ik had natuurlijk wel allang gegoogled maar daar kwamen ook berichten dat hij met een dual core zou werken. Maar die berichten waren al enkele jaren oud.
Voor de rest veel leuke nieuwigheden en aanpassingen. Comm. chatter bij stations voegt extra atmosfeer toe. Resource extraction sites zien er beter uit. De surfaces van planeten zien er beter uit (tesamen met blijkbaar ook betere performance). Nieuw mission systeem.
Je kan nu ook vanuit supercruise meer te weten komen over wat een bepaalde unidentified signal sources is. Als je dicht genoeg vliegt kan de naam veranderen naar, "ship fire detected" enz.
I'll do what I can, but expect very little.
Netjes de stappen op het forum gevolgd, maar geen effect.

Godnondeju! Da hedde gij goe gedaan!
De mini Faragut.

Ondertussen in de beta...

De graphics zijn echt veel mooier.
Ooooh smexy!
Ik heb eindelijk geld genoeg voor een battleconda, aan de fedvet waag ik me nog maar even niet. Los van het feit dat ik nog lang niet de rang heb die ik daarvoor zou moeten hebben

Je moet een lifetime pass hebben.
Heb je dat niet kan je het los online bestellen (season pass) via de store (iets van 9 euro geloof ik)
-edit-
oh en het is alles behalve stabiel
Heb je het los besteld maar je kan shinrarta dezra niet in kan je ook in Dalton gateway (LHS 3447) alles kopen voor 90% korting
[ Voor 41% gewijzigd door Leutje op 07-05-2016 16:02 ]
Dus horizon moet je ook dus hebben voor de nieuwe patch. Maar wordt gewoon elite dangerous vanilla ook gepatched of wordt dit gewoon overgeslagen?Leutje schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:24:
Je moet ED en Horizon hebben.
Je moet een lifetime pass hebben.
Heb je dat niet kan je het los online bestellen (season pass) via de store (iets van 9 euro geloof ik)
-edit-
oh en het is alles behalve stabielmaar dat maakt geen donder uit
Heb je het los besteld maar je kan shinrarta dezra niet in kan je ook in Dalton gateway (LHS 3447) alles kopen voor 90% korting
Dus ook 1.6. Enkel als alleen 1.6 eigenaar mag je NIET aan de beta mee doen
Ahhhh ok! Dan wachten we even af op 1.6 patch. Vind horizons niet zoveel aan en kost meer dan vanilla editie.Leutje schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 16:19:
Alles word gepatched natuurlijk
Dus ook 1.6. Enkel als alleen 1.6 eigenaar mag je NIET aan de beta mee doen
De rang kun je met een (vakantie)weekje wel hebben als je het geduld hebt om een beetje te buffelen in Tun.SnoeiKoei schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:50:
[...]
Ooooh smexy!![]()
![]()
Ik heb eindelijk geld genoeg voor een battleconda, aan de fedvet waag ik me nog maar even niet. Los van het feit dat ik nog lang niet de rang heb die ik daarvoor zou moeten hebben
Tip: bij Ross 1057 is een compromised nav beacon, daar kun je je credits af en toe weer aanvullen. Donation, repair, medicins, food, etc missions om van Warrant Officer naar Rear Admiral te komen, kostten mij 10(?) miljoen. Verder niet bijgehouden.
Tsja, Tun doe ik af en toe al, tussen de Robigo-runs door. Maar da's wel saaaaaaaaaaaaaaaai.GeeBee schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 20:42:
[...]
De rang kun je met een (vakantie)weekje wel hebben als je het geduld hebt om een beetje te buffelen in Tun.
Tip: bij Ross 1057 is een compromised nav beacon, daar kun je je credits af en toe weer aanvullen. Donation, repair, medicins, food, etc missions om van Warrant Officer naar Rear Admiral te komen, kostten mij 10(?) miljoen. Verder niet bijgehouden.
Te veel leuke dingen, te weinig tijd.
Mocht je het spel uiteindelijk hebben kom dan eens langs voor missies in ons thuis systeem
Dat is HIP 87414. Tis wel een endje vliegen
Ik had voor SC alvast een nieuwe PC gekocht maarja, dan wil je ook gaan spelen ;-)
Ik kwam bij E:D uit en ben er voor gegaan. Heb er laatst nog een beeldscherm bij gekocht zodat ik nu op drie beeldschermen kan spelen.
Ik heb er meteen Horizons bijgekocht.

Welkom bij de groep
Kijk dan wordt het leuk! Vlieg in een volledig geupgraded diamond back scout, hele prettige VR cockpit!. Met 2 medium gimballed pulse laser en 2 small fixed auto cannons. Begin nu eindelijk wat te wennen en begin zelfs ook wat met de non gimballed te raken.
Zit alleen te twijfelen over me volgende aankoop, heb nu 500k op de bank. Wat is een wijze upgrade voor de Diamant back scout? Traden boeit me niet zoveel, cargo scoopen is wel tof
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Meer CPU fans, of waterkoeling (in een bierglas)EliteGhost schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:49:
Ok, geen gedoe meer: vanaf vandaag weer lekker aan de bak met Elite. Euhm, op voorwaarde dat m'n appartement een beetje afkoelt.In de winter stervenskoud, in de zomer loeiheet.
Dus vanavond kom je naar LTT15547?EliteGhost schreef op maandag 09 mei 2016 @ 16:49:
Ok, geen gedoe meer: vanaf vandaag weer lekker aan de bak met Elite. Euhm, op voorwaarde dat m'n appartement een beetje afkoelt.In de winter stervenskoud, in de zomer loeiheet.
Je zegt zelf dat je beta 1.6 al doet. Ik zou zeggen, hou dat half miljoentje (jeetje nieuwe spelers zijn arm LOL) Nog even vast tot de beta klaar is.evilpin0 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:28:
Speel nu de 1.6 beta en wow wat een verbeteringen! Geld verdienen is nu lekker makkelijk, vooral bij de nav beacons haal ik soms 50-100k per bandit die ik neerhaal. Krijg gisteren zelfs 250.000 voor een wanted pirate lord in een sidewinder.
Kijk dan wordt het leuk! Vlieg in een volledig geupgraded diamond back scout, hele prettige VR cockpit!. Met 2 medium gimballed pulse laser en 2 small fixed auto cannons. Begin nu eindelijk wat te wennen en begin zelfs ook wat met de non gimballed te raken.
Zit alleen te twijfelen over me volgende aankoop, heb nu 500k op de bank. Wat is een wijze upgrade voor de Diamant back scout? Traden boeit me niet zoveel, cargo scoopen is wel tof
MAAR !
MAAR!
Hou altijd genoeg geld achter de hand voor je verzekering. <--HEEL BELANGRIJK!
Ik was bijna mijn cutter kwijt gister. 25 miljoen rebuy hahadat kan ik wel hebben . Even spelen en ik had geld zat (dacht ik) en na 2 keer verliezen van de cutter kon ik hem niet terug kopen zonder mijn huge plasma gun te verliezen. Toen schrok ik wel even
Had achteraf net geen 50 miljoen en in de beta 200 miljoen. .....even in de war LOL
Terug naar de bubble in een beta is gelukkig vrij makkelijk. Gewoon je schip opblazen.RobV schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:13:
Even de portemonnee omgeschud en beta key gekocht. Staat nu te downloaden. Ik begin straks aan de reis terug naar de bubble. Gelukkig maar 7500ly in de conda
Eeehm dat probeer ik liever niet uitcelshof schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:53:
[...]
Terug naar de bubble in een beta is gelukkig vrij makkelijk. Gewoon je schip opblazen.
Ik vind zelf de Cobra MkIII erg super, ik vind de cockpit ook erg mooi in VR (ik heb een Rift). Het is een echte allrounder en erg snel dus geschikt voor smokkelen. Een Type-A FSD is alleen wel handig anders ben je echt uren bezig om naar de smokkelbases te komen (en die kost 1,5 miljoen). De MkIV is een stuk langzamer dus niet doen tenzij je het om combat gaat.evilpin0 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:28:
Ik heb nu 45 miljoen bij elkaar gesprokkeld de laatste paar dagen (ik had nog geen 10 miljoen voordat ik het smokkelen ontdekte
Tot nu toe nog maar 1x gescand en dat was in Fehu zelf, ik zat gewoon niet op te letten, was vergeten mijn jumproute te plannen in het station zelf. Nooit in de ruimte doen dus! Gelukkig dus geen half uur jumpen voor niets gedaan maar ik kon wel weer missies gaan sprokkelen.

Het smokkelen is wel leuk trouwens.. Zo veel penibele situaties. Boosten door de gleuf om nog net een scan te missen en dan aan de andere kant tegen de wand van het station te klappen omdat je niet zo snel kan remmen.. Of net een ander schip missen die naar binnen wil gaan als je naar buiten komt schieten
Ik smokkel trouwens ook nooit zonder shields en wapens, die heb ik gewoon nodig voor het extra ruwe vliegwerk (tegen het station op boosten zonder shields is niet fijn

Ik ben nu van plan een Imperial Clipper te gaan kopen als mijn volgende schip. Ik heb het geld al voor een redelijke uitrusting, nu de Empire rank nog.. Moet er nog 3. Nog een tipje: Het switchen tussen Solo en Live om steeds het complete BB te refreshen lijkt gefixt, je hebt wel nog 2 aparte BB's dus je hebt nog wel 2x kans. Maar: Donatiemissies komen vaak terug als je switcht, dus je kan ze meerdere keren doen. Dat schiet wel op, tot nu toe heb ik er een paar 3 of 4 keer kunnen doen en dat is wel super. Helaas geven ze niet allemaal empire rank.
Oh hoe zit dat eigenlijk met de beta, wat je in de beta doet heeft geen effect op live toch? Ik dacht dat je de eerste keer als je de beta opstart je huidige live situatie overneemt maar dat wordt niet meer terug gezet toch? Ik heb de beta nog niet aangeraakt.
[ Voor 26% gewijzigd door GekkePrutser op 09-05-2016 22:21 ]
Nog ter informatie:
Mij trekt vooral exploring, mining en trading.
Af en toe een missie of gevecht ter afwisseling is natuurlijk ook leuk.
Ik had in het begin moeite om een manier te vinden om aan voldoende credits te komen, heb pas sinds kort mijn sidewinder kunnen inruilen
Die beta key is interessant, ga ik ook even naar kijken!
Dit is beta. Alles wat gebeurt in beta blijft in beta. Blaas gewoon jezelf op (ram tegen een planeet aan. ik vond mezelf terug midden in de rift. enkele minuten later was ik lekker in een station)
@gekkepruster
Vanaf 1.6/2.1 is de cobra niet meer de snelste in de game. bij lange na niet meer zelfs. eagles en imp. eagles zijn ruim sneller. Sommige hebben al de 700 m/s aangetikt
@jef61
Welnee
Enkele weken? geleden is er door FD dedatabase gekopieerd. Op dat moment zat ik dus in de rift te zoeken naar.... ja naar wat eigenlijk.
Die database is als blueprint gebruikt voor het begin van de Beta.
In die beta kan je zon beetje alles kopen als je maar naar shinrata of Dalton station (het begin systeem LTF 3447) gaat
Elk ship en elke module dus. Zonder rang enzo (ja je kan dus ook een corvette of cutter kopen)
De beta ondergaat een aantal stages. Dit is dus de eerste en ik vermoed dat dit deze week stopt.
De laatste is ... Nouja ze noemen het zelf MAYHEM.
Alles is te koop. Ook de engineer dingen.Wapens uitbreidingen fsd upgrades enzovoort kortom alles.
FD wilt dat men helemaal tekeergaat (server stressen enzo) en alles uitprobeert.
Dan komen dus de eerste Eagles die de 1000 m/s kunnen halen
Maar uiteindelijk over een aantal weken houd de beta op. Dan kan je zo weer in je echte account stappen alsof er niks gebeurt is. In het geval van RobV dus in zijn annie op 7000Ly hiervandaan
Kan ik wel gewoon doorspelen in de nonbeta (niet dat ik dat van plan ben overigens)
Aha, ja ik vond het altijd al vreemd dat de lichtste scheepjes niet sneller waren. Maar dat zal wel wat opschudding veroorzaken voor het smokkelen. Want bijna alle security interdictors vliegen in Vipers of Eagles dus dan kan je niet meer ontsnappen door weg te boosten.Leutje schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:07:
@gekkepruster
Vanaf 1.6/2.1 is de cobra niet meer de snelste in de game. bij lange na niet meer zelfs. eagles en imp. eagles zijn ruim sneller. Sommige hebben al de 700 m/s aangetikt
Wat ik ook wel eens doe is ze even 'aantikken' met de laser, dat kost 400cr bounty voor assault + 10 minuut cooldown. En onderweg in de 'anarchy' systemen kan je ze gewoon opblazen natuurlijk.
Maar wel leuk, ik ben erg benieuwd, dat maakt de kleine schepen weer interessant. Is dit nu de standaard snelheid of is dit alleen met engineer mods?
Ik ga vanavond de beta wel ff bekijken (ik heb toch al toegang omdat ik in het begin beta toegang had gekocht)
[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 10-05-2016 10:27 ]
Zelfde hier! Ben zeer benieuwd. Ook gekocht om Frontier te blijven helpen: shut up and take my money!RobV schreef op maandag 09 mei 2016 @ 20:13:
Even de portemonnee omgeschud en beta key gekocht. Staat nu te downloaden. Ik begin straks aan de reis terug naar de bubble. Gelukkig maar 7500ly in de conda
Als ik zou uitrekenen wat mijn Elite setup gekost heeft (Stoel, PC, Videokaart, 3x monitor, planken, 3d-printer, lasercutting kosten, bedrading, electronica, metaal, leder) dan is die €10 voor de beta-key natuurlijk volslagen irrelevant. Ik zeg niets.EliteGhost schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:00:
[...]
Zelfde hier! Ben zeer benieuwd. Ook gekocht om Frontier te blijven helpen: shut up and take my money!

Ik ben nu wel erg benieuwd eigenelijk wat je allemaal gemaakt hebt. Kan je misschien wat foto's maken? Je had je monitoren al gepost maar zo te horen heb je nog veel meer interessants.RobV schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Als ik zou uitrekenen wat mijn Elite setup gekost heeft (Stoel, PC, Videokaart, 3x monitor, planken, 3d-printer, lasercutting kosten, bedrading, electronica, metaal, leder) dan is die €10 voor de beta-key natuurlijk volslagen irrelevant. Ik zeg niets.
Ik heb zelden in een game zoiets overweldigends gezien eigenlijk. Het aantal sterren hier is ook niet iets wat je uit kan leggen aan iemand, gotta see it to believe. Best moeilijk te bevatten.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Check een mijn post op het Frontier forum, 22 pages https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=171495GekkePrutser schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:26:
[...]
Ik ben nu wel erg benieuwd eigenelijk wat je allemaal gemaakt hebt. Kan je misschien wat foto's maken? Je had je monitoren al gepost maar zo te horen heb je nog veel meer interessants.
Mijn blog is tijdelijk stuk, de plaatjes doen het niet goed (je moet er op klikken om ze te zien)
Ja ok.. voor jou nietRobV schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Als ik zou uitrekenen wat mijn Elite setup gekost heeft (Stoel, PC, Videokaart, 3x monitor, planken, 3d-printer, lasercutting kosten, bedrading, electronica, metaal, leder) dan is die €10 voor de beta-key natuurlijk volslagen irrelevant. Ik zeg niets.
Overigens net mee gedaan met de bergtijdrit op het werk (Laan 1914 Amersfoort, de heuvel op als je wil weten waar het was).
Wat een smerige heuvel zeg
In 2:10 (minuten eh, voor de lolbroeken hier) omhoog gekomen. Niet slecht voor iemand die 4 maanden alleen maar in de auto of op kantoor heeft gezeten..en rookt

.
.
.
.
* Leutje steekt peuk op
Ik ben blij dat je ervan geniet. De laatste 5000 lichtjaar naar sag a* schoten niet op bij mij.Voxalizer schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:06:
Ik ben voor het eerst in de buurt van Sagittarius A (3500ly nog) aan het komen maar damn zeg. Wat een ongelofelijke schaal en grootsheid zet deze game hier neer. Zoveel sterren. Grafisch krijg je af en toe ook echt de meest waanzinnige beelden voorgeschoteld. Heel wat anders dan in de bubble, lol.
Ik heb zelden in een game zoiets overweldigends gezien eigenlijk. Het aantal sterren hier is ook niet iets wat je uit kan leggen aan iemand, gotta see it to believe. Best moeilijk te bevatten.
Bij sag a* aangekomen was ik met 3 dagen terug in de bubble
[ Voor 85% gewijzigd door Leutje op 10-05-2016 14:24 ]
Doe me best om beetje sportief te zijn en dan krijg ik ditLeutje schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:21:
He bah! Je rookt!
.
.
.
.
* Leutje steekt peuk op
[...]
Ik ben blij dat je ervan geniet. De laatste 5000 lichtjaar naar sag a* schoten niet op bij mij.
Bij sag a* aangekomen was ik met 3 dagen terug in de bubble
Vuurtje?
Wat ik ook vreemd vind is dat ik al 3 minuten in een jump zit.
Bekend probleem, even terug naar het hoofdmenu en weer inloggen.RobV schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:38:
Ja, gevonden. Kennelijk kunnen je niet selfdestructen in hyperspace.
Wat ik ook vreemd vind is dat ik al 3 minuten in een jump zit.
Je gaat dan terug naar de plek waar je met die sprong begon.
Ik zit kennelijk te slapen, want tijdens een jump krijg ik het niet voor elkaaro m naar het hoofdmenu te gaanEliteGhost schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:56:
[...]
Bekend probleem, even terug naar het hoofdmenu en weer inloggen.
Je gaat dan terug naar de plek waar je met die sprong begon.

Hij gaat net geen 420+ m/s heeft 3 kleuren laz0rs en voelt aan als een Cobra!
Verry happy!
-edit-
Ondertussen ook een ASP die de 42lj haalt
[ Voor 18% gewijzigd door Leutje op 10-05-2016 23:47 ]
Wel jammer dat ik niet even de Corvette kan proberen.
Het uitrustings overzicht is gewoon 10x beter en de kleine dialoogjes zijn een leuke toevoeging.
Voor het engineersgebeuren heb ik nog geen tijd gehad.
Dit hadden ze al veel eerder moeten doen
(klik voor groot)

[ Voor 9% gewijzigd door RobV op 11-05-2016 11:54 ]
Mooi om te zien hoe 3 schermen ook echt je zichtveld vergroten in dit spel.RobV schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:52:
Selfie, 2.1beta, triple display, alles ultra, anaconda, icy planet, dark side![]()
(klik voor groot)
[afbeelding]
Heel mooi plaatje!
Ik vind het sowieso erg jammer dat je ze niet zelf kan tekenen (of opbouwen uit basisvormen zoals bij call of duty). Het zou tof zijn voor ons als Tweakers bijv. om een rood schip te hebben en dan een decal van Henk er op
Dat ziet er ook een beetje uit als een piratenvlag dus past goed bij het spel.
Maar ik vind dat wel jammer, er zijn maar weinig schepen waar je meer dan alleen wat aparte kleurtjes voor kan krijgen.
[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 11-05-2016 15:05 ]
Ben nl eigenlijk een new game begonnen in de beta
Volgens mij zijn er nooit decals in de store geweest? Dat doodshoofd is een pre-order-bonus van ED meen ik. Andere decals zijn afkomstig van bv kickstarter rewards, game events of je moet ze in game verdienen (ranks).GekkePrutser schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:00:
Wel gek dat je nu helemaal geen decals meer kan kopen.. Eerst hadden ze alleen dat lelijke doodshoofd en nu helemaal niks meer in de store.
Inderdaad, beta staat volledig los van de live servers. Wat je op beta servers doet wordt gewist aan het eind vd beta.evilpin0 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:35:
Ik neem aan dat wat je hebt gehaald hebt in de beta weer weg is als het afgelopen is?
Ben nl eigenlijk een new game begonnen in de beta
[ Voor 28% gewijzigd door SnoeiKoei op 11-05-2016 16:41 ]
Jaaaaaaloeeeeeeers
Flink klotenSnoeiKoei schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:39:
[...]
[...]
Inderdaad, beta staat volledig los van de live servers. Wat je op beta servers doet wordt gewist aan het eind vd beta.
Net blij met me eerste miljoen en Diamond back
[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 11-05-2016 17:24 ]
Call me space commander Ghost, hero of shopping.
EliteGhost schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:35:
Zo, maar weer eens lekker de Cutter genomen. Toch weer 4 miljoen in een uurtje puur door handel.
Call me space commander Ghost, hero of shopping.
[ Voor 13% gewijzigd door GeeBee op 11-05-2016 23:39 ]
Oh wauw, zal eens kijken hoe ver het van mijn thuis basis (Gende) af is. Heb geen fuelscoop aangezien 99% van de handelsritten met de Cutter binnen het bereik vallen.GeeBee schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 23:33:
[...]
Members only: Tip
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Met 728 ton aan capaciteit kan die route inderdaad zeer goed uitpakken. Bedankt dat je m even onder de aandacht brengt.
Edit: 4 jumps van Baal (daar ben ik nu vanwegen een missie van 2 milj. Credits
Helemaal top!
[ Voor 5% gewijzigd door EliteGhost op 12-05-2016 08:59 ]
I'll do what I can, but expect very little.
M.b.t. jumpen: 'we are aware of the issue'4bit schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:42:
In en uit supercruise springen (niet springen tussen verschillende systemen) is in de beta ook stukken sneller. Gewoon dat aftellen van 4 tot 0, en hupla, we zitten terug in supercruise.
https://forums.frontier.c...01&viewfull=1#post3880901
Zit ik hier met 3 ontwerpen waarvan niemand kan zeggen of ze goed zijn en een collega die iedere noodzakelijke aanpassing pas in de laatste minuten doorgeeft. Bah...
Mogelijk geen Elite vanavond
Edit: eindelijk een projectleider erbij: mijn ontwerp blijft. Mijn collega mag zijn werk opnieuw doen. Pfieuw... scheelt een hoop werk.
Wel Elite vanavond!
[ Voor 14% gewijzigd door EliteGhost op 12-05-2016 14:16 ]
Top man! Ik ga vanavond ook weer Elite in alleen dan VR. Het blijft me een creepy gevoel geven zodra ik speel. Vooral als ik in een hazardous site speel, tjeez echt absurd. Denk dat ik vanavond maar Horizons ga kopen, speel het spel toch wel behoorlijk vaak.EliteGhost schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:46:
Om te janken, dit. Hoopte vanavond vol aan de bak te gaan met Elite, blijkt mijn project morgem een deadline te hebben. Daarbij is het ook een weesproject geworden (geen projectleider actief mee bezig) dis niemand weet wat nu eigenlijk de bedoeling is of wat de stand van zaken is.
Zit ik hier met 3 ontwerpen waarvan niemand kan zeggen of ze goed zijn en een collega die iedere noodzakelijke aanpassing pas in de laatste minuten doorgeeft. Bah...
Mogelijk geen Elite vanavond
Edit: eindelijk een projectleider erbij: mijn ontwerp blijft. Mijn collega mag zijn werk opnieuw doen. Pfieuw... scheelt een hoop werk.
Wel Elite vanavond!
Vraag me alleen af, kwam er nou wel of niet een engineer versie? En is dat alleen patch uitbreiding of echt weer een nieuwe uitbreiding die je los kan kopen?
Hehehe denk eenmaal als je VR kent in Elite wil je er ook echt niet meer uit, dat heb ik nu al. Tijd vliegt 2 x zo snel. Gisteren dacht ik uurtje of 2 gamen (begon om 20:30) ik deed me Rift af en keek naar de klok....04:20....
en om 05:50 ging me wekker.
Mijn langste sessie is 4 uur maar daarna heb ik toch wel last van mijn ogen. Kennelijk knipper ik toch niet vaak genoeg. Daarom speel ik ook nog veel in 2D. Het is elke keer weer jammer als ik het ding af zet, die enorme sterren worden weer gewoon een rondje op een scherm.Xtr3me4me schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:40:
[...]
Hehehe denk eenmaal als je VR kent in Elite wil je er ook echt niet meer uit, dat heb ik nu al. Tijd vliegt 2 x zo snel. Gisteren dacht ik uurtje of 2 gamen (begon om 20:30) ik deed me Rift af en keek naar de klok....04:20....
Ook helpt het heel erg met afstanden inschatten. Bijvoorbeeld of een starport bij het aanvliegen nou voor de planeet zit of er achter (als hij er achter zit vlieg ik vaak met een ruime baan om de planeet heen anders gaat het zo langzaam). Ook met docken en vechten heb je zo veel meer overzicht

Maar inderdaad het is geweldig!!
Merk hetzelfde, eigenlijk alleen in Elite (blijf erbij, de rift games nu zijn afgezien van een paar gewoon bagger).Xtr3me4me schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:40:
[...]
Ervaar het ook als heel ontspannend.
Horizons moet je zien als een season's pass: Als je Horizons koopt, krijg je daarvoor Planetary Landings (de eerste Horizons-patch van afgelopen december), Engineers zodra die uitkomt en in de loop van dit jaar nog een paar grote patches. Ergens eind dit jaar of volgend jaar zal er dan weer een nieuw seizoen aan content komen en als je die nieuwe shizzle wil hebben betaal je daar weer voor.Xtr3me4me schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:36:
[...]
Vraag me alleen af, kwam er nou wel of niet een engineer versie? En is dat alleen patch uitbreiding of echt weer een nieuwe uitbreiding die je los kan kopen?
Aha ok! Top thanks voor je antwoord. Is het voor mij heel duidelijk.SnoeiKoei schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:11:
[...]
Horizons moet je zien als een season's pass: Als je Horizons koopt, krijg je daarvoor Planetary Landings (de eerste Horizons-patch van afgelopen december), Engineers zodra die uitkomt en in de loop van dit jaar nog een paar grote patches. Ergens eind dit jaar of volgend jaar zal er dan weer een nieuw seizoen aan content komen en als je die nieuwe shizzle wil hebben betaal je daar weer voor.
Zo ja. Crash je schip gewoon joh
Neeenee, gewoon in de 2.1. Ik wil ook een Cutter nu.Leutje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:17:
Toch niet in de beta hoop ik?
Zo ja. Crash je schip gewoon joh
Bovendien: wat ik in de beta gezien heb, wil ik bij release geen 30k ly uit de buurt zijn wanneer 'ie live gaat
[ Voor 20% gewijzigd door RobV op 12-05-2016 22:35 ]
Als je niet de beta speelt zit je in 2.0
Als je WEL! in de beta zit maakt het niet uit of je 30k ly ver weg bent. Als de beta over is bestaat je schip niet meer. Al ben in in de Andromeda galaxy
Voor de duidelijkheid
Regular is 2.0 is normale gameplay. (als je deze gebruikt zal je niet zomaar 30k lj verplaatsen.)
Beta is 2.1 is whatever! Blow stuff up ga naar de core.Fighting Thargoids. Blow self up. Explore the Andromeda... 2.1 is uiteindelijk ONZIN!
Ook alle geld dat je verdient in de beta is niks want dat krijg je niet. Never niet want het is Beta
Dit topic is gesloten.