[PC] Elite: Dangerous - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 62 Laatste
Acties:
  • 170.042 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Alweer een tijdje niks gepost hier (k*tgriep) en de rest viel ook stil

Dus maar tijd voor een plaatje :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EDjdB6a.jpg

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Ja, we hebben je gemist. Ik heb in het café gekeken maar daar was je ook niet... Hik.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

lol Griepje he.. 2 dagen koorts. Echt geen zin om te gamen. Slapen en slapen en slapen

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 22:15:
lol Griepje he.. 2 dagen koorts. Echt geen zin om te gamen. Slapen en slapen en slapen
Welcome to my world... Ik heb chronische vermoeidheid, prettig, nee.

Beterschap!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

:(

Biertje van mij dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dat van dat cafe was helaas een verzinsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

* Leutje is ook geen grote drinker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Dan zijn we eruit: Slapen slapen slapen it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Goed idee :) Truste!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 13:03
*schulpje open*... mogguh!

Na 2.1 kom ik weer eens terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

EliteGhost schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:19:

Je bent helaas niet de enige.

Ik hoop je tegen die tijd weer te zien en ook eens iets anders gaat doen dan traden of npc afknallen ;)

hoe kom ik van die griep af....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:18:
[...]
Grog, slaap, en zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Oja.. zon :) zzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 19:34
Leutje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:18:
[...]

Fruit, warmte, slaap, soep en tijd
O,ja beterschap! Je kan wel gaan gamen om je tijd doden...

[ Voor 13% gewijzigd door captain_ghost op 12-04-2016 19:07 ]

CMDR Executeur : Concentratie is belangrijk. De ongeluk zit in de kleine hoekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Geloof me, ik heb het geprobeerd. Kom haast niet verder als eenhalf uur en dan weer slapen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 19:18:
Geloof me, ik heb het geprobeerd. Kom haast niet verder als eenhalf uur en dan weer slapen :(
Het klinkt alsof je er al langer mee loopt, heb je de huisarts al gesproken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het begon donderdag pas. En het lijkt er op dat het beter word hoor ;)
Nietemin voel ik me nog altijd beroerd. al was het gister wel een stuk erger moet ik zeggen

Thank you Rob! :) het gaat wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

EliteGhost schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:19:

Kom snel terug :)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Pffff exploren is echt zo niet uitgewerkt in deze game. Zit op 10k ly van sol en buiten wat screens nemen vind je geen captain logs wat je op een trip kan zetten, geen acient findings op planeten,enz nee gewoon een ship wreckage waar pirates zitten ????

Vlieg terug naar ltt 15574 om mijn fdl te pakken veel in deze game is zo gemiste kans !!

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik was dit topic bijna vergeten :) ik heb een hele tijd niet gespeeld omdat ik tijdens de beta heel veel had gespeeld. Dus toen het uit was heb ik het amper nog gespeeld. Zelfs Horizons nooit gedaan hoewel ik een lifetime expansion pass heb.

Maar ik heb vorige week de Oculus Rift binnen en sindsdien heeft dat mijn interesse in E:D enorm versterkt. Het is echt prachtig in de Rift, ik ben verbaasd hoeveel aandacht er is besteed aan dingen die je in 2D helemaal niet kan zien (zoals de cockpit buiten je gezichtsveld en de buitenkant van het schip als je naar voren leunt)

Ik ben nu richting Achenar gegaan omdat ik de Empire wil levellen om dan een Imperial Courier te halen. Alleen het permit heb ik nog niet maar dat komt nog wel. In de laatste dagen wel flink vooruit gegaan: ik ging van een Hauler van ong 200k credits (incl wat upgrades) en heb nu een Cobra MkIII met upgrades twv 1.5 miljoen.

Heb veel van die multi part missies gedaan, gaat best snel als je eenmaal weet dat je in de derde missie altijd hetzelfde moet zoeken als in de eerste ;) ook zag ik dat ik opeens een Viper MkIV bij Barnards Star had staan dus die heb ik verkocht. Want ik had liever die Cobra. Zal wel een extraatje zijn geweest van Horizons? In elk geval gaat het geld verdienen nu wel veel sneller dan toen ik stopte met spelen, soms wel 200k per missie.

Ik heb trouwens in het Rift topic wat meer geschreven over mijn ervaringen met de Rift, ik had in het begin veel problemen maar nu ik de meeste heb opgelost ben ik erg enthousiast: GekkePrutser in "[Oculus Rift] Ervaringen & Discussie" (Voor wie het interesseert)

PS sommige invites van GoT spelers heb ik per ongeluk geweigerd, ik had niet in de gaten dat hij steeds terug sprong naar reject. Als ik je geweigerd heb, stuur dan graag een nieuwe invite dan accepteer ik hem! Er stonden er wel een stuk of 20.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 12-04-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

dabelg schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:11:
Pffff exploren is echt zo niet uitgewerkt in deze game. Zit op 10k ly van sol en buiten wat screens nemen vind je geen captain logs wat je op een trip kan zetten, geen acient findings op planeten,enz nee gewoon een ship wreckage waar pirates zitten ????

Vlieg terug naar ltt 15574 om mijn fdl te pakken veel in deze game is zo gemiste kans !!
Hey daar ben ik ook :P Nu momenteel op Aphra in de beckham station

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parcival44
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-07 00:36
de Rift klinkt interessant, jammer dat mijn computer het niet aan kan (en mijn spaarpot ook niet trouwens ;) )
Doe voornamelijk solo heb momenteel een Asp. Explorer heb aardig wat rares gehandeld.
Op het moment in LTT 911 om wat rank te krijgen nu chief petty officier ( wel even goed zo dan nog evt wat imperial ranks te verhogen)
Heb nog niet zo veel open play gespeeld , zag er her en der erg druk uit in de space stations XD
Helaas ook een paar keer willekeurig uit de hyper drive geduwd en voor dat ik wist wat er aan de hand was al dood :( ( misschien mis ik nog wat ervaring in combat o_O)

erg leuk ook al jullie ervaringen te lezen

<<Crunck>>Christina Pagniacci: No intensity, no victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Parcival44 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 07:28:
de Rift klinkt interessant, jammer dat mijn computer het niet aan kan (en mijn spaarpot ook niet trouwens ;) )
--

erg leuk ook al jullie ervaringen te lezen
De rift mystery kan dus makkelijk met wat je nu hebt. Dit kon in principe al vanaf het begin gevonden worden.
ik ben dus nu opzoek zonder een SRV bij de hand te hebben. Die hadden we in het begin namelijk niet ;) Scheelt toch weer wat lichtjaar vliegen. en dat heb je echt nodig

Hoe verder je van de bubbel komt (richting rift dus.. niet naar sag a*) hoe leger de ruimte om je heen word. Ook dit helpt bij een vloeiende game ervaring . Mocht je meer willen weten voeg me dan ingame toe
Simnpelweg Leut invullen en je vind me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
GekkePrutser schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:18:
Ik was dit topic bijna vergeten :) ik heb een hele tijd niet gespeeld omdat ik tijdens de beta heel veel had gespeeld. Dus toen het uit was heb ik het amper nog gespeeld. Zelfs Horizons nooit gedaan hoewel ik een lifetime expansion pass heb.
Hoe positioneer jij jezelf goed ? Als ik ED start zit ik met me hoofd buiten de cockpit. Als ik in de Oculus software instel dat ik 90 CM ben dan klopt het ongeveer, maar blijft prulle elke keer.

Elke game heb ik een reset headlook knop gevonden behalve in ED

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

evilpin0 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:55:
[...]

F12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
evilpin0 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:55:
[...]

Hoe positioneer jij jezelf goed ? Als ik ED start zit ik met me hoofd buiten de cockpit. Als ik in de Oculus software instel dat ik 90 CM ben dan klopt het ongeveer, maar blijft prulle elke keer.

Zit onder Miscellaneous ("HMD Recenter"). Standaard idd F12 zoals Leutje zegt maar je kan hem gewoon remappen naar een joystick button. Bij mij werkte F12 trouwens niet, vreemd genoeg (maar ik heb een Apple toetsenbord, misschien geeft die andere keycodes)

Ik heb er ook heel erg lang naar moeten zoeken! Ik zat steeds onder mouselook te kijken maar dat doet wat anders.

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 13-04-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

GekkePrutser schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:29:
[...]

Zit onder Miscellaneous ("HMD Recenter"). Standaard idd F12 zoals Leutje zegt maar je kan hem gewoon remappen naar een joystick button. Bij mij werkte F12 trouwens niet, vreemd genoeg (maar ik heb een Apple toetsenbord, misschien geeft die andere keycodes)

Ik heb er ook heel erg lang naar moeten zoeken! Ik zat steeds onder mouselook te kijken maar dat doet wat anders.
Nogmaals F12
Reset headlook = F12

Werkt dit niet dan hebben jullie zelf dit aangepast helaas

[ Voor 5% gewijzigd door Leutje op 13-04-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:35:
[...]

Nogmaals F12
Reset headlook = F12

Werkt dit niet dan hebben jullie zelf dit aangepast helaas
Ja bij mij werkte dit echt niet.. F12, Fn-F12 geprobeerd. Terwijl hij wel op F12 stond toen ik die optie uiteindelijk vond (het zijn ook zo veel bindings dat je er gauw overheen kijkt :$ )

Maar ik heb de mapping aangepast naar een joystick knop en toen werkte hij wel inderdaad.

Ik heb het vermoeden dat de functietoetsen bij mij niet als standaard functietoetsen gedetecteerd worden. Standaard hebben ze ook andere functies (bijv. brightness, volume enz) en ik moet ze samen met 'Fn' gebruiken om ze als echte functietoets te laten werken. Helaas werkte Fn-F12 ook niet voor de recenter. Denk dat het wat raars is met mijn toetsenbord.

Maargoed door dit te mappen naar wat anders werkt het wel gewoon inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik heb er ook 'ineens' problemen mee. Ik heb reset headlook ook op een joystick button maar ik gebruikte F12 om screenshots in steam te maken. Echter dit werkt niet meer in Elite, andere games wel. Ik denk dat Elite deze knop nu negeert oid?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Iets meer nieuws bekend over 2.1 / 1.6

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oIZPdmN.jpg

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=243061

Benieuwd. Die "healing lasers" waarmee je shields van je wing mates kunt opladen is het eerste concrete voorbeeld dat FD geeft van wat je met Engineer mods kunt doen.

Vanavond hopelijk meer nieuws in de wekelijkse newsletter.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-04-2016 09:18 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

https://community.elitedangerous.com/newsletter120

Onder andere een beter outfitting scherm. Eindelijk! Geen 1 lange lijst meer, maar verschillende categorieen.

Afbeeldingslocatie: http://hosting.zaonce.net/elite/newsletters/newsletter_201604_15/95a7e4ec55a9d83ac825023f41026d4be01655d7.jpg

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 13:23
Zijn er eigenlijk nog GOT doelen actief of kan ik beter eens gaan exploren voor de verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
base_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:35:
Zijn er eigenlijk nog GOT doelen actief of kan ik beter eens gaan exploren voor de verandering?
Voorlopig is er alleen booming in beide GOT stelsel (hip 87414 en Windjet) En missies levert niet veel op voor mij.
Meer valt er niet te halen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:45:
[...]

Voorlopig is er alleen booming in beide GOT stelsel (hip 87414 en Windjet) En missies levert niet veel op voor mij.
Meer valt er niet te halen daar.
Wel een beetje een tegenvaller. We hebben destijds zo hard gevochten en het heeft uiteindelijk niet veel opgeleverd. Ik hoop dat de Engineers uitbreiding beter laat zien welke acties het gewenste effect hebben!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Yay, terug van m'n exploration trip, boel data verkocht (zo'n 140 miljoen van deze trip) en Elite geworden. *O*

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PvPqzF0LrFzxltQ2m9nM9fFO/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
SnoeiKoei schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:41:
Yay, terug van m'n exploration trip, boel data verkocht (zo'n 140 miljoen van deze trip) en Elite geworden. *O*

[afbeelding]
Proficiat! Welkom thuis en ik denk een billenknijpmomentje? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

RobV schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:06:
[...]

Proficiat! Welkom thuis en ik denk een billenknijpmomentje? O-)
Best een beetje ja. Ik heb m'n data verkocht op Pratchett's Disc station, in een system een eind buiten de Bubble. Maar ik werd daar wel 2x interdicted ondanks dat ik helemaal zonder cargo ofzo vloog. Daarna gelukkig niet vergeten docking permission te vragen maar wel lopen klooien om te bedenken onder welke knoppencombinatie m'n landing gear ook alweer zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:41:

[afbeelding]
Gefeliciteerd, ben je nog mooie stelsels tegen gekomen? _/-\o_

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ribbon schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:04:
[...]

Gefeliciteerd, ben je nog mooie stelsels tegen gekomen? _/-\o_
Ja je komt wel wat coole of rare dingen tegen onderweg. Ik zal binnenkort eens graven in mijn screenshotmap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Speel nu met een X52 en een Oculus Rift, heel vet. Heb alleen geen idee wat ik moet doen. Ik ben naar een systeem gegaan met conflict zones. Alleen de tegenstanders (gewoon sidewinders zo te zien) moet ik letterlijk meer dan 100x raken. Ik doe amper 1% damage op ze.

Als je 5 min aant schieten bent op een sidewinder gaat de lol er snel vanaf. Ik gebruik zelf de standaard sidewinder.

Kan me niet herinneren dat dit vroeger ook zo wat, mis ik wat ofzo? Heb niet de add-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

evilpin0 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:17:
Speel nu met een X52 en een Oculus Rift, heel vet. Heb alleen geen idee wat ik moet doen. Ik ben naar een systeem gegaan met conflict zones. Alleen de tegenstanders (gewoon sidewinders zo te zien) moet ik letterlijk meer dan 100x raken. Ik doe amper 1% damage op ze.

Als je 5 min aant schieten bent op een sidewinder gaat de lol er snel vanaf. Ik gebruik zelf de standaard sidewinder.

Kan me niet herinneren dat dit vroeger ook zo wat, mis ik wat ofzo? Heb niet de add-on
Volgens mij zijn NPCs in conflict zones altijd veel moeilijker te beschadigen / mollen dan elders. Als je nog in een sidewinder vliegt kun je imho beter low RES gaan doen. Conflict zones is meer iets voor high end schepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
SnoeiKoei schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:27:
[...]

Volgens mij zijn NPCs in conflict zones altijd veel moeilijker te beschadigen / mollen dan elders. Als je nog in een sidewinder vliegt kun je imho beter low RES gaan doen. Conflict zones is meer iets voor high end schepen.
Nog tips om om naar toe te gaan? Wil zelf nl graag een beetje dog fighten (tegen een makkelijke ai :P ). Arena ook gedaan, maar ik speel net met een joystick dus dat was een groot drama :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

evilpin0 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:56:
[...]

Nog tips om om naar toe te gaan? Wil zelf nl graag een beetje dog fighten (tegen een makkelijke ai :P ). Arena ook gedaan, maar ik speel net met een joystick dus dat was een groot drama :)
Sorry, ik ben al in geen maanden meer in een low res geweest maar als je bij een planeet met ringen kijkt heb je een goede kans er 1 te vinden. Liefst een planeet met een station vlakbij, zodat je snel even kunt repairen / restocken / bounties cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
SnoeiKoei schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:09:
[...]

Best een beetje ja. Ik heb m'n data verkocht op Pratchett's Disc station, in een system een eind buiten de Bubble. Maar ik werd daar wel 2x interdicted ondanks dat ik helemaal zonder cargo ofzo vloog. Daarna gelukkig niet vergeten docking permission te vragen maar wel lopen klooien om te bedenken onder welke knoppencombinatie m'n landing gear ook alweer zat 8)7
Ik ben benieuwd naar jouw setup en of een advies voor degene die ook een lange trip willen maken.
Wat heb je namelijk nodig?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

captain_ghost schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:22:
[...]

Ik ben benieuwd naar jouw setup en of een advies voor degene die ook een lange trip willen maken.
Wat heb je namelijk nodig?.
Mag ik ook een poging doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Leutje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:54:
[...]

Mag ik ook een poging doen? :P
Natuurlijk, dat mag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Als eerste bedenk waar je heen gaat.
Is het naar Sag A* zijn de eisen namelijk een stuk minder als, zoals ik nu, naar de buitenwijken ga.
De meeste doen een poging tot Sag A*
Het schip. Bijv een Diamontback (1 van de 2) kan aardig springen en je komt vanzelf wel een keer in Sag A* aan :)
Andere keuzes zijn bijv een ASP Explorer of een Conda. Maar eigenlijk doet bijna elk schip die afstand wel. Het kan alleen langer duren ;)
Een klein schildje. Zo een van. Ik heb er 1 en dan is het goed. Waarom? nou...
Omdat je (als je horizons hebt) natuurlijk ook even wilt rijden Dus neem iig 1 SRV mee en land dan zachtjes op een planeet (vandaar dat schild) en cros eens wat rond.
Kan je tevens wat srv fuel scannen en oppakken enzo.
Wapens? mhwah.. Het kan maar het is niet bevordelijk voor afstanden springen natuurlijk. Als je wapens wilt hebben doe dan klein en lichte wapens.
En verder. Geduld! Heeeeel veel geduld. 9 van de 10 systemen waar je komt is niet eht... euh.. intressant zeg maar

Ga je naar de buitenwijken? (de rift in mijn geval) heb je kwa schepen maar 2 keuzens
ASP en de Conda
Alle2 zonder wapens en alle2 zonder veel opschmuck. Zo kaal mogelijk.
Je kan gewoon vast komen te zitten en dan 2 a 3 dagen zoeken naar de uitgang (ja ervaring lol)
Mijn ASP kan 37.46 lichtjaar springen (ja echt dik 37 LY)
Ik heb dan ook geen SRV mee genomen bijvoorbeeld. Enkel om zo ver mogelijk te kunnen komen.

Ben nu hier ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Kr4PAQB.jpg

Verder wel een klein schildje want al heb ik geen SRV mee genomen kan ik natuurlijk wel landen.

Bij wat je ook doet PAS ALTIJD OP JE FUEL VOORAAD

Je kan altijd proberen op de Fuel Rats te bellen maar er moet ook maar net iemand kunnen/bij je kunnen komen.

Maar als eerste trip zou ik eens naar de PLEIADES gaan bijvoorbeeld. Als je het bevalt (zwarte gaten enzo) kan je altijd door naar de orion nevel wat verder op.

Dit zou je eventueel kunnen doen in een Sidewinder :P De pleiades zijn maar een kleine 500 LY ver van onze bubble..

Oja! Eerste keer dat ik een onverwacht zwart gat tegen kwam of een neutronen ster schrik ik me helemaal de tie*es. Voor je het weet zie je overal vonken :D

[ Voor 4% gewijzigd door Leutje op 22-04-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Leutje schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:20:
Als eerste bedenk waar je heen gaat.
Is het naar Sag A* zijn de eisen namelijk een stuk minder als, zoals ik nu, naar de buitenwijken ga.
De meeste doen een poging tot Sag A*
Het schip. Bijv een Diamontback (1 van de 2) kan aardig springen en je komt vanzelf wel een keer in Sag A* aan :)
Andere keuzes zijn bijv een ASP Explorer of een Conda. Maar eigenlijk doet bijna elk schip die afstand wel. Het kan alleen langer duren ;)
Een klein schildje. Zo een van. Ik heb er 1 en dan is het goed. Waarom? nou...
Omdat je (als je horizons hebt) natuurlijk ook even wilt rijden Dus neem iig 1 SRV mee en land dan zachtjes op een planeet (vandaar dat schild) en cros eens wat rond.
Kan je tevens wat srv fuel scannen en oppakken enzo.
Wapens? mhwah.. Het kan maar het is niet bevordelijk voor afstanden springen natuurlijk. Als je wapens wilt hebben doe dan klein en lichte wapens.
En verder. Geduld! Heeeeel veel geduld. 9 van de 10 systemen waar je komt is niet eht... euh.. intressant zeg maar

Ga je naar de buitenwijken? (de rift in mijn geval) heb je kwa schepen maar 2 keuzens
ASP en de Conda
Alle2 zonder wapens en alle2 zonder veel opschmuck. Zo kaal mogelijk.
Je kan gewoon vast komen te zitten en dan 2 a 3 dagen zoeken naar de uitgang (ja ervaring lol)
Mijn ASP kan 37.46 lichtjaar springen (ja echt dik 37 LY)
Ik heb dan ook geen SRV mee genomen bijvoorbeeld. Enkel om zo ver mogelijk te kunnen komen.

Ben nu hier ;)

[afbeelding]

Verder wel een klein schildje want al heb ik geen SRV mee genomen kan ik natuurlijk wel landen.

Bij wat je ook doet PAS ALTIJD OP JE FUEL VOORAAD

Je kan altijd proberen op de Fuel Rats te bellen maar er moet ook maar net iemand kunnen/bij je kunnen komen.

Maar als eerste trip zou ik eens naar de PLEIADES gaan bijvoorbeeld. Als je het bevalt (zwarte gaten enzo) kan je altijd door naar de orion nevel wat verder op.

Dit zou je eventueel kunnen doen in een Sidewinder :P De pleiades zijn maar een kleine 500 LY ver van onze bubble..

Oja! Eerste keer dat ik een onverwacht zwart gat tegen kwam of een neutronen ster schrik ik me helemaal de tie*es. Voor je het weet zie je overal vonken :D
Mocht je toch je schip beschadigen, kan je daar nog altijd reparen? Maar met welk dingen heb ik dan nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Klopt! In de Pleiades zit het systeem Maia, Obsidian Orbital en een land basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Nice view from here.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d8ibLOm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Congratulations, you discovered Sauron! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hurtebise schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 20:25:
[...]

Congratulations, you discovered Sauron! >:)
LOL
"I can see my house from here!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Aanvulling op captain_ghost's verhaal:

1. Koop de grootste fuel scoop die je je kunt veroorloven. Grote fuel scoops zijn vaak een dure grap maar als je 35 sec in plaats van anderhalve minuut scoopt voor je brandstoftank weer vol zit ga je dat na een paar honderd keer tanken wel merken :P

2. Koop een discovery scanner, intermediate of als je het je kunt veroorloven advanced. Scanners verdienen zich terug!

3. In aanvulling op 2, als je het je kunt veroorloven en je hebt nog ruimte in je schip: surface scanner!

Verder sluit ik me helemaal aan bij captain_ghost en met name waar het het gewicht van je schip betreft. Lichter = grotere jump range en dat brengt je uiteindelijk verder. Ga je richting Core, dan heb je geen grote jump range nodig (alle types schepen zijn al in de Core geweest!) maar op de saaiere stukken schiet het wel lekker op natuurlijk. Richting rand van de melkweg en op sommige plekken tussen de armen staan de sterren ver uit elkaar en daar is een grote jump range zelfs essentieel.

Dit was ongeveer mijn Asp voor de laatste exploration tocht.

http://coriolis.io/outfit...Q==.Aw18WQ==?bn=SnoeiKoei

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-04-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Mijn eerste neutron star xD Ik jump het systeem in en denk ..... 'euh.... waar is de ster gebleven?'. Ik moest de system map raadplegen om te zien dat hij gewoon heuuul klein was 8)7

Ik ben nu onderweg naar de Eta Carinae nevel, is een paar duizend LY van de bubble. Moet nog zien of ik daarna verder ga of terug keer. Ik vind exploring best leuk maar zoals hierboven al gezegd, 9 van de 10 systemen zijn niet bijster interessant.

Ik heb wel in een paar systemen redelijk ver van de bubble diverse large survey data cache gevonden. Krijg ik nu straks extra systemen op m'n naam of is dit slechts wat handel voor de zwarte markt?

Oh, niet onbelangrijk voor de explorers onder ons, ik heb begrepen dat FD het exploren wat moeilijker gaat maken dus shields en wapens zullen een rol gaan spelen later.

[ Voor 12% gewijzigd door daPet op 22-04-2016 23:46 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Duidelijk, Dit is mijn asp setup http://coriolis.io/outfit...43-2f2i.Iw18WQ==.Aw18WQ==

Wanneer komt die update uit? waarbij je een wapens nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

captain_ghost schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 13:19:
Duidelijk, Dit is mijn asp setup http://coriolis.io/outfit...43-2f2i.Iw18WQ==.Aw18WQ==

Wanneer komt die update uit? waarbij je een wapens nodig heeft.
Sowieso niet eerder dan juni (patch 2.1) maar het is zelfs maar de vraag of het dan al link wordt zonder wapens / shields te reizen. Er is alleen op gehint dat het ooit niet meer zo veilig zal zijn als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Die patch 2.1 word een heel grote patch. alles zal veranderen lijkt wel. npc worden slimmer, hoe je wapens enzo koopt word anders. En natuurlijk de engineers. Ik zie er naar uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Off topic, hoe plaats ik de afbeelding hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
captain_ghost schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 15:22:
Off topic, hoe plaats ik de afbeelding hier?
Als je genoeg karma punten hebt, kun je de gallery van tweakers gebruiken. Anders moet je de plaatjes extern uploaden, bijvoorbeeld met imgur.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/unhaWTmeMFXw2N26WMykTYG9/full.jpg

Ik kwam toeval in deze gebied terecht, en ziet vreemde plek met massa zonnestelsels samen in de sigaarvormig. En is enorme gebied. Vraag zich af wat daar allemaal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Je bent bijna in Messier 35 zie ik. Dit betekend dat je bijna in een open sterre cluster bent. En sterre clusters hebben de eigenschap dat ze bijna altijd goed gescanned zijn vanaf de aarde. Vandaar de hoeveelheid sterren in de sigaar vorm ;)
Het betekend dus in feite niks behalve dat men deze NGC 2168 vanaf de aarde goed kan zien
Doe je goed trouwens. Binnen een dag 2.800 lichtjaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Ik heb mijn 'conda opgetuigd voor een tripje naar de core (Sag?) ik zie wel hoe ver ik kom en of het leuk blijft. Volgens mij heb ik alles wel bij me. Geen lichte bepakking, maar zoals een Amerikaan met een heule dikke Winnebago, lol.

In plaas van een verloopstekker heb ik een B6 fuel scoop ingeplugd en ook 96t aan fuel racks. 800l/s wow. Is overigens na 10 jumps wel leeg met 26ly/jump.

[ Voor 25% gewijzigd door RobV op 23-04-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Tot over een maand of 3 Rob :P
(want met die bepakking duurt het wel ff hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:02:
Tot over een maand of 3 Rob :P
(want met die bepakking duurt het wel ff hahaha)
We zien wel hoe het gaat. Het lijkt me leuk zo'n zwart gat te zien, maar verder is het bezigheidtherapie totdat 2.1 uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Bedenk wel dat Sag a* niet de meest indrukwekkende van de zwarte gaten is. Ik vond het zelf een beetje tegenvallen. Hoe anders was dat met degene in het puppy systeem. klein en opvallend
Er zijn ook enkele zwarte gaten waarbij kje op 1 meter afstand kan komen :P bugje waarschijnlijk maar wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
2 of 3 uurtjes kunnen vliegen, nu 1220,76ly van Sol verwijderd. Schiet best aardig op. Ik vermaak me prima met het radiootje aan (oude MIniDisc schijfjes doorluisteren vanuit de cockpit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

En bevalt het een beetje? Jump, scan, jump, scan scan some more?

Ik ben zelf weer onderweg naar huis. Ik zie het even niet meer zitten. Ik weet niet eens waar ik naar op zoek ben. Hoe ik het moet zoeken enz enz
Te weinig hints ook vanuit FD.
Duurt nog even voor ik er weer ben. nog 15.000 ly... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Diike kans dat ik na 5000ly weer terug ga, maar joh ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

LOL only 5000 :P

Hoever kan je maximaal springen trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
26ly of zo, of wat had ik hierboven genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Geen idee meer daarom vroeg ik het ook :P Met een anaconda maar 26? djeez... Militairy armour. full weapons and so on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Geen idee ik zal binnenkort eens zo'n export naar coriolis doen om het te delen. Maar nu eerst slapen! Ik voel een ongewenst griepje aankomen..

[ Voor 16% gewijzigd door RobV op 25-04-2016 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

:z Truste Heer Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 18:23

GeeBee

Oddball

Ik was laatst weer "thuis" (voor de duidelijkheid: HIP87414) en het barst er nu van de conflict zones.
Kan iemand duiden wat dat betekent voor de stabiliteit van onze thuishaven?

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Als ik het goed begrijp doen we het juist goed of gaat het heel slecht met ons. Geen idee eigenlijk
Er zijn duidelijk facties bij ons bezig met uitbreiding.
-
Ik zie net dat we booming zijn. 75% Dus we zitten nog goed :)

[ Voor 17% gewijzigd door Leutje op 25-04-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik ben nu nog maar 1000ly ver weg, maar als ik terug moet komen om wat met de FAS te gaan knallen daar dan hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Niet nodig hoor :) We doen het nog altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ik ben nu op weg terug naar huis. Voor wat upgraden en aanpassingen. Daarna weer op de lange reis de verre ruimte in. Voor 1000ly doe ik ongeveer 32 sprongen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Dat is richting centrum zeker. Ik red dat niet in de rift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Ik jump ook meestal 27ly per jump richting centrum, sterren zitten nogal dichtbij en fastest route komt dan uit op die lengte bij mij. Ook erg veel scoopable sterren, heb in een ander gebied ooit eerder behoorlijk vast gezeten tussen de brown dwarfs met mijn sidewinder ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Gisteren had ik een missie aangenomen om 3 schepen te vernietigen binnen een Combat Zone.
Ik vloog naar het systeem (ben ff kwijt welke, waarom is er geen Mission Log beschikbaar?) en omdat er geen Low Intensity CZ's waren, vloog ik een HI in.
Direct kwam er een Capital Ship binnen. Wat een machtig gezicht is dat. Spectaculair om te zien hoe zo'n bakbeest uit een Oud-testamentische wolk van donder en bliksem komt zetten.
Hij was ook nog een Mission Target. ja doei.. ;w

[ Voor 4% gewijzigd door GeeBee op 27-04-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17
Er is een AMD driver update voor ED,
http://nl.hardware.info/n...ngerous-en-need-for-speed

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

GeeBee schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:49:
Gisteren had ik een missie aangenomen om 3 schepen te vernietigen binnen een Combat Zone.
Ik vloog naar het systeem (ben ff kwijt welke, waarom is er geen Mission Log beschikbaar?) en omdat er geen Low Intensity CZ's waren, vloog ik een HI in.
Direct kwam er een Capital Ship binnen. Wat een machtig gezicht is dat. Spectaculair om te zien hoe zo'n bakbeest uit een Oud-testamentische wolk van donder en bliksem komt zetten.
Hij was ook nog een Mission Target. ja doei.. ;w
Haha :D
Je weet dat dat ding nooit stuk kan gaan? op zijn best kan je hem weg pesten. (hull op nul schietten en dan gaat ie weer de friendship drive starten en weg is ie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ja weet ik. Werkt het nog steeds om alle heatsinks te mollen, of hebben ze dat eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Volgens mij is dat ook e enige manier. Zelf nooit gedaan met mijn combat skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

Ik ben nu bezig met Federal Rank Progression in Tun en daar kom ik wel een eigenaardigheidje tegen.
Er zijn veel voedsel missies (high influence) waar het gewoon in hun eigen markt te koop is. Schiet lekker op! :)

Voor wie er ook mee bezig is/ wil en lekker op wil schieten: hier is mijn boodschappenlijstje tot nu toe.
Naast de bereikbaarheid van de systemen (single hop, ik gebruik een Cobra MK III)), speelt vooral de afstand van het station mee. Niemand wil 208527 Ls moeten vliegen naar Moros / Dana Port :)

TW = Tun / Tun's Wart (214 Ls)
AW = Apala (16,8 Ly) / Wilson City (30 Ls)
BS = Bhotagal (12,4 Ly) / Savitskaya Ring (178 Ls)
LO = LFT 1748 (20,6 -> helaas 2 hops) / Otiman Dock (19 Ls maakt dan weer wat goed qua tijd)
RW = Ross 1057 (17.3 Ly) / Wang Estate (25 Ls)

Food
Algae - TW
Animal Meat - TW (lage voorraad, anders RW)
Coffee - TW (lage voorraad, anders RW)
Fruit & Vegetables - TW
Grain - TW (lage voorraad, anders RW)
Tea - TW (lage voorraad, anders RW)

Medicines
Agri-Medicines - AW
Basic Medicines - BS
Performance Enhancers - LO
Progenitor Cells - AW

Technologly
Animal Monitors - AW

Weapons
Non Lethal Weapons - AW
Reactive Armour - AW

[ Voor 76% gewijzigd door GeeBee op 28-04-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
GeeBee schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:56:
Ik ben nu bezig met Federal Rank Progression in Tun en daar kom ik wel een eigenaardigheidje tegen.
Er zijn veel voedsel missies (high influence) waar het gewoon in hun eigen markt te koop is. Schiet lekker op! :)
Dit heb ik ook al een paar keer gehad met die multi-part trade missies. Gewoon in hetzelfde station kopen :P Plus dat daarbij altijd de laatste missie het eerste spul nodig heeft als de eerste dus je kan altijd gewoon wat extra inkopen.

Ik hoop dat ik ook zoiets vind voor de Empire - ik wil die graag levellen om die Imperial Clipper te kunnen kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeBee

GeeBee

Oddball

GekkePrutser schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:18:
[...]
Ik hoop dat ik ook zoiets vind voor de Empire - ik wil die graag levellen om die Imperial Clipper te kunnen kopen.
Volgens dit filmpje moet dat in Aymifi snel kunnen: YouTube: Elite Dangerous: Ranking up - Empire Edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Super, bedankt!! Ga ik proberen!

Hebben jullie trouwens wel eens zo'n planetary 'Search & Rescue' missie volbracht? Ik snap niet hoe je die escape pods kan vinden, ik heb gisteren een beetje random rondgevlogen en soms zie ik die blauwe cirkels verschijnen maar naar een paar seconden verdwijnen ze weer langzaam, zelfs als ik er middenin vlieg.

Ik heb een paar keer geprobeerd te landen en dan op die plekken waar die blauwe cirkels ongeveer zaten, rond te rijden in de Scarab, maar ik vind niks behalve wat rotsen met mineralen er in.

Let trouwens op dat je negatieve reputatie krijgt als je zo'n missie discard of failt.

Verder: Na maanden spelen kom ik er achter waarom de route planner steeds van die stomme routes met veel te veel jumps koos: Hij stond op 'most economic' route in plaats van 'fastest' 8)7. Dat is wel een nadeel als je sinds de beta hebt gespeeld: Af en toe komt er een optie bij waar je die niet verwacht. Ik speel bovendien niet zo vaak, ik heb het zeker een jaar niet gespeeld en er verandert echt veel.

Ik vind trouwens die 'world events' erg leuk, afgelopen week heb ik meegedaan aan dat metalen verslepen voor de Empire in Mundjiga, en uiteindelijk 400 ton versleept, niet eens zo veel. Maar wel bijna een miljoen credits gekregen (zat bij de hoogste 75%). Ook was het erg leuk om eindelijk eens andere spelers tegen te komen want het was super druk in die omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Over CG's gesproken (je world events zeg maar) Er is een CG bezig voor exploration data. Kwam met niks binnen en sta in 1 keer in de top 5% :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Heya Commanders, sinds kort speel ik Elite: Dangerous (Geen Expansions). Gekocht om het met een geleende Oculus DK2 te spelen, wat overigens een geweldige ervaring is.

Dat ter zijde, inmiddels heb ik een 160k aan spacey credits bij elkaar gesprokkeld. Eigenlijk nog meer maar dat heb ik uitgegeven aan upgrades voor mijn starter Sidewinder, class C en D onderdelen zoals Shield Generator, Thrusters, FSD, etc.

Nou vind ik het rustig rond cruisen, trading missions en de commodity market spelen erg leuk, verder lijkt het me leuk om eens in mining te verdiepen. Mijn vraag aan jullie of het met mijn huidige saldo credits verstandig is om een Hauler te kopen of kom ik dan credit te kort voor upgrades? Misschien kan iemand me vertellen waar rekening mee moet houden, etc?

Laatst ook eens wat Elite: Dangerous gestreamed met de Oculus op, heb toen Chat-to-Speech gebruikt omdat ik de chat anders niet kon volgen wat weer wat hilarische momenten opleverde. Voor de mensen die geinteresseerd zijn: YouTube: Chat-to-Speech Nonsense | Elite Dangerous Stream #1

[ Voor 18% gewijzigd door Wahloh op 30-04-2016 18:51 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Hou altijd vast dat je minstens je verzekering moet overhouden. Dan kan je altijd met je nieuwe hauler of geupgrade sidewinder verder vliegen. Dit is erg belangrijk

Verder moet je vooral doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk :) En mining heb ik zelf nog nooit gedaan. Ik weet daar niks vanaf
Trading darintegen kan altijd erg veel geld opleveren. Als je de juiste route vind (RobV weet daar meer van) denk je... 160k? haha 1.6 miljoen!! Erg leuk om dat vooral zelf uit te vinden. (anders moet je RobV even vragen :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobV
  • Niet online

RobV

(overleden)
Leutje schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:52:
Hou altijd vast dat je minstens je verzekering moet overhouden. Dan kan je altijd met je nieuwe hauler of geupgrade sidewinder verder vliegen. Dit is erg belangrijk

Verder moet je vooral doen waar je zelf zin in hebt natuurlijk :) En mining heb ik zelf nog nooit gedaan. Ik weet daar niks vanaf
Trading darintegen kan altijd erg veel geld opleveren. Als je de juiste route vind (RobV weet daar meer van) denk je... 160k? haha 1.6 miljoen!! Erg leuk om dat vooral zelf uit te vinden. (anders moet je RobV even vragen :P)
Haha, credit where credit due: niet bij mij, maar eddb.io gebruiken en dan de 'trade loop' functie gebruiken om de beste route te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Nouja :P jij weet dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Leutje schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 18:36:
Over CG's gesproken (je world events zeg maar) Er is een CG bezig voor exploration data. Kwam met niks binnen en sta in 1 keer in de top 5% :D
Oh met die van vorige week (metalen verslepen) moest ik echt mijn best doen om bij de bovenste 75% te komen. Kennelijk hebben mensen niet zo'n zin in deze. Ik ben er niet heen gegaan omdat ik empire aan het levellen ben en dit was voor de federation.

Betaalt deze een beetje goed? Die vorige wel, kreeg anderhalf miljoen geloof ik voor die 75%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Ik denk ook niet dat ik donderdag nog in de top 5 sta hoor ;)
Maar er zit wel 4 weken exploration data achter. dat verklaard een hoop natuurlijk.

Tot dusver zit ik op 4 mil kwa extra inkomsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captain_ghost
Ligt eraan wat je zin in hebt, je kan elke manier geld verdienen daar.
Meeste lucratief is smokkelen vanuit verre post. (Fehu voor leden van Empire)
Minste is minning. of gewone missies van elke station daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Tot dusver zit ik op de 16 miljoen :D
En de cg is alweer bijna klaar ook

edit

W00T!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HXp1pJc.jpg

:D !

[ Voor 35% gewijzigd door Leutje op 02-05-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Sodemieters, dat is de moeite!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leutje
  • Niet online

Leutje

o7

Het betaald altijd nog slechter als 4 weken slaven ..euh..mensen vervoeren ;)

Pagina: 1 ... 40 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.